106 resultaten
Waarom Capterra gratis is
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken. Het is een volledig geïntegreerde oplossing met een gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten voor advocaten en heeft een gebruiksvriendelijke interface met een gegarandeerd snelle leercurve in de markt! App4Legal is een online oplossing die op de server of in de cloud beschikbaar is en wordt ondersteund met een mobiele toepassing voor iOS en Android. Of je nu in een solopraktijk werkt, in een advocatenkantoor of op een interne juridische afdeling, App4Legal is geschikt voor jou! Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten ...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken. Meer informatie over FreshBooks
Begin binnen enkele minuten met het verzenden van facturen, bijhouden van uren en registreren van uitgaven. Sluit je aan bij duizenden juridische en zakelijke professionals die FreshBooks dagelijks gebruiken. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks
Begin binnen enkele minuten met het verzenden van facturen, bijhouden van uren en registreren van uitgaven. Sluit je aan bij duizenden juridische en zakelijke professionals die FreshBooks dagelijks geb...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en ...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashf...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Genereer moeiteloos facturen met aangepaste factureringstarieven en tools voor bulkfacturering en profiteer van 39% snellere betaling met de creditcardverwerking van Clio Payments.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware, is facturen genereren een fluitje van een cent. Bepaal unieke factureringstarieven per gebruiker, soort rechtsgebied, cliënt en zelfs individuele activiteiten. Kies uurtarieven, vaste kosten of bijkomende kosten. Laat je klanten eenvoudig en veilig online betalen en krijg 39 procent sneller betaald met Clio Payments. Clio Payments wordt aangedreven door LawPay, speciaal ontworpen voor advocaten om de ethische normen voor Legal Trust Accounting na te leven.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware, is facturen genereren een fluitje van een cent. Bepaal unieke factureringstarieven per gebruiker, soort rechtsgebied, cliënt en zelfs...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
New realities call for new solutions. We are the #1 work from home time billing and invoicing software for law firms. Try for FREE now.
For over 20 years, TimeSolv has helped lawyers increase their billable time and get paid faster, whether at home or in the office. Our comprehensive, yet easy-to-use web-based billing software has seen over $6 billion billed since 1999. Join the tens of thousands of professionals who trust TimeSolv. Use offline or online to create time and expense entries and bill with ease. Compatible with PCs & Macs, TimeSolv integrates with QuickBooks, LawPay, Office 365, and more. Try for FREE now.
For over 20 years, TimeSolv has helped lawyers increase their billable time and get paid faster, whether at home or in the office. Our comprehensive, yet easy-to-use web-based billing software has seen...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en h...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, ra...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Mobielvriendelijke en veilige juridische factureringssoftware die eenvoudig is om te gebruiken. Hou tijd bij. Factureer klanten. Krijg sneller betaald. Begin gratis.
Maak gebruik van deze juridische factureringssoftware, uitstekend beoordeeld op Capterra. Ontdek waarom tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen PracticePanther gebruiken om tijd bij te houden, klanten te factureren en sneller betaald te krijgen. Stuur whitelabel facturen met je logo en ontvang een melding wanneer je factuur wordt bekeken. Automatiseer je bedrijf met automatische betalingsherinneringen aan je klanten. Krijg sneller betaald met een gratis LawPay-account om creditcards te accepteren. Probeer het zelf - het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Geen creditcard nodig.
Maak gebruik van deze juridische factureringssoftware, uitstekend beoordeeld op Capterra. Ontdek waarom tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen PracticePanther gebruiken om tijd bij te h...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Verbeter je juristenpraktijk met gestroomlijnde samenwerking, eenvoudige registratie van uren en uitgaven en online facturering. Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Verbeter je juristenpraktijk met gestroomlijnde samenwerking, eenvoudige registratie van uren en uitgaven en online facturering. Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourcepl...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
AbacusLaw genereert professionele, overzichtelijke facturen voor elke tariefregeling en elk factureringsschema.
AbacusLaw verbetert je cashflow door te factureren en te innen bij klanten, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf. AbacusLaw is opgericht in 1983 en kan alle factureringsaspecten aan, waaronder tijd, trust accounting, grootboek, salarisadministratie, debiteuren en crediteuren, uitschrijven van cheques, financiële overzichten, gerechtelijke regels, pdf-formulieren van de rechtbank automatisch invullen, casussen, conflicten, contacten, officiële samenvattingen van rechtbankprocedures, documenten, e-mails, bestanden en meer. Ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing.
AbacusLaw verbetert je cashflow door te factureren en te innen bij klanten, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf. AbacusLaw is opgericht in 1983 en kan alle factureringsaspecten aan, waaronder ...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
MyCase is een complete juridische factureringsoplossing - hou uren bij, automatiseer de boekhouding en facturering, en accepteer online betalingen op een centrale locatie.
Van urenregistratie, het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en afstemming, waardoor je bedrijf maandelijks kostbare tijd bespaart. Probeer MyCase gratis op de website - geen creditcard vereist.
Van urenregistratie, het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en afs...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex omdat het de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken is met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks® nodig). Het CosmoLex-systeem met één prijs en één login elimineert de constante strijd van het bijhouden van meerdere platforms om het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenpraktijken te regelen. CosmoLex bevat ook ingebouwde LawPay zonder vaste maandelijkse kosten. CosmoLex biedt alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex omdat het de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken is met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBoo...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Tabs3 Billing is a feature-rich, customizable option for stand alone billing or complete firm management.
Tabs3 Software has been used in law firms for 40 years. Purchase Billing on its own or alongside PracticeMaster and Financials for complete firm management. Tabs3 Software, developed with law firms in mind, makes billing and getting paid easier for everyone - attorneys, administrators, and even clients. Tabs3 Billing is feature-rich software, backed by top-tier technical support, as well as a network of consultants in the United States. Sign up for a demo to see Tabs3 in action.
Tabs3 Software has been used in law firms for 40 years. Purchase Billing on its own or alongside PracticeMaster and Financials for complete firm management. Tabs3 Software, developed with law firms in ...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trus...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Flexibele, nauwkeurige en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Creëer facturen en pas deze moeiteloos aan met voorwaarden, kortingen en kosten. Flexibele, betaalbare en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam.
Creëer facturen en pas deze moeiteloos aan met voorwaarden, kortingen en kosten. Flexibele, betaalbare en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos. B...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Een hoogwaardige, volledig functionele, cloudgebaseerde oplossing voor juridische facturering voor bedrijven met 1-50 gebruikers. Intelligent, flexibel en met uitstekende waarde.
Actionstep is een hooggewaardeerde, cloudgebaseerde oplossing voor juridisch beheer en facturering voor toekomstgerichte advocaten. Actionstep is bij uitstek geschikt voor advocatenkantoren met 1-50 gebruikers en biedt flexibele factureringsopties zoals facturering tegen een vast tarief, aangepaste facturering en kortingen. Actionstep combineert documentautomatisering, volledige boekhouding en intelligente urenregistratie, en is een oplossing boordevol functies die praktijkbeheer van het volgende niveau biedt voor advocatenkantoren. Vraag vandaag nog je gratis demo aan voor meer informatie.
Actionstep is een hooggewaardeerde, cloudgebaseerde oplossing voor juridisch beheer en facturering voor toekomstgerichte advocaten. Actionstep is bij uitstek geschikt voor advocatenkantoren met 1-50 ge...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Toonaangevende facturering en boekhouding: bulkacties voor bedrijven met grote hoeveelheden. Aantrekkelijke webinterface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor facturering en praktijkbeheer is. Of je nu één enkele gebruiker of een bedrijf met 100 gebruikers bent, je kunt de krachtige functionaliteiten van Zola voor urenregistratie, facturering en volledige trust- en zakelijke boekhouding gebruiken voor één enkele bron van waarheid. Je kunt automatische tijdinvoer creëren, bijvoorbeeld voor wanneer je e-mail verzendt, gespreksnotities opneemt en afspraken plant. Zachte en harde kosten bijhouden. Crediteuren- en trustbetalingen uitvoeren. Accountactiviteit van banken/creditcards en wachtrij voor facturering downloaden. LEDES-facturering. Integratie met LawPay. Apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor facturering en praktijkbeheer is. Of je nu één enkele gebruiker of een bedrijf met 100 gebruikers bent, je kunt de krachtige functionaliteiten van Z...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Rocket Matter is toonaangevende webgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, bied...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
RTG Bills is low-cost, Windows-based time and billing law firm software.
RTG Bills is low-cost, Windows-based time and billing law firm software.
RTG Bills is low-cost, Windows-based time and billing law firm software....
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
AccountEdge is krachtige, maar betaalbare desktop-boekhoudsoftware voor Mac of Windows voor je advocatenkantoor.
Boekhoudsoftware voor advocaten, beheer de financiën van je advocatenkantoor en meer met AccountEdge. AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen advocatenkantoren juridische facturering bijhouden, voorschotten van klanten bijhouden en accounts financieren, documenten beheren en meer.
Boekhoudsoftware voor advocaten, beheer de financiën van je advocatenkantoor en meer met AccountEdge. AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Window...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfon...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Webgebaseerde software voor tijdregistratie en facturering voor solo- en kleine kantoren. $ 99,95 per JAAR voor je hele praktijk. Geen kosten per gebruiker.
Opgericht in 2006. Webgebaseerde software voor tijdregistratie en facturering voor advocaten in solo- en kleine advocatenkantoren. Bevat belangrijke functies voor juridische facturering, zoals trustrekeningen, LEDES-facturering, facturering op basis van uur- en vaste kosten en meer. $ 99,95 per JAAR is de totale prijs voor je hele praktijk. Absoluut GEEN kosten per gebruiker.
Opgericht in 2006. Webgebaseerde software voor tijdregistratie en facturering voor advocaten in solo- en kleine advocatenkantoren. Bevat belangrijke functies voor juridische facturering, zoals trustrek...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendi...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheersoftware voor kleine advocatenkantoren dat op intelligente wijze wordt geïntegreerd met andere juridische zakelijke hulpmiddelen.
Met Firm Central Time and Billing's cloudgebaseerde juridische factureringssoftware leg je meer factureerbare uren vast, volg je uitgaven en genereer je eenvoudig facturen om je zakelijke doelen te bereiken. Volg moeiteloos Trust Account-activiteit en voer rapporten uit voor een beter overzicht van je juridische facturering. Vereenvoudig het bijhouden van je gegevens met ingebouwde timers, vooraf geladen ABA-codes en LEDES-generatie met één klik. Nu met ingebouwde boekhouding, waardoor integratie met QuickBooks of andere software overbodig is.
Met Firm Central Time and Billing's cloudgebaseerde juridische factureringssoftware leg je meer factureerbare uren vast, volg je uitgaven en genereer je eenvoudig facturen om je zakelijke doelen te ber...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Gratis online accountingsoftware voor kleine bedrijven. Facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, bankfeeds ontvangen en meer. Geen spam.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële rapportage, onkostenregistratie, btw-beheer, uploaden van brondocumenten en meer. SlickPie biedt ook veel tijdbesparende automatiseringsfuncties, zoals automatische betalingsherinneringen en terugkerende facturen, en het biedt een ingebouwde geautomatiseerde tool voor het invoeren van gegevens: de MagicBot.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële ra...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Software voor tijd- en onkostenregistratie, zowel op het bureaublad als onderweg, die integreert met QuickBooks en populaire praktijkbeheersoftware.
Sage Timeslips maakt het gemakkelijk voor servicebedrijven om meer factureerbare uren te registreren en de onkosten nauwkeurig bij te houden. Sage Timeslips integreert met 20 softwarepakketten, zoals Sage 50 Accounting, QuickBooks, Microsoft Outlook, Time Matters en Amicus Attorney. Functionaliteiten omvatten automatische tijdregistratie, meer dan 100 vooraf gedefinieerde rapporten, agendasynchronisatie, aanpasbare rapporten en een realtime dashboard. Webgebaseerde tijd- en onkostenregistratie is beschikbaar.
Sage Timeslips maakt het gemakkelijk voor servicebedrijven om meer factureerbare uren te registreren en de onkosten nauwkeurig bij te houden. Sage Timeslips integreert met 20 softwarepakketten, zoals S...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Legale app in de QuickBooks app store. Gegevens worden altijd gesynchroniseerd – geen dubbele boeken. Vertrouwen, synchronisatie in twee richtingen, LEDES, gratis proefversie
Ideaal voor advocatenkantoren met 8-30 medewerkers. LeanLaw moderniseert de wettelijke factureringsworkflow zoals het zou moeten zijn: flexibele tijdregistratie verbonden met facturering en de juridische app met QuickBooks Online. Voer de tijd één keer in en ga verder met totale automatisering en zonder handmatige tussenkomst. Goede realtime synchronisatie in twee richtingen betekent dat je boeken altijd up-to-date zijn: echte gegevens geven je nauwkeurige rapporten over winstgevendheid, vertrouwensbalansen, compensatie en meer.
Ideaal voor advocatenkantoren met 8-30 medewerkers. LeanLaw moderniseert de wettelijke factureringsworkflow zoals het zou moeten zijn: flexibele tijdregistratie verbonden met facturering en de juridisc...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboe...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Time Tracking has never been this easy. Hyperlogs is the most comprehensive easy-to-use time tracking, expense and invoicing app for al
Time Tracking has never been this easy. Hyperlogs is the most comprehensive easy-to-use time tracking, expense and invoicing app for all your projects and teams. Put those spreadsheets down! Its time to focus on growing your business and less on micromanaging every task.
Time Tracking has never been this easy. Hyperlogs is the most comprehensive easy-to-use time tracking, expense and invoicing app for all your projects and teams. Put those spreadsheets down! Its time ...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
We serve midsize firms of any practice area. Modernize your practice without losing features you love from your legacy software.
Your practice doesn't need to change. Your software does. Centerbase is the most configurable accounting, billing and practice management software for mid-size firms. With highly customizable, comprehensive features, Centerbase can grow with your firm, streamline your daily tasks, and increase profitability.
Your practice doesn't need to change. Your software does. Centerbase is the most configurable accounting, billing and practice management software for mid-size firms. With highly customizable, comprehe...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Lawcus streamlines and simplifies the legal practice management, client relationship management (CRM) and client intake!
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys can visualize their matters with Kanban boards, drag and drop them as they progress, add tasks, appointments, time, expenses, client intake and documents in a digital matter file in the cloud so they can work from anywhere.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys c...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
LEAP is legal billing software for solo and small law firms to generate bills quickly and easily and reduce billing errors.
LEAP is legal billing software for solo and small law firms wishing to become more efficient, more productive and make more money. Use LEAP to generate bills quickly and easily and minimize billing errors. LEAP Legal Billing integrates seamlessly with QuickBooks. Other important features include hourly rate and flat-fee billing options, automated time capture and the ability to create matter related invoices.
LEAP is legal billing software for solo and small law firms wishing to become more efficient, more productive and make more money. Use LEAP to generate bills quickly and easily and minimize billing err...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Soluno is a web-based time, billing, & accounting solution designed for law firms of all sizes. Trust compliant and extremely powerful.
Soluno is a web-based time, billing & accounting solution designed for law firms of all sizes. Rated Best Value and Best Ease of Use Legal Billing software, Soluno enables multiple billing methods, custom billing arrangements, dynamic billing layouts, advanced invoicing, and more. Host Soluno using the Cloud or your own server; save money with our usage-based pricing model; and convert your full matter history for free. Always backed by our 5-star Soluno Support team.
Soluno is a web-based time, billing & accounting solution designed for law firms of all sizes. Rated Best Value and Best Ease of Use Legal Billing software, Soluno enables multiple billing methods, cus...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Fastest, friendly and easiest cloud-based software to manage your time spent on projects and customized invoices. Free for limited time
TimeBilling is the fastest and easiest cloud-based software to manage your time spent on projects. Track every minute spent on a project from your computer or any device, see your time entries in a friendly calendar and customize invoices with all your billing details. TimeBilling is perfect for lawyers, freelancers, marketers, architects, designers, programmers, attorneys, developers, and for anyone who bills their time. Try it! It's free for a limited time.
TimeBilling is the fastest and easiest cloud-based software to manage your time spent on projects. Track every minute spent on a project from your computer or any device, see your time entries in a fr...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
A fully integrated practice management solution for law firms.
A fully integrated practice management solution for law firms. Features include among others: time and billing, accounting, profitability reporting, dashboards and reporting, mobility, collections, document management, records management, calendar management, contact management.
A fully integrated practice management solution for law firms. Features include among others: time and billing, accounting, profitability reporting, dashboards and reporting, mobility, collections, do...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Iridium BI provides law firms with their choice of high-performance cubes and dashboards.
Iridium BI provides law firms with their choice of high-performance cubes and dashboards. All content can be customized based on the firms business requirements. Our dashboards are built on the powerful concept that there should be a goal for every value that is displayed. For every component of Iridium BI, we have thrown out the traditional architectures and approaches and built revolutionary new components that provide phenomenal performance and capabilities.
Iridium BI provides law firms with their choice of high-performance cubes and dashboards. All content can be customized based on the firms business requirements. Our dashboards are built on the powerfu...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Legal case management solution that helps businesses streamline workflow processes with task management, billing and more.
Legal case management solution that helps businesses streamline workflow processes with task management, billing and more.
Legal case management solution that helps businesses streamline workflow processes with task management, billing and more....
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
dealcloser is a transaction management hub for legal professionals.
dealcloser is a transaction management hub for legal professionals that brings you and your clients together on a deal, transforming and modernizing the deal process. Client relationships are at the core of any law firm and even small transactions require significant client interaction. Whether you have one or many deals on the go, use dealcloser to ensure that each client feels like theyre your priority.
dealcloser is a transaction management hub for legal professionals that brings you and your clients together on a deal, transforming and modernizing the deal process. Client relationships are at the co...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
LegalTrek's software solution empowers modern law firms to streamline their work, billing and project management.
LegalTrek's comprehensive billing and project management solution is designed to fulfill the needs of the most sophisticated legal professionals. The software was developed with the expert advice of over 500 attorneys in eight countries. LegalTrek provides you with a solution for accurate time-tracking and value pricing your clients will love. Features like client portal and automatized billing processes will undoubtedly set you apart from competition.
LegalTrek's comprehensive billing and project management solution is designed to fulfill the needs of the most sophisticated legal professionals. The software was developed with the expert advice of ov...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Coordinate your daily work in the most easy and complete Business Management solution for small companies.
The most complete business management solution in the cloud for small companies and self-employed people. Stop wasting time searching the web for separate apps to run your business. KeyOffice gathers everything you need for your everyday operations in one place, linking the most essential features of ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) and CRM (Customer Relationship Management) together in a comprehensible, affordable and secured one-stop cloud application.
The most complete business management solution in the cloud for small companies and self-employed people. Stop wasting time searching the web for separate apps to run your business. KeyOffice gathers e...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
GrowPath's practice management platform offers best-in-class client intake, case management, and analytical tools.
GrowPath offers best-in-class intake and case management software, available separately or in one combined product. Built by one of largest and most successful firms in the country to meet the real business needs of plaintiffs law firms.
GrowPath offers best-in-class intake and case management software, available separately or in one combined product. Built by one of largest and most successful firms in the country to meet the real bu...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
SECURE AND CLOUDLESS - Law Office Billing/ Management Software for solo and small law offices, comprehensive system. FREE Data Import!
SECURE AND CLOUDLESS Law Office Practice Management Software - ProTempus is a world-class, comprehensive system designed for solo and small law firms. Our unique technology keeps your data on your local network, not in the cloud, and your authorized staff has access to all your data through the sharable database. Billing/ invoicing, Case Management, Calendar / Time keeping, Trust accounting, Contact and Task Management, AR, AP, GL are just a few of our features. FREE data imports of your data!
SECURE AND CLOUDLESS Law Office Practice Management Software - ProTempus is a world-class, comprehensive system designed for solo and small law firms. Our unique technology keeps your data on your loca...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Web-based interface for managing time billing; simply enter your time, rate and description.
BillingOrchard is an online billing solution that helps steamline your invoicing needs. Track time, give clients the option for recurring and one-time billing, set up automatic late payment reminders and more. Integration to Authorize.Net and other leading payment gateways. BillingOrchard is the ideal solution for landscapers, lawyers, CPAs, web developers, free lancers, contractors, and other professions requiring time-based and recurring client management.
BillingOrchard is an online billing solution that helps steamline your invoicing needs. Track time, give clients the option for recurring and one-time billing, set up automatic late payment reminders a...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Legal software that includes document assembly, conflict checking, time recording, trust and office accounting capabilities.
Fully integrated legal practice management software including document assembly and management, activity based cost capture, conflict checking, time recording, trust and office accounting capabilities as well as workflow processes. With FilePro's per-matter pricing structure, you're billed per new matter, not a fixed per user monthly fee. Plus, there are no lock in contracts. Tailor FilePro's dashboards to show your preferred business metrics, indicators and shortcuts.
Fully integrated legal practice management software including document assembly and management, activity based cost capture, conflict checking, time recording, trust and office accounting capabilities ...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Easy, compliant ePayments & AR automation for law firms. 100% compliant with IOLTA and ABA rules, no hidden fees, no credit card req'd.
Headnote is an EASY, INTUITIVE PAYMENT SOLUTION FOR LAW FIRMS to ensure trust compliance, automate AR tasks, and collect more revenue. Features include eCheck, credit card, 1 day payment processing, and automated collections with 100% compliance with IOLTA and ABA Rules. No recurring or hidden fees, Headnote's pricing is based only on affordable, transparent transaction fees. Compatible with nearly every type of software or invoicing process. Try it free, no credit card required.
Headnote is an EASY, INTUITIVE PAYMENT SOLUTION FOR LAW FIRMS to ensure trust compliance, automate AR tasks, and collect more revenue. Features include eCheck, credit card, 1 day payment processing, an...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Expert Sierra is the most comprehensive end-to-end cloud solution for the mid-size firm helping you manage your practice and firm.
Expert Sierra takes Aderant's leading comprehensive end-to-end legal business solution to the cloud for mid-size law firms. Firms with around 15-150 users can consolidate and centralize case, document, and billing information in one secure solution. Access is available on-the-go, and task flows are fully customizable. Reimagine your firm's success with increased efficiency and profitability from any device on the cloud.
Expert Sierra takes Aderant's leading comprehensive end-to-end legal business solution to the cloud for mid-size law firms. Firms with around 15-150 users can consolidate and centralize case, document,...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering
Case management, project management, calendar/docketing, imaging, document merging & management, legal billing and accounting.
One thing that differentiates Perfect Practice from other practice management software is its breadth of functionality. It has everything you need to run your practice; from Marketing, CRM, Matter Management to Billing and Accounting. Check out an overview of Perfect Practice features by watching the short movie. Many specific Perfect Practice features can be reviewed by selecting the hyperlinks below the movie. By the way, you can click on any of the images to get an enlarged image.
One thing that differentiates Perfect Practice from other practice management software is its breadth of functionality. It has everything you need to run your practice; from Marketing, CRM, Matter Mana...
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Administratiebeheer
  • Klantenportal
  • Automatische facturering