Nederland Lokale producten weergeven
101 resultaten
De software is cloudgebaseerd en ontworpen om locaties te helpen hun functieruimte, catering en meer op één plek te promoten en te beheren. Meer informatie over iVvy Venue Management
iVvy Venue Management heeft meer dan 13.000 gebruikers en biedt cloudgebaseerde software waarmee locaties hun functieruimte, catering, apparatuur en accommodatie allemaal op één plek op de markt kunnen brengen en beheren. Met deze software kunnen locaties eenvoudig aanvragen en boekingen beheren, en voor het hele bedrijf rapportage en inzichten bieden. De software wordt gebruikt door een aantal iconische locaties, maar ook kleine restaurants met evenementruimte en grote hotelketens met meerdere panden en evenementruimtes. Meer informatie over iVvy Venue Management

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work
When I Work is een gemakkelijke manier voor cateringbedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Voorraadbeheer voor catering en restaurants eenvoudig gemaakt. Krijg je kosten onder controle en stroomlijn de activiteiten. Meer informatie over Marketman
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor catering en restaurants. MarketMan biedt je de tools die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukostenraming voor cateringbedrijven te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Marketman heeft geavanceerde functies voor activiteiten op meerdere locaties. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Met Ungerboeck Catering kun je de levering van foodservices naadloos beheren, van menuplanning en aankoop tot levering. Meer informatie over Ungerboeck Software
Ungerboeck kan je bedrijf transformeren tot één holistisch, geïntegreerd end-to-end systeem. Wanneer je te maken hebt met een grotere bestelling en niet met maar één product, moet je ervoor zorgen dat je systeem is geïntegreerd. Beheer je bedrijf door grip te houden op het boeken van bestellingen, het verwerken van bestellingen, menubeheer en leveringsbeheer. Met een volledig geïntegreerde levenscyclus die op zichzelf staat, kun je er zeker van zijn dat alles loopt zoals het hoort. Meer informatie over Ungerboeck Software

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Platform voor het boeken van evenementen en online betalingen voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Meer informatie over Event Booking Engines
Event Booking Engines is een cloudgebaseerd evenementboekingsplatform voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Het platform biedt evenementgebaseerde CRM, online betalingen, offerte- en contractbeheer, online contracthandtekeningen, BEO's (Banquet Event Orders), agenda, planning van meerdere locaties en ruimtes, personeelsplanning, documenten, ticketverkoop en leadtracking. Het biedt ook vele automatiseringen en productintegraties. Het is een oplossing om je bedrijf eenvoudig en centraal te beheren, tijd te besparen, de omzet te verhogen en kosten te verlagen. Meer informatie over Event Booking Engines

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Curate is het platform voor full-service cateringbedrijven dat tijd bespaart op het voorstelproces en helpt het aantal boekingen te verhogen.
Curate is het platform voor full-service cateringbedrijven dat tijd bespaart op het voorstelproces en helpt het aantal boekingen te verhogen. In tegenstelling tot Word-documenten en pdf-facturen verbetert Curate de klantervaring met moderne technologie en interactieve voorstellen. Meer informatie over Curate

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Meer informatie over Nowsta

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Softwareprogramma voor cateringbedrijven voor agenda's, het creëren van evenementen en menu's, het volgen van de geschiedenis van evenementen en klanten, facturering, debiteurenrapportage en meer.
Cateringsoftware ontworpen vanuit het perspectief van cateraars. Bij Total Party Planner zit de catering in het bloed. Wat begon als een tijdbesparing voor het familiebedrijf in catering is uitgegroeid tot een robuust programma voor catering- en banketbeheer dat internationaal geliefd is bij duizenden professionals in de sector. Omdat het is ontworpen vanuit het perspectief van een cateraar, denkt en beweegt Total Party Planner zoals jij dat doet. Meer informatie over Total Party Planner

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
De webgebaseerde software van CaterTrax stroomlijnt niet-commerciële horecadiensten met mobielvriendelijke websites en tools voor productiebeheer.
Meer dan 20.000 niet-commerciële horecaleveranciers in sectoren zoals het hoger onderwijs, bedrijven en de gezondheidszorg kiezen voor de webgebaseerde oplossingen van CaterTrax om hun catering, voorraad en afhaalbestellingen te stroomlijnen. CaterTrax helpt interne operationele afdelingen en grote ondernemingen hun unieke horecamerk te ondersteunen met mobielvriendelijke websites en krachtig productiebeheer. Het bedrijf ondersteunt hun klanten en partners met configureerbare oplossingen, 24/7 ondersteuning, menudiensten en toegankelijke doorlopende training. Meer informatie over CaterTrax

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Jouw volgende generatie cloudgebaseerde, veilig gehoste verkoop- en cateringsoftware-als-service.
Zijn de kosten van je verkoop- en cateringsysteem een last voor je budget? Maak kennis met STS. Al meer dan 30 jaar biedt STS hotels en vergaderlocaties met een budgetvriendelijk verkoopsysteem. Maak nu kennis met STS Cloud. Een cloudgebaseerde oplossing met: CRM, GRC, functie-agenda, BEO's, documenten samenvoegen, voorstelintegratie, e-handtekeningen en nog veel meer. Geniet van alle voordelen van probleemloze, onderhoudsarme, voortdurend evoluerende software tegen een betaalbare en budgetbewuste prijs. Meer informatie over STS Cloud

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Catering- en evenementenplanningssoftware met meer dan 50.000 gebruikers. De oplossing voor je bedrijf.
Caterease biedt catering- en evenementenplanningssoftware. Caterease is ontworpen in samenwerking met evenementenplanners van elke omvang en biedt alle functies die je nodig hebt om je drukke werkdag te vereenvoudigen. Dit krachtige programma verhoogt de productiviteit, voorkomt dure fouten en bespaart waardevolle tijd en geld terwijl het intuïtief en gemakkelijk te gebruiken blijft. Caterease is niet voor niets toonaangevend in de sector. Vertrouw je bedrijf aan niets minder toe dan Caterease. Meer informatie over Caterease

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
De gepatenteerde toepassing voor personeelsplanning die het proces van het vinden en inroosteren van personeel voor je evenementen volledig automatiseert.
Schedulehead kan de onderdelen van de planning uitvoeren die jij niet wilt doen. Denk aan een zelfrijdende auto: hij kan 100% of 0% rijden of ergens daar tussenin. Schedulehead neemt feedback van elke dienst die is gewerkt om de prestaties van werknemers te meten, te registreren of ze te laat waren, en nog veel meer. Gewapend met deze gegevens kan Schedulehead intelligente beslissingen nemen over je planning om jou te ondersteunen. De meeste klanten ervaren een tijdsbesparing van 90% met Schedulehead. Meer informatie over Schedulehead

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Cloudgebaseerde software voor catering- en evenementenbeheer voor het boeken en beheren van privé-evenementen, van aanvraag tot de uiteindelijke factuur.
Software voor catering- en evenementenbeheer voor het boeken en beheren van privé-evenementen. Ontvang leads snel en reageer er ook snel op. Genereer vakkundig voorstellen, contracten en evenementenbestellingen, inclusief e-handtekeningen en online betalingsverwerking. Beheer taken en geautomatiseerde workflows op efficiënte wijze met behulp van unieke technologie voor de levenscyclus van evenementen. Beheer en analyseer je bedrijf op een intelligente manier met uitgebreide rapportagetools. Meer dan 20.000 gebruikers profiteren van de webgebaseerde versie van ReServe Cloud®. Meer informatie over Infor Sales & Catering

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren. Meer informatie over ChefMod

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Cateringsoftware die is ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Eenvoudig maar robuust.
Ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Onbeperkt aantal gebruikers/evenementen/bestellingen. Maak voorstellen met ingebouwde elektronische handtekeningcontracten, evenementen, BEO's, bied online bestelmogelijkheden en meer. Rapid Order Interface maakt het eenvoudig om evenementen en voorstellen te maken. Met Kitchen Production Reports (met slepen en neerzetten-functionaliteit) kun je rapporten maken die daadwerkelijk worden gebruikt. Met Delivery Manager en de Uber-achtige app kun je snel leveringen verzenden en klanten verblijden. Meer informatie over CaterZen

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen. Meer informatie over Push Operations

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
A collaborative, shareable recipe management system with food costing, scaling, conversions and more
meez is the all-in-one recipe tool for culinary professionals centralizing the development process, making menus easier to execute, and offering a universally accessible and editable recipe format. The first-of-its-kind culinary operating system created for chefs by chefs has laser-accurate food costing, intuitive scaling, built-in conversions and yields, docs for training materials, and photo and video sharing. Meer informatie over meez

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Sapaad is een toonaangevend cloudgebaseerd point-of-sale (POS) dat door duizenden restaurants wereldwijd wordt vertrouwd.
Sapaad is een cloudgebaseerd systeem voor POS- en restaurantmanagement. Het is ideaal voor zowel kleine cafés als restaurants met meerdere ketens, en ondersteunt inloop, afhaalmaaltijden, dineren, thuisbezorging en online bestellingen. Sapaad is gebruiksvriendelijk en apparaatonafhankelijk. De betaalbare pay-as-you-go-prijzen passen bij elk budget. Voor restaurants geoptimaliseerd voorraadbeheer, receptbeheer, menucreatie, callcenterbeheer, live bedrijfsdashboard, keukenweergavesysteem en nog veel meer. Probeer Sapaad vandaag nog GRATIS. Meer informatie over Sapaad

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Stroomlijn back-of-house restaurantactiviteiten met cloudgebaseerde apps en tools voor rapportage, voorraad, planning, receptbeheer
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aantal apps (applicaties) en tools, en vereenvoudigt alles, van rapportage, voorraadbeheer, personeelsplanning en POS Intelligence (point of sale, verkooppunt) tot receptbeheer. Toegang op basis van de cloud en vanaf elk apparaat maakt dagelijkse taken eenvoudiger en sneller voor iedereen, van kleine zelfstandigen tot grote franchiserestaurantgroepen. Meer informatie over PeachWorks

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Breng je locatie tot leven. Ontwerp en pas evenementenplannen aan en help klanten elk detail van hun evenement te visualiseren met 3D-modellen.
AllSeated is een zeer innovatief platform voor evenementenplanning waar locaties, klanten en leveranciers samenwerken om memorabele evenementen te creëren. Verhoog het rendement en bied efficiëntie met digitale tools en mogelijkheden voor virtual reality. 360 RealPlans-3D biedt levendige visualisatie via plattegronden op schaal en aangepast aan elk aspect van je ruimte. Bied klanten gastenlijsten, zitplaatsen, virtuele rondleidingen en tijdlijntools aan terwijl je samenwerkt met leveranciers, waardoor er geen behoefte meer is aan vergaderingen op locatie. Meer informatie over AllSeated

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Cateringsoftware biedt recept- en menukosten, een gecentraliseerde evenementenkalender, en bereidt aangepaste offertes en facturen voor.
Hoog beoordeeld door cateringteams. Je hebt het nu al zo druk. Je hebt geen tijd om ingewikkelde software te leren. Je hebt iets nodig dat gemakkelijk te gebruiken is, je helpt bij het beheren van je cateringbedrijf en dat niet in de weg staat. En daarom is er Better Cater. Het heeft alles wat je nodig hebt, zonder alle extra toeters en bellen. Ongelooflijk eenvoudig en voor een onverslaanbare prijs. Probeer 30 dagen lang de gratis proefversie. Meer informatie over Better Cater

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productieplanning, leveringsplanning, facturering, rapportage en e-marketing.
Spoonfed is ontworpen om je bedrijf voor catering op locatie beter te laten werken en je leven gemakkelijker te maken. Door processen te automatiseren en informatie over te dragen, helpt Spoonfed je om de verwachtingen van je klanten te overtreffen en je meer tijd te geven om je te concentreren op de groei van je bedrijf. Met modules voor online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productielijsten, leveringsplanning, facturering, menucreatie, rapportage en e-marketing, maakt Spoonfed de catering op locatie eenvoudig en efficiënt. Meer informatie over Spoonfed

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Een compleet menu met modules en apps om je live, virtuele of hybride evenementen te beheren. Het bedrijf heeft mensen hoog in het vaandel staan.
Ze bieden al meer dan 30 jaar online en voorafgaande registratie en gebruiken een krachtig webgebaseerd registratiesysteem dat is ontwikkeld om live, virtuele en hybride evenementen te beheren die eenvoudig tot complex zijn. Functies zijn onder andere bezoekersbeheer, sponsorbeheer, exposantenregistratie, interactieve plattegrond, oproep voor documenten met beoordeling, CEU-tracking, ophalen van leads, module op locatie, betalingsverwerking, klantenservice, badges en realtime rapporten. Mobiele apps. Vraag naar integraties van virtuele vergaderingen. Meer informatie over YesEvents

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Ontdek hoe cateraars meer dan 62 uur per maand besparen en de omzet verhogen met de online cateringsoftware van Planning Pod.
Ontdek hoe cateraars meer dan 62 uur per maand besparen en de omzet verhogen met deze online cateringsoftware. De alles-in-één oplossing van Planning Pod stroomlijnt de manier waarop je je groepsboekingen, catering en verkoopklanten, facturering en kameropstellingen beheert. Perfect voor zowel cateringbedrijven als restaurants, bars, hotels, receptie-/bruiloftszalen, golfclubs en wijnhuizen. Bevat meer dan 20 tools voor het beheren van agenda's, leads, voorstellen, contracten, banketbestellingen, bestellingen voor eten en drinken, facturen en betalingen. Gratis proefversie. Meer informatie over Planning Pod

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Apicbase biedt de tools voor het beheer van bedrijfscatering, detailhandelscatering en grootschalige voedselproductie.
Beheer de backoffice-activiteiten van je cateringbedrijf op efficiënte wijze. Houd de voedselkosten in de gaten, bestrijd voedselverspilling en verbeter je marges dankzij realtime inventaris en het bestellen van stuklijsten. Apicbase biedt de tools om je cateringbedrijf efficiënter te beheren. Het platform ondersteunt tevreden klanten over de hele wereld. Meer informatie over APICBASE Food Management

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Plan en communiceer eenvoudig via berichten en e-mail met je evenementenpersoneel. Bespaar tijd bij het plannen en zorg dat iedereen veilig is.
Event Staff App is mobielvriendelijke software voor personeelsplanning voor bedrijven in de evenementensector. Het automatiseert het grootste deel van het werk, van het uitzoeken van de beschikbaarheid van het personeel tot de communicatie met het personeel via sms en e-mail. De belangrijkste functies zijn onder meer snelle personeelsbezetting, effectieve communicatie, gedetailleerde evenementpagina's en gedelegeerd beheer. Een nieuwe functionaliteit, die is ontwikkeld als reactie op de huidige pandemie, is vragen over de ploegendienst rond gezondheidsscreening voor COVID-19-regelgeving. Meer informatie over Event Staff App

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
FoodStorm is the world's leading all-in-one catering software offering flexible catering management solutions for every style caterer.
FoodStorm is the world’s leading all-in-one catering software offering a flexible catering management solution for all caterers: grocery/prepared foods, corporate, drop-off, onsite, event, QSR/retail & large-scale food production across multiple sites. FoodStorm provides catering-specific eCommerce websites to match your brand, website builder to host your online presence, order & production management, PCI compliant payment processing, CRM tools to grow your business, & rich reporting features. Meer informatie over FoodStorm

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava is a cloud-based catering & event management system with detailed functionality specific to caterers, multi-venue restaurants and bars. Priava's easy-to-use web interface, minimal configuration and training time means catering organisations enjoy a swift return on investment, so that you can focus on your customers. Priava assists your team with the management of catering orders, CRM, sales & marketing, quoting, equipment hire and tracking, resource requirements and business intelligence. Meer informatie over Priava

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
This OPTIMO product is very versatile and offers you the scope to enhance your customer¿s sales and event experience.
If your business derives its revenue from planning weddings, dinners, private dining and the like or you would like to introduce hospitality as a new revenue producing opportunity, then OPTIMO Hospitality & Catering management product is a great tool to have in your armory. Optimo is trusted by Silverstone F1 Circuit, Sodexo, DWTC, Wimbledon, Sepang F1 Circuit, MasterCard, Cricket World Cup, FIFA World Cup 2006 & the London Olympics 2012. Meer informatie over Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Enterprise cloud based scheduling and company management solution designed for companies of 5 or more in the events industry.
During these trying times, Oz App wants to help you improve your business by offering a FREE THREE MONTH TRIAL of Oz. With Oz, you can manage sales, create contracts, send for digital signatures, store documents, and send invoices all within the application. Ideally suited for companies of 5-50 users. Scheduling staff and resources are easy with calendar integration. Other features include: eMail Integration * Quick Books integration * Task Management * Event Planning & Ticketing. Meer informatie over Oz Software

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Easy, commission-free system to take catering orders on your website. From $79/mo. Start taking orders in 48 hours. Done-For-You setup.
HoneyCart is online ordering software with features built for caterers that restaurant & ecommerce software can't offer. We’re an alternative to 3rd-party sites that take profits & clients from caterers. You own the system & customer data, and have 100% control over ordering times, menus, policies etc. Our Done-For-You setup will have you ready to take orders in 48 hours. Includes 30 day money-back guarantee. Meer informatie over HoneyCart

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Cloud-based sales and catering solution that enables businesses of all sizes to manage customer relationship, employee training & more.
Web-based sales and catering solution which is used at over 3,000 hotels, convention centers, banquet halls, catering facilities and golf clubs across North America. The cloud-based solution features automated BEOs, banquet checks, a digital function diary, CRM, a full suite of reports and more. Meer informatie over Amadeus Sales & Event Management

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
The easiest way to create a table seating plan for your event from a small wedding reception to a 4000+ seat banquet.
The easiest way to create a table seating plan for your event from a small wedding reception to a 4000+ seat gala dinner. Import guest lists. Manage guest details, RSVPs and meal choices. Layout tables. Automatically assign guests to seats based on their preferences. Print plans, charts, place cards and badges. Handle inevitable last minute changes without stress. Save time and reduce mistakes. Try before you buy. Money back guarantee. Thousands of happy customers. Meer informatie over PerfectTablePlan

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Flex Catering - food & catering management software with online ordering. Amazing solution for caterers, restaurants & food businesses.
Flex Catering software helps food businesses sell more, save time and money. Flex is an all-in-one food and catering management software. Its workflow is purposely built for corporate catering, event management, restaurant online ordering covering B2B and B2C. Flex Catering also has the best in the industry online ordering website. The website allows for full customisation of the design, so that Flex works in line with your business branding. Its complete set of features allows businesses to Meer informatie over Flex Catering

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Gstock is the most complete purchasing management software for restaurants and hotels on the market.
Gstock is the most complete purchasing management software for restaurants and hotels on the market. Meer informatie over Gstock

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Software voor personeelsplanning en urenregistratie. Plan je personeel binnen enkele minuten.
Shyfter lost de planningsproblemen van je personeel op. Plan je personeel binnen enkele minuten. Beheer je planning in realtime met een gebruiksvriendelijke toepassing. Je medewerkers registreren hun werktijden en alle informatie van hun activiteit gedurende de dag. Centraliseer de gewerkte uren en breng de informatie over naar het personeelskantoor en de software voor loonadministratie van het bedrijf. Dit platform regelt alle wetgeving. Overuren, wekelijkse uren, verlof, je hoeft niets meer te berekenen. Meer informatie over Shyfter

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
The most comprehensive, cloud based catering & event booking management software for all catering professionals and venues.
CaterSOFT is an end-to-end all inclusive centralised CRM system for catering companies, event planner and venues. It can help you to respond to the sales leads faster and send beautiful proposals to customers at a click of a button. You and your staff can work together remotely and deal with the business more effectively! Meer informatie over CaterSOFT Occasion

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
The #1 cloud platform for takeout, delivery & catering.
MONKEY is the #1 cloud platform for takeout, delivery, & catering. Complete back office operations management of online, mobile & phone-in (call center) ordering, CRM, case management, sales team & lead/prospect management, integrated accounting features (ex managing house accounts, A/R, deposits, tax exempt accounts, refunds), production management, & delivery management. Interface to POS platforms, loyalty & payment platforms, as well as other 3rd party systems. Meer informatie over MonkeyCatering

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Scheduling solution that helps businesses manage their workforce, assign tasks, schedule events, monitor staff performance, and more.
QuickShift is a scheduling, performance management, and payroll generation software trusted by hospitality companies across the US. Tailored for event based businesses with a distributed workforce, QuickShift can help remove the tedious spreadsheets and email chains simplifying all event operations. Meer informatie over QuickShift

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Group & event sales automation for restaurants & bars.
Group & event sales automation for restaurants & bars. Meer informatie over WaltzIn

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Caterklick has been specially developed for daycare and school caterers and saves you money, time and stress.
Caterklick has been specially developed for daycare and school caterers and saves you money, time and stress. Meer informatie over Caterklick

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more. Meer informatie over ChefTec

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Event planning and catering software for banquet halls, convention, and conference and meeting centres.
An Oracle-based Sales & Catering solution that easily manages every aspect of your operation from sales quotations and contracts to banquet orders and invoicing. ResortSuite CATERING effectively manages event details for single banquets to multi-day, multi-venue group bookings. ResortSuite CATERING also easily integrates with other ResortSuite modules including: PMS, SPA, F&B, GOLF, SKI, RETAIL, CONCIERGE, WEB, DASHBOARD, CONNECT, MOBILE and SOCIAL. Meer informatie over ResortSuite CATERING

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details.
Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details. Meer informatie over CaterXpert

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen
Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses.
Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses. Meer informatie over BANCO

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
  • Evenementplanning
  • Online bestellen