94 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Beheerprogramma dat helpt bij het organiseren en uitvoeren van schoonmaakdiensten met vereenvoudigde planningen en afspraakherinneringen. Meer informatie over ZenMaid
ZenMaid is in 2013 ontwikkeld door voormalige eigenaren van een schoonmaakservice die hun bedrijf in minder dan een uur per dag konden beheren en runnen met behulp van op maat gemaakte technologie. Het doel van deze oplossing is niet alleen om je te helpen met het organiseren van je agenda en bedrijf, maar ook om je schoonmaakservice uit te breiden zonder extra werk. Klanten die deze service gebruiken geven aan dat ze al snel minder no-shows ervaren, beter geïnformeerde medewerkers hebben en tevreden klanten krijgen die sneller geneigd zijn om nieuwe zaken door te verwijzen. Meer informatie over ZenMaid
ZenMaid is in 2013 ontwikkeld door voormalige eigenaren van een schoonmaakservice die hun bedrijf in minder dan een uur per dag konden beheren en runnen met behulp van op maat gemaakte technologie. Het...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze pla...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een all...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en monitoring van werknemers voor teams op afstand en in het veld. Planning, facturering, rapportage, salarisadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Asana, Github en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele e...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken....
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organ...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken ...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van ...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
BookedIN helpt je tijd te besparen, stress te verminderen en het plannen van afspraken te vereenvoudigen voor zowel jou als je klanten.
BookedIN helpt je tijd te besparen, stress te verminderen, je klantenservice te verbeteren en het plannen van afspraken te vereenvoudigen voor zowel jou als je klanten. Klanten kunnen online boeken en je kunt je drukke agenda overal beheren met de iOS/Android-app. Klanten kunnen hun afspraken bevestigen via e-mail of sms, en je kunt zelfs een vereiste aanbetaling innen voor iedereen die online boekt. Gratis proefversie van 30 dagen, en abonnementen beginnen vanaf $ 24/maand. Geen verborgen kosten of creditcard vereist om je aan te melden.
BookedIN helpt je tijd te besparen, stress te verminderen, je klantenservice te verbeteren en het plannen van afspraken te vereenvoudigen voor zowel jou als je klanten. Klanten kunnen online boeken en ...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Launch27 luistert aandachtig naar gebruikers en is voortdurend bezig met updates op basis van je feedback.
Launch27 is een krachtig online boekingssysteem waarmee potentiële klanten je schoonmaakdiensten via je website kunnen kopen. De boekingsmodule kan worden aangepast aan je bestaande schoonmaakwebsite en kan in slechts enkele seconden worden geïntegreerd, waardoor je klanten een naadloze koopervaring ontvangen. Launch27 heeft ook een eigen ingebouwde kalender om je nieuwe taken en afspraaktijden te tonen, met analyse-integratie waarmee je je schoonmaakdiensten tot in de details kunt regelen met tal van add-ons voor hoge conversiepercentages.
Launch27 is een krachtig online boekingssysteem waarmee potentiële klanten je schoonmaakdiensten via je website kunnen kopen. De boekingsmodule kan worden aangepast aan je bestaande schoonmaakwebsite e...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is!
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissierapporten uitvoeren. Sms-berichten en e-mailherinneringen naar klanten sturen. Geïntegreerd met QuickBooks Desktop en Online. Geen kosten per gebruiker, geen contracten. Vanaf $ 99 per maand per bedrijf. Vraag vandaag nog een gratis demo aan.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissiera...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Een bedrijf runnen is moeilijk genoeg, vooral als je met meerdere tools moet jongleren om verschillende dingen te doen. Square Appointments is een totaaloplossing die je helpt tijd te besparen en georganiseerd te blijven omdat het is afgestemd op bedrijven die op afspraakbasis werken. Het is een geïntegreerde POS die wordt geleverd met online planning en betalingsverwerking, zodat je je hele bedrijf vanaf één plek kunt runnen. Square Afspraken is nu gratis voor individuele personen en echt betaalbaar voor teams.
Een bedrijf runnen is moeilijk genoeg, vooral als je met meerdere tools moet jongleren om verschillende dingen te doen. Square Appointments is een totaaloplossing die je helpt tijd te besparen en georg...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Tradify biedt buitendienstbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is.
Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
De kant-en-klare app van StreetSmart bevat taken en formulieren, urenstaten, kilometerstand, GPS en klantenbinding voor 50-5000 mobiele medewerkers.
StreetSmart biedt kant-en-klare oplossingen voor mobiel personeelsbeheer voor 50-5000 mobiele werknemers. De complete prijzen zijn inclusief een onbeperkt aantal administratieve gebruikers en een veelzijdige app voor taakbeheer, mobiele formulieren, urenstaten, reiskostenvergoedingen, GPS-diensten en capaciteiten voor klantenbinding. Dit platform begrijpt hoe veldactiviteiten werken, omdat 10.000 bedrijven elke dag op deze oplossing vertrouwen om de productiviteit te verhogen, de operationele kosten te verlagen, de servicerisico's te verminderen en de klanttevredenheid te verbeteren.
StreetSmart biedt kant-en-klare oplossingen voor mobiel personeelsbeheer voor 50-5000 mobiele werknemers. De complete prijzen zijn inclusief een onbeperkt aantal administratieve gebruikers en een veelz...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
"Stop met hard werken. Begin met hard groeien". Service Autopilot is ontworpen om je dienstverlenend bedrijf te automatiseren, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien.
Bereik ware bedrijfsgroei met een complete software-oplossing voor de dienstverlenende sector. Service Autopilot is speciaal ontworpen voor ondernemers in gazononderhoud, landschapsarchitectuur, residentiële en commerciële reiniging, sneeuwruimen, ongediertebestrijding en vrijwel elke denkbare buitendienst. Dit alles-in-één platform automatiseert je tijdrovende kantoortaken, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien. Met Service Autopilot kun je meer werk verkopen, je planningen optimaliseren, snel betaald krijgen en je droombedrijf opbouwen.
Bereik ware bedrijfsgroei met een complete software-oplossing voor de dienstverlenende sector. Service Autopilot is speciaal ontworpen voor ondernemers in gazononderhoud, landschapsarchitectuur, reside...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Eenvoudig als sms maar krachtig genoeg om je teamcommunicatie te stimuleren.
Hub verbindt, motiveert en verbetert de productiviteit van je teams. Je hoeft niet meer honderden e-mails en sms-berichten te sturen of telefoontjes te plegen. Gebruik ingebouwde sjablonen om het juiste bericht naar de betrokken teamleden te sturen. Volg de reacties, verminder follow-ups en krijg meer sneller gedaan. Verhoog de leesbaarheid door berichten naar de juiste teamleden te sturen met behulp van aangepaste tags. Alle communicatie gebeurt binnen het domein van je bedrijf zonder zakelijke en persoonlijke berichten te vermengen. Begin effectief te communiceren met
Hub verbindt, motiveert en verbetert de productiviteit van je teams. Je hoeft niet meer honderden e-mails en sms-berichten te sturen of telefoontjes te plegen. Gebruik ingebouwde sjablonen om het juist...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
VRScheduler werkt samen met AirBnb, VRBO en andere boekingssoftware (zoals Escapia) door boekingen en automatische werkschema's te importeren.
Beheer van uitstekende gewaardeerde activiteiten en huishouding voor 10 tot meer dan 100 vakantiewoningen, kortetermijn- en langetermijnaccommodaties. VRScheduler is het toonaangevende softwareplatform voor het plannen en bijhouden van schoonmakers, inspecteurs en onderhoudspersoneel. VRScheduler werkt met je boekingssoftware om de workflow te verbeteren. Bespaar tijd, optimaliseer arbeid en minimaliseer kostbare fouten. Gratis proefversie. Bekijk vandaag nog een demo.
Beheer van uitstekende gewaardeerde activiteiten en huishouding voor 10 tot meer dan 100 vakantiewoningen, kortetermijn- en langetermijnaccommodaties. VRScheduler is het toonaangevende softwareplatfor...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Vonigo is geschikt voor buitendienstbedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen.
Vonigo helpt het buitendienstbeheerproces van begin tot eind te stroomlijnen. Het biedt een uniform pakket van configureerbare cloudgebaseerde modules, waaronder planning, online boeking, werkorderbeheer, ramingen, verzending, routing, GPS, CRM, facturering, betalingen, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo.
Vonigo helpt het buitendienstbeheerproces van begin tot eind te stroomlijnen. Het biedt een uniform pakket van configureerbare cloudgebaseerde modules, waaronder planning, online boeking, werkorderbehe...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantense...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. WorkWave Service stelt je in staat je servicebedrijf beter te runnen met een robuust pakket van intuïtieve tools. Het verbindt iedereen met één enkele interface die klantinformatie deelt en alle aspecten van je activiteiten beheert, inclusief planning, verzending, routering, monitoring, facturering, betalingsverwerking en meer.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. WorkWave Service stelt je in staat je servicebedrijf beter te runnen met een ro...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Payzerware, de alles-in-één beheertool, stelt aannemers in staat om hun backoffice-activiteiten te beheren en te optimaliseren en omzet te genereren.
Duizenden aannemers gebruiken Payzerware, de alles-in-één beheertool om hun bedrijf te beheren. Deze totaaloplossing voor buitendienstbeheer omvat het plannen van technici, afspraken, herinneringen, onderhoudsplannen, facturering, volledige managementrapportage en een live dashboard. Ontwikkel en optimaliseer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke en krachtige software.
Duizenden aannemers gebruiken Payzerware, de alles-in-één beheertool om hun bedrijf te beheren. Deze totaaloplossing voor buitendienstbeheer omvat het plannen van technici, afspraken, herinneringen, on...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Marketingsoftware voor kleine bedrijven die helpt bij het laten groeien van beoordelingen, verwijzingen en herhaalde aankopen via sms, e-mail, voicemail en handgeschreven brieven.
Revetize is een serie marketingtools voor elk klein bedrijf. Revetize helpt lokale bedrijven bij het vanuit één plek opbouwen van campagnes voor online beoordelingen, verwijzingen, promoties, NPS (Net Promoter Score), klantenopvolging en loyaliteit en het verspreiden van deze interacties via sms, e-mail, voicemail en handgeschreven brieven. Revetize combineert 5-7 verschillende marketingsoftwares in één platform/proces, zodat kleine bedrijven op realistische wijze groeiende beoordelingen, verwijzingen en herhaalde aankopen van hun klanten kunnen uitvoeren.
Revetize is een serie marketingtools voor elk klein bedrijf. Revetize helpt lokale bedrijven bij het vanuit één plek opbouwen van campagnes voor online beoordelingen, verwijzingen, promoties, NPS (Ne...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Alles-in-één platform ontworpen voor de servicesector. Van marketing en verkoop tot beheer en gemak.
Online boekingssysteem voor de servicesector. Functies omvatten boekingsformulieren, een beheerdersdashboard, dienstverlenersdashboard, slimme planning, klantendashboard, verwijzingen, couponbeheer, thema's, beoordelingssysteem, systeemlogboeken, mobiele apps en nog veel meer.
Online boekingssysteem voor de servicesector. Functies omvatten boekingsformulieren, een beheerdersdashboard, dienstverlenersdashboard, slimme planning, klantendashboard, verwijzingen, couponbeheer, th...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
A quoting and automation tool for window cleaning, pressure washing, roof cleaning, carpet cleaning, and maid service companies.
ResponsiBid automates your proposal building process, all customer follow-up (email, sms, and more), as well as allows your customers to get accurate pricing and intelligently schedule themselves on your website! You can connect ResponsiBid to CRMs like Jobber, The Customer Factor, and Service Monster as well as using Zapier or Google Calendar. ResponsiBid is the selling software that connects to what you're already using.
ResponsiBid automates your proposal building process, all customer follow-up (email, sms, and more), as well as allows your customers to get accurate pricing and intelligently schedule themselves on yo...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Most powerful scheduling software for service industries from residential & commercial cleaning to baby sitting, pet services & more.
Includes powerful scheduling, auto notifications, guest booking and customer login for your website, crew app and customer app. Starts as from $6 per crew. The most powerful scheduling software for service sectors. Service industries from residential & commercial cleaning to baby sitting, pet services, gardening and more.
Includes powerful scheduling, auto notifications, guest booking and customer login for your website, crew app and customer app. Starts as from $6 per crew. The most powerful scheduling software for se...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Scheduling solution built for janitorial and custodial businesses in order to schedule staff, automate bids, and send bulk emails.
Scheduling solution built for janitorial and custodial businesses in order to schedule staff, automate bids, and send bulk emails.
Scheduling solution built for janitorial and custodial businesses in order to schedule staff, automate bids, and send bulk emails....
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
What's holding back your business? Manage your customers, jobs, and accounting better. with BizScheduler.
BizScheduler organizes and manages your business from anywhere you have internet access. Our point-and-click scheduling calendar is easy to use and powerful enough to handle the most demanding scheduling needs - giving you fast and flexible access to your customer information. Higustomizable for the specific services you provide, hours of operation, functional or regional groupings, ... BizScheduler stands apart as the data management solution that puts the field service business owner first.
BizScheduler organizes and manages your business from anywhere you have internet access. Our point-and-click scheduling calendar is easy to use and powerful enough to handle the most demanding scheduli...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Creates custom-built field service management, work order management and scheduling systems for field service businesses.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, work order management and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, work order management and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Smart, flexible paperless forms, Job Scheduling, CRM and Smart Automation all included in one powerful but super simple to use solution
Super flexible Mobile Forms, Job Management & Tracking with full Scheduling and Customer CRM all in one powerful, yet simple to use solution! Formitize is ready to get you paperless working across more than two hundred industries from the smallest of businesses right through to government agencies and many of the world's largest corporations. Smart automation built in for Job Status Updates, Future Job Reminders, Leads & Quote Followups, Overdue Invoice Chasing and so much more. Great Free Trial
Super flexible Mobile Forms, Job Management & Tracking with full Scheduling and Customer CRM all in one powerful, yet simple to use solution! Formitize is ready to get you paperless working across more...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Easy to use software solution that streamlines your company's mobile staff schedule, work order management and customer data management
Call of Service provides the latest Field Service management software. Specifically designed for ease of use, our cloud-based service will shave hours off your valuable supervisor's schedules, optimize labor costs, and keep your client's information a few clicks away. Our easy to use scheduling dashboard was built specifically with the needs of field service companies in mind. They're all we work with -- which is why we fit like a glove. Get up and running in less than 10 minutes.
Call of Service provides the latest Field Service management software. Specifically designed for ease of use, our cloud-based service will shave hours off your valuable supervisor's schedules, optimize...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
BOOST YOUR FIELD SERVICE OPERATIONS WITH US. No matter what service you offer we have solution for you. We offer end to end business solutions for everything you need including Schedule, Dispatch, Billing,Invoice, Route Optimization, GPS Tracking, CRM. With all the features you get excellent customer service for FREE. The onboarding to the site is made EASY and PAINLESS as we import all your customer and price list data.
BOOST YOUR FIELD SERVICE OPERATIONS WITH US. No matter what service you offer we have solution for you. We offer end to end business solutions for everything you need including Schedule, Dispatch, Bi...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
The 1st All-in-1 Business Software dedicated to selling Home Services both online & offline with integrated SMART technologies.
Grow and simplify your business with the industries 1st "All-In-1" E-commerce software for home service providers. PodiumIO's fully customizable live pricing & real-time booking pages and back-office management features are instantly added to your existing website or choose one of our hassle free websites specifically designed to convert online and call-in customers in seconds. Advanced user interfaces make PodiumIO the simplest & fasted platform for Home Service businesses
Grow and simplify your business with the industries 1st "All-In-1" E-commerce software for home service providers. PodiumIO's fully customizable live pricing & real-time booking pages and back-office ...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Cloud-based cleaning business software. Reports & automation will help increase revenue and professionalize your house cleaning company
Cleaning business software to help you grow your cleaning company by managing cleaning bookings, generating robust reports, tracking your key performance indicators (KPIs), and maximizing your human capital so that your employees can earn your cleaning business more money. Maid Central's reporting is key in professionalizing your house cleaning company, helping you grow, and earn more money.
Cleaning business software to help you grow your cleaning company by managing cleaning bookings, generating robust reports, tracking your key performance indicators (KPIs), and maximizing your human ca...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Client, quality, work order, employee, and inventory management for janitorial companies.
Janitorial Manager Software is specifically designed for the cleaning industry. JM is built by Janitors for Janitors. With JM, you can track performance and provide increased efficiency and cost control through Client, Quality, Work Order, Employee, and Inventory Management. Janitorial Manager is committed to developing software that is effective, easy to use and affordable for small to medium sized cleaning service companies.
Janitorial Manager Software is specifically designed for the cleaning industry. JM is built by Janitors for Janitors. With JM, you can track performance and provide increased efficiency and cost contro...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Amidship is the all-in-one management and appointment scheduling software for your small business.
Amidship is a small business platform that makes it easy to run your service business online. Offer your clients the convenience of booking your services online 24/7 through your booking system. Save even more time by setting up automated reminders, payments, and recurring appointments. Establish your brand online through your custom business website. Manage your business on-the-go using any computer, tablet, or mobile device. Streamline your business; Delight your customers!
Amidship is a small business platform that makes it easy to run your service business online. Offer your clients the convenience of booking your services online 24/7 through your booking system. Save e...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Drive Service costs down with CRM, Dispatching, Scheduling , Recurring Service Orders, Mobile App and SaaS Low Startup Costs Free Trial
Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to personal tasks. Paperless billing. Time and expense management. Customizable reports. Your fleet on a map in real time. Free Trial!
Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to perso...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Gepland onderhoud, activabeheer, pech- en reparatietaken, compliance-controlelijsten en een krachtige mobiele app voor iOS/Android.
Fieldmagic is de toonaangevende software voor het beheer van de buitendienst en activa die op locatie gebaseerd activabeheer, gepland onderhoud, pech- en reparatietaken, rapportage- en compliance-controlelijsten combineert met krachtige apps voor iOS en Android voor een complete oplossing voor je bedrijf. De uitstekende compliance-controlelijsten vereenvoudigen het proces van naleving van relevante normen en stimuleren het onderhoud van best practices in je hele bedrijf, en ze besparen je tijd en geld.
Fieldmagic is de toonaangevende software voor het beheer van de buitendienst en activa die op locatie gebaseerd activabeheer, gepland onderhoud, pech- en reparatietaken, rapportage- en compliance-contr...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Run your Maid Service more efficiently, and provide estimates when your offices are closed! Customize pricing and questions easily!
An Estimate Tool to help price your residential cleaning jobs and allow customers to get INSTANT Estimates! You'll have the ability to ask prospective customers questions, and associate those questions with the costs that make up the bottom line of your cleaning business. If you're looking for software that can help you run your Cleaning Business more efficiently, and give you the estimate tools needed to drive prospective customers to your business, then look no further than Compass Wave.
An Estimate Tool to help price your residential cleaning jobs and allow customers to get INSTANT Estimates! You'll have the ability to ask prospective customers questions, and associate those questions...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
CRM software for residential maid/cleaning service businesses. Invoicing, scheduling, automated client messaging & website bookings.
Maidily is a simple and effective online scheduling software for maid service/cleaning businesses across the nation. Our online integrations will give your customers the ability to purchase services through your website in seconds. Maidily also offers complete job automation (reminders, analytics, receipt sending + MORE) functionality that works seamlessly with our dynamic calendar system to completely automate your business while increasing conversion rates.
Maidily is a simple and effective online scheduling software for maid service/cleaning businesses across the nation. Our online integrations will give your customers the ability to purchase services th...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
An amazing online booking and scheduling platform for service-oriented businesses.
For business owners, this SaaS solution offers an integrated portal and a simplified way to manage schedule, availability and bookings online! Businesses enjoy a dynamic CRM system as well as a smart schedule to handle unique needs, with special consideration for opening hours, service duration, and staff availability. Most importantly, BookMyCity eliminates the issues associated with unfilled time slots and cancellations.
For business owners, this SaaS solution offers an integrated portal and a simplified way to manage schedule, availability and bookings online! Businesses enjoy a dynamic CRM system as well as a smart s...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
App built for individuals and businesses that work in the field in the home services sector. 14-Day Free Trial - $19.99/Mo.
Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the free SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. $19.99/Mo
Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the free SendWor...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Designed for cleaning and maintenance businesses, it helps manage processes related to scheduling, estimating, and customer files.
Designed for cleaning and maintenance businesses, it helps manage processes related to scheduling, estimating, and customer files.
Designed for cleaning and maintenance businesses, it helps manage processes related to scheduling, estimating, and customer files....
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
mobohubb provides an app and platform to manage your entire deskless workforce: security, janitorial, facilities, maintenance and HOA's
Mobohubb is an all in one workforce app that's simple for the users and captures report data with photo videos, checkpoints, tasks, timekeeping and scheduling. It provides management insight on what the workforce is doing in the field with photo, video and real-time GPS data. We cover the security, janitorial, property management and facilities management industries.
Mobohubb is an all in one workforce app that's simple for the users and captures report data with photo videos, checkpoints, tasks, timekeeping and scheduling. It provides management insight on what th...
Online appointment scheduling software built specifically for home service businesses.
With our embeddable widget, Zenbooker lets your clients see your availability and book an appointment directly from your website in less than a minute. Plus, it's completely customizable so you can tailor your online booking page to your specific business and needs. Whether you're in the office or in the field, Zenbooker makes it easy to manage your schedule, assign jobs to team members, and accept online bookings from your website.
With our embeddable widget, Zenbooker lets your clients see your availability and book an appointment directly from your website in less than a minute. Plus, it's completely customizable so you can tai...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
CleanGuru - Your Cleaning Business 'All-in-One' Software Solution - Bidding, Scheduling, Timekeeping, Invoicing, CRM and Inspecting!
CleanGuru is today's most popular janitorial bidding software - trusted over 10 years by thousands of cleaning businesses to create over 250,000 professional proposals! CleanGuru is today's only 'auto-load' directly-from-bid inspection app, so 'areas to check' exactly match 'areas in bid'! Plus, the following FREE, FREE Up to 10 Cleaners! Easy Invoicing! Drag & Drop Scheduling! Mobile Timekeeping App! GPS Monitored Geofence! Ready-to-Use Marketing! Notifications and Alerts!
CleanGuru is today's most popular janitorial bidding software - trusted over 10 years by thousands of cleaning businesses to create over 250,000 professional proposals! CleanGuru is today's only 'auto...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Provide instant quoting & booking from your website and office. Increase sales. Measure results. 30 day free trial.
Instant Quoting & Booking Technology - Customize a Quote Center. Place a snippet of code on your site. Increase sales, decrease costs. Start your free trial now! QuoteFlare turns your website into a sales machine. Offering instant quotes provides site visitors what they are looking for faster than your competition and gives your potential customers easier access to your services than ever before while cutting costs and saving time for you. Highly Customizable.
Instant Quoting & Booking Technology - Customize a Quote Center. Place a snippet of code on your site. Increase sales, decrease costs. Start your free trial now! QuoteFlare turns your website into a s...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Ergos Software Inc. is a custom all-in-one service software solution that was designed to fulfill the needs of the service industry.
Ergos Software Inc. is a custom all-in-one service software solution that was designed to fulfill the needs of the service industry. Whether it be HVAC, Plumbing, Electrical, New Construction, etc. - We are completely customizable and can be tailored to meet your specific business needs. Ergos delivers fully automated cutting edge technology to help drive company revenue and growth, while still managing to maintain a constant relationship with customers.
Ergos Software Inc. is a custom all-in-one service software solution that was designed to fulfill the needs of the service industry. Whether it be HVAC, Plumbing, Electrical, New Construction, etc. - ...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Cleaning companies of all sizes benefit from this low cost service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool.
Cleaning companies of all sizes benefit from this web based service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool Clean Calculator. Manage your Cleaning business with our simple and low cost tools for invoicing, tracking customers and prospects, sending professional quotes and a scheduling and work order Calendar,
Cleaning companies of all sizes benefit from this web based service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool Clean Calculator. Manage your Cleaning business with our simple a...
  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken