132 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Een uitgebreide juridische factureringsoplossing om alle financiële transacties bij te houden in een ingebouwde factureringsmodule met volledige boekhoudfuncties. Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een uitgebreide oplossing voor het beheer van juridische praktijken met een complete juridische factureringsmodule die zich richt op de hele markt van juristen in advocatenkantoren en interne juridische afdelingen. App4Legal automatiseert de urenregistratie, facturering, agenda's en boekhouding voor juristen in advocatenkantoren en interne juridische teams. Alle geldtransacties kunnen worden beheerd en bijgehouden in de ingebouwde geldmodule die accounts, rekeningen, uitgaven, facturen, overzichten, rapportages en meer bijhoudt. Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een uitgebreide oplossing voor het beheer van juridische praktijken met een complete juridische factureringsmodule die zich richt op de hele markt van juristen in advocatenkantoren en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
Begin binnen enkele minuten met het verzenden van facturen, bijhouden van uren en registreren van uitgaven. Sluit je aan bij duizenden juridische en zakelijke professionals die FreshBooks dagelijks gebruiken. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist.
Begin binnen enkele minuten met het verzenden van facturen, bijhouden van uren en registreren van uitgaven. Sluit je aan bij duizenden juridische en zakelijke professionals die FreshBooks dagelijks...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Genereer moeiteloos facturen met aangepaste factureringstarieven en tools voor bulkfacturering en profiteer van 39% snellere betaling met de creditcardverwerking van Clio Payments.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware, is facturen genereren een fluitje van een cent. Bepaal unieke factureringstarieven per gebruiker, soort rechtsgebied, cliënt en zelfs individuele activiteiten. Kies uurtarieven, vaste kosten of bijkomende kosten. Laat je klanten eenvoudig en veilig online betalen en krijg 39 procent sneller betaald met Clio Payments. Clio Payments wordt aangedreven door LawPay, speciaal ontworpen voor advocaten om de ethische normen voor Legal Trust Accounting na te leven.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware, is facturen genereren een fluitje van een cent. Bepaal unieke factureringstarieven per gebruiker, soort rechtsgebied, cliënt en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
New realities call for new solutions. We are the #1 time and billing, and payments software for law firms. Try for FREE now.
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs law firms demand, without the extra features you never use. Store payment information using TimeSolvPay and run hundreds of payments in seconds on YOUR timeline, achieving ZERO AR! For over 20 years, our web-based solution has helped lawyers increase their billable time and get paid faster, whether at home or in the office. Integrate with LawPay, QuickBooks, Office 365, and more. Try for FREE for 30 days!
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs law firms demand, without the extra features you never use. Store payment information using TimeSolvPay and...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering,...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Mobielvriendelijke en veilige juridische factureringssoftware die eenvoudig is om te gebruiken. Hou tijd bij. Factureer klanten. Krijg sneller betaald. Begin gratis.
Maak gebruik van deze juridische factureringssoftware, uitstekend beoordeeld op Capterra. Ontdek waarom tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen PracticePanther gebruiken om tijd bij te houden, klanten te factureren en sneller betaald te krijgen. Stuur whitelabel facturen met je logo en ontvang een melding wanneer je factuur wordt bekeken. Automatiseer je bedrijf met automatische betalingsherinneringen aan je klanten. Krijg sneller betaald met een gratis LawPay-account om creditcards te accepteren. Probeer het zelf - het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Geen creditcard nodig.
Maak gebruik van deze juridische factureringssoftware, uitstekend beoordeeld op Capterra. Ontdek waarom tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen PracticePanther gebruiken om tijd bij te...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
MyCase is een complete juridische factureringsoplossing - hou uren bij, automatiseer de boekhouding en facturering, en accepteer online betalingen op een centrale locatie.
Van urenregistratie, het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en afstemming, waardoor je bedrijf maandelijks kostbare tijd bespaart. Probeer MyCase gratis op de website - geen creditcard vereist.
Van urenregistratie, het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
AbacusLaw genereert professionele, overzichtelijke facturen voor elke tariefregeling en elk factureringsschema.
AbacusLaw verbetert je cashflow door te factureren en te innen bij klanten, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf. AbacusLaw is opgericht in 1983 en kan alle factureringsaspecten aan, waaronder tijd, trust accounting, grootboek, salarisadministratie, debiteuren en crediteuren, uitschrijven van cheques, financiële overzichten, gerechtelijke regels, pdf-formulieren van de rechtbank automatisch invullen, casussen, conflicten, contacten, officiële samenvattingen van rechtbankprocedures, documenten, e-mails, bestanden en meer. Ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing.
AbacusLaw verbetert je cashflow door te factureren en te innen bij klanten, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf. AbacusLaw is opgericht in 1983 en kan alle factureringsaspecten aan,...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Verbeter je juristenpraktijk met gestroomlijnde samenwerking, eenvoudige registratie van uren en uitgaven en online facturering. Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Verbeter je juristenpraktijk met gestroomlijnde samenwerking, eenvoudige registratie van uren en uitgaven en online facturering. Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement,...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex omdat het de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken is met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks® nodig). Het CosmoLex-systeem met één prijs en één login elimineert de constante strijd van het bijhouden van meerdere platforms om het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenpraktijken te regelen. CosmoLex bevat ook ingebouwde LawPay zonder vaste maandelijkse kosten. CosmoLex biedt alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex omdat het de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken is met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt,...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals.
Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals, and consists of Tabs3 Billing, PracticeMaster and Tabs3 Financials. Developed with law firms in mind, Tabs3 Software simplifies managing matters, calendars, contacts, and documents. Our Platinum version provides your firm with increased speed, enhanced data reliability, and premium features like Tabs3 Connect, for mobile access. Sign up for a one-on-one demo at Tabs3.com/SeeTabs3.
Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals, and consists of Tabs3 Billing, PracticeMaster and Tabs3 Financials. Developed with law...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Flexibele, nauwkeurige en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Creëer facturen en pas deze moeiteloos aan met voorwaarden, kortingen en kosten. Flexibele, betaalbare en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam.
Creëer facturen en pas deze moeiteloos aan met voorwaarden, kortingen en kosten. Flexibele, betaalbare en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos....

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
LEAP is juridische factureringssoftware voor individuele en kleine advocatenkantoren om snel en eenvoudig facturen te genereren en factureringsfouten te verminderen.
LEAP is juridische factureringssoftware voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter en productiever willen worden en meer geld willen verdienen. Gebruik LEAP om snel en gemakkelijk facturen te genereren en factureringsfouten te minimaliseren. Juridische facturering van LEAP integreert naadloos met QuickBooks. Andere belangrijke functies zijn onder meer uurtarief en factureringsopties voor een vast bedrag, geautomatiseerde tijdregistratie en de mogelijkheid om dossiergerelateerde facturen te maken.
LEAP is juridische factureringssoftware voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter en productiever willen worden en meer geld willen verdienen. Gebruik LEAP om snel en gemakkelijk...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Toonaangevende facturering en boekhouding: bulkacties voor bedrijven met grote hoeveelheden. Aantrekkelijke webinterface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor facturering en praktijkbeheer is. Of je nu één enkele gebruiker of een bedrijf met 100 gebruikers bent, je kunt de krachtige functionaliteiten van Zola voor urenregistratie, facturering en volledige trust- en zakelijke boekhouding gebruiken voor één enkele bron van waarheid. Je kunt automatische tijdinvoer creëren, bijvoorbeeld voor wanneer je e-mail verzendt, gespreksnotities opneemt en afspraken plant. Zachte en harde kosten bijhouden. Crediteuren- en trustbetalingen uitvoeren. Accountactiviteit van banken/creditcards en wachtrij voor facturering downloaden. LEDES-facturering. Integratie met LawPay. Apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor facturering en praktijkbeheer is. Of je nu één enkele gebruiker of een bedrijf met 100 gebruikers bent, je kunt de krachtige functionaliteiten van...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Invoiced helpt 20.000 bedrijven in 92 landen om sneller betaald te worden, minder tijd te verspillen aan incasso's en een betere betaalervaring te bieden.
Invoiced is een bekroond platform waarmee bedrijven sneller worden betaald, minder tijd verspillen aan incasso's en hun klanten een betere betalingservaring bieden. Met meer dan 20.000 klanten in 92 landen en bijna $ 50 miljard aan verwerkte vorderingen is Invoiced een pionier op het gebied van de automatisering van debiteuren. Invoiced is gevestigd in Austin, Texas, en is een hooggewaardeerd platform voor debiteurenautomatisering op Capterra, een leider in de categorie op G2 Crowd en een officieel lid van het Forbes Finance Council.
Invoiced is een bekroond platform waarmee bedrijven sneller worden betaald, minder tijd verspillen aan incasso's en hun klanten een betere betalingservaring bieden. Met meer dan 20.000 klanten in 92...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Actionstep is een hooggewaardeerd beheersysteem voor juridische praktijken waarmee advocaten elke dag de ruimte krijgen om het verschil te kunnen maken voor hun cliënten.
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt de workflow om de administratieve rompslomp van advocatenkantoren overbodig te maken en je werkwijze te vereenvoudigen. Actionstep heeft 3 productplannen om bedrijven van alle soorten en maten de beste ervaring en waarde te bieden. Het geeft advocaten elke dag de ruimte om te luisteren, betrokken te zijn en een verschil te maken voor hun cliënten.
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt de workflow om de administratieve rompslomp van...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Legale app in de QuickBooks app store. Gegevens worden altijd gesynchroniseerd – geen dubbele boeken. Vertrouwen, synchronisatie in twee richtingen, LEDES, gratis proefversie
Ideaal voor advocatenkantoren met 8-30 medewerkers. LeanLaw moderniseert de wettelijke factureringsworkflow zoals het zou moeten zijn: flexibele tijdregistratie verbonden met facturering en de juridische app met QuickBooks Online. Voer de tijd één keer in en ga verder met totale automatisering en zonder handmatige tussenkomst. Goede realtime synchronisatie in twee richtingen betekent dat je boeken altijd up-to-date zijn: echte gegevens geven je nauwkeurige rapporten over winstgevendheid, vertrouwensbalansen, compensatie en meer.
Ideaal voor advocatenkantoren met 8-30 medewerkers. LeanLaw moderniseert de wettelijke factureringsworkflow zoals het zou moeten zijn: flexibele tijdregistratie verbonden met facturering en de...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering,...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
RTG Bills is goedkope, op Windows gebaseerde urenregistratie- en factureringssoftware voor advocatenkantoren.
RTG Bills is goedkope, op Windows gebaseerde urenregistratie- en factureringssoftware voor advocatenkantoren.
RTG Bills is goedkope, op Windows gebaseerde urenregistratie- en factureringssoftware voor advocatenkantoren.

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
AccountEdge is krachtige, maar betaalbare desktop-boekhoudsoftware voor Mac of Windows voor je advocatenkantoor.
Boekhoudsoftware voor advocaten, beheer de financiën van je advocatenkantoor en meer met AccountEdge. AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen advocatenkantoren juridische facturering bijhouden, voorschotten van klanten bijhouden en accounts financieren, documenten beheren en meer.
Boekhoudsoftware voor advocaten, beheer de financiën van je advocatenkantoor en meer met AccountEdge. AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven aan.
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven in het hele land aan. PaySimple bouwt langdurige samenwerkingsverbanden op met bedrijven om groei te stimuleren door flexibele betalings- en factureringsoplossingen en gepersonaliseerde klantenservice te bieden die aansluiten op hun specifieke bedrijfsbehoeften. Met een robuuste API is PaySimple een vertrouwde technologiepartner voor betalingsintegraties; met native afhandeling van de cashflow in SaaS-producten en mobiele toepassingen.
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven in het hele land aan. PaySimple bouwt langdurige...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is....

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Webgebaseerde software voor tijdregistratie en facturering voor solo- en kleine kantoren. $ 99,95 per JAAR voor je hele praktijk. Geen kosten per gebruiker.
Opgericht in 2006. Webgebaseerde software voor tijdregistratie en facturering voor advocaten in solo- en kleine advocatenkantoren. Bevat belangrijke functies voor juridische facturering, zoals trustrekeningen, LEDES-facturering, facturering op basis van uur- en vaste kosten en meer. $ 99,95 per JAAR is de totale prijs voor je hele praktijk. Absoluut GEEN kosten per gebruiker.
Opgericht in 2006. Webgebaseerde software voor tijdregistratie en facturering voor advocaten in solo- en kleine advocatenkantoren. Bevat belangrijke functies voor juridische facturering, zoals...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheersoftware voor kleine advocatenkantoren dat op intelligente wijze wordt geïntegreerd met andere juridische zakelijke hulpmiddelen.
Met Firm Central Time and Billing's cloudgebaseerde juridische factureringssoftware leg je meer factureerbare uren vast, volg je uitgaven en genereer je eenvoudig facturen om je zakelijke doelen te bereiken. Volg moeiteloos Trust Account-activiteit en voer rapporten uit voor een beter overzicht van je juridische facturering. Vereenvoudig het bijhouden van je gegevens met ingebouwde timers, vooraf geladen ABA-codes en LEDES-generatie met één klik. Nu met ingebouwde boekhouding, waardoor integratie met QuickBooks of andere software overbodig is.
Met Firm Central Time and Billing's cloudgebaseerde juridische factureringssoftware leg je meer factureerbare uren vast, volg je uitgaven en genereer je eenvoudig facturen om je zakelijke doelen te...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Software voor tijd- en onkostenregistratie, zowel op het bureaublad als onderweg, die integreert met QuickBooks en populaire praktijkbeheersoftware.
Sage Timeslips maakt het gemakkelijk voor servicebedrijven om meer factureerbare uren te registreren en de onkosten nauwkeurig bij te houden. Sage Timeslips integreert met 20 softwarepakketten, zoals Sage 50 Accounting, QuickBooks, Microsoft Outlook, Time Matters en Amicus Attorney. Functionaliteiten omvatten automatische tijdregistratie, meer dan 100 vooraf gedefinieerde rapporten, agendasynchronisatie, aanpasbare rapporten en een realtime dashboard. Webgebaseerde tijd- en onkostenregistratie is beschikbaar.
Sage Timeslips maakt het gemakkelijk voor servicebedrijven om meer factureerbare uren te registreren en de onkosten nauwkeurig bij te houden. Sage Timeslips integreert met 20 softwarepakketten, zoals...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Gratis online accountingsoftware voor kleine bedrijven. Facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, bankfeeds ontvangen en meer. Geen spam.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële rapportage, onkostenregistratie, btw-beheer, uploaden van brondocumenten en meer. SlickPie biedt ook veel tijdbesparende automatiseringsfuncties, zoals automatische betalingsherinneringen en terugkerende facturen, en het biedt een ingebouwde geautomatiseerde tool voor het invoeren van gegevens: de MagicBot.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Legal case management solution that helps manage tasks, appointments, time, expenses, client intake & documents on a unified dashboard.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys can visualize their matters with Kanban boards, drag and drop them as they progress, add tasks, appointments, time, expenses, client intake and documents in a digital matter file in the cloud so they can work from anywhere.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf.
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf. De toepassing van Litify is gebouwd op een zeer veilig en flexibel platform en stelt je in staat om marketing, CRM, intake, zaken, documenten, verwijzingen, rapportage, en financiering uit te voeren en te automatiseren.
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf. De toepassing van Litify is gebouwd op een zeer veilig en flexibel platform en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
We serve midsize firms of any practice area. Modernize your practice without losing features you love from your legacy software.
Your practice doesn't need to change. Your software does. Centerbase is the most configurable accounting, billing and practice management software for mid-size firms. With highly customizable, comprehensive features, Centerbase can grow with your firm, streamline your daily tasks, and increase profitability.
Your practice doesn't need to change. Your software does. Centerbase is the most configurable accounting, billing and practice management software for mid-size firms. With highly customizable,...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Urenregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Hyperlogs is de meest uitgebreide en gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie, kosten en facturering voor al je projecten en teams.
Urenregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Hyperlogs is de meest uitgebreide en gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie, kosten en facturering voor al je projecten en teams. Stop met spreadsheets. Het is tijd om je te concentreren op het laten groeien van je bedrijf en minder op het micromanagen van elke taak.
Urenregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Hyperlogs is de meest uitgebreide en gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie, kosten en facturering voor al je projecten en teams. Stop met...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Snelle, vriendelijke en eenvoudige cloudgebaseerde software om je tijd die je hebt besteed aan projecten en aangepaste facturen te beheren. Voor een beperkte tijd gratis.
TimeBilling is snelle en eenvoudige cloudgebaseerde software om je tijd die aan projecten wordt besteed te beheren. Volg elke minuut die je aan een project besteedt vanaf je computer of elk apparaat, bekijk je tijdinvoer in een gebruiksvriendelijke agenda en pas facturen aan met al je factuurgegevens. TimeBilling is perfect voor advocaten, freelancers, marketeers, architecten, ontwerpers, programmeurs, advocaten, ontwikkelaars en voor iedereen die zijn tijd factureert. Probeer het zelf. Het is voor een beperkte tijd gratis.
TimeBilling is snelle en eenvoudige cloudgebaseerde software om je tijd die aan projecten wordt besteed te beheren. Volg elke minuut die je aan een project besteedt vanaf je computer of elk...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Trust-compliant en buitengewoon krachtig.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en optimaal gebruiksgemak biedt de juridische factureringssoftware Soluno meerdere factureringsmethoden, aangepaste factureringsregelingen, dynamische factureringslay-outs, geavanceerde facturering en meer. Host Soluno in de cloud of op je eigen server; bespaar geld met het op gebruik gebaseerde tariefmodel; en converteer gratis je volledige materiegeschiedenis. Altijd ondersteund door het 5-sterren supportteam van Soluno.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en optimaal gebruiksgemak biedt...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
A fully integrated practice management solution for law firms.
A fully integrated practice management solution for law firms. Features include among others: time and billing, accounting, profitability reporting, dashboards and reporting, mobility, collections, document management, records management, calendar management, contact management.
A fully integrated practice management solution for law firms. Features include among others: time and billing, accounting, profitability reporting, dashboards and reporting, mobility, collections,...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Software voor het beheer van juridische zaken ontworpen voor procesvoerders met tools voor het beoordelen van bewijs, het organiseren van feiten en het identificeren van juridische zakentrends.
CaseFleet is software voor de chronologie van juridische zaken die procesvoerders in staat stelt winnende juridische zaken op te bouwen met tools voor het beoordelen van bewijs, het organiseren van feiten en het identificeren van trends in juridische zaken. Functies omvatten zoeken in volledige tekst, geavanceerd filteren en een gebruiksvriendelijke documentviewer die bewijs koppelt aan feiten, problemen, contacten en datums. Aanpasbare rapportage-opties maken het omzetten van de chronologie van je juridische zaak in een werkproduct net zo eenvoudig als het klikken op een knop. Bespaar tijd. Wees beter voorbereid.
CaseFleet is software voor de chronologie van juridische zaken die procesvoerders in staat stelt winnende juridische zaken op te bouwen met tools voor het beoordelen van bewijs, het organiseren van...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Online office management that's on point. Only pay for the features you need & use. Lowest price point in the market.
Designed with today's busy attorneys in mind, BlueStylus has just the right features you need to be more productive, and profitable, in the office and on the go. Automatically download your ECF documents & receive notifications to keep you moving;Secure document storage provides peace of mind as well as anytime, anywhere access, organization and management, all in one secure locationthe cloud; Real-time document collaboration and time & billing tracking. All for the lowest price on the market.
Designed with today's busy attorneys in mind, BlueStylus has just the right features you need to be more productive, and profitable, in the office and on the go. Automatically download your ECF...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocaten die zich bezighouden met letselschade. Met ingebouwde workflows, ticklers en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
CasePacer is cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocatenkantoren op het gebied van letselschade. Met beveiligde toegang op elk moment en vanaf elke plek, helpt CasePacer bedrijven hun activiteiten te stroomlijnen, te communiceren en samen te werken met de juiste mensen op het juiste moment, en belangrijke invoer, datums, contacten, uitgaven en documenten van juridische zaken vast te leggen, te organiseren en bij te houden. Met ingebouwde workflows en ticklers, een intuïtieve interface, een team voor klantsucces en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
CasePacer is cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocatenkantoren op het gebied van letselschade. Met beveiligde toegang op elk moment en vanaf elke plek, helpt...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Iridium provides law firms with Business Intelligence and financial analytics solutions to improve processes and profitability.
Iridium Technology is a global firm specifically focused on business intelligence, profitability, and financial management for legal and professional services firms. Iridium has more than 300 law firm clients globally, ranging from 40 to 2000+ timekeepers. Iridiums mission is to help firms improve processes and maximize profitability. Iridium lives and breathes business intelligence and financial analytics for law firms every hour of every day. To learn more about Iridium Technology, please v
Iridium Technology is a global firm specifically focused on business intelligence, profitability, and financial management for legal and professional services firms. Iridium has more than 300 law...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
dealcloser is a transaction management hub for legal professionals.
dealcloser is a transaction management hub for legal professionals that brings you and your clients together on a deal, transforming and modernizing the deal process. Client relationships are at the core of any law firm and even small transactions require significant client interaction. Whether you have one or many deals on the go, use dealcloser to ensure that each client feels like theyre your priority.
dealcloser is a transaction management hub for legal professionals that brings you and your clients together on a deal, transforming and modernizing the deal process. Client relationships are at the...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
LegalTrek's software solution empowers modern law firms to streamline their work, billing and project management.
LegalTrek's comprehensive billing and project management solution is designed to fulfill the needs of the most sophisticated legal professionals. The software was developed with the expert advice of over 500 attorneys in eight countries. LegalTrek provides you with a solution for accurate time-tracking and value pricing your clients will love. Features like client portal and automatized billing processes will undoubtedly set you apart from competition.
LegalTrek's comprehensive billing and project management solution is designed to fulfill the needs of the most sophisticated legal professionals. The software was developed with the expert advice of...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Meet your law firms new best friend: Quill's cloud-based legal practice management software. Built for small to medium-sized UK firms.
Legal practice management software for the smart law firm. Quill caters to small to medium-sized firms (100 users or less). Turn to us to connect front-office and back-office functions so you can keep all your cases, contacts, bills, emails and documents organised in one place. Take the headache out of compliance and put the flexibility back into remote working so that you can focus on what matters most: spending less time managing your firm, and more time making money.
Legal practice management software for the smart law firm. Quill caters to small to medium-sized firms (100 users or less). Turn to us to connect front-office and back-office functions so you can...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
A Complete Bid-to-Bill Solution with NetSuite #1 Cloud ERP Software Suite. Ideal for employee size: 50+.
Oracle NetSuite is the #1 global cloud provider of ERP and Financial Management suite. NetSuite Service Resource Planning (SRP) helps you complete projects more quickly, generate invoices accurately and efficiently, and decrease accounts receivable cycles, so you improve cash flow and eliminate revenue leakage. with NetSuite, you gain complete visibility in real-time, from the moment a new opportunity is identified through to project delivery, invoicing and revenue recognition.
Oracle NetSuite is the #1 global cloud provider of ERP and Financial Management suite. NetSuite Service Resource Planning (SRP) helps you complete projects more quickly, generate invoices accurately...

Functies

  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Automatische facturering