346 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Meer informatie over MarketMan
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over MarketMan
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeu...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, voedselkosten en nog veel meer. Meer informatie over APICBASE Food Management
Begin vandaag nog met het efficiënt beheren van de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf. Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, bereken voedselkosten, beheer je voorraad en bestellingen, en nog veel meer. APICBASE biedt een breed scala aan functies om je bedrijf te beheren, of je nu één verkooppunt of meerdere hebt. Meer informatie over APICBASE Food Management
Begin vandaag nog met het efficiënt beheren van de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf. Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor h...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Software voor restaurantbeheer, inclusief verkooppunt, boekhouding, verwerking van cadeaubonnen, verwerking van creditcards. Meer informatie over BPA Restaurant POS
BPA Restaurant Professional v8.0 is het meest complete softwarepakket tegen de best beschikbare prijs in de restaurantsector. Dit pakket omvat Restaurant POS, Detailhandel POS, handhelds, voorraad, tijdregistratie en payroll, verwerking van cadeaubonnen, verwerking van creditcards, interface voor hotelbeheer, backoffice-software en andere standaardfuncties. De software is kosteloos inbegrepen bij de aankoop van een van de hardwaresystemen. Systemen met één enkel station beginnen vanaf $ 1025,00- $ 1595,00. Meer informatie over BPA Restaurant POS
BPA Restaurant Professional v8.0 is het meest complete softwarepakket tegen de best beschikbare prijs in de restaurantsector. Dit pakket omvat Restaurant POS, Detailhandel POS, handhelds, voorraad, tij...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Zet binnen enkele seconden visueel aantrekkelijke digitale menuborden op je tv-schermen en wek de interesse van je klanten. Upselling en cross-selling van menu-items. Meer informatie over Yodeck
Yodeck maakt het een fluitje van een cent om binnen enkele seconden digitale menuborden op je tv-schermen te krijgen. Stimuleer je klanten met foto's en video's van je speciale aanbiedingen voor cross-selling en upselling van je menuartikelen. Je kunt mediabestanden naar de app slepen en neerzetten of gebruik de gratis, professioneel ontworpen lay-outsjablonen voor menuborden. Ze zijn volledig aanpasbaar, zodat je je eigen branding kunt gebruiken. Beheer schermen op verschillende locaties op afstand. Met Yodeck krijg je gebruiksvriendelijke, professionele digitale displays voor een onverslaanbare prijs. Meer informatie over Yodeck
Yodeck maakt het een fluitje van een cent om binnen enkele seconden digitale menuborden op je tv-schermen te krijgen. Stimuleer je klanten met foto's en video's van je speciale aanbiedingen voor cross-...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen. Meer informatie over Openbravo Commerce Cloud
Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen. De flexibele technologie maakt het mogelijk om meer te bereiken op het gebied van flexibiliteit en innovatie, met lagere IT-kosten, voor meer gedifferentieerde en gepersonaliseerde klantervaringen over alle kanalen, via belangrijke capaciteiten zoals een webgebaseerde en mobiele POS, CRM en klantenwerving, OMS-module, prijs- en kortingsbeheer, mobiele inventaris of connectoren met oplossingen zoals SAP of Magento. Meer informatie over Openbravo Commerce Cloud
Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen. De flexibele technologie maakt het mogelijk om meer te be...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer....
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
7shifts is een robuuste tool voor planning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontworpen voor restaurants. Vereenvoudig je leven en begin gratis!
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt restaurantmanagers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door middel van geïntegreerde POS-gegevens. Gebruik net als de meer dan 10.000 restaurantprofessionals 7shifts om je beheer te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, nal...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
HotSchedules vermindert de voedsel- en arbeidskosten, tijd besteed aan administratieve taken en operationele complexiteit.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunne...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector.
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector en helpt alle belangrijke gebieden van je restaurant te beheren - van je menu en inventaris tot je werk en rapportage. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning van voormalige obers, managers en eigenaren.
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector en helpt alle belangrijke gebieden van je restaurant te beheren - van je menu en inventaris to...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde ...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Software voor het online beheren van reserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers van Yelp.
Software voor het beheren van restaurantreserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers op Yelp. Functies omvatten online reserveringen, inloop, wachtlijstbeheer, prepaid ticketing, toekomstige toewijzing van tafels en directe sms met gasten. Geen kosten voor het couvert.
Software voor het beheren van restaurantreserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers op Yelp. Functies omvatten online reserveringen, inloop, wachtlijstbeheer, prepaid ticketing...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
POS voor restaurants, bars en cafés. Compleet systeem voor restaurant- en barbeheer.
Upserve POS is een toonaangevende POS die door duizenden restaurants wordt gebruikt om een uitzonderlijke horeca-ervaring te creëren. Upserve is speciaal ontworpen door restaurantmensen en combineert een gebruiksvriendelijke interface met krachtige POS-functies om je restaurantactiviteiten te moderniseren en stroomlijnen. In combinatie met Upserve HQ en Upserve Payments biedt Upserve POS een zeer geavanceerde POS- en restaurantbeheeroplossing in de sector, speciaal gebouwd om de gastenervaringen te verbeteren.
Upserve POS is een toonaangevende POS die door duizenden restaurants wordt gebruikt om een uitzonderlijke horeca-ervaring te creëren. Upserve is speciaal ontworpen door restaurantmensen en combineert e...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren, online en interne menu's bijwerken en de loonadministratie van personeel beheren. Met online bestellen, geavanceerde realtime rapportage en ingebouwde loyaliteitsprogramma's zorgt Toast ervoor dat je geen gedoe meer hebt met meerdere leveranciers, en worden de kosten drastisch verlaagd.
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Jolt is een app die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan restauranteigenaren en -managers.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, McDonald's en Buffalo Wild Wings. Eigenaren en managers krijgen realtime inzicht in de dagelijkse activiteiten vanaf hun telefoon, en tablets in de winkel houden medewerkers verantwoordelijk en gericht op de taak. Jolt omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via sms, een tijdklok en meer. Jolt, internationaal vertrouwd in duizenden restaurants, heeft meer dan 300.000 gebruikers geholpen meer dan 700 miljoen taken te voltooien.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, McDonald's en Buffalo Wild Wings. Eigenaren en managers krijgen realtime inzi...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Cloudgebaseerd point of sale-systeem vertrouwd door 30.000 bedrijfseigenaren. Probeer het 30 dagen gratis.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde so...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Gather is een alles-in-één platform voor het beheren van je privé-evenementen, banketten en cateringactiviteiten, van verkoop tot uitvoering.
Gather is de toonaangevende softwaretool voor het beheren en boeken van privé-evenementen waarmee restaurants en gelegenheden van elke omvang succesvolle evenementen kunnen beheren en uitbreiden. Daarom gebruiken honderden restaurants in het hele land Gather om hun evenementen kracht bij te zetten. Met Gather kun je menu's dynamisch bijwerken, naadloos communiceren met personeel en klanten, BEO's automatiseren en nog veel meer.
Gather is de toonaangevende softwaretool voor het beheren en boeken van privé-evenementen waarmee restaurants en gelegenheden van elke omvang succesvolle evenementen kunnen beheren en uitbreiden. Daaro...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
The owners of a multi-location restaurant franchise were looking for a solution to manage their employees. After countless web searches, they could not find the solution they wanted for a complete solution for time & attendance, employee scheduling and team communication. They decided to design their own complete system implementing some of their most successful business practices that have yielded well below average employee turn over in a high turnover industry. Start for FREE today!
The owners of a multi-location restaurant franchise were looking for a solution to manage their employees. After countless web searches, they could not find the solution they wanted for a complete solu...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Cloudgebaseerde software-oplossing voor verkooppunten, kan veilig worden gebruikt op elk apparaat, zowel online als offline. Maakt naadloos verbinding met invoegtoepassingen.
Kounta POS is speciaal ontworpen voor de horeca en doet geen concessies voor de gewone detailhandel. Het is flexibel voor bedrijven van alle soorten en maten. Achter de schermen bevindt zich een beveiligde database met al je meest waardevolle gegevens. Je krijgt voor al jouw winkels hetzelfde soort rapportage- en analysehulpmiddelen voor grote bedrijven, op hetzelfde moment dat alles gebeurt. En het werkt op alles: iPad, Android, Mac, pc of zelfs oude POS-hardware: een volledig functionele, altijd beschikbare, mobiele POS.
Kounta POS is speciaal ontworpen voor de horeca en doet geen concessies voor de gewone detailhandel. Het is flexibel voor bedrijven van alle soorten en maten. Achter de schermen bevindt zich een beveil...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises....
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
eZee BurrP! is volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software voor restaurants die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs en meer.
eZee BurrP! - Een volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs, restaurants met snelle service, bezorgdiensten en andere activiteiten. De eenvoudige aanpak, het gebruiksgemak en de ijzersterke betrouwbaarheid maken eZee BurrP! een geweldig systeem voor je POS-behoeften. Of je restaurant nu één winkel is of deel uitmaakt van een nationale keten, met dit platform kun je eenvoud in restaurantbeheer bereiken. eZee BurrP! werkt zowel op een touchscreen als op desktops.
eZee BurrP! - Een volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs, restaurants met snelle service, bezorgdiensten en andere activiteiten. De eenvoudig...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. Plan en communiceer met je personeel vanaf elke plek.
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. De allereenvoudigste. Schedulefly maakt het leven gemakkelijker voor meer dan 300.000 succesvolle onafhankelijke restaurantmensen in meer dan 7.000 restaurants. Het werkt soepel. Duidelijk. Strak. Eenvoudig. Maakt personeelsplanning en communicatie een fluitje van een cent. Mobiele toegang. Sms-meldingen. Berichtenmuur, documentopslag, vacatures, opmerkingen voor ploegendiensten. Schedulefly is sinds 2007 gegroeid via mond-tot-mondreclame, met één klant tegelijk.
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. De allereenvoudigste. Schedulefly maakt het leven gemakkelijker voor meer dan 300.000 succesvolle onafhankel...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing ...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Harbortouch biedt POS-systemen voor de horeca en de detailhandel. Vraag naar het gratis POS-programma.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je past? Profiteer in plaats daarvan van Harbortouch's 30-dagen gratis proefversie en maak een POS-testrit. En vergeet niet te vragen naar het gratis POS-programma - je cashflow zal je dankbaar zijn. Harbortouch biedt levenslange apparatuurgarantie, installatie en training op locatie en 24/7 technische ondersteuning.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je pa...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Niet voor niets 5 sterren. Bespaar tijd, haal klanten binnen en verhoog je omzet met je gebruiksvriendelijke dashboard.
Bespaar wekelijks uren, haal klanten binnen en maak je klanten betrokken met Evergreen. Automatiseer updates voor je eet- en dranklijsten op digitale, gedrukte, web-, Facebook- en Google-menu's; genereer verkeer via Facebook, Twitter en Instagram; stroomlijn voorraadbeheer; beheer reviews en meer. Aan de slag.
Bespaar wekelijks uren, haal klanten binnen en maak je klanten betrokken met Evergreen. Automatiseer updates voor je eet- en dranklijsten op digitale, gedrukte, web-, Facebook- en Google-menu's; genere...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Cloud-based software solution for managing banquets, catering, reservations and table management.
Cloud-based, integrated software applications for the restaurant industry. Catering and Event Management software for booking and managing private events. Dining Reservations and Table Management software for capturing advanced reservations, and intelligently managing seating and table turns. Includes online reservations for no additional transaction fee and SMS text messaging for communicating with guests.
Cloud-based, integrated software applications for the restaurant industry. Catering and Event Management software for booking and managing private events. Dining Reservations and Table Management softw...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Ge...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn, en om je activiteiten te stroomlijnen.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een volledig geïntegreerde bestel-app voor afhaal- en bezorgmaaltijden, en integreert rechtstreeks met de mobiele bestel-app van Uber Eats.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een v...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant.
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant. Restauranthouders hebben toegang tot alle tools die nodig zijn om hun bedrijf winstgevender te maken. Het PointOS-platform biedt een alles-in-één verkooppuntsysteem met functies variërend van voorraad- en arbeidsvoorspelling tot gedetailleerde rapporten en analyses die je helpen de juiste beslissingen voor je bedrijf te nemen.
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant. Restauranthouders hebben toegang tot alle tools die nodig zijn om hun bedrijf ...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven ...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen.
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen. Het is een totaaloplossing en met Aloha kun je alle elementen van het runnen van je bedrijfsactiviteiten verbinden vanuit één enkele oplossing, zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Het omvat: Personeelsbeheer Voorraadbeheer Gecentraliseerd gegevensbeheer Bestellen aan tafel Loyaliteit en marketing En nog veel meer.
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen. Het is een totaaloplossing en met Aloha kun je alle elementen van het...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsp...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Gebruiksvriendelijke maar geavanceerde oplossing voor de horecabeheer- en foodservicesector met meer dan 1000 installaties wereldwijd.
Volledige software voor het beheer van horeca dat de volledige cyclus dekt van factuur naar factuur van een bedrijf in voedsel en drank. POS (snelle service, zittende service, bezorgservice, catering) back office (voorraad, inventaris, inkoop, groothandel, CRM, levering verzenden, tools voor het verkopen van brood, verkooptool voor banketbakkers, kosten en productie van recepten, tafelreservering, beheer van een franchise met meerdere ketens, boekhouding, tijd en aanwezigheid, marketingtools, meer dan 500 rapporten…
Volledige software voor het beheer van horeca dat de volledige cyclus dekt van factuur naar factuur van een bedrijf in voedsel en drank. POS (snelle service, zittende service, bezorgservice, catering) ...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor restaurantbedrijven. Plan je productie op basis van orders, waardoor voorraadverspilling en diefstal wordt gereduceerd.
Software voor restaurantbeheer van GOFRUGAL helpt bij het beheren van de facturatie van restaurants, het bijhouden van de voorraad, receptbeheer, aannemen van keukenbestellingen, gratis boekhouding, de tafelindeling, het beheer van telefonische bestellingen en meer, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen. In combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen is de technologische voetafdruk uitgegroeid tot meer dan 2500 restaurantbedrijven in meer dan 60 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen.
Software voor restaurantbeheer van GOFRUGAL helpt bij het beheren van de facturatie van restaurants, het bijhouden van de voorraad, receptbeheer, aannemen van keukenbestellingen, gratis boekhouding, de...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse....
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Biedt gespecialiseerde POS-softwareoplossingen voor restaurants met (snelle) bediening, bars, hotels en resorts.
Wanneer succes afhankelijk is van superieure service, heb je flexibele POS-software en backoffice-oplossingen nodig voor het beheren van elk aspect van je restaurantbedrijf. Van het winkelniveau tot het hoofdkantoor geeft de software van Maitre'D je de controle die je nodig hebt om je snelheid, efficiëntie en winst te verhogen. De POS-oplossingen van Maitre'D kunnen je helpen je activiteiten te stroomlijnen, of je nu een bar, een hotel, een eetzaal of een afhaalbalie runt.
Wanneer succes afhankelijk is van superieure service, heb je flexibele POS-software en backoffice-oplossingen nodig voor het beheren van elk aspect van je restaurantbedrijf. Van het winkelniveau tot he...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
LMS optimized for hospitality businesses, combining an award-winning LMS with a library of industry-leading e-learning courses.
Learning management system (LMS) for restaurants and hotels that provides an employee development solution optimized for hourly workforces with high turnover prevalent in the hospitality industry. This user-friendly system brings together a feature-rich LMS, performance management, insightful talent quality metrics, and our industry-leading training content into a single, integrated, mobile-friendly platform.
Learning management system (LMS) for restaurants and hotels that provides an employee development solution optimized for hourly workforces with high turnover prevalent in the hospitality industry. This...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Restaurant POS tool that provides sales analysis and operations through real-time alerts, gift cards, and caller ID information.
Restaurant POS tool that provides sales analysis and operations through real-time alerts, gift cards, and caller ID information.
Restaurant POS tool that provides sales analysis and operations through real-time alerts, gift cards, and caller ID information....
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving.
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving. Gemakkelijk voor medewerkers om te gebruiken en levert een prettige klantervaring bij de kassa. Werkt overal ter wereld met moderne Windows- en Android-apparaten.
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving. Gemakkelijk voor medewerkers om te gebruiken en levert een prettige klantervaring bij de ...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Restaurant365 is a cloud-based Accounting and Back Office solution for multi-unit restaurant businesses.
Restaurant365 restaurant management software is used to efficiently manage key restaurant operations. Experience greater control and visibility over food and labor costs, automate tedious accounting tasks and access robust reporting. Data is accessed in real-time on any device via our powerful POS integrations and excellent support. Restaurant365 is cloud-based so your information is always at your fingertips making accounting, inventory, scheduling, and month-end accounting painless.
Restaurant365 restaurant management software is used to efficiently manage key restaurant operations. Experience greater control and visibility over food and labor costs, automate tedious accounting ta...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
The all-in-one software solution: Customer Management + Online Booking System + Shiftplanning + Marketing tools + Automated reminders
Shore is the leading software solution for restaurants with features including online booking, customer management and digital marketing. With Shore, your customers can book appointments 24/7 and you won't have to spend unnecessary time on the phone. Reduce no-shows with up to 50% with automated reminders, and keep your customers coming back with a smart customer database and newsletter function.
Shore is the leading software solution for restaurants with features including online booking, customer management and digital marketing. With Shore, your customers can book appointments 24/7 and you w...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Stroomlijn back-of-house restaurantactiviteiten met cloudgebaseerde apps en tools voor rapportage, voorraad, planning, receptbeheer
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aantal apps (applicaties) en tools, en vereenvoudigt alles, van rapportage, voorraadbeheer, personeelsplanning en POS Intelligence (point of sale, verkooppunt) tot receptbeheer. Toegang op basis van de cloud en vanaf elk apparaat maakt dagelijkse taken eenvoudiger en sneller voor iedereen, van kleine zelfstandigen tot grote franchiserestaurantgroepen.
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aant...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Op Windows gebaseerd POS-systeem voor winkels, videotheken en restaurants.
Cash Register Express is een kosteneffectieve geautomatiseerde kassa die je voorraadkosten laag houdt, diefstal vermindert en waarmee je meer geld verdient. CRE is het eerste op Windows gebaseerde POS-systeem exclusief voor winkels en videotheken. De eenvoudig te gebruiken interface maakt het beheer van je winkel een koud kunstje. Het bijhouden van verkopen en inventaris, het huren van video's en apparatuur, het maken van lidmaatschapsaccounts, het opzoeken per categorie en het beheren van de boeken in je winkel zijn slechts enkele van de functies.
Cash Register Express is een kosteneffectieve geautomatiseerde kassa die je voorraadkosten laag houdt, diefstal vermindert en waarmee je meer geld verdient. CRE is het eerste op Windows gebaseerde POS-...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Voordelig, gemakkelijk te gebruiken cloudgebaseerd POS voor restaurants van elke omvang, bevat callcenter, inventaris en meer. Vertrouwd door restaurants wereldwijd.
Sapaad is ideaal voor kleine cafés tot restaurants met meerdere ketens. Sapaad regelt inloop, dineren, levering aan huis en online bestellingen. Het pay-as-you-go-model en tariefplannen beginnen vanaf slechts $ 59 per maand en passen in elk budget. Sapaad is gebruiksvriendelijk en apparaatonafhankelijk; geen gedoe met IT. Voor restaurants geoptimaliseerd voorraadbeheer, receptbeheer, menucreatie, callcenterbeheer, live bedrijfsdashboard met uitgebreide rapporten, keukenweergavesysteem en nog veel meer. Probeer Sapaad vandaag nog gratis.
Sapaad is ideaal voor kleine cafés tot restaurants met meerdere ketens. Sapaad regelt inloop, dineren, levering aan huis en online bestellingen. Het pay-as-you-go-model en tariefplannen beginnen vanaf...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Chefs use BlueCart to place all their orders in one click. Suppliers use BlueCart to automatically organize those orders.
BlueCart streamlines and modernizes the entire procurement process from end to end reducing errors while improving the bottom line for restaurants and suppliers. Chefs use BlueCart to manage their whole back of house from one web and mobile platform with features like ordering, inventory management, budgeting and order checkin. Suppliers use BlueCart to automatically organize their incoming orders, manage their customers and organize their deliveries.
BlueCart streamlines and modernizes the entire procurement process from end to end reducing errors while improving the bottom line for restaurants and suppliers. Chefs use BlueCart to manage their who...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
The best way for restaurants to build and manage their teams from one platform.
Workforce OS by Harri is a total-talent solution for restaurants. Comprising 30+ modules, businesses can streamline the process of building and managing teams that support the entire employee lifecycle. Source, hire, onboard, develop, schedule, manage time & attendance, and use powerful analytics to optimize your workforce on a single app. With 400,000 job seekers and 9,000 employers, the Workforce OS is a best in class platform for restaurants to solve their labor-related challenges.
Workforce OS by Harri is a total-talent solution for restaurants. Comprising 30+ modules, businesses can streamline the process of building and managing teams that support the entire employee lifecycl...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Our restaurant management system helps you master operations, engage guests and market like a pro.
HungerRush helps restaurants compete in the toughest business on earth. There's a ton of options. Loyalty is hard to get. And preferences are changing fast. Our integrated restaurant management system helps you master operational efficiency, create awesome guest experiences with ease, and squeeze customer data for every last drop of insight. All so you can focus on doing what you love: serving great food.
HungerRush helps restaurants compete in the toughest business on earth. There's a ton of options. Loyalty is hard to get. And preferences are changing fast. Our integrated restaurant management system ...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Helps independent restaurant owners increase restaurant profit by providing real-time tracking of food, labor and beverage costs.
clickBACON is a food, beverage and labor cost dashboard designed for independent restaurants. If you don't know your recipe costs and don't want to spend hours every week taking inventory and updating prices, clickBACON is for you. Guessing is not a plan for success. You need quick access to real numbers to make the right decisions. ClickBACON will help increase your restaurant's profit by quickly helping you create a budget and then track your expenses against that budget in real time!
clickBACON is a food, beverage and labor cost dashboard designed for independent restaurants. If you don't know your recipe costs and don't want to spend hours every week taking inventory and updating ...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution.
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution.
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution....
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS, designed by people who know restaurants for people who run restaurants
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS system your business deserves, designed by people who know restaurants for people who run restaurants. Our team of experts will work closely with you to build a POS system to your unique requirements, so you can focus on whats important-creating an amazing experience for your customers. Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of a hard-working environment.
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS system your business deserves, designed by people who know restaurants for people who run restaurants. Our team of experts will work closely with you to buil...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer
For bars and restaurants, Ordyx POS features inventory management, and loyalty programs, compatible with iOs, Windows, and Android.
Ordyx POS is a state of the art hybrid point of sale system for restaurants of all sizes. With Ordyx, you can manage your restaurant from anywhere in the world with an internet connection. As manager, you can know exactly what is happening in the restaurant in terms of everything from open orders to current inventory levels. You can even approve voids or comps via your smartphone and/or receive alert text messages to you phone when selected events occur at the stores.
Ordyx POS is a state of the art hybrid point of sale system for restaurants of all sizes. With Ordyx, you can manage your restaurant from anywhere in the world with an internet connection. As manager, ...
  • Voorraadbeheer
  • Keukenbeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Menubeheer

Kopersgids voor Restaurant management software

Restaurant management software automatiseert de dagelijkse werkstromen in een restaurant. Het biedt een breed scala aan functies die de basisbedrijfsbehoeften bevatten, zoals boekhouding, klantcontactinformatie en leveranciersgegevens, maar ook restaurant-specifieke vereisten, zoals gastenbeheer, bestellingenbeheer, keukenbeheer en tafelreserveringen.

De software automatiseert ook de gastenplanning en het voorraadbeheer. Het kan worden geïntegreerd met POS-hardware (Point of Sale) voor het beheer van bestellingen en het factureringsproces.

De voordelen van restaurant management software

  • Verbetert de klantervaring: de basispijler voor de groei van de voedingsindustrie is het verbeteren van de klantervaring en het opbouwen van een goede relatie met de klant. Moderne restaurant management software verbetert de ervaring van de consument door het aanbieden van faciliteiten, zoals online tafelreserveringen, realtime inzicht in de beschikbaarheid van tafels in het restaurant en mobiele betalingen.
  • Segmenteert en behoudt klanten: tegenwoordig is restaurant management software in staat om klanten op basis van hun ordergrootte en aantal bezoeken in te delen, wat managers helpt bij het formuleren van effectieve marketingstrategieën. Moderne software is een data powerhouse die klantinformatie, zoals naam, contactgegevens en transacties, vastlegt en de voorkeuren van de klant leert kennen, wat helpt bij het leveren van meer bevredigende diensten aan de klanten.
  • Verbetert de communicatie en afstemming van het personeel: wanbeheer en miscommunicatie kunnen voor elk restaurant de nekslag zijn. Daarom is het noodzakelijk dat restaurants hun personeel op de juiste manier inzetten. Met moderne restaurant management software kunnen obers zowel met personeel in de keuken als in het restaurant afstemmen, waardoor ze allemaal over dezelfde informatie beschikken. Bedienend personeel gebruikt tegenwoordig draagbare apparaten die het keukenpersoneel op de hoogte brengen van de bestelling, waardoor de wachttijd korter wordt en de transactiegegevens ook aan de kassier worden doorgegeven, wat leidt tot een correcte facturering. Zo wordt een restaurant goed beheerd en is er geen sprake van wanorde.

Algemene functies van restaurant management software

  • Beheer van de tafels: het toewijzen van personeel aan elke tafel en coördineren van de bediening aan tafels.
  • Facturering: het aanmaken en beheren van geldtransacties, zoals rekeningen en facturen, tussen klanten, leveranciers en klanten.
  • Beheer van reserveringen: het in staat stellen om online een tafel te reserveren vanuit een webbrowser of een app. Dit helpt bij het beheren van tafelreserveringen, middelen en personeel op basis van de ontvangen reserveringen.
  • Voorraadbeheer: het volgen, beheren en controleren van de hoeveelheid en het aanbod van middelen om een optimaal voorraadniveau te handhaven. Het platform genereert rapporten die de voedselkosten en de huidige prijsstelling van verschillende artikelen in detail beschrijven.
  • Beheer van de keuken: het vereenvoudigen van de communicatie tussen het personeel en de keuken. Het bijhouden van de keukenvoorraden op basis van de ontvangen bestellingen. Het zorgen voor voedselkwaliteit, veiligheid en dat alle apparatuur goed werkt.
  • Menubeheer: het mogelijk maken van realtime voorraadbeheer, zodat op basis daarvan een menu kan worden samengesteld.

Overwegingen bij de aankoop van restaurant management software

  • Schaalbaarheid: restaurant management software moet geen impulsaankoop zijn; neem de resultaten op lange termijn en de toekomstige behoeften in beschouwing. Wellicht is er een plan om het restaurant in de toekomst uit te breiden tot een keten of franchise, waarbij de software schaalbaar en compatibel moet zijn. Enkele belangrijke functies die dan opgeschaald moeten kunnen worden, zijn mobiliteit, bandbreedte, geavanceerde analyse en add-ons die in meerdere sectoren kunnen worden toegepast. Door rekening te houden met de schaalbaarheid, hoeft het in de toekomst geen belemmering meer te zijn om de activiteiten uit te breiden.
  • Voorraadcontrole: het beheren van de voorraad en het minimaliseren van voedselverspilling, bederf en overproductie zijn belangrijke aandachtspunten voor restaurantmanagers. Ze hebben software nodig die de voorraad bewaakt om overbevoorrading te voorkomen en zo de winstgevendheid te verhogen. De integratie van een module voor voorraadbeheer kan helpen om de uitputting van de voorraad in realtime te volgen en automatische bestellingen te genereren.
  • Bestel- en betaalmogelijkheden: de voedings- en drankindustrie groeit snel, wat vereist dat restaurants op de hoogte zijn van nieuwe trends en technologie. Klanten houden niet van vertragingen of erger nog, gemiste bestellingen. Daarom voeren restaurants bestel- en betalingsfuncties in die nieuwe technologie gebruiken. Het gebruik van draagbare apparaten om bestellingen aan te nemen en mobiele telefoons om betalingen te doen zijn twee zeer nuttige upgrades. Aangezien de meeste klanten de voorkeur geven aan tafel te kunnen bestellen en betalen, kan worden overwogen om deze opties toe te voegen.
  • Rapportagecapaciteiten: gegevensgestuurde software biedt managers een duidelijk inzicht in de voorraden, de menu's, de gasten, de medewerkers en andere aspecten van het restaurant. Maar het is ook belangrijk om deze gegevens te analyseren en inzicht te krijgen om de juiste beslissingen te nemen. Overweeg om datamining, -analyse en -rapportagetools toe te voegen aan de restaurant management software. Deze zullen restaurantmanagers helpen de kosten te verlagen en de inkomsten te verhogen.
  • AI tilt de klantenservice naar een hoger niveau: technologische innovaties tillen restaurantactiviteiten naar een nieuw hoogtepunt. Door voortdurend gegevens vast te leggen, verzamelen restaurants informatie van hun klanten om de voedseltrends en consumentengewoonten te ontcijferen. AI zal naar verwachting de komende jaren een grote rol spelen in de voedingsindustrie. Het kan restaurants helpen informatie over klanten te verzamelen, te analyseren en menu's te ontwikkelen volgens de voorkeuren van de klant. Gebruik het om de klantervaring en -verwachtingen te verbeteren, wat op zijn beurt de omzet en de winst verhoogt.
  • Gezichtsherkenning en mobiele betalingen geven nieuwe vorm aan de betalingstechnologie: conventionele betaalmethoden worden vervangen door nieuwe technologieën. Het toenemende gebruik van smartphones maakt het voor veel klanten gemakkelijk om digitale kanalen te gebruiken voor betalingen. Het geschatte volume van de mobiele betalingen is in 2018 zelfs gestegen naar 75%. Met dit in gedachten zijn leveranciers van restaurant management software van plan om gezichtsherkenning toe te voegen als betaalmethode. Zo gebruikt Amazon Go bijvoorbeeld camera's om gezichten in winkels te herkennen en het bedrag in mindering te brengen op de Amazon wallet van de klanten voor de gekochte producten.