Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

EPD-software

EPD-software (elektronisch patiëntendossier software) automatiseert de documentatie, de opslag en het ophalen van patiëntendossiers. Deze oplossingen bieden uiteenlopende tools om de invoer van gegevens te stroomlijnen en de diagnose en selectie van CPT-codes te automatiseren. Met de software wordt het gebruik van papieren dossiers teruggedrongen en worden de transcriptiekosten verlaagd. Daarnaast houdt de software de patiëntenhistorie up-to-date, verkort deze de doorlooptijd voor patiëntbezoeken en kunnen hiermee labresultaten sneller worden opgehaald.

Nederland Lokale producten weergeven

106 resultaten

Aanpasbaar, uitgebreid en geïntegreerd systeem voor ziekenhuisbeheer ontworpen om alle operationele activiteiten van een ziekenhuis te beheren. Meer informatie over eHospital Systems
eHospital Systems is een aanpasbaar, uitgebreid en geïntegreerd systeem voor ziekenhuisbeheer ontworpen om alle operationele activiteiten van een ziekenhuis te beheren. Het platform bevat poliklinisch en intramuraal, apotheek, laboratorium, radiologie, inventaris, e-claims, mobiele apps, tabletversies, online planning, beveiligde berichten, arts- en patiëntportals, boekhouding, HR/salarisadministratie, bloedbank, mortuarium, waarschuwingssysteem, dieet, feedback, laboratoriummachines en biometrische integratie, HL7/geïntegreerde PACS, en bedrijfsinformatie. Meer informatie over eHospital Systems

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
De vertrouwde, bewezen factureringstechnologie voor onafhankelijke praktijken. Vereenvoudig je medische facturering en hou de controle over je praktijk.
Kareo Billing biedt optimale software om je interne factureringsproces te ondersteunen. De web- en mobiele apps helpen je praktijk om patiënten en de complicaties die gepaard gaan met facturering van verzekeringsmaatschappijen eenvoudig te beheren. Kareo is een bewezen platform dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 hulpverleners. Kareo Billing automatiseert je hele proces zodat je sneller betaald kunt worden. Meer informatie over Tebra

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Software voor EPD en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Gratis proefperiode van 21 dagen
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
EMD-software van TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt therapeuten hun praktijken efficiënter te beheren.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig platform voor notities, facturering, planning en meer. TherapyNotes vereenvoudigt administratief werk, waardoor artsen meer tijd en energie krijgen om zich te concentreren op het bieden van effectieve zorg aan hun cliënten. Meer informatie over TherapyNotes

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Betaalbare, betrouwbare en complete software voor het beheer van praktijken. 100% webgebaseerd. Geen software om te installeren of te updaten.
Slechts $ 99/maand. Geen contracten. ChiroFusion biedt een betaalbare, betrouwbare en complete oplossing voor het beheer van praktijken speciaal voor chiropractors. De software is webgebaseerd, wat betekent dat er nooit software hoeft te worden gedownload, geïnstalleerd, bijgewerkt of onderhouden. Krijg overal en altijd toegang tot je praktijkgegevens vanaf elk apparaat met internetverbinding. ChiroFusion is geschikt voor pc, Mac en tablet. Breid je praktijk nu uit met ChiroFusion. Ervaar zelf wat meer dan 12.000 chiropractors hebben ontdekt. Meer informatie over ChiroFusion

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Ervaar de beste klinische hulpmiddelen op iPad, iPhone of internet met volledige mogelijkheden voor het bijhouden van dossiers, laboratoriumbestellingen, e-recepten en meer.
Ervaar ultieme efficiëntie en integriteit van patiëntendossiers met naadloos geïntegreerde EDP, patiëntbetrokkenheid en facturering in één platform. Breng je dossiers naar het volgende niveau met de beste klinische hulpmiddelen op iPad, iPhone of internet met volledige dossiermogelijkheden, telegeneeskunde, laboratoriumbestellingen, e-recepten en meer, rechtstreeks vanuit je dossier. Met vooraf ontworpen aanpasbare medische formulieren en slimme snelkoppelingen kun je het bijhouden van je dossiers versnellen naar een geheel nieuw niveau, zodat jij je kunt concentreren op je patiëntenzorg. Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Met meer dan 80.000 leden en 12.000 klinieken is WebPT het toonaangevende softwareplatform voor poliklinische fysiotherapeuten.
Met een marktaandeel van 40% is WebPT het toonaangevende EPD-platform voor het verbeteren van de patiëntenzorg en het stimuleren van bedrijfsgroei. De robuuste online oplossing van WebPT biedt planning, documentatie, facturering, het volgen van resultaten, bedrijfsrapportage, tools voor patiëntbetrokkenheid en systeemintegraties, en is ideaal voor elke poliklinische setting, ongeacht de personeelsomvang, het type faciliteit of het aantal specialiteiten. WebPT heeft een retentiepercentage van 99% en een bedrijfstijd van 99,99%. Meer informatie over WebPT

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Profiteer van patiëntgegevens direct binnen handbereik. Bestel laboratoriumtests en recepten in slechts een paar klikken. Blijf MU-compliant met NueMD EMD.
Het ONC-ATCB-gecertificeerd elektronisch medisch dossier van NueMD biedt veilige, HIPAA-conforme toegang tot op internet gebaseerde technologie, net als het praktijkbeheersysteem. NueMD biedt veilige, HIPAA-conforme toegang tot software die met slechts enkele toetsaanslagen de patiëntenzorgcyclus stroomlijnt en administratieve taken vereenvoudigt. Je kunt informatie eenvoudig en snel in kaart brengen, coderen en delen met andere providers en laboratoriumsystemen. Het gevestigde klantenbestand van NueMD met meer dan 24.000 gebruikers in 50 staten is het bewijs van het succes. Meer informatie over NueMD

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Deze tool voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine bedrijven.
Deze oplossing voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine klinieken. Meer informatie over ClinicSense

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
AdvancedEHR: bespaar tijd en verbeter klinische resultaten met naadloze gegevensoverdracht, moeiteloos bijwerken van dossiers, ePrescribing en tools voor telegeneeskunde.
AdvancedMD EDP/EPD: beoefen je beroep vanaf elke locatie. Beheer je praktijk vanuit een enkel programma, een enkele database en een enkele login. Naadloze integratie van je klinische en bedrijfstechnologieën helpen je werknemers om dossiers bij te werken, taken te beheren, gegevens te vergelijken en moeiteloos te rapporteren in overeenstemming met "Meaningful Use" of MACRA. Dankzij de mobiele IOS-apps staan jij en je werknemers altijd in contact met je praktijk. Verbeter de workflow van arts/patiënt met AdvancedEHR. Gezondere praktijk = gezondere patiënten. Meer informatie over AdvancedMD EHR

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
De geïntegreerde EMD-oplossing van RXNT optimaliseert de patiëntenzorgervaring en stroomlijnt de workflows van zorgverleners.
'De cloudgebaseerde oplossing voor EMD's van RXNT optimaliseert de patiëntenzorgervaring en stroomlijnt workflows. Zorgverleners krijgen realtime gezondheids- en receptgeschiedenis op het zorgpunt. Patiënten profiteren van het gemak van een patiëntenportal en de functie voor het inchecken van patiënten, evenals geïntegreerde e-prescribing (eRx) en elektronische verwijzingen. De EPD-oplossing van RXNT is HIPAA-conform, voldoet aan MACRA, is MIPS-gecertificeerd (Merit-based Incentive Payment System) en ONC-gecertificeerd (Office of the National Coordinator for Health Information Technology). Meer informatie over RXNT

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector.
AestheticsPro is complete software voor esthetiek. AestheticsPro levert de tools die je nodig hebt om de activiteiten van je kuuroord te beheren, met HIPAA Cloud-conforme elektronische grafieken, geïntegreerde POS, gerichte marketing en resultaatgerichte rapportage. Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector. Meer informatie over AestheticsPro

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
InSync EPD is een cloudgebaseerde, gemakkelijk aanpasbare oplossing voor elektronische medische dossiers. Breng meer tijd door met je patiënten, in plaats van met je EPD.
InSync EPD is een cloudgebaseerde, gemakkelijk aanpasbare oplossing voor elektronische medische dossiers, afgestemd op geestelijke gezondheid, drugsmisbruik, gynaecologie, pediatrische therapie, interne geneeskunde en specialisaties in de eerstelijnszorg. Tot de functies behoren onder meer aangepaste werkstromen en dashboards, e-prescribing en mobiele gereedheid om de patiëntenzorg te verbeteren. Het helpt bij het handhaven van compliance en verhoogt de omzet en productiviteit. Meer informatie over Qualifacts Insync

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Snelle, artsvriendelijke ambulante EMD-software ontworpen om patiëntgegevens te ordenen met behulp van orderbeheer en tools voor de beoordeling van medische dossiers.
Snelle, artsvriendelijke ambulante EMD-software die door KLAS Enterprises positief wordt beoordeeld. Meer informatie over EpicCare

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
eClinicalWorks is een IT-leider in de gezondheidszorg met innovatieve, aanpasbare elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM).
eClinicalWorks is een particuliere IT-leider in de gezondheidszorg met uitgebreide oplossingen voor elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM) die worden gebruikt door meer dan 850.000 providers in meer dan 20 landen. Meer informatie over eClinicalWorks

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
CareLogic is een gebruiksvriendelijk EMD-systeem (elektronisch medisch dossier) voor organisaties op het gebied van gezond gedrag en human services.
CareLogic is een webgebaseerd en gebruiksvriendelijk EMD-platform (elektronisch medisch dossier) dat is ontworpen voor ondernemingen op het gebied van gezond gedrag en human services met minimaal 40 gebruikers. Dit sterk configureerbare EMD-platform helpt bureaus betere resultaten te ondersteunen en gezondere gemeenschappen op te bouwen met een robuust pakket van functies, waaronder planning, intake, behandelingsplanning, servicedocumentatie, e-prescribing, consumentenbetrokkenheid, facturering en rapportage. Meer informatie over Qualifacts CareLogic

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Een snelgroeiend bedrijf op het gebied van gezondheidstechnologie voor thuis, dat de gezondheidszorg ondersteunt met cloudgebaseerde softwareoplossingen om het leven aangenamer te maken.
Axxess is een snelgroeiend bedrijf op het gebied van gezondheidstechnologie voor thuis en biedt een gebruiksvriendelijk, compleet pakket met innovatieve cloudgebaseerde software en services voor medische dossiers, planning, patiëntbetrokkenheid, inkomstencyclusbeheer en nog veel meer, waardoor zorgverleners de beschikking hebben over oplossingen die hun leven aangenamer zullen maken. Meer informatie over Axxess Home Health

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Therasoft Lite is software voor praktijkbeheer voor een aantrekkelijke prijs, slechts $ 19 per maand per arts. Verscheidenheid aan medische documenten.
Therasoft Lite praktijkbeheer kost slechts $ 19 per maand per therapeut. Worstel je met je onbetaalde claims? Probeer deze service voor debiteurenbeheer. De oplossing voor praktijkbeheer met marketing, beheer, klinische activiteiten en facturering in één uitgebreid pakket. Een professionele website. Online beveiligde video. Creditcardverwerking. Mobiele apps voor artsen en klanten in Android en iOS. Bevat zelfs een gratis vermelding in de directory Zoek een therapeut. Meer informatie over Therasoft Online

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Pediatrisch-specifiek EMD van Office Practicums helpt pediatrische praktijken om klinische en financiële resultaten te verbeteren.
Office Practicum is marktleider op het gebied van pediatrische software, vanaf de grond gebouwd door kinderartsen, en biedt veilige, volledig conforme kinderspecifieke EMD. Meer dan 200 pediatrisch specifieke sjablonen voor preventieve en ziektebezoeken worden aangevuld met een hoogwaardige oplossing voor pediatrisch vaccinbeheer. Meer informatie over Office Practicum

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Software voor thuiszorg- en hospiceorganisaties van Brightree is ontworpen om de nauwkeurigheid, efficiëntie en naleving van documentatie te maximaliseren.
Brightree Home Health and Hospice is een uitgebreide EMD-oplossing die de ideale combinatie biedt van een cloudgebaseerd backofficesysteem en een point-of-care-app voor de iPad. Het is ontworpen voor artsen door artsen, is eenvoudig, intuïtief en efficiënt voor artsen, maar toch compleet met krachtige functies die de nauwkeurigheid van de documentatie en de naleving maximaliseren. Brightree streeft naar innovatie en patiëntgerichte interoperabiliteit in de postacute sector. Meer informatie over MatrixCare Home Health & Hospice

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
*********Alleen voor 10+ gebruikers******De software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD.
***Alleen voor 10+ gebruikers***Vanaf $ 500 per maand. Best beoordeeld in Capterra EPD Reviews Comparison Grid. Vrijwel geen verandering in workflow of leercurve: de software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD. Jouw formulieren. Jouw werkstroom. Jouw manier | Cloudgebaseerd | Mobiel | Achterstallige notities | Automatisch ingevuld | Rapportage over elk veld | Groepsnotities | HR | Dashboard | CRM | Rx | Labs | Afspraakherinneringen | Facturering | ONC | Intern | Polikliniek | Vergelijk met Netsmart | UBO4 Meer informatie over EHR YOUR WAY

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken.
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken van elke omvang. ReDoc is een volledig geïntegreerde oplossing van Net Health en stimuleert PT-, OT- en SLP-workflow die de dagelijkse activiteiten van praktijken snel regelt, waardoor de naleving wordt gegarandeerd, de efficiëntie wordt verhoogd en de tools worden aangeboden om de omzet te verhogen. Naast software zijn er ook diensten beschikbaar voor facturering en incasso's, alsook consulting over workflowoptimalisatie. Meer informatie over Net Health

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Volgende generatie cloudgebaseerde software die de manier waarop dierenartsen hun praktijk beheren transformeert, innoveert en automatiseert.
ezyVet is de volgende generatie cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware. Een eenvoudig te gebruiken, alles-in-één oplossing voor eerstelijnszorg, noodgevallen, specialisaties en universiteiten. ezyVet zit boordevol tools en functies om je praktijk volledig tot zijn recht te laten komen. Verbeter werkstromen, verzamel gegevens en neem betere zakelijke beslissingen. Met 24/7 ondersteuning en integraties met een groot aantal kwaliteitspartners, biedt ezyVet een echt verbonden oplossing. Meer informatie over ezyVet

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Alle componenten van EPD, praktijkbeheer en inkomstencyclusbeheer worden samengebracht in één geïntegreerde oplossing voor urgente zorg.
Experity (voorheen Practice Velocity & DocuTap) is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor EPD's, praktijkbeheer en medische facturering die is gebouwd voor on-demand zorgverleners van elke omvang en specialiteit, waaronder arbeidsgeneeskunde, kindergeneeskunde en eerstelijnszorg. Het EPD/PM is desktop- en mobiel-compatibel, schaalbaar en biedt complete klinische workflow- en kaartoplossingen van patiëntregistratie tot ontslag. Meer informatie over Experity

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Het is niet alleen een uitgebreid PM/EPD-systeem, maar ook robuuste software voor marketing en patiëntenacquisitie.
PatientNOW is een uitgebreid softwaresysteem dat is ontworpen om je volledige esthetische medische kantoor te beheren. De software ondergaat al meer dan 14 jaar upgrades om te voldoen aan de behoeften van de esthetische geneeskunde, door te luisteren naar de suggesties en verzoeken van artsen en hun personeel. Dit heeft geresulteerd in een EPD-softwareproduct inclusief praktijkbeheer en een patiëntbetrokkenheidssysteem dat is ontworpen om prospects binnen te halen, huidige patiënten te behouden en je praktijkinkomsten te laten groeien. Meer informatie over PatientNow

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Betrek je patiënten met behulp van het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat veilige berichtenuitwisseling en een geautomatiseerd herinneringssysteem biedt.
Onderhoud contact met je patiënten via het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat toegang geeft tot persoonlijke gezondheidsdossiers en dat realtime updates van patiëntgegevens, een beveiligde berichtenfunctie en een automatisch herinneringssysteem biedt. Meer informatie over Nextech EHR & PM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
CampDoc is een toonaangevend elektronisch medisch dossiersysteem voor kampen en biedt gratis online kampregistratiesoftware en meer.
CampDoc is een toonaangevend elektronisch medisch dossiersysteem voor kampen en biedt gratis online registratie, reis- en medische noodbescherming, korting op medische benodigdheden voor kampen en eenrichtingsmailberichten naar ouders. Deze veilige, gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing is ontworpen door kampartsen, verpleegkundigen en directeurs en beheert gezondheidsformulieren, allergieën, medicijnen en de registratie van ziektes/verwondingen, zodat gezondheid en veiligheid een prioriteit blijven binnen de kampactiviteiten. Meer informatie over CampDoc

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen. Uitgebreide EPD en proactieve patiëntenzorg. Nieuwe patiëntenwerving en omzetgroei.
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen met meerdere klinieken, gebruikers, of apparaten. Standaardfunctionaliteiten: planning, gedetailleerde EPD, orthodontisch dossier, sms/e-mails, herstel- en parodontale werkzaamheden, bijhouden van labwerk, facturering, betalingen, inventaris, uitgaven, boekhouding. Groeifunctionaliteiten: proactieve patiëntenzorg, dashboard, patiëntvolgsysteem, integratie met sociale media, beheer en ontwikkeling van leads, campagnes, integratie van bestemmingspagina's, integratie met telefoonsysteem. Meer informatie over BestoSys

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Op maat gemaakt voor jou. Eenvoudig te gebruiken. Betrouwbaar. Uitstekend beoordeelde EMD-implementatie. Jouw eigen factureringssysteem of dat van dit platform. Al meer dan 15 jaar vertrouwd.
Als je op zoek bent naar een langdurig, stabiel EMD-bedrijf dat jou en je praktijk leert kennen en ondersteunt, ben je aan het juiste adres. Uitstekend beoordeelde implementatie en het enige EMD dat gratis voortdurende aanpassingen en gepersonaliseerde training per praktijk en aanbieder levert, met live in de VS gevestigde ondersteuning 24/7/365 en betaalbare all-inclusive prijzen. Meer informatie over Sevocity

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
De als nummer 1 beoordeelde, op AI gebaseerde, sjabloonvrije EPD/EDP die leert en steeds sneller en slimmer wordt met de hoogste medische kwaliteit.
Praxis is een bekroonde, op AI gebaseerde EPD/EDP die geen omslachtige sjablonen heeft. Sjablonen vertragen het in kaart brengen en belemmeren goede geneeskunde. In plaats daarvan gebruikt Praxis kunstmatige intelligentie (AI) die leert van elke gebruiker. Artsen brengen gegevens snel in kaart, verbeteren de medische kwaliteit en besparen gemiddeld 2 1/2 uur per dag. Praxis wordt door artsen beoordeeld als nummer 1 in tevredenheid en bruikbaarheid, waaronder nummer 1 bij de AmericanEDP van de ACP en nummer 1 in het algemeen in het AAFP EDP tevredenheidsonderzoek van gebruikers van artsen die zijn overgestapt van EDP. Meer informatie over Praxis EMR

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
RevolutionEHR is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde EMD- en PM-oplossingen voor oogzorgprofessionals.
Als professional houd je je bezig met de zorg voor je patiënten. Dat is de reden waarom je in de oogzorg bent gegaan. RevolutionEHR is een toonaangevende, cloudgebaseerde totaaloplossing voor het EMD en praktijkbeheer. Het geeft jou en je personeel de ruimte om je te concentreren op de patiëntenzorg. Meer informatie over RevolutionEHR

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd. Meer informatie over Cerner Ambulatory

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Chiropractiesoftware, goed beoordeeld voor zowel functionaliteiten als klanttevredenheid. ChiroSpring groet in populariteit binnen de sector.
Cloudgebaseerde software voor de chiropractie, als optimaal beoordeelde in zowel klanttevredenheid als functionaliteiten. ChiroSpring kan je praktijk stroomlijnen door de efficiëntie te verhogen en daardoor de winst te maximaliseren. Ontworpen voor gebruiksgemak, maar toch boordevol krachtige functionaliteiten. Je kunt alles doen, van planning tot facturering en ultrasnelle SOAP-notities. Probeer een demo en ontdek zelf waarom ChiroSpring toonaangevende software in de sector is. Meer informatie over CHIROSPRING

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Gebruiksvriendelijk chiropractisch praktijkbeheer en software voor elektronische medische dossiers. ONC-gecertificeerd voor zinvolle gebruiksstimulansen.
EZBIS Office is een uniek ontworpen chiropractisch softwarepakket voor praktijkbeheer binnen de chiropractie, waarbij gebruikersgemak wordt gecombineerd met een volledig uitgebreid, geautomatiseerd en hightech softwaresysteem. Chiropractors kunnen de combinatie van functies kiezen die het beste aansluit op de behoeften van hun praktijk. EZBIS biedt modules voor patiëntadministratie en facturering, verzamelhulpmiddelen, afsprakenplanning, elektronische medische dossiers en zelf inchecken voor patiënten. ONC-gecertificeerd voor zinvolle gebruiksstimulansen. Meer informatie over EZBIS

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
EMD-oplossing die functies biedt zoals e-prescribing, scannen, dicteren, aanpasbare SOAP-notities en meer.
EMD-oplossing die functies biedt zoals e-prescribing, scannen, dicteren, aanpasbare SOAP-notities en meer. Meer informatie over EHR 24/7

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
De ideale add-on voor EPD. Genereer een notitie vanuit een invulformulier, vul je getypte inhoud automatisch aan en gebruik puntzinnen in elk EPD-veld.
PhraseExpander is de ideale add-on voor EPD en geeft je toegang tot invulformulieren die je tevoorschijn kunt brengen door een afkorting te typen. Dit zorgt ervoor dat je alle informatie op één formulier plaatst. Snel en nauwkeurig. Het biedt ook automatisch aanvullen (en smartphrases) in elk veld van je EPD, zodat je tijd kunt besparen met typen. Je kunt je sjablonen en automatische aanvullingen bij je houden, zelfs als je je EPD of kliniek wijzigt. Ze zijn altijd toegankelijk met één druk op de knop. Meer informatie over PhraseExpander

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
CentralReach is een webgebaseerd, HIPAA-conform EPD-systeem dat claims, planning, loonadministratie en gegevensverzameling integreert in één app.
CentralReach is een toonaangevend EPD-, praktijkbeheer- en klinisch platform voor aanbieders van behandelingen in de toegepaste gedragsanalyse. Het webgebaseerde systeem is compatibel met HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act) en integreert planning, facturering, claims, verzameling van klinische gegevens, klinische programmering, een mobiele app en meer. Aanvullende oplossingen zijn onder meer precisie-onderwijs, onderwijsbeheer/training, datawarehouse- en business intelligence-rapporten en beheerde factureringsdiensten. CentralReach wordt vertrouwd door meer dan 1000 therapiepraktijken. Meer informatie over CentralReach

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Oplossing voor elektronisch medisch dossier (EHR), praktijkbeheer (PM), medische facturering (RCM), telezorg en berichtenuitwisseling in de gezondheidszorg.
ChARM EHR is een online webgebaseerde, MU2-gecertificeerde, HIPAA-conforme, op samenwerking gebaseerde oplossing voor ambulant elektronisch medisch dossier (EHR), praktijkbeheer (PM) en medische facturering (RCM) die de kwaliteit van de zorg voor patiënten drastisch verbetert. ChARM-producten omvatten de TeleHealth-oplossing voor patiëntenzorg op afstand en het Connect-platform voor berichtenuitwisseling en communicatie in de gezondheidszorg. Meer informatie over CharmHealth

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Een cloudgebaseerd, klinisch documentatiesysteem voor hospice, thuiszorg, therapiegroepen en andere aanbieders van thuiszorg.
myUnity thuiszorg en hospice van Netsmart (voorheen DeVero) is een op formulieren gebaseerd systeem voor klinische zorgpunten dat intuïtief, compatibel en gebruiksvriendelijk is. Het maakt gebruik van de meest strategische onderdelen van bestaande Netsmart-oplossingen in één bedrijfsplatform. Profiteer met dit innovatieve platform van een persoonsgeoriënteerd EDP in je instellingen voor thuiszorg, hospice, kindergeneeskunde en particuliere zorg. Door de unieke vereisten van elke zorgomgeving te combineren. Meer informatie over myUnity Home Care & Hospice

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
IDEXX Neo is zeer eenvoudig en volledig gebruiksklaar. Het is de cloudgebaseerde, betaalbare PIM (productinformatiebeheer) die iedereen kan gebruiken.
IDEXX Neo is zeer eenvoudig en volledig gebruiksklaar. Deze cloudgebaseerde, betaalbare dierenartssoftware is gebouwd om gemakkelijk te schakelen. Het is ontworpen voor iedereen om te gebruiken, met gemak. Met één klik kunnen medewerkers taken snel voltooien. Neo integreert met IDEXX-diagnostiek, top-apps en services, inclusief SmartFlow. Overal toegang tot je oefeninformatie op elk apparaat met internetverbinding. Ontvang automatische upgrades, verlaag de IT-kosten en elimineer de serverbehoeften. Meer informatie over IDEXX Neo

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
De CareCloud-functie voor dossiers is een uitgebreide, cloudgebaseerde oplossing voor elektronische medische dossiers die zich gemakkelijk aanpast aan de workflow van een praktijk.
De CareCloud-functie voor dossiers is een uitgebreide, cloudgebaseerde oplossing voor elektronische medische dossiers die zich gemakkelijk aanpast aan de workflow van een praktijk. CareCloud helpt artsen productiever en winstgevender te worden, met behoud van flexibiliteit en aanpassingsvermogen aan de frequente veranderingen in de hervorming van de gezondheidszorg. Het MU-gecertificeerde EDP met realtime patiëntstromen, uitgebreide patiëntensamenvattingen, ingebouwde sjablonen en tijdbesparende klinische documentatie helpt je elke dag om meer patiënten efficiënter te behandelen. Meer informatie over CareCloud

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Intergy helpt de gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten, en past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of type.
Intergy van Greenway Health is meer dan alleen een EPD: het is de kern van een complete ambulante oplossing die de efficiëntie voor je praktijk en je patiënten maximaliseert. Intergy past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of soort. Van bevolkingsgezondheid tot inkomstendiensten tot klinische connectiviteit: dit cloudgebaseerde systeem helpt je om chronische problemen op te lossen, gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten. Met Intergy kun jij je richten op wat het belangrijkst is: de zorg voor patiënten. Meer informatie over Intergy

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
BestNotes is een revolutionaire EMD en CRM die specifiek is ontworpen voor de gedragsgezondheidszorg.
BestNotes is een cloudgebaseerd EMD en CRM die voldoet aan HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act). Profiteer van praktijkmanagement van A tot Z met een speciale focus op marketing/opnames en resultaatmetingen. Facturering, volledig aanpasbare documentatie, planning, telezorg, e-prescribing, e-MAR, creditcardverwerking, laboratoriumresultaten, patiëntenportaal, personeelsbeheer, administratieve tools en nog veel meer. Probeer BestNotes vandaag nog zonder kosten vooraf, een maandelijks contract, onbeperkte training en ondersteuning voor één lage maandprijs. Meer informatie over BestNotes

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Oplossing voor het beheer van medische praktijken met functies voor online boeken, Stripe-betalingen, planning, taakbeheer, rapporten en herinneringen via sms/e-mail.
Het cloudgebaseerde platform is ideaal voor artsen en particuliere klinieken en stroomlijnt de workflow van je praktijk, waardoor je meer patiënten kunt aantrekken en behouden tegen lagere kosten. Medesk biedt videoconsulten, een ingebouwde EMD, een agenda geïntegreerd met Google Agenda en iCal, online boekings- en afspraakherinneringen, krachtige analyses en opties voor betalingen en aanbetalingen. Medesk heeft kant-en-klare oplossingen ontwikkeld voor huisartsen, geestelijke gezondheidszorg, paramedici en professionals op het gebied van haaruitval. Meer informatie over Medesk

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten
Cloudgebaseerde SaaS: elektronische medische dossiers, praktijkbeheer, prestatiediensten voor de omzetcyclus, telegezondheid, patiëntenportaal, eRX
Volledig geïntegreerde, technologiegestuurde oplossingen voor de gezondheidszorg en managed services voor praktijken van elke omvang en de meeste specialiteiten. Inclusief elektronische medische dossiers, praktijkbeheer, elektronisch voorschrijven, interoperabiliteitsdiensten, persoonlijke medische dossiers, patiëntenportaal, telegezondheid, mobiel Azalea M-platform geïntegreerd met Apple HealthKit, evenals prestatiediensten voor de omzetcyclus. Meer informatie over Azalea Health

Functies

  • Afspraakplanning
  • Elektronische recepten
  • Handschriftherkenning
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Interoperabiliteit tussen klinieken
  • Beheer van claims
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Portal voor patiënten

Kopersgids voor EPD-software

EPD-software stelt artsenpraktijken en zorginstellingen in staat om medische dossiers van patiënten vast te leggen, te organiseren en te beheren. EPD's (Elektronisch patientendossier) zijn de digitale afdrukken van recepten, grafieken en de volledige behandelingsdetails van patiënten. Deze software maakt gebruik van door de industrie goedgekeurde CPT-codes (Current Procedural Terminology) voor het registreren en stroomlijnen van gegevensinvoer.

EPD-software helpt artsen bij het upgraden van de traditionele pen-en-papieraanpak naar een elektronisch registratiesysteem. Het helpt ze zelfs om zich in te schrijven voor MU (Meaningful Use) incentives die door de Amerikaanse overheid worden aangeboden.

EPD-software is nauw verwant aan software voor elektronische medische dossiers (EDP) en wordt vaak verkocht als een integraal onderdeel van de suite voor praktijksoftware.

De voordelen van EPD-software

EPD-software helpt artsen en artsenpraktijken tijd en moeite te besparen door de patiëntgegevens digitaal vast te leggen en de handmatige invoer van gegevens te verminderen. Enkele van de belangrijkste voordelen van het gebruik van EPD-software volgen hieronder:

  • Beter dossierbeheer, minder medische fouten: medische dossiers zijn de volledige medische geschiedenis van een patiënt, met inbegrip van hun persoonlijke informatie, allergieën en symptomen, behandelingsdetails, voorschriften, grafieken en medicijngeschiedenis. Deze gegevens stapelen zich op naarmate de behandeling vordert. Het wordt moeilijk om al deze informatie voor honderden en duizenden patiënten te beheren, vooral wanneer de dossiers op papier worden bewaard. EPD-software helpt patiënten en artsen om informatie elektronisch vast te leggen, waardoor het geen fysieke ruimte in beslag neemt. Hierdoor raken gegevens niet beschadigd, misplaatst of verloren. Aangezien de gegevens in een vast formaat worden ingevoerd met behulp van standaard CPT-codes, kunnen fouten in de hand-transcriptie van artsen worden voorkomen.
  • Eenvoudiger overdracht van gegevens: gewoonlijk worden medische dossiers gedeeld tussen afdelingen om te worden besproken of voor verdere tests of eindafrekening. Maar papieren dossiers hebben het risico dat ze tijdens het transport misplaatst raken of dat er onjuiste testresultaten aan het dossier worden toegevoegd. Met digitale bestanden kunnen medische dossiers eenvoudig worden gedeeld zonder angst voor slijtage. Ook wordt de kans op misplaatste pagina's geëlimineerd. Dossiers kunnen zelfs op afstand worden geraadpleegd voor het geval dat de arts of de patiënt op reis is.
  • Verhogen van productiviteit: EPD-software helpt praktijken om patiënten nauwkeurig te factureren voor de aangeboden behandelingen en diensten. Het automatiseert ook de taak van het invullen van formulieren, waardoor artsen meer tijd hebben om voor patiënten te zorgen in plaats van te verzinken in het papierwerk.

Algemene functies van EPD-software

  • In kaart brengen: het opstellen van een uitgebreid overzicht van de klinische gegevens en de medische geschiedenis van de patiënt, zoals demografie, vitale functies, medicijnen, behandelingen en laboratoriumnotities.
  • Code- en kostenaanduiding: het toewijzen van een passende kostenpost aan behandelingscodes, zodat patiënten gefactureerd kunnen worden volgens de codes die op hun recepten of kassabonnen staan vermeld.
  • Ondersteuning van de beslissing: het bieden van de relevante informatie aan artsen om hun beslissingen over de zorg voor de patiënt op te baseren. Deze informatie is de analyse van historische gegevens en archieven.
  • Orderinvoer: het elektronisch invoeren en versturen van bestellingen voor medicatie en behandelingsinstructies vanuit de toepassing.
  • Afsprakenbeheer: het maken van afspraken met patiënten, het weergeven van afspraken in een agenda, het beheren van no-shows en wachtlijsten en het opnieuw inplannen van en aanvragen.
  • Compliance tracking: het volgen van kernactiviteiten van de praktijk om ervoor te zorgen dat deze worden uitgevoerd in overeenstemming met de normen en voorschriften van de medische sector.
  • Self-serviceportal: het bieden van een speciaal portaal voor patiënten waar ze afspraken kunnen maken, met hun arts kunnen communiceren, testresultaten en recepten kunnen ontvangen en betalingen kunnen doen.

Overwegingen bij de aankoop van EPD-software

Met zoveel opties op de markt is het voor artsenpraktijken niet eenvoudig om de juiste EPD-software te vinden en te selecteren. Kopers moeten de volgende punten in overweging nemen bij de aankoop van EPD-software voor hun praktijken.

  • Integratie met andere medische systemen: als er reeds gebruikgemaakt wordt van medische software, zoals voor het beheer van de praktijk, EDP (elektronisch medisch dossier) of facturering, wordt aangeraden een EPD-systeem te kiezen dat kan integreren met de toepassingen. Dit zal een vlotte synchronisatie van de gegevens tussen de toepassingen vereenvoudigen en repetitieve gegevensinvoer voorkomen. Als het plan bestaat een nieuwe oplossing voor praktijkmanagement voor de kliniek aan te schaffen, geef dan de voorkeur aan oplossingen met een ingebouwde EPD-module.
  • Relevante functies: het is belangrijk om een lijst te maken van alle softwarefuncties die de praktijk nodig heeft. Vaak kopen praktijken software zonder de kernfuncties, sterke punten en beperkingen te evalueren. Een Capterra-onderzoek schat dat bijna 75% van de softwarefuncties nooit wordt gebruikt. Het is aan te raden om een lijst te maken van de cruciale processen en om de belangrijkste functievereisten te identificeren om zo de leveranciers en oplossingen die aan de behoeften voldoen te verfijnen.
  • Huisartsenpraktijk versus specialisme: veel aanbieders bieden EPD-oplossingen die specifiek gericht zijn op een praktijk met een specialisme. Deze oplossingen hebben gedetailleerde schema's of interfaces, wat een algemene praktijkoplossing niet hoeft te hebben. Kies in het geval van een kernspecialisme, zoals kindergeneeskunde of orthopedie, voor specialistische EPD-producten. Hierdoor zijn er geen irrelevante velden en kunnen medewerkers eenvoudig de details in de specifieke sjablonen vastleggen.
  • AI om betere beslissingsondersteuning te bieden: bij EPD-software draait het om het op een georganiseerde manier vastleggen van de medische gegevens van patiënten. Maar wat heeft het voor zin als deze uitgebreide medische database niet kan worden gebruikt? Sommige leveranciers van EPD-software voegen AI toe om grote hoeveelheden medische gegevens te analyseren en belangrijke klinische en behandelingsgerelateerde beslissingen te nemen. AI helpt ook bij het ontwikkelen van nieuwe geneesmiddelen en het stellen van diagnoses aan patiënten met behulp van collectieve gegevens uit de oudere dossiers.
  • Internet van medische dingen zal blijven stijgen: het aantal medische IoT zal naar verwachting blijven groeien vanwege de vele mogelijkheden in de medische sector. Artsen bevestigen meerdere zintuiglijke apparaten aan patiënten tijdens de behandeling voor het live monitoren van belangrijke indicatoren, zoals de hartslag, de lichaamstemperatuur en de bloeddruk.

Andere trends die van invloed zullen zijn op de markt voor EPD-software zijn onder meer de grotere adoptie van cloudgebaseerde EPD-software en tal van speciale mobiele apps voor zowel artsen als patiënten.