Beste keuzes

Gesponsord

Populaire lokale producten in Nederland

Ontdek de beste lokale producten in jouw land op basis van reviews van gebruikers.

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
290 resultaten
Nederland Lokaal product
Met de software van Gripp kan je bedrijf de activiteiten, inzichten en administratie centreren in één systeem. Meer informatie over Gripp
Met de software van Gripp kan je bedrijf de activiteiten, inzichten en administratie centreren in één systeem. Het is de missie van het platform om jou tijd te besparen en waardevolle rapporten voor je bedrijf te leveren. Het platform heeft meer dan 1500 klanten, jarenlange ervaring en sterke partnerschappen om deze missie te bereiken. Meer informatie over Gripp

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Creëer aangepaste en automatische workflows om de processen van je team te stroomlijnen met het open platform van monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com, een besturingssysteem voor werk, is een eenvoudige manier om de productiviteit te verhogen, en de realtime bron van waarheid waar je team op kan vertrouwen voor alle dagelijkse processen. Dankzij de codevrije automatisering kun je de workflow van je team op de automatische piloot zetten, zodat ze zich kunnen concentreren op zinvol werk. Ondertussen zorgen aangepaste waarschuwingen, automatische statusupdates en projectstromen ervoor dat je teamleden op elkaar afgestemd blijven wat betreft prioriteiten, zodat je nooit je deadlines mist. Meer informatie over monday.com

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Polaris verzamelt 100% nauwkeurige bedrijfsgegevens in realtime, voert de zware analyse uit en doet aanbevelingen voor proactieve besluitvorming. Meer informatie over Polaris PSA
Polaris helpt dienstverlenende bedrijven om geen geld meer te verliezen, door kansen te ontdekken om het gebruik en de winstgevendheid te verhogen. Het verzamelt voortdurend gegevens van gebruikers en systemen, waardoor één bron van waarheid wordt gecreëerd die 100% nauwkeurig is en je helpt soepel tussen verschillende groepen te werken. Polaris maakt het je gemakkelijk om moeilijke zakelijke beslissingen te nemen door realtime gegevens te analyseren en jou de best mogelijke keuzes aan te bevelen. Dankzij op uitzonderingen gebaseerde proactieve waarschuwingen zie je alleen wat er voor jou belangrijk is. Meer informatie over Polaris PSA

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Client PSA, de nummer 1 beoordeelde Salesforce Professional Services (PSA)-software op AppExchange voor het MKB, en we zijn er trots op! Meer informatie over Klient PSA
Als u op zoek bent naar een manier om uw professionele dienstverleningsprojecten van begin tot eind te beheren, dan is Klient PSA het platform voor u. We hebben het ontworpen met klanten als kern, zodat u gemakkelijk met hen kunt samenwerken tijdens het verkoop- en serviceleveringsproces. Bovendien kunt u met ons krachtige platform alle aspecten van de levenscyclus van uw project volgen en beheren - van offertes en contracten tot tijdregistratie, facturering en rapportage. Klaar om te zien hoe Client PSA uw bedrijf kan veranderen? Meer informatie over Klient PSA

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
De snelle, flexibele manier om teams en projecten in te plannen. Volg de beschikbaarheid op dynamische wijze, analyseer de werkbelasting en verhoog de productiviteit. Meer informatie over Resource Guru
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om teams en projecten in te plannen. Beheer mensen, apparatuur en vergaderzalen op één plek en automatiseer het bijhouden van beschikbaarheid. Integreer meerdere agenda's en creëer een dynamische resourcegids zodat je gemakkelijk werk kunt plannen en toewijzen. Houd je team op de hoogte met persoonlijke dashboards en e-mails over de dagelijkse planning. Analyseren van bezettingsgraden, klanten en projecten voor nauwkeurigere prognoses en budgetten. Bedrijven zoals NASA en L'Oreal vertrouwen er al op. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Wrike is software voor professional services automation met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is krachtige software voor professionele diensten die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Verras je klanten bij elk project. Meer informatie over Wrike

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Best beoordeeld alles-in-één RMM + PSA-software. Onbeperkt aantal apparaten, je betaalt alleen per technicus. Alles wat je nodig hebt ... op één plek! Meer informatie over Atera
De best beoordeelde alles-in-één RMM- en PSA-software voor managed services providers (MSP). Atera omvat bewaking en beheer op afstand, PSA, externe toegang, rapporten, facturering en meer, allemaal in één platform. De betaalbare prijzen per technicus helpen zowel kleine als grote MSP's te groeien zonder extra kosten. Alle tariefplannen bevatten een onbeperkt aantal apparaten voor een laag maandelijks vast tarief. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Atera

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Productive is de automatiseringsoplossing om winstgevend zaken te doen, van verkoop tot facturering. Meer informatie over Productive
Productive is de automatiseringsoplossing om winstgevend zaken te doen, van verkoop tot facturering. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Werk samen aan taken en hou de tijd bij met eenvoudige tijdregistratie. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Online projectmanagement voor architecten en ingenieurs sinds 2003. Alles wat nodig is plus eenvoudige QuickBooks-integratie. Meer informatie over Base Builders
Sinds 2003 ondersteunt Base Builders architectuur- en ingenieursbureaus met een eenvoudige maar robuuste oplossing voor projectmanagement. Het systeem volgt projecten van voorstel tot afsluiting. Het is precies bekend waar elk project in realtime staat. Het beheert zelfs subconsultants. De QuickBooks-integratie elimineert dubbele gegevensinvoer. Meer informatie over Base Builders

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana is een tool voor PSA (professional services automation) die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadmini stratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet maakt flexibiliteit mogelijk via automatisering - geen codering vereist! Creëer krachtige geautomatiseerde workflows met eenvoudige regels die elke zakelijke gebruiker kan maken, zonder een enkele coderegel, complexe formules of hulp van IT. Smartsheet is de beste manier om het werk te plannen, bij te houden, te automatiseren en te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! Meer informatie over ClockShark

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en monitoring van werknemers voor teams op afstand en in het veld. Planning, facturering, rapportage, salarisadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Asana, Github en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
NetSuite PSA helpt projectgerichte bedrijven over de hele wereld hun omzet te verhogen, hun kosten te verlagen en hun cashflow te maximaliseren.
De PSA-oplossing van NetSuite biedt een allesomvattende, end-to-end oplossing om je bedrijfsprestaties te maximaliseren. Met de PSA-oplossing van NetSuite krijg je meer inzicht in je professionele dienstenorganisatie, verbeter je het gebruik van bedrijfsmiddelen, stroomlijn je de facturering, verbeter je de tijdige oplevering van projecten en verhoog je de winstgevendheid. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
UiPath is de leider op het gebied van gerobotiseerde procesautomatisering, met oplossingen voor de grootste internationale bedrijven, BPO's en Shared Services-organisaties.
De meest geavanceerde, schaalbare, uitbreidbare en duurzame oplossing voor servicebedrijven om alle processen en bronnen op één plek te automatiseren, in te plannen en te beheren. Met deze veelzijdige automatiseringssoftware kun je je eigen werkstromen visueel ontwerpen, zonder scripting of codering. UiPath werkt met vrijwel elke toepassing en elk systeem, ongeacht de bron of geografie, en biedt bovendien volledige auditmogelijkheden en geavanceerde analytische rapportering met kant-en-klare aanpasbare dashboards. Meer informatie over UiPath

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Emburse Nexonia Expenses

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Geef de efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid een boost met intuïtief projectmanagement, toewijzing van middelen en tools voor bedrijfsinformatie.
BQE Core is een uniform platform voor projectmanagement dat je, van projecten tot mensen, volledig inzicht geeft in en controle geeft over elk element van je bedrijf. Meet en beheer moeiteloos projectprestaties en personeelsgebruik met intuïtieve business intelligence-dashboards, vereenvoudigde uren- en kostenregistratie, krachtige tools voor projectmanagement en geautomatiseerde facturering en rapportage. Met het cloudgebaseerde platform van Core en native mobiele apps kunnen jij en je team het werk vanaf elke plek beheren. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
**uitstekend beoordeelde PSA-software volgens G2** Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Je hebt een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Meer informatie over BigTime

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
"Mavenlink is niet alleen de PSA-leverancier – ze overtreffen de verwachtingen bij bijna elke stap."
Ga met Mavenlink verder dan PSA door middelenbeheer, projectmanagement, samenwerking, projectfinanciën en business intelligence samen te brengen in één oplossing. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit, verbeterde financiële prestaties en een hogere acceptatiegraad. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. "Mavenlink is niet alleen de PSA-leverancier – ze overtreffen de verwachtingen bij bijna elke stap." Meer informatie over Kantata

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Gratis platform voor PSA (Professional Services Automation) dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel en met open source-code.
Bitrix24 is het enige gratis softwarepakket voor PSA (professional services automation) dat alle aspecten van een typisch bedrijf kan beheren: van klantbeheer en facturering tot documentbeheer, taken en projecten, HR, tijdbeheer, kennisbeheer, samenwerking, interne communicatie en zelfs callcenter. Belangrijk is dat Bitrix24 zowel in de cloud en als zelfgehoste software beschikbaar is die op je server kan worden geïnstalleerd (als je voor deze optie kiest, krijg je toegang tot de open source-code). Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten.
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen. Meer informatie over Harvest

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Geïntegreerde software voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Avaza is een reeks cloudgebaseerde softwareoplossingen voor klantgerichte bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is. Meer informatie over Avaza

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a business management software designed to help freelancers, solopreneurs, entrepreneurs, studios and so on, save time on running their business. With its entire suite of features, Fiverr Workspace solves many of the problems that plague the modern freelancer. Its your one-stop-app for proposals, contracts, projects, time tracking, invoicing, scheduled invoicing, payments, recurring payments, task management, income & expense tracking and reporting. Meer informatie over Fiverr Workspace

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Meer informatie over Everhour

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes.
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf één plek, zodat je team kan besparen op licentiekosten en geen meerdere tools meer hoeft te gebruiken. De rapportagesystemen en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde werkstroomtool kun je dingen automatiseren die je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. Met succes gebruikt door kleine teams, populaire merken en Fortune 500-bedrijven. Probeer het zelf! Meer informatie over Celoxis

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprin cipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Help je team taken op tijd en binnen het budget te voltooien met Easy Projects. Beheer bronnen, werk samen met klanten en nog veel meer.
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en bedrijven die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Robuust projectmanagement ter ondersteuning van een onbeperkt aantal taken, meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren; Diepgaande rapportering; Beheer van hulpbronnen; Tracering van facturatie en projectfinanciering; Databeveiliging; Meer dan 1000 integraties. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve teams en bedrijven.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en projecten creëren, tijd plannen en bijhouden en je team inplannen. Profiteer van offertes en facturering met één klik, rechtstreeks vanuit je taakplan, en sluit je financiën aan met de Quickbooks- en Xero-integraties. Ga gratis aan de slag en doe je voordeel met een gratis, live demo van 30 minuten, verzorgd door een van de teamleden. Meer informatie over Streamtime

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants , boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten. Meer informatie over Plooto

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Het is het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd. Tegenwoordig vertrouwen meer dan 100.000 gebruikers op ConnectWise Manage om een grotere verantwoordelijkheid, operationele efficiëntie en winstgevendheid te bereiken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen. Meer informatie over ConnectWise PSA

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven.
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren. Meer informatie over Timely

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor Professional Services Automation (PSA) voor professionele en creatieve diensten.
Scoro is een end-to-end oplossing voor Professional Services Automation (PSA) waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddel en die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk en taken, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage en realtime dashboards. Je hoeft niet langer over te schakelen tussen verschillende tools met elk één functie! Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Door dashboards en gegevensinvoer op één scherm te combineren, krijgen gebruikers een unieke ervaring waarbij alles met één klik kan worden gedaan.
OfficeTools is de toonaangevende leverancier van praktijkbeheersoftware voor bedrijven in de fiscale en boekhoudkundige sector. OfficeTools biedt je alles wat een bedrijf nodig heeft om dagelijkse activiteiten uit te voeren, inclusief de centralisatie van klantgegevens, het volgen van vervaldatums, personeel, workflowbeheer, geautomatiseerde facturering en urenregistratie, en combineert een aantal van de belangrijkste productiviteits- en beheerfuncties in een geïntegreerde oplossing die centraal zal komen te staan in je praktijk. Meer informatie over OfficeTools

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Geef teams de mogelijkheid om het werk te leveren dat ertoe doet met Planview Clarizen-software voor het beheer van bedrijfsbrede werk- en projectportfolio's.
Planview Clarizen is een bekroonde oplossing voor werkmanagement voor ondernemingen en PPM waarmee programmamanagers realtime inzicht kunnen krijgen in lopende werkzaamheden, workflows kunnen automatiseren, risico's proactief kunnen beheren en een grotere zakelijke impact kunnen bereiken. Met Planview Clarizen kan je organisatie snel reageren op kansen en veranderende marktomstandigheden door ideeën om te zetten in strategieën, plannen en acties. Perfect voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Planview AdaptiveWork

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam. Meer informatie over Bill4Time

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je servicebedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen.
Accelo stroomlijnt je servicebedrijf en automatiseert herhaalbare processen. Bespaar tijd en geld door je bedrijf te draaien op één enkel, geïntegreerd systeem. Met Accelo worden klantenaccounts, projecten, urenstaten, contracten en meer voor je bijgehouden, zodat je minder tijd kwijt bent aan vergaderingen en administratieve taken, en meer tijd kunt besteden aan je klanten. Richt je opnieuw op het werk wat je graag doet met het Accelo-platform voor automatisering van servicewerkzaamheden. Meer informatie over Accelo

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
De nieuwe en betere manier om afspraken te boeken. Begin met het automatiseren van je bedrijf met behulp van Bookafy. Gratis proefversie inbegrepen. Geen creditcard vereist!
Bookafy heeft een van de meest robuuste functiesets op de markt ... De belangrijkste onderscheidende factor is het ontwerp: een mooie boekingspagina en/of een naadloze integratie van de lichtbak voor je website (deze kan gratis voor je worden geïnstalleerd!). Als je ontwerpbewust bent en je wilt software die je merk goed weerspiegelt ... Probeer Bookafy. Ja, er is een wederzijdse synchronisatie met Google, Ical, Outlook, Office 365 en Outlook Exchange, een Open API, betalingen, lessen, onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkt aantal afspraaktypen en meer. Meer informatie over Bookafy

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet. Meer informatie over Autotask PSA

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Webgebaseerde software voor tijdfacturatie voor professionals. Ontdek waarom met een gratis proefversie van 30 dagen.
Met TimeSolv kunnen bedrijven hun factureerbare tijd verhogen en sneller betaald worden. Dit product is uitgebreide, maar toch eenvoudig te gebruiken cloudsoftware voor facturering die zich sinds 1999 heeft bewezen en waarmee al meer dan $ 5,2 miljard is gefactureerd. TimeSolv kan offline en online worden gebruikt. Compatibel met pc's en Macs, iPad en andere tablets, iPhones en Android-app. Via het klantenportaal kunnen je klanten hun factuur eenvoudig online bekijken en betalen, wat betekent dat je sneller wordt betaald. Probeer de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over TimeSolv

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
ITM Platform biedt uitgebreid project-, programma- en portfoliobeheer, inclusief resourceplanning en volledige PMO-ondersteuning.
ITM Platform biedt eenvoudig project- en portfoliobeheer. Beheer agile- en watervalprojecten, geef prioriteit aan wat het beste is voor je bedrijf, beheer projectfinanciën en gebruik realtime-informat ie om te rapporteren hoe projecten presteren. ITM Platform verbindt je hele organisatie in een samenwerkingsruimte en is in slechts enkele dagen in gebruik te nemen. Meer informatie over ITM Platform

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Made by and for professional services firms, Projectworks is the easiest-to-use product that is still rich in flexibility and insights.
Projectworks was built for consulting, architecture, and engineering firms. Customers in these industries tell us all the time, "I have never found something that matches so closely how we operate!" Developed by Professional Services, for Professional Services, Projectworks combines resourcing, timesheets, revenue forecasts, and reporting to provide effortless visibility into profitability and enable better decision-making. Better teamwork starts with us! Start your free trial today! Meer informatie over Projectworks

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Oplossing voor ondersteuning op afstand, ticketing en PSA ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen.
Professional Services Automation (PSA) speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer