682 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Met monday.com kunnen teams op één flexibel en codevrij platform elk aspect van aankomende evenementen organiseren, van registratie tot feedback. Meer informatie over monday.com
Op het open platform op basis van slepen en neerzetten van monday.com kunnen marketingteams de juiste tools bouwen om evenementen te beheren op een flexibel platform zonder code. Houd op één handige plek toezicht op budgettering, leveranciers, operationeel management, campagnebeheer en evenementpromotie. Wijs vervolgens taken toe aan verschillende collega's, zodat iedereen precies weet wat te doen en met welke prioriteit. Van registratie vóór het evenement tot feedback erna, organisaties kunnen conferenties, bedrijfsevenementen en webinars in realtime volgen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Volop technologie, lichtgewicht pakket. Dit platform combineert software voor het beheer van serieuze evenementen met een platform dat is ontworpen voor regelmatige mensen. Meer informatie over Swoogo
Swoogo is software voor evenementenbeheer waarmee organisatoren van evenementen effectieve persoonlijke, virtuele en hybride evenementen kunnen organiseren. Het platform biedt een goede ervaring waarmee je herhaaldelijk ROI-positieve evenementen voor je deelnemers kunt creëren. Het platform omvat een onbeperkt aantal evenementen en registraties, gepersonaliseerde registratiestromen, ingebouwde deelnemersanalyse, naadloze CRM- en betalingsintegraties, marketingtools voor websites en e-mail met automatisering en eersteklas klantenondersteuning. Meer informatie over Swoogo

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Aventri heeft duizenden merken wereldwijd in staat gesteld om de manier waarop ze hun vergaderingen en evenementen plannen en uitvoeren te transformeren. Meer informatie over Aventri
Je hebt je marketing geautomatiseerd. Is het nu tijd om ook je evenementen te automatiseren? Evenementenautomatisering begint met de juiste technologie en de juiste mensen die jou en je team ondersteunen. Van de allerbeste online registratie, tot marketing aan je deelnemers, het instellen van kamerblokken voor deelnemers, inchecken ter plaatse en realtime analyses over hoe je evenement of vergadering presteert: Aventri stelt zijn klanten in staat om waardevolle persoonlijke ervaringen te creëren, invloedrijke gemeenschappen te ontwikkelen, merken te vergroten en het rendement op je investeringen te bevorderen. Meer informatie over Aventri

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
InviteDesk is een event marketing platform om de juiste gasten op uw events te krijgen door marketing automation, teamwork en data. Meer informatie over InviteDesk
InviteDesk is een event marketing software die organisaties helpt de ROI van evenementen te verhogen. Met InviteDesk krijgt u de gasten die u wilt doordat uw marketing- en verkoop vlot kunnen samenwerken op gastenlijsten. Makkelijke marketing automation zorgt ervoor dat uw gasten de juiste communicatie op het juiste moment krijgen. InviteDesk integreert eenvoudig met uw CRM of marketing tools zodat er geen waardevolle informatie verloren gaat en minder administratief werk is. Meer informatie over InviteDesk

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Professionele virtuele evenementoplossingen die kunnen worden geschaald om aan je behoeften te voldoen. Meer informatie over BrightTALK Virtual Events
Combineer de intensieve ervaring die je publiek naar zoekt met de integraties en promoties die je nodig hebt om de vraag te stimuleren.

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Volledige en professionele tool die alle voorbereidingen voor jouw evenement beheert: registraties, reserveringen, betalingen, enz. Meer informatie over idloom-events
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing waarmee je je kunt concentreren op het enige doel wat er echt toe doet: je evenement zo succesvol maken dat alle deelnemers er enthousiast over zijn! Specifiek ontworpen voor handelsverenigingen, overheden, organisatoren van evenementen, communicatiebureaus ... Meer informatie over idloom-events

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met de start. Meer informatie over RSVPify
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gegevensverzameling, gastenlijstbeheer, menuvoorkeuren, sub-evenementbeheer, privacy/exclusiviteit van evenementen, slepen en neerzetten van zitplaatsen, inchecken en nog veel meer. Meer informatie over RSVPify

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Er is al een flink aantal bedrijven dat Bitrix24 gebruikt als gratis software voor evenementenbeheer, omdat het wordt geleverd met alle vereiste tools. Meer informatie over Bitrix24
Er is al een flink aantal bedrijven dat Bitrix24 gebruikt als gratis software voor evenementenbeheer, omdat het wordt geleverd met alle vereiste tools. Ten eerste is er de module voor CRM en clientbeheer, waarmee je offertes en facturen kunt maken, e-mails kunt verzenden en leveranciers kunt beheren. Ten tweede zijn er gedeelde agenda's, waarmee je meerdere locaties kunt inplannen en boeken. Ten derde is er een module voor projectmanagement, evenals taaksjablonen die organisatoren gebruiken om het grondpersoneel te beheren. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Platform voor het boeken van evenementen en online betalingen voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Meer informatie over Event Booking Engines
Event Booking Engines is een cloudgebaseerd evenementboekingsplatform voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Het platform biedt evenementgebaseerde CRM, online betalingen, offerte- en contractbeheer, online contracthandtekeningen, BEO's (Banquet Event Orders), agenda, planning van meerdere locaties en ruimtes, personeelsplanning, documenten, ticketverkoop en leadtracking. Het biedt ook vele automatiseringen en productintegraties. Het is een oplossing om je bedrijf eenvoudig en centraal te beheren, tijd te besparen, de omzet te verhogen en kosten te verlagen. Meer informatie over Event Booking Engines

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Je betaalbare, alles-in-één evenementenplatform. Directe uitbetalingen, 24/7 live ondersteuning. Voor slechts $ 1 per ticket plus 1% van de kaartverkoop. Meer informatie over Accelevents
Bied je bezoekers een complete ervaring met het evenemententicketplatform. Gebruik het als een zelfstandige service, of combineer het met de mobiele stille veilingen om een naadloze overgang van ticketaankoop naar donatie te creëren voor je donateurs. De ticketing van Accelevents kost slechts $ 1 per ticket plus 1% van het bedrag van de ticketverkoop (alle kosten kunnen worden opgevangen door je ticketkopers). Maak aangepaste ticketsoorten en begin ze binnen enkele minuten online te verkopen. Meer informatie over Accelevents

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Slido is een bekroond platform voor veelgestelde vragen en peilingen waarmee je je evenementen en vergaderingen interactiever kunt maken. Meer informatie over Slido
Slido is een gebruiksvriendelijk platform voor veelgestelde vragen en peilingen. Slido wordt gebruikt door iedereen die een open gesprek mogelijk wil maken tijdens een live vergadering, zowel persoonlijk als virtueel. Slido heeft een team van meer dan 150 mensen dat zich toelegt op het creëren van de eenvoudigste productervaring met geweldige klantenondersteuning en heeft tweerichtingsgesprekken wereldwijd mogelijk gemaakt op meer dan 600.000 evenementen. Slido wordt gebruikt door een aantal gerenommeerde conferenties, waaronder SXSW, Web Summit, Money20/20 en spraakmakende klanten zoals Spotify, Nike en BBC. Meer informatie over Slido

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
FLOOR (voorheen bekend als oDASH) is een virtuele ruimte om je community op te bouwen, te laten groeien en te beheren. Meer informatie over FLOOR
FLOOR (voorheen bekend als oDASH) is een virtuele ruimte om je community op te bouwen, te laten groeien en te beheren. Dit complete virtuele evenementenpakket wordt aangedreven door 10times en is beveiligd met best-in-class systeem- en toegangsrechten waarmee je je virtuele evenement kunt beheren, op de markt brengen en er inkomsten mee kunt genereren. Het kan worden gebruikt om elk soort online evenement op te zetten, zowel op zichzelf staand of als hybride met fysieke evenementen, of het nu gaat om conferenties, bijeenkomsten, keynote-conferenties, prijsuitreikingen, tentoonstellingen, vergaderingen, live roadshows of trainingsevenementen. Meer informatie over FLOOR

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Populaire softwareoplossing voor evenementen met CRM, boeking, registratie, mobiel, website, rapportage en financiële tools. Meer informatie over Ungerboeck Software
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je uitgebreide realtime evenementinformatie altijd binnen handbereik. Dankzij de innovatieve tools is je team beter op de hoogte, voor een hogere mate van samenwerking en service. Dit branchespecifieke platform maakt flexibele en transparante processen mogelijk waarmee organisaties waardevolle ervaringen kunnen bieden aan hun klanten en deelnemers. Meer informatie over Ungerboeck Software

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Intuïtieve software voor online evenementenregistratie voor het organiseren van conferenties, trainingscursussen, workshops en andere evenementen. Meer informatie over Konfeo
Konfeo is software voor evenementregistratie waarmee je snel een evenement kunt creëren en gebruikers zich kunnen aanmelden en tickets kunnen betalen. Of je nu een groot congres, sport- of muziekevenement of een kleinere activiteit organiseert, zoals een professionele cursus of workshop, Konfeo is de perfecte oplossing. Meer dan 4500 organisatoren van evenementen en meer dan 500.000 deelnemers werken al met de software. Konfeo is een zeer intuïtieve, geavanceerde applicatie voor een efficiënt beheer van elk type evenement. Meer informatie over Konfeo

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
De cloudgebaseerde software voor evenementenbeheer biedt organisatoren van evenementen alle tools die ze nodig hebben om elk aspect op één plek te plannen, op de markt te brengen en te beheren. Meer informatie over iVvy Event Management
De cloudgebaseerde software voor evenementenbeheer biedt organisatoren van evenementen alle tools die ze nodig hebben om elk aspect van hun evenement eenvoudig en op één plek te plannen, op de markt te brengen en te beheren. Van eenvoudige seminars tot conferenties met meerdere sessies, dit platform biedt alles wat je nodig hebt. Dankzij de intuïtieve software, aantrekkelijke web- en e-mailsjablonen en de nieuwe website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten is het voor iedereen eenvoudig om professioneel ogende evenementwebsites en e-mails te creëren. Meer informatie over iVvy Event Management

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Virtueel evenementenplatform waarmee organisaties evenementen zoals tentoonstellingen, conferenties en beurzen volledig virtueel kunnen organiseren. Meer informatie over Virtualive
Virtueel evenementenplatform waarmee organisaties evenementen zoals tentoonstellingen, conferenties en beurzen volledig virtueel of op hybride formaat kunnen organiseren. Het platform ondersteunt meerdere talen, zoals Engels, Chinees, Koreaans, Bahasa Maleis, Vietnamees, Thais en meer. Meer informatie over Virtualive

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Betrokkenheidsplatform waarmee planners live-evenementen kunnen beheren, on-demand ervaringen kunnen creëren, aangepaste toepassingen kunnen bouwen en meer. Meer informatie over SpotMe
SpotMe is het complete betrokkenheidsplatform. Van live tot on-demand, planners kunnen eenvoudig virtuele evenementen, digitale ervaringen en evenement-apps leveren die hun publiek zal waarderen. Van breakout-sessies tot gepersonaliseerde agenda's tot tweerichtingscommunicatie en gamification, planners hebben de tools om een bloeiende community op te bouwen. SpotMe biedt ondernemingsoplossingen met merknaam aan meer dan 250 wereldwijde merken via internet, iOS en Android, evenals een bouwplatform zonder code en professionele services. Meer informatie over SpotMe

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Webgebaseerde software voor evenementenbeheer met uitgebreide functies en beschikbaarheid in 26 talen voor succesvol evenementbeheer. Meer informatie over vivenio
Vivenio is slimme software voor evenementbeheer voor kleine, grote en enorme evenementen. Maak evenementwebsites, verstuur e-mailuitnodigingen, verzamel registraties en laat deelnemers inchecken. Dankzij de veelzijdige functies van Vivenio kun je elk type virtueel, hybride of live evenement organiseren, zoals congressen, topconferenties, tentoonstellingen, conferenties, beurzen, bedrijfsbijeenkomsten of seminars. Meer informatie over vivenio

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren. Meer informatie over Attendo Plus
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren.

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Organisatoren van evenementen van elke omvang gebruiken Eventbrite om hun live-ervaring te versterken.
Eventbrite is een platform voor ticket- en evenementtechnologie dat bedrijven helpt bij het organiseren van online evenementen en het verkopen van kaarten, en mensen helpt om hun favoriete evenementen te ontdekken. Van workshops tot concerten tot conferenties tot wereldberoemde film- en muziekfestivals – Eventbrite biedt evenementen in alle soorten en maten. Het krachtige platform van Eventbrite, dat online of via mobiele apps beschikbaar is, varieert van basisregistratie en ticketing tot een volledig uitgerust platform voor evenementbeheer. Meer informatie over Eventbrite

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Plan, volg en beheer je evenementen en campagnes in Wrike.
Met Wrike kom je een stap dichterbij het organiseren van het perfecte evenement. Wrike helpt je bij het opstellen en aanpassen van evenementtrajecten, het plannen van bedrijfsmiddelen en materiaalvereisten en het in balans brengen van de werkbelasting van je team, en het zorgt ervoor dat er geen taken over het hoofd worden gezien. Voor je volgende evenement kopieer je enkel het projectsjabloon en je bent meteen klaar om aan de slag te gaan. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven.
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit.
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Cloudgebaseerde toepassing die helpt bij het beheren van online registratie, marketing en andere evenement-gerelateerde activiteiten.
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de netwerkmogelijkheden te vergroten en het plannen van evenementen veel eenvoudiger te maken. Whova is geliefd bij duizenden evenementplanners wereldwijd en won de Event Technology Award in 2016, 2017 en 2018. Whova wordt vertrouwd door Hilton, Loreal, US Bank, Oracle, IKEA, Lego, NASA, Rockefeller Foundation, TEDx, Harvard, IEEE en nog vele anderen. Meer informatie over Whova

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, event apps, e-mail marketing, and web surveys. Cvent solutions optimize the entire event marketing and management value chain and have enabled clients around the world to manage millions of meetings and events. Cvent solutions maximise the impact of in-person, virtual, and hybrid events. Meer informatie over Cvent Event Management

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over Wild Apricot

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Software voor verenigingsbeheer voor bestuursvrijwilligers die tijd en geld willen besparen.
Bestuursvrijwilligers van lokale verenigingen besparen tijd en geld met StarChapter. De software combineert e-mails, evenementenregistratie, lidmaatschap, websiteontwerp en betalingsverwerking allemaal op één plek. Een StarChapter-projectmanager zal de service met je configureren, het project voor je coördineren en gebruikers trainen zelfs wanneer het bestuur verandert. Klanten krijgen 24/7 online technische ondersteuning en onbeperkte sector- en trainingsmiddelen. Meer informatie over StarChapter

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Van online databases en evenementenregistratie tot aangepaste websites en ledengemeenschappen, de oplossingen zijn ideaal voor verenigingen.
MemberClicks is een alles-in-één softwarebedrijf voor ledenbeheer dat is ontworpen om verenigingen en kamers van koophandel te helpen groeien. Van een stressvrij onboardingproces tot ongeëvenaarde ondersteuning, dit bedrijf legt zich toe op het verfrissen van elk facet van je lidmaatschapservaring. MemberClicks is opgericht in 1998 en werkt met 3000 organisaties in Noord-Amerika. Meer informatie over MemberClicks

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen.
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - Gratis app voor inchecken - Integreer met je favoriete tools via Zapier - Kortingscodes en vouchercodes Meer informatie over Ticket Tailor

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Software voor evenementenbeheer voor fondsenwerving, waaronder stille veilingen, live veilingen, online bieden, mobiel bieden en meer.
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor evenementenbeheer voor op veilingen gebaseerde geldinzamelingsacties. Elimineer check-in/check-out lijnen, sla creditcards op, verkoop tickets, online, mobiele, papieren en live biedopties voor veilingen. Beheer contacten, volg donaties, creëer veilingbundels en drukwerk, schrijf bedankbrieven en meer. Uitmuntende klantenservice (bekijk de beoordelingen). Gratis telefonische ondersteuning, gratis ondersteuning op de avond van het evenement, videotutorials en meer. Ze staan klaar om je te helpen. Meer informatie over Silent Auction Pro

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Meer informatie over Eventzilla

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Gratis, gebruiksvriendelijk online ticketverkoopsysteem waarmee organisatoren van evenementen tickets zowel online als intern kunnen verkopen. Probeer het vandaag nog gratis.
Gratis online ticketsysteem op professioneel niveau | Zeer gebruiksvriendelijk | Geschikt voor elk evenement op elke locatie | Integreert online en interne boekingen | Online klantboekingskosten behoren tot de laagste in de markt | Volledig aanpasbare evenementenpagina's | Interactieve stoelenplanontwerper | Accepteer donaties en de verkoop van diverse artikelen | Integratie van betalingsverwerking met streepjescode | E-mailmarketing- en MailChimp-integratie | Accepteer donaties Meer informatie over TicketSource

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Met de Showpass-app kan je je kassa op afstand beheren. Voeg medewerkers toe, maak verkoopteams, verander smartphones in scanners en meer.
Showpass is een toonaangevend online ticketplatform in Noord-Amerika. Organisatoren van evenementen kiezen voor Showpass zodat ze meer tickets en merchandise kunnen verkopen, en de verkoop, check-ins, gastenlijsten, statistieken en meer eenvoudig kunnen beheren. Met de dashboard-app van Showpass kunnen promotors werknemers in een handomdraai toevoegen, betalingen veilig aan de deur accepteren en van elke smartphone een ticketscanner maken. Maak van lokale bedrijven, vrienden en familie verkoopteams en beheer hun machtigingen allemaal vanaf je telefoon. Meer informatie over Showpass

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Create a beautiful event website in minutes. Trusted by more than 300,000 people worldwide, including planners from Nike and MIT.
Create a beautiful event website in minutes. Build an event website, collect registrations, sell tickets, send invites, track attendees, and promote your event online. Reliable and secure. Trusted by more than 500,000 people worldwide, including planners from Nike, MIT and Refinery29. Meer informatie over EventCreate

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een online platform voor registratie- en betaling dat internationaal door meer dan 7000 organisaties wordt gebruikt. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, speciale en automatische kortingen, en meer. Klanten zien een toename in de registraties en de omzetgroei, en zijn efficiënter in de dagelijkse taken. Ontdek waarom Regpack een uitstekend beoordeelde registratieoplossing is. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten.
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten.

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
memberplanet vereenvoudigt het lidmaatschap en maakt het gemakkelijk om je organisatie te laten groeien.
Het volledige pakket tools voor lidmaatschapsbeheer van memberplanet vereenvoudigt lidmaatschap en dagelijkse activiteiten om je organisatie soepel te laten werken. Met de lidmaatschapsfuncties van memberplanet kun je betrokkenheid stimuleren, waardoor het eenvoudig is om je leden, donateurs en vrijwilligers aan te trekken en te laten groeien. Incasseer contributie, automatiseer lidmaatschapsvernieuwingen, beheer evenementen, bied een naadloze ervaring met API-integraties en verzend directe communicatie via sms en e-mail. Meer informatie over MemberPlanet

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Dit nieuwe gecombineerde platform biedt functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen.
Community Brands heeft met GiveSmart, Gesture en 501 Auctions zeer effectieve en innovatieve technologie voor fondsenwerving via evenementen gecombineerd. Het nieuwe gecombineerde platform biedt optimale functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen en liefdadigheidsinstellingen te helpen hun evenementdoelen te overtreffen. Meer informatie over GiveSmart

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Software voor mobiele fondsenwerving: veiling- en evenementbeheer | online donaties, veilingen en winkels | Text2Give | mobiel bieden | ticketing
OneCause software voor fondsenwerving (voorheen BidPal) biedt een intuïtieve, betrouwbare en betaalbare oplossing. Biedt de mogelijkheid om meerdere fondsenwervingsevenementen of -campagnes per jaar te beheren, zodat organisaties van elke omvang meer donateurs kunnen verbinden met hun goede doel. Functionaliteiten omvatten: evenementbeheer | veilingitems en -pakketten volgen | BidPal mobiel bieden | tickets en sponsoring | tafelbeheer | online veilingen en winkels | rapportering en analytics | Text2Give | ondersteuning online en via telefoon en e-mail Meer informatie over OneCause

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Eén platform voor alles: tickets, merchandise, donaties, cadeaubonnen, een loyaliteitsprogramma, abonnementen en bezoekerbeheer.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te runnen. Eén platform voor gereserveerde zitplaatsen voor meerdere locaties, seizoensabonnementen, donatiebeheer, cadeaubonnen, merchandise, klantentrouw, concessies, kortingsbonnen en enquêtes. Volledige controle over prijzen en tarieven zodat je wel of geen entreegeld kunt toevoegen. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens. Meer informatie over ThunderTix

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Alle tools die je nodig hebt om je organisatie vanaf één plek te runnen.
TidyHQ is een online managementtool die is gebouwd om het runnen van je groep, je organisatie of zelfs je vereniging een stuk eenvoudiger te maken. TidyHQ verhoogt de productiviteit en bespaart tijd door geweldige tools te combineren in een gebruiksvriendelijk platform. TidyHQ is gebouwd om beheerders hun meest waardevolle bezit te besparen: tijd. TidyHQ is opgezet om je de controle over je organisatie te geven en deze op een gemakkelijke en efficiënte manier te beheren. Bekijk hieronder enkele van de beschikbare tools. Meer informatie over TidyHQ

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Flexibel systeem maakt het gemakkelijk om betalingen te organiseren en verwerken voor klassen, cursussen, workshops en evenementen voor alle soorten activiteiten.
Wat je bedrijfsactiviteit ook is, dit platform maakt het boeken ervan eenvoudig. Dit is een flexibel online boekingssysteem voor lessen, cursussen, workshops en evenementen. De eenvoudige planningspagina maakt het je bezoekers gemakkelijk om zonder pre-registratie voor een evenement te boeken. Functionaliteiten omvatten wachtlijst, winkelwagensysteem voor boekingen, aangepast boekingsformulier, online betaling, bijlagen, kortingsopties en ondersteuning binnen de app. Je kunt het binnen een kwartier instellen - probeer een gratis proefperiode van twee weken en halveer vandaag nog je administratietijd. Meer informatie over Bookwhen

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build powerful virtual hiring events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen to attract 3x more qualified candidates. Fortune 500 companies rely on the robust platform to source top talent and make meaningful connections. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality. Meer informatie over Brazen

Functies

  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen

Kopersgids voor Event management software

Wat is event management software?

Evenementenplanners gebruiken event management software om de logistiek van de planning van vergaderingen en evenementen te vereenvoudigen en te organiseren. Event management software geeft planners de digitale ruimte om samen te werken met elkaar, met klanten en met exposanten en leveranciers. Toepassingstools beheren de coördinatie, de registratie van deelnemers, marketing, het aanmaken van badges, het genereren van kalenders en het ruimtebeheer van de locatie.

Deze toepassingen bieden ook veel selfservicefuncties voor deelnemers aan evenementen, zoals online registratie, levering van content en betaling van kosten.

De voordelen van event management software

  • Efficiëntie van de planning: evenementenplanning zit vol met complexe logistiek, en als er op een bepaald gebied iets over het hoofd wordt gezien, kan een evenement ontsporen. Met event management software worden alle details op één plek bewaard. Dit maakt evenementen eenvoudiger te organiseren en houdt de planners gericht op het vervullen van de verwachtingen in plaats van te knoeien met details.
  • Exposanten- en leveranciersmanagement: exposanten betalen veel voor standruimte en speciale toegang, en leveranciers leveren goederen en diensten die nodig zijn om evenementen tot een succes te maken. Deze logistiek is van cruciaal belang en de beste toepassingen voor event management software hebben speciale tools om te helpen.
  • Kamer- en reisbeheer: wanneer evenementenplanners investeren in speciale event management apps, worden kamerblok- en reisdetails beter beheersbaar. Zoek hotelbloktarieven, maak papierloze contracten aan en leg de VIP-routes vast in de toepassing. Door deze mogelijkheden toe te voegen, kunnen bedrijven die evenementen plannen groeien en kunnen ze kamerblok- en reisbeheer als inkomstencentra opnemen.

Algemene functies van event management software

  • Aanwezigheidsbeheer: het vastleggen en opslaan van informatie over de mensen die deelnemen aan evenementen, inclusief contactinformatie, voedselvoorkeuren, aanmeldingen voor sessies, VIP-status en aankomstplannen.
  • Klantbeheer: het samenwerken met event hosts en het consolideren van hun contactgegevens en voorkeuren in één systeem.
  • Exposantenbeheer: het beheren van tafel- en standruimte, sponsorniveaus, reserveringen van ruimtes en andere exposantengegevens.
  • Leveranciersbeheer: het onderhouden van relaties met AV-technici, IT-personeel, cateraars, conciërges en andere leveranciers. In deze databases worden contactgegevens, gespreksgeschiedenis, budgetgegevens, contractgegevens enz. opgeslagen.
  • Evenementenplanning: het plannen en volgen van reserveringen van locaties in event management kalenders.
  • Bijeenkomstenbeheer: het plannen van één-op-één-vergaderingen, meetups, breakout-sessies, planningsvergaderingen en soortgelijke netwerkmogelijkheden tijdens een evenement.
  • Rapportage en analyse: het bijhouden van cijfers voor verschillende doeleinden, waaronder uitgaven voor evenementen en inkomsten voor de boekhouding, en online gebruikersbetrokkenheid voor sociale-media-analyse.
  • Ticketverkoop: het organiseren, marketen, verkopen, distribueren en verwerken van toegangskaarten voor evenementen en speciale toegangspakketten.
  • E-mailmarketing: het corresponderen met potentiële deelnemers en klanten via e-mail met eenvoudige begeleiding voor online kaartverkoop en andere oproepen tot actie.

De event management software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van event management software

Naast de kosten en de kernfuncties zijn er nog een paar overwegingen om ervoor te zorgen dat de software die wordt gekozen voldoet aan alle behoeften op het gebied van event management.

  • Zorg ervoor dat de software marketingtools biedt die aan de behoeften voldoen: standaard event management software moet een evenementwebsite-ontwerper, sociale-mediapromotietools en e-mailmarketingmogelijkheden bevatten.
  • Overweeg software-integraties: software-integraties met boekhouding, ledenbeheer en andere software maken het gemakkelijk om gegevens te delen met verschillende systemen. Dit kan de werkstromen versnellen en fouten voorkomen.

Ontwikkelaars van event management software zijn hard op weg met het invoeren van nieuwe technologieën. Een onderzoek van Capterra heeft twee belangrijke technologische trends geïdentificeerd die de volgende generatie van event management software zullen bepalen.

  • Draagbare technologie: volgens een onderzoek van Capterra geeft 54% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze draagbare computertechnologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 41% is van mening dat de technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. Big-league evenementen zijn nu al overgegaan op ticketingsystemen die gebaseerd zijn op radiofrequentie-identificatie (RFID). Evenementgangers vegen simpelweg hun armbanden, naamplaatjes, horloges of andere wearables (draagbare apparaten) over een scanner. De scanner leest ingebedde RFID-chips uit om toelatingen, aankopen enz. te beheren. Binnenkort zullen dit soort draagbare toegangssystemen echter op allerlei evenementen beschikbaar zijn. Ze veranderen dragers in sensoren. Bedrijven die evenementen plannen kunnen waardevolle analyse verzamelen over de bewegingen van de gasten door de locatie, wat er wordt gegeten en gedronken en nog veel meer.
  • AI-geactiveerde slimme apps: volgens een onderzoek van Capterra geeft 53% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze AI-technologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 39% van hen is van mening dat deze technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) creëert slimmere software. Brede adoptie en meer concurrentie maken AI betaalbaarder. De verwachting is dat toonaangevende softwaretools de komende jaren een vorm van adaptieve AI zullen gebruiken. Dit omvat ook event management toepassingen. Voorspellende AI-tools zullen de evenementenplanners binnenkort betere presentievoorspellingen leveren. De deelnemers krijgen een registratiebegeleiding die meer relevant is voor hun interesses. Gezichtsherkenningssoftware kan op een dag de noodzaak van tickets en wearables volledig uitsluiten.