Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Catering software

Catering software beheert zakelijke functies voor de catering-, eventplanning- en banketbeheerbranche. Deze software biedt een geïntegreerde oplossing voor het coördineren van essentiële zakelijke processen. Voorbeelden hiervan zijn klantgegevens, locaties, planning, voorraadbeheer, menuplanning, coördinatie en payroll van de bediening, evenals marketing- en financiële functies. Catering tools hebben soms ook functies voor documentbeheer om offertes, aanbetalingen, contracten en klanthistories bij te houden. Gebruik Capterra om de juiste catering software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden.

Nederland Lokale producten weergeven

40 resultaten

Event Temple is een zeer geavanceerd softwareplatform voor verkoop en catering. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple is moderne, cloudgebaseerde software voor verkoop en catering. Event Temple is een geïntegreerde en gebruiksvriendelijke oplossing die helpt bij het stimuleren van omzetgroei en het verhogen van de efficiëntie en productiviteit door eigenaren van hotels en locaties te voorzien van een aantal verkooptools, waaronder prospectie en leadbeheer, e-voorstellen en contracten, evenementenbeheer en meer, dit alles in een gestroomlijnd, intuïtief platform. Meer informatie over Event Temple

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Manage je party & catering business met hands-on software. Beheer logistiek, communicatie met klanten en voorraden eenvoudig en efficiënt. Meer informatie over Rentman
Wil jij je party & catering organisatie makkelijker beheren? Regel de logistiek rondom evenementen, communiceer met klanten en zorg dat je voorraad altijd up-to-date is. Met Rentman’s flexibele pakketten en add-ons gebruik je alleen de tools die jij nodig hebt. Zo voorkom je onnodige kosten en werk je efficiënter. Het geïntegreerde CRM-systeem laat je eenvoudig met klanten en medewerkers communiceren. Alles om jouw cateringbedrijf op rolletjes te laten lopen. Probeer Rentman 30 dagen gratis en ontdek wat het voor jouw catering kan betekenen! Meer informatie over Rentman

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor cateringbedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Meer informatie over Nowsta

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Curate is het platform voor full-service cateringbedrijven dat tijd bespaart op het voorstelproces en helpt het aantal boekingen te verhogen.
Curate is het platform voor full-service cateringbedrijven dat tijd bespaart op het voorstelproces en helpt het aantal boekingen te verhogen. In tegenstelling tot Word-documenten en pdf-facturen verbetert Curate de klantervaring met moderne technologie en interactieve voorstellen. Meer informatie over Curate

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Softwareprogramma voor cateringbedrijven voor agenda's, het creëren van evenementen en menu's, het volgen van de geschiedenis van evenementen en klanten, facturering, debiteurenrapportage en meer.
Cateringsoftware ontworpen vanuit het perspectief van cateraars. Bij Total Party Planner zit de catering in het bloed. Wat begon als een tijdbesparing voor het familiebedrijf in catering is uitgegroeid tot een robuust programma voor catering- en banketbeheer dat internationaal geliefd is bij duizenden professionals in de sector. Omdat het is ontworpen vanuit het perspectief van een cateraar, denkt en beweegt Total Party Planner zoals jij dat doet. Meer informatie over Total Party Planner

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
De webgebaseerde software van CaterTrax stroomlijnt niet-commerciële horecadiensten met mobielvriendelijke websites en tools voor productiebeheer.
Meer dan 20.000 niet-commerciële horecaleveranciers in sectoren zoals het hoger onderwijs, bedrijven en de gezondheidszorg kiezen voor de webgebaseerde oplossingen van CaterTrax om hun catering, voorraad en afhaalbestellingen te stroomlijnen. CaterTrax helpt interne operationele afdelingen en grote ondernemingen hun unieke horecamerk te ondersteunen met mobielvriendelijke websites en krachtig productiebeheer. Het bedrijf ondersteunt hun klanten en partners met configureerbare oplossingen, 24/7 ondersteuning, menudiensten en toegankelijke doorlopende training. Meer informatie over CaterTrax

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Jouw volgende generatie cloudgebaseerde, veilig gehoste verkoop- en cateringsoftware-als-service.
Zijn de kosten van je verkoop- en cateringsysteem een last voor je budget? Maak kennis met STS. Al meer dan 30 jaar biedt STS hotels en vergaderlocaties met een budgetvriendelijk verkoopsysteem. Maak nu kennis met STS Cloud. Een cloudgebaseerde oplossing met: CRM, GRC, functie-agenda, BEO's, documenten samenvoegen, voorstelintegratie, e-handtekeningen en nog veel meer. Geniet van alle voordelen van probleemloze, onderhoudsarme, voortdurend evoluerende software tegen een betaalbare en budgetbewuste prijs. Meer informatie over STS Cloud

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen. Meer informatie over 17hats

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Voorraadbeheer voor catering en restaurants eenvoudig gemaakt. Krijg je kosten onder controle en stroomlijn de activiteiten.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor catering en restaurants. MarketMan biedt je de tools die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukostenraming voor cateringbedrijven te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Marketman heeft geavanceerde functies voor activiteiten op meerdere locaties. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Catering- en evenementenplanningssoftware met meer dan 50.000 gebruikers. De oplossing voor je bedrijf.
Caterease biedt catering- en evenementenplanningssoftware. Caterease is ontworpen in samenwerking met evenementenplanners van elke omvang en biedt alle functies die je nodig hebt om je drukke werkdag te vereenvoudigen. Dit krachtige programma verhoogt de productiviteit, voorkomt dure fouten en bespaart waardevolle tijd en geld terwijl het intuïtief en gemakkelijk te gebruiken blijft. Caterease is niet voor niets toonaangevend in de sector. Vertrouw je bedrijf aan niets minder toe dan Caterease. Meer informatie over Caterease

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
De gepatenteerde toepassing voor personeelsplanning die het proces van het vinden en inroosteren van personeel voor je evenementen volledig automatiseert.
Schedulehead kan de onderdelen van de planning uitvoeren die jij niet wilt doen. Denk aan een zelfrijdende auto: hij kan 100% of 0% rijden of ergens daar tussenin. Schedulehead neemt feedback van elke dienst die is gewerkt om de prestaties van werknemers te meten, te registreren of ze te laat waren, en nog veel meer. Gewapend met deze gegevens kan Schedulehead intelligente beslissingen nemen over je planning om jou te ondersteunen. De meeste klanten ervaren een tijdsbesparing van 90% met Schedulehead. Meer informatie over Roosted

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde software voor catering- en evenementenbeheer voor het boeken en beheren van privé-evenementen, van aanvraag tot de uiteindelijke factuur.
Software voor catering- en evenementenbeheer voor het boeken en beheren van privé-evenementen. Ontvang leads snel en reageer er ook snel op. Genereer vakkundig voorstellen, contracten en evenementenbestellingen, inclusief e-handtekeningen en online betalingsverwerking. Beheer taken en geautomatiseerde workflows op efficiënte wijze met behulp van unieke technologie voor de levenscyclus van evenementen. Beheer en analyseer je bedrijf op een intelligente manier met uitgebreide rapportagetools. Meer dan 20.000 gebruikers profiteren van de webgebaseerde versie van ReServe Cloud®. Meer informatie over Infor Sales & Catering

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren. Meer informatie over ChefMod

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Met Ungerboeck Catering kun je de levering van foodservices naadloos beheren, van menuplanning en aankoop tot levering.
Ungerboeck kan je bedrijf transformeren tot één holistisch, geïntegreerd end-to-end systeem. Wanneer je te maken hebt met een grotere bestelling en niet met maar één product, moet je ervoor zorgen dat je systeem is geïntegreerd. Beheer je bedrijf door grip te houden op het boeken van bestellingen, het verwerken van bestellingen, menubeheer en leveringsbeheer. Met een volledig geïntegreerde levenscyclus die op zichzelf staat, kun je er zeker van zijn dat alles loopt zoals het hoort. Meer informatie over Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Cateringsoftware die is ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Eenvoudig maar robuust.
Ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Onbeperkt aantal gebruikers/evenementen/bestellingen. Maak voorstellen met ingebouwde elektronische handtekeningcontracten, evenementen, BEO's, bied online bestelmogelijkheden en meer. Rapid Order Interface maakt het eenvoudig om evenementen en voorstellen te maken. Met Kitchen Production Reports (met slepen en neerzetten-functionaliteit) kun je rapporten maken die daadwerkelijk worden gebruikt. Met Delivery Manager en de Uber-achtige app kun je snel leveringen verzenden en klanten verblijden. Meer informatie over CaterZen

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen. Meer informatie over Push Operations

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Sapaad is een toonaangevend cloudgebaseerd point-of-sale (POS) dat door duizenden restaurants wereldwijd wordt vertrouwd.
Sapaad is een cloudgebaseerd systeem voor POS- en restaurantmanagement. Het is ideaal voor zowel kleine cafés als restaurants met meerdere ketens, en ondersteunt inloop, afhaalmaaltijden, dineren, thuisbezorging en online bestellingen. Sapaad is gebruiksvriendelijk en apparaatonafhankelijk. De betaalbare pay-as-you-go-prijzen passen bij elk budget. Voor restaurants geoptimaliseerd voorraadbeheer, receptbeheer, menucreatie, callcenterbeheer, live bedrijfsdashboard, keukenweergavesysteem en nog veel meer. Probeer Sapaad vandaag nog GRATIS. Meer informatie over Sapaad

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
Ontdek hoe cateraars meer dan 62 uur per maand besparen en de omzet verhogen met de online cateringsoftware van Planning Pod.
Ontdek hoe cateraars meer dan 62 uur per maand besparen en de omzet verhogen met deze online cateringsoftware. De alles-in-één oplossing van Planning Pod stroomlijnt de manier waarop je je groepsboekingen, catering en verkoopklanten, facturering en kameropstellingen beheert. Perfect voor zowel cateringbedrijven als restaurants, bars, hotels, receptie-/bruiloftszalen, golfclubs en wijnhuizen. Bevat meer dan 20 tools voor het beheren van agenda's, leads, voorstellen, contracten, banketbestellingen, bestellingen voor eten en drinken, facturen en betalingen. Gratis proefversie. Meer informatie over Planning Pod

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Betalingen verwerken
  • Online bestellen
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • CRM
  • Beheer van bedienend personeel
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer