Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor juweliers

Software voor juweliers biedt tools voor alle aspecten van het beheer van juwelierszaken, waaronder inventaris, taxaties, planning, klantprofielen, facturering, POS, barcodering, beeldvorming en boekhouding. Deze software kan door juweliers, groothandels en makers worden gebruikt om alle zakelijke aspecten vanuit één interface te beheren. Zie ook: retail software, kassasystemen en voorraadbeheersystemen.

22 resultaten

Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen. Meer informatie over Lightspeed Retail
Wil jij je winkel efficiënter en intuïtiever runnen? Met het nieuwe Lightspeed Retail beheer je alles op één platform. ✅ Versimpel je workflow met een gebruiksvriendelijk en intuïtief kassasysteem ✅ Volg en beheer je voorraad nauwkeurig ✅ Meet je prestaties met volledig aanpasbare rapportagetools ✅ Beheer al je winkellocaties en verkoopkanalen op afstand vanuit de cloud ✅ Koppel jouw favoriete integraties aan jouw systeem met onze open API Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Orderry voor het beheer van juwelierszaken. Organiseer onderdelen van juwelen en benodigdheden. Beheer detailhandel en reparatie. Controle van prijzen, facturering, facturen. Meer informatie over Orderry
Orderry is een SaaS-oplossing voor winkelbeheer in de juweliersbranche. Gemakkelijk bijhouden van verkoopcijfers in de winkel. Maak verbinding met e-commerce platforms om online te verkopen. Stroomlijn de verwerking van werkorders voor reparatie- en restauratiewerkzaamheden in je juwelierszaak. Consolideer gegevens van klanten in één gemakkelijk toegankelijke database. Verhoog je voorraadprestaties en vermijd een onverkochte voorraad met assortimentanalyse. Genereer rapporten over verkoop, financiën, werkorders en werknemers in slechts enkele seconden. Meer informatie over Orderry

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Meer informatie over Podium

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Alles-in-één beheersoftware voor reparatiewerkplaatsen met reparatietickets, inventaris, CRM, facturering, rapportage, betalingen en meer
RepairDesk is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware, speciaal ontwikkeld voor kleine en middelgrote reparatiewinkels voor computers, mobiele telefoons, horloges, sieraden, elektronica of andere artikelen. Dit platform helpt technici om reparatiewerkzaamheden beter bij te houden en zowel de inventaris als meerdere winkellocaties te beheren. Met behulp van RepairDesk kan een reparatiewerkplaats meer dan 1000 uur per jaar besparen op kritieke taken en hun bedrijf op een effectievere manier draaien voor een groter rendement. Meer informatie over RepairDesk

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen. Meer informatie over RepairShopr

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Springboard Retail is meer dan alleen een POS. Meer informatie over de detailhandelbeheerfuncties van ondernemingsniveau.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel merken en detailhandelsvereisten, stelt hen in staat om aan elke klant naadloze service te leveren op dezelfde manier, ongeacht waar of hoe ze verkiezen te winkelen. Kies de krachtige detailhandelbeheer-functionaliteit die enkele van de meest disruptieve merken in de detailhandel aandrijft en stel je team in staat om meer en winstgevend te verkopen. Meer informatie over Heartland Retail

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Artcloud is de marktplaats en het beheerplatform dat bekend staat om het versterken van de kunstwereld door het verkopen van kunst te vereenvoudigen.
Artcloud vereenvoudigt het beheer, de aankoop en verkoop van kunst. Door gebruik te maken van het uitgebreide platform kunnen galerieën en kunstenaars de klantrelaties versterken, inventaris beheren en verzamelaars over de hele wereld bereiken. Bovendien kunnen kunstliefhebbers op een nieuwe manier met kunstwerken omgaan, zodat ze een collectie op kunnen bouwen om hun huis mooier te maken of aan anderen te laten zien. Of je nu op zoek bent naar een betere manier van werken of op zoek bent naar een uniek kunstwerk, Artcloud laat je het hele plaatje zien. Meer informatie over ArtCloud

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
De klantmarketingsoftware die wordt vertrouwd door juweliers die een jaarlijkse omzet hebben van $ 100.000 tot 100 miljoen dollar.
Revetize helpt lokale sieradenwinkels om meer producten te verkopen. Zo eenvoudig is het eigenlijk. Juweliers krijgen toegang tot een volledige reeks tools die van hun klanten merkambassadeurs maken. Als je online reviews, verwijzingen en herhaalde aankopen wilt creëren, wordt Revetize binnenkort je beste vriend. Meer informatie over Revetize

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Onafhankelijke juwelierszaken of kleine tot middelgrote ketens die behoefte hebben aan robuuste functies voor inventaris, reparaties, klantbeheer en streepjescode met een POS.
Zoek je een POS- en voorraadbeheersysteem met volledige functionaliteit dat is ontworpen voor juweliers? Het ACE POS-systeem voor de detailhandel is geïnstalleerde software voor Windows-gebruikers met ingebouwde functionaliteiten voor voorraadbeheer, reparaties, afdrukken van sieradenetiketten, gereserveerde producten, vastleggen van handtekeningen, klant- en inkoopbeheer. Eenmalige prijs zonder maandelijkse licentiekosten. Webgebaseerde mobiele rapportagetool beschikbaar. Geïntegreerd met Sage50, QuickBooks, Shopify, Magento, MailChimp, Vantiv, Chase, Global, Elavon, Moneris, FirstData en TD Merchant Services. Meer informatie over ACE Retail POS

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
De alles-in-één POS-oplossing van Smartwerk helpt je sneller te verkopen, je voorraad te optimaliseren, klantenloyaliteit te belonen en alle onderdelen van je bedrijf te analyseren.
Smartwerks is een cloudgebaseerde oplossing voor verkooppunten, inventaris en boekhouding die op bijna elk apparaat werkt. Verkoop producten sneller, optimaliseer je voorraad, beloon klantloyaliteit en beheer artikelreparaties. Met het verwijzingsprogramma kun je klanten aanmoedigen om je bedrijf onder de aandacht te brengen. Met behulp van de uitgebreide analysetools van Smartwerk kun je je bedrijfswinst vergroten en je bedrijf laten groeien door betere koop- en verkoopbeslissingen te nemen. Meer informatie over Smartwerks

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Valgara is een unieke multi-channel beheertool voor sieraden en edelstenen.
Valigara is de toonaangevende multichannel marketingtool voor sieraden en edelstenen. Verkoop sieraden en diamanten op eBay, Etsy, Amazon, Facebook, Alibaba, meer online marktplaatsen, sociale kanalen en je website! Door middel van uniek sieradeninventarisbeheer, online sieradenvoorraad, kanalensynchronisatie, geavanceerde automatisering van aanbiedingen, geïntegreerde marketing, analyses en optimalisatietools, kunnen detailhandelaren en merken effectiever hun sieraden online aanbieden en hun sieradenbedrijf online opbouwen. Meer informatie over Valigara

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Synchroniseer verkooporders voor sieraden, inventaris en klantengegevens tussen de Magento-website en fysieke winkels in real time.
Schaalbare en aanpasbare verkooppuntoplossing, speciaal voor Magento-verkopers. Magestore POS vermindert handmatig werk en onnauwkeurigheid van gegevens, zodat je je verkoopactiviteiten kunt stroomlijnen en een naadloze winkelervaring kunt bieden. Synchroniseer gegevens tussen je Magento-website en fysieke winkels in real time en breng de belangrijkste zakelijke functies samen op één platform. Naar schatting vertrouwen 10.000 bedrijven over de hele wereld op deze oplossing voor verkoop, beheer en het uitbreiden van hun activiteiten. Meer informatie over Magestore

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Software voor sieradenhandel met voorraadbeheer, crediteuren, verkooppunt en boekhouding.
Logic Mate biedt softwareoplossingen voor de sieradensector die de afgelopen 20 jaar zijn geperfectioneerd. Er zijn verschillende versies van de software beschikbaar voor kleine of grote detailhandelaren, groothandels, fabrikanten en diamantdealers. Meer informatie over JewelMate Enterprise Retail

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
JCS is een volledig managementsysteem voor sierraadverkopers. Inventaris volgen via RFID, betaalkaartsysteem-klare cc-verwerking op POS en mobiele app voor verkopers.
JCS is een managementsysteem voor sierraadverkopers. Houd de voorraad bij met behulp van RFID (Radio-Frequency Identification) of barcoding. Fotorapporten beschikbaar. Verkoop wordt ingevoerd in POS (met betaalkaartsysteem-klare cc-verwerking), of wanneer jij tijd hebt. Volg reparaties, speciale bestellingen, weglegging, debiteurenadministratie (ofwel lopend of afbetaling), personeelsbeheer, taxaties, bruidsregistratie, klanttracering, inclusief uitgebreide CRM-sectie en verlanglijstjes. Er is een tijdklokfunctie en aangepaste programmering is beschikbaar. Meer informatie over J.C.S.

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Uitgebreid beheersysteem voor detail- en groothandel, met ondersteuning van e-commerce, POS, sieradenproductie, edelmateriaal en meer.
Met de beheersoftware voor sieraden wordt het een fluitje van een cent om je verkoopactiviteiten af te handelen en je bedrijf moeiteloos te verbinden aan je e-commerce-aanwezigheid. Met deze kant-en-klare oplossing beschik je over een alles-in-één beheersysteem waarmee je eenvoudig je voorraad kunt koppelen aan je verkoopvloer en je bedrijf kunt laten groeien. Meer informatie over Orderica

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Repair Pilot geeft je de controle over je reparatiebedrijf door eenvoudige workflows, automatisering en realtime rapportages.
Repair Pilot is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van reparatiebedrijven. Of dat nu horloges, sieraden, computers, golfuitrusting of klokken zijn. De workflow van Repair Pilot kan bij elk bedrijf binnenkomen en kan vrijwel onmiddellijk rendement op je investering opleveren. Deze software voor reparatiewerkplaatsen vereenvoudigt het beheer van reparaties, klanten en alles daaromheen. Repair Pilot is het perfecte CRM-systeem voor reparatiewerkplaatsen voor iedereen die echte controle over zijn bedrijf wil hebben. Meer informatie over Repair Pilot

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Een cloudgebaseerd platform voor sieradenreparatiewerkplaatsen met een klantgerichte storefront, een intern orderbeheersysteem en POS-capaciteiten.
Reshyne is software voor sieradenreparatiebedrijven. Bied klanten een full-service virtuele reparatiewerkplaats, out-of-the-box en vooraf geladen met aanpasbare functies. Ontgrendel de kracht van je gegevens met een robuust orderbeheersysteem dat je volledig inzicht geeft in het reparatieproces. Wijs werk toe aan je hele team juweliers of werk samen met je bestaande leveranciers en partners, allemaal via het Reshyne-platform. Meer informatie over Reshyne

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren
Gem Logic is een cloud-based juweliersbedrijfssoftware om je voorraad, bestellingen, klanten, facturatie, reparaties en meer te beheren.
Gem Logic is een cloud-gebaseerde juwelenbedrijfssoftware om je voorraad, bestellingen, aanbiedingen, facturatie, POS (Point of Sale), reparaties, certificaten, CRM & meer te beheren. Ons platform is op maat gemaakt voor juweliers, ontwerpers, edelsteenhandelaren, goudsmeden en workshops en biedt een naadloze mix van functionaliteit en eenvoud. Ervaar realtime gegevenstoegang vanaf elke locatie, zodat elk facet van uw bedrijf schittert in het digitale tijdperk. Van ontwerp tot verkoop, verhoog uw activiteiten met Gem Logic. Meer informatie over Gem Logic

Functies

  • Reparatie bijhouden
  • Klantgeschiedenis
  • Meerdere winkels
  • Prijsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Provisiebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Voorraad bijhouden
  • Factureren