Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Juridische facturatiesoftware
Juridische facturatiesoftware automatiseert tijdregistratie, facturering, kalenders en boekhouding voor juridische praktijken. Deze toepassingen maken juridische facturering per uur mogelijk en registreren case-gerelateerde uitgaven. Veel juridische facturatieoplossingen bieden ook integratie voor een grote hoeveelheid case- en workflowmanagementtools, en voor boekhoud- en salarisadministratiefuncties op meerdere kantoorlocaties. Zie ook: advocaten software, PSA-software (Professional services automation) en urenregistratie- en declaratiesoftware. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (57)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
57 resultaten
Een uitgebreide juridische factureringsoplossing om alle financiële transacties bij te houden in een ingebouwde factureringsmodule met volledige boekhoudfuncties.
Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een uitgebreide oplossing voor het beheer van juridische praktijken met een complete juridische factureringsmodule die zich richt op de hele markt van juristen in advocatenkantoren en interne juridische afdelingen.
App4Legal automatiseert de urenregistratie, facturering, agenda's en boekhouding voor juristen in advocatenkantoren en interne juridische teams. Alle geldtransacties kunnen worden beheerd en bijgehouden in de ingebouwde geldmodule die accounts, rekeningen, uitgaven, facturen, overzichten, rapportages en meer bijhoudt.
Meer informatie over App4Legal
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren.
Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald.
Meer informatie over Amberlo
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen.
Meer informatie over Quickbooks Online
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
Begin binnen enkele minuten met het verzenden van facturen, bijhouden van uren en registreren van uitgaven. Sluit je aan bij duizenden juridische en zakelijke professionals die FreshBooks dagelijks gebruiken. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist.
Meer informatie over FreshBooks
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren.
Meer informatie over Time Tracker
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Meer informatie over Xero
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Genereer moeiteloos facturen met aangepaste factureringstarieven en tools voor bulkfacturering en profiteer van 39% snellere betaling met de creditcardverwerking van Clio Payments.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware, is facturen genereren een fluitje van een cent. Bepaal unieke factureringstarieven per gebruiker, soort rechtsgebied, cliënt en zelfs individuele activiteiten. Kies uurtarieven, vaste kosten of bijkomende kosten. Laat je klanten eenvoudig en veilig online betalen en krijg 39 procent sneller betaald met Clio Payments.
Clio Payments wordt aangedreven door LawPay, speciaal ontworpen voor advocaten om de ethische normen voor Legal Trust Accounting na te leven.
Meer informatie over Clio
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten.
Meer informatie over NetSuite
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
Meer informatie over BQE CORE Suite
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd.
Meer informatie over BigTime
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
MyCase is een complete juridische factureringsoplossing - hou uren bij, automatiseer de boekhouding en facturering, en accepteer online betalingen op een centrale locatie.
Van urenregistratie, het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en afstemming, waardoor je bedrijf maandelijks kostbare tijd bespaart. Probeer MyCase gratis op de website - geen creditcard vereist.
Meer informatie over MyCase
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Mobielvriendelijke en veilige juridische factureringssoftware die eenvoudig is om te gebruiken. Hou tijd bij. Factureer klanten. Krijg sneller betaald. Begin gratis.
Maak gebruik van deze juridische factureringssoftware, uitstekend beoordeeld op Capterra. Ontdek waarom tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen PracticePanther gebruiken om tijd bij te houden, klanten te factureren en sneller betaald te krijgen. Stuur whitelabel facturen met je logo en ontvang een melding wanneer je factuur wordt bekeken. Automatiseer je bedrijf met automatische betalingsherinneringen aan je klanten. Krijg sneller betaald met een gratis LawPay-account om creditcards te accepteren. Probeer het zelf - het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Geen creditcard nodig.
Meer informatie over PracticePanther Legal Software
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Verbeter je juristenpraktijk met gestroomlijnde samenwerking, eenvoudige registratie van uren en uitgaven en online facturering.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Meer informatie over Avaza
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
AbacusLaw genereert professionele, overzichtelijke facturen voor elke tariefregeling en elk factureringsschema.
AbacusLaw verbetert je cashflow door te factureren en te innen bij klanten, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf. AbacusLaw is opgericht in 1983 en kan alle factureringsaspecten aan, waaronder tijd, trust accounting, grootboek, salarisadministratie, debiteuren en crediteuren, uitschrijven van cheques, financiële overzichten, gerechtelijke regels, pdf-formulieren van de rechtbank automatisch invullen, casussen, conflicten, contacten, officiële samenvattingen van rechtbankprocedures, documenten, e-mails, bestanden en meer. Ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing.
Meer informatie over AbacusLaw
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex omdat het de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken is met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks® nodig). Het CosmoLex-systeem met één prijs en één login elimineert de constante strijd van het bijhouden van meerdere platforms om het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenpraktijken te regelen. CosmoLex bevat ook ingebouwde LawPay zonder vaste maandelijkse kosten. CosmoLex biedt alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Meer informatie over CosmoLex
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven aan.
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven in het hele land aan. PaySimple bouwt langdurige samenwerkingsverbanden op met bedrijven om groei te stimuleren door flexibele betalings- en factureringsoplossingen en gepersonaliseerde klantenservice te bieden die aansluiten op hun specifieke bedrijfsbehoeften. Met een robuuste API is PaySimple een vertrouwde technologiepartner voor betalingsintegraties; met native afhandeling van de cashflow in SaaS-producten en mobiele toepassingen.
Meer informatie over PaySimple
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Software voor tijd- en onkostenregistratie, zowel op het bureaublad als onderweg, die integreert met QuickBooks en populaire praktijkbeheersoftware.
Sage Timeslips maakt het gemakkelijk voor servicebedrijven om meer factureerbare uren te registreren en de onkosten nauwkeurig bij te houden. Sage Timeslips integreert met 20 softwarepakketten, zoals Sage 50 Accounting, QuickBooks, Microsoft Outlook, Time Matters en Amicus Attorney. Functionaliteiten omvatten automatische tijdregistratie, meer dan 100 vooraf gedefinieerde rapporten, agendasynchronisatie, aanpasbare rapporten en een realtime dashboard. Webgebaseerde tijd- en onkostenregistratie is beschikbaar.
Meer informatie over Sage Timeslips
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
LEAP is juridische factureringssoftware voor individuele en kleine advocatenkantoren om snel en eenvoudig facturen te genereren en factureringsfouten te verminderen.
LEAP is juridische factureringssoftware voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter en productiever willen worden en meer geld willen verdienen. Gebruik LEAP om snel en gemakkelijk facturen te genereren en factureringsfouten te minimaliseren. Juridische facturering van LEAP integreert naadloos met QuickBooks. Andere belangrijke functies zijn onder meer uurtarief en factureringsopties voor een vast bedrag, geautomatiseerde tijdregistratie en de mogelijkheid om dossiergerelateerde facturen te maken.
Meer informatie over LEAP
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Smokeball biedt complete cloudgebaseerde productiviteitssoftware voor juristen, gebouwd voor pc's. Beheer je personeel en je hele bedrijf op één plek.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, gedeelde agenda's, krachtige integraties en een robuuste mobiele app. Of je nu per uur factureert, op basis van een vast tarief of met een voorwaardelijk percentage, Smokeball biedt de inzichten die je nodig hebt voor een succesvol advocatenbureau.
Meer informatie over Smokeball
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Meer informatie over Rocket Matter
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, feedback, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers, robuuste analyses, rapporten, volledig aanpasbare bestanden en faxen. Filevine loopt lichtjaren voor op de concurrentie.
Meer informatie over Filevine
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Flexibele, nauwkeurige en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Creëer facturen en pas deze moeiteloos aan met voorwaarden, kortingen en kosten. Flexibele, betaalbare en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam.
Meer informatie over Bill4Time
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Meer informatie over authorize.net
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Meer informatie over HoudiniESQ
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Invoiced helpt 20.000 bedrijven in 92 landen om sneller betaald te worden, minder tijd te verspillen aan incasso's en een betere betaalervaring te bieden.
Invoiced is een bekroond platform waarmee bedrijven sneller worden betaald, minder tijd verspillen aan incasso's en hun klanten een betere betalingservaring bieden. Met meer dan 20.000 klanten in 92 landen en bijna $ 50 miljard aan verwerkte vorderingen is Invoiced een pionier op het gebied van de automatisering van debiteuren. Invoiced is gevestigd in Austin, Texas, en is een hooggewaardeerd platform voor debiteurenautomatisering op Capterra, een leider in de categorie op G2 Crowd en een officieel lid van het Forbes Finance Council.
Meer informatie over Invoiced
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Toonaangevende facturering en boekhouding: bulkacties voor bedrijven met grote hoeveelheden. Aantrekkelijke webinterface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor facturering en praktijkbeheer is. Of je nu één enkele gebruiker of een bedrijf met 100 gebruikers bent, je kunt de krachtige functionaliteiten van Zola voor urenregistratie, facturering en volledige trust- en zakelijke boekhouding gebruiken voor één enkele bron van waarheid. Je kunt automatische tijdinvoer creëren, bijvoorbeeld voor wanneer je e-mail verzendt, gespreksnotities opneemt en afspraken plant. Zachte en harde kosten bijhouden. Crediteuren- en trustbetalingen uitvoeren. Accountactiviteit van banken/creditcards en wachtrij voor facturering downloaden. LEDES-facturering. Integratie met LawPay. Apps voor iOS en Android.
Meer informatie over CARET Legal
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Actionstep is een hooggewaardeerd beheersysteem voor juridische praktijken waarmee advocaten elke dag de ruimte krijgen om het verschil te kunnen maken voor hun cliënten.
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt de workflow om de administratieve rompslomp van advocatenkantoren overbodig te maken en je werkwijze te vereenvoudigen. Actionstep heeft 3 productplannen om bedrijven van alle soorten en maten de beste ervaring en waarde te bieden. Het geeft advocaten elke dag de ruimte om te luisteren, betrokken te zijn en een verschil te maken voor hun cliënten.
Meer informatie over Actionstep
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Betaalbare praktijkbeheersoftware voor juridische professionals
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een gebruiksvriendelijk platform dat wordt geleverd tegen een kostprijs die lager is dan andere providers. Advocaten kunnen op één plek faillissementszaken indienen, details van zaken registreren, beveiligde sms-berichten gebruiken voor klanten, gerechtelijke mededelingen volgen, documenten bijvoegen, facturen verzenden en betalingen verwerken.
Meer informatie over Jubilee
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz.
Meer informatie over CaseFox
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Legale app in de QuickBooks app store. Gegevens worden altijd gesynchroniseerd – geen dubbele boeken. Vertrouwen, synchronisatie in twee richtingen, LEDES, gratis proefversie
Ideaal voor advocatenkantoren met 8-30 medewerkers. LeanLaw moderniseert de wettelijke factureringsworkflow zoals het zou moeten zijn: flexibele tijdregistratie verbonden met facturering en de juridische app met QuickBooks Online. Voer de tijd één keer in en ga verder met totale automatisering en zonder handmatige tussenkomst. Goede realtime synchronisatie in twee richtingen betekent dat je boeken altijd up-to-date zijn: echte gegevens geven je nauwkeurige rapporten over winstgevendheid, vertrouwensbalansen, compensatie en meer.
Meer informatie over LeanLaw
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
AccountEdge is krachtige, maar betaalbare desktop-boekhoudsoftware voor Mac of Windows voor je advocatenkantoor.
Boekhoudsoftware voor advocaten, beheer de financiën van je advocatenkantoor en meer met AccountEdge. AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven.
Met AccountEdge Pro kunnen advocatenkantoren juridische facturering bijhouden, voorschotten van klanten bijhouden en accounts financieren, documenten beheren en meer.
Meer informatie over AccountEdge
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
Meer informatie over MerusCase
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
RTG Bills is goedkope, op Windows gebaseerde urenregistratie- en factureringssoftware voor advocatenkantoren.
RTG Bills is goedkope, op Windows gebaseerde urenregistratie- en factureringssoftware voor advocatenkantoren.
Meer informatie over RTG Bills
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten.
Meer informatie over uLawPractice
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Trust-compliant en buitengewoon krachtig.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en optimaal gebruiksgemak biedt de juridische factureringssoftware Soluno meerdere factureringsmethoden, aangepaste factureringsregelingen, dynamische factureringslay-outs, geavanceerde facturering en meer.
Host Soluno in de cloud of op je eigen server; bespaar geld met het op gebruik gebaseerde tariefmodel; en converteer gratis je volledige materiegeschiedenis. Altijd ondersteund door het 5-sterren supportteam van Soluno.
Meer informatie over Soluno
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor betalingsverwerking die is ontwikkeld om te voldoen aan de specifieke behoeften van advocaten.
LawPay is de bewezen betalingspartner voor advocatenkantoren die advocaten helpt sneller betaald te worden. De technologie van LawPay is ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van advocaten en biedt een eenvoudige oplossing voor betalingsbeheer die verdiende en niet-verdiende kosten op de juiste manier scheidt en je IOLTA-account beschermt. LawPay is een goedgekeurd ledenvoordeel van 48 staatsgerechten, wordt vertrouwd door 50.000 advocaten, ondersteunt betalingen voor meer dan 30 toonaangevende softwareproducten en is de enige betalingsoplossing die wordt aangeboden via het ABA Advantage-programma.
Meer informatie over LawPay
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Webgebaseerde software voor tijdregistratie en facturering voor solo- en kleine kantoren. $ 99,95 per JAAR voor je hele praktijk. Geen kosten per gebruiker.
Opgericht in 2006. Webgebaseerde software voor tijdregistratie en facturering voor advocaten in solo- en kleine advocatenkantoren. Bevat belangrijke functies voor juridische facturering, zoals trustrekeningen, LEDES-facturering, facturering op basis van uur- en vaste kosten en meer. $ 99,95 per JAAR is de totale prijs voor je hele praktijk. Absoluut GEEN kosten per gebruiker.
Meer informatie over Time59
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheersoftware voor kleine advocatenkantoren dat op intelligente wijze wordt geïntegreerd met andere juridische zakelijke hulpmiddelen.
Met Firm Central Time and Billing's cloudgebaseerde juridische factureringssoftware leg je meer factureerbare uren vast, volg je uitgaven en genereer je eenvoudig facturen om je zakelijke doelen te bereiken. Volg moeiteloos Trust Account-activiteit en voer rapporten uit voor een beter overzicht van je juridische facturering. Vereenvoudig het bijhouden van je gegevens met ingebouwde timers, vooraf geladen ABA-codes en LEDES-generatie met één klik. Nu met ingebouwde boekhouding, waardoor integratie met QuickBooks of andere software overbodig is.
Meer informatie over Firm Central
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf.
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf.
De toepassing van Litify is gebouwd op een zeer veilig en flexibel platform en stelt je in staat om marketing, CRM, intake, zaken, documenten, verwijzingen, rapportage, en financiering uit te voeren en te automatiseren.
Meer informatie over Litify
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee advocaten en assistenten van advocaten vragen van klanten, juridische documenten en betalingsverwerking kunnen afhandelen.
ProLaw van Thomson Reuters Elite is de enige oplossing voor bedrijfsmanagement voor kleine tot middelgrote bedrijven die al je mensen met elkaar verbindt. Door je hele organisatie te verbinden kan je team efficiënt en effectief samenwerken om datgene te doen waar ze goed in zijn: eersteklas klantenservice bieden. Met ProLaw kun je: (1) je bedrijf één intuïtief, gebruiksvriendelijk platform bieden; (2) de controle krijgen over je financiën; (3) klanten en je bedrijf beschermen; en (4) belangrijke informatie monitoren.
Meer informatie over ProLaw
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Software voor het beheer van juridische zaken ontworpen voor procesvoerders met tools voor het beoordelen van bewijs, het organiseren van feiten en het identificeren van juridische zakentrends.
CaseFleet is software voor de chronologie van juridische zaken die procesvoerders in staat stelt winnende juridische zaken op te bouwen met tools voor het beoordelen van bewijs, het organiseren van feiten en het identificeren van trends in juridische zaken. Functies omvatten zoeken in volledige tekst, geavanceerd filteren en een gebruiksvriendelijke documentviewer die bewijs koppelt aan feiten, problemen, contacten en datums. Aanpasbare rapportage-opties maken het omzetten van de chronologie van je juridische zaak in een werkproduct net zo eenvoudig als het klikken op een knop. Bespaar tijd. Wees beter voorbereid.
Meer informatie over CaseFleet
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Gebruikt voor het beheren van abonnementen, betalingsverwerking, rapportages en facturering.
SubscriptionFlow is een ultieme leverancier van oplossingen voor bedrijven die worstelen met het beheren van abonnementen. Het is uitgerust met robuuste automatisering en krachtige functies voor het afhandelen van abonnementen, zoals het beheren van meerdere abonnementen, proratie-afhandeling, beheer van aanmaningen en facturering, btw-beheer, een zelfbedieningsportaal voor klanten, een module voor prijsbepaling, betalingsverwerking en efficiënte analyse en rapportages.
Meer informatie over SubscriptionFlow
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Urenregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Hyperlogs is de meest uitgebreide en gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie, kosten en facturering voor al je projecten en teams.
Urenregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Hyperlogs is de meest uitgebreide en gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie, kosten en facturering voor al je projecten en teams.
Stop met spreadsheets. Het is tijd om je te concentreren op het laten groeien van je bedrijf en minder op het micromanagen van elke taak.
Meer informatie over Hyperlogs
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat.
Meer informatie over CloudBlue PSA
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Snelle, vriendelijke en eenvoudige cloudgebaseerde software om je tijd die je hebt besteed aan projecten en aangepaste facturen te beheren. Voor een beperkte tijd gratis.
TimeBilling is snelle en eenvoudige cloudgebaseerde software om je tijd die aan projecten wordt besteed te beheren.
Volg elke minuut die je aan een project besteedt vanaf je computer of elk apparaat, bekijk je tijdinvoer in een gebruiksvriendelijke agenda en pas facturen aan met al je factuurgegevens.
TimeBilling is perfect voor advocaten, freelancers, marketeers, architecten, ontwerpers, programmeurs, advocaten, ontwikkelaars en voor iedereen die zijn tijd factureert. Probeer het zelf. Het is voor een beperkte tijd gratis.
Meer informatie over TimeFlow
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocaten die zich bezighouden met letselschade. Met ingebouwde workflows, ticklers en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
CasePacer is cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocatenkantoren op het gebied van letselschade. Met beveiligde toegang op elk moment en vanaf elke plek, helpt CasePacer bedrijven hun activiteiten te stroomlijnen, te communiceren en samen te werken met de juiste mensen op het juiste moment, en belangrijke invoer, datums, contacten, uitgaven en documenten van juridische zaken vast te leggen, te organiseren en bij te houden. Met ingebouwde workflows en ticklers, een intuïtieve interface, een team voor klantsucces en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
Meer informatie over CasePacer
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Software voor juridisch casusbeheer en incasso is beschikbaar in de cloud of kan lokaal op je server worden geïnstalleerd.
Case Master Pro met software voor het beheer van juridische en incassobedrijven is een oplossing voor het beheer van juridische casussen die advocatenkantoren en incassobureaus helpt bij het beheren van dossiers en boekhoudkundige handelingen. Het stelt advocaten in staat om essentiële documenten op te slaan in een gecentraliseerde database, takenlijsten toe te wijzen aan specifieke werknemers en dossiers bij te houden met informatie over tegenpartijen, accounts, geschillen of uitspraken. Case Master Pro is beschikbaar in de cloud of kan lokaal op je server worden geïnstalleerd.
Meer informatie over Case Master Pro
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Oplossing voor urenregistratie waarmee advocaten de facturerings- en agendafuncties binnen hun praktijken kunnen automatiseren.
Oplossing voor urenregistratie waarmee advocaten de facturerings- en agendafuncties binnen hun praktijken kunnen automatiseren.
Meer informatie over Carpe Diem
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
Digitaliseer de financiële boekhouding van jouw advocatenkantoor met Billit
én bespaar kostbare tijd. Start de gratis proefperiode nu!
Op zoek naar facturatiesoftware voor jouw advocatenkantoor?
Digitaliseer jouw facturatieproces én bespaar kostbare tijd.
- Verstuur in enkele klikken professionele facturen en offertes.
- Upload je onkosten en aankoopfacturen via de app.
- Krijg inzichten in jouw financiën door de overzichtelijke dashboards.
- Geef je boekhouder toegang tot alle nodige documenten.
- Integreer met je huidige software.
Start nu de gratis proefperiode en ontdek zelf alle voordelen.
Meer informatie over Billit
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer
ALB Legal Case Management integreert juridische boekhouding, documentbeheer, tijdregistratie en klanten-/materiebeheer.
Een uitgebreide oplossing voor casemanagement voor juridische praktijken die alle processen van advocatenkantoren in één systeem integreert, inclusief juridische boekhouding, documentbeheer, tijdregistratie en beheer van klanten/zaken. Deze flexibele, toekomstbestendige software wordt gebruikt door meer dan 700 Britse advocatenkantoren; 68% van hen gaf aan dat ALB hun verdieners helpt om elke dag tijd te besparen. Alle klanten profiteren van echte voordelen in verbeterde efficiëntie, beter beheer, consistente klantenbinding en betere naleving.
Meer informatie over ALB
...
Meer informatie
Functies
- Kalenderbeheer
- Casusbeheer
- Documentbeheer
- Onkosten bijhouden
- Administratie
- Klantenportal
- Automatische facturering
- Taakbeheer
- Factuurbeheer
- Klantenbeheer