205 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Schaf een OneStop-portal aan om vanaf elke locatie veilig samen te werken en te coördineren met je cliënten en juridische zaken te beheren. Meer informatie over Moxtra
Moxtra ondersteunt een OneStop-portal, om juridische professionals de mogelijkheid te geven hun cliënten aan te spreken en juridische zaken vanaf elke locatie te beheren onder hun eigen merknaam. Je OneStop-portal is de ultieme oplossing voor het veilig uitwisselen van berichten, samenwerken aan documenten, videovergaderingen, digitale handtekeningen, transacties en meer - met een controleerbaar papierspoor dat voldoet aan alle voorschriften. Meer informatie over Moxtra
Moxtra ondersteunt een OneStop-portal, om juridische professionals de mogelijkheid te geven hun cliënten aan te spreken en juridische zaken vanaf elke locatie te beheren onder hun eigen merknaam. Je...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken. Het is een volledig geïntegreerde oplossing met een gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten voor advocaten en heeft een gebruiksvriendelijke interface met een gegarandeerd snelle leercurve in de markt! App4Legal is een online oplossing die op de server of in de cloud beschikbaar is en wordt ondersteund met een mobiele toepassing voor iOS en Android. Of je nu in een solopraktijk werkt, in een advocatenkantoor of op een interne juridische afdeling, App4Legal is geschikt voor jou! Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Rechtspraktijkbeheer met tijdregistratie en beheer van contacten, klanten, kwesties, trusts en taken in 4 regio's en 7 talen. Meer informatie over Matters.Cloud
matters.Cloud maakt het leven van juridische professionals eenvoudig met tijd- en onkostenregistratie en beheer van contacten, klanten, zaken, facturering, mogelijkheden, trusts en taken, allemaal beschikbaar binnen een gebruiksvriendelijk cloudgebaseerd platform. Bewaar je gegevens lokaal in een van de 6 gegevensregio's en kies uit 14 talen. Meld je aan voor een gratis proefperiode op de website van matters. Meer informatie over Matters.Cloud
matters.Cloud maakt het leven van juridische professionals eenvoudig met tijd- en onkostenregistratie en beheer van contacten, klanten, zaken, facturering, mogelijkheden, trusts en taken, allemaal...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert.

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Clio stroomlijnt alles wat je doet om je praktijk te runnen met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management en meer.
De beste advocatenkantoren vertrouwen op Clio. Clio is de onbetwiste leider op het gebied van juridische praktijkbeheersoftware, met de meeste 5-sterrenrecensies, aanbevolen door 66 beroepsorganisaties en vertrouwd door 150.000 juridische professionals in 90 landen. Op zoek naar software voor praktijkbeheer? Of je nu een onafhankelijke advocaat bent of een klein kantoor of gevestigde praktijk hebt, begin je je zoektocht bij Clio. Probeer een gratis proefperiode van 7 dagen (geen creditcard vereist) of vraag een demo aan op clio.com.
De beste advocatenkantoren vertrouwen op Clio. Clio is de onbetwiste leider op het gebied van juridische praktijkbeheersoftware, met de meeste 5-sterrenrecensies, aanbevolen door 66...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform.
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer - beheer documenten, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
MyCase is een complete oplossing voor rechtspraktijkbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten te schalen. Met MyCase zijn al je belangrijke casusdetails - documenten, contacten, agenda's, e-mails, taken, facturen - beschikbaar op één georganiseerde locatie. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website.
MyCase is een complete oplossing voor rechtspraktijkbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde beheeroplossing voor advocatenkantoren. AbacusLaw is opgericht in 1983 en werkt voor bedrijven van elke omvang in elke sector. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, automatisering van documenten/formulieren, zaakbeheer, conflictcontrole, contactbeheer, document- en e-mailbeheer, urenregistratie, facturering, balansopmaak, boekhouding, trust accounting en meer. AbacusLaw is ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing.
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde beheeroplossing voor advocatenkantoren. AbacusLaw is opgericht in 1983 en werkt voor bedrijven van elke omvang in elke sector. Kenmerken...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Smokeball biedt complete cloudgebaseerde productiviteitssoftware voor juristen, gebouwd voor pc's. Beheer je personeel en je hele bedrijf op één plek.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, gedeelde agenda's, krachtige integraties en een robuuste mobiele app. Of je nu per uur factureert, op basis van een vast tarief of met een voorwaardelijk percentage, Smokeball biedt de inzichten die je nodig hebt voor een succesvol advocatenbureau.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Legal professionals looking for reliable software and support, trusted for over 40 years. Solutions for small and mid-sized firms.
Tabs3 Software is a reliable, seamlessly integrated suite of products that have been trusted by legal professionals for over 40 years, and is backed by support with a 96% client satisfaction rating. Whether you're looking for complete practice management or stand-alone billing, case management, or financials, you can begin and end your search with Tabs3. Sign up for a personal walkthrough demo at Tabs3.com/SeeTabs3.
Tabs3 Software is a reliable, seamlessly integrated suite of products that have been trusted by legal professionals for over 40 years, and is backed by support with a 96% client satisfaction rating....

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Juridisch praktijkbeheer, dossierbeheer en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers en volledig aanpasbare bestanden en faxen, loopt Filevine lichtjaren voor op de concurrentie.
Juridisch praktijkbeheer, dossierbeheer en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Betaalbaar, nauwkeurig en gemakkelijk te gebruiken. Bill4Time maakt beheer van juridische praktijken en betaald krijgen pijnloos. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Bill4Time is de perfecte tool voor advocatenkantoren die hun facturering (met aangepaste sjablonen), facturering en praktijkbeheer willen stroomlijnen. Betrouwbare workflows voor document- en taakbeheer op een veilig, cloudgebaseerd netwerk. Trust Accounting met IOLTA-afstemming. Flexibele integratie met producten waarvan je al afhankelijk bent. White-glove datamigratie vanuit je bestaande praktijkbeheer. Volg de tijd altijd en overal op elk apparaat. Eersteklas klantenondersteuning. Gratis proefversie.
Bill4Time is de perfecte tool voor advocatenkantoren die hun facturering (met aangepaste sjablonen), facturering en praktijkbeheer willen stroomlijnen. Betrouwbare workflows voor document- en...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Actionstep is een hooggewaardeerd beheersysteem voor juridische praktijken waarmee advocaten elke dag de ruimte krijgen om het verschil te kunnen maken voor hun cliënten.
Actionstep is een intelligente, cloudgebaseerde oplossing voor praktijkbeheer voor toekomstgerichte advocatenkantoren en juridische professionals. Actionstep is bij uitstek geschikt voor bedrijven met 1-50 gebruikers en is uniek in zijn vermogen om workflows aan te passen en processen te automatiseren zodat ze passen bij jouw advocatenpraktijk. Actionstep combineert geavanceerd materiebeheer, CRM, urenregistratie en facturering en is een volledig functionele oplossing die advocatenkantoren praktijkbeheer op het volgende niveau biedt. Probeer vandaag nog een gratis demo voor meer informatie.
Actionstep is een intelligente, cloudgebaseerde oplossing voor praktijkbeheer voor toekomstgerichte advocatenkantoren en juridische professionals. Actionstep is bij uitstek geschikt voor bedrijven...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Cloud based software designed specifically for attorneys to help you easily manage all your law firm's accounting needs.
Legal accounting software for law firms. * Easy to use and built exclusively for law firms * Track all activity at the client level * Stay compliant with simple trust accounting
Legal accounting software for law firms. * Easy to use and built exclusively for law firms * Track all activity at the client level * Stay compliant with simple trust accounting

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Modern, robuust praktijkbeheer met geïntegreerde e-mail en boekhouding. Aatrekkelijke, intuïtieve interface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Betaalbare praktijkbeheersoftware voor juridische professionals
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een gebruiksvriendelijk platform dat wordt geleverd tegen een kostprijs die lager is dan andere providers. Advocaten kunnen op één plek faillissementszaken indienen, details van zaken registreren, beveiligde sms-berichten gebruiken voor klanten, gerechtelijke mededelingen volgen, documenten bijvoegen, facturen verzenden en betalingen verwerken.
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Juridische casemanagement-software voor bedrijven van elke omvang en in alle praktijkgebieden. Met Prevail kun je meer zaken afhandelen in minder tijd.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikkingsberekening, procesvoering, scannen en meer. Prevail wordt in de VS sinds 1993 vertrouwd door kleine en grote advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantenservice heeft prioriteit omdat jouw succes het doel is. Kies voor aanschaf of een maandelijks abonnement met uitkoopoptie.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is....

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerde praktijkbeheertool voor kleine advocatenkantoren die een end-to-end oplossing biedt voor het beheren van je advocatuur en bedrijf.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken, documenten, tijd en facturering, boekhouding en financiën, rapportage en meer. Exclusieve functies zijn onder meer automatische opmaak van documenten, KeyCite-vlaggen en -koppelingen toevoegen – wat een goede juridische status garandeert – met volledige tekstzoekfunctie, om snel en nauwkeurig te vinden wat je nodig hebt. Intelligent geïntegreerd met Westlaw-tools.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
CoCounselor is a full service practice management solution to improve workflows, create documents, and view reports
The cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let CoCounselor manage your marketing, track case acquisition cost, run effortless reports, and much more. CoCounselor allows you to go anywhere and still have access with our mobile app. If you're a Plaintiff's Lawyer let us show you why CoCounselor is the only software for you and your clients!
The cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers.
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers. Docketwise modernizes immigration practice with intelligent questionnaires that dynamically generate complete immigration applications based on answers to simple questions. In addition, Docketwise provides a comprehensive suite of case management features including invoicing, calendaring, messaging, task management, case tracking and more. Docketwise is trusted by over a thousand law firms.
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers. Docketwise modernizes immigration practice with intelligent questionnaires that dynamically generate...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Law practice management solution that helps law firms manage legal documents, billing, matters, reporting, and more.
For Attorneys who need ultimate power and flexibility, Time Matters is tailor practice management software that helps you and your staff bill more, get more done, and take better care of your clients.
For Attorneys who need ultimate power and flexibility, Time Matters is tailor practice management software that helps you and your staff bill more, get more done, and take better care of your clients.

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee advocaten en assistenten van advocaten vragen van klanten, juridische documenten en betalingsverwerking kunnen afhandelen.
ProLaw van Thomson Reuters Elite is de enige oplossing voor bedrijfsmanagement voor kleine tot middelgrote bedrijven die al je mensen met elkaar verbindt. Door je hele organisatie te verbinden kan je team efficiënt en effectief samenwerken om datgene te doen waar ze goed in zijn: eersteklas klantenservice bieden. Met ProLaw kun je: (1) je bedrijf één intuïtief, gebruiksvriendelijk platform bieden; (2) de controle krijgen over je financiën; (3) klanten en je bedrijf beschermen; en (4) belangrijke informatie monitoren.
ProLaw van Thomson Reuters Elite is de enige oplossing voor bedrijfsmanagement voor kleine tot middelgrote bedrijven die al je mensen met elkaar verbindt. Door je hele organisatie te verbinden kan je...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Volgen van leads, robuuste casussen, schikkingsinstrumenten en rapporten.
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads tot het ontbinden van de trustrekening van de klant. De robuuste functies van CASEpeer helpen je advocaten en personeel hun casusbelasting te beheersen. Functies omvatten georganiseerde casussen, intakebeheer, volgen van campagnes, schikkingsinstrumenten, vermindering van het retentierecht, geschillen, geïntegreerde agenda, taakbeheer, genereren van brieven, aanpasbare casusplannen, documentbeheer, en krachtige rapporten.
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
LEAP is geïntegreerde software voor juridische praktijken en beheer van juridische dossiers voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter, flexibeler en winstgevender willen worden. Het stelt iedereen in een klein advocatenkantoor in staat om samen te werken met behulp van één geïntegreerd systeem waarmee je meer kunt doen met hetzelfde aantal mensen. Tools zijn onder andere, maar zijn niet beperkt tot geautomatiseerde documentproductie, tijdregistratie, facturering en juridische en trustboekhouding.
LEAP is geïntegreerde software voor juridische praktijken en beheer van juridische dossiers voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter, flexibeler en winstgevender willen worden....

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
CasetrackerLaw is ontworpen door en voor incassokantoren, -bureaus en -bedrijven om het incassoproces te stroomlijnen.
CasetrackerLaw is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk, aanpasbaar, transparant en betaalbaar. In bedrijf sinds 1996 met meer dan 16.000 gebruikers over de hele wereld. De beheerfunctie controleert alle systeemgebruikers, past gebruikersschermen aan, draait en genereert rapporten, creëert, genereert en print juridische documenten en verzoekbrieven, importeert duizenden claims met één klik van de muis en stuurt claims door naar externe advocaten voor een proces. Het berekent rente, kosten, incassotarief en kosten voor het saldo.
CasetrackerLaw is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk, aanpasbaar, transparant en betaalbaar. In bedrijf sinds 1996 met meer dan 16.000 gebruikers over de hele wereld. De beheerfunctie controleert...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Een vertrouwde oplossing voor casusbeheer die je casus van intake tot oplossing beheert met behulp van een aanpasbare checklist en uitgebreide functies.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informatie, gecombineerd en opnieuw ontworpen in de cloud. Needles biedt de meest robuuste werkstroomautomatisering, documentbeheer- en configuratieopties die op de markt zijn. Klanten krijgen eersteklas oplossingen tegen betaalbare prijzen en eersteklas klantenondersteuning.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Het complete platform van Litify centraliseert gegevens voor naadloze rapportage en biedt efficiëntie en transparantie in het hele bedrijf.
Het eersteklas praktijkbeheerplatform van Litify transformeert advocatenkantoren in de hele VS in moderne, goed presterende bedrijven. De oplossing is gebouwd op één enkel zeer veilig en flexibel platform en stelt je in staat om marketing, CRM, intake, zaken, documenten, verwijzingen, rapportage, en financiering te beheren en te automatiseren.
Het eersteklas praktijkbeheerplatform van Litify transformeert advocatenkantoren in de hele VS in moderne, goed presterende bedrijven. De oplossing is gebouwd op één enkel zeer veilig en flexibel...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Legal case management solution that helps manage tasks, appointments, time, expenses, client intake & documents on a unified dashboard.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys can visualize their matters with Kanban boards, drag and drop them as they progress, add tasks, appointments, time, expenses, client intake and documents in a digital matter file in the cloud so they can work from anywhere.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Alt Legal is de gemakkelijkste manier om handelsmerken, octrooien en auteursrechten voor te bereiden en te beheren.
De intuïtieve, gemakkelijk te gebruiken cloudgebaseerde software van Alt Legal maakt het gemakkelijk om intellectuele eigendom voor te bereiden en te beheren. De software wordt vertrouwd door kantoren in de Am Law 200, zelfstandige IP-kantoren en interne juridische afdelingen om elke dag honderdduizenden documenten af te handelen. Alt Legal werkt automatisch de status van casussen en deadlines bij, verzamelt naadloos belangrijke klantgegevens en genereert onmiddellijke IP-aanvragen.
De intuïtieve, gemakkelijk te gebruiken cloudgebaseerde software van Alt Legal maakt het gemakkelijk om intellectuele eigendom voor te bereiden en te beheren. De software wordt vertrouwd door...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Beheer van juridische praktijken | Juridische facturering | Alles-in-één oplossing | Eenvoudig te gebruiken | Haal meer zaken binnen | Behaal meer winst | Mis nooit een nieuwe klant
Populaire software voor het beheer van juridische praktijken, juridische facturering, juridische CRM en intake: beheer alles, van intake tot factuur/afrekening. Populaire functies: zaakbeheer, facturering/uitgavenbeheer, versturen van e-handtekeningen via sms, 1-klik verzenden van verwijzingen, klikken om te bellen, drip-marketing, formuliereditor met slepen en neerzetten en een onbeperkt aantal aangepaste velden, gebruiksvriendelijke rapporten, bestellen van medische dossiers, facturering, integratie met LawPay, vertrouwd door grote, nationale advocatenkantoren. Kan door elk kantoor worden gebruikt.
Populaire software voor het beheer van juridische praktijken, juridische facturering, juridische CRM en intake: beheer alles, van intake tot factuur/afrekening. Populaire...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
We serve midsize firms of any practice area. Modernize your practice without losing features you love from your legacy software.
Your practice doesn't need to change. Your software does. Centerbase is the most configurable accounting, billing and practice management software for mid-size firms. With highly customizable, comprehensive features, Centerbase can grow with your firm, streamline your daily tasks, and increase profitability.
Your practice doesn't need to change. Your software does. Centerbase is the most configurable accounting, billing and practice management software for mid-size firms. With highly customizable,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Cloud-based practice management and case management software solutions for high-street and multi-branch law firms.
Osprey Approach provides cloud-based, practice and case management software to high-street and multi-branch law firms. With over 30 years¿ experience in the legal software sector, our SRA compliant solution has helped thousands of lawyers to run a profitable and effective firm. Osprey provides fully integrated legal accounting, time recording, billing, client management, business intelligence, configurable sector-specific workflows, document production and case management features.
Osprey Approach provides cloud-based, practice and case management software to high-street and multi-branch law firms. With over 30 years¿ experience in the legal software sector, our SRA compliant...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Trust-compliant en buitengewoon krachtig.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. De reeks geïntegreerde functies van Soluno brengt al je backend-functies op één plek - het platform is volledig trust-compliant, zonder dat er extra boekhoudpakketten nodig zijn. Soluno is flexibel, schaalbaar en wordt altijd ondersteund door het 5-sterren supportteam. Host in de cloud of op je eigen server; bespaar geld met het op gebruik gebaseerde tariefmodel; en ontvang een gratis conversie van de volledige materiegeschiedenis van je huidige database.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. De reeks geïntegreerde functies van Soluno brengt al je backend-functies op één...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Legal Files matter management is used by corporations, universities, governmental agencies and insurance companies.
Legal Files has been in this business for 30+ years and knows what it takes for you to be successful. Government agencies, corporations, universities and insurance companies rely upon Legal Files to successfully organize workflows and manage operations. From centralizing and organizing your contacts, documents, emails, calendars, etc. to seamlessly integrating with Microsoft Outlook, Legal Files offers the latest technology to help you get the job done more efficiently and more efficiently.
Legal Files has been in this business for 30+ years and knows what it takes for you to be successful. Government agencies, corporations, universities and insurance companies rely upon Legal Files to...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
The most flexible law firm CRM is free to try for 14 days.
Shape CRM helps you manage your law firm on one easy to use platform. Sync your team's calendar, emails, and to-do's with a click of the button. Respond to and manage leads with powerful automation tools. Send robust email newsletters, drip campaigns, SMS and more. Build custom online workflows to keep client projects on task. Accept online payments, send contracts and fee agreements, and do everything you need to land your next client all on one platform. Perfect for every practice area!
Shape CRM helps you manage your law firm on one easy to use platform. Sync your team's calendar, emails, and to-do's with a click of the button. Respond to and manage leads with powerful automation...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Online office management that's on point. Only pay for the features you need & use. Lowest price point in the market.
Designed with today's busy attorneys in mind, BlueStylus has just the right features you need to be more productive, and profitable, in the office and on the go. Automatically download your ECF documents & receive notifications to keep you moving;Secure document storage provides peace of mind as well as anytime, anywhere access, organization and management, all in one secure locationthe cloud; Real-time document collaboration and time & billing tracking. All for the lowest price on the market.
Designed with today's busy attorneys in mind, BlueStylus has just the right features you need to be more productive, and profitable, in the office and on the go. Automatically download your ECF...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocaten die zich bezighouden met letselschade. Met ingebouwde workflows, ticklers en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
CasePacer is cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocatenkantoren op het gebied van letselschade. Met beveiligde toegang op elk moment en vanaf elke plek, helpt CasePacer bedrijven hun activiteiten te stroomlijnen, te communiceren en samen te werken met de juiste mensen op het juiste moment, en belangrijke invoer, datums, contacten, uitgaven en documenten van juridische zaken vast te leggen, te organiseren en bij te houden. Met ingebouwde workflows en ticklers, een intuïtieve interface, een team voor klantsucces en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
CasePacer is cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocatenkantoren op het gebied van letselschade. Met beveiligde toegang op elk moment en vanaf elke plek, helpt...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer