Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Portal software

Portal software biedt veilige, gemeenschappelijke toegang tot bedrijfsgegevens en -toepassingen, waardoor een grotere efficiëntie en een groter bereik mogelijk is voor business-to-business, business-to-internal en business-to-consumer transacties in zowel self-service als on-demand omgevingen. Portal toepassingen bestaan meestal uit robuuste content management systemen (CMS) die de distributie en presentatie van belangrijke gegevens binnen een onderneming mogelijk maken, alsook functies voor samenwerking en documentsynchronisatie. Portal oplossingen bieden ook integratie met externe databasebronnen, verkoop- en CRM-tools en verschillende soorten managementrapportagefuncties. Zie ook: catalogus software, CMS-systemen, kennismanagement software en online samenwerkingssoftware.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Portal software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

89 resultaten

Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Een bekroond, beveiligd en privé portal die betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Nasdaq Boardvantage® is een bekroond bestuursportaal voor het optimaliseren van de hele vergaderworkflow dat is ontworpen voor drukke leidinggevenden. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage® is software voor bestuursportalen waarmee organisaties van elke omvang sneller en beter kunnen werken. Stroomlijn de hele workflow van bestuursvergaderingen op één plek. Creëer en distribueer agenda's, leg notulen vast, keur items goed, stem onmiddellijk, onderteken documenten, beheer taken, verzend enquêtes, werk met vertrouwen samen en houd bestuursmateriaal binnen handbereik. Of vergaderingen nu virtueel of persoonlijk zijn, zorg ervoor dat iedereen op één lijn zit – papierloos – met Nasdaq Boardvantage. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Bouw sterkere klantverbindingen op met een volledige merkeigen portal die anticipeert op behoeften. Meer informatie over Fusebase (Formerly Nimbus)
De klantenportal van FuseBase biedt een volledig aanpasbare, whitelabel oplossing die de manier waarop bedrijven met hun klanten omgaan transformeert. Rust je portal uit met geavanceerde communicatietools, capaciteiten voor het delen van documenten en uitgebreide projecttracking om de klantbetrokkenheid te verbeteren en de dienstverlening te stroomlijnen. Deze portal is op maat gemaakt voor jouw merk en versterkt niet alleen je professionele aanwezigheid, maar biedt je klanten ook een naadloze, intuïtieve gebruikerservaring, zodat ze alles wat ze nodig hebben binnen handbereik hebben. Meer informatie over Fusebase (Formerly Nimbus)

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Bitrix24 is een gratis intranetportaal met 12 miljoen bedrijven die het wereldwijd gebruiken. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis intranetportaal met 12 miljoen bedrijven die het wereldwijd gebruiken. Zeer veilige, kant-en-klare intranetportal voor kleine en middelgrote bedrijven die is ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten en team. Meer informatie over Stacker
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten, met je partners te communiceren en je team te ondersteunen. Meer informatie over Stacker

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Confluence is een teamwerkruimte waar kennis en samenwerking samenkomen. Creëer, werk samen en organiseer je werk allemaal op één plek.
Het is nu meer dan ooit belangrijk om informatie toegankelijk te maken voor je organisatie. Confluence kan dienen als de primaire portalsoftwaretool van je bedrijf. Je kunt het niet alleen gebruiken om je meest waardevolle bedrijfsmiddelen vast te leggen, te behouden en te organiseren, maar je kunt het voor werknemers gemakkelijk maken om antwoorden te vinden op veelgestelde vragen, op de hoogte te blijven van de nieuwste bedrijfsupdates en meer. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Begin gratis met LiveAgent en verhoog de klantloyaliteit met de uitstekende alles-in-één-oplossing voor klantenportals voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent is cloudgebaseerde software voor klantenportals met meer dan 200 compatibele integraties. Stroomlijn alle klantcommunicatiekanalen en beheer ze vanuit één gedeelde bedrijfsinbox. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
OnBoard is een portal voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo.
OnBoard is een portal voor bestuur en management dat de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie van 30 dagen of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Microsoft Viva Engage

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
BoardPro biedt een slimme, elegante manier voor het mkb en non-profitorganisaties om met minder inspanning productieve bestuursvergaderingen te houden.
Een slimme oplossing voor productievere bestuursvergaderingen. De betaalbare en eenvoudig te gebruiken software helpt mkb's en non-profitorganisaties hun hele bestuursproces te stroomlijnen, onrustgevoelens te verminderen, efficiëntie te verhogen en prestaties te verbeteren. Beheerders werken tot 50% effectiever en bestuursleden blijven gefocust, dragen meer bij en bereiken betere resultaten. Vertrouwd door meer dan 3500 gebruikers in elf landen. Vanaf $ 100 per maand. Tot 40% korting op abonnementen voor non-profitorganisaties. Meer informatie over BoardPro

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Het beste alternatief voor een intranet of extranet. Breng iedereen samen in een online werkruimte. Goedkoop en snel te implementeren.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein. Meer informatie over Glasscubes

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Laat klanten online plannen, betalen en actie ondernemen vanuit een vriendelijk self-service portal. Start je gratis proefversie.
Meer gemak voor je klanten. Meer zaken voor jou. Met een online self-service portal binnen handbereik kunnen je klanten op elk moment elke actie ondernemen. Vereenvoudig het leven van je patiënten door hen de mogelijkheid te geven afspraken te boeken, voor diensten te betalen, documenten te delen en nog veel meer. Ze hoeven bovendien geen techneuten te zijn, want het is supereenvoudig en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over vcita

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven.
Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Meer informatie over Quip

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Je besturingssysteem voor bedrijfsgegevens: verzamel, organiseer en begrijp je gegevens.
Bouw prachtige formulieren, databases met toegangsbeheer en zeer aanpasbare bedrijfstoepassingen zonder enige code kunt creëren, allemaal op één plek. Organiseer je werkruimte in verschillende teams, afdelingen, klanten en projecten. Beheer moeiteloos de toegang van je teamleden en werk in realtime effectiever samen. Begin nu, ga vandaag nog live. Veel plezier met formaloo-ing! Meer informatie over Formaloo

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
BoardBookit is beveiligde bestuursportaal-software die de manier transformeert waarop bedrijven betrokken zijn bij en samenwerken met hun bestuur.
BoardBookit is moderne bestuursportaal-software, ontworpen om de vertrouwde technologiepartner te zijn voor middelgrote tot grote organisaties en bedrijven bij het aangaan van moderne governance-uitdagingen. Met een ongeëvenaarde ROI, op de gebruikerservaring gericht ontwerp en hoogwaardige ondersteuning is BoardBookit het antwoord op complexe governance. De aanpak van BoardBookit, zoals een onbeperkt gebruikersmodel en gratis accountmigratieservices, maken het de governance-tool die bedrijven nodig hebben om het risico te beperken en de betrokkenheid van het bestuur te waarborgen. Meer informatie over Govenda

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Zoho Creator is online portaalsoftware die wordt gebruikt in verschillende sectoren, van kleine tot grote ondernemingen, door je klanten alles zelf te laten bepalen.
Met de zelfbedieningsportalen van Zoho Creator kunnen je klanten zelf bepalen wat ze willen. Het is software voor samenwerkingsportalen die kan worden gebruikt in verschillende sectoren, variërend van kleine, middelgrote tot grote ondernemingen. Tot de online webportalen die zijn ontworpen met Zoho Creator behoren gateways voor studenten, projectmanagement, orderverwerking en -afhandeling, verkoop, helpdesk, supply chain management, ondersteuning en HR-portalen. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
MangoApps combineert medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling en leren in één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Een intuïtief online portaal voor je leveranciers, partners en crediteuren. Versnel onboarding, communicatie en betalingen.
Een intuïtief online portaal voor je leveranciers, partners en crediteuren. Versnel de onboarding van leveranciers, stroomlijn de communicatie met crediteuren en betaal leveranciers sneller. Met de toonaangevende oplossing voor betalingsautomatisering van Tipalti kunnen crediteuren zichzelf onboarden via het whitelabel portaal, met hun betalingsgegevens, belastinginformatie, voorkeursbetalingsmethode en valuta. Bevrijd je eigen financiële team van het zoeken naar informatie en het handmatig bijwerken van informatie voor elke nieuwe crediteur. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
De app voor medewerkerservaringen van Workvivo geeft je je hele bedrijf in je broekzak.
Workvivo is een communicatieplatform voor werknemers dat is ontworpen om natuurlijke, zinvolle banden tussen teams op te bouwen. Hierdoor kunnen bedrijven hun werknemers bereiken en met hen communiceren op manieren waartoe traditionele tools simpelweg niet in staat zijn. Het is je intranet, communicatietool en werknemers-app samengevoegd tot één vertrouwde sociale ervaring waar mensen graag gebruik van maken. Het biedt bedrijven het overzicht dat ze nodig hebben en werknemers de vrijheid en flexibiliteit die ze willen. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Open-source portalsoftware die je helpt een geweldige klantervaring te ontwikkelen en je bedrijfsactiviteiten te moderniseren
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp. Meer informatie over eXo Platform

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Portalsoftware voor bestuur en commissies, ontworpen voor non-profitorganisaties door non-profitoprichters. En ja! Boardable is betaalbaar!
Boardable is beschikbaar vanaf slechts $ 49 per maand en biedt een betaalbare, gebruiksvriendelijke portal voor het bestuur en commissies. Ontdek Boardable met een gratis proefversie (geen creditcard nodig) of een live demonstratie. Boardable werd opgericht door non-profitoprichters om non-profitorganisaties, hun besturen en hun vrijwilligers te ondersteunen. Boardable integreert met je bestaande tools, automatiseert routinetaken en centraliseert alle bestuursactiviteiten op één plek. Meer informatie over Boardable

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Meer informatie over Blink

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop. Meer informatie over Simpplr

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • SSL-beveiliging
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevensbeveiliging
  • Klantenportal
  • Bestanden delen
  • Kennisbankbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Documentbeheer