Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Franchise management software

Franchise management software helpt bij het stroomlijnen van het beheer en de communicatie binnen een franchisebedrijf. Gebruikers kunnen hiermee de boekhouding beheren, de productiviteit van franchisers bijhouden, zorgen voor consistente branding en communicatie binnen het hele franchisebedrijf, nieuwe franchisenemers werven en verkoop-, marketing- en productdistributierapporten beheren.

Nederland Lokale producten weergeven
35 resultaten
Nederland Lokaal product
Een franchisemarketingplatform dat franchisenemers helpt met consistente merkpositionering en tegelijkertijd gelokaliseerde content op schaal creëert. Meer informatie over Marvia
Marvia is een franchisemarketingplatform dat franchisenemers ondersteunt met behoud van de bedrijfscontrole. Het platform biedt franchises zoals Domino's, KidsStrong en Clean Eatz-tools om hun franchisepartners te helpen effectiever te verkopen. Meer informatie over Marvia

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Populairste marketingplatform voor franchises. Krachtige marketingsoftware voor het beheer van meerdere locaties via een alles-in-één marketingplatform.
Marketing 360 is het populairste marketingplatform voor franchises. Maak gebruik van franchisemarketingsoftware en -diensten van wereldklasse en de beste franchise-websites voor het genereren van verkoop via één enkel, krachtig en intelligent platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
De toonaangevende buitendienstbeheersoftware om je franchise-activiteiten op te schalen. Maak je franchisebedrijf efficiënter en op maat gemaakt met mHelpDesk. De automatiseringssoftware is gebaseerd op feedback van buitendienstklanten en helpt zowel franchisegevers als franchisenemers tijd te besparen, zich beter te organiseren en te groeien. Meld je aan voor een van de gratis, op maat gemaakte consulten voor meer informatie over dit exclusieve programma voor franchisepartners. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, McDonald's en Buffalo Wild Wings. Jolt is vooral handig voor eigenaren van meerdere winkels en geeft realtime feedback over elke locatie rechtstreeks op je telefoon. Tablets in de winkel houden medewerkers verantwoordelijk en gericht op de taak, en managers krijgen toegang tot de volledige reeks tools, waaronder een schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, een trainingsbibliotheek en feilloze aankondigingen en berichten. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Beheer je franchise en laat het groeien met één app die alles doet. Vaarwel eindeloze telefoontjes, vaarwel papierwerk, hallo klantenbinding.
Beheer je franchise en laat het groeien. Reken af met je factureringstaken, zodat je tijd kunt besparen en je kunt concentreren op het bevorderen van je bedrijf. Maak moeiteloos aantrekkelijke facturen vanaf je desktop of mobiel en versnel betalingen met automatische klantherinneringen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Betaalbare oplossing voor franchisebeheer voor op klassen gebaseerde bedrijven die de bedrijfsactiviteiten voor franchisenemers en franchisenemers vereenvoudigt.
ClassJuggler is een betaalbare oplossing voor franchisebeheer voor op klassen gebaseerde bedrijven die de activiteiten voor franchisegevers en franchisenemers vereenvoudigt. Je krijgt robuuste, gebruiksvriendelijke tools om lesplanning, registratie, leerlinggegevens, rapportage, facturering, royaltybeheer en online betaling van rekeningen en zelfbediening voor de klant te beheren. Geef je franchisenemers een steuntje in de rug met een schat aan zakelijke tools en zonder het gedoe/de kosten van het zelf bouwen of hosten ervan. Ongeëvenaarde ondersteuning. Maatwerkoplossingen beschikbaar. Meer informatie over ClassJuggler

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Gecentraliseerde softwareoplossingen voor het hoofdkantoor voor bedrijven met meerdere vestigingen en franchises.
Shortcuts is een gecentraliseerd softwaresysteem voor het hoofdkantoor en is ontworpen zodat jij slimmer kunt werken en je bedrijf op meerdere locaties met maximale efficiëntie kunt runnen. Feedback over klantbeheer, business intelligence, geautomatiseerde marketing, voorraadbeheer, werknemersbeheer en meer. Meer informatie over Shortcuts

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
MyTime is de toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor meerdere locaties waarmee je je retailbedrijf kunt ontwikkelen en beheren.
MyTime is zeer krachtige en innovatieve cloudgebaseerde software. MyTime is ontworpen om te schalen voor ondernemingen, franchises, bedrijven met meerdere locaties en andere drukke bedrijven, en gebruikers groeien gemiddeld 30% nadat ze overschakelen naar dit revolutionaire platform. Verras je medewerkers en klanten met deze geavanceerde technologie die de communicatie met je klanten verbetert, je back-office administratie vereenvoudigt en je online aanwezigheid en reputatie verbetert. Meer informatie over MyTime

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse. Meer informatie over MeazureUp

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Configio is een bekroond platform voor evenementenbeheer met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren.
Maak kennis met Configio: één robuust platform met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren. Met dit bekroonde platform kun je individuele en groepsregistratieregels, je registratiewebsite, geautomatiseerde marketingcampagnes, enquêtes, documenten, analytics en leermiddelen maken, beheren en aanpassen. Configio geeft je alle controle door je de mogelijkheid te geven om elk aspect van de digitale ervaring van bezoekers te configureren via het veelzijdige dashboard van Configio. Meer informatie over Configio

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
MarcomCentral is ontworpen om franchisegevers te helpen bij het organiseren, aanpassen en leveren van marketingmiddelen aan franchisenemers over de hele wereld.
MarcomCentral is een cloudgebaseerd marketingportal dat is ontworpen om franchisegevers te helpen bij het organiseren, aanpassen en leveren van actuele marketingmiddelen aan franchisenemers over de hele wereld. Met dynamische marketingsjablonen, geavanceerde zoekfuncties, diepgaande analyses en gebruikersrechten fungeert de portal als een totaaloplossing voor je team, waardoor je zakelijke berichten op elk niveau van je organisatie consistent en merkeigen blijven. Vraag meer informatie aan over MarcomCentral. Meer informatie over Marcom Portal

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Lever franchisegevers hoogwaardige technologie en uitzonderlijke klantenservice, zodat hun franchisenemers uitmuntendheid kunnen bereiken.
De software van Better biedt een basis die de franchisegever met hun franchisenemers verbindt, door een alles-in-één oplossing voor beide te configureren terwijl in het hele netwerk groei en consistentie wordt ontwikkeld. De tools bieden je uitmuntende hulp bij het genereren en onderhouden van nieuwe klanten, het leveren van uitzonderlijke klantenservice zodat je eerdere klanten blijven terugkomen en orderprocessen die je helpen upsellen en je gemiddelde omzet te verhogen. Meer informatie over Better

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat. Meer informatie over FreshCheq

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Vonigo is geschikt voor mobiele servicefranchises die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen.
Vonigo helpt de activiteiten te stroomlijnen en de omzet van mobiele servicefranchises met meerdere locaties en/of merken te verhogen. Het uniforme pakket aan configureerbare cloudgebaseerde modules bevat CRM, planning, online boeken, werkorderbeheer, ramingen, verzending, routing, GPS, facturering, betalingen, innen van royalty's, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Meer informatie over Vonigo

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen. Meer informatie over Zenput

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
OnPrintShop IT-partner voor je printbedrijf. Het begrijpt de uitdagingen van PSP's en automatiseert afdrukprocessen, waardoor de omzet toeneemt.
Dit platform biedt end-to-end oplossingen met print-e-commerce, veelzijdige ontwerpstudio's, orderbeheer om de verkoop te verhogen en de kosten te verlagen. Omdat dit platform samenwerkt met PSP's (MKB tot wereldwijd de grootste drukkerijen), begrijpt het hoe complex het is om meerdere producten en verkoopkanalen te beheren. Het platform heeft oplossingen ontworpen, met name voor commerciële, handels-, fotoboek-, promotionele en grootformaatdrukkerijen. Zowel het platform als je IT-partners zijn op de hoogte van de nieuwste technologieën en bieden gepersonaliseerde ondersteuning, belangrijke redenen voor het succes van de klant. Meer informatie over OnPrintShop

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Erply is een cloudgebaseerd detailhandels- en POS-platform dat perfect is voor zowel kleine bedrijven als ondernemingen.
Erply is een cloudgebaseerd POS-systeem voor detailhandelaren van elke omvang. Het biedt uitgebreid voorraadbeheer, een reeks gedetailleerde rapporten en functionaliteit voor meerdere winkels. Erply is snel en flexibel, en al jarenlang partner van verschillende zeer succesvolle merken zoals Sony, Disney, Garmin GPS, Elizabeth Arden, Athlete's Foot, Carat, Rapid Refill, Viasat, UNICEF, de Verenigde Naties en het Olympisch Comité van de Verenigde Staten. Meer informatie over ERPLY

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
E-mailmarketingplatform dat gegevensuitvoering en -analyse biedt via gerichte e-mailcampagnes.
iPost, een omnichannel-platform voor e-mailmarketing en automatisering, helpt marketeers van ondernemingen bij het bouwen van geïntegreerde, zeer gepersonaliseerde, realtime berichtenervaringen. Dit gebruiksvriendelijke platform geeft de marketeer de macht en controle weer terug en stelt hem in staat om customer journeys te optimaliseren via hypergepersonaliseerde berichten. Dankzij het netwerk van technologiepartners van iPost kunnen gebruikers het platform verbinden met andere toepassingen in hun marketingtechnologie-stack voor volledig datagestuurde e-mail. Meer informatie over iPost

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Taakbeheersoftware zonder code met een mobiele app voor frontlijnteams en rapportagedashboards voor leiderschap om de uitvoering te meten.
Organisaties worden geholpen taken te beheren, ze naar voltooiing te brengen, de bedrijfswaarde te verbeteren en risico's te verlagen binnen verspreide teams en locaties met een gebruiksvriendelijke mobiele app voor frontlijnteams en rapportagedashboards voor leiders. Processen die eerder zijn voltooid met pen en papier, Excel, SharePoint, e-mail en intern ontwikkelde tools worden gedigitaliseerd om realtime zichtbaarheid te creëren voor de uitvoering van belangrijke taken. Het platform wordt gebruikt binnen verschillende functies om resultaten te behalen en de totale eigendomskosten te verlagen. Meer informatie over FORM MarketX

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR...
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Franchise On Cloud is franchisebeheersoftware waarmee franchisegevers hun netwerk kunnen ontwikkelen en tot leven kunnen brengen.
Dankzij meer dan 250 functies besparen franchisegevers met Franchise On Cloud-beheersoftware dagelijks tijd bij de ontwikkeling en het tot leven brengen van hun netwerk. De aanpasbare SaaS-oplossing in de kleuren van elk merk is verkrijgbaar via een all-inclusive abonnement. Met dit abonnement profiteer je van toegewijde assistentie, een gratis update en nieuwe functies. De software wordt voortdurend verbeterd op basis van de wensen van klanten. Meer informatie over Franchise On Cloud

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Een modulaire, cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om kanaalleiders te helpen bij het beheren van de verkooppunten die door 60.000 locaties worden gebruikt.
Synergee, grace sa solution logicielle collaborative en mode SaaS, aide au pilotage du cycle de vie de vie des points de vente de 301 enseignes, ce qui represente plus de 60 000 sites dans 120 pays . Cette solution s'integre et s'adapte aux differents metiers (developpement, finance, commerce, technique, juridique et achats), permet de mieux partager les informations et d'optimiser les processus tels que les baux immobiliers, l'entretien des locaux, les KPI, la finance... Meer informatie over Synergee

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Met Propago kunnen leden van franchiseorganisaties marketingproducten bestellen en materialen personaliseren, en worden het merk en het budget beschermd.
Met Propago kunnen franchisegevers al hun marketingmiddelen (print, promo, kleding, digitaal) onderbrengen in een enkele online opslagplaats die toegankelijk is voor organisatieleden, en krijgen beheerders volledige controle over het merk, het budget en de voorraad. Instellingen bepalen welke producten gebruikers kunnen zien, hoeveel ze kunnen bestellen en welke creatieve elementen ze kunnen wijzigen. Met een set web-to-print-, productie- en magazijntools kunnen franchises hun hele toeleveringsketen voor marketing stroomlijnen. Meer informatie over Propago

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Mobiele audit en taakbeheer in de winkel voor detailhandelaren.
Mobiele audit en taakbeheer in de winkel voor detailhandelaren. Beheer van kwaliteit, naleving en personeel in de winkel. Mobiele app van QVALON die wordt gebruikt voor winkelpersoneel (supervisors of winkelmanagers) om inspecties uit te voeren, problemen bij te houden en taken uit te voeren. QVALON Analytics geeft volledige transparantie over wat/wie ineffectief is, wat er misgaat en voorspelling van inkomstenverliezen op basis van de analyse tussen problemen en inkomsten in het verleden. Meer informatie over QVALON

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Pulse Technology is software voor CRM, marketing en workflowautomatisering waarmee je je bedrijf efficiënter kunt runnen.
Pulse Technology biedt een platform voor bedrijfseigenaren en franchisesystemen om hun bedrijf soepel te laten draaien. Je kunt dingen georganiseerd houden met het gebruiksvriendelijke CRM-systeem. Volg al je communicatiegeschiedenis van je klanten en prospects. Je e-mail- en sms-communicatie, notities, taken en afspraken, enz. worden allemaal op één plek opgeslagen voor snelle referentie. Met Pulse werkt je hele bedrijf veel soepeler. Meer informatie over Pulse

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
BrandWide biedt een platform voor franchisebeheer, franchiseontwikkeling en franchisemarketing.
BrandWide biedt een softwareplatform om franchisebedrijven te laten groeien. BrandWide bevat toonaangevende CRM voor franchiseontwikkeling en franchisemarketing om merkconsistentie in de hele franchise te garanderen, en tools voor franchisebeheer en dashboards om franchisenemers te beheren en te helpen groeien. BrandWide biedt ook full-service diensten op het gebied van digitale marketing en het genereren van leads voor het bedrijf en de franchisenemers. Meer informatie over BrandWide

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Bindy Retail Execution Software helpt retail- en horecamerken bij het uitvoeren van merkstandaarden en -programma's.
Bindy Retail Execution Software helpt retail- en horecamerken standaarden en programma's op tijd, volledig en op elke locatie uit te voeren. Stimuleer de prestaties met aangepaste checklists, foto's en handtekeningen en een correctieve workflow met een gesloten kringloop. Snellere uitvoering van de site: bouw aangepaste formulieren om promoties uit te rollen, merknormen of operationele procedures te controleren. Verhoog de productiviteit: stroomlijn uw inspectieworkflow door papieren formulieren, Excel en vertragingen te elimineren. Meer informatie over Bindy

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Tool voor franchisebeheer die inzicht biedt via gegevensverzameling, royalty's, dashboards, KPI's en rapporten over QuickBooks- en ops-gegevens.
ZeeWise Zee360 is een tool voor franchisebeheer waarmee bedrijven inzicht krijgen door middel van gegevensverzameling uit duizenden gegevensbronnen van QuickBooks en andere zakelijke toepassingen. De tool kan dit verzamelen, consolideren en erover rapporteren via managementdashboards en KPI-rapporten. Zeewise Zee360 automatiseert royalty's, vergelijkingen tussen peergroepen, eenheidseconomie en analyse van alle franchiseprestaties. Algemeen franchisebeheer en integratie met andere cloudgebaseerde apps zoals SalesForce en andere SaaS-diensten met behulp van web-API's. Meer informatie over Zee360

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Nederland Lokaal product
CashDesk

CashDesk

(0) Nederland Lokaal product
Verkooppuntoplossing voor bedrijven in de bezorging van etenswaren die automatisch online bestellingen in het systeem importeert.
Verkooppuntoplossing voor bedrijven in de bezorging van etenswaren die automatisch online bestellingen in het systeem importeert. Meer informatie over CashDesk

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit
Het "alles-in-één" advertentieplatform dat voor franchises om hun advertentiecampagnes voor verkooppunten te beheren.
Het alles-in-één 100% lokale advertentieplatform voor franchises: ondersteun lokale hoogtepunten en algemene discussies van een merk; vereenvoudig het creëren, beheren en rapporteren van lokale campagnes; houd de controle over je lokale communicatiemiddelen; betrek je netwerk met respect voor hun contractuele marktgebieden; vergroot de digitale vaardigheden van je netwerk; decentraliseer het aankoopproces voor advertenties lokaal. Meer informatie over The Ramp

Functies

  • Websitebeheer
  • Franchise-intranet
  • Taakplanning
  • Personeelsbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Auditbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Verkooppunt
  • Financieel beheer
  • Beheer van salesactiviteit