88 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Meer informatie over Marketman
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeu...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om na...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, voedselkosten en nog veel meer. Meer informatie over APICBASE Food Management
Begin vandaag nog met het efficiënt beheren van de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf. Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, bereken voedselkosten, beheer je voorraad en bestellingen, en nog veel meer. APICBASE biedt een breed scala aan functies om je bedrijf te beheren, of je nu één verkooppunt of meerdere hebt. Meer informatie over APICBASE Food Management
Begin vandaag nog met het efficiënt beheren van de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf. Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor h...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Een online roosterprogramma voor het maken van roosters, rapporteren van werktijden, loon- en factuurdocumenten Meer informatie over Timezynk
Timezynk is een flexibel cloud-gebaseerd roosterprogramma. Door de unieke aanpasbare functies kan het systeem aan uw bedrijf perfect worden aangepast! Het bevat functies zoals personeelsplanning, tijdrapportage, salarisadministratie, facturering, werkorders, beschikbaarheid, klantenregistratie en boekingsaanvragen. Meer informatie over Timezynk
Timezynk is een flexibel cloud-gebaseerd roosterprogramma. Door de unieke aanpasbare functies kan het systeem aan uw bedrijf perfect worden aangepast! Het bevat functies zoals personeelsplanning, tijdr...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct besc...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personee...
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Curate is het platform voor evenementprofessionals die tijd willen besparen en de winst willen verhogen door middel van gestroomlijnde processen.
Curate is het platform voor evenementprofessionals die tijd willen besparen en de winst willen verhogen door middel van gestroomlijnde processen. In tegenstelling tot Word-documenten, Excel-spreadsheets en plakbriefjes automatiseert Curate de evenementenmap, waardoor evenementprofessionals een uitstekende klantervaring kunnen bieden.
Curate is het platform voor evenementprofessionals die tijd willen besparen en de winst willen verhogen door middel van gestroomlijnde processen. In tegenstelling tot Word-documenten, Excel-spreadsheet...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Softwareprogramma voor cateringbedrijven voor agenda's, het creëren van evenementen en menu's, het volgen van de geschiedenis van evenementen en klanten, facturering, debiteurenrapportage en meer.
Cateringsoftware ontworpen vanuit het perspectief van cateraars. Bij Total Party Planner zit de catering in het bloed. Wat begon als een tijdbesparing voor het familiebedrijf in catering is uitgegroeid tot een robuust programma voor catering- en banketbeheer dat internationaal geliefd is bij duizenden professionals in de sector. Omdat het is ontworpen vanuit het perspectief van een cateraar, denkt en beweegt Total Party Planner zoals jij dat doet.
Cateringsoftware ontworpen vanuit het perspectief van cateraars. Bij Total Party Planner zit de catering in het bloed. Wat begon als een tijdbesparing voor het familiebedrijf in catering is uitgegroeid...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
De webgebaseerde software van CaterTrax stroomlijnt niet-commerciële horecadiensten met mobielvriendelijke websites en tools voor productiebeheer.
Meer dan 20.000 niet-commerciële horecaleveranciers in sectoren zoals het hoger onderwijs, bedrijven en de gezondheidszorg kiezen voor de webgebaseerde oplossingen van CaterTrax om hun catering, voorraad en afhaalbestellingen te stroomlijnen. CaterTrax helpt interne operationele afdelingen en grote ondernemingen hun unieke horecamerk te ondersteunen met mobielvriendelijke websites en krachtig productiebeheer. Het bedrijf ondersteunt hun klanten en partners met configureerbare oplossingen, 24/7 ondersteuning, menudiensten en toegankelijke doorlopende training.
Meer dan 20.000 niet-commerciële horecaleveranciers in sectoren zoals het hoger onderwijs, bedrijven en de gezondheidszorg kiezen voor de webgebaseerde oplossingen van CaterTrax om hun catering, voorra...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Jouw volgende generatie cloudgebaseerde, veilig gehoste verkoop- en cateringsoftware-als-service.
Zijn de kosten van je verkoop- en cateringsysteem een last voor je budget? Maak kennis met STS. Al meer dan 30 jaar biedt STS hotels en vergaderlocaties met een budgetvriendelijk verkoopsysteem. Maak nu kennis met STS Cloud. Een cloudgebaseerde oplossing met: CRM, GRC, functie-agenda, BEO's, documenten samenvoegen, voorstelintegratie, e-handtekeningen en nog veel meer. Geniet van alle voordelen van probleemloze, onderhoudsarme, voortdurend evoluerende software tegen een betaalbare en budgetbewuste prijs.
Zijn de kosten van je verkoop- en cateringsysteem een last voor je budget? Maak kennis met STS. Al meer dan 30 jaar biedt STS hotels en vergaderlocaties met een budgetvriendelijk verkoopsysteem. Maa...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak breng...
Catering- en evenementenplanningssoftware met meer dan 50.000 gebruikers. De oplossing voor je bedrijf.
Caterease biedt catering- en evenementenplanningssoftware. Caterease is ontworpen in samenwerking met evenementenplanners van elke omvang en biedt alle functies die je nodig hebt om je drukke werkdag te vereenvoudigen. Dit krachtige programma verhoogt de productiviteit, voorkomt dure fouten en bespaart waardevolle tijd en geld terwijl het intuïtief en gemakkelijk te gebruiken blijft. Caterease is niet voor niets toonaangevend in de sector. Vertrouw je bedrijf aan niets minder toe dan Caterease.
Caterease biedt catering- en evenementenplanningssoftware. Caterease is ontworpen in samenwerking met evenementenplanners van elke omvang en biedt alle functies die je nodig hebt om je drukke werkdag ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
De gepatenteerde toepassing voor personeelsplanning die het proces van het vinden en inroosteren van personeel voor je evenementen volledig automatiseert.
Schedulehead kan de onderdelen van de planning uitvoeren die jij niet wilt doen. Denk aan een zelfrijdende auto: hij kan 100% of 0% rijden of ergens daar tussenin. Schedulehead neemt feedback van elke dienst die is gewerkt om de prestaties van werknemers te meten, te registreren of ze te laat waren, en nog veel meer. Gewapend met deze gegevens kan Schedulehead intelligente beslissingen nemen over je planning om jou te ondersteunen. De meeste klanten ervaren een tijdsbesparing van 90% met Schedulehead.
Schedulehead kan de onderdelen van de planning uitvoeren die jij niet wilt doen. Denk aan een zelfrijdende auto: hij kan 100% of 0% rijden of ergens daar tussenin. Schedulehead neemt feedback van elke ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Cloudgebaseerde software voor de horecasector, waaronder verkoop en catering, evenementenbeheer, tafelbeheer en reserveringen.
De volledig geïntegreerde, cloudgebaseerde software van Infor voor evenementencatering en evenementenbeheer automatiseert het volledige boekingsproces van evenementen, van het eerste verzoek tot de uiteindelijke factuur. Het is het enige verkoop- en cateringsysteem dat is ontworpen voor de levenscyclusstadia van een evenement. Deze unieke, procesgestuurde technologie voor de levenscyclus is aanpasbaar en ontworpen om taken automatisch aan te zetten om processen te stroomlijnen en gemiste details en fouten te elimineren.
De volledig geïntegreerde, cloudgebaseerde software van Infor voor evenementencatering en evenementenbeheer automatiseert het volledige boekingsproces van evenementen, van het eerste verzoek tot de uit...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Ge...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Cateringsoftware die is ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Eenvoudig maar robuust.
Ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Onbeperkt aantal gebruikers/evenementen/bestellingen. Maak voorstellen met ingebouwde elektronische handtekeningcontracten, evenementen, BEO's, bied online bestelmogelijkheden en meer. Rapid Order Interface maakt het eenvoudig om evenementen en voorstellen te maken. Met Kitchen Production Reports (met slepen en neerzetten-functionaliteit) kun je rapporten maken die daadwerkelijk worden gebruikt. Met Delivery Manager en de Uber-achtige app kun je snel leveringen verzenden en klanten verblijden.
Ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Onbeperkt aantal gebruikers/evenementen/bestellingen. Maak voorstellen met ingebouwde elektronisch...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsp...
's Werelds meest toonaangevende, uniforme evenement-techplatform voor de verzorging van geweldige evenementen.
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je uitgebreide realtime evenementinformatie altijd binnen handbereik. Dankzij de innovatieve tools is je team beter op de hoogte, voor een hogere mate van samenwerking en service. Dit branchespecifieke platform maakt flexibele en transparante processen mogelijk waarmee organisaties waardevolle ervaringen kunnen bieden aan hun klanten en deelnemers.
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je u...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Stroomlijn back-of-house restaurantactiviteiten met cloudgebaseerde apps en tools voor rapportage, voorraad, planning, receptbeheer
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aantal apps (applicaties) en tools, en vereenvoudigt alles, van rapportage, voorraadbeheer, personeelsplanning en POS Intelligence (point of sale, verkooppunt) tot receptbeheer. Toegang op basis van de cloud en vanaf elk apparaat maakt dagelijkse taken eenvoudiger en sneller voor iedereen, van kleine zelfstandigen tot grote franchiserestaurantgroepen.
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aant...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Sapaad is een toonaangevend cloudgebaseerd point-of-sale (POS) dat door duizenden restaurants wereldwijd wordt vertrouwd.
Sapaad is een cloudgebaseerd POS- en restaurantmanagementsysteem. Het is ideaal voor kleine cafés tot restaurants met meerdere ketens, en ondersteunt inloop, afhaalmaaltijden, dineren, thuisbezorging en online bestellingen. Sapaad is gebruiksvriendelijk en apparaatonafhankelijk. De prijsstelling wordt bepaald op basis van het gebruik en vanaf slechts $ 59/maand past het binnen elk budget. Voor restaurants geoptimaliseerd voorraadbeheer, receptbeheer, menucreatie, callcenterbeheer, live bedrijfsdashboard, keukenweergavesysteem en nog veel meer. Probeer Sapaad vandaag nog GRATIS.
Sapaad is een cloudgebaseerd POS- en restaurantmanagementsysteem. Het is ideaal voor kleine cafés tot restaurants met meerdere ketens, en ondersteunt inloop, afhaalmaaltijden, dineren, thuisbezorging e...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Cateringsoftware biedt recept- en menukosten, een gecentraliseerde evenementenkalender, en bereidt aangepaste offertes en facturen voor.
Hoog beoordeeld door cateringteams. Je hebt het nu al zo druk. Je hebt geen tijd om ingewikkelde software te leren. Je hebt iets nodig dat gemakkelijk te gebruiken is, je helpt bij het beheren van je cateringbedrijf en dat niet in de weg staat. En daarom is er Better Cater. Het heeft alles wat je nodig hebt, zonder alle extra toeters en bellen. Ongelooflijk eenvoudig en voor een onverslaanbare prijs. Probeer 30 dagen lang de gratis proefversie.
Hoog beoordeeld door cateringteams. Je hebt het nu al zo druk. Je hebt geen tijd om ingewikkelde software te leren. Je hebt iets nodig dat gemakkelijk te gebruiken is, je helpt bij het beheren van je c...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productieplanning, leveringsplanning, facturering, rapportage en e-marketing.
Spoonfed is ontworpen om je bedrijf voor catering op locatie beter te laten werken en je leven gemakkelijker te maken. Door processen te automatiseren en informatie over te dragen, helpt Spoonfed je om de verwachtingen van je klanten te overtreffen en je meer tijd te geven om je te concentreren op de groei van je bedrijf. Met modules voor online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productielijsten, leveringsplanning, facturering, menucreatie, rapportage en e-marketing, maakt Spoonfed de catering op locatie eenvoudig en efficiënt.
Spoonfed is ontworpen om je bedrijf voor catering op locatie beter te laten werken en je leven gemakkelijker te maken. Door processen te automatiseren en informatie over te dragen, helpt Spoonfed je ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Breng je locatie tot leven. Ontwerp en pas evenementenplannen aan en help klanten elk detail van hun evenement te visualiseren met 3D-modellen.
AllSeated is een zeer innovatief platform voor evenementenplanning waar locaties, klanten en leveranciers samenwerken om memorabele evenementen te creëren. Verhoog het rendement en bied efficiëntie met digitale tools en mogelijkheden voor virtual reality. 360 RealPlans-3D biedt levendige visualisatie via plattegronden op schaal en aangepast aan elk aspect van je ruimte. Bied klanten gastenlijsten, zitplaatsen, virtuele rondleidingen en tijdlijntools aan terwijl je samenwerkt met leveranciers, waardoor er geen behoefte meer is aan vergaderingen op locatie.
AllSeated is een zeer innovatief platform voor evenementenplanning waar locaties, klanten en leveranciers samenwerken om memorabele evenementen te creëren. Verhoog het rendement en bied efficiëntie met...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Cloudgebaseerde software voor evenementenbeheer die stroomlijnt hoe je evenement- en bedrijfsgegevens beheert. Eenvoudig te gebruiken en eenvoudig op te starten.
Online software voor evenementenbeheer die stroomlijnt hoe je evenementdetails beheert. Gebruikt door duizenden evenementenprofessionals, locaties, non-profitorganisaties en bedrijven van elke omvang. PC-/Mac-/mobielvriendelijk. Bevat evenementtools voor registraties/RSVP's, inchecken, evenementwebpagina's, plattegronden, taken/agenda's, tijdlijnen, budgetten, formulieren/enquêtes en visieborden, evenals overzichtelijke dashboards en rapporten. Bevat ook zakelijke tools voor leads, voorstellen, facturen, online betalingen, contracten en e-handtekeningen.
Online software voor evenementenbeheer die stroomlijnt hoe je evenementdetails beheert. Gebruikt door duizenden evenementenprofessionals, locaties, non-profitorganisaties en bedrijven van elke omvang. ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Een compleet menu met modules en apps om je live, virtuele of hybride evenementen te beheren. Het bedrijf heeft mensen hoog in het vaandel staan.
Ze bieden al meer dan 30 jaar online en voorafgaande registratie en gebruiken een krachtig webgebaseerd registratiesysteem dat is ontwikkeld om live, virtuele en hybride evenementen te beheren die eenvoudig tot complex zijn. Functies zijn onder andere bezoekersbeheer, sponsorbeheer, exposantenregistratie, interactieve plattegrond, oproep voor documenten met beoordeling, CEU-tracking, ophalen van leads, module op locatie, betalingsverwerking, klantenservice, badges en realtime rapporten. Mobiele apps. Vraag naar integraties van virtuele vergaderingen.
Ze bieden al meer dan 30 jaar online en voorafgaande registratie en gebruiken een krachtig webgebaseerd registratiesysteem dat is ontwikkeld om live, virtuele en hybride evenementen te beheren die eenv...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
FoodStorm's is the world's leading Catering Software. An all in one catering software solution for More Catering. Less Work.
FoodStorm Catering Software assists caterers with all their catering and event management needs. Our catering software delivers the best experiences in online shopping carts, order tracking & communication, production reporting, payment processing, integration and customer relationship management. Our 12+ years of experience means your catering business, Retail, Corporate, On-site or Event will benefit from our catering software solution and deliver More Catering. Less Work.
FoodStorm Catering Software assists caterers with all their catering and event management needs. Our catering software delivers the best experiences in online shopping carts, order tracking & communica...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava is a cloud-based and centralised event management & venue booking system has been purpose-built for venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia. With its familiar and easy-to-use web interface, the software requires minimal training, yet its powerful functionality provides all the complexities involved with multi-venue availability, including event logistics, CRM, sales & marketing, catering, business intelligence, equipment and resource requirements.
Priava is a cloud-based and centralised event management & venue booking system has been purpose-built for venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia. With its familiar and easy-t...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Plan en communiceer eenvoudig via berichten en e-mail met je evenementenpersoneel. Bespaar tijd bij het plannen en zorg dat iedereen veilig is.
Event Staff App is mobielvriendelijke software voor personeelsplanning voor bedrijven in de evenementensector. Het automatiseert het grootste deel van het werk, van het uitzoeken van de beschikbaarheid van het personeel tot de communicatie met het personeel via sms en e-mail. De belangrijkste functies zijn onder meer snelle personeelsbezetting, effectieve communicatie, gedetailleerde evenementpagina's en gedelegeerd beheer. Een nieuwe functionaliteit, die is ontwikkeld als reactie op de huidige pandemie, is vragen over de ploegendienst rond gezondheidsscreening voor COVID-19-regelgeving.
Event Staff App is mobielvriendelijke software voor personeelsplanning voor bedrijven in de evenementensector. Het automatiseert het grootste deel van het werk, van het uitzoeken van de beschikbaarheid...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
For Ticketing & Box office, Hospitality Management, Space Management, Activities & Experiences, Voucher Management & Redemption
Optimo is world's first integrated, browser based software solution for managing venues, events, facilities & resources. Optimo is trusted by some of the biggest events and venues in the UK and worldwide such as, Silverstone F1 Circuit, Sodexo, DWTC, Wimbledon, Sepang F1 Circuit, MasterCard, Cricket World Cup, FIFA World Cup 2006 & the London Olympics 2012.
Optimo is world's first integrated, browser based software solution for managing venues, events, facilities & resources. Optimo is trusted by some of the biggest events and venues in the UK and worldwi...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Event Booking and Online Payment Platform for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking Platform for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, online contract signatures, BEO's, calendar, multi-location and room scheduling, staff scheduling, documents, ticket sales and lead tracking. We also offer many automations and product integrations. We help you to easily and centrally manage your business, save time, increase revenue and reduce cost.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking Platform for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, on...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Cloud-based sales and catering solution that enables businesses of all sizes to manage customer relationship, employee training & more.
Web-based sales and catering solution which is used at over 3,000 hotels, convention centers, banquet halls, catering facilities and golf clubs across North America. The cloud-based solution features automated BEOs, banquet checks, a digital function diary, CRM, a full suite of reports and more.
Web-based sales and catering solution which is used at over 3,000 hotels, convention centers, banquet halls, catering facilities and golf clubs across North America. The cloud-based solution features a...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Enterprise cloud based scheduling and company management solution designed for companies of 5 or more in the events industry.
During these trying times, Oz App wants to help you improve your business by offering a FREE THREE MONTH TRIAL of Oz. With Oz, you can manage sales, create contracts, send for digital signatures, store documents, and send invoices all within the application. Ideally suited for companies of 5-50 users. Scheduling staff and resources are easy with calendar integration. Other features include: eMail Integration * Quick Books integration * Task Management * Event Planning & Ticketing.
During these trying times, Oz App wants to help you improve your business by offering a FREE THREE MONTH TRIAL of Oz. With Oz, you can manage sales, create contracts, send for digital signatures, store...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
The easiest way to create a table seating plan for your event from a small wedding reception to a 4000+ seat banquet.
The easiest way to create a table seating plan for your event from a small wedding reception to a 4000+ seat gala dinner. Import guest lists. Manage guest details, RSVPs and meal choices. Layout tables. Automatically assign guests to seats based on their preferences. Print plans, charts, place cards and badges. Handle inevitable last minute changes without stress. Save time and reduce mistakes. Try before you buy. Money back guarantee. Thousands of happy customers.
The easiest way to create a table seating plan for your event from a small wedding reception to a 4000+ seat gala dinner. Import guest lists. Manage guest details, RSVPs and meal choices. Layout tables...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Flex Catering is a catering management software. It is an amazing solution for corporate, events and restaurants.
Flex Catering is a catering management software. It is a complete solution for events and corporate catering, covering from taking orders online to integration with accounting software. It was built for efficiency so you can easily manage your events, orders, kitchen production, customers and more. In addition, it also has the most advanced online ordering module in the industry and a KDS (kitchen display screen) module.
Flex Catering is a catering management software. It is a complete solution for events and corporate catering, covering from taking orders online to integration with accounting software. It was built fo...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
HoneyCart is a standalone online ordering software specifically designed to work for caterers who want to automate drop off orders.
HoneyCart is a standalone online ordering system for Caterers who want to automate their drop-off ordering process. HoneyCart levels the playing field for Caterers by giving them the same online ordering tools big brands and platforms use. Catering companies keep 100% ownership over the system and customers without giving up control or commissions to a middle man. You have control over your menus, to easily enforce your ordering policies during the checkout process.
HoneyCart is a standalone online ordering system for Caterers who want to automate their drop-off ordering process. HoneyCart levels the playing field for Caterers by giving them the same online orderi...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
The #1 cloud platform for takeout, delivery & catering.
MONKEY is the #1 cloud platform for takeout, delivery, & catering. Complete back office operations management of online, mobile & phone-in (call center) ordering, CRM, case management, sales team & lead/prospect management, integrated accounting features (ex managing house accounts, A/R, deposits, tax exempt accounts, refunds), production management, & delivery management. Interface to POS platforms, loyalty & payment platforms, as well as other 3rd party systems.
MONKEY is the #1 cloud platform for takeout, delivery, & catering. Complete back office operations management of online, mobile & phone-in (call center) ordering, CRM, case management, sales team & lea...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Scheduling solution that helps businesses manage their workforce, assign tasks, schedule events, monitor staff performance, and more.
QuickShift is a scheduling, performance management, and payroll generation software trusted by hospitality companies across the US. Tailored for event based businesses with a distributed workforce, QuickShift can help remove the tedious spreadsheets and email chains simplifying all event operations.
QuickShift is a scheduling, performance management, and payroll generation software trusted by hospitality companies across the US. Tailored for event based businesses with a distributed workforce, Qui...
Group & event sales automation for restaurants & bars.
Group & event sales automation for restaurants & bars.
Group & event sales automation for restaurants & bars....
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Event planning and catering software for banquet halls, convention, and conference and meeting centres.
An Oracle-based Sales & Catering solution that easily manages every aspect of your operation from sales quotations and contracts to banquet orders and invoicing. ResortSuite CATERING effectively manages event details for single banquets to multi-day, multi-venue group bookings. ResortSuite CATERING also easily integrates with other ResortSuite modules including: PMS, SPA, F&B, GOLF, SKI, RETAIL, CONCIERGE, WEB, DASHBOARD, CONNECT, MOBILE and SOCIAL.
An Oracle-based Sales & Catering solution that easily manages every aspect of your operation from sales quotations and contracts to banquet orders and invoicing. ResortSuite CATERING effectively manag...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details.
Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details.
Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses.
Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses.
Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
An online system with color coded booking dairy and built-in task system. Includes bespoke menus functionality.
An online system with color coded booking dairy and built-in task system. Includes bespoke menus functionality.
An online system with color coded booking dairy and built-in task system. Includes bespoke menus functionality....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Leading web based solution for the inflight catering industry to manage menus, inventory, operations, and more.
Leading web based solution for the inflight catering industry to manage menus, inventory, operations, and more.
Leading web based solution for the inflight catering industry to manage menus, inventory, operations, and more....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Online event planning & automated quoting. For hotels, venues and all providers of meetings, seminars and events.
Eventmachine provides cloud software for online event planning and automated quoting. Hotels, venues and providers of MICE events can 1. save time, 2. prevent errors, and 3. maximize revenue. Eventmachine is embedded seamlessly into the provider's website. Prospects and sales teams configure individual events online, customized PDF quotes are generated instantly and sent out via email. With eventmachine's integrated MICE revenue management system, prices are calculated dynamically.
Eventmachine provides cloud software for online event planning and automated quoting. Hotels, venues and providers of MICE events can 1. save time, 2. prevent errors, and 3. maximize revenue. Eventma...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Smart Food Production, Dynamic POS, Cashless Transactions, and Nutritional Accounting for Healthcare, Higher Education, and Industry
CBORD's Foodservice Suite(R) is a complete back-of-the-house management system for menu planning, production management, inventory control, purchasing, nutritional analysis, and more. Designed to streamline your operations by simplifying and automating everyday tasks, Foodservice Suite helps you control costs, eliminate waste, and improve department P&L.
CBORD's Foodservice Suite(R) is a complete back-of-the-house management system for menu planning, production management, inventory control, purchasing, nutritional analysis, and more. Designed to strea...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
3-in-1 system: 1. Online ordering, 2. Wireless in-store ordering (self-service or waiter-led), 3. Table booking with pre-ordering
A 3-in-1 system: 1. Online ordering, 2. Wireless in-store ordering (self-service or waiter-led), 3. Table booking with pre-ordering For a variety of hospitality businesses including: Stadiums, Arenas, Conferences, Racecourses, Live Events, Restaurants and Takeaways, Theatres and Performing Arts Venues, Corporate Caterers, Franchise Owners, Local Aggregators, Festivals, Bakeries, sandwich shops and cafes, Convenience stores and petrol stations. See https://www.food-ordering.co.uk
A 3-in-1 system: 1. Online ordering, 2. Wireless in-store ordering (self-service or waiter-led), 3. Table booking with pre-ordering For a variety of hospitality businesses including: Stadiums, Aren...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
eMenus is an innovative digital menu software that allows you to easily showcase your food and beverage offerings online.
eMenus is innovative digital menu software that allows you to easily showcase your food and beverage offerings online. eMenus enhances your F&B revenue potential by allowing catering sales and banquet managers, event professionals, or private dining guests to instantly access dynamic, visually appealing menus complete with mouthwatering photography and meal descriptions.
eMenus is innovative digital menu software that allows you to easily showcase your food and beverage offerings online. eMenus enhances your F&B revenue potential by allowing catering sales and banquet ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes
Online Business solution for Catering Suppliers who deliver Food to Catering Outlets.
Online Business solution for Catering Suppliers who deliver Food to Catering Outlets. Companies who care about their customers and want to give very good service without the hassle of on site servers.
Online Business solution for Catering Suppliers who deliver Food to Catering Outlets. Companies who care about their customers and want to give very good service without the hassle of on site servers....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertes