Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Restaurant management software

Restaurant management software integreert en automatiseert boekhouding, planning en inventarisbeheer voor restaurants. Restaurant management toepassingen bieden doorgaans een grote hoeveelheid functies die bestaan uit traditionele zakelijke behoeften, zoals boekhouding, klantcontactinformatie, leveranciersgegevens en salarisadministratie, alsook restaurantspecifieke vereisten zoals tafelreserveringsbeheer, gastenbeheer en menukosten. Deze toepassingen integreren ook met oplossingen voor verkooppunten en onsite of online creditcardverwerkingssystemen. Zie ook: distributie software voor de voedingssector en food management software.

Nederland Lokale producten weergeven

103 resultaten

FLYX is Europa's leverancier van orderbeheer- en omnichannel loyaliteitssystemen. Meer informatie over Flyx
FLYX: Europa's leverancier van orderbeheer- en omnichannel loyaliteitssystemen Deze geavanceerde loyaliteitsoplossing biedt de flexibiliteit die nodig is om klanten te betrekken via verschillende verkoopkanalen. Denk hierbij aan coupons, punten, beloningen, spaarkaarten, gamification en nog veel meer. Personalisatie en activering zijn de belangrijkste focusgebieden. Het orderbeheersysteem is de middleware die verbinding maakt met je huidige POS en je producten, prijzen en inventaris in kaart brengt. Het platform voorziet in twee verschillende maar aanvullende behoeften: het opbouwen van klantgegevens via loyaliteitsprogramma's voor gepersonaliseerde promotionele communicatie en het verbeteren en beheren van digitale bestelkanalen via het OMS van het platform. De combinatie van deze oplossingen biedt een ultraflexibele omnichannel klantervaring die is ontworpen om de klantenbinding te maximaliseren. Meer informatie over Flyx

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Zet binnen enkele seconden visueel aantrekkelijke digitale menuborden op je tv-schermen en wek de interesse van je klanten. Upselling en cross-selling van menu-items. Meer informatie over Yodeck
Yodeck maakt het een fluitje van een cent om binnen enkele seconden digitale menuborden op je tv-schermen te krijgen. Stimuleer je klanten met foto's en video's van je speciale aanbiedingen voor cross-selling en upselling van je menuartikelen. Je kunt mediabestanden naar de app slepen en neerzetten of gebruik de gratis, professioneel ontworpen lay-outsjablonen voor menuborden. Ze zijn volledig aanpasbaar, zodat je je eigen branding kunt gebruiken. Beheer schermen op verschillende locaties op afstand. Met Yodeck krijg je gebruiksvriendelijke, professionele digitale displays voor een onverslaanbare prijs. Meer informatie over Yodeck

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer. Meer informatie over OpenTable

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
7shifts is een robuuste tool voor planning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontworpen voor restaurants. Vereenvoudig je leven en begin gratis!
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt restaurantmanagers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door middel van geïntegreerde POS-gegevens. Gebruik net als de meer dan 10.000 restaurantprofessionals 7shifts om je beheer te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren, online en interne menu's bijwerken en de loonadministratie van personeel beheren. Met online bestellen, geavanceerde realtime rapportage en ingebouwde loyaliteitsprogramma's zorgt Toast ervoor dat je geen gedoe meer hebt met meerdere leveranciers, en worden de kosten drastisch verlaagd. Meer informatie over Toast POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
CAKE van Sysco heeft zijn POS-systeem ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van restaurants. Een eenvoudige, intuïtieve en kostenvriendelijke oplossing.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-spitsuren moeiteloos met lijnreducerende bestelpads die de verkeersstroom regelen en een klantgericht display voor gasten om privé te betalen, een fooi te geven en te ondertekenen vanaf hun eigen scherm. Geef je full-service POS een enorme boost met rijke gastprofielen en automatische tafelstatusupdates. CAKE POS maakt het gemakkelijk voor restaurants om elke dag meer gedaan te krijgen. Meer informatie over CAKE POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
HotSchedules vermindert de voedsel- en arbeidskosten, tijd besteed aan administratieve taken en operationele complexiteit.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. Meer informatie over HotSchedules

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector.
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector en helpt alle belangrijke gebieden van je restaurant te beheren - van je menu en inventaris tot je werk en rapportage. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning van voormalige obers, managers en eigenaren. Meer informatie over TouchBistro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Software voor het online beheren van reserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers van Yelp.
Software voor het beheren van restaurantreserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers op Yelp. Functies omvatten online reserveringen, inloop, wachtlijstbeheer, prepaid ticketing, toekomstige toewijzing van tafels en directe sms met gasten. Geen kosten voor het couvert. Meer informatie over Yelp Guest Manager

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Square Online Store staat kleine en middelgrote verkopers toe om hun bedrijf te laten groeien met een professionele e-commerce website en geïntegreerde tools.
Met Square Online Store kunnen verkopers hun bedrijf persoonlijk en online laten groeien, met een professionele e-commerce-website en geïntegreerde tools, zoals verkopen via Instagram, verzending, ophalen in de winkel en meer. De automatische integratie met Square voor Retail en Square voor Restaurants synchroniseert naadloos inventaris, artikelen, bestellingen en klantendirectory, zodat verkopers handmatig afstemmen en oververkoop van voorraden voorkomen. Meer informatie over Square Online

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Het op iPad gebaseerde mobiele POS en volledig uitgeruste managementplatform van Lavu zijn speciaal ontworpen om restaurantactiviteiten te stroomlijnen.
Het intuïtieve, mobiele POS- en restaurantbeheerplatform van Lavu is speciaal ontworpen voor kleine tot middelgrote horecagelegenheden met 1-3 locaties. De mobiliteit en het gebruiksgemak van Lavu helpen de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de omzet te verhogen en tegelijkertijd klanten tevreden te stellen. Lavu biedt onder andere interne betalingsverwerking, online bestellen, gedetailleerde rapportage, loyaliteitsprogramma's en personeels- en voorraadbeheer, en bespaart tijd en geld terwijl het voldoet aan al je behoeften voor verkooppunten en management. Meer informatie over Lavu POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Beheer al je horecazaken met Lightspeed. Verhoog je tafelrotatie, geef je inkomsten een boost en krijg meer inzicht met glasheldere data.
Snellere en betere service, met Lightspeed Restaurant. Pas je kassasysteem aan jouw workflows aan, van menukaart tot interface en vloerplan. Verbeter de ervaring van je gasten met naadloze bestel- en betaalopties, datagedreven menu-aanbevelingen, en maak van elke gast een VIP. Haal inzicht uit elke transactie en zet bruikbare data in om je zaak te optimaliseren en je volgende stappen te bepalen. Meer informatie over Lightspeed Restaurant

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
ERP eenvoudig gemaakt voor restaurantbedrijven. Plan je productie op basis van orders, waardoor voorraadverspilling en diefstal wordt gereduceerd.
Software voor restaurantbeheer van GOFRUGAL helpt bij het beheren van de facturatie van restaurants, het bijhouden van de voorraad, receptbeheer, aannemen van keukenbestellingen, gratis boekhouding, de tafelindeling, het beheer van telefonische bestellingen en meer, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen. In combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen is de technologische voetafdruk uitgegroeid tot meer dan 2500 restaurantbedrijven in meer dan 60 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
De oplossing voor vaste activa van Sage levert van overname tot verwijdering een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheer van vaste activa aan organisaties van elke omvang.
De oplossingen van Sage voor vaste activa helpen bedrijven om redundante gegevensinvoer te elimineren, de nauwkeurigheid te verhogen en de kosten te verlagen en tegelijkertijd te waken tegen niet-naleving van de regelgeving. Dit wordt bereikt door een combinatie van meer dan 300.000 IRS-belastingvoorschriften en GAAP-regels, evenals meer dan 50 afschrijvingsmethoden en een intuïtieve interface, met uitgebreide afschrijvingsberekeningen voor financiële en belastingrapportage, de inventarisatie en afstemming van activa, voortgangsbeheer van bouwprojecten en aangepaste rapportage. Meer informatie over Sage Fixed Assets

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Softwareprogramma voor cateringbedrijven voor agenda's, het creëren van evenementen en menu's, het volgen van de geschiedenis van evenementen en klanten, facturering, debiteurenrapportage en meer.
Cateringsoftware ontworpen vanuit het perspectief van cateraars. Bij Total Party Planner zit de catering in het bloed. Wat begon als een tijdbesparing voor het familiebedrijf in catering is uitgegroeid tot een robuust programma voor catering- en banketbeheer dat internationaal geliefd is bij duizenden professionals in de sector. Omdat het is ontworpen vanuit het perspectief van een cateraar, denkt en beweegt Total Party Planner zoals jij dat doet. Meer informatie over Total Party Planner

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse. Meer informatie over MeazureUp

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
Beheer de activiteiten, kanalen en processen van je restaurant binnen één softwareomgeving. LS Central breidt ERP en Microsoft Dynamics 365 Business Central uit, waardoor je je complete bedrijf kunt beheren – financiën, POS, operationele activiteiten, supply chain-beheer, voorraad, online kanalen en klantloyaliteit – en dat alles op één platform. Beheer prijzen, menu's, ingrediënten, campagnes, aanbiedingen en meer. Ideaal voor restaurants met meer dan 50 werknemers of de levensmiddelen- en drankenindustrie en foodserviceketens. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
MakeShift is een complete oplossing voor het eenvoudig plannen, bijhouden en communiceren met je medewerkers.
MakeShift is een complete mobiele en webgebaseerde oplossing die bedrijven helpt effectievere roosters op te stellen, tijd en aanwezigheid nauwkeurig bij te houden en efficiënter met werknemers te communiceren. Het resultaat is minder onvervulde diensten, een betere balans tussen werk en privé en gezondere bedrijfsresultaten. Meer informatie over MakeShift

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Webgebaseerde oplossing voor uren en aanwezigheid, personeelsplanning, teamcommunicatie en meer. Begin vandaag nog gratis.
De eigenaren van een restaurantfranchise met meerdere locaties waren op zoek naar een oplossing voor het beheer van hun werknemers. Na talloze zoekopdrachten op het web konden ze niet de complete oplossing vinden die ze zochten voor uren- en aanwezigheidsregistratie, personeelsplanning en teamcommunicatie. Ze besloten om hun eigen complete systeem te ontwerpen en een aantal van hun meest succesvolle bedrijfspraktijken te implementeren die een veel lager dan gemiddeld personeelsverloop hebben opgeleverd in een sector met een hoog verloop. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over honeybeeBase

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen

Kopersgids voor Restaurant management software

Restaurant management software automatiseert de dagelijkse werkstromen in een restaurant. Het biedt een breed scala aan functies die de basisbedrijfsbehoeften bevatten, zoals boekhouding, klantcontactinformatie en leveranciersgegevens, maar ook restaurant-specifieke vereisten, zoals gastenbeheer, bestellingenbeheer, keukenbeheer en tafelreserveringen.

De software automatiseert ook de gastenplanning en het voorraadbeheer. Het kan worden geïntegreerd met POS-hardware (Point of Sale) voor het beheer van bestellingen en het factureringsproces.

De voordelen van restaurant management software

  • Verbetert de klantervaring: de basispijler voor de groei van de voedingsindustrie is het verbeteren van de klantervaring en het opbouwen van een goede relatie met de klant. Moderne restaurant management software verbetert de ervaring van de consument door het aanbieden van faciliteiten, zoals online tafelreserveringen, realtime inzicht in de beschikbaarheid van tafels in het restaurant en mobiele betalingen.
  • Segmenteert en behoudt klanten: tegenwoordig is restaurant management software in staat om klanten op basis van hun ordergrootte en aantal bezoeken in te delen, wat managers helpt bij het formuleren van effectieve marketingstrategieën. Moderne software is een data powerhouse die klantinformatie, zoals naam, contactgegevens en transacties, vastlegt en de voorkeuren van de klant leert kennen, wat helpt bij het leveren van meer bevredigende diensten aan de klanten.
  • Verbetert de communicatie en afstemming van het personeel: wanbeheer en miscommunicatie kunnen voor elk restaurant de nekslag zijn. Daarom is het noodzakelijk dat restaurants hun personeel op de juiste manier inzetten. Met moderne restaurant management software kunnen obers zowel met personeel in de keuken als in het restaurant afstemmen, waardoor ze allemaal over dezelfde informatie beschikken. Bedienend personeel gebruikt tegenwoordig draagbare apparaten die het keukenpersoneel op de hoogte brengen van de bestelling, waardoor de wachttijd korter wordt en de transactiegegevens ook aan de kassier worden doorgegeven, wat leidt tot een correcte facturering. Zo wordt een restaurant goed beheerd en is er geen sprake van wanorde.

Algemene functies van restaurant management software

  • Beheer van de tafels: het toewijzen van personeel aan elke tafel en coördineren van de bediening aan tafels.
  • Facturering: het aanmaken en beheren van geldtransacties, zoals rekeningen en facturen, tussen klanten, leveranciers en klanten.
  • Beheer van reserveringen: het in staat stellen om online een tafel te reserveren vanuit een webbrowser of een app. Dit helpt bij het beheren van tafelreserveringen, middelen en personeel op basis van de ontvangen reserveringen.
  • Voorraadbeheer: het volgen, beheren en controleren van de hoeveelheid en het aanbod van middelen om een optimaal voorraadniveau te handhaven. Het platform genereert rapporten die de voedselkosten en de huidige prijsstelling van verschillende artikelen in detail beschrijven.
  • Beheer van de keuken: het vereenvoudigen van de communicatie tussen het personeel en de keuken. Het bijhouden van de keukenvoorraden op basis van de ontvangen bestellingen. Het zorgen voor voedselkwaliteit, veiligheid en dat alle apparatuur goed werkt.
  • Menubeheer: het mogelijk maken van realtime voorraadbeheer, zodat op basis daarvan een menu kan worden samengesteld.

Overwegingen bij de aankoop van restaurant management software

  • Schaalbaarheid: restaurant management software moet geen impulsaankoop zijn; neem de resultaten op lange termijn en de toekomstige behoeften in beschouwing. Wellicht is er een plan om het restaurant in de toekomst uit te breiden tot een keten of franchise, waarbij de software schaalbaar en compatibel moet zijn. Enkele belangrijke functies die dan opgeschaald moeten kunnen worden, zijn mobiliteit, bandbreedte, geavanceerde analyse en add-ons die in meerdere sectoren kunnen worden toegepast. Door rekening te houden met de schaalbaarheid, hoeft het in de toekomst geen belemmering meer te zijn om de activiteiten uit te breiden.
  • Voorraadcontrole: het beheren van de voorraad en het minimaliseren van voedselverspilling, bederf en overproductie zijn belangrijke aandachtspunten voor restaurantmanagers. Ze hebben software nodig die de voorraad bewaakt om overbevoorrading te voorkomen en zo de winstgevendheid te verhogen. De integratie van een module voor voorraadbeheer kan helpen om de uitputting van de voorraad in realtime te volgen en automatische bestellingen te genereren.
  • Bestel- en betaalmogelijkheden: de voedings- en drankindustrie groeit snel, wat vereist dat restaurants op de hoogte zijn van nieuwe trends en technologie. Klanten houden niet van vertragingen of erger nog, gemiste bestellingen. Daarom voeren restaurants bestel- en betalingsfuncties in die nieuwe technologie gebruiken. Het gebruik van draagbare apparaten om bestellingen aan te nemen en mobiele telefoons om betalingen te doen zijn twee zeer nuttige upgrades. Aangezien de meeste klanten de voorkeur geven aan tafel te kunnen bestellen en betalen, kan worden overwogen om deze opties toe te voegen.
  • Rapportagecapaciteiten: gegevensgestuurde software biedt managers een duidelijk inzicht in de voorraden, de menu's, de gasten, de medewerkers en andere aspecten van het restaurant. Maar het is ook belangrijk om deze gegevens te analyseren en inzicht te krijgen om de juiste beslissingen te nemen. Overweeg om datamining, -analyse en -rapportagetools toe te voegen aan de restaurant management software. Deze zullen restaurantmanagers helpen de kosten te verlagen en de inkomsten te verhogen.
  • AI tilt de klantenservice naar een hoger niveau: technologische innovaties tillen restaurantactiviteiten naar een nieuw hoogtepunt. Door voortdurend gegevens vast te leggen, verzamelen restaurants informatie van hun klanten om de voedseltrends en consumentengewoonten te ontcijferen. AI zal naar verwachting de komende jaren een grote rol spelen in de voedingsindustrie. Het kan restaurants helpen informatie over klanten te verzamelen, te analyseren en menu's te ontwikkelen volgens de voorkeuren van de klant. Gebruik het om de klantervaring en -verwachtingen te verbeteren, wat op zijn beurt de omzet en de winst verhoogt.
  • Gezichtsherkenning en mobiele betalingen geven nieuwe vorm aan de betalingstechnologie: conventionele betaalmethoden worden vervangen door nieuwe technologieën. Het toenemende gebruik van smartphones maakt het voor veel klanten gemakkelijk om digitale kanalen te gebruiken voor betalingen. Het geschatte volume van de mobiele betalingen is in 2018 zelfs gestegen naar 75%. Met dit in gedachten zijn leveranciers van restaurant management software van plan om gezichtsherkenning toe te voegen als betaalmethode. Zo gebruikt Amazon Go bijvoorbeeld camera's om gezichten in winkels te herkennen en het bedrag in mindering te brengen op de Amazon wallet van de klanten voor de gekochte producten.