753 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is een marktleider in software voor samenwerking en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is een marktleider in software voor samenwerking en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakk...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
monday.com, een bekroonde samenwerkingstool, inspireert effectief teamwerk in meer dan 80.000 teams en verbetert de productiviteit en tevredenheid. Meer informatie over monday.com
monday.com, een bekroonde samenwerkingstool, inspireert effectief teamwerk in meer dan 90.000 teams en verbetert de productiviteit, efficiëntie en tevredenheid. Het gebruiksgemak betekent soepele on-boarding en een snelle acceptatie door je team. Stem iedereen meteen af op de bedrijfsdoelstellingen en prioriteiten zonder eindeloze e-maildiscussies en talloze persoonlijke vergaderingen. Met monday.com kun je snel bestanden, feedback en ideeën delen, @-meldingen maken voor je teamgenoten, eigenaren toewijzen, realtime voortgangsupdates geven en weten wie wat doet. Meer informatie over monday.com
monday.com, een bekroonde samenwerkingstool, inspireert effectief teamwerk in meer dan 90.000 teams en verbetert de productiviteit, efficiëntie en tevredenheid. Het gebruiksgemak betekent soepele on-bo...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een samenwerkingstool die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een samenwerkingstool die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Jostle is het enige intranet dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen. Meer informatie over Jostle
Bij samenwerking draait alles om het samenbrengen van mensen uit verschillende afdelingen, locaties en teams. Zou je intranet je daar niet ook bij moeten helpen? Maak kennis met het intranet van Jostle, de ideale plek om je werk gedaan te krijgen. Je mensen kunnen taken toewijzen, schermen delen en bijhouden wie op elk gegeven moment aan specifieke projecten werkt. Jostle maakt het samenkomen als een team eenvoudiger dan ooit. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Meer informatie over Jostle
Bij samenwerking draait alles om het samenbrengen van mensen uit verschillende afdelingen, locaties en teams. Zou je intranet je daar niet ook bij moeten helpen? Maak kennis met het intranet van Jost...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Secure team collaboration for your remote workplace with our encrypted enterprise solution. Get Started With Our 90-Day Free Trial. Meer informatie over Adeya
Use a Single Tool to Collaborate Securely With Your Team! Get Started With Our Enterprise Solution 90-Day Free Trial. We innovated with a single tool that allows remote teams to work securely with military-grade encryption without jumping between multiple platforms. Adeya Business is an all-in-one application. It provides real-time calls, video conference calls, SMS, instant messages, group chats, and file exchanges secured with military-grade encryption, perfect for 50+ employees. Meer informatie over Adeya
Use a Single Tool to Collaborate Securely With Your Team! Get Started With Our Enterprise Solution 90-Day Free Trial. We innovated with a single tool that allows remote teams to work securely with mili...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Wire Pro is het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en is ontwikkeld in Duitsland. Het voldoet aan de AVG-voorschriften en is gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Wire
Vertrouw op Wire Pro, het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en ontwikkeld in Duitsland. Voldoet aan de AVG-voorschriften! Wire Pro is het enige samenwerkingsplatform waarop alles beveiligd wordt met end-to-end-versleuteling: tekstberichten, conferentiegesprekken en gedeelde documenten. Het is ontworpen voor klanten die het hoogste niveau van beveiliging nodig hebben, maar niet willen inleveren op bruikbaarheid. Geweldige functies: conferentiegesprekken, scherm delen, groepchats, gastenkamers voor externen en teamadministratie. Meer informatie over Wire
Vertrouw op Wire Pro, het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en ontwikkeld in Duitsland. Voldoet aan de AVG-voorschriften! Wire Pro is het enige samenwerkingsplatform waarop alles bev...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Til je samenwerking naar een nieuw niveau zonder spreadsheets, e-mails en statusupdates. Perfect voor teams met 20+ personen. Meer informatie over Wrike
Til samenwerking naar een nieuw niveau zonder spreadsheets, e-mails en statusupdates. Met Wrike kan je werk registreren, bespreken, bestanden delen, tijd bijhouden en realtime updates krijgen over de voortgang van het werk, in één app. Door alles in één systeem te bewaren bespaart je team vele uren aan statusvergaderingen en updates en vermindert het interne e-mails met gemiddeld 55%. Voor marketing, creatieve content, operationele activiteiten, IT, project- en productteams van 20+ mensen. Meer informatie over Wrike
Til samenwerking naar een nieuw niveau zonder spreadsheets, e-mails en statusupdates. Met Wrike kan je werk registreren, bespreken, bestanden delen, tijd bijhouden en realtime updates krijgen over de v...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- e...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren....
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om je teamsamenwerking productiever te maken. Verken meer dan 60 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Probeer de...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Het beste mobiele samenwerkingsplatform om teams te verbinden en activiteiten van verschillende locaties en afdelingen in realtime te stroomlijnen. Meer informatie over Beekeeper
Bereik je gehele personeelsbestand met de beste mobiele samenwerkingsoplossing. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal en krachtige analytics. Beekeeper brengt frontlijnmedewerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktop-apparaten. Meer informatie over Beekeeper
Bereik je gehele personeelsbestand met de beste mobiele samenwerkingsoplossing. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en inter...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Front is de gedeelde inbox die al je communicatiekanalen op één plek bijeenbrengt en je team helpt samen te werken rond elk bericht. Meer informatie over Front App
Front is de eerste gedeelde inbox voor teams die al je e-mail, klantcommunicatiekanalen en apps bijeenbrengt in één samenwerkingsplatform. Beheer e-mailadressen voor [email protected] en [email protected], Facebook, Twitter, chat en sms, met meer transparantie en verantwoordelijkheid. Delegeer berichten, wijs ze toe, deel ze met teamgenoten en werk samen via interne opmerkingen en concepten voordat je reageert op klantgesprekken. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front App
Front is de eerste gedeelde inbox voor teams die al je e-mail, klantcommunicatiekanalen en apps bijeenbrengt in één samenwerkingsplatform. Beheer e-mailadressen voor [email protected] en [email protected], Faceboo...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samen...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Zet ruis om naar kennis met elium. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het doel is om kennis te helpen opbloeien in bedrijfssilo's en om mensen en kennis te verbinden. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het doel is om k...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Webgebaseerde marketingbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt. Meer informatie over Workfront
Voor de meeste ondernemingen zijn samenwerking en werk net vervelende huisgenoten: ze zijn nooit in dezelfde kamer, maar je hebt ze beide nodig om de huur te betalen. Maar wat als de planning, uitvoering en rapportage van het werk op dezelfde plek zou plaatsvinden als de discussie? Workfront biedt gebruiksvriendelijke samenwerkingsgebieden voor elke taak, project, portfolio en document, en houdt belanghebbenden vervolgens betrokken bij de discussie met robuuste, aanpasbare meldingen. Stop de stortvloed aan ondoorgrondelijke e-mails en chatberichten met Workfront. Meer informatie over Workfront
Voor de meeste ondernemingen zijn samenwerking en werk net vervelende huisgenoten: ze zijn nooit in dezelfde kamer, maar je hebt ze beide nodig om de huur te betalen. Maar wat als de planning, uitvoeri...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een geavanceerde tool voor co-auteurschap en documentautomatisering, die aanzienlijke voordelen biedt ten opzichte van traditionele tekstverwerkingsprogramma's. Meer informatie over XaitPorter
XaitPorter is cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor documenten, waarmee verschillende bijdragers tegelijkertijd aan hetzelfde document kunnen werken. Bedrijven gebruiken XaitPorter voor biedingen, voorstellen en licentieaanvragen voor de olie- en gasbranche, documenten voor klinische proeven, rapporten, procedures en nog veel meer. Deze software voor teamsamenwerking regelt de opmaak, lay-out en paginanummering en heeft een ingebouwde werkstroom die je de volledige controle geeft over het proces voor het creëren van documenten. Xait bezit de ISO 27001-certificering. Meer informatie over XaitPorter
XaitPorter is cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor documenten, waarmee verschillende bijdragers tegelijkertijd aan hetzelfde document kunnen werken. Bedrijven gebruiken XaitPorter voor biedingen,...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Plek

Plek

(0 reviews)
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Meer informatie over Plek
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Een sociaal intranet, community portal en platform voor kennisuitwisseling, met alle essentiële functionaliteiten: nieuws, profielen, groepen, berichten, kalenders, documenten en berichtenuitwisseling. Plek helpt je om silo's te doorbreken, samenwerking te stimuleren en kennis te delen. Hou je mensen betrokken met Plek, intern of over organisatorische grenzen heen: medewerkers, partners, freelancers, vrijwilligers, belanghebbenden, consumenten … Meer informatie over Plek
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Een sociaal intranet, community portal en platform voor kennisuitwisseling, met alle essentiële functional...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Atomic Hire maakt de werving eenvoudig door wetenschappelijk bewezen voorspellers van werkprestaties, AI en collectieve expertise toe te passen. Meer informatie over Atomic Hire
Atomic Hire gebruikt wetenschappelijk bewezen voorspellers van werkprestaties en collectieve expertise om de wervingsefficiëntie te verhogen. Atomic Hire zorgt voor kwaliteit, diversiteit en tijdwinst. Atomic Hire is ontworpen om werving eenvoudig te maken voor drukke oprichters, CEO's en personeelsmanagers. De ideale wervingstool voor startups en het MKB. Meer informatie over Atomic Hire
Atomic Hire gebruikt wetenschappelijk bewezen voorspellers van werkprestaties en collectieve expertise om de wervingsefficiëntie te verhogen. Atomic Hire zorgt voor kwaliteit, diversiteit en tijdwinst....
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Maak altijd en overal verbinding met je contacten. Hou één uniform bedrijfsadresboek bij dat gemakkelijk toegankelijk en klaar is om te delen met collega's. Meer informatie over Pobuca Connect
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Maak kennis met de ingebouwde Pobuca-bot, je eigen virtuele assistent, die je helpt je zakelijke contacten up-to-date en binnen handbereik te houden. Meer informatie over Pobuca Connect
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één ...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Door samen te werken aan projecten en klantervaring zien klanten met meer dan 250 gebruikers 30% meer uitwisseling tussen management en werknemers die niet aan een bureau werken. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform voor samenwerking tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het afstemmen van de implementatie van projecten en klantenervaringen zien klanten met meer dan 250 gebruikers 30% meer uitwisseling en feedback tussen werknemers. Met volledige integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer samenwerken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform voor samenwerking tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het afstemmen van de implementatie van projecten en klantenervaringen...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf. Meer informatie over MangoApps
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent w...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Bitrix24 is een toonaangevend platform voor samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. 4 miljoen klanten. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis samenwerkingsplatform dat door meer dan 4 miljoen organisaties wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Bitrix24 is volledig gratis voor teams tot 12 werknemers en je kunt een onbeperkt aantal gebruikers kopen voor slechts $ 199 per maand. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis samenwerkingsplatform dat door meer dan 4 miljoen organisaties wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatie...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Jira Software is de software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen en vrijgeven van software van wereldklasse. Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over JIRA
Jira Software is 's werelds populairste software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen, rapporteren en vrijgeven van software. Of het nu Scrum of Kanban is, of een variant daarvan, het flexibele next-gen-project van Jira Software stelt teams in staat om te ontwerpen op de manier die het beste werkt. Softwareteams hebben zicht op langetermijndoelen, routekaarten van projecten, de status van werk en realtime informatie over releases - dit alles in een eenvoudige interface met slepen en neerzetten die eenvoudig is in te stellen en direct aan te passen. Meer informatie over JIRA
Jira Software is 's werelds populairste software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen, rapporteren en vrijgeven van software. Of het nu Scrum of Kanban is,...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
ActiveCollab is een gecentraliseerde werkplek voor al je communicatie, taken en bestanden. Al je werk op één plek! Meer informatie over ActiveCollab
Hier kunt je van start gaan met het runnen van een winnend team! Deel en bespreek je ideeën, geef en krijg feedback, werk samen met je team en je klanten, hou iedereen op de hoogte, verhoog de verantwoordelijkheid, volg je budget en vooruitgang, genereer rapporten. Automatiseer je alledaagse taken en focus op je echte werk! Meer informatie over ActiveCollab
Hier kunt je van start gaan met het runnen van een winnend team! Deel en bespreek je ideeën, geef en krijg feedback, werk samen met je team en je klanten, hou iedereen op de hoogte, verhoog de verantwo...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een geïntegreerd ALM-systeem dat teams helpt de vereisten, releases, tests en problemen te beheren. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een ALM-platform met een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem met maporganisatie, documentatietaxonomieën en metatagging, evenals ingebouwd versiebeheer. De krachtige e-mailintegratiemogelijkheden van SpiraTeam informeren gebruikers over veranderingen in het systeem en stellen gebruikers in staat om incidenten rechtstreeks vanuit hun e-mail te melden. SpiraTeam wordt geleverd met een ingebouwde mogelijkheid voor instant messaging. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een ALM-platform met een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem met maporganisatie, documentatietaxonomieën en metatagging, evenals ingebouwd versiebeheer. De krachtige e-mailinte...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt,...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet, een online platform voor het uitvoeren van werkzaamheden, maakt online samenwerking mogelijk die de manier waarop teams werken herdefinieert. Door de vertrouwde en eenvoudig te gebruiken interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen en functies voor werkautomatisering, is Smartsheet snel uitgegroeid tot een favoriete zakelijke toepassing voor productiviteit. **Beste productiviteits-app van 2013 - Tech Impact Awards **Beste zakelijke app van 2014 - Evernote Platform Awards Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet, een online platform voor het uitvoeren van werkzaamheden, maakt online samenwerking mogelijk die de manier waarop teams werken herdefinieert. Door de vertrouwde en eenvoudig te gebruiken i...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bew...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere be...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete software voor projectbeheer en samenwerking voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent of een groot wereldwijd bedrijf; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete software voor projectbeheer en samenwerking voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de ...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
De bekroonde software van Easy Projects is ontworpen om je te helpen slagen door middel van samenwerking. Verzend en ontvang eenvoudig berichten op taak- en projectniveau, vraag goedkeuringen aan, voeg afbeeldingsaantekeningen toe, deel bestanden en ontvang berichtmeldingen, en dit alles in realtime. Of je team nu op afstand of ter plaatse is, dit platform zorgt ervoor dat er geen communicatie verloren gaat. Vanwege de toegenomen samenwerking door het gebruik van Easy Projects melden teams een daling van de projectduur met 30% en een voltooiingspercentage van 98%. Meer informatie over Easy Projects
De bekroonde software van Easy Projects is ontworpen om je te helpen slagen door middel van samenwerking. Verzend en ontvang eenvoudig berichten op taak- en projectniveau, vraag goedkeuringen aan, voeg...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Productmanagers gebruiken productboard om input van collega's in de hele organisatie te benutten, en deze input te gebruiken om betere beslissingen te nemen. Meer informatie over productboard
productboard is het productbeheersysteem voor samenwerking dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over productboard
productboard is het productbeheersysteem voor samenwerking dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt ge...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee je taken en subtaken in een unieke boomachtige structuur kunt organiseren. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op te splitsen in uitvoerbare taken die zijn genesteld in een hiërarchische lijst. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op ...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Betere online klantvergaderingen. Vectera is de eenvoudige manier om afspraken te plannen en beveiligde video- en samenwerkingsvergaderingen te houden. Meer informatie over Vectera
Vectera is de eenvoudige manier om klanten online te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. Wees creatief met whiteboards, co-browsing en annotatie van documenten, starten met 1 klik, geen downloads, geen frustraties. Meer informatie over Vectera
Vectera is de eenvoudige manier om klanten online te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. Wees creatief ...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Azendoo brengt samenwerking naar een hoger niveau en maximaliseert de productiviteit van teamwerk met geweldige integraties en eersteklas functies. Meer informatie over Azendoo
Azendoo is een programma voor het bijhouden van werk, waarmee teams taken kunnen plannen en delen, projecten kunnen synchroniseren en efficiënter kunnen communiceren. Azendoo is beschikbaar als web, desktop en mobiele toepassing en stelt bedrijven van elke omvang in staat hun productiviteit te verhogen. Met Azendoo kun je je teams afstemmen op dezelfde doelen en het werk efficiënter bijhouden in realtime. Nu kun je je eindelijk minder bezighouden met e-mails, saaie vergaderingen en inefficiënte Excel-bladen. Azendoo maakt het ongelooflijk eenvoudig voor teams om werk te synchroniseren en tijd te besparen. Meer informatie over Azendoo
Azendoo is een programma voor het bijhouden van werk, waarmee teams taken kunnen plannen en delen, projecten kunnen synchroniseren en efficiënter kunnen communiceren. Azendoo is beschikbaar als web, d...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en ...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consult...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Samenwerkingsplatform voor proefdrukken dat een eenvoudige visuele interface biedt om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webcontent te bekijken, te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
Lever projecten in plaats van statusupdates. ReviewStudio verzamelt al je creatieve feedback op één centrale plek. Markeer en reageer vanaf elk apparaat op afbeeldingen, video's, pdf's en webpagina's. Bekijk de status van al je beoordelingen in afzonderlijke dashboards. Blijf op de hoogte van wijzigingen met zij-aan-zij vergelijkingen. Bekijk je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingen. ReviewStudio is een online proefdrukplatform ontworpen om jou sneller van "te doen" naar "gedaan" te krijgen. Meer informatie over ReviewStudio
Lever projecten in plaats van statusupdates. ReviewStudio verzamelt al je creatieve feedback op één centrale plek. Markeer en reageer vanaf elk apparaat op afbeeldingen, video's, pdf's en webpagina's. ...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Schakel je OneStop-app onder je eigen merk in om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Door Moxtra aangedreven OneStop-apps bieden een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten en functioneren als een privécommunicatiecentrum, onder het merk van een organisatie. De OneStop-hub is ontworpen om een bedrijf in staat te stellen hun externe relaties en interne bedrijfsteams te beheren om zaken te stimuleren en de tijdigheid en kwaliteit van respons te leveren die vereist is binnen de hedendaagse omgeving. Meer informatie over Moxtra
Door Moxtra aangedreven OneStop-apps bieden een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten en functioneren als een privécommunicatiecentrum, onder het merk van een organisatie. De OneStop-hub is ont...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Unily helpt ondernemingen in alle sectoren te verenigen door hun personeel te betrekken via geweldige en bekroonde werknemerservaringen. Meer informatie over Unily
Unily is een bekroond platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek. Ontworpen om de efficiëntie en effectiviteit te verbeteren waarmee medewerkers communiceren en samenwerken, zodat iedereen beter kan werken. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook doen, verbindt en verenigt de software hen, hun productiviteitstoepassingen en de kennis die ze nodig hebben en willen, in een centrale, zinvolle, digitale ervaring. Meer informatie over Unily
Unily is een bekroond platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek. Ontworpen om de efficiëntie en effectiviteit te verbeteren waarmee medewerkers communiceren en samenwerken,...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Het innovatiebeheerplatform van Ezassi biedt oplossingen voor het vastleggen van interne en externe ideeën, samenwerking en tech scouting discovery. Meer informatie over Ezassi
Ezassi biedt een compleet Open Innovation Management Platform, een oplossing van begin tot eind. Het multifunctionele portaal is waar vernieuwers samenkomen om technologie te verkennen, samen te werken aan uitdagingen en ideeën in te dienen die incrementele, aangrenzende en transformationele successen opleveren. Daarnaast biedt het beloningen en gamification om het leuk te maken, een aankondigingssectie en geautomatiseerde e-mailmeldingen om iedereen op de hoogte te houden, plus een robuuste werkstroom om het hele proces te beheren. Meer informatie over Ezassi
Ezassi biedt een compleet Open Innovation Management Platform, een oplossing van begin tot eind. Het multifunctionele portaal is waar vernieuwers samenkomen om technologie te verkennen, samen te werke...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Loop Email helpt teams te verbinden, samen te werken en te communiceren, en dat alles op één plek. Meer informatie over Loop Email
Het is moeilijk om productief te zijn wanneer je de helft van je tijd besteedt aan het lezen van e-mails en de andere helft schakelt tussen platforms om je team over de betreffende e-mails in te lichten. Je hebt een enkele app nodig waarmee je sneller actie kunt nemen en alles en iedereen op dezelfde golflengte kunt houden. Als samenwerkingshub verbindt Loop Email je team zodat je gemakkelijk kunt chatten, bestanden kunt uitwisselen en gedeelde inboxen kunt beheren. Het brengt berichten, e-mails en bestanden samen in één app. Meer informatie over Loop Email
Het is moeilijk om productief te zijn wanneer je de helft van je tijd besteedt aan het lezen van e-mails en de andere helft schakelt tussen platforms om je team over de betreffende e-mails in te lichte...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Kwaliteitsbeheersoftware voor makers van medische apparaten. Meer informatie over qmsWrapper PM & QMS Software
QMS uit de 21e eeuw, ga aan de slag in slechts 5 minuten! Volg, beheer en organiseer al je technische CE-bestanden en FDA-bestanden over apparaatgeschiedenis in een traceerbaarheidsmatrix. Formulieren en Form Editor. QMS-processen en Process Editor. Volledige ISO14971 risicobeoordeling. Robuust documentbeheer met versiebeheer, goedkeuringsworkflows, SOP's, enz. Kwaliteitshandleiding. Elektronische handtekeningen en meer. Maak veiligere, betere medische apparaten en breng ze sneller op de markt. Meer informatie over qmsWrapper PM & QMS Software
QMS uit de 21e eeuw, ga aan de slag in slechts 5 minuten! Volg, beheer en organiseer al je technische CE-bestanden en FDA-bestanden over apparaatgeschiedenis in een traceerbaarheidsmatrix. Formulieren ...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Admincontrol Datarooms - documenten delen, procesondersteuning en toegangscontrole voor due diligence en andere bedrijfskritieke projecten. Meer informatie over Virtual Data Room
Admincontrol Data Rooms is op maat ontworpen om due diligence-processen te stroomlijnen en ondersteunen. In de dataroom kan het bedrijf vertrouwelijke documentatie delen en vraag-en-antwoordrondes uitvoeren in een gebruiksvriendelijke, intuïtieve en veilige omgeving. De dataroom is ontworpen om voor alle partijen eenvoudig te gebruiken procedures te bieden. De oplossing zorgt voor een snelle, transparante en veilige uitwisseling van informatie bij het uitvoeren van bijvoorbeeld transacties voor fusies en overnames, herstructureringen, beursnoteringen, kapitaalinjecties enz. Meer informatie over Virtual Data Room
Admincontrol Data Rooms is op maat ontworpen om due diligence-processen te stroomlijnen en ondersteunen. In de dataroom kan het bedrijf vertrouwelijke documentatie delen en vraag-en-antwoordrondes uitv...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Cloud-based single, unified operating system that enables remote working. Meer informatie over Proteus
Proteus is a cloud-based operating system that changes the way we work, combining integrated work management tools with a freelancer marketplace, software gateway and a professional knowledge forum. Proteus provides access to skilled talent, facilitating remote working through an online environment. Proteus moves companies away from a fixed cost model to an on-demand model, crucial to staying competitive in a low margin environment. Meer informatie over Proteus
Proteus is a cloud-based operating system that changes the way we work, combining integrated work management tools with a freelancer marketplace, software gateway and a professional knowledge forum. Pr...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijk...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Goog...
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer

Kopersgids voor Samenwerkingssoftware

Wat is samenwerkingssoftware?

Samenwerkingssoftware is een tool voor agile teams die zich in verschillende regio's bevinden of op afstand werken. Het wordt gebruikt in de reclame, het bankwezen, de overheid, de gezondheidszorg, de marketing en de IT. De primaire functies omvatten het delen van documenten, versiebeheer, rolgebaseerde toegangs- en toestemmingscontrole, voortgangsbewaking, multi-channel communicatietools en een documentenopslagplaats.

De software helpt medewerkers om gemakkelijk samen te werken, snel te communiceren en middelen te delen. Door te werken in een collaboratieve omgeving kunnen meerdere gebruikers tegelijkertijd taken, projecten en updates in real time beheren en delen.

De voordelen van samenwerkingssoftware

Samenwerkingssoftware biedt veel voordelen voor een organisatie die resulteert in een gestroomlijnde workflow en effectieve voltooiing van taken en doelen. Het helpt bedrijven het volgende te doen:

  • Verbeteren van productiviteit: het op tijd uitvoeren van projecten vereist live communicatie en samenwerking. De software stelt medewerkers in staat om ideeën, middelen en taakupdates te delen met iedereen, waar dan ook in realtime. In tegenstelling tot e-mails, begraaft deze software de kritische informatie niet in een warboel van ongerelateerde berichten. Gebruikers kunnen voor elke workflow kanalen aanmaken, evenals waarschuwingen om hun opdrachten en projectvoortgang bij te houden.
  • Efficiënt beheren van projecten: met het enkele, gecombineerde dashboard kunnen meerdere gebruikers projecten en taken organiseren, deze toewijzen aan verschillende medewerkers, workflows bijhouden en op de hoogte worden gehouden van de voortgang. Gebruikers kunnen hun collega's informeren over de toegewezen taken, hun workflows bijhouden en in realtime communiceren met collega's.
  • Efficiënt samenwerken met medewerkers op afstand: de software stelt bedrijven in staat om hun workflows uit te breiden en om werknemers op afstand of collega's uit verschillende regio's te betrekken. Op deze manier kunnen bedrijven lokaal talent in dienst nemen in plaats van te betalen voor het overplaatsen van medewerkers. De medewerkers op afstand hebben toegang tot de nodige projectdossiers, wat zorgt voor een blijvende productiviteit tegen lage kosten.

Algemene functies van samenwerkingssoftware

  • Communicatietools: het gebruiken van de instrumenten en middelen om de communicatie met de belanghebbenden over verschillende taken en projecten te vereenvoudigen.
  • Bestanden delen: het delen van bestanden met andere gebruikers en het verlenen van het recht om de bestanden te openen, bewerken of wijzigen.
  • Documentbeheer: het op een georganiseerde manier aanmaken, opslaan, volgen en beheren van alle documenten.
  • Taakbeheer: het aanmaken en toewijzen van taken aan individuen. Het bijhouden van de workflow en het bewaken van de algehele voortgang totdat de taak is voltooid.
  • Contentbeheer: het vereenvoudigen van realtime samenwerking tussen meerdere belanghebbenden om documenten in realtime aan te maken en te bewerken. Het verzamelen, delen, opvragen en beheren van content in verschillende formaten die zijn opgeslagen in meerdere databases.
  • Brainstormen: het faciliteren van digitale groepsdiscussies om nieuwe ideeën te produceren en op te slaan.

Overwegingen bij de aankoop van samenwerkingssoftware

Met honderden samenwerkingstools op de markt kan het moeilijk zijn om er één te kiezen. In het kader van de beraadslaging adviseren wij de volgende overwegingen in acht te nemen:

  • Begrijp de werkstijl: verkrijg voorafgaand aan het stellen van de verwachtingen van de software eerst inzicht in de workflows en hoe de teams aan projecten werken. Bekijk vervolgens de functies en functionaliteiten grondig en stem deze af op de verwachtingen. Startups geven bijvoorbeeld de voorkeur aan het delen van documenten en gelijktijdige toegang voor meerdere gebruikers, terwijl middelgrote bedrijven een op de boodschap gerichte samenwerkingsoplossing willen.
  • Opties voor implementatie: de keuze tussen cloud of on-premise implementatie hangt af van vele factoren, zoals het initiële investeringsbudget, de implementatie- en onboardingtijd, de controle en beveiliging van de gegevens en de interne IT-capaciteiten. Over het algemeen hebben cloudgebaseerde oplossingen lage initiële kosten en kunnen ze in een paar dagen worden geïmplementeerd. Kies voor on-premise oplossingen om de toegang tot gegevens te beperken en deze op eigen servers op te slaan.
  • Gratis proefversies voor een betere evaluatie: de meeste leveranciers bieden gratis proefversies aan voor een beperkte periode, wat een beeld geeft van de software, de interface en de functies. Als er eenmaal een paar producten op de shortlist staan die passen binnen prijsklasse, kies dan een paar medewerkers om deze oplossingen te evalueren. Verzamel de feedback van iedereen, en ga dan over tot de uiteindelijke aankoop.
  • UCC-oplossingen om in de mainstream te zijn: aangezien samenwerkingssoftware een aantal functies van communicatietools biedt, zijn de diensten geïntegreerd in een nieuw aanbod, de oplossing voor Unified Communication and Collaboration (Geïntegreerde communicatie en samenwerking). Leveranciers die stand-alone samenwerkingssoftware aanbieden, zullen API's (Application Programming Interface, interface voor toepassingsprogrammering) aanbieden, of bieden deze nu al aan, om hun software te integreren met bedrijfstoepassingen zoals klantenservice, communicatie en projectmanagement.
  • Samenwerking met AI-bots: chatbots en AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) maken snellere interne communicatie en betere klantinteracties mogelijk. Gartner heeft voorspeld dat in 2020 de gemiddelde persoon meer gesprekken met bots zal voeren dan zijn eigen echtgenoten. AI-geschikte chatbots verwerken front-end activiteiten, zoals het beantwoorden van vragen van klanten. De bots kunnen gegevens efficiënter beheren, alledaagse taken stroomlijnen en de teamcommunicatie verbeteren. De volgende keer dat er een PTO (Paid Time Off, betaald verlof) wordt gepland, kan het simpelweg aan de bot worden gezegd, zodat deze automatisch de manager en het team op de hoogte brengt.