153 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Happeo is het toonaangevende alles-in-één platform voor een digitale werkplek waarmee interne communicators op totaal nieuwe manieren contact kunnen maken met werknemers. Het platform combineert intranet, samenwerking en sociale netwerken in één uniforme oplossing. Grote ondernemingen en snelgroeiende organisaties, zoals Randstad Sourceright en Groupe Chantelle, gebruiken Happeo om wereldwijd meer dan 220.000 werknemers te bereiken, te betrekken en naar hen te luisteren en de waarde van medewerkersbetrokkenheid te benutten. Meer informatie over Happeo Alles-in-één, met G Suite geïntegreerd portaal voor online werkruimte en interne communicatie. G Suite-beheerders kunnen een gratis proefversie gebruiken om Happeo te testen. Meer informatie over Happeo

door OpenRoad Communications

(31 beoordelingen)
Bezoek website
ThoughtFarmer is een modern intranet dat medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie te delen en te vinden; de functies zijn ontwikkeld om werknemers te helpen hun werk gedaan te krijgen, ongeacht waar het werk feitelijk gebeurt. Meer informatie over ThoughtFarmer ThoughtFarmer is een moderne intranetoplossing die medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt. Meer informatie over ThoughtFarmer

Hub

door Pancentric Digital

(3 beoordelingen)
Bezoek website
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence

door Jostle Corporation

(49 beoordelingen)
Bezoek website
Jostle is het enige intranetportal dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen. Waarom? Omdat de werkplekken van vandaag gefragmenteerder zijn dan ooit: mensen zijn verspreid, er is meer informatie en er zijn meer manieren dan ooit om te communiceren. Veel tools beloven dit op te lossen, maar uiteindelijk slagen ze daar niet in. Ze zijn gebaseerd op een verouderd ontwerp, waardoor ze te lawaaierig worden en het vinden van informatie lastig wordt. Dit platform heeft besloten dit probleem op te lossen. Meer informatie over Jostle Jostle is het enige intranet dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen. Meer informatie over Jostle
Een bekroond, beveiligd en privé portal die betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Met NetDocuments kan iedereen in een team op elkaar afgestemd blijven. Je team kan vanuit één interface documenten zoeken, beoordelen en organiseren. In plaats van documenten via e-mail te verzenden zonder beveiliging en controle, zou je ze beter kunnen "delen" met anderen en profiteren van een volledige set uitgebreide functies om je werk te organiseren, beheren en controleren. NetDocuments is een enkelvoudige service voor document- en e-mailbeheer en samenwerking. Meer informatie over NetDocuments Voor organisaties en advocatenkantoren die permanente en doorlopende functionaliteit voor documentbeheer wensen. Meer informatie over NetDocuments
Unily is the award-winning employee experience platform, at the heart of your digital workplace, that powers better work for everyone. Across the enterprise, wherever people are and whatever they do, we connect and unite them, their productivity applications and the knowledge they need and want, together in a central, meaningful, digital experience. Meer informatie over Unily Unily is the award-winning employee experience platform, at the heart of your digital workplace, that powers better work for everyone. Meer informatie over Unily

door Pavliks

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Dankzij naadloze tweerichtingsintegratie tussen de gegevens van je bestaande Microsoft Dynamics CRM en Dynamics 365 en een veilig en aanpasbaar online portal, krijg je sneller effectievere, nauwkeurigere en winstgevendere klantenservice-ervaringen. Met sleep-en-neerzettools kun je je portal beheren zonder codeervaardigheden, en een volledig Content Management System(CMS) geeft je de mogelijkheid om je webactiva en zakelijke merk te beheren. Deze geweldige tools worden geleverd met de Portal Connector! Meer informatie over The Portal Connector De toonaangevende webportal-oplossing voor Dynamics CRM en Dynamics 365. Toonaangevend in flexibiliteit, aanpasbaarheid en bruikbaarheid. Meer informatie over The Portal Connector
MangoApps is dé hub van elke digitale werkplek. Het is de centrale locatie waar medewerkers naartoe gaan voor een naadloze toegang tot alle tools die ze nodig hebben om te delen, te communiceren, samen te werken, te vinden en te leren. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps MangoApps combineert medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling en leren in één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Bitrix24 het populairste gratis intranetportal met 4 miljoen bedrijven die het wereldwijd gebruiken. Zeer veilige, kant-en-klare intranetportal voor kleine en middelgrote bedrijven die is ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 het populairste gratis intranetportal met 4 miljoen bedrijven die het wereldwijd gebruiken. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code. Meer informatie over Bitrix24

door Board Management Software

(45 beoordelingen)
Bezoek website
Boardable is beschikbaar vanaf slechts $ 49 per maand en biedt een betaalbare, gebruiksvriendelijke portal voor het bestuur en commissies. Ontdek Boardable met een gratis proefversie (geen creditcard nodig) of een live demonstratie. Boardable werd opgericht door non-profitoprichters om non-profitorganisaties, hun besturen en hun vrijwilligers te ondersteunen. Boardable integreert met je bestaande tools, automatiseert routinetaken en centraliseert alle bestuursactiviteiten op één plek. Meer informatie over Boardable Portalsoftware voor bestuur en commissies, ontworpen voor non-profitorganisaties door non-profitoprichters. En ja! Boardable is betaalbaar! Meer informatie over Boardable
Bezoek website
OnBoard is een portaal voor besturen en commissies dat de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je leiders meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Winnaar van Capterra's badge voor gebruiksgemak in de categorie software voor bestuursmanagement, OnBoard is ontworpen om besturen en organisatoren te voorzien van alle functies die ze nodig hebben en meer. OnBoard is ontwikkeld om goed bestuur te stimuleren en de resultaten van vergaderingen te verbeteren: het is software die je bestuur graag zal gebruiken. Begin vandaag nog geheel vrijblijvend met een volledig functionele gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over OnBoard OnBoard is een portaal voor het beheer van een virtueel bord en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Staffbase is het eerste intranetportaal voor iedereen. Ja, ook frontline medewerkers. Het platform biedt je medewerkers één plek om verbinding te maken en alle informatie, tools en services te vinden die ze nodig hebben. De bekroonde mobiele benadering betekent dat het platform overal, altijd en vanaf elk apparaat toegankelijk is voor al je werknemers. Met de Staffbase Experience Manager kun je eenvoudig gepolijste, boeiende inhoud maken en ontwerpen - geen code nodig. Meer informatie over Staffbase Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
Meer gemak voor je klanten. Meer zaken voor jou. Met een online self-service portal binnen handbereik kunnen je klanten op elk moment elke actie ondernemen. Maak het leven van je klanten eenvoudiger door hen de mogelijkheid te geven afspraken te boeken, te betalen voor diensten, documenten te delen en nog veel meer. En ze hoeven geen techneuten te zijn - het is supereenvoudig en vriendelijk! Meer informatie over vcita Met een online self-service portal binnen handbereik kunnen je klanten op elk moment elke actie ondernemen. Meer informatie over vcita
Samepage biedt bekroonde software voor intranet en medewerkersportals die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage Intranet- en portalsoftware gebouwd om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage

door Acknowledgement

(9 beoordelingen)
Bezoek website
Ontwerp een volledig gehoste portal met Malcolm! Configureer en beheer al je gebruikersinteracties. Zet terugkerende taken en procedures om in workflows. Creëer moeiteloos formulieren, enquêtes, wizards en vragenlijsten. Met de kennisbank van veelgestelde vragen kunnen je gebruikers hun eigen antwoorden vinden via zoeken in natuurlijke taal of browsen. Malcolm! kan volledig door dit platform worden gehost of op je huidige site worden geplaatst via insluitingen, widgets, invoegtoepassingen, pop-ups enz. Dit platform kunnen ook worden aangesloten op meer dan 1500 andere apps. Meer informatie over Malcolm! Ontwerp een volledig gehoste portal met Malcolm! Configureer en beheer al je gebruikersinteracties via het handige configuratiescherm. Meer informatie over Malcolm!
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Een slimme oplossing voor productievere bestuursvergaderingen. De betaalbare en eenvoudig te gebruiken software helpt mkb's en non-profitorganisaties hun hele bestuursproces te stroomlijnen, onrustgevoelens te verminderen, efficiëntie te verhogen en prestaties te verbeteren. Beheerders werken tot 50% effectiever en bestuursleden blijven gefocust, dragen meer bij en bereiken betere resultaten. Vertrouwd door meer dan 3500 gebruikers in elf landen. Vanaf $ 100 per maand. Tot 40% korting op abonnementen voor non-profitorganisaties. BoardPro biedt een slimme, elegante manier voor het mkb en non-profitorganisaties om met minder inspanning productieve bestuursvergaderingen te houden.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein. Het beste alternatief voor een intranet of extranet. Breng iedereen samen in een online werkruimte. Goedkoop en snel te implementeren.
Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven.
Is het moeilijk om kennis te vinden in je huidige portaloplossing? Honderden teams en organisaties, zowel kleine als grote, vertrouwen op Bloomfire voor hun veilige interne portalbehoeften. Door een hub te creëren van alle gegevens van je bedrijf helpt Bloomfire je om de medewerkersbetrokkenheid en de samenwerking tussen teams te vergroten. De SaaS-webportaloplossing van Bloomfire is zo eenvoudig te gebruiken dat er geen uitvaltijd is wanneer je overschakelt – je hoeft de IT-afdeling er niet bij te halen. Ontvang vandaag een gratis demo en zie Bloomfire in actie. Je gecentraliseerde portal voor kennisbeheer, samenwerking, medewerkersbetrokkenheid en meer.
eXo Platform is een projectsamenwerkingsplatform dat een veilige en efficiënte omgeving biedt voor elke vorm van samenwerking: cross-functionele, cross-geografische, externe teams, intradepartementale doorlopende samenwerking, ad-hocprojecten en belangengemeenschappen. eXo Platform biedt een speciale hub voor je klanten om hun supportaanvragen en hun bijdragen aan een kennisbank of community te beheren. Het eXo Platform maakt ook simultane bewerking, versiebeheer en taakbeheer mogelijk. Open-source portalsoftware die je helpt een geweldige klantervaring te ontwikkelen en je bedrijfsactiviteiten te moderniseren
Bekijk profiel
OnSemble is meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documentbeheer waarmee je een intranet kunt bouwen zonder te programmeren. Een intranet dat werknemers geweldig zullen vinden en ook daadwerkelijk zullen gebruiken. OnSemble geeft meer dan 55.000 mensen en organisaties mogelijkheden met een verhoogde productiviteit en sociale gemeenschap. OnSemble heeft alle apps en functionaliteit die je vandaag nodig zult hebben en vele waar je naartoe kunt groeien. Integreert ook met SharePoint, Microsoft Office en nog veel meer. Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
Bereik je volledige personeelsbestand met de beste medewerkersportaloplossing. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal en krachtige analytics. Beekeeper brengt frontlijnmedewerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktop-apparaten. De beste mobile-first portaloplossing om elk individu in een organisatie te bereiken en te verbinden.

door Salesforce Community Cloud

(60 beoordelingen)
Bekijk profiel
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernemen: -Versnel de kanaalverkoop -Lever uitmuntende service -Verbind klanten -Transformeer de werkplek -Bouw de community die jij wilt Kenmerken: -Bedrijfsintegratie -Personalisatie -Maatwerk en branding -Betrokkenheid -Mobiel -Opbouwen van community en sjablonen -Onderwerpen -Salesforce-bestanden -Acties -Groepen -Vertrouwen Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
Knack helpt niet-programmeurs om eenvoudig prachtige, datagestuurde web-apps te bouwen. Gegevens kunnen uit spreadsheets worden geïmporteerd en geconverteerd naar een online database. Tools zoals zoeken, formulieren en tabellen worden gebruikt om web-apps te bouwen die met de gegevens werken. Apps kunnen op elke site worden gepubliceerd en worden aangepast aan het omliggende ontwerp. Meerdere versies kunnen op verschillende sites en voor verschillende doelgroepen worden gepubliceerd. Ontwikkelaars kunnen deze apps uitbreiden met een RESTful API, aangepaste CSS en JS-eventhandlers. Hiermee kan iedereen eenvoudige web-apps en online databases bouwen.
Shelf helpt bedrijven om dingen gedaan te krijgen en dure fouten te voorkomen door een transformationeel platform voor het delen van content te bieden. Shelf wordt gebruikt door organisaties zoals Google, Amazon en Nielson, en is ontworpen door kennisbeheerexperts van Harvard om superieure zoekmogelijkheden en vindbaarheid te bieden. Bedrijven gebruiken Shelf als interne kennisbank of als platform om bronnen te delen met klanten en medewerkers. Shelf kan in enkele minuten worden geïnstalleerd en vereist geen technische expertise, is gemakkelijk te gebruiken en goedkoop. Shelf is een portal voor het delen van content dat bedrijven helpt bij het organiseren en vinden van hun belangrijkste bronnen op één plek.
Bekijk profiel
Clinked stroomlijnt klant- en teaminteracties in een whitelabel, veilig en mobiel portal. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in verschillende sectoren en biedt functierijke portals die een high-touch merkervaring bieden aan je klanten en tegelijkertijd de communicatie, beveiliging en processen voor je klantgerichte teams verbeteren. Belangrijke portalfuncties zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen. Clinked biedt aanpasbare klantportalen voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
In professionele dienstverlening is het vertrouwen van de klant cruciaal en er is geen betere manier om dit snel te bereiken dan door duidelijke interne en externe communicatie. Daarom kiezen bedrijven voor het beveiligde klantenportaal van Huddle. Elk bedrijf moet over grenzen van organisaties en jurisdicties heen werken en omgaan met veel gevoelige en vertrouwelijke informatie. Met de toename van cybercriminaliteit hebben bedrijven een oplossing nodig die zowel hun gegevens als hun klanten beschermt. Een beveiligde klantportaaloplossing voor heldere en transparante documentsamenwerking, zowel intern als extern.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie of cloudimplementatie, op rollen gebaseerde machtigingen, 14 geïntegreerde toepassingen, formulieren en workflows, allemaal met gebruikersbeheer voor eenmalige aanmelding. Bovendien werk je met een ondersteuningsteam dat bedrijven al meer dan een decennium helpt bij het creëren van intranetten. Het is tijd voor Noodle! Bezoek de website voor een GRATIS demo. Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.

door MyHub Intranet Solutions

(25 beoordelingen)
Bekijk profiel
Build an intranet quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet portal software. Whether you are looking for an intranet for small business or a corporate, we cater for all company sizes. MyHub is a low-cost intranet solution that provides an out of the box intranet with a range of powerful business tools designed to improve internal communications and employee engagement. Such as staff directory, profiles, secure login, mobile friendly, document/file storage, blogs, forums, custom pages. MyHub is a cloud-based intranet software solution that provides companies with a range of powerful business tools.
Our intelligent intranet software empowers you to create consumer-grade experiences for your employees with a responsive UI design, site-wide analytics, intelligent people directory and personal, team, HR and corporate bot assistants. With LiveTiles tools adapt your digital workplace to your employees changing usage habits at a minimal cost. LiveTiles Design also helps foster collaboration throughout your organization. LiveTiles' Design helps fully customize your intranet. Create engaging and modern digital workplaces on SharePoint & Office 365.
AppExchange's Top Rated Partner Management portal provider! Magentrix's Partner Portals for Salesforce provide the best customization options in-market through our advanced API integration. Drag and drop configuration to build different experiences. No duplication of records. 5-star rating on AppExchange. See our co-branded video with the AppExchange team along with real customer stories and videos. TomTom uses us to supercharge their partners, why don't you? Magentrix's Partner Portals for Salesforce are the AppExchange's Top Rated Partner Portal Provider. Find out why today.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund. Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet.

door Super Smashing

(20 beoordelingen)
Bekijk profiel
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.

door Axero Solutions

(18 beoordelingen)
Bekijk profiel
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured social intranet software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 2 million people.

door CallidusCloud

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
SaaS portal software for sales enablement to help share knowledge. SaaS portal software for sales enablement to help share knowledge.
Source Portal software is built for internal communicators, HR professionals, and marketers in finance, healthcare, and corporate industries. With our 20 years' experience of building thriving workplaces, Source supports your team by acting as the 'single source of truth' when it comes to accessing company files, employee communications, and achieving your organizational objectives. Work better, together with Source by IC Thrive. Source Portal Software is built for internal communicators, HR pro's and marketers in finance, healthcare, and corporations.
As a leading platform for managing board operations, Nasdaq Boardvantage provides governance and collaboration solutions for boards, committees, and leadership. It's purpose-built to meet the critical needs of today's leaders, equipped with powerful security features, ease-of-use and mobility. Public, private, and non-profit companies worldwide, including ~50% of the Fortune 500, rely on Nasdaq Boardvantage to streamline meeting processes, accelerate decision-making, and strengthen governance. Nasdaq Boardvantage® is the leading provider of governance and collaboration solutions for boards, committees, and senior leadership.
Allbound is a SaaS Partner Relationship Management (PRM) platform that gives organizations real-time access to sales enablement, marketing tools, and resources on one platform. The platform provides customers the ability to create partner programs that work through the entire life cycle from onboarding, training, enablement to pipeline management. The Allbound platform is fully configurable to provide unique experiences for different segments of partners through dynamic groups. Simplify and digitize your entire partner lifecycle with Allbound's PRM Software - from partner onboarding to enablement.

door Siemens PLM Software

(15 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloud-based automation portal that helps firms automate processes along the entire value supply chain. Cloud-based automation portal that helps firms automate processes along the entire value supply chain.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
Suite of productivity applications; access files and applications from any Internet-connected computer. Suite of productivity applications; access files and applications from any Internet-connected computer.
The SilverBlaze Customer Portal enables Utilities to engage with their customers through self-service web portals that connect customers with utility providers on any device. Intuitive and feature-rich, The SilverBlaze Customer Portal integrates with ANY Billing, CIS, and Smart Meter platform. Completely functional directly out of the box, The SilverBlaze Customer Portal streamlines your utility processes, reduces costs, extends your service to a 24/7 model, and increases customer satisfaction. Provide customers with the 24/7 access they demand with self-service web portals that integrate with your current utility systems.

door Aktura Technology

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
Easily gather information, files and documents from clients and stakeholders. Content Snare is a single source of truth for all of your information gathering that makes things easy for your clients. Ditch those endless email trails to collect everything you need in one place. Automated client reminders provide keep your stakeholders responsible. Used by digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners, law firms, mortgage, accounting and more. Collect information and request files from stakeholders & clients - automatically. Ditch endless email trails and save time.
GreenOrbit (formerly Intranet DASHBOARD) You dare to seek a better intranet. You're looking for something more than the flashy integrators. You want to equip employees with the right tools. Drive efficiency and foster collaboration, empower content creators to take ownership and build an intranet experience that works for your culture and brand. We are the intranet that provides everything you need, built in. GreenOrbit. Discover a new intranet solution at greenorbit.com Every day, your people use many different tools to get work done. We are the intranet that provides everything you need, built in.

door vBulletin Solutions

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
A scalable and fully customizable forums and community solution for all medium-to-large sites. Web-based and on-premise solution that helps businesses build websites with integrated messaging, SEO management and content curation.

door Copernic Technologies

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
Provides companies with the means of finding the right information wherever it is located, inside or outside the organization. Provides companies with the means of finding the right information wherever it is located, inside or outside the organization.
Readyportal is a leading enterprise portal platform that provides tailored portals which enable organizations to create, manage and distribute content affordably and with ease. Our solutions are highly secure and exceedingly customizable to suit the specific needs of your organization. Readyportal works hard to establish the exact specifications our diverse clients are looking for, whether it be a company intranet, product tracking system, or document management system. A lightweight high performance portal engine focused on ease of implementation and content publication.

door iWise2ebusiness

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
Designed to help people work and find information anywhere on any device. Kokm is not a fixed solution, it is a flexible platform that shapes to fit your exact needs. Kokm has all the features that you expect from a modern LMS, plus features designed to make learning engaging, social and part of the day job. Easy to administer modern website/portal,user friendly, mobile first with integrated features: Learn anywhere any time Collaborate/build engagement, capture, access, share information Digital Workplace integrating work and learning. One place to work, learn, share and sell.
Mvine builds secure, integrated websites and mobile apps that make it simpler for companies to do business and easier for employees to do their job. Mvine helps its clients move from a world of one-size-fits all web solutions and isolated apps to a more intricately connected age where systems, data and communities mesh seamlessly. Mvine's Portals and deliver services for communities and clients that are rich, secure, bespoke and available everywhere.
Find the right document - fast. Bonzai Intranet for SharePoint/Office 365 uses best-in-class search, intuitive navigation and powerful governance to put important files right at your employees¿ fingertips With powerful full-text indexing and predictive type-ahead search, it¿s easy to find anything. Users can access, download and edit on the fly - even offline. With powerful metadata and tagging capabilities, Bonzai¿s smart, flexible document management lets you access key files instantly Robust portal in an intranet-in-a-box for SharePoint/Office 365 with best-in-class search and navigation. Build strong networks.

door Twine Intranet

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal.
Online directory management system that helps users create business directories, generate SEO-friendly URLs, manage featured ads & more. Online directory management system that helps users create business directories, generate SEO-friendly URLs, manage featured ads & more
With Altiar, users can connect quickly with the information they need, enabling organizations to improve performance and competitiveness. By providing targeted tools to help users discover content, Altiar Enterprise offers a powerful way to promote and share knowledge within an organization. No matter how your data is structured, Altiar Enterprise unlocks its true potential by transforming it into a streamlined on-brand portal. A powerful, simple to customize platform with integrated tools to promote and share knowledge and content within an organization.
Centralpoint is in the 2018 GARTNER MAGIC QUADRANT, as a competitor to SHAREPOINT, LIFERAY and others, offering a more robust suite of tools to centralize your portal strategy for employees, clients and partners via SSO (AD/LDAP/SAML/oAuth), including over 220 out of the box modules. Oxcyon provide a High Fidelity Prototyping service, which allows you to see your enterprise come to life, prior to signing....proving capabilities, and eliminating your risk entirely. See why Centralpoint is featured in the 2018 GARTNER MAGIC QUADRANT for Digital Experience Platforms (2018), see why
AuraPortal is an innovative iBPM (intelligent Business Process Management) software company with a passion to optimize businesses worldwide and empower customers to transform and succeed in the digital world. The zero-code, business-user friendly platform makes AuraPortal the fastest tool to create your perfect business solution, allowing real-time control and analysis of company activities. It has headquarters in USA and Europe, presence in over 40 countries and more than 900 installations. BPM software for the creation, modeling and execution of Business Process Workflows without the need for IT programming.
Bekijk profiel
The #1 board management software for simplifying board meetings, board member communications, and administration; all for an affordable price with training and 24/7 service. Clients range from Fortune 500 companies to nonprofit charities and include The American Heart Association, The Academy of Motion Picture Arts and Sciences (The Oscars), The Olympics, NASA, full service banks, hospitals, universities, and more... The best-in-class affordable board management software to simplify communications, increase engagement, and streamline administration.

door BizPortals Solutions

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
BizPortals 365 is an intranet solution built on SharePoint and Office 365, with powerful features and usability designed for businesses of all sizes. It is easy-to-use & setup, and made for anywhere & anytime access. It comes loaded with Department Sites for collaboration, Document Management, HR and Employee Management, Performance Management, Project Management and automated HR & employee forms. BizPortals 365 is your hub for productivity. Get your FREE demo A simple way to organize, connect, and manage all parts of your business in one place on the Microsoft Office 365 platform.

door Engynn Technologies

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Engynn Intranet is an extremely fast growing, simple intranet solution to connect, engage, and communicate with your organization. Featuring a quick setup, no contracts, and extremely cost effective pricing. Host news, documents, and a large array of other custom feature. Engynn Intranet is an extremely fast growing, simple intranet solution to connect, engage, and communicate with your organization.
Bekijk profiel
Online appointment scheduling software for medical, dental, accounting, home repair and other professional practices. Online appointment scheduling software for medical, dental, accounting, home repair and other professional practices.
Enterprise application platform that helps businesses create, manage, publish web content, and websites through a modular architecture. Enterprise application platform that helps businesses create, manage, publish web content, and websites through a modular architecture.

door Doublespring Media

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
CMS for online publishers to create, manage & monetize portals, magazines, newspapers, business directories, or online communities. CMS for online publishers to create, manage & monetize portals, magazines, newspapers, business directories, or online communities.

door New Day at Work

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Workspace 365 is an adaptive workspace, which simplifies your work. It integrates Office 365 and gives access to all your (web/hosted/Citrix) applications. Workspace 365 offers a document management system, single sign-on for web- and hosted applications, live tiles to quickly see information (calendar items, unread e-mail, internal- & external news, recent documents) and more. Workspace 365 is easy to manage and makes it easier to work and access applications from any device. An adaptive workspace simplifying Office 365 and giving access to all your (web/hosted) applications and information with one login.
Bekijk profiel
Origami is a beautiful and reliable SharePoint and Office 365 intranet built on the latest modern SharePoint framework, delivering a responsive intranet that truly connects, supports and engages staff. This affordable Digital Workplace delivered in as little as 6 weeks, provides superior search, collaboration and communication capabilities. Origami is a beautiful and reliable, responsive SharePoint and Office 365 intranet built on the latest modern SharePoint framework.
The multi-lingual HR Portal, available on desktop & mobile, improves communication between the HR department & the employees, increasing efficiency thanks to the Infinity Zucchetti Platforms unique database. Workers can view their timestamps, fill in timesheets & ask for shift change requests that coordinators can approve/reject. HR managers can manage payroll & training, improving efficiency & personnel management with a complete overview of staffs presences/absences & performances. In the HR Portal both employees & the HR department can find all the necessary info, streamlining the company's communication process.
Web portal tool which provides context-aware applications through integration with enterprise services. Web portal tool which provides context-aware applications through integration with enterprise services.
With HyperOffice's web based portal solution, you need no expertise to set up a thriving custom company portal within minutes. Set up unlimited dedicated intranet and extranet areas for employees, teams, departments, partners and clients. Supercharge productivity by adding tools like email, document management, calendars, contact management, task management, forums, polls and more. Finely customize look, feel, layout, brand, tools, access permissions and more. Start your free trial now! Create customized internal sites and portals with drag & drop publishing tools. Just drag and drop content, images, code or multimedia!
Iconclik is a cloud based client portal solution that lets you organize your enterprise content and make it easily accessible to all your stakeholders. Unlike other portal solutions, Iconclik uses icons to represent various areas of information which makes it easier to use and to learn. Cloud based client portal that lets you organize your enterprise content and make it easily accessible to all your stakeholders.
Bekijk profiel
Evoq Content helps you build and manage a web portal to meet the specific needs of your organization. It provides a wealth of out-of-the-box content management capabilities, and a modular and extensible architecture. To customize a portal to your needs, you can extend Evoq via our Open API, or choose from thousands of commercial modules available in the DNN Store. Evoq Content is an award-winning CMS that's well-suited for building and managing portals.
Live interactive video platform, augmented by elements of applied AI. Large Enterprise Video Portals often become unsearchable. Jolokia has solved this vexing problem using Artificial Intelligence (AI) to make video as searchable as any other text! Find not only the video you are looking for, but the exact point in the video and jump directly to what you need. This cognitive analysis also results in automated Closed Captions for every video you create or upload into. Live interactive video platform, augmented by elements of applied AI. Jolokia uses Artificial Intelligence to make video searchable.
Envoy B2B is a wholesale content and eCommerce platform for your entire team. Our tools and services are designed to help you create dynamic content, increase your speed of sale, and bring you closer to your retailers. Envoy B2B provides the technology you need to empower your team and support your retail channel. Order management solution that enables retailers to create marketing plans, generate reports, manage orders, track inventories & more.
Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications. Through a familiar social experience, we help connect employees to their digital environment, to their organization and to each other, ensuring employees feel included and valued. Our technology and services are designed specifically to foster a sense of community and belonging so that employees feel that their work is valued and recognised. Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications.
Web-based software, compatible with CRM 2015 & CRM Online, offering personalized portals, dynamic web templates, and CRM form. Web-based software, compatible with CRM 2015 & CRM Online, offering personalized portals, dynamic web templates, and CRM form.
Portal / CMS solutions with a full spectrum of services available to offer on your website or company Intranet. Portal / CMS solutions with a full spectrum of services available to offer on your website or company Intranet.
Our Client Portal helps Accountants, CPAs and Bookkeepers to dramatically reduce time and effort in receiving and gathering client documents. Our innovative solutions has garnered a lot of attention in the marketplace and helps you to get your clients W-2s, credit card statements and invoices when you need them, which can increase your margin between 2% to 5%. Our portals offer you and your clients a convenient way to access documents, transfer data and convey information. A true digital client portal to share documents, calendars and project information with customers through a secure customer portal
Bekijk profiel
Advantage CSP Portals combines personalization, notifications, task management, collaboration and business intelligence. Connect, engage and empower your users with real-time access to current and consistent information. Advantage CSP Portals makes it easy to take a real world business process and deliver it as a unique experience through a web-based system. Giving external stakeholders access to relevant organizational information, while improving service levels and channel performance. Portal Software that enables your business for efficiency.
Secure web-based portal to compile board books, store documents and distribute them; as well as conduct votes, surveys and discussions. Secure web-based portal to compile board books, store documents and distribute them; as well as conduct votes, surveys and discussions.
Bekijk profiel
PortalsXpress provides the highest level of security for your clients' documents, making it easy for you to share information with each of your clients. Each portal is protected with up to 256-bit SSL encryption, the same level of security most banking sites use. Features: Custom branding, securely send and receive files, email alerts, PDF printing directly to a clients file, security padlocks, and customization. Our client portals allow you to share documents securely with your clients and field offices.
We brengen veel tijd op internet door. We surfen op het web en ontdekken nieuwe dingen. Of we zijn op zoek naar iets specifieks, zoals een heerlijk recept of een motiverend artikel. Bladwijzerbeheer van start.me geeft u de mogelijkheid om al uw favoriete websites op een aanpasbaar dashboard te organiseren. Met start.me besteed je minder tijd aan het zoeken naar links en meer tijd om ze te bekijken. start.me is een echt nuttige en persoonlijke startpagina. Een effectieve manier om te surfen.

door United Planet

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Intrexx is the low-code development platform for your digital workplace! With the aid of graphical development tools, business applications can be created at the drop of a hat via drag & drop. This reduces coding to a minimum and greatly relieves the IT department. No matter if you want to automate processes, integrate data, create Industry 4.0 solutions or improve internal/external collaboration with Intrexx, digitalization can be realized easily, individually and up to five times faster. With the development platform Intrexx, you can quickly and easily create an individual digital work platform - your company portal.
Bekijk profiel
Fully integrated eCommerce & web portal solutions for Dynamics NAV, Microsoft Dynamics 365 Business Central, Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations, Shopify, Oracle Commerce and Magento. Fully integrated eCommerce solution for Dynamics NAV, Microsoft Dynamics 365 Business Central, Microsoft Dynamics 365 F&O
Lets your customers feel in-control when requesting IT support with this portal solution. Lets your customers feel in-control when requesting IT support with this portal solution.
The secure platform for smart service delivery - Virtual Data Rooms - Legal Extranets - Secure File Sharing - Litigation Support - Electronic Bundling - Process Automation - Collaboration The secure platform for smart service delivery for legal, financial & professional services.
QuickFee offers specialized Professional Fee Funding for Accounting and Law firms. QuickFee offers specialized Professional Fee Funding for Accounting and Law firms.
Correlate's core product is the K-Map, which stands for Knowledge Map. K-Map is by far the easiest way to organize, share, delegate and archive files and electronic information without a need for an Internet connection. The simple beauty of K-Map is that it uses the Windows desktop instead of forcing users to connect into the cloud every time they need to access their data. Correlate K-Map, your cure for digital chaos. Non-intrusive, transparent and very easy to install and use Windows software.
MediaPlatform's Event Success Dashboard provides next-level analytics that enable organizations to clearly understand how their CEO company-wide business broadcasts are performing technically, as well as how their audiences are reacting to the information thats being presented. The Event Success Dashboard displays: how live streams are being delivered to users across the network, timeline-based dynamic sentiment scoring they can use to gauge messaging effectiveness and much more. MediaPlatform's Event Success Dashboard Provides Intuitive Insights on the Success of Live Webcast Content and Video Delivery
Bekijk profiel
With nearly two decades of experience in accelerating indirect sales, Impartner delivers the industry's most advanced SaaS-based Partner Relationship Management solution, helping companies worldwide manage their partner relationships and accelerate revenue and profitability through indirect sales channels. The largest pure-play PRM vendor in the world, Impartner provides the industry's only out-of-the-box solution that can deploy an enterprise-class Partner Portal in as few as 30 days. Partner relationship management software that helps to improve loyalty and drive sales of your resellers.

door Elcom Technology

(1 review)
Bekijk profiel
Deliver digital experiences that delight your audience, on a platform your administrators and publishers actually like using. Elcom can power your website, intranet, portal, online learning and digital workplace, all from one feature-rich, fully customisable content management platform, making it an efficient and cost effective solution. Elcom is trusted by organisations including Volkswagen, WWF, Kaiser Permanente, Blackhawk Network, Ascham School, The Fair Work Ombudsman and Fairfax Media. Elcom delivers engaging website, intranet, portal, online training and digital workplace solutions to over 1 million end users.
Exselo Desktop is a desktop tool that allows users to collaborate, search and share data in real time using encrypted peer-to-peer technology. Every device with Exselo Desktop installed enables its user to choose content to share with other Exselo Desktop users. When two or more Exselo Desktop users have connected through our invite mechanism, they can search each others devices and communicate over a secure peer-to-peer connection. "A content network for users, by users" Effectively find and share information securely as well as collaborate with your friend and colleagues in your own information network.

door EdCast

(1 review)
Bekijk profiel
EdCast is an AI-Powered Learning Experience Platform (LXP) and Knowledge Cloud for Unified Discovery, Knowledge Management and Personalized Learning. Its award-winning platform is used internationally by Global 2000 companies and large government organizations, including NASSCOM and World Economic Forum, to solve the discovery and curation problems across all external and internal knowledge sources. EdCast is an AI-Powered LXP and Knowledge Cloud for Unified Discovery, Knowledge Management and Personalized Learning.

door One Window Workplace by Withum

(1 review)
Bekijk profiel
OneWindow Workplace is a turnkey, ready-to-go intranet. No more designing and building. With OneWindow running on Office 365 we have taken the best elements of great intranets and team sites and made it all available to you - fully integrated with Office 365 and available from day one. OneWindow takes your standard Office 365 deployment and makes it specific to your industry and organization while removing the cost and complexity you would find with custom on premise solutions. A turnkey modern social intranet for Microsoft Office 365, revolutionizes the way employees collaborate, communicate and engage.

door Colibo

(1 review)
Bekijk profiel
Colibo is a Workplace Integration Hub that unifies your entire digital workplace and delivers a seamless employee experience across all departments and across all devices. We are the launchpad to all your existing business tools and unite all your software as well as employees through one single front door. A next-generation intranet, integration platform, enterprise search, communication system and online dashboard. Packed with a frenzy of widgets and integrations. Workplace Integration Hub out-of-the-box with high end-user adoption rates. Unify your digital workplace with Colibo.

Oak

door Oak

(1 review)
Bekijk profiel
Used by organisations such as United Trust Bank, Paperchase, Miller Homes, Moss Bros & Halfords Autocentres. Oak is engaging, fun and intuitive intranet software securely based in the cloud for any size of business. Your intranet can go live in a couple of hours. No consultancy or technical resources required. Intranet software securely based in the cloud for any size business that helps teams to collaborate on documents, workflows and more.

door Cognit

(1 review)
Bekijk profiel
Involv is the best-practice intranet that helps your employees to collaborate, communicate and engage better and faster. Involv integrates with your Office 365 (modern experience) environment and enhances its capabilities to the max. Some of its powerful features are a drag and drop builder, document libraries, department sites, news and events, who is who page, personalized information and an extensive search. The layout is easy and sexy and supports all your devices, for an optimal adoption. Involv is the easier and sexier SharePoint intranet. It integrates with all Office 365 solutions and holds all best-practice features

door boardtrac

(1 review)
Bekijk profiel
The Boardtrac Plus platform has been designed, in consultation with experienced directors and legal governance experts from MinterEllison to provide a secure board portal suitable for use both inside and outside the boardroom. Used by small and large organisations both within Australia and internationally - Boardtrac Plus is an essential tool in organising and delivering efficient and effective meetings. Boardtrac Plus your digital meeting solution. Boardtrac plus - your digital meeting solution.

door Case Status

(1 review)
Bekijk profiel
Case Status helps save attorneys time by eliminating unnecessary client communication. Our cloud-based software gives clients real-time case status updates from their IOS or Android Device. Client engagement platform that helps attorneys serve more clients in less time.