Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

CRM-software voor Windows

CRM-software (Customer Relationship Management) maakt de ondersteuning van klanten en het beheer van relaties en interacties met klanten mogelijk. Met een CRM-systeem kunnen organisaties in Nederland hun klanten beter beheren door middel van betrouwbare systemen en processen. CRM-systemen kunnen naadloos worden geïntegreerd met organisatorische processen in marketing, verkoop en klantenservice. Zie ook: contract management software en online CRM-systemen.

Nederland Lokale producten weergeven
160 resultaten
Facturen, offertes, crm en planning. Run je zaak makkelijk op één plek. Meer dan 15.000 ondernemers en hun teams geven het papierwerk uit handen met Teamleaders bedrijfsoftware. Meer informatie over Teamleader
Als ondernemer heb je je handen vol aan je zaak en alles wat daarbij komt kijken. Daarom maakt Teamleader je werk makkelijker en je handen vrij. Met onze business software kun je offertes maken, je klantrelaties managen, factureren en werk plannen. En dat alles op één plek. Zo zorg je ervoor dat alle relevante informatie niet langer versnipperd is over verschillende inboxen, Excel sheets en software. Resultaat: een perfect overzicht van je verkoopkansen, projecten en betalingen; en misschien nog crucialer: een haarscherp beeld van hoe je bedrijf presteert. Meer informatie over Teamleader

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Perfect voor eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams in alle sectoren wereldwijd. Het werkt goed samen met account- en klantbeheer. Meer informatie over monday sales CRM
monday sales CRM is een volledig aanpasbare CRM zonder code, perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven, gebouwd bovenop Work OS van monday.com. Het wordt de CRM zonder de frustratie genoemd en verwerkt alle verkoopprocessen en klantcommunicatie op één plek. Van het vastleggen van leads, het beheren van contactgegevens, het volgen van deals of het samenwerken tussen afdelingen, met monday sales CRM kun je het allemaal beheren. Je kunt ingebouwde automatiseringen gebruiken of eenvoudig je eigen automatisering creëren om elk handmatig werk te stroomlijnen, zodat je meer tijd kunt besteden aan de verkoop. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2000 klanten en zo'n 14.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
ActiveCampaign CRM helpt je meer te verkopen in minder tijd door geautomatiseerde leadprioritering, taakcreatie en contactbeheer te combineren.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten. Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten. Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens. Sluit sneller deals met deze verfrissende nieuwe kijk op klantrelaties. Meer informatie over ActiveCampaign

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Brevo biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Brevo wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier! Meer informatie over Brevo

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Bitrix24 is snelgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes en ook facturering.
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
SharpSpring biedt krachtige, flexibele marketing automation met volledig geïntegreerd CRM en management binnen social media voor bureaus en het MKB.
SharpSpring is een uitgebreid platform voor omzetgroei, met functies voor verkoop- en marketing automation. Het is een zeer flexibel platform en biedt krachtige, op gedrag gebaseerde e-mailmarketing, native of externe CRM-integratie, tools voor social management, bestemmingspagina- en blogbouwers, universele CMS-compatibiliteit en integratie met honderden apps. SharpSpring kost doorgaans minder dan 1/3 van de kosten van andere platforms en biedt marketingbureaus een speciaal partnerprogramma. Meer informatie over Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Odoo CRM is volledig te integreren met andere Odoo-apps.
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Gebruikers kunnen hun verkoopcyclus personaliseren, de controle over hun statistieken en prognoses nemen en automatisering van marketingcampagnes creëren om hun verkoopprestaties te verbeteren. Met Odoo CRM krijgen gebruikers meer leads en kunnen ze telefoongesprekken en vergaderingen opvolgen. Verkoopteams kunnen de kwaliteit van hun leads analyseren, snellere beslissingen nemen en tijd besparen door e-mails van alle contacten rechtstreeks in de toepassing te integreren. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt. Meer informatie over Act!

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
CRM-oplossing voor groeiende bedrijven om nieuwe klanten te werven, klantinteractie na de verkoop te volgen en projecten op te leveren.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Met meer dan 1,5 miljoen gebruikers in verschillende sectoren is Insightly toonaangevende CRM-software. Bedrijven gebruiken Insightly om contacten in elke fase van het verkoopproces te beheren, relaties met klanten bij te houden, hun verkooppijplijn te bewaken en meer. Meer informatie over Insightly

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven. 100% aanpasbaar. Beheer van de verkooppijplijn.
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven en geeft verkoopteams in een breed scala aan sectoren de mogelijkheid om baanbrekende relaties te ontwikkelen. PipelineDeals is ontworpen rond een gebruiksvriendelijke en aanpasbare gebruikerservaring, verkoopgerichte functies en toonaangevende klantenservice en service. Momenteel gebruiken meer dan 18.000 gebruikers in 60 landen PipelineDeals om zicht te krijgen op hun verkooppijplijn, waardoor ze zakelijke kansen kunnen versnellen en meer deals kunnen sluiten. Meer informatie over Pipeline CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
MET NAME GESCHIKT VOOR 1-20 GEBRUIKERSACCOUNTS - Less Annoying CRM is een eenvoudige tool voor klantrelatiebeheer die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
EngageBay is een alles-in-één CRM met automatisering van de verkoop, marketing en service geïntegreerd in één enkel platform.
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing, verkoop en service om je bedrijf op te schalen. Met het uitgebreide pakket van functies kun je leads vastleggen, ontwikkelen en ze betrokken maken, ze omzetten naar tevreden klanten en een superieure klantervaring bieden met behulp van het geïntegreerde platform. Stop met het betalen voor functies die je niet nodig hebt en schakel vandaag nog over naar EngageBay. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Wise Agent helpt REALTORS® efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer geld kunnen verdienen met minder stress.
Wise Agent is een zeer krachtig alles-in-één CRM-platform voor makelaars dat contactbeheer, leadautomatisering, transactiebeheer en software voor vastgoedmarketing combineert. Dit platform is geïntegreerd met andere toonaangevende bedrijven op het gebied van vastgoedtechnologie, waardoor vastgoedprofessionals de mogelijkheid hebben om hun hele bedrijf op één systeem te runnen. Het resultaat is dat Wise Agent REALTORS® helpt efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer zaken kunnen doen. Meer informatie over Wise Agent

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. Meer informatie over eWay-CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen. Het kan worden gebruikt om een groot aantal bedrijfsprocessen bij te houden, waaronder verkoop, partnerschappen, ondersteuning, in dienst nemen, dealflow en nog veel meer. Streak bevat ook een krachtige set e-mailtools, zoals e-mailtracering, waarmee je kunt bijhouden wanneer een e-mail wordt geopend. Meer informatie over Streak

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Really Simple Systems CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die lezers hun collega's sterk zouden aanbevelen. Sugar is voor de ontregelaars, de vernieuwers en de visionairs. Sugar biedt een toonaangevende klantervaring, een eenvoudige interface en een intuïtief maatwerkplatform. Meer informatie over SugarCRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider. Het biedt bedrijven een concurrentievoordeel dat wereldwijd is bewezen!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, en ook must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie! Meer informatie over Maximizer CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen. ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Online wervingssoftware en sociaal wervingsplatform voor interne rekruteringsteams en vooruitstrevende wervingsbureaus.
Het gemiddelde wervingsbureau heeft veel online tools: kandidatenvolgsysteem, website, vacaturesites, sociale media. Maar met weinig of geen integratie tussen deze tools, raken kandidaten het overzicht kwijt tussen de verschillen met concurrerende recruiters. Firefish sluit alles naadloos op elkaar aan: het kandidatenvolgsysteem en de CRM, website, marketing en sociale kanalen zijn allemaal geïntegreerd om de plaatsingsmogelijkheden te maximaliseren. Meer informatie over Firefish

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Front laat klantrelatiebeheer weer om relaties draaien. Ontdek waarom meer dan 8000 bedrijven op Front vertrouwen.
Front is het ideale CRM-systeem voor verkoop-, klantensucces- en ondersteuningsteams die zich richten op het opbouwen van sterkere relaties met leads en klanten. Front ondersteunt elk belangrijk gesprek met prospects en klanten met capaciteiten voor teamsamenwerking en contextuele gegevens om ervoor te zorgen dat elk communicatiepunt altijd snel, nauwkeurig en zeer persoonlijk is. Ontdek waarom meer dan 8000 bedrijven sterkere relaties opbouwen met Front. Meer informatie over Front

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Beheer en laat je bedrijf groeien met één app die alles doet. Vaarwel eindeloze telefoontjes, vaarwel papierwerk, hallo klantenbinding.
Reken af met je factureringstaken, zodat je tijd kunt besparen en je kunt concentreren op het bevorderen van je bedrijf. Maak moeiteloos aantrekkelijke facturen vanaf je desktop of mobiel en versnel betalingen met automatische klantherinneringen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten te stroomlijnen en je snel aan te passen aan veranderende bedrijfs- en klantbehoeften. Meer informatie over SAP Customer Experience

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Velocify is het toonaangevende verkoopversnellingsplatform dat snelheid en controle toevoegt aan het verkoopproces.
Velocify is het toonaangevende platform voor verkoopversnelling. Het bedrijf helpt meer dan 1500 verkoopteams om meer te verkopen door het verkoopproces van begin tot eind te stroomlijnen en te optimaliseren. Het platform van Velocify helpt verkoopteams prospects nauwkeuriger op te sporen, leadbetrokkenheid te versnellen en effectieve workflows te implementeren, waardoor verkoopteams meer leads kunnen vinden en converteren. Meer informatie over Velocify

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Nederland Lokaal product
Virtuagym is marktleider in innovatieve alles-in-één fitnessoplossingen. Van de kleinste studio tot de grootste keten, wij hebben alles in huis.
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles uit elk werkuur willen halen, en het is het perfecte maatje om je bedrijf nieuw leven in te blazen. Virtuagym ondersteunt alles van automatische lidmaatschapsbetalingen tot individueel ledenbeheer, en het kan opschalen om te voldoen aan de vereisten van de kleinste onafhankelijke trainer of het grootste sportschoolconglomeraat. Meer informatie over Virtuagym

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
CRM voor bouwbedrijven van $ 5 miljoen - $ 100 miljoen. De software meet, registreert en stroomlijnt het verkoopproces.
De populaire CRM-software voor de bouwsector. Deze software helpt aannemers eraan te herinneren leads, biedingen en klanten op te volgen. Dit systeem helpt het verkoopteam om essentiële elementen van de verkoop te implementeren, zoals opvolging, het beheren van leads, biedingen en andere verkoopgerelateerde activiteiten. Dit stelt leidinggevenden in staat om hun verkoopteam verantwoordelijk te houden en bedrijfskritische analyses te ontvangen die slimme besluitvorming stimuleren. Meer informatie over FollowUp CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Pipeliner CRM stimuleert uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers via zijn verkoopvriendelijke interface, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel leren, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement. Gebruikers kunnen bovendien eenvoudig aanpassen wat ze zien, om het systeem af te stemmen op hun eigen situatie. Het administratieve backend van Pipeliner is ook visueel georiënteerd en gebruiksvriendelijk met slepen en neerzetten, regelspecifieke bewerking en andere niet-technische tools. Daarnaast bevat Pipeliner een toonaangevende mobiele CRM-app. Meer informatie over Pipeliner CRM

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Aantrekkelijke CRM-prijzen plus hoogwaardige tools en functies. Contactbeheer-/e-mailmarketingoplossing voor kleine bedrijven.
De geweldige prijzen zijn de belangrijkste reden waarom tevreden klanten BigContacts verkiezen boven andere CRM's. Prijzen plus alle geweldige functies en tools. BigContacts is ook een uitstekende oplossing voor contactbeheer en e-mailmarketing op basis van eenvoudige implementatie. Upgrade deze maand en ontvang 20% korting voor de levensduur van het account plus ontvang teamtraining zonder extra kosten. Gebruik deze code: 20%LIFETIMEDISCOUNT Plannen beschikbaar vanaf slechts $ 5 per gebruiker - per maand. Meer informatie over BigContacts

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Geïntegreerde oplossingen die alle dealer- en inkoopprocessen beheren, zoals digitale reclame, financiering, verkoop, verzekeringen en meer.
Het platform van CDK Global biedt oplossingen voor geïntegreerde technologie voor meer dan 26.500 dealers van auto's, vrachtwagens, motorfietsen, schepen en recreatievoertuigen en industrieel gereedschap in Noord-Amerika, Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië-Stille Oceaan en Zuid-Amerika. CDK wordt gebruikt in meer dan 100 landen wereldwijd en maakt het voor dealers zoals jij gemakkelijk om meetbare resultaten te bereiken en extra winst te bevorderen op elk gebied van je bedrijf. Meer informatie over CDK Global

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Heb je een zakelijk probleem? Los het op met Claris FileMaker. Maak apps op maat om aan je unieke zakelijke behoeften te voldoen.
Met Claris FileMaker kun je snel apps op maat bouwen die je bedrijf nodig heeft, maar die je nergens kunt vinden. Het internationaal toonaangevende Workplace Innovation Platform maakt het voor iedereen gemakkelijk om een app op maat te maken. Maak apps om contacten te beheren, inventaris bij te houden, projecten te organiseren en meer. FileMaker Pro wordt geleverd met ingebouwde sjablonen om je creativiteit een vliegende start te geven. En een breed scala aan sjablonen, tools, apps en trainingsmateriaal is binnen handbereik op de Marketplace. Meer informatie over Claris FileMaker

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase
TrackerRMS is een volledig geïntegreerd CRM-systeem voor werving en verkoop voor alle kleine en middelgrote wervings- en adviesbedrijven. Als leider op het gebied van wervingssoftware biedt TrackerRMS een all-inclusive gebruikerservaring tegen een concurrerend vast tarief dat een ondersteunde implementatie en voortdurende ondersteuning omvat. Naast regelmatige functie-updates en -verbeteringen op basis van feedback van klanten en verzoeken, kan TrackerRMS naadloos worden geïntegreerd met verschillende partners in de sector om je zakelijke workflow te verbeteren. Meer informatie over Tracker

Functies

  • Interne chatintegratie
  • Segmentering
  • Workflowbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Contactendatabase