224 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Schakel je OneStop-app onder je eigen merk in om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Door Moxtra aangedreven OneStop-apps bieden een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten en functioneren als een privécommunicatiecentrum, onder het merk van een organisatie. De OneStop-hub is ontworpen om een bedrijf in staat te stellen hun externe relaties en interne bedrijfsteams te beheren om zaken te stimuleren en de tijdigheid en kwaliteit van respons te leveren die vereist is binnen de hedendaagse omgeving. Meer informatie over Moxtra
Door Moxtra aangedreven OneStop-apps bieden een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten en functioneren als een privécommunicatiecentrum, onder het merk van een organisatie. De OneStop-hub is ont...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn. Beheer van juridische zaken Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van juridische zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn. Beheer van juridische zaken Document-/e-mailbeheer ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken. Het is een volledig geïntegreerde oplossing met een gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten voor advocaten en heeft een gebruiksvriendelijke interface met een gegarandeerd snelle leercurve in de markt! App4Legal is een online oplossing die op de server of in de cloud beschikbaar is en wordt ondersteund met een mobiele toepassing voor iOS en Android. Of je nu in een solopraktijk werkt, in een advocatenkantoor of op een interne juridische afdeling, App4Legal is geschikt voor jou! Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en me...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert....
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Clio stroomlijnt alles wat je doet om je zaken te beheren met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management en meer.
De beste advocatenkantoren vertrouwen op Clio. Clio is de onbetwiste leider op het gebied van juridische zakenbeheersoftware, met de meeste 5-sterrenrecensies, aanbevolen door 66 beroepsorganisaties en vertrouwd door 150.000 juridische professionals in 90 landen. Op zoek naar software voor juridisch zakenbeheer? Of je nu een onafhankelijke advocaat bent of een klein kantoor of gevestigde praktijk hebt, begin je zoektocht bij Clio. Probeer een gratis proefperiode van 7 dagen (geen creditcard vereist) of vraag een demo aan op clio.com.
De beste advocatenkantoren vertrouwen op Clio. Clio is de onbetwiste leider op het gebied van juridische zakenbeheersoftware, met de meeste 5-sterrenrecensies, aanbevolen door 66 beroepsorganisaties en...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Juridische software voor casusbeheer voor advocaten die intuïtief is en gemakkelijk om te gebruiken. Al je bestanden van casussen op 1 plek. Probeer dit product gratis uit.
Advocaten - maak gebruik van deze juridische software voor casusbeheer, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en om meer gedaan te krijgen in minder tijd. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Krijg uitstekende ondersteuning via telefoon, e-mail of livechat. Besteed minder tijd aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het zelf - het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Geen creditcard nodig.
Advocaten - maak gebruik van deze juridische software voor casusbeheer, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantor...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer - beheer documenten, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten te schalen. Met MyCase zijn al je belangrijke casusdetails - documenten, contacten, agenda's, e-mails, taken, facturen - beschikbaar op één georganiseerde locatie. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten t...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw is de leider in casemanagementsoftware. AbacusLaw is opgericht in 1983 en bevat alles wat je nodig hebt om een geweldige praktijk te leiden. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, automatisering van documenten en formulieren, zaakbeheer, conflictcontrole, contactbeheer, document- en e-mailbeheer, urenregistratie, facturering, balansopmaak, boekhouding, trust accounting en meer. AbacusLaw is ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing.
AbacusLaw is de leider in casemanagementsoftware. AbacusLaw is opgericht in 1983 en bevat alles wat je nodig hebt om een geweldige praktijk te leiden. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, ra...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwa...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Tabs3 Billing is a feature-rich, customizable option for stand alone billing or complete firm management.
PracticeMaster is complete practice management: calendaring, conflicts, and contact management. Purchase PracticeMaster on its own or alongside Tabs3 Billing and Financials for complete firm management. PracticeMaster organizes all the essential elements of your practice in one place. PracticeMaster is backed by top-tier technical support, as well as a network of consultants in the United States. Sign up for a demo to see PracticeMaster in action.
PracticeMaster is complete practice management: calendaring, conflicts, and contact management. Purchase PracticeMaster on its own or alongside Tabs3 Billing and Financials for complete firm management...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trus...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders. Genereer beëdigde verklaringen, beheer facturering, betalingen aan deurwaarders, werk taken bij vanuit het veld, klantportaal en nog veel meer.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantore...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Krachtig praktijkbeheer met echte, geïntegreerde e-mail en boekhouding. Aantrekkelijke, moderne webinterface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eer...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Betaalbare praktijkbeheersoftware voor juridische professionals
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een gebruiksvriendelijk platform dat wordt geleverd tegen een kostprijs die lager is dan andere providers. Advocaten kunnen op één plek faillissementszaken indienen, details van zaken registreren, beveiligde sms-berichten gebruiken voor klanten, gerechtelijke mededelingen volgen, documenten bijvoegen, facturen verzenden en betalingen verwerken.
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een gebruiksvr...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Een hooggewaardeerde, cloudgebaseerde oplossing voor materie- en casebeheer voor bedrijven met 1-50 gebruikers. Intelligent, flexibel en met uitstekende waarde.
Actionstep is een hoogwaardige, cloudgebaseerde oplossing voor case- en materiebeheer voor toekomstgerichte advocaten. Actionstep is ideaal voor bedrijven met 1-50 gebruikers, en is uniek in zijn vermogen om workflows aan te passen zodat ze geschikt zijn voor jouw advocatenpraktijk. Actionstep combineert slimme documentautomatisering, optimalisatie van bedrijfsprocessen en intelligente urenregistratie, en is een volledig functionele oplossing die het volgende niveau van case- en materiebeheer biedt voor advocatenkantoren. Vraag vandaag nog je gratis demo aan voor meer informatie.
Actionstep is een hoogwaardige, cloudgebaseerde oplossing voor case- en materiebeheer voor toekomstgerichte advocaten. Actionstep is ideaal voor bedrijven met 1-50 gebruikers, en is uniek in zijn vermo...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, bied...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Smokeball is een complete cloudgebaseerde beheersoftware voor rechtspraktijken, gebouwd voor pc's. Beheer je personeel en je hele bedrijf op één plek.
De cloudgebaseerde beheersoftware van Smokeball is bedoeld voor rechtspraktijken, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, gedeelde agenda's, krachtige integraties en een robuuste mobiele app. Of je nu per uur factureert, op basis van een vast tarief of met een voorwaardelijk percentage, Smokeball biedt de inzichten die je nodig hebt voor een succesvol advocatenbureau.
De cloudgebaseerde beheersoftware van Smokeball is bedoeld voor rechtspraktijken, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogel...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Eenvoudig te gebruiken CRM met beheer van contacten, e-mail, kalender, documenten en taken, plus QuickBooks, Outlook en Google Sync. $ 99 + gratis upgrades
InfoFlo is eenvoudig te gebruiken en betaalbare casemanagementsoftware voor het beheren van klantinformatie en bevat Outlook-synchronisatie. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer van contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten en taken. Software moet een eenmalige uitgave zijn. De eenvoudig te gebruiken CRM-software is inclusief gratis levenslange updates. Er zijn geen maandelijkse kosten en het kost eenmalig $ 99 per gebruiker.
InfoFlo is eenvoudig te gebruiken en betaalbare casemanagementsoftware voor het beheren van klantinformatie en bevat Outlook-synchronisatie. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Dossiersmanagement en projectmanagement ontworpen door advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, inclusief facturering en tijdregistraties. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers, robuuste analyses, rapporten, volledig aanpasbare bestanden en faxen. Filevine loopt lichtjaren voor op de concurrentie.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, inclusief facturering en tijdr...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Juridische casemanagement-software voor bedrijven van elke omvang en in alle praktijkgebieden. Met Prevail kun je meer zaken afhandelen in minder tijd.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikkingsberekening, procesvoering, scannen en meer. Prevail wordt in de VS sinds 1993 vertrouwd door kleine en grote advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantenservice heeft prioriteit omdat jouw succes het doel is. Kies voor aanschaf of een maandelijks abonnement met uitkoopoptie.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikking...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendi...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerde praktijkbeheertool voor kleine advocatenkantoren die een end-to-end oplossing biedt voor het beheren van je advocatuur en bedrijf.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken, documenten, tijd en facturering, boekhouding en financiën, rapportage en meer. Exclusieve functies zijn onder meer automatische opmaak van documenten, KeyCite-vlaggen en -koppelingen toevoegen – wat een goede juridische status garandeert – met volledige tekstzoekfunctie, om snel en nauwkeurig te vinden wat je nodig hebt. Intelligent geïntegreerd met Westlaw-tools.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken, document...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfon...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
The only web based law practice management solution built by plaintiff's lawyers exclusively for plaintiff's lawyers.
The only cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let CoCounselor manage your marketing, track case acquisition cost, run effortless reports, and much more. CoCounselor allows you to go anywhere and still have access with our mobile app. If you're a Plaintiff's Lawyer let us show you why CoCounselor is the only software for you and your clients!
The only cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let CoCouns...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers.
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers. Docketwise modernizes immigration practice with intelligent questionnaires that dynamically generate complete immigration applications based on answers to simple questions. In addition, Docketwise provides a comprehensive suite of case management features including invoicing, calendaring, messaging, task management, case tracking and more. Docketwise is trusted by over a thousand law firms.
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers. Docketwise modernizes immigration practice with intelligent questionnaires that dynamically generate comp...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboe...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Time Matters maakt juridische facturering, zaakbeheer en meer sneller en eenvoudiger dan ooit.
Voor advocaten die ultieme kracht en flexibiliteit nodig hebben, is Time Matters speciale software voor praktijkbeheer die jou en je medewerkers helpt meer te factureren, meer gedaan te krijgen en beter voor je klanten te zorgen.
Voor advocaten die ultieme kracht en flexibiliteit nodig hebben, is Time Matters speciale software voor praktijkbeheer die jou en je medewerkers helpt meer te factureren, meer gedaan te krijgen en bete...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Law practice management solution that enables lawyers and paralegals to handle client queries, legal documents, and payment processing.
Law practice management solution that enables lawyers and paralegals to handle client queries, legal documents, and payment processing.
Law practice management solution that enables lawyers and paralegals to handle client queries, legal documents, and payment processing....
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
De casemanagementoplossingen van Litify stellen advocatenkantoren in staat om hun zaken te beheren met meer efficiëntie en transparantie.
Het platform voor end-to-end praktijkbeheer van Litify omvat eersteklas casemanagementoplossingen voor advocatenkantoren die hun dossiers met meer efficiëntie en transparantie willen beheren. Litify biedt de tools die je nodig hebt om je klanten een consistente en aangename ervaring te bieden, je team in staat te stellen slimmer te werken en je gegevens te centraliseren om gegevensgestuurde beslissingen te nemen.
Het platform voor end-to-end praktijkbeheer van Litify omvat eersteklas casemanagementoplossingen voor advocatenkantoren die hun dossiers met meer efficiëntie en transparantie willen beheren. Litify bi...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
A trusted Case Management solution, that manages your case from Intake to resolution, using a customizable checklist and rich features.
Needles, the most trusted name in case management is now offering an all-new web-based solution. With 35,000+ users and 2,600+ law firms we have combined decades of legal intelligence and reimagined it in the cloud. Needles offers the most robust case workflow automation, document management and configuration options on the market. We are committed to serving our customers by offering premium solutions at affordable prices, along with top tier customer support.
Needles, the most trusted name in case management is now offering an all-new web-based solution. With 35,000+ users and 2,600+ law firms we have combined decades of legal intelligence and reimagined it...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Volgen van leads, robuuste casussen, schikkingsinstrumenten en rapporten.
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads tot het ontbinden van de trustrekening van de klant. De robuuste functies van CASEpeer helpen advocaten en personeel hun casusbelasting te beheersen. Functies omvatten georganiseerde casussen, intakebeheer, volgen van campagnes, schikkingsinstrumenten, vermindering van het retentierecht, geschillen, geïntegreerde agenda, taakbeheer, genereren van brieven, aanpasbare casusplannen, documentbeheer, en krachtige rapporten.
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads t...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
The Only Legal Cloud Built Exclusively For Plaintiff Personal Injury Law Firms
The leader in personal injury tech, CloudLex® is more than just legal case management system designed exclusively for plaintiff personal injury law firms. By letting you take control of your practice from intake to closure and beyond, CloudLex is the ultimate technology you need to build, manage & grow your personal injury practice. Its intuitive interface and 24/7 access make it the ultimate in collaboration and, its infrastructure-free setup makes it the most secure and cost-effective way....
The leader in personal injury tech, CloudLex® is more than just legal case management system designed exclusively for plaintiff personal injury law firms. By letting you take control of your practice f...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Cloud based practice management and case management solutions for law firms.
Cloud based practice management and case management solutions for law firms.
Cloud based practice management and case management solutions for law firms....
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Xakia is an in-house matter management software that streamlines your workflow and centralizes information for ease of access.
Xakias in-house legal hub centralizes your data and information bringing your team together from any location. With Xakia, team members can receive work, manage deadlines and access key information. Real-time analytics enable effective management of team capacity, deadlines, budget and clear communication with your clients. Quick, seamless integrations with cloud document management systems. Xakia is secure, intuitive and simple to adopt (<1 hour), with powerful productivity improvements.
Xakias in-house legal hub centralizes your data and information bringing your team together from any location. With Xakia, team members can receive work, manage deadlines and access key information. R...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
LEAP is a legal practice and case management software that allows firms to manage and store client and matter information in one place.
LEAP is a legal practice and case management software for solo and small law firms wishing to become more efficient, more productive and make more money. It allows you to manage and store all of your client and matter related information in one electronic file that can be accessed from your desktop computer or mobile device. Features include automatic time recording, pre-configured matter files for major areas of law and automation of client and matter data entry.
LEAP is a legal practice and case management software for solo and small law firms wishing to become more efficient, more productive and make more money. It allows you to manage and store all of your c...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
A cloud-based, lightning fast, highly affordable and intuitive Legal Case Management platform for boutique law firms wanting DIY.
The Lexbe Platform is purpose-built for boutique law firms involved in complex litigation. Cloud-based, lightning fast and highly affordable, the Lexbe Platform equips you with critical capabilities to handle large document cases, including the Uber Index, integrated language translation, near-dupe and TAR delivered via a very simple and intuitive user interface. The Lexbe Platform is Microsoft, Apple and Android compatible. Pricing starts at just $25/GB/Month with no commitments.
The Lexbe Platform is purpose-built for boutique law firms involved in complex litigation. Cloud-based, lightning fast and highly affordable, the Lexbe Platform equips you with critical capabilities to...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Bankruptcy software for attorneys that streamlines bankruptcy case preparation, e-filing and post-petition filing.
From start to finish, Best Case by Stretto has everything attorneys need to prepare, file and manage Chapters 7, 9, 11, 12, 13 and 15 bankruptcy cases. Built-in tools boost time savings on every case, and integrated data eliminates tedious manual data entry and increases accuracy. And with Best Case, you can be confident knowing you always have the most up-to-date federal and local forms and revised Census Bureau and IRS data. Download a free demo version today.
From start to finish, Best Case by Stretto has everything attorneys need to prepare, file and manage Chapters 7, 9, 11, 12, 13 and 15 bankruptcy cases. Built-in tools boost time savings on every case, ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Soluno is a web-based time, billing, & accounting solution designed for law firms of all sizes. Trust compliant and extremely powerful.
Soluno is a web-based time, billing, & accounting solution designed for law firms of all sizes. Soluno's suite of integrated features puts all your back-end functions in one place - fully trust compliant, with no need for additional accounting packages. Soluno is flexible, scalable, and always backed by our 5-star support team. Host on the Cloud or on your own server; save money with our usage-based pricing model; and get a FREE full matter history conversion from your current database.
Soluno is a web-based time, billing, & accounting solution designed for law firms of all sizes. Soluno's suite of integrated features puts all your back-end functions in one place - fully trust complia...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Lawcus streamlines and simplifies the legal practice management, client relationship management (CRM) and client intake!
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys can visualize their matters with Kanban boards, drag and drop them as they progress, add tasks, appointments, time, expenses, client intake and documents in a digital matter file in the cloud so they can work from anywhere.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys c...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Legal Practice Mgmt | Legal Billing | All-In-One Solution | Easy-To-Use | Sign More Cases | Earn More Profit | Never Miss a New Client
#1 Legal Practice Management, Legal Billing Software, Legal CRM & Intake Software: Manage Everything from Intake to Invoice/Settlement. Popular Features: Matter Mgmt | Billing/Expense Mgmt | Send Text E-Signs | 1-Click Send Referral | Click to Call | Drip Marketing | Drag-and-Drop Form Editor w/ Unlimited Custom Fields | Easy-To-Use Reports | Order Medical Records | Invoicing | LawPay Integration | Trusted by Major, National Law Firms. Able to be Used by Any Firm
#1 Legal Practice Management, Legal Billing Software, Legal CRM & Intake Software: Manage Everything from Intake to Invoice/Settlement. Popular Features: Matter Mgmt | Billing/Ex...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Legal Files matter management is ideal for corporations, universities, governmental agencies and insurance companies.
Ideal for corporations, universities, government agencies and insurance companies, Legal Files centrally organizes your contacts, documents, emails, deadlines and other data. Rely on our seamless integration with Microsoft Outlook to save all your file related emails (& attachments!), calendars and tasks in one place. Choose on premises or in the Cloud--whichever is best for you. Learn how Legal Files can help you manage what matters to you.
Ideal for corporations, universities, government agencies and insurance companies, Legal Files centrally organizes your contacts, documents, emails, deadlines and other data. Rely on our seamless integ...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Makes it easy to organize, evaluate, and explore the facts, the cast of characters, and the issues in a case.
Makes it easy to organize, evaluate, and explore the facts, the cast of characters, and the issues in a case.
Makes it easy to organize, evaluate, and explore the facts, the cast of characters, and the issues in a case....
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Case management software designed for litigators with tools for reviewing evidence, organizing facts, and identifying case trends.
CaseFleet is case chronology software that empowers litigators to build winning cases with tools for reviewing evidence, organizing facts, and identifying case trends. Features include full-text search, advanced filtering, and an easy-to-use document viewer that links evidence to facts, issues, contacts, and dates. Customizable reporting options make turning your case chronology into work product as simple as clicking a button. Save time. Be better prepared.
CaseFleet is case chronology software that empowers litigators to build winning cases with tools for reviewing evidence, organizing facts, and identifying case trends. Features include full-text search...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Rindle gives law firms one place for all of their case & matter management, checklists, and workflows.
Rindle gives law firms one place for all of their case & matter management, checklists, and workflows. Collaborate on cases, delegate tasks, and create one source of truth for every part of the work. Rindle makes it easy for attorneys and paralegals to see all of their cases from one dashboard, work independently, and automate the firm's processes.
Rindle gives law firms one place for all of their case & matter management, checklists, and workflows. Collaborate on cases, delegate tasks, and create one source of truth for every part of the work. R...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden
Thread is a cloud-based legal case management solution for the law office of the future. Built with Office 365.
Thread is the missing piece of Office 365 for lawyers - an intuitive case management system which helps you manage your cases more effectively. Thread's comprehensive platform allows you to manage cases, emails, timekeeping, billing and more in one easy place. Thread Legal - for the law firm of the future.
Thread is the missing piece of Office 365 for lawyers - an intuitive case management system which helps you manage your cases more effectively. Thread's comprehensive platform allows you to manage ca...
  • Kalenderbeheer
  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Contractbeheer
  • Tijd bijhouden