Nederland Lokale producten weergeven
277 resultaten
Nederland Lokaal product
Met de software van Gripp kan je bedrijf de activiteiten, inzichten en administratie centreren in één systeem. Meer informatie over Gripp
Met de software van Gripp kan je bedrijf de activiteiten, inzichten en administratie centreren in één systeem. Het is de missie van het platform om jou tijd te besparen en waardevolle rapporten voor je bedrijf te leveren. Het platform heeft meer dan 1500 klanten, jarenlange ervaring en sterke partnerschappen om deze missie te bereiken. Meer informatie over Gripp

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
End-to-end software voor professional services automation waarmee servicebedrijven offertes-tot-cash kunnen stroomlijnen en winstgevendheid kunnen stimuleren. Meer informatie over Planview Changepoint
Planview Changepoint is een end-to-end PSA-oplossing die de volledige levenscyclus van diensten aandrijft, van kansen tot facturering. Het bevordert de operationele effectiviteit en levert de zichtbaarheid die nodig is om het gebruik te maximaliseren, de klanttevredenheid te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Services-organisaties kunnen personeelsniveaus optimaliseren met behulp van krachtige capaciteitsprognoses en planningscapaciteiten en het vertrouwen in de levering vergroten terwijl ze winst genereren uit tevreden klanten. Meer informatie over Planview Changepoint

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Nederland Lokaal product
Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform Meer informatie over VOGSY
VOGSY, de PSA-oplossing (Professional Services Automation) voor Google Workspace, verenigt je quote-to-cash-stroom met Gmail, Google Drive, Documenten en Spreadsheets. Beheer en volg klantrelaties, projecten, middelen, taken, urenstaten, uitgaven en geautomatiseerde offertes, facturen en rapporten op een direct vertrouwd Google-gebaseerd platform. En dat is nog maar het begin. Met realtime financiële inzichten en zichtbaarheid in het hele bedrijf is VOGSY de sleutel tot het voorspelbaar maken van verkoop, middelen en inkomsten. Meer informatie over VOGSY

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Bautomate is a digital automation platform to automate the business processes of various industries. Meer informatie over Bautomate
Bautomate is a no-code orchestration platform that lets you automate workflows to better manage all your business processes. You can build workflows in minutes using low-code platform with inbuilt features like dynamic forms, rules engine, drag-and-drop workflow modeler, OCR engine, document management system and more. You can integrate with the tools you already use, like Google Sheets, Tally, Oracle, SAP, and more.. Meer informatie over Bautomate

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Creëer aangepaste en automatische workflows om de processen van je team te stroomlijnen met het open platform van monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com, een besturingssysteem voor werk, is een eenvoudige manier om de productiviteit te verhogen, en de realtime bron van waarheid waar je team op kan vertrouwen voor alle dagelijkse processen. Dankzij de codevrije automatisering kun je de workflow van je team op de automatische piloot zetten, zodat ze zich kunnen concentreren op zinvol werk. Ondertussen zorgen aangepaste waarschuwingen, automatische statusupdates en projectstromen ervoor dat je teamleden op elkaar afgestemd blijven wat betreft prioriteiten, zodat je nooit je deadlines mist. Meer informatie over monday.com

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor Professional Services Automation (PSA) voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor Professional Services Automation (PSA) waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk en taken, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage en realtime dashboards. Je hoeft niet langer over te schakelen tussen verschillende tools met elk één functie! Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Volledig uitgeruste maar eenvoudig te gebruiken PSA-oplossing die projecten, middelen en financiën verenigt en automatiseert onder één dak. Meer informatie over Birdview PSA
Birdview PSA verenigt teams door meer zichtbaarheid en één bron van waarheid te bieden voor projecten, middelen en financiën. Birdview biedt serviceorganisaties een uitgebreide set tools voor het beheren en uitvoeren van projecten, resource-optimalisatie en projectboekhouding. Dashboards en business intelligence-rapportage stellen teams in staat om inzichtgestuurde beslissingen te nemen en processen te optimaliseren voor verhoogde productiviteit en winstgevendheid. Meer informatie over Birdview PSA

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
CV Partner wordt gebruikt door toonaangevende professionele dienstverleners om hun cv's en casestudy's te beheren en meer offertes en voorstellen te winnen. Meer informatie over CV Partner
CV Partner is een SaaS-tool om te automatiseren hoe je cv's en casestudy's beheert voor biedingen en voorstellen. Met CV Partner kun je de cv's en referenties van je bedrijf aanpassen voor aanbestedingen, biedingen of RFP's. De tool maakt het ook mogelijk om moeiteloos cv's en casestudy's naar Word, PowerPoint en pdf te exporteren, inclusief klant- en biedingsspecifieke sjablonen. Bedrijven die CV Partner gebruiken, besteden 50% minder tijd aan het bijwerken van cv's en casestudy's en worden gebruikt door toonaangevende merken in de professionele dienstensector. Meer informatie over CV Partner

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
SolarWinds® RMM helpt om tickets te creëren, facturering te vereenvoudigen en je IT-bedrijf effectief te beheren. Meer informatie over RMM
Met een geïntegreerde PSA-oplossing die is gestroomlijnd voor IT-professionals biedt SolarWinds® RMM je de tools die je nodig hebt om je IT-bedrijf of -afdeling te runnen zonder je in de dagelijkse beslommeringen te begraven. Vereenvoudig je ticketworkflow door automatisch tickets te genereren voor problemen die jij als kritisch beschouwt. Maak procesbeheer een fluitje van een cent met snelle ticketing, eenvoudige planning en uitgebreide facturering. Verminder het papierwerk en de tijd die je eraan besteedt, zodat je je kunt concentreren op het leveren van uitstekende service. Meer informatie over RMM

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Wrike is software voor professional services automation met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is krachtige software voor professionele diensten die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Verras je klanten bij elk project. Meer informatie over Wrike

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Best beoordeeld alles-in-één RMM + PSA-software. Onbeperkt aantal apparaten, je betaalt alleen per technicus. Alles wat je nodig hebt ... op één plek! Meer informatie over Atera
De best beoordeelde alles-in-één RMM- en PSA-software voor managed services providers (MSP). Atera omvat bewaking en beheer op afstand, PSA, externe toegang, rapporten, facturering en meer, allemaal in één platform. De betaalbare prijzen per technicus helpen zowel kleine als grote MSP's te groeien zonder extra kosten. Alle tariefplannen bevatten een onbeperkt aantal apparaten voor een laag maandelijks vast tarief. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Atera

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Polaris verzamelt 100% nauwkeurige bedrijfsgegevens in realtime, voert de zware analyse uit en doet aanbevelingen voor proactieve besluitvorming. Meer informatie over Polaris PSA
Polaris helpt dienstverlenende bedrijven om geen geld meer te verliezen, door kansen te ontdekken om het gebruik en de winstgevendheid te verhogen. Het verzamelt voortdurend gegevens van gebruikers en systemen, waardoor één bron van waarheid wordt gecreëerd die 100% nauwkeurig is en je helpt soepel tussen verschillende groepen te werken. Polaris maakt het je gemakkelijk om moeilijke zakelijke beslissingen te nemen door realtime gegevens te analyseren en jou de best mogelijke keuzes aan te bevelen. Dankzij op uitzonderingen gebaseerde proactieve waarschuwingen zie je alleen wat er voor jou belangrijk is. Meer informatie over Polaris PSA

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
HaloPSA combineert alles wat een Managed Service Provider nodig heeft op één centrale locatie. Meer informatie over HaloPSA
HaloPSA is een enkele, allesomvattende oplossing, ontworpen voor MSP's. HaloPSA geeft je de mogelijkheid om je uitgebreide service desk te beheren met krachtige, ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Met een geïntegreerd PSA (Professional Services Automation)-platform ervaar je functies zoals urenregistratie en facturering, geavanceerde rapportage, activabeheer, externe toegang, naadloze integraties, automatiseringstools en meer. Op jouw eisen afgestemd met een intuïtieve UI, om problemen met je klanten op te lossen via een onbegrensde PSA-oplossing. Meer informatie over HaloPSA

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor PSA (professional services automation) die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet maakt flexibiliteit mogelijk via automatisering - geen codering vereist! Creëer krachtige geautomatiseerde workflows met eenvoudige regels die elke zakelijke gebruiker kan maken, zonder een enkele coderegel, complexe formules of hulp van IT. Smartsheet is de beste manier om het werk te plannen, bij te houden, te automatiseren en te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en monitoring van werknemers voor teams op afstand en in het veld. Planning, facturering, rapportage, salarisadministratie en meer. Meer informatie over Hubstaff
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Asana, Github en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Gratis platform voor PSA (Professional Services Automation) dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel en met open source-code. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is het enige gratis softwarepakket voor PSA (professional services automation) dat alle aspecten van een typisch bedrijf kan beheren: van klantbeheer en facturering tot documentbeheer, taken en projecten, HR, tijdbeheer, kennisbeheer, samenwerking, interne communicatie en zelfs callcenter. Belangrijk is dat Bitrix24 zowel in de cloud en als zelfgehoste software beschikbaar is die op je server kan worden geïnstalleerd (als je voor deze optie kiest, krijg je toegang tot de open source-code). Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Meer informatie over Timely
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren. Meer informatie over Timely

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Productive is de automatiseringsoplossing om winstgevend zaken te doen, van verkoop tot facturering. Meer informatie over Productive
Productive is de automatiseringsoplossing om winstgevend zaken te doen, van verkoop tot facturering. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Werk samen aan taken en hou de tijd bij met eenvoudige tijdregistratie. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Software voor PSA (Professional Services Automation) in grote ondernemingen voor implementatieteams en consultingbedrijven met meer dan 20 gebruikers. Meer informatie over KeyedIn
Software voor PSA (Professional Services Automation) in grote ondernemingen voor implementatieteams en consultingbedrijven. KeyedIn Projects is ideaal voor teams met meer dan 20 gebruikers en combineert een verfrissend eenvoudige interface met uitgebreide PSA-functionaliteit om het gebruik, de winstgevendheid en de prestaties van je dienstverlening te verbeteren. Dankzij KeyedIn Projects kun je je aanpak voor het plannen, beheren en uitvoeren van je projectenportfolio moeiteloos standaardiseren. Meer informatie over KeyedIn

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Geavanceerde professional services automation - projectmanagement, facturering, rapportage gebaseerd op uitstekende uren- en onkostenregistratie. Meer informatie over TimeLog
Ben je op zoek naar een oplossing die je bedrijfsprocessen naar een hoger niveau tilt, van contract tot factuur? TimeLog is de toonaangevende PSA-software voor adviesgerichte bedrijven. Combineert de meest gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie met ultramodern projectmanagement, facturering, resource management, waterdichte rapportage en meer. TimeLog is een krachtige oplossing voor adviesbureaus die op zoek zijn naar geweldige software die integraties heeft met toonaangevende salaris- en financiële systemen. Meer informatie over TimeLog

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Aanpasbare end-to-end oplossing voor talentwerving voor organisaties op het gebied van consulting, uitzenddiensten, wervingsdiensten en professionele dienstverlening. Meer informatie over Conrep
De PSA-software van Conrep biedt een end-to-end oplossing voor organisaties op het gebied van consulting, uitzenddiensten, wervingsdiensten en professionele dienstverlening. Conrep verbetert alle aspecten van je bedrijf: werkprocessen, tracering en controle. De eenvoudig te implementeren, webbeheerde oplossing verhoogt de efficiëntie van de organisatie, maximaliseert het gebruik van middelen, faciliteert samenwerking binnen teams, en bevordert de individuele verantwoordelijkheid en productiviteit. Meer informatie over Conrep

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
awork biedt automatisch projectmanagement voor teams. Bundel je taken in lijsten, kanbanborden en Gantt-diagrammen, incl. urenregistratie. Meer informatie over awork
awork is automatisch projectmanagement voor teams. Het bundelt je taken in lijsten, Kanbanborden en Gantt-diagrammen. Coördineer taken en volg tijden - ook via app en spraakopdracht. Blijf op de hoogte via slimme meldingen - zelfs volledig geautomatiseerd: op de automatische piloot. Verbind awork met Slack, agenda's, factureringstools of gebruik Zapier om meer dan 1000 andere apps te integreren. Als het eerste AVG-compliante alternatief uit Duitsland houdt awork providers uit Silicon Valley bij en zet het tegelijkertijd nieuwe benchmarks op. Meer informatie over awork

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. Meer informatie over Metatask
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Meer informatie over Metatask

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Online projectmanagement voor architecten en ingenieurs sinds 2003. Alles wat nodig is plus eenvoudige QuickBooks-integratie. Meer informatie over Base Builders
Sinds 2003 ondersteunt Base Builders architectuur- en ingenieursbureaus met een eenvoudige maar robuuste oplossing voor projectmanagement. Het systeem volgt projecten van voorstel tot afsluiting. Het is precies bekend waar elk project in realtime staat. Het beheert zelfs subconsultants. De QuickBooks-integratie elimineert dubbele gegevensinvoer. Meer informatie over Base Builders

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! Meer informatie over ClockShark

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
NetSuite PSA helpt projectgerichte bedrijven over de hele wereld hun omzet te verhogen, hun kosten te verlagen en hun cashflow te maximaliseren.
De PSA-oplossing van NetSuite biedt een allesomvattende, end-to-end oplossing om je bedrijfsprestaties te maximaliseren. Met de PSA-oplossing van NetSuite krijg je meer inzicht in je professionele dienstenorganisatie, verbeter je het gebruik van bedrijfsmiddelen, stroomlijn je de facturering, verbeter je de tijdige oplevering van projecten en verhoog je de winstgevendheid. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Emburse Nexonia Expenses

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
UiPath is de leider op het gebied van gerobotiseerde procesautomatisering, met oplossingen voor de grootste internationale bedrijven, BPO's en Shared Services-organisaties.
De meest geavanceerde, schaalbare, uitbreidbare en duurzame oplossing voor servicebedrijven om alle processen en bronnen op één plek te automatiseren, in te plannen en te beheren. Met deze veelzijdige automatiseringssoftware kun je je eigen werkstromen visueel ontwerpen, zonder scripting of codering. UiPath werkt met vrijwel elke toepassing en elk systeem, ongeacht de bron of geografie, en biedt bovendien volledige auditmogelijkheden en geavanceerde analytische rapportering met kant-en-klare aanpasbare dashboards. Meer informatie over UiPath

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
**uitstekend beoordeelde PSA-software volgens G2** Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Je hebt een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Meer informatie over BigTime

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
"Mavenlink is niet alleen de PSA-leverancier – ze overtreffen de verwachtingen bij bijna elke stap."
Ga met Mavenlink verder dan PSA door middelenbeheer, projectmanagement, samenwerking, projectfinanciën en business intelligence samen te brengen in één oplossing. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit, verbeterde financiële prestaties en een hogere acceptatiegraad. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. "Mavenlink is niet alleen de PSA-leverancier – ze overtreffen de verwachtingen bij bijna elke stap." Meer informatie over Mavenlink

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Geef de efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid een boost met intuïtief projectmanagement, toewijzing van middelen en tools voor bedrijfsinformatie.
BQE Core is een uniform platform voor projectmanagement dat je, van projecten tot mensen, volledig inzicht geeft in en controle geeft over elk element van je bedrijf. Meet en beheer moeiteloos projectprestaties en personeelsgebruik met intuïtieve business intelligence-dashboards, vereenvoudigde uren- en kostenregistratie, krachtige tools voor projectmanagement en geautomatiseerde facturering en rapportage. Met het cloudgebaseerde platform van Core en native mobiele apps kunnen jij en je team het werk vanaf elke plek beheren. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten.
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen. Meer informatie over Harvest

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Geïntegreerde software voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Avaza is een reeks cloudgebaseerde softwareoplossingen voor klantgerichte bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is. Meer informatie over Avaza

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a business management software designed to help freelancers, solopreneurs, entrepreneurs, studios and so on, save time on running their business. With its entire suite of features, Fiverr Workspace solves many of the problems that plague the modern freelancer. Its your one-stop-app for proposals, contracts, projects, time tracking, invoicing, scheduled invoicing, payments, recurring payments, task management, income & expense tracking and reporting. Meer informatie over Fiverr Workspace

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Meer informatie over Everhour

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes.
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf één plek, zodat je team kan besparen op licentiekosten en geen meerdere tools meer hoeft te gebruiken. De rapportagesystemen en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde werkstroomtool kun je dingen automatiseren die je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. Met succes gebruikt door kleine teams, populaire merken en Fortune 500-bedrijven. Probeer het zelf! Meer informatie over Celoxis

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen.
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en bedrijven die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Robuust projectmanagement ter ondersteuning van een onbeperkt aantal taken, meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren; Diepgaande rapportering; Beheer van hulpbronnen; Tracering van facturatie en projectfinanciering; Databeveiliging; Meer dan 1000 integraties. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve teams en bedrijven.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en projecten creëren, tijd plannen en bijhouden en je team inplannen. Profiteer van offertes en facturering met één klik, rechtstreeks vanuit je taakplan, en sluit je financiën aan met de Quickbooks- en Xero-integraties. Ga gratis aan de slag en doe je voordeel met een gratis, live demo van 30 minuten, verzorgd door een van de teamleden. Meer informatie over Streamtime

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants, boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten. Meer informatie over Plooto

Functies

  • CRM
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Offertes
  • Resourcebeheer