601 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
etouches is nu Aventri. Ontvang een demo van 30 minuten om het in actie te zien! Meer informatie over Aventri
Je hebt je marketing geautomatiseerd. Is het nu tijd om ook je evenementen te automatiseren? Evenementenautomatisering begint met de juiste technologie en de juiste mensen die jou en je team ondersteunen. Van de allerbeste online registratie, tot marketing aan je deelnemers, het instellen van kamerblokken voor deelnemers, inchecken ter plaatse en realtime analyses over hoe je evenement of vergadering presteert: Aventri stelt zijn klanten in staat om waardevolle persoonlijke ervaringen te creëren, invloedrijke gemeenschappen te ontwikkelen, merken te vergroten en het rendement op je investeringen te bevorderen. Meer informatie over Aventri
Je hebt je marketing geautomatiseerd. Is het nu tijd om ook je evenementen te automatiseren? Evenementenautomatisering begint met de juiste technologie en de juiste mensen die jou en je team ondersteun...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
InviteDesk is een event marketing platform om de juiste gasten op uw events te krijgen door marketing automation, teamwork en data. Meer informatie over InviteDesk
InviteDesk is een event marketing software die organisaties helpt de ROI van evenementen te verhogen. Met InviteDesk krijgt u de gasten die u wilt doordat uw marketing- en verkoop vlot kunnen samenwerken op gastenlijsten. Makkelijke marketing automation zorgt ervoor dat uw gasten de juiste communicatie op het juiste moment krijgen. InviteDesk integreert eenvoudig met uw CRM of marketing tools zodat er geen waardevolle informatie verloren gaat en minder administratief werk is. Meer informatie over InviteDesk
InviteDesk is een event marketing software die organisaties helpt de ROI van evenementen te verhogen. Met InviteDesk krijgt u de gasten die u wilt doordat uw marketing- en verkoop vlot kunnen samenwerk...
Volledige en professionele tool die alle voorbereidingen voor jouw evenement beheert: registraties, reserveringen, betalingen, enz. Meer informatie over idloom-events
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing waarmee je je kunt concentreren op het enige doel wat er echt toe doet: je evenement zo succesvol maken dat alle deelnemers er enthousiast over zijn! Specifiek ontworpen voor handelsverenigingen, overheden, organisatoren van evenementen, communicatiebureaus ... Meer informatie over idloom-events
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
's Werelds meest toonaangevende, uniforme evenement-techplatform voor de verzorging van geweldige evenementen. Meer informatie over Ungerboeck Software
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je uitgebreide realtime evenementinformatie altijd binnen handbereik. Dankzij de innovatieve tools is je team beter op de hoogte, voor een hogere mate van samenwerking en service. Dit branchespecifieke platform maakt flexibele en transparante processen mogelijk waarmee organisaties waardevolle ervaringen kunnen bieden aan hun klanten en deelnemers. Meer informatie over Ungerboeck Software
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je u...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met de start. Meer informatie over RSVPify
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gegevensverzameling, gastenlijstbeheer, menuvoorkeuren, sub-evenementbeheer, privacy/exclusiviteit van evenementen, slepen en neerzetten van zitplaatsen, inchecken en nog veel meer. Meer informatie over RSVPify
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gege...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWe...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Intuïtieve software voor online evenementenregistratie voor het organiseren van conferenties, trainingscursussen, workshops en andere evenementen. Meer informatie over Konfeo
Konfeo is software voor evenementregistratie waarmee je snel een evenement kunt creëren en gebruikers zich kunnen aanmelden en tickets kunnen betalen. Of je nu een groot congres, sport- of muziekevenement of een kleinere activiteit organiseert, zoals een professionele cursus of workshop, Konfeo is de perfecte oplossing. Meer dan 4500 organisatoren van evenementen en meer dan 500.000 deelnemers werken al met de software. Konfeo is een zeer intuïtieve, geavanceerde applicatie voor een efficiënt beheer van elk type evenement. Meer informatie over Konfeo
Konfeo is software voor evenementregistratie waarmee je snel een evenement kunt creëren en gebruikers zich kunnen aanmelden en tickets kunnen betalen. Of je nu een groot congres, sport- of muziekevenem...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Slechts $ 99 plus $ 1 per bieder. Een complete oplossing voor mobiel bieden. Eenvoudige installatie, betalingsverwerking en geen app-download vereist. Meer informatie over Accelevents
Voor slechts $ 99 plus $ 1 per deelnemer automatiseert Accelevents het handmatige werk in verband met je stille veiling. Je deelnemers kunnen zelf bieden en betalen via sms of online, waardoor een soepele en effectieve fondsenwervingservaring ontstaat voor iedereen. Bereik een groter publiek, accepteer biedingen op elk moment en haal meer geld op. Meer informatie over Accelevents
Voor slechts $ 99 plus $ 1 per deelnemer automatiseert Accelevents het handmatige werk in verband met je stille veiling. Je deelnemers kunnen zelf bieden en betalen via sms of online, waardoor een soe...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om na...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Raklet is alles-in-één lidmaatschapssoftware waarmee je op een zinvolle, digitale manier met je gemeenschap kunt communiceren. Meer informatie over Raklet
Raklet is alles-in-één lidmaatschapssoftware waarmee je op een zinvolle, digitale manier met je gemeenschap kunt communiceren. Creëer je publiek, laat het groeien en verdien er inkomsten aan via lidmaatschappen, nieuwsbrieven en andere digitale tools. Naast een krachtige CRM kun je lidmaatschapsabonnementen en een op maat gemaakt aanmeldingsformulier creëren, evenementen organiseren en tickets verkopen, beschikken over je eigen sociale netwerk, je mobiele app en nog veel meer. Het is een eenvoudige en gemakkelijke manier om de betrokkenheid van leden te vergroten en je publiek te laten groeien. Meer informatie over Raklet
Raklet is alles-in-één lidmaatschapssoftware waarmee je op een zinvolle, digitale manier met je gemeenschap kunt communiceren. Creëer je publiek, laat het groeien en verdien er inkomsten aan via lidm...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Betrokkenheidsplatform waarmee planners live-evenementen kunnen beheren, on-demand ervaringen kunnen creëren, aangepaste toepassingen kunnen bouwen en meer. Meer informatie over SpotMe
SpotMe is het complete betrokkenheidsplatform. Van live tot on-demand, planners kunnen eenvoudig virtuele evenementen, digitale ervaringen en evenement-apps leveren die hun publiek zal waarderen. Van breakout-sessies tot gepersonaliseerde agenda's tot tweerichtingscommunicatie en gamification, planners hebben de tools om een bloeiende community op te bouwen. SpotMe biedt ondernemingsoplossingen met merknaam aan meer dan 250 wereldwijde merken via internet, iOS en Android, evenals een bouwplatform zonder code en professionele services. Meer informatie over SpotMe
SpotMe is het complete betrokkenheidsplatform. Van live tot on-demand, planners kunnen eenvoudig virtuele evenementen, digitale ervaringen en evenement-apps leveren die hun publiek zal waarderen. Van b...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Webgebaseerde software voor evenementenbeheer met uitgebreide functies en beschikbaarheid in 26 talen voor succesvol evenementbeheer. Meer informatie over vivenio
Vivenio is slimme software voor evenementbeheer voor kleine, grote en enorme evenementen. Maak evenementwebsites, verstuur e-mailuitnodigingen, verzamel registraties en laat deelnemers inchecken. Dankzij de veelzijdige functies van Vivenio kun je elk type virtueel, hybride of live evenement organiseren, zoals congressen, topconferenties, tentoonstellingen, conferenties, beurzen, bedrijfsbijeenkomsten of seminars. Meer informatie over vivenio
Vivenio is slimme software voor evenementbeheer voor kleine, grote en enorme evenementen. Maak evenementwebsites, verstuur e-mailuitnodigingen, verzamel registraties en laat deelnemers inchecken. Dank...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Hubb is een softwareplatform dat conferentie- en vergaderplanners één plek biedt om hun evenementinhoud te verzamelen, beheren en op de markt te brengen. Meer informatie over Hubb
Hubb is gebouwd door ervaren evenementprofessionals en helpt je de chaos van evenementenbeheer te temmen door je één plek te geven om de inhoud van je evenement te verzamelen, beheren en op de markt te brengen – van sessies tot sprekers, tot sponsors en exposanten. Met het bekroonde platform van Hubb kun je je evenementinhoud in slechts een derde van de tijd beheren en je evenement 29% sneller op de markt brengen. Hubb Meetings biedt management en afspraakplanning voor elk evenement. Hubb is opgericht in 2015 en heeft zijn hoofdkantoor in Vancouver, WA. Meer informatie over Hubb
Hubb is gebouwd door ervaren evenementprofessionals en helpt je de chaos van evenementenbeheer te temmen door je één plek te geven om de inhoud van je evenement te verzamelen, beheren en op de markt te...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
destin

destin

(0 reviews)
Eén softwarepakket voor bestemmingsbeheerbedrijven, meetingplanners, reisbureaus of andere groepsreisprogramma's. Meer informatie over destin
Dit platform biedt technologie voor het beheer van vergaderingen en evenementen. Afgezien van de RFP elimineert deze end-to-end-oplossing de marges voor tussenpersonen en geeft het budget terug aan de gebruiker. Dit platform is opgericht door een veteraan uit de incentivesector die een succesvol bestemmingsbeheerbedrijf heeft opgericht en geëxploiteerd. Daardoor heeft het bedrijf diepgaande ervaring op dit gebied, met een nauwe focus. Dit is het enige technologiebedrijf dat interne hotelserviceafdelingen en conciërgediensten heeft geautomatiseerd, geëxploiteerd en beheerd. Meer informatie over destin
Dit platform biedt technologie voor het beheer van vergaderingen en evenementen. Afgezien van de RFP elimineert deze end-to-end-oplossing de marges voor tussenpersonen en geeft het budget terug aan de ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren. Meer informatie over Attendo Plus
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren. Meer informatie over Attendo Plus
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren....
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence,...
Organisatoren van evenementen van elke omvang gebruiken Eventbrite om hun live-ervaring te versterken.
Eventbrite is een platform voor ticket- en evenementtechnologie dat bedrijven helpt bij het organiseren van online evenementen en het verkopen van kaarten, en mensen helpt om hun favoriete evenementen te ontdekken. Van workshops tot concerten tot conferenties tot wereldberoemde film- en muziekfestivals – Eventbrite biedt evenementen in alle soorten en maten. Het krachtige platform van Eventbrite, dat online of via mobiele apps beschikbaar is, varieert van basisregistratie en ticketing tot een volledig uitgerust platform voor evenementbeheer.
Eventbrite is een platform voor ticket- en evenementtechnologie dat bedrijven helpt bij het organiseren van online evenementen en het verkopen van kaarten, en mensen helpt om hun favoriete evenementen ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, i...
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit.
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit.
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepas...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, event apps, e-mail marketing, and web surveys. Cvent solutions optimize the entire event marketing and management value chain and have enabled clients around the world to manage millions of meetings and events. Cvent solutions maximise the impact of in-person, virtual, and hybrid events.
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, ev...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Cloudgebaseerde toepassing die helpt bij het beheren van online registratie, marketing en andere evenement-gerelateerde activiteiten.
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de netwerkmogelijkheden te vergroten en het plannen van evenementen veel eenvoudiger te maken. Whova is geliefd bij duizenden evenementplanners wereldwijd en won de Event Technology Award in 2016, 2017 en 2018. Whova wordt vertrouwd door Hilton, Loreal, US Bank, Oracle, IKEA, Lego, NASA, Rockefeller Foundation, TEDx, Harvard, IEEE en nog vele anderen.
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar!
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van...
Software voor verenigingsbeheer voor bestuursvrijwilligers die tijd en geld willen besparen.
Bestuursvrijwilligers van lokale verenigingen besparen tijd en geld met StarChapter. De software combineert e-mails, evenementenregistratie, lidmaatschap, websiteontwerp en betalingsverwerking allemaal op één plek. Een StarChapter-projectmanager zal de service met je configureren, het project voor je coördineren en gebruikers trainen zelfs wanneer het bestuur verandert. Klanten krijgen 24/7 online technische ondersteuning en onbeperkte sector- en trainingsmiddelen.
Bestuursvrijwilligers van lokale verenigingen besparen tijd en geld met StarChapter. De software combineert e-mails, evenementenregistratie, lidmaatschap, websiteontwerp en betalingsverwerking allemaal...
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrij...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Van online databases en evenementenregistratie tot aangepaste websites en ledengemeenschappen, de oplossingen zijn ideaal voor verenigingen.
MemberClicks is een alles-in-één softwarebedrijf voor ledenbeheer dat is ontworpen om verenigingen en kamers van koophandel te helpen groeien. Van een stressvrij onboardingproces tot ongeëvenaarde ondersteuning, dit bedrijf legt zich toe op het verfrissen van elk facet van je lidmaatschapservaring. MemberClicks is opgericht in 1998 en werkt met 3000 organisaties in Noord-Amerika.
MemberClicks is een alles-in-één softwarebedrijf voor ledenbeheer dat is ontworpen om verenigingen en kamers van koophandel te helpen groeien. Van een stressvrij onboardingproces tot ongeëvenaarde onde...
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verk...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Software voor evenementenbeheer voor fondsenwerving, waaronder stille veilingen, live veilingen, online bieden, mobiel bieden en meer.
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor evenementenbeheer voor op veilingen gebaseerde geldinzamelingsacties. Elimineer check-in/check-out lijnen, sla creditcards op, verkoop tickets, online, mobiele, papieren en live biedopties voor veilingen. Beheer contacten, volg donaties, creëer veilingbundels en drukwerk, schrijf bedankbrieven en meer. Uitmuntende klantenservice (bekijk de beoordelingen). Gratis telefonische ondersteuning, gratis ondersteuning op de avond van het evenement, videotutorials en meer. Ze staan klaar om je te helpen.
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor evenementenbeheer voor op veilingen gebaseerde geldinzamelingsacties. Elimineer check-in/check-out lijnen, sla creditcards op, verkoop tickets, online, mo...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen.
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - Gratis app voor inchecken - Integreer met je favoriete tools via Zapier - Kortingscodes en vouchercodes
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een br...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Gratis, gebruiksvriendelijk online ticketverkoopsysteem waarmee organisatoren van evenementen tickets zowel online als intern kunnen verkopen. Probeer het vandaag nog gratis.
Gratis online ticketsysteem op professioneel niveau | Zeer gebruiksvriendelijk | Geschikt voor elk evenement op elke locatie | Integreert online en interne boekingen | Online klantboekingskosten behoren tot de laagste in de markt | Volledig aanpasbare evenementenpagina's | Interactieve stoelenplanontwerper | Accepteer donaties en de verkoop van diverse artikelen | Integratie van betalingsverwerking met streepjescode | E-mailmarketing- en MailChimp-integratie | Accepteer donaties
Gratis online ticketsysteem op professioneel niveau | Zeer gebruiksvriendelijk | Geschikt voor elk evenement op elke locatie | Integreert online en interne boekingen | Online klantboekingskosten behore...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of progr...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
memberplanet vereenvoudigt het lidmaatschap en maakt het gemakkelijk om je organisatie te laten groeien.
Het volledige pakket tools voor lidmaatschapsbeheer van memberplanet vereenvoudigt lidmaatschap en dagelijkse activiteiten om je organisatie soepel te laten werken. Met de lidmaatschapsfuncties van memberplanet kun je betrokkenheid stimuleren, waardoor het eenvoudig is om je leden, donateurs en vrijwilligers aan te trekken en te laten groeien. Incasseer contributie, automatiseer lidmaatschapsvernieuwingen, beheer evenementen, bied een naadloze ervaring met API-integraties en verzend directe communicatie via sms en e-mail.
Het volledige pakket tools voor lidmaatschapsbeheer van memberplanet vereenvoudigt lidmaatschap en dagelijkse activiteiten om je organisatie soepel te laten werken. Met de lidmaatschapsfuncties van mem...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten.
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten.
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten....
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Dit nieuwe gecombineerde platform biedt functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen.
Community Brands heeft met GiveSmart, Gesture en 501 Auctions zeer effectieve en innovatieve technologie voor fondsenwerving via evenementen gecombineerd. Het nieuwe gecombineerde platform biedt optimale functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen en liefdadigheidsinstellingen te helpen hun evenementdoelen te overtreffen.
Community Brands heeft met GiveSmart, Gesture en 501 Auctions zeer effectieve en innovatieve technologie voor fondsenwerving via evenementen gecombineerd. Het nieuwe gecombineerde platform biedt optima...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Een geïntegreerd online ticketingsysteem met een kassaportaal voor realtime verkoop van tickets voor zowel algemene toegang als gereserveerde zitplaatsen.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te beheren: gereserveerde zitplaatsen, abonnementen, fondsenwerving, cadeaubonnen, marketing, merchandise, klantentrouw, kortingsbonnen en enquêtes. De enige service zonder ticketkosten; voeg optioneel entreegeld toe en hou alle omzet. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te beheren: gereserveerde zitplaatsen, abonnementen, fondsenwerving, cadeaubo...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Software voor mobiele fondsenwerving: veiling- en evenementbeheer | online donaties, veilingen en winkels | Text2Give | mobiel bieden | ticketing
OneCause software voor fondsenwerving (voorheen BidPal) biedt een intuïtieve, betrouwbare en betaalbare oplossing. Biedt de mogelijkheid om meerdere fondsenwervingsevenementen of -campagnes per jaar te beheren, zodat organisaties van elke omvang meer donateurs kunnen verbinden met hun goede doel. Functionaliteiten omvatten: evenementbeheer | veilingitems en -pakketten volgen | BidPal mobiel bieden | tickets en sponsoring | tafelbeheer | online veilingen en winkels | rapportering en analytics | Text2Give | ondersteuning online en via telefoon en e-mail
OneCause software voor fondsenwerving (voorheen BidPal) biedt een intuïtieve, betrouwbare en betaalbare oplossing. Biedt de mogelijkheid om meerdere fondsenwervingsevenementen of -campagnes per jaar t...
Alle tools die je nodig hebt om je organisatie vanaf één plek te runnen.
TidyHQ is een online managementtool die is gebouwd om het runnen van je groep, je organisatie of zelfs je vereniging een stuk eenvoudiger te maken. TidyHQ verhoogt de productiviteit en bespaart tijd door geweldige tools te combineren in een gebruiksvriendelijk platform. TidyHQ is gebouwd om beheerders hun meest waardevolle bezit te besparen: tijd. TidyHQ is opgezet om je de controle over je organisatie te geven en deze op een gemakkelijke en efficiënte manier te beheren. Bekijk hieronder enkele van de beschikbare tools.
TidyHQ is een online managementtool die is gebouwd om het runnen van je groep, je organisatie of zelfs je vereniging een stuk eenvoudiger te maken. TidyHQ verhoogt de productiviteit en bespaart tijd do...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build powerful virtual hiring events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen to attract 3x more qualified candidates. Leading universities rely on the robust platform to host multi-company career fairs, student & alumni networking events, virtual orientations, and much more. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality.
Easily build powerful virtual hiring events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen to attract 3x more qualified candidates. Leading universities rely on the ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ticketingoplossingen voor entertainment- en sportevenementen. Gratis demo.
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ontdek waarom duizenden organisaties Tix kiezen voor hun ticketbehoeften. Tix is gespecialiseerd in voordelige en veelzijdige ticketingoplossingen voor aan de kassa en online. Of je nu een geïntegreerde kassa en een online ticketingsysteem nodig hebt of alleen internetverkoop wilt toevoegen aan je bestaande verkoopmethoden, Tix heeft een oplossing die aan jouw behoeften voldoet. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf voor een gratis demo.
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ontdek waarom duizenden organisaties Tix kiezen voor hun ticketbehoeften. Tix is gespecialiseerd in voordelige en veelzijdige ticketingoplossingen voor aan de...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
De enige app voor evenementen die je deelnemers en sponsors helpt om een relatie op te bouwen. Creëer vandaag nog je app en laat hem binnen een week live gaan.
Attendify maakt het gemakkelijk, leuk en betaalbaar voor iedereen om binnen enkele uren een aantrekkelijke mobiele app te maken voor evenementen. Elke evenementen-app die gebouwd is met Attendify bevat persoonlijke social-networkingfuncties die deelnemers en sponsors helpen relaties op te bouwen en op de hoogte te blijven van inhoud met betrekking tot het evenement. Meer dan 1000 organisaties zoals Google, Chrysler en AstraZeneca vertrouwen op Attendify om de betrokkenheid van deelnemers te verhogen, ROI voor sponsors te bewijzen en prestatieanalyses te leveren voor evenementen.
Attendify maakt het gemakkelijk, leuk en betaalbaar voor iedereen om binnen enkele uren een aantrekkelijke mobiele app te maken voor evenementen. Elke evenementen-app die gebouwd is met Attendify bevat...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Picatic biedt evenementticket- en registratietools die de beste conferenties ter wereld ondersteunen.
Picatic is de meest klantvriendelijke, eenvoudige en betaalbare oplossing voor aanmeldingen voor conferenties. Met behulp van dit uitgebreide platform kunnen conferenties van elke omvang een verbluffende evenementwebsite creëren, kaartverkoop aan een bestaande site toevoegen en alles op één plek beheren. Picatic wordt vertrouwd door duizenden organisatoren over de hele wereld en is hooggewaardeerd voor klanttevredenheid.
Picatic is de meest klantvriendelijke, eenvoudige en betaalbare oplossing voor aanmeldingen voor conferenties. Met behulp van dit uitgebreide platform kunnen conferenties van elke omvang een verbluffen...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Flexibel systeem maakt het gemakkelijk om betalingen te organiseren en verwerken voor klassen, cursussen, workshops en evenementen voor alle soorten activiteiten.
Wat je bedrijfsactiviteit ook is, dit platform maakt het boeken ervan eenvoudig. Dit is een flexibel online boekingssysteem voor lessen, cursussen, workshops en evenementen. De eenvoudige planningspagina maakt het je bezoekers gemakkelijk om zonder pre-registratie voor een evenement te boeken. Functionaliteiten omvatten wachtlijst, winkelwagensysteem voor boekingen, aangepast boekingsformulier, online betaling, bijlagen, kortingsopties en ondersteuning binnen de app. Je kunt het binnen een kwartier instellen - probeer een gratis proefperiode van twee weken en halveer vandaag nog je administratietijd.
Wat je bedrijfsactiviteit ook is, dit platform maakt het boeken ervan eenvoudig. Dit is een flexibel online boekingssysteem voor lessen, cursussen, workshops en evenementen. De eenvoudige planningspagi...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Koop- en verkooptool die kan worden aangepast aan veilingen, inkoopveilingen, biedveilingen en stille veilingen.
Koop- en verkooptools die kunnen worden aangepast aan veilingen, inkoopveilingen, biedveilingen en stille veilingen. Geschikt voor individuele zakelijke ondernemers, familiebedrijven, multimiljoenenbedrijven en overheidsinstanties om veilingen, nu kopen-, inkoop-, bied- en stille online marktplaatsen in te zetten. Deze software draait op de cloud en speciale servers, werkt ook goed met meer dan 50 betalingsgateways waaronder Paypal, Authorize.net, Braintree Payment, Balanced Payment en Adaptive Payments.
Koop- en verkooptools die kunnen worden aangepast aan veilingen, inkoopveilingen, biedveilingen en stille veilingen. Geschikt voor individuele zakelijke ondernemers, familiebedrijven, multimiljoenenbed...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Mobiele en desktopsoftware voor tickets voor evenementen en de kassa. Website- of Facebook-plugins. Offertes binnen 24 uur. Gratis scannen. POS-hardware.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €. Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merch...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare toepassingen kunt creëren voor je bedrijf.
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld applicaties op maat hebben gebouwd om hun unieke bedrijfsprocessen te beheren. Zoho Creator biedt essentiële tools en alle hulp die je nodig hebt om aangepaste apps te bouwen; helemaal zelf, ongeacht je technische expertise. Bekijk de casestudy's!
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hel...
Brushfire heeft als doel om het go-to ticket- en registratieplatform te zijn dat klanten verdienen. Sluit aan op jouw wensen!
Brushfire heeft als doel om het go-to ticket- en registratieplatform te zijn dat klanten verdienen. Het bedrijf streeft ernaar om over de hele wereld succesvolle evenementen te faciliteren door geweldige software en service te bieden die zich altijd blijven verbeteren. Het platform is geschikt voor de kerk, non-profitorganisaties en seculaire organisaties. Het biedt onder andere tickets met vaste plaatsen, algemene toelating en ondersteuning voor alle soorten evenementen.
Brushfire heeft als doel om het go-to ticket- en registratieplatform te zijn dat klanten verdienen. Het bedrijf streeft ernaar om over de hele wereld succesvolle evenementen te faciliteren door geweldi...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen

Kopersgids voor Event management software

Wat is event management software?

Evenementenplanners gebruiken event management software om de logistiek van de planning van vergaderingen en evenementen te vereenvoudigen en te organiseren. Event management software geeft planners de digitale ruimte om samen te werken met elkaar, met klanten en met exposanten en leveranciers. Toepassingstools beheren de coördinatie, de registratie van deelnemers, marketing, het aanmaken van badges, het genereren van kalenders en het ruimtebeheer van de locatie.

Deze toepassingen bieden ook veel selfservicefuncties voor deelnemers aan evenementen, zoals online registratie, levering van content en betaling van kosten.

De voordelen van event management software

  • Efficiëntie van de planning: evenementenplanning zit vol met complexe logistiek, en als er op een bepaald gebied iets over het hoofd wordt gezien, kan een evenement ontsporen. Met event management software worden alle details op één plek bewaard. Dit maakt evenementen eenvoudiger te organiseren en houdt de planners gericht op het vervullen van de verwachtingen in plaats van te knoeien met details.
  • Exposanten- en leveranciersmanagement: exposanten betalen veel voor standruimte en speciale toegang, en leveranciers leveren goederen en diensten die nodig zijn om evenementen tot een succes te maken. Deze logistiek is van cruciaal belang en de beste toepassingen voor event management software hebben speciale tools om te helpen.
  • Kamer- en reisbeheer: wanneer evenementenplanners investeren in speciale event management apps, worden kamerblok- en reisdetails beter beheersbaar. Zoek hotelbloktarieven, maak papierloze contracten aan en leg de VIP-routes vast in de toepassing. Door deze mogelijkheden toe te voegen, kunnen bedrijven die evenementen plannen groeien en kunnen ze kamerblok- en reisbeheer als inkomstencentra opnemen.

Algemene functies van event management software

  • Aanwezigheidsbeheer: het vastleggen en opslaan van informatie over de mensen die deelnemen aan evenementen, inclusief contactinformatie, voedselvoorkeuren, aanmeldingen voor sessies, VIP-status en aankomstplannen.
  • Klantbeheer: het samenwerken met event hosts en het consolideren van hun contactgegevens en voorkeuren in één systeem.
  • Exposantenbeheer: het beheren van tafel- en standruimte, sponsorniveaus, reserveringen van ruimtes en andere exposantengegevens.
  • Leveranciersbeheer: het onderhouden van relaties met AV-technici, IT-personeel, cateraars, conciërges en andere leveranciers. In deze databases worden contactgegevens, gespreksgeschiedenis, budgetgegevens, contractgegevens enz. opgeslagen.
  • Evenementenplanning: het plannen en volgen van reserveringen van locaties in event management kalenders.
  • Bijeenkomstenbeheer: het plannen van één-op-één-vergaderingen, meetups, breakout-sessies, planningsvergaderingen en soortgelijke netwerkmogelijkheden tijdens een evenement.
  • Rapportage en analyse: het bijhouden van cijfers voor verschillende doeleinden, waaronder uitgaven voor evenementen en inkomsten voor de boekhouding, en online gebruikersbetrokkenheid voor sociale-media-analyse.
  • Ticketverkoop: het organiseren, marketen, verkopen, distribueren en verwerken van toegangskaarten voor evenementen en speciale toegangspakketten.
  • E-mailmarketing: het corresponderen met potentiële deelnemers en klanten via e-mail met eenvoudige begeleiding voor online kaartverkoop en andere oproepen tot actie.

De event management software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van event management software

Naast de kosten en de kernfuncties zijn er nog een paar overwegingen om ervoor te zorgen dat de software die wordt gekozen voldoet aan alle behoeften op het gebied van event management.

  • Zorg ervoor dat de software marketingtools biedt die aan de behoeften voldoen: standaard event management software moet een evenementwebsite-ontwerper, sociale-mediapromotietools en e-mailmarketingmogelijkheden bevatten.
  • Overweeg software-integraties: software-integraties met boekhouding, ledenbeheer en andere software maken het gemakkelijk om gegevens te delen met verschillende systemen. Dit kan de werkstromen versnellen en fouten voorkomen.

Ontwikkelaars van event management software zijn hard op weg met het invoeren van nieuwe technologieën. Een onderzoek van Capterra heeft twee belangrijke technologische trends geïdentificeerd die de volgende generatie van event management software zullen bepalen.

  • Draagbare technologie: volgens een onderzoek van Capterra geeft 54% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze draagbare computertechnologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 41% is van mening dat de technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. Big-league evenementen zijn nu al overgegaan op ticketingsystemen die gebaseerd zijn op radiofrequentie-identificatie (RFID). Evenementgangers vegen simpelweg hun armbanden, naamplaatjes, horloges of andere wearables (draagbare apparaten) over een scanner. De scanner leest ingebedde RFID-chips uit om toelatingen, aankopen enz. te beheren. Binnenkort zullen dit soort draagbare toegangssystemen echter op allerlei evenementen beschikbaar zijn. Ze veranderen dragers in sensoren. Bedrijven die evenementen plannen kunnen waardevolle analyse verzamelen over de bewegingen van de gasten door de locatie, wat er wordt gegeten en gedronken en nog veel meer.
  • AI-geactiveerde slimme apps: volgens een onderzoek van Capterra geeft 53% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze AI-technologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 39% van hen is van mening dat deze technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) creëert slimmere software. Brede adoptie en meer concurrentie maken AI betaalbaarder. De verwachting is dat toonaangevende softwaretools de komende jaren een vorm van adaptieve AI zullen gebruiken. Dit omvat ook event management toepassingen. Voorspellende AI-tools zullen de evenementenplanners binnenkort betere presentievoorspellingen leveren. De deelnemers krijgen een registratiebegeleiding die meer relevant is voor hun interesses. Gezichtsherkenningssoftware kan op een dag de noodzaak van tickets en wearables volledig uitsluiten.