Nederland Lokale producten weergeven
1205 resultaten
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams. Meer informatie over Slack
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
monday.com is een krachtig, collaboratief platform voor werkmanagement dat de communicatie verbetert en de productiviteit verhoogt voor teams van elke omvang. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef voortgangsupdates in realtime en zie wie wat doet en wanneer. Sluit je aan bij meer dan 100.000 teams die samenwerken op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
ClickUp is een samenwerkingstool met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken voor elk team. Meer informatie over ClickUp
Met functies zoals toegewezen opmerkingen, chat, inbox, meldingen, opmerkingen-threads, herinneringen, taakprioriteiten, urenregistratie, doelen, afhankelijkheden en aangepaste statussen, heeft ClickUp alles wat je nodig hebt om de samenwerking te stroomlijnen voor elk project of team. ClickUp wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber en is de perfecte tool voor samenwerking die al je teamwerk samenbrengt in één app. Ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 8000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een samenwerkingstool die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor teams die al je communicatie, workflows, apps en teamgenoten op één plek samenbrengt. Meer informatie over Front
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor productieve teams die al je e-mail, agenda, CRM, taakbeheer, klantcommunicatiekanalen en apps combineert in één enkel samenwerkingsplatform. Beheer e-mailadressen voor [email protected] en [email protected], Facebook, Twitter, chat en sms, met meer transparantie en verantwoordelijkheid. Delegeer berichten, wijs ze toe, deel ze met teamgenoten en werk samen via interne opmerkingen en concepten voordat je reageert op klantgesprekken. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Confluence helpt je team op één lijn te blijven door het over je hele organisatie gemakkelijker te maken om samen te werken. Meer informatie over Confluence
Confluence is de ideale samenwerkingstool. Met Confluence kun je in realtime met je teams samenwerken, belanghebbenden taggen waar en wanneer hun aandacht nodig is, informatie delen met teams en nog veel meer. Confluence helpt je team op één lijn te blijven door alle informatie op één plek te bewaren. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Populair visueel platform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair visueel samenwerkingsplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang en wordt vertrouwd door meer dan 25 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro is goed voor brainstormen, ideeën bedenken, teamvergaderingen en interactieve workshops, kaarten en diagrammen. Met meer dan 250 kant-en-klare sjablonen kan je team in een mum van tijd gaan samenwerken. Gebruik de meer dan 80 krachtige integraties zoals Jira, Asana, Monday.com, MS Teams en Google Workspace om van Miro je centrale samenwerkingshub en je enige bron van waarheid te maken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een veilige, gedecentraliseerde app voor berichten en samenwerking. Het levert digitale soevereiniteit op een open netwerk met end-to-end versleuteling. Meer informatie over Element
Element is een op Matrix gebaseerde end-to-end versleutelde messenger- en samenwerkingsapp. Het gedecentraliseerde ontwerp levert digitale soevereiniteit, waardoor implementatie op locatie of via elke cloudprovider mogelijk is. EMS (Element Matrix Services) is een populaire gehoste oplossing voor zakelijk gebruik. EMS biedt snelle prestaties en invoegtoepassingen op ondernemingsniveau. Omdat het matrix-gebaseerd is, biedt Element interoperabiliteit tussen geïsoleerde apps en maakt het eenvoudige verbindingen tussen verschillende organisaties mogelijk. Meer informatie over Element

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Wrike is software voor samenwerking op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor teamsamenwerking die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Meer informatie over Plek
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Een sociaal intranet, community portal en platform voor kennisuitwisseling, met alle essentiële functionaliteiten: nieuws, profielen, groepen, berichten, kalenders, documenten en berichtenuitwisseling. Plek helpt je om silo's te doorbreken, samenwerking te stimuleren en kennis te delen. Hou je mensen betrokken met Plek, intern of over organisatorische grenzen heen: medewerkers, partners, freelancers, vrijwilligers, belanghebbenden, consumenten … Meer informatie over Plek

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Notion is een alles-in-één werkruimte voor teams om kennis te delen, projecten te verzenden en samen te werken. Meer informatie over Notion
Notion is een alles-in-één werkruimte voor teams om kennis te delen, projecten te verzenden en samen te werken. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
ActiveCollab is een gecentraliseerde werkplek voor al je communicatie, taken en bestanden. Al je werk op één plek! Meer informatie over ActiveCollab
Hier kunt je van start gaan met het runnen van een winnend team! Deel en bespreek je ideeën, geef en krijg feedback, werk samen met je team en je klanten, hou iedereen op de hoogte, verhoog de verantwoordelijkheid, volg je budget en vooruitgang, genereer rapporten. Automatiseer je alledaagse taken en focus op je echte werk! Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Maak altijd en overal verbinding met je contacten. Hou één uniform bedrijfsadresboek bij dat gemakkelijk toegankelijk en klaar is om te delen met collega's. Meer informatie over Pobuca Connect
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Maak kennis met de ingebouwde Pobuca-bot, je eigen virtuele assistent, die je helpt je zakelijke contacten up-to-date en binnen handbereik te houden. Meer informatie over Pobuca Connect

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet. Meer informatie over Jostle
Bij samenwerking draait alles om het samenbrengen van mensen uit verschillende afdelingen, locaties en teams. Zou je intranet je daar niet ook bij moeten helpen? Maak kennis met het intranet van Jostle, de ideale plek om je werk gedaan te krijgen. Je mensen kunnen taken toewijzen, schermen delen en bijhouden wie op elk gegeven moment aan specifieke projecten werkt. Jostle maakt het samenkomen als een team eenvoudiger dan ooit. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Door samen te werken aan projecten en klantervaring zien klanten met meer dan 250 gebruikers 30% meer uitwisseling tussen management en werknemers die niet aan een bureau werken. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform voor samenwerking tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het afstemmen van de implementatie van projecten en klantenervaringen zien klanten met meer dan 250 gebruikers 30% meer uitwisseling en feedback tussen werknemers. Met volledige integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer samenwerken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een geavanceerde tool voor co-auteurschap en documentautomatisering, die aanzienlijke voordelen biedt ten opzichte van traditionele tekstverwerkingsprogramma's. Meer informatie over XaitPorter
XaitPorter is cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor documenten, waarmee verschillende bijdragers tegelijkertijd aan hetzelfde document kunnen werken. Bedrijven gebruiken XaitPorter voor biedingen, voorstellen en licentieaanvragen voor de olie- en gasbranche, documenten voor klinische proeven, rapporten, procedures en nog veel meer. Deze software voor teamsamenwerking regelt de opmaak, lay-out en paginanummering en heeft een ingebouwde werkstroom die je de volledige controle geeft over het proces voor het creëren van documenten. Xait bezit de ISO 27001-certificering. Meer informatie over XaitPorter

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Maak je website direct collaboratief, net als Figma, Miro of Google Docs, met videochat, scherm delen, co-browsen en het delen van bestanden. Meer informatie over Surfly
Maak digitale trajecten op je web-app direct collaboratief, waardoor meerdere gebruikers met elkaar kunnen communiceren op elke website of platform, net als Miro, Figma of Google Docs. Surfly maakt op elk gewenst moment en zonder installatie of instelling samenwerkingsfuncties mogelijk, zoals co-browsing, videochat, scherm delen, e-ondertekening en documentbewerking. Geen downloads en codewijzigingen in de onderliggende toepassing vereist. Gewoon plug-and-play. Meer informatie over Surfly

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Bitrix24 is een toonaangevend platform voor samenwerking, communicatie, sociale netwerken, workflow- en kennisbeheer met 8 miljoen klanten. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor samenwerking dat door meer dan 8 miljoen organisaties wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Bitrix24 is volledig gratis voor teams tot 12 werknemers en je kunt een onbeperkt aantal gebruikers kopen voor slechts $ 199 per maand. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement. Meer informatie over Ziflow
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem. Meer informatie over Ziflow

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
ProWorkflow maakt samenwerking eenvoudig dankzij contactintegratie, meldingen op het scherm en ingebouwde communicatietools. Meer informatie over ProWorkflow
Samenwerking is eenvoudig met ProWorkflow. Communiceer moeiteloos met teamleden en belanghebbenden met behulp van eenvoudige contactintegratie, uitgebreide rapportage, meldingen en waarschuwingen op het scherm en via e-mail, en ingebouwde communicatietools met volledige e-mailondersteuning. Koppel deze functies aan een mobiele oplossing waarmee je tijd kunt bijhouden, taken kunt voltooien en onderweg kunt communiceren, en een duidelijk dashboard dat een overzicht biedt van je werklast en prioriteiten. Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
De bekroonde software van Easy Projects is ontworpen om je te helpen slagen door middel van samenwerking. Verzend en ontvang eenvoudig berichten op taak- en projectniveau, vraag goedkeuringen aan, voeg afbeeldingsaantekeningen toe, deel bestanden en ontvang berichtmeldingen, en dit alles in realtime. Of je team nu op afstand of ter plaatse is, dit platform zorgt ervoor dat er geen communicatie verloren gaat. Vanwege de toegenomen samenwerking door het gebruik van Easy Projects melden teams een daling van de projectduur met 30% en een voltooiingspercentage van 98%. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering. Meer informatie over Zoho Sprints
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool voor Scrum-teams. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op schema met gepersonaliseerde scrumboards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, werk samen met je team aan een sociale feed en plan je beoordeling en retrospectieve vergaderingen vanaf één plek. Meer informatie over Zoho Sprints

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Planning van sociale media en creatieve teamsamenwerking in Kontentino verloopt zeer soepel. Alle teamleden kunnen samenwerken om het perfecte bericht te creëren. Je kunt taken toewijzen aan ontwerpers, copywriters en managers binnen sociale media. Ook worden de feedback en inbreng van de klant altijd direct naast het bericht weergegeven in het opmerkingengedeelte van de klant. Je team hoeft niet te zoeken naar ontbrekende gegevens in verwarrende e-maildiscussies. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Productmanagers gebruiken productboard om input van collega's in de hele organisatie te benutten, en deze input te gebruiken om betere beslissingen te nemen. Meer informatie over Productboard
productboard is het productbeheersysteem voor samenwerking dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over Productboard

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Word deelnemer aan een aangepaste ruimte en voer live webinars uit zonder installatie of download. Werkt op alle browsers. Meer informatie over LiveWebinar
LiveWebinar heeft alleen maar een browser nodig om met mensen te kunnen communiceren. Dit platform werkt op alle browsers en apparaten (computers, mobiele telefoons, zelfs tv's). De modulaire structuur maakt een onbeperkte aanpassing mogelijk - je kunt de platformweergave bewerken en aanpassen aan je eigen behoeften. Profiteer van functies zoals: HD-kwaliteit, FB Live-streaming, gemodereerde chat, HQ-recorder, CTA-optie, online whiteboard, schermen delen, online certificeringstests, externe mediastreaming en nog veel meer. Meer informatie over LiveWebinar

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Pumble is a free chat and collaboration app for teams with unlimited everything. Meer informatie over Pumble
Overcome common challenges in the collaborative process with Pumble - a free team collaboration software. Create channels for different topics, keep up with all conversations via threads, and mention a specific person or a user group to notify all members instantly. Send and save all files within your workspace - access them whenever you need them. Make a quick voice or video call for effective discussions. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een geïntegreerd ALM-systeem dat teams helpt de vereisten, releases, tests en problemen te beheren. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een ALM-platform met een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem met maporganisatie, documentatietaxonomieën en metatagging, evenals ingebouwd versiebeheer. De krachtige e-mailintegratiemogelijkheden van SpiraTeam informeren gebruikers over veranderingen in het systeem en stellen gebruikers in staat om incidenten rechtstreeks vanuit hun e-mail te melden. SpiraTeam wordt geleverd met een ingebouwde mogelijkheid voor instant messaging. Meer informatie over SpiraTeam

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Upwave is een visueel productiviteitsplatform dat moderne bedrijven helpt presteren. Organiseren, plannen, volgen, samenwerken en dingen gedaan krijgen. Meer informatie over UpWave
Upwave is een productiviteitsplatform voor samenwerking aan projecten, innovatieprocessen en dagelijkse taken. Beheer je teams, projecten en taken op een visuele manier – allemaal op één plek. Werk met vooraf gedefinieerde taakborden en strategy canvases, zoals Business Model Canvas en SWOT. Tijd bijhouden, schatten en voortgang rapporteren. Maak externe medewerkers eenvoudig en veilig betrokken. De intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface maakt het gemakkelijk om iedereen mee te laten werken – geen extra training nodig. Meer informatie over UpWave

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Stack Overflow for Teams stelt teams in staat om samen te werken en kennis te delen zonder afleiding. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Is je ooit gevraagd: "Hoe doe ik dat ook alweer?" Vast wel. Daarom is dit platform voor het beheer van kennisuitwisseling en samenwerking gecreëerd. Verlies nooit meer belangrijke teamkennis. Of je nu een klein, flexibel team bent of een groot, verspreid team dat bij een onderneming werkt, Stack Overflow for Teams is jouw favoriet voor kennisuitwisseling en samenwerking. Dit platform waardeert openheid en transparantie, dus biedt het Stack Overflow for Teams altijd gratis voor maximaal 50 gebruikers. Meer informatie over Stack Overflow for Teams

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive
Teaminbox en chattool waarmee teams echt kunnen samenwerken rond e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox is opnieuw ontworpen met een zakelijke samenwerkingservaring in gedachten. Met Missive zijn teams gericht op het laten groeien van hun bedrijf. Meer informatie over Missive

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Samenwerkingsplatform voor proofing met een intuïtieve interface om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webcontent te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is een samenwerkingsplatform voor proofing, ontworpen om jou sneller van "te doen" naar "gedaan" te krijgen. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer vanaf elk apparaat op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML. Gebruik de vergelijkingsmodus om herzieningen te bekijken met vergelijkingen naast elkaar. Beoordeel je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingssessies. Volg de status, taken en goedkeuringen van al je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Toolkit voor digitale werknemerscommunicatie, flexibel werk, kwaliteits- en kennisbeheer, missieverklaring en leiderschap. Meer informatie over HUMANSTARSapp
Als marktleider in samenwerkingstools ondersteunt Humanstarsapp bestaande technologieën en mensen om verbinding te maken. De toolbox van Humanstarsapp dient als toolkit voor digitale communicatie en informatie voor werknemers, flexibel werk, kwaliteit en kennisbeheer, visie en leiderschap in het bedrijf. Meer informatie over HUMANSTARSapp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
awork is automatisch projectmanagement voor teams. Het bundelt je taken in lijsten, kanbanborden en Gantt-diagrammen, incl. urenregistratie. Meer informatie over awork
awork is automatisch projectmanagement voor teams. Het bundelt je taken in lijsten, Kanbanborden en Gantt-diagrammen. Je kunt taken toewijzen, opmerkingen toevoegen, bestanden delen en uren bijhouden - ook via de app. awork wordt geleverd met een projectoverschrijdende teamplanner en integratie met Slack, agenda en factureringstool. Slimme meldingen houden iedereen op de hoogte van de status van het team. Als het eerste AVG-compliante alternatief uit Duitsland houdt awork providers uit Silicon Valley bij en zet het tegelijkertijd nieuwe benchmarks op. Meer informatie over awork

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund. Meer informatie over Claromentis

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Robuuste en gebruiksvriendelijke visuele planningsoftware om alle soorten middelen te volgen. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is een krachtige softwarebeheeroplossing, geoptimaliseerd voor diegenen die gespecialiseerd zijn in projectsamenwerking, met vlaggenschip- en organisatietools voor het verhogen van de productiviteit van het bedrijf. Met full-stacked capaciteiten kunnen gebruikers in één enkel platform in realtime projecten, opdrachten, taken, klanten, werkorders, werknemers, apparatuur en meer volgen. Werk overal samen via de mobiele toepassing of stuur e-mails en sms-waarschuwingen naar teamleden en verbind planningen met persoonlijke agenda's. Meer informatie over Visual Planning

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Kissflow is software voor de digitale werkplek die procesbeheer, casemanagement, samenwerking en projectmanagement omvat. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Mensen die zich het dichtst bij het werk bevinden, weten het beste hoe ze problemen kunnen beheren en oplossen, en ze verdienen slimme en eenvoudige hulpmiddelen om dat te kunnen doen. Kissflow kan daarbij helpen. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Visuele feedbacktool waarmee webontwikkelaars en ontwerpers feedback en opmerkingen kunnen ontvangen om websites te verbeteren. Meer informatie over Polish
Visuele feedbacktool waarmee webontwikkelaars en ontwerpers feedback en opmerkingen kunnen ontvangen om websites te verbeteren. Meer informatie over Polish

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Pragli is een virtueel kantoor voor externe teams met persoonlijke avatars, snelle en veilige ruimtes (audio/video, scherm delen), games en vieringen. Meer informatie over Pesto
Externe teams hebben moeite met het opbouwen van nauwe contacten en snel communiceren. Pragli is een virtueel kantoor dat is ontworpen om je externe team samen te brengen. Pas eerst je avatar aan. Integreer vervolgens je agenda, Slack en zelfs je Spotify om je muziek weer te geven. Stap ten slotte over op snelle, veilige ruimtes om te communiceren. Ruimtes zijn voorzien van audio en video en je kunt er je scherm delen (inclusief tekenen op het scherm). Waar je team zich ook bevindt, je bent samen beter. Meer informatie over Pesto

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Admincontrol Datarooms - documenten delen, procesondersteuning en toegangscontrole voor due diligence en andere bedrijfskritieke projecten. Meer informatie over Admincontrol Virtual Data Room
Admincontrol Data Rooms is op maat ontworpen om due diligence-processen te stroomlijnen en ondersteunen. In de dataroom kan het bedrijf vertrouwelijke documentatie delen en vraag-en-antwoordrondes uitvoeren in een gebruiksvriendelijke, intuïtieve en veilige omgeving. De dataroom is ontworpen om voor alle partijen eenvoudig te gebruiken procedures te bieden. De oplossing zorgt voor een snelle, transparante en veilige uitwisseling van informatie bij het uitvoeren van bijvoorbeeld transacties voor fusies en overnames, herstructureringen, beursnoteringen, kapitaalinjecties enz. Meer informatie over Admincontrol Virtual Data Room

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Flomatika is een platform voor waardestroombeheer dat is gericht op snellere en voorspelbaardere waardelevering. Meer informatie over VSM Platform
Flomatika biedt bijna end-to-end inzicht in de productleveringsstroom, waardoor je inzicht krijgt in hoe je leveringsecosysteem presteert om effectiever te besturen en te sturen. Het platform biedt bruikbare inzichten en haalt verborgen beperkingen naar boven die de mogelijkheid belemmeren om de snelheid te verbeteren, de kwaliteit te verhogen en de waarde te optimaliseren. Meer informatie over VSM Platform

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer

Kopersgids voor Collaboration software

Wat is samenwerkingssoftware?

Samenwerkingssoftware is een tool voor agile teams die zich in verschillende regio's bevinden of op afstand werken. Het wordt gebruikt in de reclame, het bankwezen, de overheid, de gezondheidszorg, de marketing en de IT. De primaire functies omvatten het delen van documenten, versiebeheer, rolgebaseerde toegangs- en toestemmingscontrole, voortgangsbewaking, multi-channel communicatietools en een documentenopslagplaats.

De software helpt medewerkers om gemakkelijk samen te werken, snel te communiceren en middelen te delen. Door te werken in een collaboratieve omgeving kunnen meerdere gebruikers tegelijkertijd taken, projecten en updates in real time beheren en delen.

De voordelen van samenwerkingssoftware

Samenwerkingssoftware biedt veel voordelen voor een organisatie die resulteert in een gestroomlijnde workflow en effectieve voltooiing van taken en doelen. Het helpt bedrijven het volgende te doen:

  • Verbeteren van productiviteit: het op tijd uitvoeren van projecten vereist live communicatie en samenwerking. De software stelt medewerkers in staat om ideeën, middelen en taakupdates te delen met iedereen, waar dan ook in realtime. In tegenstelling tot e-mails, begraaft deze software de kritische informatie niet in een warboel van ongerelateerde berichten. Gebruikers kunnen voor elke workflow kanalen aanmaken, evenals waarschuwingen om hun opdrachten en projectvoortgang bij te houden.
  • Efficiënt beheren van projecten: met het enkele, gecombineerde dashboard kunnen meerdere gebruikers projecten en taken organiseren, deze toewijzen aan verschillende medewerkers, workflows bijhouden en op de hoogte worden gehouden van de voortgang. Gebruikers kunnen hun collega's informeren over de toegewezen taken, hun workflows bijhouden en in realtime communiceren met collega's.
  • Efficiënt samenwerken met medewerkers op afstand: de software stelt bedrijven in staat om hun workflows uit te breiden en om werknemers op afstand of collega's uit verschillende regio's te betrekken. Op deze manier kunnen bedrijven lokaal talent in dienst nemen in plaats van te betalen voor het overplaatsen van medewerkers. De medewerkers op afstand hebben toegang tot de nodige projectdossiers, wat zorgt voor een blijvende productiviteit tegen lage kosten.

Algemene functies van samenwerkingssoftware

  • Communicatietools: het gebruiken van de instrumenten en middelen om de communicatie met de belanghebbenden over verschillende taken en projecten te vereenvoudigen.
  • Bestanden delen: het delen van bestanden met andere gebruikers en het verlenen van het recht om de bestanden te openen, bewerken of wijzigen.
  • Documentbeheer: het op een georganiseerde manier aanmaken, opslaan, volgen en beheren van alle documenten.
  • Taakbeheer: het aanmaken en toewijzen van taken aan individuen. Het bijhouden van de workflow en het bewaken van de algehele voortgang totdat de taak is voltooid.
  • Contentbeheer: het vereenvoudigen van realtime samenwerking tussen meerdere belanghebbenden om documenten in realtime aan te maken en te bewerken. Het verzamelen, delen, opvragen en beheren van content in verschillende formaten die zijn opgeslagen in meerdere databases.
  • Brainstormen: het faciliteren van digitale groepsdiscussies om nieuwe ideeën te produceren en op te slaan.

Overwegingen bij de aankoop van samenwerkingssoftware

Met honderden samenwerkingstools op de markt kan het moeilijk zijn om er één te kiezen. In het kader van de beraadslaging adviseren wij de volgende overwegingen in acht te nemen:

  • Begrijp de werkstijl: verkrijg voorafgaand aan het stellen van de verwachtingen van de software eerst inzicht in de workflows en hoe de teams aan projecten werken. Bekijk vervolgens de functies en functionaliteiten grondig en stem deze af op de verwachtingen. Startups geven bijvoorbeeld de voorkeur aan het delen van documenten en gelijktijdige toegang voor meerdere gebruikers, terwijl middelgrote bedrijven een op de boodschap gerichte samenwerkingsoplossing willen.
  • Opties voor implementatie: de keuze tussen cloud of on-premise implementatie hangt af van vele factoren, zoals het initiële investeringsbudget, de implementatie- en onboardingtijd, de controle en beveiliging van de gegevens en de interne IT-capaciteiten. Over het algemeen hebben cloudgebaseerde oplossingen lage initiële kosten en kunnen ze in een paar dagen worden geïmplementeerd. Kies voor on-premise oplossingen om de toegang tot gegevens te beperken en deze op eigen servers op te slaan.
  • Gratis proefversies voor een betere evaluatie: de meeste leveranciers bieden gratis proefversies aan voor een beperkte periode, wat een beeld geeft van de software, de interface en de functies. Als er eenmaal een paar producten op de shortlist staan die passen binnen prijsklasse, kies dan een paar medewerkers om deze oplossingen te evalueren. Verzamel de feedback van iedereen, en ga dan over tot de uiteindelijke aankoop.
  • UCC-oplossingen om in de mainstream te zijn: aangezien samenwerkingssoftware een aantal functies van communicatietools biedt, zijn de diensten geïntegreerd in een nieuw aanbod, de oplossing voor Unified Communication and Collaboration (Geïntegreerde communicatie en samenwerking). Leveranciers die stand-alone samenwerkingssoftware aanbieden, zullen API's (Application Programming Interface, interface voor toepassingsprogrammering) aanbieden, of bieden deze nu al aan, om hun software te integreren met bedrijfstoepassingen zoals klantenservice, communicatie en projectmanagement.
  • Samenwerking met AI-bots: chatbots en AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) maken snellere interne communicatie en betere klantinteracties mogelijk. Gartner heeft voorspeld dat in 2020 de gemiddelde persoon meer gesprekken met bots zal voeren dan zijn eigen echtgenoten. AI-geschikte chatbots verwerken front-end activiteiten, zoals het beantwoorden van vragen van klanten. De bots kunnen gegevens efficiënter beheren, alledaagse taken stroomlijnen en de teamcommunicatie verbeteren. De volgende keer dat er een PTO (Paid Time Off, betaald verlof) wordt gepland, kan het simpelweg aan de bot worden gezegd, zodat deze automatisch de manager en het team op de hoogte brengt.