Filterresultaten (83)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
83 resultaten
HubSpot CRM heeft alles wat je nodig hebt om betere relaties met leads en klanten te organiseren, bij te houden en op te bouwen.
Meer informatie over HubSpot CRM
HubSpot-software voor klantrelatiebeheer (CRM) is ontwikkeld voor bedrijven die minder tijd willen besteden aan het registreren van gegevens. Het bewaart al je contactgegevens in één gecentraliseerde, aanpasbare database. Het beheert je pijplijn, zodat jij deals kunt blijven ontwikkelen. En je kunt alles over een lead op één plek zien: je hoeft niet meer door inboxen te bladeren om informatie te vinden. Begin vandaag nog de gratis HubSpot CRM te gebruiken. Het is eenvoudig in te stellen en intuïtief in het gebruik, zodat jij je weer kunt richten op het ontwikkelen van je bedrijf.
Meer informatie over HubSpot CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Perfect voor eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams in alle sectoren wereldwijd. Het werkt goed samen met account- en klantbeheer.
Meer informatie over monday sales CRM
monday sales CRM is een volledig aanpasbare CRM zonder code, perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven, gebouwd bovenop Work OS van monday.com. Het wordt de CRM zonder de frustratie genoemd en verwerkt alle verkoopprocessen en klantcommunicatie op één plek. Van het vastleggen van leads, het beheren van contactgegevens, het volgen van deals of het samenwerken tussen afdelingen, met monday sales CRM kun je het allemaal beheren. Je kunt ingebouwde automatiseringen gebruiken of eenvoudig je eigen automatisering creëren om elk handmatig werk te stroomlijnen, zodat je meer tijd kunt besteden aan de verkoop.
Meer informatie over monday sales CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen.
Meer informatie over Capsule
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie.
Meer informatie over Capsule
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen.
Meer informatie over Mailchimp
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een 360-graden oplossing voor het beheer van de levenscyclus van klantrelaties die is gebouwd op een omnichannel-platform.
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een 360-graden oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Belangrijke functies omvatten contactbeheer, verkooptrechters, pijplijnbeheer, workflowautomatisering, AI-aangedreven gespreksassistent, taakbeheer, beheer van marketingcampagnes, verkoopprognoses, klantenservice, voorraadbeheer, rapportage en analyse, en het is naadloos te integreren met meer dan 500 populaire zakelijke apps in één bedrijfssysteem.
Meer informatie over Zoho CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.
Meer informatie over ClickUp
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Meer informatie over Freshdesk
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Meer informatie over Airtable
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Sendinblue biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Sendinblue wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier!
Meer informatie over Sendinblue
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Populairste CRM-software voor kleine bedrijven. Praat vandaag nog met een CRM-specialist om gratis aan de slag te gaan. Geen creditcard, onbeperkt aantal gebruikers.
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer aangepaste velden om contactgegevens op te slaan, taken toe te wijzen, deals en verkooppijplijnen bij te houden en nog veel meer. Heb je hulp nodig bij het importeren van contacten en wil je live ondersteuning? Dat is ook inbegrepen.
Meer informatie over Marketing 360
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Meer dan 80.000 e-commercewinkels gebruiken de alles-in-één e-mailmarketingtool van Omnisend voor een eenvoudige ontwikkeling van leads en moeiteloze toegang tot alle relevante klantgegevens.
Het complete platform voor marketing automation van Omnisend heeft alles om je online bedrijf op te schalen. Dit omvat een krachtige CRM-oplossing die je klantgegevens automatisch verzamelt, analyseert en gebruikt om zeer gepersonaliseerde campagnes te maken. Krijg volledig inzicht in elk klantentraject en gebruik speciale e-commerce-tools die leads ontwikkelen en loyaliteit opbouwen. Combineer e-mail, sms en push voor een pakkende ervaring. Integreert moeiteloos in één klik met Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix en meer.
Meer informatie over Omnisend
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite.
Meer informatie over Apptivo
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Bitrix24 is snelgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes en ook facturering.
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 8 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 16 verschillende talen.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Odoo CRM is volledig te integreren met andere Odoo-apps.
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Gebruikers kunnen hun verkoopcyclus personaliseren, de controle over hun statistieken en prognoses nemen en automatisering van marketingcampagnes creëren om hun verkoopprestaties te verbeteren.
Met Odoo CRM krijgen gebruikers meer leads en kunnen ze telefoongesprekken en vergaderingen opvolgen. Verkoopteams kunnen de kwaliteit van hun leads analyseren, snellere beslissingen nemen en tijd besparen door e-mails van alle contacten rechtstreeks in de toepassing te integreren.
Meer informatie over Odoo
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
CRM-oplossing voor groeiende bedrijven om nieuwe klanten te werven, klantinteractie na de verkoop te volgen en projecten op te leveren.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Met meer dan 1,5 miljoen gebruikers in verschillende sectoren is Insightly toonaangevende CRM-software. Bedrijven gebruiken Insightly om contacten in elke fase van het verkoopproces te beheren, relaties met klanten bij te houden, hun verkooppijplijn te bewaken en meer.
Meer informatie over Insightly
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer.
Meer informatie over Freshsales
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Maximaliseer automatisch de openingspercentages voor nieuwsbrieven met het SendPulse AI-platform.
SendPulse is een geïntegreerd berichtenplatform met het "kunstmatige intelligentie"-systeem en personalisatie om klantenservicemedewerkers bovenmenselijk te maken, waardoor gebruikers met alle apparaten kunnen communiceren via e-mail, sms, webpush, SMTP enz. Klanten die SendPulse Al gebruiken, zien regelmatig een toename van 50% tot 100% in de betrokkenheidsstatistieken, inclusief klikfrequenties, paginaweergaven, tijd doorgebracht op de site en conversies.
Meer informatie over SendPulse
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Meer informatie over PracticePanther Legal Software
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface.
Meer informatie over Agile CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen. Het kan worden gebruikt om een groot aantal bedrijfsprocessen bij te houden, waaronder verkoop, partnerschappen, ondersteuning, in dienst nemen, dealflow en nog veel meer. Streak bevat ook een krachtige set e-mailtools, zoals e-mailtracering, waarmee je kunt bijhouden wanneer een e-mail wordt geopend.
Meer informatie over Streak
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.
Meer informatie over Really Simple Systems CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
EngageBay is een alles-in-één CRM met automatisering van de verkoop, marketing en service geïntegreerd in één enkel platform.
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing, verkoop en service om je bedrijf op te schalen. Met het uitgebreide pakket van functies kun je leads vastleggen, ontwikkelen en ze betrokken maken, ze omzetten naar tevreden klanten en een superieure klantervaring bieden met behulp van het geïntegreerde platform. Stop met het betalen voor functies die je niet nodig hebt en schakel vandaag nog over naar EngageBay.
Meer informatie over EngageBay
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Biedt e-mailtracking, zoeken in prospectdatabases, realtime delen van presentaties, automatische kiesfunctie met gespreksopname en -registratie.
Tijdbesparende verkoopprogramma's die die je gratis kunt gebruiken. Ontvang een melding op het moment dat een lead je e-mail opent, volg elke interactie automatisch en organiseer al je activiteiten op één plek met de verkoopsoftware van HubSpot. Begin gratis en upgrade naarmate je groeit.
Meer informatie over HubSpot Sales Hub
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen.
Meer informatie over eWay-CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers.
Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren.
Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.
Meer informatie over Kickserv
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Krachtige CRM voor teams van 1-100 personen die dol zijn op Macs. Integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Siri en meer.
Daylite is een krachtige CRM voor teams van 1 tot 100 werknemers die dol zijn op Macs. Integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Siri en meer. Krijg een overzicht van de communicatie met klanten, de status van projecten en deals - allemaal in één app. Eenvoudig aan te passen. Flexibel en groeit met je mee. Bespaar tijd met Daylite, zodat je team meer klanten, deals en projecten aan kan.
Meer informatie over Daylite for Mac
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Meer informatie over Agiled
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van deals via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer leads.
Meer informatie over Vtiger CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing.
Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen.
ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud.
Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten.
Meer informatie over Flowlu
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit.
Meer informatie over Caspio
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften.
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften.
Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
De enige keuze voor uitgebreide verkoopbevordering.
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek dat ze hebben uitgevoerd met verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvolle organisatie: motivatie van medewerkers, teamefficiëntie en meesterschap in de verkoop. De app is ontworpen om je bedrijf te helpen wijzigingen aan te brengen die voor elk aspect topprestaties mogelijk maken. De toegewijde CSM's en ondersteunend personeel van dit platform werken met je samen om deze strategieën te implementeren, zodat je de resultaten krijgt waar elk huis-aan-huisbedrijf op hoopt.
Meer informatie over SalesRabbit
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
----> NiceJob is de eenvoudigste manier om na de aankoop contact op te nemen met je klanten om er pleitbezorgers van te maken en meer reviews online te krijgen.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de eenvoudigste manier om na de aankoop contact op te nemen met je klanten om er pleitbezorgers van te maken en meer reviews online te krijgen. Integreer NiceJob met je CRM om te zien wie je grootste fans zijn om kansen voor terugkerende klanten te ontdekken en te benutten. Of gebruik NiceJob als een kleine CRM om je leads en klanten te beheren. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. ----> Probeer het gratis <----
Meer informatie over NiceJob
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Hatchbuck is software voor CRM en marketing automation waarmee je gemakkelijk prospects en klanten kunt ontwikkelen en meer omzet genereren.
De eenvoudigste manier om prospects te ontwikkelen tot klanten. Registreer leads op je website. Stuur slimmere e-mails. Blijf prospects doorlopend koesteren. Lever geïnteresseerde leads rechtstreeks aan je verkoopteam via de ingebouwde CRM. Beheer je verkoop- en marketingcampagnes en -workflows op een efficiënte manier. Dure, robuuste tools zijn te veel van het goede voor kleinere bedrijven. Hatchbuck heeft de kerntools die je nodig hebt, zonder dure toeters en bellen die je alleen maar afleiden.
Meer informatie over BenchmarkONE
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Teamgate is de ideale, gebruiksvriendelijke software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om je verkoopproblemen rechtstreeks aan te pakken.
De Teamgate CRM voor de verkoop is veel meer dan alleen een database voor contactbeheer. Teamgate is complete software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om je door het volledige verkoopproces te begeleiden, van leadcapture tot het beheer van klantensucces. Met behulp van integraties met o.a. MailChimp, Freshdesk, Google Drive, OpenStreetMap en Intercom kun je elk segment van je verkooppijplijn op een tijdbesparende en methodische manier beheren. Bovendien kun je inzichtelijke analyses en rapporten gebruiken om verstandig voor de toekomst te plannen.
Meer informatie over Teamgate
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub.
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten.
Meer informatie over HubSpot Service Hub
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Eenvoudige cloudgebaseerde CRM waarmee je de leads, gesprekken, vervolgstappen en taken kunt bijhouden die de levensader van je bedrijf zijn.
Sluit je aan bij tienduizenden kleine bedrijven die vervolgstappen beheren met een eenvoudige CRM die mensen al 10 jaar helpt om terug te keren naar datgene waar ze het meest van houden. Andere tools zijn vaak te omslachtig of vereisen te veel stappen. Highrise biedt de juiste, doordachte manier om leads te volgen, vervolgstappen te beheren en relaties op te bouwen. Begin met een gratis proefperiode van 30 dagen - voer vervolgstappen uit, sluit deals en breng de rest van de dag door met de dingen die alleen jij kunt doen.
Meer informatie over Highrise
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Online, gebruiksvriendelijke software ter ondersteuning van de zakelijke levenscyclus, inclusief verkoop, marketing, klantenondersteuning en verwerking van verkooporders.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en klantenondersteuning te verbeteren.
Deze technologie omvat naast verkoop, marketing en klantenondersteuning ook orderbeheer, orderverwerking en facturering. Het is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd.
Ontdek waarom dit platform is bekroond als top CRM-product van het jaar.
Meer informatie over Workbooks
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Meer informatie over Dolibarr
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Maak altijd en overal verbinding met je contacten. Hou één uniform bedrijfsadresboek bij dat gemakkelijk toegankelijk en klaar is om te delen met collega's.
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Maak kennis met de ingebouwde Pobuca-bot, je eigen virtuele assistent, die je helpt je zakelijke contacten up-to-date en binnen handbereik te houden.
Meer informatie over Pobuca Connect
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Eén platform voor uitzend- en adviesbureaus om verkoop, werving en human resources te beheren.
Oorwin, een in San Francisco gebaseerd SaaS-platform, biedt een volledig geïntegreerd platform voor een kandidaatvolgsysteem, CRM en HRMS (Human Resource Management System) om efficiëntie en groei te leveren voor uitzend- en adviesbureaus.
Dit unieke platform integreert en stroomlijnt processen in meerdere teams en regio's en verandert de traditionele manier van werving, verkoop en klantervaring met zijn gebruiksgemak en eenvoud.
Oorwin ondersteunt momenteel honderden bedrijven in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Singapore en India.
Meer informatie over Oorwin
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Verbeter je bedrijf door je mensen in staat te stellen informatie in het veld vast te leggen die je zal helpen om te groeien en waarmee je tijd kunt besparen.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop stimuleren en tijd besparen door de ogen en oren van iedereen om je heen maximaal in te zetten. Wingmate motiveert gebruikers om leads binnen enkele seconden vast te leggen (nieuw bedrijf, up-selling, servicegebreken, enz). Informatie komt warm binnen en wordt meteen georganiseerd, zodat je team binnen enkele seconden aan het werk kan. Uiteindelijk leidt dit tot meer inkomsten en een hechter team.
Meer informatie over Wingmate
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model.
Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen.
Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie.
Meer informatie over wolkvox
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Een modern platform voor klantervaringen waarmee bedrijven voor elke stap van het klanttraject gepersonaliseerde interacties kunnen creëren.
Een modern platform voor klantervaringen waarmee bedrijven voor elke stap van het klanttraject gepersonaliseerde interacties kunnen creëren, de betrokkenheid van het publiek kunnen vergroten en betere gegevens kunnen verzamelen. involve.me helpt gebruikers bij het moeiteloos maken en publiceren van leadpagina's en promoties voor leadacquisitie, quizzen en persoonlijkheidstests voor leadkwalificatie en -segmentatie, prijsberekeningen en digitale verkoopassistenten voor verkoopconversie en klanttevredenheidsonderzoeken voor het meten van de klantervaring.
Meer informatie over Involve.me
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots.
Meer informatie over Customerly
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
De meest intuïtieve, aanpasbare en kosteneffectieve CRM-oplossing op de markt.
1CRM stelt bedrijven in staat om langdurige klantrelaties te creëren met de meest intuïtieve, aanpasbare en kosteneffectieve CRM-oplossing op de markt. Door te focussen op een uitgebreide en eenvoudig aan te passen CRM-oplossing, brengt 1CRM op maat gemaakte CRM's binnen handbereik voor de meeste bedrijven. 1CRM onderscheidt zich door order-, service- en projectmanagement in zijn CRM-framework op te nemen - inclusief urenstaten en onkostenrapporten.
Meer informatie over 1CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Een open source CRM-systeem, met aangepaste oplossingen met een breed scala aan configuratietools en een gebruiksvriendelijke interface.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de mogelijkheid om de kosten van dure licenties om te leiden naar op maat gemaakte systemen die precies zijn afgestemd op je specificaties.
In 2017 werd YetiForce door Capterra uitgeroepen tot toonaangevende en uiterst betaalbare CRM-software. Er werden meer dan 500 verschillende CRM-toepassingen vermeld, maar YetiForce stond bovenaan.
Meer informatie over Yetiforce CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Meer informatie over Missive
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Open source modulaire CRM die kan worden geconfigureerd voor je verkoop- of serviceafdeling. Er is ook een gecombineerde optie beschikbaar.
Open source modulaire CRM die kan worden geconfigureerd voor je verkoop- of serviceafdeling. Er is ook een gecombineerde optie beschikbaar.
Meer informatie over SuiteCRM
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden