246 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
monday.com is software voor het beheer van rechtszaken waarmee je elke afzonderlijke zaak kunt beheren. Coördineert documenten, planningsconflicten, contactpersonen en alle rapportages die verband houden met al je rechtszaken. Deel bestanden, opmerkingen, checklists en meer om up-to-date te blijven tijdens de ontwikkeling van elke zaak. Ontvang updates in realtime via de mobiele app en nodig externe belanghebbenden, cliënten en meer uit om je zaken te volgen en de transparantie te bevorderen. Meer informatie over monday.com
monday.com is software voor het beheer van rechtszaken waarmee je elke afzonderlijke zaak kunt beheren. Coördineert documenten, planningsconflicten, contactpersonen en alle rapportages die verband hou...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken. Het is een volledig geïntegreerde oplossing met een gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten voor advocaten en heeft een gebruiksvriendelijke interface met een gegarandeerd snelle leercurve in de markt! App4Legal is een online oplossing die op de server of in de cloud beschikbaar is en wordt ondersteund met een mobiele toepassing voor iOS en Android. Of je nu in een solopraktijk werkt, in een advocatenkantoor of op een interne juridische afdeling, App4Legal is geschikt voor jou! Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn. Beheer van juridische zaken Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van juridische zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn. Beheer van juridische zaken Document-/e-mailbeheer ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshworks CRM
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshworks CRM
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en me...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert....
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Hiermee kunnen alle medewerkers en belanghebbenden in het rechtssysteem communiceren, gegevens beheren en resultaten naadloos samen analyseren. Meer informatie over Noble Justice
Noble Justice is ontworpen om rechtssystemen naar de cloud te brengen. Het toepassingenpakket is ontworpen op de Salesforce Government Cloud, wat ervoor zorgt dat het de meest geavanceerde en veilige toepassingen zijn die beschikbaar zijn. De enige oplossing die klaar is voor alle rechtssystemen ter wereld. Moeiteloos configureerbaar, gebruiksvriendelijk, klaar voor desktop en mobiel. Meer informatie over Noble Justice
Noble Justice is ontworpen om rechtssystemen naar de cloud te brengen. Het toepassingenpakket is ontworpen op de Salesforce Government Cloud, wat ervoor zorgt dat het de meest geavanceerde en veilige t...
Clio stroomlijnt alles wat je doet om je zaken te beheren met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management en meer.
De beste advocatenkantoren vertrouwen op Clio. Clio is de onbetwiste leider op het gebied van juridische zakenbeheersoftware, met de meeste 5-sterrenrecensies, aanbevolen door 66 beroepsorganisaties en vertrouwd door 150.000 juridische professionals in 90 landen. Op zoek naar software voor juridisch zakenbeheer? Of je nu een onafhankelijke advocaat bent of een klein kantoor of gevestigde praktijk hebt, begin je zoektocht bij Clio. Probeer een gratis proefperiode van 7 dagen (geen creditcard vereist) of vraag een demo aan op clio.com.
De beste advocatenkantoren vertrouwen op Clio. Clio is de onbetwiste leider op het gebied van juridische zakenbeheersoftware, met de meeste 5-sterrenrecensies, aanbevolen door 66 beroepsorganisaties en...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, ra...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Juridische software voor casusbeheer voor advocaten die intuïtief is en gemakkelijk om te gebruiken. Al je bestanden van casussen op 1 plek. Probeer dit product gratis uit.
Advocaten - maak gebruik van deze juridische software voor casusbeheer, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en om meer gedaan te krijgen in minder tijd. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Krijg uitstekende ondersteuning via telefoon, e-mail of livechat. Besteed minder tijd aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het zelf - het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Geen creditcard nodig.
Advocaten - maak gebruik van deze juridische software voor casusbeheer, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantor...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer - beheer documenten, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten te schalen. Met MyCase zijn al je belangrijke casusdetails - documenten, contacten, agenda's, e-mails, taken, facturen - beschikbaar op één georganiseerde locatie. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten t...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw is de leider in casemanagementsoftware. AbacusLaw is opgericht in 1983 en bevat alles wat je nodig hebt om een geweldige praktijk te leiden. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, automatisering van documenten en formulieren, zaakbeheer, conflictcontrole, contactbeheer, document- en e-mailbeheer, urenregistratie, facturering, balansopmaak, boekhouding, trust accounting en meer. AbacusLaw is ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing.
AbacusLaw is de leider in casemanagementsoftware. AbacusLaw is opgericht in 1983 en bevat alles wat je nodig hebt om een geweldige praktijk te leiden. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwa...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders. Genereer beëdigde verklaringen, beheer facturering, betalingen aan deurwaarders, werk taken bij vanuit het veld, klantportaal en nog veel meer.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantore...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Smokeball is een complete cloudgebaseerde beheersoftware voor rechtspraktijken, gebouwd voor pc's. Beheer je personeel en je hele bedrijf op één plek.
De cloudgebaseerde beheersoftware van Smokeball is bedoeld voor rechtspraktijken, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, gedeelde agenda's, krachtige integraties en een robuuste mobiele app. Of je nu per uur factureert, op basis van een vast tarief of met een voorwaardelijk percentage, Smokeball biedt de inzichten die je nodig hebt voor een succesvol advocatenbureau.
De cloudgebaseerde beheersoftware van Smokeball is bedoeld voor rechtspraktijken, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogel...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Tabs3 Billing is a feature-rich, customizable option for stand-alone billing or complete firm management.
PracticeMaster is complete practice management: calendaring, conflicts, and contact management. Purchase PracticeMaster on its own or alongside Tabs3 Billing and Financials for complete firm management. PracticeMaster organizes all the essential elements of your practice in one place. PracticeMaster is backed by top-tier technical support, as well as a network of consultants in the United States. Sign up for a walkthrough demo to see PracticeMaster in action.
PracticeMaster is complete practice management: calendaring, conflicts, and contact management. Purchase PracticeMaster on its own or alongside Tabs3 Billing and Financials for complete firm management...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trus...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Een hooggewaardeerde, cloudgebaseerde oplossing voor materie- en casebeheer voor bedrijven met 1-50 gebruikers. Intelligent, flexibel en met uitstekende waarde.
Actionstep is een hoogwaardige, cloudgebaseerde oplossing voor case- en materiebeheer voor toekomstgerichte advocaten. Actionstep is ideaal voor bedrijven met 1-50 gebruikers, en is uniek in zijn vermogen om workflows aan te passen zodat ze geschikt zijn voor jouw advocatenpraktijk. Actionstep combineert slimme documentautomatisering, optimalisatie van bedrijfsprocessen en intelligente urenregistratie, en is een volledig functionele oplossing die het volgende niveau van case- en materiebeheer biedt voor advocatenkantoren. Vraag vandaag nog je gratis demo aan voor meer informatie.
Actionstep is een hoogwaardige, cloudgebaseerde oplossing voor case- en materiebeheer voor toekomstgerichte advocaten. Actionstep is ideaal voor bedrijven met 1-50 gebruikers, en is uniek in zijn vermo...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Krachtig praktijkbeheer met echte, geïntegreerde e-mail en boekhouding. Aantrekkelijke, moderne webinterface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eer...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, bied...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
TrialWorks organiseert je bedrijf en houdt je casusinformatie op één plaats - met eenvoudig te gebruiken web-intake en documentbeheer.
TrialWorks juridisch casemanagement biedt naadloze web-intake, uitgebreid documentbeheer, gecentraliseerde agenda's en nog veel meer. TrialWorks, met meer dan 42.000 gebruikers en ruim 2600 advocatenkantoren, is samengegaan met Needles om het nieuw gevormde Assembly Software te vormen, om uitzonderlijke ondersteuning te bieden aan de juridische sector. TrialWorks is beschikbaar via een privé-cloud of je netwerk en is een waardevolle partner voor een praktijk voor rechtszaken - het biedt een gebruiksvriendelijke interface, een mobiele app, wereldwijd zoeken via OCR en nog veel meer.
TrialWorks juridisch casemanagement biedt naadloze web-intake, uitgebreid documentbeheer, gecentraliseerde agenda's en nog veel meer. TrialWorks, met meer dan 42.000 gebruikers en ruim 2600 advocatenka...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Eenvoudig te gebruiken CRM met beheer van contacten, e-mail, kalender, documenten en taken, plus QuickBooks, Outlook en Google Sync. $ 99 + gratis upgrades
InfoFlo is eenvoudig te gebruiken en betaalbare casemanagementsoftware voor het beheren van klantinformatie en bevat Outlook-synchronisatie. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer van contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten en taken. Software moet een eenmalige uitgave zijn. De eenvoudig te gebruiken CRM-software is inclusief gratis levenslange updates. Er zijn geen maandelijkse kosten en het kost eenmalig $ 99 per gebruiker.
InfoFlo is eenvoudig te gebruiken en betaalbare casemanagementsoftware voor het beheren van klantinformatie en bevat Outlook-synchronisatie. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfon...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Juridische casemanagement-software voor bedrijven van elke omvang en in alle praktijkgebieden. Met Prevail kun je meer zaken afhandelen in minder tijd.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikkingsberekening, procesvoering, scannen en meer. Prevail wordt in de VS sinds 1993 vertrouwd door kleine en grote advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantenservice heeft prioriteit omdat jouw succes het doel is. Kies voor aanschaf of een maandelijks abonnement met uitkoopoptie.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikking...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Dossiersmanagement en projectmanagement ontworpen door advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, inclusief facturering en tijdregistraties. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers, robuuste analyses, rapporten, volledig aanpasbare bestanden en faxen. Filevine loopt lichtjaren voor op de concurrentie.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, inclusief facturering en tijdr...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendi...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerde praktijkbeheertool voor kleine advocatenkantoren die een end-to-end oplossing biedt voor het beheren van je advocatuur en bedrijf.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken, documenten, tijd en facturering, boekhouding en financiën, rapportage en meer. Exclusieve functies zijn onder meer automatische opmaak van documenten, KeyCite-vlaggen en -koppelingen toevoegen – wat een goede juridische status garandeert – met volledige tekstzoekfunctie, om snel en nauwkeurig te vinden wat je nodig hebt. Intelligent geïntegreerd met Westlaw-tools.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken, document...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
CoCounselor is a full service practice management solution to improve workflows, create documents, and view reports
The cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let CoCounselor manage your marketing, track case acquisition cost, run effortless reports, and much more. CoCounselor allows you to go anywhere and still have access with our mobile app. If you're a Plaintiff's Lawyer let us show you why CoCounselor is the only software for you and your clients!
The cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let CoCounselor ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting...
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers.
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers. Docketwise modernizes immigration practice with intelligent questionnaires that dynamically generate complete immigration applications based on answers to simple questions. In addition, Docketwise provides a comprehensive suite of case management features including invoicing, calendaring, messaging, task management, case tracking and more. Docketwise is trusted by over a thousand law firms.
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers. Docketwise modernizes immigration practice with intelligent questionnaires that dynamically generate comp...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Time Matters maakt juridische facturering, zaakbeheer en meer sneller en eenvoudiger dan ooit.
Voor advocaten die ultieme kracht en flexibiliteit nodig hebben, is Time Matters speciale software voor praktijkbeheer die jou en je medewerkers helpt meer te factureren, meer gedaan te krijgen en beter voor je klanten te zorgen.
Voor advocaten die ultieme kracht en flexibiliteit nodig hebben, is Time Matters speciale software voor praktijkbeheer die jou en je medewerkers helpt meer te factureren, meer gedaan te krijgen en bete...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboe...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Law practice management solution that enables lawyers and paralegals to handle client queries, legal documents, and payment processing.
ProLaw from Thomson Reuters Elite is the one business management solution for small to mid-size firms that ties all of your people together. By connecting your entire organization, your team can efficiently and effectively collaborate to do what they do best: deliver premier client service. With ProLaw you can: (1) Give your firm a single, intuitive, easy-to-use platform; (2) Take control of your finances; (3) Protect clients and your firm; and (4) Monitor key matter information.
ProLaw from Thomson Reuters Elite is the one business management solution for small to mid-size firms that ties all of your people together. By connecting your entire organization, your team can effici...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
LEAP is software voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers waarmee advocatenkantoren informatie over klanten en dossiers op één plek kunnen beheren en opslaan.
LEAP is software voor juridische praktijken en beheer van juridische dossiers voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter, productiever en winstgevender willen worden. Hiermee kan je al je klant- en dossiergerelateerde informatie beheren en opslaan in één elektronisch bestand dat toegankelijk is vanaf je desktopcomputer of mobiele apparaat. Functies zijn onder andere automatische tijdregistratie, vooraf geconfigureerde dossiers voor belangrijke rechtsgebieden en automatisering van de invoer van cliënt- en dossiergegevens.
LEAP is software voor juridische praktijken en beheer van juridische dossiers voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter, productiever en winstgevender willen worden. Hiermee kan je a...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
De casemanagementoplossingen van Litify stellen advocatenkantoren in staat om hun zaken te beheren met meer efficiëntie en transparantie.
Het platform voor end-to-end praktijkbeheer van Litify omvat eersteklas casemanagementoplossingen voor advocatenkantoren die hun dossiers met meer efficiëntie en transparantie willen beheren. Litify biedt de tools die je nodig hebt om je klanten een consistente en aangename ervaring te bieden, je team in staat te stellen slimmer te werken en je gegevens te centraliseren om gegevensgestuurde beslissingen te nemen.
Het platform voor end-to-end praktijkbeheer van Litify omvat eersteklas casemanagementoplossingen voor advocatenkantoren die hun dossiers met meer efficiëntie en transparantie willen beheren. Litify bi...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Een vertrouwde oplossing voor casusbeheer die je casus van intake tot oplossing beheert met behulp van een aanpasbare checklist en uitgebreide functies.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informatie, gecombineerd en opnieuw ontworpen in de cloud. Needles biedt de meest robuuste werkstroomautomatisering, documentbeheer- en configuratieopties die op de markt zijn. Klanten krijgen eersteklas oplossingen tegen betaalbare prijzen en eersteklas klantenondersteuning.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informat...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Volgen van leads, robuuste casussen, schikkingsinstrumenten en rapporten.
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads tot het ontbinden van de trustrekening van de klant. De robuuste functies van CASEpeer helpen advocaten en personeel hun casusbelasting te beheersen. Functies omvatten georganiseerde casussen, intakebeheer, volgen van campagnes, schikkingsinstrumenten, vermindering van het retentierecht, geschillen, geïntegreerde agenda, taakbeheer, genereren van brieven, aanpasbare casusplannen, documentbeheer, en krachtige rapporten.
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads t...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
De enige juridische cloud die exclusief is gebouwd voor advocatenkantoren voor letselschade
CloudLex, leider op het gebied van letselschadetechnologie, is meer dan alleen een systeem voor het beheer van juridische zaken. Exclusief ontworpen voor nationale aanklagerbedrijven voor letselschade, zodat je de controle over je praktijk kunt nemen van intake tot afsluiting en daarna. Het biedt alles wat je nodig hebt om je persoonlijke letselschadepraktijk te bouwen, te beheren en te laten groeien. De intuïtieve interface en 24/7 toegang zorgen voor ultieme samenwerking en de infrastructuurvrije installatie maakt het een veilige en kosteneffectieve manier om je praktijk te runnen
CloudLex, leider op het gebied van letselschadetechnologie, is meer dan alleen een systeem voor het beheer van juridische zaken. Exclusief ontworpen voor nationale aanklagerbedrijven voor letselschade,...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Xakia is an in-house matter management software that streamlines your workflow and centralizes information for ease of access.
Xakias in-house legal hub centralizes your data and information bringing your team together from any location. With Xakia, team members can receive work, manage deadlines and access key information. Real-time analytics enable effective management of team capacity, deadlines, budget and clear communication with your clients. Quick, seamless integrations with cloud document management systems. Xakia is secure, intuitive and simple to adopt (<1 hour), with powerful productivity improvements.
Xakias in-house legal hub centralizes your data and information bringing your team together from any location. With Xakia, team members can receive work, manage deadlines and access key information. R...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Cloud based practice management and case management solutions for law firms.
Cloud based practice management and case management solutions for law firms.
Cloud based practice management and case management solutions for law firms....
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Legal case management solution that helps manage tasks, appointments, time, expenses, client intake & documents on a unified dashboard.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys can visualize their matters with Kanban boards, drag and drop them as they progress, add tasks, appointments, time, expenses, client intake and documents in a digital matter file in the cloud so they can work from anywhere.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys c...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Legal Practice Mgmt | Legal Billing | All-In-One Solution | Easy-To-Use | Sign More Cases | Earn More Profit | Never Miss a New Client
#1 Legal Practice Management, Legal Billing Software, Legal CRM & Intake Software: Manage Everything from Intake to Invoice/Settlement. Popular Features: Matter Mgmt | Billing/Expense Mgmt | Send Text E-Signs | 1-Click Send Referral | Click to Call | Drip Marketing | Document Mgmt | Drag-and-Drop Custom Fields | Easy-To-Use Reports | Order Medical Records | Invoicing | Settlements | LawPay | Trusted by Major, National Law Firms. Usable by Any Firm
#1 Legal Practice Management, Legal Billing Software, Legal CRM & Intake Software: Manage Everything from Intake to Invoice/Settlement. Popular Features: Matter Mgmt | Billing/Ex...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
A cloud-based, lightning fast, highly affordable and intuitive Legal Case Management platform for boutique law firms wanting DIY.
The Lexbe Platform is purpose-built for boutique law firms involved in complex litigation. Cloud-based, lightning fast and highly affordable, the Lexbe Platform equips you with critical capabilities to handle large document cases, including the Uber Index, integrated language translation, near-dupe and TAR delivered via a very simple and intuitive user interface. The Lexbe Platform is Microsoft, Apple and Android compatible. Pricing starts at just $25/GB/Month with no commitments.
The Lexbe Platform is purpose-built for boutique law firms involved in complex litigation. Cloud-based, lightning fast and highly affordable, the Lexbe Platform equips you with critical capabilities to...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Faillissementsoftware voor advocaten die de voorbereiding van faillissementszaken, elektronische indiening en indiening na petities stroomlijnt.
Van begin tot eind heeft Best Case van Stretto alles wat advocaten nodig hebben om Chapters 7-, 9-, 11-, 12-, 13- en 15-faillissementszaken voor te bereiden, in te dienen en te beheren. Ingebouwde tools zorgen voor een tijdbesparing bij elke zaak en geïntegreerde gegevens elimineren vervelende handmatige gegevensinvoer en verhogen de nauwkeurigheid. En met Best Case kan je erop vertrouwen dat je altijd beschikt over de meest actuele federale en lokale formulieren en herziene Census Bureau- en IRS-gegevens. Download vandaag nog een gratis demoversie.
Van begin tot eind heeft Best Case van Stretto alles wat advocaten nodig hebben om Chapters 7-, 9-, 11-, 12-, 13- en 15-faillissementszaken voor te bereiden, in te dienen en te beheren. Ingebouwde tool...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Trust-compliant en buitengewoon krachtig.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. De reeks geïntegreerde functies van Soluno brengt al je backend-functies op één plek - het platform is volledig trust-compliant, zonder dat er extra boekhoudpakketten nodig zijn. Soluno is flexibel, schaalbaar en wordt altijd ondersteund door het 5-sterren supportteam. Host in de cloud of op je eigen server; bespaar geld met het op gebruik gebaseerde tariefmodel; en ontvang een gratis conversie van de volledige materiegeschiedenis van je huidige database.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. De reeks geïntegreerde functies van Soluno brengt al je backend-functies op één p...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Legal Files matter management is used by corporations, universities, governmental agencies and insurance companies.
Legal Files has been in this business for 30+ years and knows what it takes for you to be successful. Government agencies, corporations, universities and insurance companies rely upon Legal Files to successfully organize workflows and manage operations. From centralizing and organizing your contacts, documents, emails, calendars, etc. to seamlessly integrating with Microsoft Outlook, Legal Files offers the latest technology to help you get the job done more efficiently and more efficiently.
Legal Files has been in this business for 30+ years and knows what it takes for you to be successful. Government agencies, corporations, universities and insurance companies rely upon Legal Files to su...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Makes it easy to organize, evaluate, and explore the facts, the cast of characters, and the issues in a case.
Makes it easy to organize, evaluate, and explore the facts, the cast of characters, and the issues in a case.
Makes it easy to organize, evaluate, and explore the facts, the cast of characters, and the issues in a case....
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
A fully integrated practice management solution for law firms.
A fully integrated practice management solution for law firms. Features include among others: time and billing, accounting, profitability reporting, dashboards and reporting, mobility, collections, document management, records management, calendar management, contact management.
A fully integrated practice management solution for law firms. Features include among others: time and billing, accounting, profitability reporting, dashboards and reporting, mobility, collections, do...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden