182 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Workvivo creëert en definieert een geheel nieuwe categorie van communicatieplatforms voor werknemers die zijn ontworpen om externe teams samen te brengen. Meer informatie over Workvivo
Workvivo is een nieuw soort platform voor werknemerscommunicatie dat externe teams samenbrengt en bedrijven helpt om hun werknemers moeiteloos met elkaar te verbinden, op de hoogte te brengen of erbij te betrekken ongeacht hun locatie, op een manier die traditionele tools simpelweg niet kunnen bieden. Deze oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en werknemersapp, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn. Meer informatie over Workvivo
Workvivo is een nieuw soort platform voor werknemerscommunicatie dat externe teams samenbrengt en bedrijven helpt om hun werknemers moeiteloos met elkaar te verbinden, op de hoogte te brengen of erbij ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform - een compleet, intuïtief intranet. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform - een compleet, intuïtief intranet. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resulta...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
De toonaangevende webportal-oplossing voor Dynamics CRM en Dynamics 365. Toonaangevend in flexibiliteit, aanpasbaarheid en bruikbaarheid. Meer informatie over The Portal Connector
Dankzij naadloze tweerichtingsintegratie tussen de gegevens van je bestaande Microsoft Dynamics CRM en Dynamics 365 en een veilig en aanpasbaar online portal, krijg je sneller effectievere, nauwkeurigere en winstgevendere klantenservice-ervaringen. Met sleep-en-neerzettools kun je je portal beheren zonder codeervaardigheden, en een volledig Content Management System(CMS) geeft je de mogelijkheid om je webactiva en zakelijke merk te beheren. Deze geweldige tools worden geleverd met de Portal Connector! Meer informatie over The Portal Connector
Dankzij naadloze tweerichtingsintegratie tussen de gegevens van je bestaande Microsoft Dynamics CRM en Dynamics 365 en een veilig en aanpasbaar online portal, krijg je sneller effectievere, nauwkeurige...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Software die de bestuurservaring vereenvoudigt door vrijwilligers te verbinden en communicatie te automatiseren. En ja, Boardable is betaalbaar. Meer informatie over Boardable
Boardable is beschikbaar vanaf slechts $ 49 per maand en biedt een betaalbare, gebruiksvriendelijke tool voor bestuursmanagement die is ontworpen om non-profitorganisaties over de hele wereld te ondersteunen. Ontdek Boardable met een gratis proefversie (geen creditcard nodig) of een live demonstratie. Boardable werd opgericht door non-profitoprichters om non-profitorganisaties, hun besturen en hun vrijwilligers te ondersteunen. Boardable integreert met je bestaande tools, automatiseert routinetaken en centraliseert alle bestuursactiviteiten op één plek. Meer informatie over Boardable
Boardable is beschikbaar vanaf slechts $ 49 per maand en biedt een betaalbare, gebruiksvriendelijke tool voor bestuursmanagement die is ontworpen om non-profitorganisaties over de hele wereld te onders...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
ThoughtFarmer is een moderne intranetsoftware-oplossing die medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt. Meer informatie over ThoughtFarmer
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie te delen en te vinden; de functies zijn ontwikkeld om werknemers te helpen hun werk gedaan te krijgen, ongeacht waar het werk feitelijk gebeurt. Meer informatie over ThoughtFarmer
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie t...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere be...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken. Meer informatie over Bloomfire
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen. Meer informatie over Bloomfire
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle s...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Beheer klanten, afspraken en betalingen vanuit één app. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalingsgeschiedenis van klanten te bekijken vanaf een gebruiksvriendelijk dashboard. >> Beheer je facturering in no-time door het verzenden van offertes, facturen en ontvangstbewijzen met je merknaam. Stuur automatische betalingsherinneringen om betalingsachterstanden te voorkomen. >> Doe net als de grote jongens: maak strakke e-mail- en sms-campagnes. Geef klanten de mogelijkheid om een afspraak te plannen via een klantenportal. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalings...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Nasdaq Boardvantage is de toonaangevende leverancier van governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en senior management. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage is een toonaangevend platform voor het beheren van bestuursactiviteiten en biedt governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en leidinggevenden. Het is speciaal ontworpen om te voldoen aan de kritieke behoeften van de huidige leiders, en is uitgerust met krachtige beveiligingsfuncties, gebruiksgemak en mobiliteit. Voor openbare, particuliere en non-profitorganisaties over de hele wereld, waaronder circa 50% van de Fortune 500, is Nasdaq Boardvantage nodig om vergaderprocessen te stroomlijnen, besluitvorming te versnellen en governance te versterken. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage is een toonaangevend platform voor het beheren van bestuursactiviteiten en biedt governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en leidinggevenden. Het is speciaa...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten en team. Meer informatie over Stacker
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten, met je partners te communiceren en je team te ondersteunen. Meer informatie over Stacker
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten, met je partners te communiceren en je team te ondersteunen....
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Gebruik je OneStop-klantenportal onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne g...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Show information to your customers like details, payments, invoices and much more directly that connects your Microsoft Dynamics 365. Meer informatie over SplashPortal
SplashPortal is a portal solution for WordPress and Joomla to directly connect to your Microsoft Dynamics CRM. With SplashPortal customers can directly view their personal information, make payments, see contracts or anything else you would like to share with your customer. By implementing SplashPortal you will reduce your helpdesk costs and the number of incoming calls will decrease, while your customer satisfaction will go up. Meer informatie over SplashPortal
SplashPortal is a portal solution for WordPress and Joomla to directly connect to your Microsoft Dynamics CRM. With SplashPortal customers can directly view their personal information, make payments, s...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bew...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om snelle...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
De eenvoudigste manier om bestanden te delen, projecten te beheren en met elkaar te communiceren. Alles vanuit één centrale, veilige online werkruimte.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Quip combineert documenten, spreadsheets en een chatfunctie in één goed georganiseerde ervaring.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Qu...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent w...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je d...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secu...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Hiermee kan iedereen eenvoudige web-apps en online databases bouwen.
Knack is een relationele database zonder code die iedereen kan gebruiken om 100% aangepaste webapplicaties te maken. Bouw een CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer)/Lead Manager, ledenbestand, projectmanager, voorraadbeheerder, factuur-/bestellingsmanager of HIPAA-compatibele app. Kenmerken zijn onder andere workflowregels, gebruikersrechten, e-mailmeldingen, formulieren met logica, afbeeldingen en bestandsopslag. Neem elke app op in je website voor een merkbeleving. Gebouwd voor desktop en mobiel.
Knack is een relationele database zonder code die iedereen kan gebruiken om 100% aangepaste webapplicaties te maken. Bouw een CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer)/Lead Manager, le...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite!
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is e...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernemen: -Versnel de kanaalverkoop -Lever uitmuntende service -Verbind klanten -Transformeer de werkplek -Bouw de community die jij wilt Kenmerken: -Bedrijfsintegratie -Personalisatie -Maatwerk en branding -Betrokkenheid -Mobiel -Opbouwen van community en sjablonen -Onderwerpen -Salesforce-bestanden -Acties -Groepen -Vertrouwen
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernem...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Voor mensen die op zoek zijn naar een slim online portal om online inzendingen en aanvragen te ontvangen (van klanten, huurders, nieuwe medewerkers, partners, enz).
Clust is alles-in-één onboardingsoftware voor moderne bedrijven. Het stelt professionals en teams in staat om zonder moeite online inzendingen te verzamelen, te beoordelen, goed te keuren en te delen. Clust wordt vertrouwd door duizenden bedrijfseigenaren vanwege zijn unieke reeks functies die variëren van slimme documentverzameling, een online formulierontwerpfunctie en geautomatiseerde herinneringen of juridisch bindende e-handtekeningen, en is een zeer eenvoudige tool voor een betere onboarding. Probeer het 15 dagen gratis, geen creditcard vereist, geen verplichting.
Clust is alles-in-één onboardingsoftware voor moderne bedrijven. Het stelt professionals en teams in staat om zonder moeite online inzendingen te verzamelen, te beoordelen, goed te keuren en te delen. ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Tools voor bestuursmanagement van BoardEffect zijn gebouwd om efficiëntie te stimuleren in bestuursvergaderingen tussen bestuursleden en beheerders.
BoardEffect maakt een daadwerkelijk eenvoudig beheer van bestuursinformatie mogelijk, terwijl bestuurders ook hun verantwoordelijkheid kunnen vervullen om de organisatorische prestaties te verhogen. Besturen werken in een reeks veeleisende, onderling afhankelijke cycli, in termen van frequentie en aanhoudende focus. De functionaliteit en workflows van de portaalsoftware voor besturen van BoardEffects zijn ontworpen om besturen te ondersteunen bij het beheren van de verantwoordelijkheden die inherent zijn aan deze complexe, bedrijfskritische cycli.
BoardEffect maakt een daadwerkelijk eenvoudig beheer van bestuursinformatie mogelijk, terwijl bestuurders ook hun verantwoordelijkheid kunnen vervullen om de organisatorische prestaties te verhogen. Be...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Stuur een samenwerkingsvoorstel dat prospects door het kopersproces leidt. Wijs de volgende stappen toe, deel inhoud en chat in realtime.
Werk in realtime samen met prospects via dynamische voorstellen. Wijs de volgende stappen toe aan potentiële klanten (met deadlines), breng meerdere beslissers samen, deel verkoopinhoud en chat in realtime. Tijdens elke stap. Elimineer onnauwkeurige prognoses door precies te weten wie je inhoud heeft bekeken, met wie ze deze hebben gedeeld en de vereiste volgende stappen.
Werk in realtime samen met prospects via dynamische voorstellen. Wijs de volgende stappen toe aan potentiële klanten (met deadlines), breng meerdere beslissers samen, deel verkoopinhoud en chat in rea...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Betere documentsamenwerking voor teams: werk samen aan projecten, bouw klantportalen en beheer je documenten.
Klanten delen dat ze door het gebruik van Huddle efficiënter en veiliger werken en dat hun teams meer betrokken zijn. Huddle biedt een van de meest veilige oplossingen binnen de sector voor documentsamenwerking voor overheidsinstanties en ondernemingen. Met Huddle kun je eenvoudiger samenwerken en documenten gezamenlijk bewerken, bestandsversies beheren en teamtaken organiseren. De ingebouwde goedkeuringswerkstroom betekent dat je nooit meer een deadline zult missen, en de gratis mobiele app houdt je verbonden, zelfs als je onderweg bent.
Klanten delen dat ze door het gebruik van Huddle efficiënter en veiliger werken en dat hun teams meer betrokken zijn. Huddle biedt een van de meest veilige oplossingen binnen de sector voor documents...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Clinked biedt aanpasbare klantportalen voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
Clinked stroomlijnt klant- en teaminteracties in een whitelabel, veilig en mobiel portal. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in verschillende sectoren en biedt functierijke portals die een high-touch merkervaring bieden aan je klanten en tegelijkertijd de communicatie, beveiliging en processen voor je klantgerichte teams verbeteren. Belangrijke portalfuncties zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen.
Clinked stroomlijnt klant- en teaminteracties in een whitelabel, veilig en mobiel portal. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in verschillende sectoren en biedt functierijke portals die een high-touc...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie.
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie. LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van het intranet voor personeel. Het krachtige LumApps-platform is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools, en stelt werknemers in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt.
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie. LumApps is de volgende stap in de ontwikke...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Source Intranet helpt je om eenvoudig toegang te krijgen tot bedrijfsbestanden en deze te delen, verbetert de interne communicatie, productiviteit en de moreel van medewerkers.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar ervaring in het bouwen van bloeiende werkplekken voor honderden organisaties zoals NASA, de Chicago White Sox, University of Washington en het District of West Vancouver, ondersteunt Source teams door op te treden als de "enige bron van waarheid". Vraag een demo aan om te zien hoe Source je kan helpen bij het behalen van je organisatiedoelen.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar erv...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Replace your outdated intranet software with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Intranet Software that unifies teams and accelerates growth. Communicate with your team, share and manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency and trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite and engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Intranet Software that unifies teams and accelerates growth. Communicate with your team, share and manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency and trust. St...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie of cloudimplementatie, op rollen gebaseerde machtigingen, 14 geïntegreerde toepassingen, formulieren en workflows, allemaal met gebruikersbeheer voor eenmalige aanmelding. Bovendien werk je met een ondersteuningsteam dat bedrijven al meer dan een decennium helpt bij het creëren van intranetten. Het is tijd voor Noodle! Bezoek de website voor een GRATIS demo.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie o...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Besteed je te veel tijd aan het voorbereiden van bestuursvergaderingen? Aprio helpt je om je bestuur efficiënter en veiliger te laten werken. Probeer vandaag nog een demo.
Als reactie op COVID-19 wordt Aprio gratis aangeboden tot 31 juli voor nieuwe klanten. Besteed je te veel tijd aan het voorbereiden van bestuursvergaderingen? Ontdek waarom bedrijfsbeheerders, directeuren en leidinggevenden vertrouwen op Aprio-software voor bestuursbeheer om bestuursmateriaal voor te bereiden en te beoordelen, betere vergaderingen te houden en alles veilig te houden. Er worden betaalbare prijzen per gebruiker geboden met premiumfuncties voor iedereen, onbeperkte commissies zonder extra kosten, doorlopende training, 24/7/365 ondersteuning en een kant-en-klare installatie.
Als reactie op COVID-19 wordt Aprio gratis aangeboden tot 31 juli voor nieuwe klanten. Besteed je te veel tijd aan het voorbereiden van bestuursvergaderingen? Ontdek waarom bedrijfsbeheerders, directe...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Beheer, deel en werk samen aan zakelijke bestanden. Biedt gedetailleerd machtigingsbeheer, roltoewijzingen en mobiele toegang.
Met Onehub kan je je inhoud veilig online opslaan, delen en openen. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerde toestemmingsstructuur betekenen dat je kunt bepalen wie toegang heeft tot je inhoud en dat je cruciale zakelijke bestanden met vertrouwen kunt delen. Pas je Workspace aan om het delen van je inhoud een meer professionele, gepolijste look te geven en creëer je eigen klantportal. De virtuele datarooms van Onehub geven je belangrijkste deals de beveiliging en privacy die je nodig hebt.
Met Onehub kan je je inhoud veilig online opslaan, delen en openen. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerde toestemmingsstructuur betekenen dat je kunt ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Creëer snel en eenvoudig je perfecte intranet met het goedkope, cloudgebaseerde intranet van MyHub, compleet met krachtige bedrijfstools.
Bouw snel en moeiteloos je perfecte intranet met de cloudgebaseerde intranetsoftware van MyHub. Krijg toegang tot een reeks krachtige zakelijke tools die de manier waarop je medewerkers samenwerken, communiceren en kennis delen zullen transformeren. Met MyHub profiteer je van moderne intranetfuncties zoals chatfunctie, nieuwsfeed, forums en blogs, plus functionele functies zoals agenda's, documentopslag, workflowautomatisering en personeelsgidsen. MyHub - je voordelige, aantrekkelijk ontworpen, schaalbare intranet.
Bouw snel en moeiteloos je perfecte intranet met de cloudgebaseerde intranetsoftware van MyHub. Krijg toegang tot een reeks krachtige zakelijke tools die de manier waarop je medewerkers samenwerken, co...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Malcolm! is een set eenvoudig te gebruiken tools waarmee je gebruikers online kunnen werken, communiceren en contact met je onderhouden.
Malcolm! is een set van eenvoudig te gebruiken webgebaseerde tools waarmee je kunt communiceren met je gebruikers. Zet terugkerende taken en procedures om in workflows. Creëer moeiteloos formulieren, enquêtes, wizards en vragenlijsten. Met de kennisbank van veelgestelde vragen kunnen je gebruikers hun eigen antwoorden vinden via zoeken in natuurlijke taal of browsen. Malcolm! kan volledig door dit platform worden gehost of op je huidige site worden geplaatst via insluitingen, widgets, invoegtoepassingen, pop-ups enz. Volledige controle over de branding/stijl. Dit platform kunnen ook worden aangesloten op meer dan 1500 andere apps.
Malcolm! is een set van eenvoudig te gebruiken webgebaseerde tools waarmee je kunt communiceren met je gebruikers. Zet terugkerende taken en procedures om in workflows. Creëer moeiteloos formulieren, ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Het ontwerp van LiveTiles helpt je om je intranet volledig aan te passen. Creëer boeiende en moderne digitale werkplekken op SharePoint en Office 365.
Deze intelligente intranetsoftware stelt je in staat om klantervaringen voor je werknemers te creëren met een responsief UI-ontwerp, sitebrede analyses, intelligente personeelsgids en persoonlijke, team-, HR- en bedrijfsbotassistenten. Met de tools van LiveTiles kun je je digitale werkplek tegen minimale kosten aanpassen aan de veranderende gebruiksgewoonten van je medewerkers. Het ontwerp van LiveTiles helpt ook de samenwerking binnen je hele organisatie te bevorderen.
Deze intelligente intranetsoftware stelt je in staat om klantervaringen voor je werknemers te creëren met een responsief UI-ontwerp, sitebrede analyses, intelligente personeelsgids en persoonlijke, tea...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
The smart way to collect information & documents from clients
Easily gather information, files and documents from your clients and stakeholders. Content Snare's customers include digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners, law firms, mortgage, accounting and more. The secret sauce is an interface that makes things extremely easy for your clients, so that they send you what you need in record time. Ditch those endless email trails and hacked together systems to get what you need. Collect everything in one place.
Easily gather information, files and documents from your clients and stakeholders. Content Snare's customers include digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners, law ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Dit platform is afkomstig van portalexperts die gespecialiseerd zijn in partnerportals en klantportals. Naadloos geïntegreerd met je CRM.
De partnerportals van Magentrix bieden aanpassingsopties via de geavanceerde API-integratie. Configuratie met slepen en neerzetten om verschillende ervaringen te creëren. Geen duplicatie van gegevens. Bekijk de co-branded video met het AppExchange-team. Lees de succesverhalen van klanten of lees de geweldige beoordelingen die ze achterlaten (beoordeling van 5 sterren op AppExchange van Salesforce en uitstekend beoordeelde app in partnerbeheer). TomTom gebruikt dit platform om zijn partners een boost te geven – probeer het ook.
De partnerportals van Magentrix bieden aanpassingsopties via de geavanceerde API-integratie. Configuratie met slepen en neerzetten om verschillende ervaringen te creëren. Geen duplicatie van gegevens. ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Trusted by Sony PlayStation, New York Life, Levi Strauss, Domino's, Baptist Health, Equinox, Mattress Firm, Zillow, and AT&T.
Interact is an enterprise intranet software company serving over 1,000 customers and millions of employees. Our mission is to inform and connect every organization's greatest asset: its people. For more than 15 years, Interact has worked with organizations like Levi’s, Sony PlayStation, Teva Pharmaceuticals and Domino’s to delivering outstanding intranet experiences. Interact has offices in Manchester (HQ) and New York and operates across the whole of the US and Canada, EMEA, and Australia.
Interact is an enterprise intranet software company serving over 1,000 customers and millions of employees. Our mission is to inform and connect every organization's greatest asset: its people. For m...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Simplify and digitize your entire partner lifecycle with Allbound's PRM Software - from partner onboarding to enablement.
Allbound is a SaaS Partner Relationship Management (PRM) platform that gives organizations real-time access to sales enablement, marketing tools, and resources on one platform. The platform provides customers the ability to create partner programs that work through the entire life cycle from onboarding, training, enablement to pipeline management. The Allbound platform is fully configurable to provide unique experiences for different segments of partners through dynamic groups.
Allbound is a SaaS Partner Relationship Management (PRM) platform that gives organizations real-time access to sales enablement, marketing tools, and resources on one platform. The platform provides ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Platform focused on talent management and corporate knowledge through collaborative work and learning tools.
Platform focused on talent management and corporate knowledge responding to the needs of professionals who are in different jobs and schedules. It integrates in a single software functionalities of management of equipment and collaboration, system of videoconference, functionalities of digitalization of contents and formation. A new concept of learning and collaboration based on the permanent acquisition of new skills and abilities.
Platform focused on talent management and corporate knowledge responding to the needs of professionals who are in different jobs and schedules. It integrates in a single software functionalities of ma...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren
Cloud-based automation portal that helps firms automate processes along the entire value supply chain.
Cloud-based automation portal that helps firms automate processes along the entire value supply chain.
Cloud-based automation portal that helps firms automate processes along the entire value supply chain....
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Zoeken/filteren