944 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 8000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een samenwerkingstool die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een samenwerkingstool die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
monday.com, een krachtig samenwerkingsplatform voor werkbeheer, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit voor teams van elke omvang. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, @mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef realtime voortgangsupdates en zie wie wat doet en wanneer. Sluit je aan bij meer dan 100.000 teams die samenwerken op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
ClickUp is een samenwerkingstool met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken voor elk team. Meer informatie over ClickUp
Met functies zoals toegewezen opmerkingen, chat, inbox, meldingen, opmerkingen-threads, herinneringen, taakprioriteiten, urenregistratie, doelen, afhankelijkheden en aangepaste statussen, heeft ClickUp alles wat je nodig hebt om de samenwerking te stroomlijnen voor elk project of team. ClickUp wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber en is de perfecte tool voor samenwerking die al je teamwerk samenbrengt in één app. Ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector. Meer informatie over ClickUp
Met functies zoals toegewezen opmerkingen, chat, inbox, meldingen, opmerkingen-threads, herinneringen, taakprioriteiten, urenregistratie, doelen, afhankelijkheden en aangepaste statussen, heeft...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 60 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Probeer...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor teams die al je communicatie, workflows, apps en teamgenoten op één plek samenbrengt. Meer informatie over Front
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor productieve teams die al je e-mail, agenda, CRM, taakbeheer, klantcommunicatiekanalen en apps combineert in één enkel samenwerkingsplatform. Beheer e-mailadressen voor [email protected] en [email protected], Facebook, Twitter, chat en sms, met meer transparantie en verantwoordelijkheid. Delegeer berichten, wijs ze toe, deel ze met teamgenoten en werk samen via interne opmerkingen en concepten voordat je reageert op klantgesprekken. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor productieve teams die al je e-mail, agenda, CRM, taakbeheer, klantcommunicatiekanalen en apps combineert in één enkel samenwerkingsplatform. Beheer...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Wire Pro is het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en is ontwikkeld in Duitsland. Het voldoet aan de AVG-voorschriften en is gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Wire
Vertrouw op Wire Pro, het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en ontwikkeld in Duitsland. Voldoet aan de AVG-voorschriften! Wire Pro is het enige samenwerkingsplatform waarop alles beveiligd wordt met end-to-end-versleuteling: tekstberichten, conferentiegesprekken en gedeelde documenten. Het is ontworpen voor klanten die het hoogste niveau van beveiliging nodig hebben, maar niet willen inleveren op bruikbaarheid. Geweldige functies: conferentiegesprekken, scherm delen, groepchats, gastenkamers voor externen en teamadministratie. Meer informatie over Wire
Vertrouw op Wire Pro, het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en ontwikkeld in Duitsland. Voldoet aan de AVG-voorschriften! Wire Pro is het enige samenwerkingsplatform waarop alles...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Alles-in-één digitale werkplek en sociaal intranetplatform, ontworpen om naadloos samen te werken met de G Suite van Google. Meer informatie over Happeo
Het alles-in-één sociale en collaboratieve intranetplatform, speciaal ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met G Suite van Google. Het platform combineert intranet, samenwerking en sociale netwerken in één uniforme oplossing en wordt gebruikt door meer dan 300.000 mensen wereldwijd om de waarde van medewerkersbetrokkenheid te benutten. Happeo is bekroond vanwege zijn gebruiksvriendelijkheid, de beste werkplekintegratie en het moeiteloze implementatieproces. Bekijk de volledige demovideo of start een gratis proefversie! Meer informatie over Happeo
Het alles-in-één sociale en collaboratieve intranetplatform, speciaal ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met G Suite van Google. Het platform combineert intranet, samenwerking...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een veilige, gedecentraliseerde app voor berichten en samenwerking. Het levert digitale soevereiniteit op een open netwerk met end-to-end versleuteling. Meer informatie over Element
Element is een op Matrix gebaseerde end-to-end versleutelde messenger- en samenwerkingsapp. Het gedecentraliseerde ontwerp levert digitale soevereiniteit, waardoor implementatie op locatie of via elke cloudprovider mogelijk is. EMS (Element Matrix Services) is een populaire gehoste oplossing voor zakelijk gebruik. EMS biedt snelle prestaties en invoegtoepassingen op ondernemingsniveau. Omdat het matrix-gebaseerd is, biedt Element interoperabiliteit tussen geïsoleerde apps en maakt het eenvoudige verbindingen tussen verschillende organisaties mogelijk. Meer informatie over Element
Element is een op Matrix gebaseerde end-to-end versleutelde messenger- en samenwerkingsapp. Het gedecentraliseerde ontwerp levert digitale soevereiniteit, waardoor implementatie op locatie of via...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document-...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device. Meer informatie over Talkspirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's. Meer informatie over Talkspirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents,...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Rock is een eenvoudige en intuïtieve tool voor berichten en samenwerking die speciaal is ontworpen voor werken op afstand. Meer informatie over Rock
Rock is een unieke multimodale samenwerkingstool die berichten- en videogesprekken combineert met taken, notities en bestanden. Rock is speciaal gebouwd voor werken op afstand en maakt teams productiever en de communicatie meer gestroomlijnd. Met onbeperkte ruimtes, berichten en taakborden kun je veel meer gratis gedaan krijgen. Meer informatie over Rock
Rock is een unieke multimodale samenwerkingstool die berichten- en videogesprekken combineert met taken, notities en bestanden. Rock is speciaal gebouwd voor werken op afstand en maakt teams...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is een marktleider in software voor samenwerking en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is een marktleider in software voor samenwerking en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle,...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Meer informatie over Plek
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Een sociaal intranet, community portal en platform voor kennisuitwisseling, met alle essentiële functionaliteiten: nieuws, profielen, groepen, berichten, kalenders, documenten en berichtenuitwisseling. Plek helpt je om silo's te doorbreken, samenwerking te stimuleren en kennis te delen. Hou je mensen betrokken met Plek, intern of over organisatorische grenzen heen: medewerkers, partners, freelancers, vrijwilligers, belanghebbenden, consumenten … Meer informatie over Plek
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Een sociaal intranet, community portal en platform voor kennisuitwisseling, met alle essentiële...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. Meer informatie over Polymail
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Meer informatie over Polymail
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Notion is een alles-in-één werkruimte voor teams om kennis te delen, projecten te verzenden en samen te werken. Meer informatie over Notion
Notion is een alles-in-één werkruimte voor teams om kennis te delen, projecten te verzenden en samen te werken. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion
Notion is een alles-in-één werkruimte voor teams om kennis te delen, projecten te verzenden en samen te werken. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Maak altijd en overal verbinding met je contacten. Hou één uniform bedrijfsadresboek bij dat gemakkelijk toegankelijk en klaar is om te delen met collega's. Meer informatie over Pobuca Connect
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Maak kennis met de ingebouwde Pobuca-bot, je eigen virtuele assistent, die je helpt je zakelijke contacten up-to-date en binnen handbereik te houden. Meer informatie over Pobuca Connect
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet. Meer informatie over Jostle
Bij samenwerking draait alles om het samenbrengen van mensen uit verschillende afdelingen, locaties en teams. Zou je intranet je daar niet ook bij moeten helpen? Maak kennis met het intranet van Jostle, de ideale plek om je werk gedaan te krijgen. Je mensen kunnen taken toewijzen, schermen delen en bijhouden wie op elk gegeven moment aan specifieke projecten werkt. Jostle maakt het samenkomen als een team eenvoudiger dan ooit. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Meer informatie over Jostle
Bij samenwerking draait alles om het samenbrengen van mensen uit verschillende afdelingen, locaties en teams. Zou je intranet je daar niet ook bij moeten helpen? Maak kennis met het intranet van...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Door samen te werken aan projecten en klantervaring zien klanten met meer dan 250 gebruikers 30% meer uitwisseling tussen management en werknemers die niet aan een bureau werken. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform voor samenwerking tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het afstemmen van de implementatie van projecten en klantenervaringen zien klanten met meer dan 250 gebruikers 30% meer uitwisseling en feedback tussen werknemers. Met volledige integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer samenwerken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform voor samenwerking tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het afstemmen van de implementatie van projecten en...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een geavanceerde tool voor co-auteurschap en documentautomatisering, die aanzienlijke voordelen biedt ten opzichte van traditionele tekstverwerkingsprogramma's. Meer informatie over XaitPorter
XaitPorter is cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor documenten, waarmee verschillende bijdragers tegelijkertijd aan hetzelfde document kunnen werken. Bedrijven gebruiken XaitPorter voor biedingen, voorstellen en licentieaanvragen voor de olie- en gasbranche, documenten voor klinische proeven, rapporten, procedures en nog veel meer. Deze software voor teamsamenwerking regelt de opmaak, lay-out en paginanummering en heeft een ingebouwde werkstroom die je de volledige controle geeft over het proces voor het creëren van documenten. Xait bezit de ISO 27001-certificering. Meer informatie over XaitPorter
XaitPorter is cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor documenten, waarmee verschillende bijdragers tegelijkertijd aan hetzelfde document kunnen werken. Bedrijven gebruiken XaitPorter voor...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Bitrix24 is een toonaangevend platform voor samenwerking, communicatie, sociale netwerken, workflow- en kennisbeheer met 8 miljoen klanten. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor samenwerking dat door meer dan 8 miljoen organisaties wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Bitrix24 is volledig gratis voor teams tot 12 werknemers en je kunt een onbeperkt aantal gebruikers kopen voor slechts $ 199 per maand. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor samenwerking dat door meer dan 8 miljoen organisaties wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een geïntegreerd ALM-systeem dat teams helpt de vereisten, releases, tests en problemen te beheren. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een ALM-platform met een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem met maporganisatie, documentatietaxonomieën en metatagging, evenals ingebouwd versiebeheer. De krachtige e-mailintegratiemogelijkheden van SpiraTeam informeren gebruikers over veranderingen in het systeem en stellen gebruikers in staat om incidenten rechtstreeks vanuit hun e-mail te melden. SpiraTeam wordt geleverd met een ingebouwde mogelijkheid voor instant messaging. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een ALM-platform met een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem met maporganisatie, documentatietaxonomieën en metatagging, evenals ingebouwd versiebeheer. De krachtige...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
ActiveCollab is een gecentraliseerde werkplek voor al je communicatie, taken en bestanden. Al je werk op één plek! Meer informatie over ActiveCollab
Hier kunt je van start gaan met het runnen van een winnend team! Deel en bespreek je ideeën, geef en krijg feedback, werk samen met je team en je klanten, hou iedereen op de hoogte, verhoog de verantwoordelijkheid, volg je budget en vooruitgang, genereer rapporten. Automatiseer je alledaagse taken en focus op je echte werk! Meer informatie over ActiveCollab
Hier kunt je van start gaan met het runnen van een winnend team! Deel en bespreek je ideeën, geef en krijg feedback, werk samen met je team en je klanten, hou iedereen op de hoogte, verhoog de...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Offers cloud-first global filesystem for cross-site file sync & lock, consolidated cloud NAS file storage, simple backup & recovery. Meer informatie over CloudNAS Global File Service
Morro Data believes in simple IT and that all businesses should have fast and efficient enterprise-level features when it comes to data. Morro Data Cloud NAS with its Global File System allows businesses to quickly and efficiently have unlimited file storage, collaborate with multiple office file sync & lock, and get instant disaster recovery. Cloud NAS combines the local network performance of a NAS with the reliability, scalability, and accessibility of the cloud for a cloud-first solution. Meer informatie over CloudNAS Global File Service
Morro Data believes in simple IT and that all businesses should have fast and efficient enterprise-level features when it comes to data. Morro Data Cloud NAS with its Global File System allows...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet, een online platform voor het uitvoeren van werkzaamheden, maakt online samenwerking mogelijk die de manier waarop teams werken herdefinieert. Door de vertrouwde en eenvoudig te gebruiken interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen en functies voor werkautomatisering, is Smartsheet snel uitgegroeid tot een favoriete zakelijke toepassing voor productiviteit. **Beste productiviteits-app van 2013 - Tech Impact Awards **Beste zakelijke app van 2014 - Evernote Platform Awards Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet, een online platform voor het uitvoeren van werkzaamheden, maakt online samenwerking mogelijk die de manier waarop teams werken herdefinieert. Door de vertrouwde en eenvoudig te gebruiken...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen,...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken. Meer informatie over Bloomfire
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
De bekroonde software van Easy Projects is ontworpen om je te helpen slagen door middel van samenwerking. Verzend en ontvang eenvoudig berichten op taak- en projectniveau, vraag goedkeuringen aan, voeg afbeeldingsaantekeningen toe, deel bestanden en ontvang berichtmeldingen, en dit alles in realtime. Of je team nu op afstand of ter plaatse is, dit platform zorgt ervoor dat er geen communicatie verloren gaat. Vanwege de toegenomen samenwerking door het gebruik van Easy Projects melden teams een daling van de projectduur met 30% en een voltooiingspercentage van 98%. Meer informatie over Easy Projects
De bekroonde software van Easy Projects is ontworpen om je te helpen slagen door middel van samenwerking. Verzend en ontvang eenvoudig berichten op taak- en projectniveau, vraag goedkeuringen aan,...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement. Meer informatie over Ziflow
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem. Meer informatie over Ziflow
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Productmanagers gebruiken productboard om input van collega's in de hele organisatie te benutten, en deze input te gebruiken om betere beslissingen te nemen. Meer informatie over Productboard
productboard is het productbeheersysteem voor samenwerking dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over Productboard
productboard is het productbeheersysteem voor samenwerking dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Nifty is een alles-in-één werkomgeving voor teamsamenwerking. Een werkruimte met taakbeheer, roadmaps, chat, documenten en meer. Meer informatie over Nifty
Nifty is een alles-in-één werkomgeving voor teamsamenwerking. Beheer taken, hou mijlpalen van projecten bij, communiceer met teamgenoten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde en onderling verbonden werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten met geautomatiseerde mijlpaalvoortgang op basis van taakvoltooiing, en met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Meer informatie over Nifty
Nifty is een alles-in-één werkomgeving voor teamsamenwerking. Beheer taken, hou mijlpalen van projecten bij, communiceer met teamgenoten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Planning van sociale media en creatieve teamsamenwerking in Kontentino verloopt zeer soepel. Alle teamleden kunnen samenwerken om het perfecte bericht te creëren. Je kunt taken toewijzen aan ontwerpers, copywriters en managers binnen sociale media. Ook worden de feedback en inbreng van de klant altijd direct naast het bericht weergegeven in het opmerkingengedeelte van de klant. Je team hoeft niet te zoeken naar ontbrekende gegevens in verwarrende e-maildiscussies. Meer informatie over Kontentino
Planning van sociale media en creatieve teamsamenwerking in Kontentino verloopt zeer soepel. Alle teamleden kunnen samenwerken om het perfecte bericht te creëren. Je kunt taken toewijzen aan...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Betere online klantvergaderingen. Vectera is de eenvoudige manier om afspraken te plannen en beveiligde video- en samenwerkingsvergaderingen te houden. Meer informatie over Vectera
Vectera is de eenvoudige manier om klanten online te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. Wees creatief met whiteboards, co-browsing en annotatie van documenten, starten met 1 klik, geen downloads, geen frustraties. Meer informatie over Vectera
Vectera is de eenvoudige manier om klanten online te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. Wees...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Snelle ontwerpbeoordeling met snelle, visuele feedback zodat iedereen op dezelfde golflengte zit. Meer informatie over Volley
Met Volley kun je snel en moeiteloos feedback vastleggen op elke website, zelfs op staging-sites. Met behulp van de browserextensie kun je notities en feedback achterlaten over specifieke ontwerpfuncties en bijlagen toevoegen. Volley maakt pixel-perfecte schermopnames als onderdeel van de feedback, waardoor alle opmerkingen beter worden begrepen. Geen heen en weer sturen van e-mail meer. Notities worden afgeleverd aan de geselecteerde werkruimte en kunnen ook automatisch worden verzonden naar Trello of Jira. Meer informatie over Volley
Met Volley kun je snel en moeiteloos feedback vastleggen op elke website, zelfs op staging-sites. Met behulp van de browserextensie kun je notities en feedback achterlaten over specifieke...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen. Meer informatie over Mural
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen. Meer informatie over Mural
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen.

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Azendoo brengt samenwerking naar een hoger niveau en maximaliseert de productiviteit van teamwerk met geweldige integraties en eersteklas functies. Meer informatie over Azendoo
Azendoo is een programma voor het bijhouden van werk, waarmee teams taken kunnen plannen en delen, projecten kunnen synchroniseren en efficiënter kunnen communiceren. Azendoo is beschikbaar als web, desktop en mobiele toepassing en stelt bedrijven van elke omvang in staat hun productiviteit te verhogen. Met Azendoo kun je je teams afstemmen op dezelfde doelen en het werk efficiënter bijhouden in realtime. Nu kun je je eindelijk minder bezighouden met e-mails, saaie vergaderingen en inefficiënte Excel-bladen. Azendoo maakt het ongelooflijk eenvoudig voor teams om werk te synchroniseren en tijd te besparen. Meer informatie over Azendoo
Azendoo is een programma voor het bijhouden van werk, waarmee teams taken kunnen plannen en delen, projecten kunnen synchroniseren en efficiënter kunnen communiceren. Azendoo is beschikbaar als web,...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het content review- en samenwerkingsplatform dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van interne of externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het content review- en samenwerkingsplatform dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Stack Overflow for Teams stelt teams in staat om samen te werken en kennis te delen zonder afleiding. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Is je ooit gevraagd: "Hoe doe ik dat ook alweer?" Vast wel. Daarom is dit platform voor het beheer van kennisuitwisseling en samenwerking gecreëerd. Verlies nooit meer belangrijke teamkennis. Of je nu een klein, flexibel team bent of een groot, verspreid team dat bij een onderneming werkt, Stack Overflow for Teams is jouw favoriet voor kennisuitwisseling en samenwerking. Dit platform waardeert openheid en transparantie, dus biedt het Stack Overflow for Teams altijd gratis voor maximaal 50 gebruikers. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Is je ooit gevraagd: "Hoe doe ik dat ook alweer?" Vast wel. Daarom is dit platform voor het beheer van kennisuitwisseling en samenwerking gecreëerd. Verlies nooit meer belangrijke teamkennis. Of je...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Nasdaq Boardvantage is de toonaangevende leverancier van governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en senior management. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage is een toonaangevend platform voor het beheren van bestuursactiviteiten en biedt governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en leidinggevenden. Het is speciaal ontworpen om te voldoen aan de kritieke behoeften van de huidige leiders, en is uitgerust met krachtige beveiligingsfuncties, gebruiksgemak en mobiliteit. Voor openbare, particuliere en non-profitorganisaties over de hele wereld, waaronder circa 50% van de Fortune 500, is Nasdaq Boardvantage nodig om vergaderprocessen te stroomlijnen, besluitvorming te versnellen en governance te versterken. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage is een toonaangevend platform voor het beheren van bestuursactiviteiten en biedt governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en leidinggevenden. Het is...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers,...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Samenwerkingsplatform voor proofing met een intuïtieve interface om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webcontent te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is een samenwerkingsplatform voor proofing, ontworpen om jou sneller van "te doen" naar "gedaan" te krijgen. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer vanaf elk apparaat op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML. Gebruik de vergelijkingsmodus om herzieningen te bekijken met vergelijkingen naast elkaar. Beoordeel je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingssessies. Volg de status, taken en goedkeuringen van al je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is een samenwerkingsplatform voor proofing, ontworpen om jou sneller van "te doen" naar "gedaan" te krijgen. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Robuuste en gebruiksvriendelijke visuele planningsoftware om alle soorten middelen te volgen. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is een krachtige softwarebeheeroplossing, geoptimaliseerd voor diegenen die gespecialiseerd zijn in projectsamenwerking, met vlaggenschip- en organisatietools voor het verhogen van de productiviteit van het bedrijf. Met full-stacked capaciteiten kunnen gebruikers in één enkel platform in realtime projecten, opdrachten, taken, klanten, werkorders, werknemers, apparatuur en meer volgen. Werk overal samen via de mobiele toepassing of stuur e-mails en sms-waarschuwingen naar teamleden en verbind planningen met persoonlijke agenda's. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is een krachtige softwarebeheeroplossing, geoptimaliseerd voor diegenen die gespecialiseerd zijn in projectsamenwerking, met vlaggenschip- en organisatietools voor het verhogen van de...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer

Kopersgids voor Collaboration software

Wat is samenwerkingssoftware?

Samenwerkingssoftware is een tool voor agile teams die zich in verschillende regio's bevinden of op afstand werken. Het wordt gebruikt in de reclame, het bankwezen, de overheid, de gezondheidszorg, de marketing en de IT. De primaire functies omvatten het delen van documenten, versiebeheer, rolgebaseerde toegangs- en toestemmingscontrole, voortgangsbewaking, multi-channel communicatietools en een documentenopslagplaats.

De software helpt medewerkers om gemakkelijk samen te werken, snel te communiceren en middelen te delen. Door te werken in een collaboratieve omgeving kunnen meerdere gebruikers tegelijkertijd taken, projecten en updates in real time beheren en delen.

De voordelen van samenwerkingssoftware

Samenwerkingssoftware biedt veel voordelen voor een organisatie die resulteert in een gestroomlijnde workflow en effectieve voltooiing van taken en doelen. Het helpt bedrijven het volgende te doen:

  • Verbeteren van productiviteit: het op tijd uitvoeren van projecten vereist live communicatie en samenwerking. De software stelt medewerkers in staat om ideeën, middelen en taakupdates te delen met iedereen, waar dan ook in realtime. In tegenstelling tot e-mails, begraaft deze software de kritische informatie niet in een warboel van ongerelateerde berichten. Gebruikers kunnen voor elke workflow kanalen aanmaken, evenals waarschuwingen om hun opdrachten en projectvoortgang bij te houden.
  • Efficiënt beheren van projecten: met het enkele, gecombineerde dashboard kunnen meerdere gebruikers projecten en taken organiseren, deze toewijzen aan verschillende medewerkers, workflows bijhouden en op de hoogte worden gehouden van de voortgang. Gebruikers kunnen hun collega's informeren over de toegewezen taken, hun workflows bijhouden en in realtime communiceren met collega's.
  • Efficiënt samenwerken met medewerkers op afstand: de software stelt bedrijven in staat om hun workflows uit te breiden en om werknemers op afstand of collega's uit verschillende regio's te betrekken. Op deze manier kunnen bedrijven lokaal talent in dienst nemen in plaats van te betalen voor het overplaatsen van medewerkers. De medewerkers op afstand hebben toegang tot de nodige projectdossiers, wat zorgt voor een blijvende productiviteit tegen lage kosten.

Algemene functies van samenwerkingssoftware

  • Communicatietools: het gebruiken van de instrumenten en middelen om de communicatie met de belanghebbenden over verschillende taken en projecten te vereenvoudigen.
  • Bestanden delen: het delen van bestanden met andere gebruikers en het verlenen van het recht om de bestanden te openen, bewerken of wijzigen.
  • Documentbeheer: het op een georganiseerde manier aanmaken, opslaan, volgen en beheren van alle documenten.
  • Taakbeheer: het aanmaken en toewijzen van taken aan individuen. Het bijhouden van de workflow en het bewaken van de algehele voortgang totdat de taak is voltooid.
  • Contentbeheer: het vereenvoudigen van realtime samenwerking tussen meerdere belanghebbenden om documenten in realtime aan te maken en te bewerken. Het verzamelen, delen, opvragen en beheren van content in verschillende formaten die zijn opgeslagen in meerdere databases.
  • Brainstormen: het faciliteren van digitale groepsdiscussies om nieuwe ideeën te produceren en op te slaan.

Overwegingen bij de aankoop van samenwerkingssoftware

Met honderden samenwerkingstools op de markt kan het moeilijk zijn om er één te kiezen. In het kader van de beraadslaging adviseren wij de volgende overwegingen in acht te nemen:

  • Begrijp de werkstijl: verkrijg voorafgaand aan het stellen van de verwachtingen van de software eerst inzicht in de workflows en hoe de teams aan projecten werken. Bekijk vervolgens de functies en functionaliteiten grondig en stem deze af op de verwachtingen. Startups geven bijvoorbeeld de voorkeur aan het delen van documenten en gelijktijdige toegang voor meerdere gebruikers, terwijl middelgrote bedrijven een op de boodschap gerichte samenwerkingsoplossing willen.
  • Opties voor implementatie: de keuze tussen cloud of on-premise implementatie hangt af van vele factoren, zoals het initiële investeringsbudget, de implementatie- en onboardingtijd, de controle en beveiliging van de gegevens en de interne IT-capaciteiten. Over het algemeen hebben cloudgebaseerde oplossingen lage initiële kosten en kunnen ze in een paar dagen worden geïmplementeerd. Kies voor on-premise oplossingen om de toegang tot gegevens te beperken en deze op eigen servers op te slaan.
  • Gratis proefversies voor een betere evaluatie: de meeste leveranciers bieden gratis proefversies aan voor een beperkte periode, wat een beeld geeft van de software, de interface en de functies. Als er eenmaal een paar producten op de shortlist staan die passen binnen prijsklasse, kies dan een paar medewerkers om deze oplossingen te evalueren. Verzamel de feedback van iedereen, en ga dan over tot de uiteindelijke aankoop.
  • UCC-oplossingen om in de mainstream te zijn: aangezien samenwerkingssoftware een aantal functies van communicatietools biedt, zijn de diensten geïntegreerd in een nieuw aanbod, de oplossing voor Unified Communication and Collaboration (Geïntegreerde communicatie en samenwerking). Leveranciers die stand-alone samenwerkingssoftware aanbieden, zullen API's (Application Programming Interface, interface voor toepassingsprogrammering) aanbieden, of bieden deze nu al aan, om hun software te integreren met bedrijfstoepassingen zoals klantenservice, communicatie en projectmanagement.
  • Samenwerking met AI-bots: chatbots en AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) maken snellere interne communicatie en betere klantinteracties mogelijk. Gartner heeft voorspeld dat in 2020 de gemiddelde persoon meer gesprekken met bots zal voeren dan zijn eigen echtgenoten. AI-geschikte chatbots verwerken front-end activiteiten, zoals het beantwoorden van vragen van klanten. De bots kunnen gegevens efficiënter beheren, alledaagse taken stroomlijnen en de teamcommunicatie verbeteren. De volgende keer dat er een PTO (Paid Time Off, betaald verlof) wordt gepland, kan het simpelweg aan de bot worden gezegd, zodat deze automatisch de manager en het team op de hoogte brengt.