Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Portal software

Portal software biedt veilige, gemeenschappelijke toegang tot bedrijfsgegevens en -toepassingen, waardoor een grotere efficiëntie en een groter bereik mogelijk is voor business-to-business, business-to-internal en business-to-consumer transacties in zowel self-service als on-demand omgevingen. Portal toepassingen bestaan meestal uit robuuste content management systemen (CMS) die de distributie en presentatie van belangrijke gegevens binnen een onderneming mogelijk maken, alsook functies voor samenwerking en documentsynchronisatie. Portal oplossingen bieden ook integratie met externe databasebronnen, verkoop- en CRM-tools en verschillende soorten managementrapportagefuncties. Zie ook: catalogus software, CMS-systemen, kennismanagement software en online samenwerkingssoftware.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Portal software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
84 resultaten
Confluence is een teamwerkruimte waar kennis en samenwerking samenkomen. Creëer, werk samen en organiseer je werk allemaal op één plek. Meer informatie over Confluence
Het is nu meer dan ooit belangrijk om informatie toegankelijk te maken voor je organisatie. Confluence kan dienen als de primaire portalsoftwaretool van je bedrijf. Je kunt het niet alleen gebruiken om je meest waardevolle bedrijfsmiddelen vast te leggen, te behouden en te organiseren, maar je kunt het voor werknemers gemakkelijk maken om antwoorden te vinden op veelgestelde vragen, op de hoogte te blijven van de nieuwste bedrijfsupdates en meer. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Een intuïtief online portaal voor je leveranciers, partners en crediteuren. Versnel onboarding, communicatie en betalingen. Meer informatie over Tipalti
Een intuïtief online portaal voor je leveranciers, partners en crediteuren. Versnel de onboarding van leveranciers, stroomlijn de communicatie met crediteuren en betaal leveranciers sneller. Met de toonaangevende oplossing voor betalingsautomatisering van Tipalti kunnen crediteuren zichzelf onboarden via het whitelabel portaal, met hun betalingsgegevens, belastinginformatie, voorkeursbetalingsmethode en valuta. Bevrijd je eigen financiële team van het zoeken naar informatie en het handmatig bijwerken van informatie voor elke nieuwe crediteur. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Fluid Topics transformeert je technische documentatie tot gepersonaliseerde contentervaringen. Meer informatie over Fluid Topics
Fluid Topics is het toonaangevende platform voor het leveren van content voor technische documentatie. De softwareoplossing transformeert je product- en technische content vanuit elke bron en elk formaat tot een slim, uniform kenniscentrum. Fluid Topics stelt je in staat om rijke self-service ervaringen te creëren met een slim documentatieportaal. Pas je portaal eenvoudig aan op je behoeften en maak van je documentatie een boeiende en persoonlijke gebruikerservaring. Meer informatie over Fluid Topics

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
OnBoard is een portal voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is een portal voor bestuur en management dat de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie van 30 dagen of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Nasdaq Boardvantage® is een bekroond bestuursportaal voor het optimaliseren van de hele vergaderworkflow dat is ontworpen voor drukke leidinggevenden. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage® is software voor bestuursportalen waarmee organisaties van elke omvang sneller en beter kunnen werken. Stroomlijn de hele workflow van bestuursvergaderingen op één plek. Creëer en distribueer agenda's, leg notulen vast, keur items goed, stem onmiddellijk, onderteken documenten, beheer taken, verzend enquêtes, werk met vertrouwen samen en houd bestuursmateriaal binnen handbereik. Of vergaderingen nu virtueel of persoonlijk zijn, zorg ervoor dat iedereen op één lijn zit – papierloos – met Nasdaq Boardvantage. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Met Workfolio Client Microsites kunnen bedrijven moeiteloos privéwebsites met co-branding creëren die klantentijdens het verkoopproces beter betrekken. Meer informatie over Workfolio Client Microsites
Het gedrag van kopers verandert. De werkelijkheid die vorm krijgt is zowel hybride als omnichannel. Succesvolle B2B-verkooporganisaties passen zich aan door nieuwe tools in te zetten om hun digitale klantentraject te verbeteren, de verkoopcyclustijden te verkorten en de dealwinstpercentages te verhogen. Workfolio Client Microsites biedt je organisatie alles wat nodig is om nieuwe opdrachten effectiever te pitchen, je bedrijf te onderscheiden en het aantal nieuwe klanten te verhogen, terwijl de algehele klantervaring tijdens het pitchen verbetert. Meer informatie over Workfolio Client Microsites

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Met DynamicPoint Portals kun je interacties met ERP- of CRM-gegevens bekijken, bewerken of creëren in Office 365 SharePoint voor klanten en leveranciers. Meer informatie over DynamicPoint Customer and Vendor Portal
De DynamicPoint-toepassing voor klanten- en leveranciersportals is een op Office 365 gebaseerde invoegtoepassing waarmee SharePoint-portals gegevens uit externe databases, ERP- en CRM-systemen kunnen ophalen. Gegevens worden gedeeld met behulp van realtime integraties en veilig gefilterd voor de bevoegde gebruiker. Met de portal-app kun je samenwerken met klanten en leveranciers dankzij functies zoals: - onboarding van klanten of leveranciers; - contractverlenging en beheer van offerteaanvragen; - verkooporders, facturen, inkooporders, enz. bekijken. Meer informatie over DynamicPoint Customer and Vendor Portal

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Begin gratis met LiveAgent en verhoog de klantloyaliteit met de uitstekende alles-in-één-oplossing voor klantenportals voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent is cloudgebaseerde software voor klantenportals met meer dan 200 compatibele integraties. Stroomlijn alle klantcommunicatiekanalen en beheer ze vanuit één gedeelde bedrijfsinbox. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Bitrix24 is een gratis intranetportaal met 12 miljoen bedrijven die het wereldwijd gebruiken. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code.
Bitrix24 is een gratis intranetportaal met 12 miljoen bedrijven die het wereldwijd gebruiken. Zeer veilige, kant-en-klare intranetportal voor kleine en middelgrote bedrijven die is ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Yammer

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
BoardPro biedt een slimme, elegante manier voor het mkb en non-profitorganisaties om met minder inspanning productieve bestuursvergaderingen te houden.
Een slimme oplossing voor productievere bestuursvergaderingen. De betaalbare en eenvoudig te gebruiken software helpt mkb's en non-profitorganisaties hun hele bestuursproces te stroomlijnen, onrustgevoelens te verminderen, efficiëntie te verhogen en prestaties te verbeteren. Beheerders werken tot 50% effectiever en bestuursleden blijven gefocust, dragen meer bij en bereiken betere resultaten. Vertrouwd door meer dan 3500 gebruikers in elf landen. Vanaf $ 100 per maand. Tot 40% korting op abonnementen voor non-profitorganisaties. Meer informatie over BoardPro

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Het beste alternatief voor een intranet of extranet. Breng iedereen samen in een online werkruimte. Goedkoop en snel te implementeren.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein. Meer informatie over Glasscubes

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Laat klanten online plannen, betalen en actie ondernemen vanuit een vriendelijk self-service portal. Start je gratis proefversie.
Meer gemak voor je klanten. Meer zaken voor jou. Met een online self-service portal binnen handbereik kunnen je klanten op elk moment elke actie ondernemen. Vereenvoudig het leven van je patiënten door hen de mogelijkheid te geven afspraken te boeken, voor diensten te betalen, documenten te delen en nog veel meer. Ze hoeven bovendien geen techneuten te zijn, want het is supereenvoudig en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over vcita

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven.
Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Meer informatie over Quip

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Je besturingssysteem voor bedrijfsgegevens: verzamel, organiseer en begrijp je gegevens.
Bouw prachtige formulieren, databases met toegangsbeheer en zeer aanpasbare bedrijfstoepassingen zonder enige code kunt creëren, allemaal op één plek. Organiseer je werkruimte in verschillende teams, afdelingen, klanten en projecten. Beheer moeiteloos de toegang van je teamleden en werk in realtime effectiever samen. Begin nu, ga vandaag nog live. Veel plezier met formaloo-ing! Meer informatie over Formaloo

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
BoardBookit is beveiligde bestuursportaal-software die de manier transformeert waarop bedrijven betrokken zijn bij en samenwerken met hun bestuur.
BoardBookit is moderne bestuursportaal-software, ontworpen om de vertrouwde technologiepartner te zijn voor middelgrote tot grote organisaties en bedrijven bij het aangaan van moderne governance-uitdagingen. Met een ongeëvenaarde ROI, op de gebruikerservaring gericht ontwerp en hoogwaardige ondersteuning is BoardBookit het antwoord op complexe governance. De aanpak van BoardBookit, zoals een onbeperkt gebruikersmodel en gratis accountmigratieservices, maken het de governance-tool die bedrijven nodig hebben om het risico te beperken en de betrokkenheid van het bestuur te waarborgen. Meer informatie over Govenda

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Zoho Creator is online portaalsoftware die wordt gebruikt in verschillende sectoren, van kleine tot grote ondernemingen, door je klanten alles zelf te laten bepalen.
Met de zelfbedieningsportalen van Zoho Creator kunnen je klanten zelf bepalen wat ze willen. Het is software voor samenwerkingsportalen die kan worden gebruikt in verschillende sectoren, variërend van kleine, middelgrote tot grote ondernemingen. Tot de online webportalen die zijn ontworpen met Zoho Creator behoren gateways voor studenten, projectmanagement, orderverwerking en -afhandeling, verkoop, helpdesk, supply chain management, ondersteuning en HR-portalen. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
MangoApps combineert medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling en leren in één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
De app voor medewerkerservaringen van Workvivo geeft je je hele bedrijf in je broekzak.
Workvivo is een communicatieplatform voor werknemers dat is ontworpen om natuurlijke, zinvolle banden tussen teams op te bouwen. Hierdoor kunnen bedrijven hun werknemers bereiken en met hen communiceren op manieren waartoe traditionele tools simpelweg niet in staat zijn. Het is je intranet, communicatietool en werknemers-app samengevoegd tot één vertrouwde sociale ervaring waar mensen graag gebruik van maken. Het biedt bedrijven het overzicht dat ze nodig hebben en werknemers de vrijheid en flexibiliteit die ze willen. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documentbeheer waarmee je een intranet kunt bouwen zonder te programmeren. Een intranet dat werknemers geweldig zullen vinden en ook daadwerkelijk zullen gebruiken. OnSemble geeft meer dan 55.000 mensen en organisaties mogelijkheden met een verhoogde productiviteit en sociale gemeenschap. OnSemble heeft alle apps en functionaliteit die je vandaag nodig zult hebben en vele waar je naartoe kunt groeien. Integreert ook met SharePoint, Microsoft Office en nog veel meer. Meer informatie over Ntranet

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Meer informatie over Blink

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Open-source portalsoftware die je helpt een geweldige klantervaring te ontwikkelen en je bedrijfsactiviteiten te moderniseren
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp. Meer informatie over eXo Platform

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Portalsoftware voor bestuur en commissies, ontworpen voor non-profitorganisaties door non-profitoprichters. En ja! Boardable is betaalbaar!
Boardable is beschikbaar vanaf slechts $ 49 per maand en biedt een betaalbare, gebruiksvriendelijke portal voor het bestuur en commissies. Ontdek Boardable met een gratis proefversie (geen creditcard nodig) of een live demonstratie. Boardable werd opgericht door non-profitoprichters om non-profitorganisaties, hun besturen en hun vrijwilligers te ondersteunen. Boardable integreert met je bestaande tools, automatiseert routinetaken en centraliseert alle bestuursactiviteiten op één plek. Meer informatie over Boardable

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernemen: -Versnel de kanaalverkoop -Lever uitmuntende service -Verbind klanten -Transformeer de werkplek -Bouw de community die jij wilt Kenmerken: -Bedrijfsintegratie -Personalisatie -Maatwerk en branding -Betrokkenheid -Mobiel -Opbouwen van community en sjablonen -Onderwerpen -Salesforce-bestanden -Acties -Groepen -Vertrouwen Meer informatie over Salesforce Experience Cloud

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Hiermee kan iedereen eenvoudige web-apps en online databases bouwen.
Knack helpt niet-programmeurs om eenvoudig prachtige, datagestuurde web-apps te bouwen. Gegevens kunnen uit spreadsheets worden geïmporteerd en geconverteerd naar een online database. Tools zoals zoeken, formulieren en tabellen worden gebruikt om web-apps te bouwen die met de gegevens werken. Apps kunnen op elke site worden gepubliceerd en worden aangepast aan het omliggende ontwerp. Meerdere versies kunnen op verschillende sites en voor verschillende doelgroepen worden gepubliceerd. Ontwikkelaars kunnen deze apps uitbreiden met een RESTful API, aangepaste CSS en JS-eventhandlers. Meer informatie over Knack

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet.
Jostle is het enige intranetportal dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen. Waarom? Omdat de werkplekken van vandaag gefragmenteerder zijn dan ooit: mensen zijn verspreid, er is meer informatie en er zijn meer manieren dan ooit om te communiceren. Veel tools beloven dit op te lossen, maar uiteindelijk slagen ze daar niet in. Ze zijn gebaseerd op een verouderd ontwerp, waardoor ze te lawaaierig worden en het vinden van informatie lastig wordt. Dit platform heeft besloten dit probleem op te lossen. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Mobielgerichte portal om eerstelijnsteams te voorzien van efficiënt taakbeheer, communicatietools en training, allemaal op één plek.
YOOBIC is een mobielgericht alles-in-één portal voor eerstelijnsmedewerkers. Het biedt bedrijven in de detailhandel, horeca, productie, opslag, bouw en meer de mogelijkheid om hun werknemers, waar ze ook zijn, te ondersteunen door middel van digitaal geoptimaliseerde communicatie, microlearning en taakbeheer. YOOBIC wordt gebruikt door meer dan 150 merken en detailhandelaren over de hele wereld, waaronder Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples en Peugeot. Meer informatie over YOOBIC

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Een beveiligde klantportaaloplossing voor heldere en transparante documentsamenwerking, zowel intern als extern.
In professionele dienstverlening is het vertrouwen van de klant cruciaal en er is geen betere manier om dit snel te bereiken dan door duidelijke interne en externe communicatie. Daarom kiezen bedrijven voor het beveiligde klantenportaal van Huddle. Elk bedrijf moet over grenzen van organisaties en jurisdicties heen werken en omgaan met veel gevoelige en vertrouwelijke informatie. Met de toename van cybercriminaliteit hebben bedrijven een oplossing nodig die zowel hun gegevens als hun klanten beschermt. Meer informatie over Ideagen Huddle

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Het low-code ontwikkelingsplatform voor de digitalisering van je volledige bedrijfsprocessen.
Dankzij low-code kun je een uitgebreide, integrale oplossing creëren die je werkprocessen op elk moment in de toekomst agile en aanpasbaar maakt. Hierdoor bespaar je tijd en energie zonder dat je het moet doen zonder op maat gemaakte, samenhangende en naadloze oplossingen. Daarom is low-code echt het beste van twee werelden, want het harmoniseert eenvoudige ontwikkeling en individualiteit. Je weg naar een succesvolle digitale toekomst met low-code ontwikkeling. Meer informatie over Intrexx

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Voor mensen die op zoek zijn naar een slim online portal om online inzendingen en aanvragen te ontvangen (van klanten, huurders, nieuwe medewerkers, partners, enz).
Clust is alles-in-één onboardingsoftware voor moderne bedrijven. Het stelt professionals en teams in staat om zonder moeite online inzendingen te verzamelen, te beoordelen, goed te keuren en te delen. Clust wordt vertrouwd door duizenden bedrijfseigenaren vanwege zijn unieke reeks functies die variëren van slimme documentverzameling, een online formulierontwerpfunctie en geautomatiseerde herinneringen of juridisch bindende e-handtekeningen, en is een zeer eenvoudige tool voor een betere onboarding. Probeer het 15 dagen gratis, geen creditcard vereist, geen verplichting. Meer informatie over Clustdoc

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Tools voor bestuursmanagement van BoardEffect zijn gebouwd om efficiëntie te stimuleren in bestuursvergaderingen tussen bestuursleden en beheerders.
BoardEffect maakt een daadwerkelijk eenvoudig beheer van bestuursinformatie mogelijk, terwijl bestuurders ook hun verantwoordelijkheid kunnen vervullen om de organisatorische prestaties te verhogen. Besturen werken in een reeks veeleisende, onderling afhankelijke cycli, in termen van frequentie en aanhoudende focus. De functionaliteit en workflows van de portaalsoftware voor besturen van BoardEffects zijn ontworpen om besturen te ondersteunen bij het beheren van de verantwoordelijkheden die inherent zijn aan deze complexe, bedrijfskritische cycli. Meer informatie over BoardEffect

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Clinked biedt aanpasbare klantportalen voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
Clinked stroomlijnt klant- en teaminteracties in een whitelabel, veilig en mobiel portal. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in verschillende sectoren en biedt functierijke portals die een high-touch merkervaring bieden aan je klanten en tegelijkertijd de communicatie, beveiliging en processen voor je klantgerichte teams verbeteren. Belangrijke portalfuncties zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen. Meer informatie over Clinked

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Source Intranet helpt je om eenvoudig toegang te krijgen tot bedrijfsbestanden en deze te delen, verbetert de interne communicatie, productiviteit en de moreel van medewerkers.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar ervaring in het bouwen van bloeiende werkplekken voor honderden organisaties zoals NASA, de Chicago White Sox, University of Washington en het District of West Vancouver, ondersteunt Source teams door op te treden als de "enige bron van waarheid". Vraag een demo aan om te zien hoe Source je kan helpen bij het behalen van je organisatiedoelen. Meer informatie over Intranet Connections

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Jahia is open en uitbreidbaar en biedt een gegevensgestuurd inhoudplatform om je digitale bedrijf te laten groeien door middel van boeiende klantervaringen.
Jahia is een echt DXP (Digital Experience Platform). De behoeften van je klanten veranderen voortdurend. Het bieden van een consistente, persoonlijke ervaring is de sleutel tot het garanderen van klanttevredenheid en loyaliteit. Daarom brengt Jahia het beste van CMS en CDP samen in een simpele, eenvoudig te beheren portaloplossing die volledig door jou wordt beheerd. Meer informatie over Jahia

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat bedrijven helpt een gepersonaliseerde centrale hub te creëren om betrokkenheid en retentie te stimuleren.
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat interne communicatie stroomlijnt, kennisuitwisseling vergemakkelijkt en samenwerking mogelijk maakt – allemaal binnen een veilige omgeving. De mobiele app, enquêtes, geautomatiseerde workflows en inhoudbeheer van ThoughtFarmer, en de integraties met Slack, Microsoft 365, Google en Okta, helpen bedrijven bij het creëren van een gepersonaliseerde centrale hub die de medewerkersbetrokkenheid en -retentie stimuleert. Meer informatie over ThoughtFarmer

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Help teams prachtige intranetten te bouwen zonder codering van hun bestaande inhoudssystemen, zoals Office 365, SharePoint en SAP Portal.
Help teams prachtige intranetten te bouwen zonder codering van hun bestaande inhoudssystemen, zoals Office 365, SharePoint en SAP Portal. Meer informatie over ShortPoint

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Stuur een samenwerkingsvoorstel dat prospects door het kopersproces leidt. Wijs de volgende stappen toe, deel inhoud en chat in realtime.
Werk in realtime samen met prospects via dynamische voorstellen. Wijs de volgende stappen toe aan potentiële klanten (met deadlines), breng meerdere beslissers samen, deel verkoopinhoud en chat in realtime. Tijdens elke stap. Elimineer onnauwkeurige prognoses door precies te weten wie je inhoud heeft bekeken, met wie ze deze hebben gedeeld en de vereiste volgende stappen. Meer informatie over Recapped

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap.
Een bekroond, beveiligd en privé portal die betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten en team.
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten, met je partners te communiceren en je team te ondersteunen. Meer informatie over Stacker

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Intranetsoftware voor ondernemingen waarop bedrijven als Sony PlayStation, New York Life, Levi's, Domino's, Baptist Health, Zillow en AT&T vertrouwen.
Interact voorziet meer dan 1000 organisaties van een bekroond platform voor werknemerservaring dat de productiviteit verhoogt en de betrokkenheid stimuleert. Aan de hand van intranetsoftware voor ondernemingen en decennia aan ervaring maakt Interact het Fortune 500, FTSE 250 en wereldwijd erkende merken als Levi's, Domino's, Teva Pharmaceuticals en Sony PlayStation mogelijk hun grootste bezit, hun medewerkers, op een krachtige manier te informeren en te verbinden. Meer informatie over Interact

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Creëer snel en eenvoudig je perfecte intranet met het goedkope, cloudgebaseerde intranet van MyHub, compleet met krachtige bedrijfstools.
Bouw snel en moeiteloos je perfecte intranet met de cloudgebaseerde intranetsoftware van MyHub. Krijg toegang tot een reeks krachtige zakelijke tools die de manier waarop je medewerkers samenwerken, communiceren en kennis delen zullen transformeren. Met MyHub profiteer je van moderne intranetfuncties zoals chatfunctie, nieuwsfeed, forums en blogs, plus functionele functies zoals agenda's, documentopslag, workflowautomatisering en personeelsgidsen. MyHub - je voordelige, aantrekkelijk ontworpen, schaalbare intranet. Meer informatie over MyHub

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie.
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie. LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van het intranet voor personeel. Het krachtige LumApps-platform is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools, en stelt werknemers in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt. Meer informatie over LumApps

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Happeo: software voor sociale intranetten die de samenwerking en interne communicatie tussen afdelingen, landen of teams versterkt.
Happeo is een intranetportaal dat dient als een database en sociaal bedrijfsnetwerk. Gebruik het om al je projecten te organiseren, te delen en effectief te communiceren, en tegelijkertijd een gezamenlijke mentaliteit te stimuleren. Gebruik Happeo als de centrale pijler van je onderneming en beheer je tools, inhoud en informatie binnen één aanpasbaar portaal. Meer informatie over Happeo

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Beheer, deel en werk samen aan zakelijke bestanden. Biedt gedetailleerd machtigingsbeheer, roltoewijzingen en mobiele toegang.
Met klantportals van Onehub kan je veilig informatie delen in een aangepaste werkruimte met je logo en merkkleuren om je klanten een meer gepolijste en professionele uitstraling te geven. Met Onehub kan je je inhoud veilig online opslaan, delen en openen. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerde toestemmingsstructuur betekenen dat je kunt bepalen wie toegang heeft tot je inhoud en dat je cruciale zakelijke bestanden met vertrouwen kunt delen. Meer informatie over Onehub

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Ontwerp een volledig gehoste portal met Malcolm! Configureer en beheer al je gebruikersinteracties via het handige configuratiescherm.
Ontwerp een volledig gehoste portal met Malcolm! Configureer en beheer al je gebruikersinteracties. Zet terugkerende taken en procedures om in workflows. Creëer moeiteloos formulieren, enquêtes, wizards en vragenlijsten. Met de kennisbank van veelgestelde vragen kunnen je gebruikers hun eigen antwoorden vinden via zoeken in natuurlijke taal of browsen. Malcolm! kan volledig door dit platform worden gehost of op je huidige site worden geplaatst via insluitingen, widgets, invoegtoepassingen, pop-ups enz. Dit platform kunnen ook worden aangesloten op meer dan 1500 andere apps. Meer informatie over Malcolm!

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie of cloudimplementatie, op rollen gebaseerde machtigingen, 14 geïntegreerde toepassingen, formulieren en workflows, allemaal met gebruikersbeheer voor eenmalige aanmelding. Bovendien werk je met een ondersteuningsteam dat bedrijven al meer dan een decennium helpt bij het creëren van intranetten. Het is tijd voor Noodle! Bezoek de website voor een GRATIS demo. Meer informatie over Noodle

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer
Besteed je te veel tijd aan het voorbereiden van bestuursvergaderingen? Aprio helpt je om je bestuur efficiënter en veiliger te laten werken. Probeer vandaag nog een demo.
Als reactie op COVID-19 wordt Aprio gratis aangeboden tot 31 juli voor nieuwe klanten. Besteed je te veel tijd aan het voorbereiden van bestuursvergaderingen? Ontdek waarom bedrijfsbeheerders, directeuren en leidinggevenden vertrouwen op Aprio-software voor bestuursbeheer om bestuursmateriaal voor te bereiden en te beoordelen, betere vergaderingen te houden en alles veilig te houden. Er worden betaalbare prijzen per gebruiker geboden met premiumfuncties voor iedereen, onbeperkte commissies zonder extra kosten, doorlopende training, 24/7/365 ondersteuning en een kant-en-klare installatie. Meer informatie over Aprio

Functies

  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • SSL-beveiliging
  • Klantenportal
  • Kennisbankbeheer