Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

PSA-software (Professional services automation)

PSA-software (professional services automation) maakt het volgen, plannen, beheren en factureren van diensten door onafhankelijke aannemers en dienstverleners mogelijk. PSA-toepassingen helpen bij het stroomlijnen van individuele projecten, voorkomen van inkomstenverlies en trage factureringscycli en beheren van bestuur. PSA-oplossingen geven een algemeen overzicht van financiën, activiteiten en klantrelaties, waardoor een efficiëntere organisatie mogelijk wordt. Zie ook: project management tools, urenregistratie- en declaratiesoftware en personeelsbeheer software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie PSA-software (Professional services automation) met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
122 resultaten
Nederland Lokaal product
Volg offertes, projecten, resources, taken, urenstaten, marges en facturen. Verbind kantoorpakketten, financiën, CRM, Slack, Trello, Jira. Meer informatie over VOGSY
VOGSY, de PSA-oplossing (Professional Services Automation) voor Google Workspace, verenigt je quote-to-cash-stroom met Gmail, Google Drive, Documenten en Spreadsheets. Beheer en volg klantrelaties, projecten, middelen, taken, urenstaten, uitgaven en geautomatiseerde offertes, facturen en rapporten op een direct vertrouwd Google-gebaseerd platform. En dat is nog maar het begin. Met realtime financiële inzichten en zichtbaarheid in het hele bedrijf is VOGSY de sleutel tot het voorspelbaar maken van verkoop, middelen en inkomsten. Meer informatie over VOGSY

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Met de software van Gripp kan je bedrijf de activiteiten, inzichten en administratie centreren in één systeem. Meer informatie over Gripp
Met de software van Gripp kan je bedrijf de activiteiten, inzichten en administratie centreren in één systeem. Het is de missie van het platform om jou tijd te besparen en waardevolle rapporten voor je bedrijf te leveren. Het platform heeft meer dan 1500 klanten, jarenlange ervaring en sterke partnerschappen om deze missie te bereiken. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Creëer aangepaste en automatische workflows om de processen van je team te stroomlijnen met het open platform van monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com, een besturingssysteem voor werk, is een eenvoudige manier om de productiviteit te verhogen, en de realtime bron van waarheid waar je team op kan vertrouwen voor alle dagelijkse processen. Dankzij de codevrije automatisering kun je de workflow van je team op de automatische piloot zetten, zodat ze zich kunnen concentreren op zinvol werk. Ondertussen zorgen aangepaste waarschuwingen, automatische statusupdates en projectstromen ervoor dat je teamleden op elkaar afgestemd blijven wat betreft prioriteiten, zodat je nooit je deadlines mist. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Polaris verzamelt 100% nauwkeurige bedrijfsgegevens in realtime, voert de zware analyse uit en doet aanbevelingen voor proactieve besluitvorming. Meer informatie over Polaris PSA
Polaris helpt dienstverlenende bedrijven om geen geld meer te verliezen, door kansen te ontdekken om het gebruik en de winstgevendheid te verhogen. Het verzamelt voortdurend gegevens van gebruikers en systemen, waardoor één bron van waarheid wordt gecreëerd die 100% nauwkeurig is en je helpt soepel tussen verschillende groepen te werken. Polaris maakt het je gemakkelijk om moeilijke zakelijke beslissingen te nemen door realtime gegevens te analyseren en jou de best mogelijke keuzes aan te bevelen. Dankzij op uitzonderingen gebaseerde proactieve waarschuwingen zie je alleen wat er voor jou belangrijk is. Meer informatie over Polaris PSA

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Meer informatie over ConnectWise PSA
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Het is het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd. Tegenwoordig vertrouwen meer dan 100.000 gebruikers op ConnectWise Manage om een grotere verantwoordelijkheid, operationele efficiëntie en winstgevendheid te bereiken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen. Meer informatie over ConnectWise PSA

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
TACO automatiseert de integratie van monitoring, helpdesk, waarschuwingen, incidenten, wijzigingscontroles en automatiseringsplatforms en -capaciteiten. Meer informatie over TACO
TACO automatiseert de integratie van monitoring, helpdesk, waarschuwingen, incidenten, wijzigingscontroles en automatiseringsplatforms en -capaciteiten. Hierdoor worden automatische updates en patches mogelijk op basis van een goedkeuringsworkflow. De alles-in-één platforms bieden een centraal dashboard dat metingen, evenementen, taken en activiteiten verzamelt voor gemakkelijke toegang op een centrale plek. Op verzoek kunnen aangepaste automatiseringsverzoeken worden ontwikkeld. Meer informatie over TACO

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
CV Partner wordt gebruikt door toonaangevende professionele dienstverleners om hun cv's en casestudy's te beheren en meer offertes en voorstellen te winnen. Meer informatie over CV Partner
CV Partner is een SaaS-tool om te automatiseren hoe je cv's en casestudy's beheert voor biedingen en voorstellen. Met CV Partner kun je de cv's en referenties van je bedrijf aanpassen voor aanbestedingen, biedingen of RFP's. De tool maakt het ook mogelijk om moeiteloos cv's en casestudy's naar Word, PowerPoint en pdf te exporteren, inclusief klant- en biedingsspecifieke sjablonen. Bedrijven die CV Partner gebruiken, besteden 50% minder tijd aan het bijwerken van cv's en casestudy's en worden gebruikt door toonaangevende merken in de professionele dienstensector. Meer informatie over CV Partner

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
SolarWinds® RMM helpt om tickets te creëren, facturering te vereenvoudigen en je IT-bedrijf effectief te beheren. Meer informatie over N-sight
Met een geïntegreerde PSA-oplossing die is gestroomlijnd voor IT-professionals biedt SolarWinds® RMM je de tools die je nodig hebt om je IT-bedrijf of -afdeling te runnen zonder je in de dagelijkse beslommeringen te begraven. Vereenvoudig je ticketworkflow door automatisch tickets te genereren voor problemen die jij als kritisch beschouwt. Maak procesbeheer een fluitje van een cent met snelle ticketing, eenvoudige planning en uitgebreide facturering. Verminder het papierwerk en de tijd die je eraan besteedt, zodat je je kunt concentreren op het leveren van uitstekende service. Meer informatie over N-sight

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor Professional Services Automation (PSA) voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor Professional Services Automation (PSA) waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk en taken, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage en realtime dashboards. Je hoeft niet langer over te schakelen tussen verschillende tools met elk één functie! Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
De snelle, flexibele manier om teams en projecten in te plannen. Volg de beschikbaarheid op dynamische wijze, analyseer de werkbelasting en verhoog de productiviteit. Meer informatie over Resource Guru
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om teams en projecten in te plannen. Beheer mensen, apparatuur en vergaderzalen op één plek en automatiseer het bijhouden van beschikbaarheid. Integreer meerdere agenda's en creëer een dynamische resourcegids zodat je gemakkelijk werk kunt plannen en toewijzen. Houd je team op de hoogte met persoonlijke dashboards en e-mails over de dagelijkse planning. Analyseren van bezettingsgraden, klanten en projecten voor nauwkeurigere prognoses en budgetten. Bedrijven zoals NASA en L'Oreal vertrouwen er al op. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Oplossing voor ondersteuning op afstand, ticketing en PSA ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen. Meer informatie over Naverisk
Professional Services Automation (PSA) speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Productive is de automatiseringsoplossing om winstgevend zaken te doen, van verkoop tot facturering. Meer informatie over Productive
Productive is de automatiseringsoplossing om winstgevend zaken te doen, van verkoop tot facturering. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Werk samen aan taken en hou de tijd bij met eenvoudige tijdregistratie. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Primetric transformeert je werklogboeken in betrouwbare gegevens over het gebruik en de winstgevendheid in je softwareontwikkelingsbureau. Meer informatie over Primetric
Bedoeld voor bedrijven in de softwareontwikkeling en IT-diensten. Primetric is een oplossing voor leidinggevenden die inzicht willen krijgen in de toestand van hun bedrijf. Meet en voorspel met vertrouwen de bruikbaarheid en de winstgevendheid van werknemers in al je projecten. Dankzij realtime rapporten en inzichten die worden gegenereerd door je werklogboeken (bijv. geïntegreerd met Jira of met behulp van ingebouwde urenregistratie), kun je eindelijk werklast- en toewijzingsgegevens combineren met de directe impact op financiële prestaties, en dat allemaal op één plek. Meer informatie over Primetric

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Aanpasbare end-to-end oplossing voor talentwerving voor organisaties op het gebied van consulting, uitzenddiensten, wervingsdiensten en professionele dienstverlening. Meer informatie over Conrep
De PSA-software van Conrep biedt een end-to-end oplossing voor organisaties op het gebied van consulting, uitzenddiensten, wervingsdiensten en professionele dienstverlening. Conrep verbetert alle aspecten van je bedrijf: werkprocessen, tracering en controle. De eenvoudig te implementeren, webbeheerde oplossing verhoogt de efficiëntie van de organisatie, maximaliseert het gebruik van middelen, faciliteert samenwerking binnen teams, en bevordert de individuele verantwoordelijkheid en productiviteit. Meer informatie over Conrep

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Met awork werkt jouw team beter en gelukkiger samen: Projecten beheren, middelen plannen, tijden bijhouden. 2000+ teams houden van awork. Probeer het nu. Meer informatie over awork
awork is automatisch projectmanagement voor teams. Het bundelt je taken in lijsten, Kanbanborden en Gantt-diagrammen. Coördineer taken en volg tijden - ook via app en spraakopdracht. Blijf op de hoogte via slimme meldingen - zelfs volledig geautomatiseerd: op de automatische piloot. Verbind awork met Slack, agenda's, factureringstools of gebruik Zapier om meer dan 1000 andere apps te integreren. Als het eerste AVG-compliante alternatief uit Duitsland houdt awork providers uit Silicon Valley bij en zet het tegelijkertijd nieuwe benchmarks op. Meer informatie over awork

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Online projectmanagement voor architecten en ingenieurs sinds 2003. Alles wat nodig is plus eenvoudige QuickBooks-integratie. Meer informatie over Base Builders
Sinds 2003 ondersteunt Base Builders architectuur- en ingenieursbureaus met een eenvoudige maar robuuste oplossing voor projectmanagement. Het systeem volgt projecten van voorstel tot afsluiting. Het is precies bekend waar elk project in realtime staat. Het beheert zelfs subconsultants. De QuickBooks-integratie elimineert dubbele gegevensinvoer. Meer informatie over Base Builders

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
HaloPSA combineert alles wat een Managed Service Provider nodig heeft op één centrale locatie. Meer informatie over HaloPSA
HaloPSA is een enkele, allesomvattende oplossing, ontworpen voor MSP's. HaloPSA geeft je de mogelijkheid om je uitgebreide service desk te beheren met krachtige, ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Met een geïntegreerd PSA (Professional Services Automation)-platform ervaar je functies zoals urenregistratie en facturering, geavanceerde rapportage, activabeheer, externe toegang, naadloze integraties, automatiseringstools en meer. Op jouw eisen afgestemd met een intuïtieve UI, om problemen met je klanten op te lossen via een onbegrensde PSA-oplossing. Meer informatie over HaloPSA

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana is een tool voor PSA (professional services automation) die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet maakt flexibiliteit mogelijk via automatisering - geen codering vereist! Creëer krachtige geautomatiseerde workflows met eenvoudige regels die elke zakelijke gebruiker kan maken, zonder een enkele coderegel, complexe formules of hulp van IT. Smartsheet is de beste manier om het werk te plannen, bij te houden, te automatiseren en te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Wrike is software voor professional services automation met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is krachtige software voor professionele diensten die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Verras je klanten bij elk project. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! Meer informatie over ClockShark

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en monitoring van werknemers voor teams op afstand en in het veld. Planning, facturering, rapportage, salarisadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Asana, Github en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
NetSuite PSA helpt projectgerichte bedrijven over de hele wereld hun omzet te verhogen, hun kosten te verlagen en hun cashflow te maximaliseren.
De PSA-oplossing van NetSuite biedt een allesomvattende, end-to-end oplossing om je bedrijfsprestaties te maximaliseren. Met de PSA-oplossing van NetSuite krijg je meer inzicht in je professionele dienstenorganisatie, verbeter je het gebruik van bedrijfsmiddelen, stroomlijn je de facturering, verbeter je de tijdige oplevering van projecten en verhoog je de winstgevendheid. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Gratis platform voor PSA (Professional Services Automation) dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel en met open source-code.
Bitrix24 is het enige gratis softwarepakket voor PSA (professional services automation) dat alle aspecten van een typisch bedrijf kan beheren: van klantbeheer en facturering tot documentbeheer, taken en projecten, HR, tijdbeheer, kennisbeheer, samenwerking, interne communicatie en zelfs callcenter. Belangrijk is dat Bitrix24 zowel in de cloud en als zelfgehoste software beschikbaar is die op je server kan worden geïnstalleerd (als je voor deze optie kiest, krijg je toegang tot de open source-code). Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Geef de efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid een boost met intuïtief projectmanagement, toewijzing van middelen en tools voor bedrijfsinformatie.
BQE Core is een uniform platform voor projectmanagement dat je, van projecten tot mensen, volledig inzicht geeft in en controle geeft over elk element van je bedrijf. Meet en beheer moeiteloos projectprestaties en personeelsgebruik met intuïtieve business intelligence-dashboards, vereenvoudigde uren- en kostenregistratie, krachtige tools voor projectmanagement en geautomatiseerde facturering en rapportage. Met het cloudgebaseerde platform van Core en native mobiele apps kunnen jij en je team het werk vanaf elke plek beheren. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
UiPath is de leider op het gebied van gerobotiseerde procesautomatisering, met oplossingen voor de grootste internationale bedrijven, BPO's en Shared Services-organisaties.
De meest geavanceerde, schaalbare, uitbreidbare en duurzame oplossing voor servicebedrijven om alle processen en bronnen op één plek te automatiseren, in te plannen en te beheren. Met deze veelzijdige automatiseringssoftware kun je je eigen werkstromen visueel ontwerpen, zonder scripting of codering. UiPath werkt met vrijwel elke toepassing en elk systeem, ongeacht de bron of geografie, en biedt bovendien volledige auditmogelijkheden en geavanceerde analytische rapportering met kant-en-klare aanpasbare dashboards. Meer informatie over UiPath

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Nexonia Expenses

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
**uitstekend beoordeelde PSA-software volgens G2** Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Je hebt een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
"Mavenlink is niet alleen de PSA-leverancier – ze overtreffen de verwachtingen bij bijna elke stap."
Ga met Mavenlink verder dan PSA door middelenbeheer, projectmanagement, samenwerking, projectfinanciën en business intelligence samen te brengen in één oplossing. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit, verbeterde financiële prestaties en een hogere acceptatiegraad. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. "Mavenlink is niet alleen de PSA-leverancier – ze overtreffen de verwachtingen bij bijna elke stap." Meer informatie over Kantata

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten.
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen. Meer informatie over Harvest

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Geïntegreerde software voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Avaza is een reeks cloudgebaseerde softwareoplossingen voor klantgerichte bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Meer informatie over Everhour

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Best beoordeeld alles-in-één RMM + PSA-software. Onbeperkt aantal apparaten, je betaalt alleen per technicus. Alles wat je nodig hebt ... op één plek!
De best beoordeelde alles-in-één RMM- en PSA-software voor managed services providers (MSP). Atera omvat bewaking en beheer op afstand, PSA, externe toegang, rapporten, facturering en meer, allemaal in één platform. De betaalbare prijzen per technicus helpen zowel kleine als grote MSP's te groeien zonder extra kosten. Alle tariefplannen bevatten een onbeperkt aantal apparaten voor een laag maandelijks vast tarief. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Atera

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Celoxis is een tool voor PSA en is een veelzijdige oplossing voor het plannen, beheren en optimaliseren van complexe projectportfolio's.
Celoxis is een tool voor PSA en is een veelzijdige oplossing voor het plannen, beheren en optimaliseren van complexe projectportfolio's. De tool combineert robuuste functies voor projectmanagement met PSA-capaciteiten voor naadloze serviceautomatisering. Handel moeiteloos projecten, resources, budgettering, omzetprognoses, uren- en onkostenregistratie, rapportage en samenwerking af. Kies tussen flexibele implementatie-opties: SaaS of lokaal geïnstalleerd met 99,99% uptime. Meer informatie over Celoxis

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Volledig uitgeruste maar eenvoudig te gebruiken PSA-oplossing die projecten, middelen en financiën verenigt en automatiseert onder één dak.
Birdview PSA verenigt teams door meer zichtbaarheid en één bron van waarheid te bieden voor projecten, middelen en financiën. Birdview biedt serviceorganisaties een uitgebreide set tools voor het beheren en uitvoeren van projecten, resource-optimalisatie en projectboekhouding. Dashboards en business intelligence-rapportage stellen teams in staat om inzichtgestuurde beslissingen te nemen en processen te optimaliseren voor verhoogde productiviteit en winstgevendheid. Meer informatie over Birdview PSA

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve teams en bedrijven.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en projecten creëren, tijd plannen en bijhouden en je team inplannen. Profiteer van offertes en facturering met één klik, rechtstreeks vanuit je taakplan, en sluit je financiën aan met de Quickbooks- en Xero-integraties. Ga gratis aan de slag en doe je voordeel met een gratis, live demo van 30 minuten, verzorgd door een van de teamleden. Meer informatie over Streamtime

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants, boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten. Meer informatie over Plooto

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven.
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren. Meer informatie over Timely

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer
Door dashboards en gegevensinvoer op één scherm te combineren, krijgen gebruikers een unieke ervaring waarbij alles met één klik kan worden gedaan.
OfficeTools is de toonaangevende leverancier van praktijkbeheersoftware voor bedrijven in de fiscale en boekhoudkundige sector. OfficeTools biedt je alles wat een bedrijf nodig heeft om dagelijkse activiteiten uit te voeren, inclusief de centralisatie van klantgegevens, het volgen van vervaldatums, personeel, workflowbeheer, geautomatiseerde facturering en urenregistratie, en combineert een aantal van de belangrijkste productiviteits- en beheerfuncties in een geïntegreerde oplossing die centraal zal komen te staan in je praktijk. Meer informatie over OfficeTools

Functies

  • Klantenportal
  • Samenwerkingstools
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taakbeheer