252 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Bewaar documenten en e-mails binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Knowliah voor juridische teams wordt geleverd als een vooraf geconfigureerde, maar aanpasbare oplossing die kan worden uitgebreid en volledig geïntegreerd in je werkomgeving (Microsoft Exchange/Office365/SharePoint, Gmail, enz). Het webgebaseerde platform is beschikbaar als lokale installatie of een gehoste oplossing in het veilige Belgische datacentrum van Knowliah. Meer informatie over Knowliah
Bewaar documenten en e-mails binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Vergroot de controle, verlaag de kosten en maak talloze uren administratief contractwerk vrij door Precisely te gebruiken. Meer informatie over Precisely
Het beheren van documenten of contracten tussen afdelingen was voorheen complex. Deze beheeroplossing voor juridische documenten lost enkele van de belangrijkste problemen van traditionele contracten op. Met Precisely kun je het beheer van je juridische documenten optimaliseren, vanaf de initiële aanvraag tot de contractverlengingen. Deze beheeroplossing voor juridische documenten biedt je alle middelen voor zowel compliant als resource-efficiënt contractbeheer. Meer informatie over Precisely
Het beheren van documenten of contracten tussen afdelingen was voorheen complex. Deze beheeroplossing voor juridische documenten lost enkele van de belangrijkste problemen van traditionele contracten...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Een complete oplossing voor documentbeheer om alle documenten op één plek te bewaren, te categoriseren en te organiseren, waarbij je het genereren van documenten kunt automatiseren. Meer informatie over App4Legal
Een uitgebreide oplossing voor juridisch documentbeheer die alle documenten, overeenkomsten, notities en e-mails georganiseerd, gecategoriseerd, geïndexeerd en doorzoekbaar houdt. Het genereren van documenten wordt geautomatiseerd vanuit je eigen, in meerdere talen beschikbare sjablonen. Documenten kunnen op verschillende criteria en op basis van je voorkeuren worden georganiseerd. Bovendien kun je een breed scala aan juridische sjablonen opslaan en beheren. Het ondersteunt versiebeheer waarmee je meerdere variaties van hetzelfde document kunt bijhouden. Meer informatie over App4Legal
Een uitgebreide oplossing voor juridisch documentbeheer die alle documenten, overeenkomsten, notities en e-mails georganiseerd, gecategoriseerd, geïndexeerd en doorzoekbaar houdt. Het genereren van...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Beheer, volg, organiseer en krijg toegang tot je belangrijke entiteitsdocumenten in één veilige oplossing, met EntityKeeper. Meer informatie over EntityKeeper
EntityKeeper helpt je bij het beheren van entiteiten, het bijhouden van indieningsdatums en het organiseren van bedrijfsgegevens in één veilige oplossing. Mis nooit meer een indieningstermijn door aangepaste meldingen van belangrijke datums. Maak en bekijk de organisatiestructuur van al je entiteiten in één eenvoudig te navigeren diagram. Stroomlijn compliance-activiteiten in je hele organisatie vanuit één centraal punt. Het klantenondersteuningsteam is er om je bij elke stap te helpen. Het onboarding-proces is snel en eenvoudig. Meer informatie over EntityKeeper
EntityKeeper helpt je bij het beheren van entiteiten, het bijhouden van indieningsdatums en het organiseren van bedrijfsgegevens in één veilige oplossing. Mis nooit meer een indieningstermijn door...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

De software van Knackly voor documentautomatisering beschikt over een krachtige functieset, met een intuïtieve interface die je meteen productief maakt. Meer informatie over Knackly
Knackly is software voor documentautomatisering voor juridische groepen van elke omvang of structuur. Het platform beschikt over krachtige functies in automatisering, maar dankzij de intuïtieve interface worden nieuwe gebruikers meteen productief. !Klanten van Knackly zullen niet gefrustreerd raken door verwarrende interfaces, steile leercurves en gebrek aan benodigde functies of juridische groepen. Geschikt voor pc en MAC Meer informatie over Knackly
Knackly is software voor documentautomatisering voor juridische groepen van elke omvang of structuur. Het platform beschikt over krachtige functies in automatisering, maar dankzij de intuïtieve...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Corporify is een platform voor het beheer van juridische entiteiten en bedrijfszaken. Meer informatie over Corporify
Corporify is een Europees cloudgebaseerd platform voor het beheren van bedrijfszaken en juridische entiteiten. Het platform en portal bieden gebruikers een toonaangevende oplossing voor communicatie met investeerders, bestuursleden en belanghebbenden. Meer informatie over Corporify
Corporify is een Europees cloudgebaseerd platform voor het beheren van bedrijfszaken en juridische entiteiten. Het platform en portal bieden gebruikers een toonaangevende oplossing voor communicatie...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

ZyLAB Legal Hold delivers powerful automation in an easy-to-master solution giving you end-to-end management of your legal hold process Meer informatie over ZyLAB Legal Hold
Simplify your legal hold process and create defensible legal holds. ZyLAB Legal Hold delivers powerful automation in an intuitive easy-to-use solution. Giving you end-to-end management of the legal hold process in a defensible, consistent, and reportable manner. Manage and automate communication with a large number of custodians in your cases. Template your messaging (emails) and questionnaires, and automatically send reminders if custodians are not responding. Meer informatie over ZyLAB Legal Hold
Simplify your legal hold process and create defensible legal holds. ZyLAB Legal Hold delivers powerful automation in an intuitive easy-to-use solution. Giving you end-to-end management of the legal...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Met de documentbeheersoftware van Clio kun je eenvoudig bestanden ordenen, samenwerken met klanten en nog veel meer.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken, is documentbeheer eenvoudig. Bewaar al je juridische bestanden op één plek, zodat je ze op efficiënte wijze kunt doorzoeken. Werk samen met je klanten en hou wijzigingen en bewerkingen bij met het geïntegreerde documentversiebeheer. Elimineer het beveiligingsrisico dat optreedt bij het per e-mail versturen van gevoelige documenten door Clio's privéportal te gebruiken om alles wat je voor je casus nodig hebt veilig te delen.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken, is documentbeheer eenvoudig. Bewaar al je juridische bestanden op één plek, zodat je ze op efficiënte wijze kunt...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

We are the #1 web-based time billing, invoicing and project management software for law firms. Find out why with our 30-day free trial.
TimeSolv helps lawyers increase their billable time and get paid faster as well as featuring comprehensive legal project management tools. We are the most comprehensive, yet easy-to-use cloud legal billing software proven since 1999 with over $5.2 billion billed. Three options for document management, including integrations with NetDocuments and Dropbox. TimeSolv can be used offline and online. Compatible with PCs and Macs, iPad and other tablets, iPhones and Android App.
TimeSolv helps lawyers increase their billable time and get paid faster as well as featuring comprehensive legal project management tools. We are the most comprehensive, yet easy-to-use cloud legal...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Organiseer en centraliseer je juridische documenten met automatisering van Process Street. Bespaar tijd en geld.
Met Process Street kunnen bedrijven terugkerende workflows efficiënt beheren. Dit omvat het automatiseren van het juridische contractproces en de onboarding van medewerkers en klanten. Maak flexibele checklists en pas ze eenvoudig aan zodat de samenwerking tussen organisaties en teams een fluitje van een cent worden. Voeg indien nodig tekst, foto's, video's, meer dan 1000 app-integraties, voorwaardelijke logica, taaktoewijzingen en goedkeuringsprocessen toe. Het automatiseren van je juridische processen bespaart je tijd, geld en kopzorgen.
Met Process Street kunnen bedrijven terugkerende workflows efficiënt beheren. Dit omvat het automatiseren van het juridische contractproces en de onboarding van medewerkers en klanten. Maak flexibele...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Mobielvriendelijke en veilige software voor juridisch documentbeheer die intuïtief en gemakkelijk te gebruiken is. Tweerichtingssynchronisatie. Versleuteld. Probeer dit product gratis uit.
De enige juridische software voor documentbeheer met een onbeperkte gratis proefversie voor je eerste 3 klanten en casussen. Genereer automatisch documenten op basis van klantinformatie. Geïntegreerd met Box.com of Dropbox om bestanden met je collega's te synchroniseren. Werk papierloos en verlies door de automatische back-ups nooit meer een bestand. Volg wijzigingen en herzieningen. Bekijk met de mobiele apps bestanden vanaf elke plek. Het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
De enige juridische software voor documentbeheer met een onbeperkte gratis proefversie voor je eerste 3 klanten en casussen. Genereer automatisch documenten op basis van klantinformatie. Geïntegreerd...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking.
MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking, zodat je nooit een enkel document uit het oog verliest. Maak een bibliotheek met documenten en mappen in elk van je casussen en deel op verzoek de meest actuele versies met je team en klanten. Profiteer van directe toegang tot al je bedrijfsdocumenten, ongeacht of je nu op je mobiele telefoon of laptop zit. Nu met Dropbox-integratie.
MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking, zodat je nooit een enkel document uit het oog...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw bevat alles wat je nodig hebt om een georganiseerd juridisch bedrijf te runnen. Het op maat gemaakte beheersysteem levert binnen enkele seconden foutloze documenten en formulieren die gereed zijn om te tekenen. Je kunt je vanuit AbacusLaw abonneren op gerechtelijke formulieren voor je rechtsgebied, of je eigen bibliotheek met gepersonaliseerde formulieren en documentsjablonen aanmaken. AbacusLaw werd opgericht in 1983 en kan je documenten ook in een eigen cloud bewaren voor een complete rampbestendige oplossing.
AbacusLaw bevat alles wat je nodig hebt om een georganiseerd juridisch bedrijf te runnen. Het op maat gemaakte beheersysteem levert binnen enkele seconden foutloze documenten en formulieren die...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemingsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams.
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams. De beveiligde, cloudgebaseerde oplossing helpt advocatenkantoren en organisaties van elke omvang om de dure, complexe en risicovolle uitdagingen op het gebied van eDiscovery, interne onderzoeken en open archiveringsreacties op te lossen. Met Logikcull kun je binnen vijf seconden een ontdekkingsproject starten, overal en altijd en op elk apparaat. Het beoordelen van gegevens is zo eenvoudig als het uitvoeren van een Google-zoekopdracht. En in Logikcull zijn je gegevens altijd veilig.
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams. De beveiligde, cloudgebaseerde oplossing helpt advocatenkantoren en organisaties van elke omvang om de dure, complexe en...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt,...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Biedt moderne juridische teams de mogelijkheid om eDiscovery en zaakvoorbereiding vanaf elke locatie efficiënt, betaalbaar, veilig en zonder gegevenskosten te beheren.
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor juridische teams van elke omvang. Met deze beveiligde, cloudgebaseerde oplossing kan je team binnen enkele minuten beginnen met het beoordelen van documenten met behulp van krachtige tools voor gegevensanalyse, een gebruiksvriendelijke interface en gezamenlijke toegang vanaf elke gewenste locatie. De innovatieve functionaliteiten voor zaakvoorbereiding van Nextpoint zullen je verwachtingen overtreffen van wat slimme eDiscovery-software kan doen. Je hoeft niet te betalen voor gegevens: gratis, onbeperkt aantal gegevensuploads, verwerking, hosting, OCR, beeldvorming en producties.
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor juridische teams van elke omvang. Met deze beveiligde, cloudgebaseerde oplossing kan je team binnen enkele minuten beginnen...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Smokeball is gebouwd voor pc, Microsoft Word en Outlook. Beheer, deel met personeel en open al je bestanden op één plek.
Smokeball juridisch documentbeheer omvat alle rechtsgebieden met meer dan 200 verschillende zaaktypen voor alle soorten beoefenaars. Met een ongelooflijke zoekfunctie kun je eenvoudig details van een gebouw in een onroerend-goedzaak bekijken, details over trust en testament in een onroerend-goedplanningszaak en nog veel meer: elk rechtsgebied valt onder Smokeball voor pc's. Smokeball maakt het verschil door PDF-conversies met één klik, back-up in de cloud met lokale toegang, eenvoudig te gebruiken zaakbeheer en toegang tot alle bedrijfsbestanden.
Smokeball juridisch documentbeheer omvat alle rechtsgebieden met meer dan 200 verschillende zaaktypen voor alle soorten beoefenaars. Met een ongelooflijke zoekfunctie kun je eenvoudig details van een...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders. Genereer beëdigde verklaringen, beheer facturering, betalingen aan deurwaarders, werk taken bij vanuit het veld, klantportaal en nog veel meer.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals.
PracticeMaster gives your firm more than Outlook. It helps you do the things you already have to do, only faster. PracticeMaster, the most award-winning legal desktop practice management software, includes document assembly, a firm-wide calendar, and tracking for online research, email and phone calls. You can easily convert appointments, phone calls, and research into fees in Tabs3 Billing Software, so you can quickly bill for your time. Visit Tabs3.com/SeeTabs3 for a one-on-one demo.
PracticeMaster gives your firm more than Outlook. It helps you do the things you already have to do, only faster. PracticeMaster, the most award-winning legal desktop practice management software,...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor firma's. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Juridisch documentbeheer, dossierbeheer en projectmanagement dat speciaal is ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers en volledig aanpasbare bestanden en faxen, loopt Filevine lichtjaren voor op de concurrentie.
Juridisch documentbeheer, dossierbeheer en projectmanagement dat speciaal is ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren.
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren. Bekijk onderstaande video voor meer informatie.
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren. Bekijk onderstaande video voor meer informatie.

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Actionstep is een hooggewaardeerd beheersysteem voor juridische praktijken waarmee advocaten elke dag de ruimte krijgen om het verschil te kunnen maken voor hun cliënten.
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt de workflow om de administratieve rompslomp van advocatenkantoren overbodig te maken en je werkwijze te vereenvoudigen. Actionstep heeft 3 productplannen om bedrijven van alle soorten en maten de beste ervaring en waarde te bieden. Het geeft advocaten elke dag de ruimte om te luisteren, betrokken te zijn en een verschil te maken voor hun cliënten.
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt de workflow om de administratieve rompslomp van...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Tailored cloud environments with data storage, application hosting, cyber security protection, and live support are purpose-built to me
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity.
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Software voor documentbeheer in de cloud en op locatie. Veilig documenten opslaan en doorzoeken. Geen licenties van derden vereist.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort. Beschikbaar als een mobiele app voor zowel iOS- als Android-gebruikers, waardoor toegang wordt ondersteund vanaf elke locatie. Functionaliteiten omvatten workflows op meerdere niveaus, optische tekenherkenning, aangepaste metagegevens, zoeken in volledige tekst en meer. Integreert met Microsoft Office (inclusief Outlook) en met Gmail.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant,...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

ContractSafe helpt bedrijven om ondertekende contracten beter te organiseren en te voorkomen dat ze belangrijke datums missen zonder veel tijd of geld te spenderen.
Organiseer je contracten eenvoudig en betaalbaar. Ongelofelijk eenvoudig in gebruik en te beheren. Zoek en vind elk document (zelfs scans) in seconden. AI haalt belangrijke informatie op voor installatie. E-mailherinneringen zodat jij nooit vergeet om een belangrijk contract te verlengen (of te annuleren). Werk samen met je hele team – met onbeperkte gebruikers. Geen implementatie of configuratie, dus je kunt meteen aan de slag. Ontdek waarom klanten een vijfsterrenbeoordeling geven.
Organiseer je contracten eenvoudig en betaalbaar. Ongelofelijk eenvoudig in gebruik en te beheren. Zoek en vind elk document (zelfs scans) in seconden. AI haalt belangrijke informatie op voor...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering,...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

TrialWorks organiseert je bedrijf en houdt je casusinformatie op één plaats - met eenvoudig te gebruiken web-intake en documentbeheer.
TrialWorks juridisch casemanagement biedt naadloze web-intake, uitgebreid documentbeheer, gecentraliseerde agenda's en nog veel meer. TrialWorks, met meer dan 42.000 gebruikers en ruim 2600 advocatenkantoren, is samengegaan met Needles om het nieuw gevormde Assembly Software te vormen, om uitzonderlijke ondersteuning te bieden aan de juridische sector. TrialWorks is beschikbaar via een privé-cloud of je netwerk en is een waardevolle partner voor een praktijk voor rechtszaken - het biedt een gebruiksvriendelijke interface, een mobiele app, wereldwijd zoeken via OCR en nog veel meer.
TrialWorks juridisch casemanagement biedt naadloze web-intake, uitgebreid documentbeheer, gecentraliseerde agenda's en nog veel meer. TrialWorks, met meer dan 42.000 gebruikers en ruim 2600...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Platform voor plagiaatdetectie aangedreven door kunstmatige intelligentie en machine learning
Detecteer plagiaat, geparafraseerde content en niet-letterlijke tekst in meer dan 100 talen. Doe meer dan alleen controleren op woord-voor-woord plagiaat en stel vast of de betekenis van de tekst wordt geplagieerd met behulp van kunstmatige intelligentie en machine learning-technologie. Kenmerken: Open-source API, integraties met LMS's, MS-Word en Google Docs, cloudcomputing en opslag, 256-bit versleuteling van militaire kwaliteit voor gegevensveiligheid, diepgaande zoektechnologie, dubbele bestandszoeker, mobiele app met OCR-technologie
Detecteer plagiaat, geparafraseerde content en niet-letterlijke tekst in meer dan 100 talen. Doe meer dan alleen controleren op woord-voor-woord plagiaat en stel vast of de betekenis van de tekst...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Juridische casemanagement-software voor bedrijven van elke omvang en in alle praktijkgebieden. Met Prevail kun je meer zaken afhandelen in minder tijd.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikkingsberekening, procesvoering, scannen en meer. Prevail wordt in de VS sinds 1993 vertrouwd door kleine en grote advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantenservice heeft prioriteit omdat jouw succes het doel is. Kies voor aanschaf of een maandelijks abonnement met uitkoopoptie.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking,...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Docsketch is een uitgebreide tool voor elektronische handtekeningen die zich richt op het halveren van de doorlooptijd.
Docsketch is de manier om documenten te laten ondertekenen en de doorlooptijd van je documenten te versnellen. Elimineer fouten door Docsketch en de begeleide ondertekenervaring te gebruiken, waarmee ontvangers alle delen van je documenten kunnen invullen en ondertekenen. Eenvoudige automatisering van je elektronische handtekeningen is mogelijk met behulp van Template Links. Docsketch voldoet volledig aan alle Amerikaanse en internationale wetten voor elektronische handtekeningen.
Docsketch is de manier om documenten te laten ondertekenen en de doorlooptijd van je documenten te versnellen. Elimineer fouten door Docsketch en de begeleide ondertekenervaring te gebruiken, waarmee...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is....

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

De enige oplossing voor het opstellen van documenten op de markt die is gemaakt om te werken met Microsoft en naadloos te integreren met Outlook en Microsoft Word.
Met Lexis voor Microsoft Office kunnen juridische professionals handmatige werkzaamheden verminderen die inherent zijn aan het opstellen en reviseren van juridische documenten. Het integreert krachtige juridische bronnen en content en maakt deze toegankelijk vanuit Microsoft Outlook en Word. Het biedt klanten de mogelijkheid om hun kostbare tijd opnieuw toe te wijzen aan andere kansen die inkomsten genereren.
Met Lexis voor Microsoft Office kunnen juridische professionals handmatige werkzaamheden verminderen die inherent zijn aan het opstellen en reviseren van juridische documenten. Het integreert...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheertool voor solo advocatenkantoren die kan worden geïntegreerd met juridisch onderzoek en andere essentiële zakelijke hulpmiddelen.
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheer voor kleine advocatenkantoren dat op intelligente wijze wordt geïntegreerd met Westlaw en andere juridische zakelijke hulpmiddelen. Verhoog je productiviteit en bied betere klantendiensten door altijd en overal toegang tot je bestanden te hebben. Exclusieve functies zijn onder meer toonaangevende beveiliging en KeyCite-vlaggen en citatielinks die automatisch worden toegevoegd aan je geüploade documenten – zorgen voor een goede juridische status en een volledige tekstzoekfunctie voor het snel terugvinden van je documenten.
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheer voor kleine advocatenkantoren dat op intelligente wijze wordt geïntegreerd met Westlaw en andere juridische zakelijke hulpmiddelen. Verhoog je productiviteit...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Law practice management solution that helps law firms manage legal documents, billing, matters, reporting, and more.
For Attorneys who need ultimate power and flexibility, Time Matters is tailor practice management software that helps you and your staff bill more, get more done, and take better care of your clients.
For Attorneys who need ultimate power and flexibility, Time Matters is tailor practice management software that helps you and your staff bill more, get more done, and take better care of your clients.

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Relativity is een e-discovery-platform dat wordt gebruikt om grote hoeveelheden gegevens te beheren en belangrijke problemen snel te identificeren.
Relativity is een e-discovery-platform dat door meer dan 12.000 organisaties wordt gebruikt om grote hoeveelheden gegevens te beheren en snel belangrijke problemen te identificeren tijdens rechtszaken, interne onderzoeken en nalevingsprojecten. Het heeft meer dan 150.000 actieve gebruikers in meer dan 40 landen van organisaties zoals het Amerikaanse ministerie van Justitie, meer dan 70 bedrijven uit de Fortune 100, en meer dan 195 bedrijven uit de Am Law 200.
Relativity is een e-discovery-platform dat door meer dan 12.000 organisaties wordt gebruikt om grote hoeveelheden gegevens te beheren en snel belangrijke problemen te identificeren tijdens...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Gebruiksvriendelijke documentsoftware met aangepaste velden en flexibele rapporten. Prijzen vanaf $ 59/maand/gebruiker. Duizenden gebruikers wereldwijd
Software voor het beheer van juridische documenten van CobbleStone is gekozen door duizenden juridische professionals. Het biedt gebruiksvriendelijke documenttracering, contractopmaak, e-mailwaarschuwingen, taken, contractbeheer, werkstromen, elektronische handtekeningen, dashboards, configureerbare velden, flexibele machtigingen, zoeken naar documenten, in-/uitchecken, rapportage, prijsstelling/kostenberekening, budgetwaarschuwingen, automatisch uitpakken (Word, PDF) en meer. Gehost/SaaS en geïmplementeerde opties. Vanaf $ 59/maand/gebruiker.
Software voor het beheer van juridische documenten van CobbleStone is gekozen door duizenden juridische professionals. Het biedt gebruiksvriendelijke documenttracering, contractopmaak,...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Upload, verwerk en controleer EDiscovery-gegevens, en filter en doorzoek eenvoudig documenten om relevante gegevens te vinden. On-premises of cloudgebaseerd
Vereenvoudig je e-Discovery met deze gebruiksvriendelijke verwerkings- en beoordelingstools. Upload, verwerk en controleer eenvoudig eDiscovery-gegevens. Verwerk je gegevens met de on-premises en cloudgebaseerde software van CloudNine om de totale kosten van eDiscovery-verwerking drastisch te verlagen. Gratis on-premises of cloudgebaseerde proefversie voor 30 dagen.
Vereenvoudig je e-Discovery met deze gebruiksvriendelijke verwerkings- en beoordelingstools. Upload, verwerk en controleer eenvoudig eDiscovery-gegevens. Verwerk je gegevens met de on-premises en...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

LEAP is een geïntegreerd softwaresysteem voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers dat de efficiëntie en winstgevendheid van kleine advocatenkantoren verbetert.
Als software voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers helpt LEAP individuele en kleine advocatenkantoren om efficiënter, productiever en winstgevender te worden. Advocatenkantoren die LEAP gebruiken, kunnen al hun cliënt- en zaakgerelateerde informatie in één elektronisch bestand beheren en opslaan. Deze informatie is toegankelijk vanaf zowel een desktopcomputer als een mobiel apparaat. Functies zijn onder andere, maar zijn niet beperkt tot automatische tijdregistratie, vooraf geconfigureerde dossiers voor belangrijke rechtsgebieden en automatisering van gegevensinvoer van cliënten en zaken.
Als software voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers helpt LEAP individuele en kleine advocatenkantoren om efficiënter, productiever en winstgevender te worden....

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Een vertrouwde oplossing voor casusbeheer die je casus van intake tot oplossing beheert met behulp van een aanpasbare checklist en uitgebreide functies.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informatie, gecombineerd en opnieuw ontworpen in de cloud. Needles biedt de meest robuuste werkstroomautomatisering, documentbeheer- en configuratieopties die op de markt zijn. Klanten krijgen eersteklas oplossingen tegen betaalbare prijzen en eersteklas klantenondersteuning.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

ClaimMaster is a Microsoft Word add-in for automated patent proofreading, patent drafting, form generation, and patent analysis.
ClaimMaster is a Microsoft Word tool for automated patent proofreading and analysis. Our software automates error-checking of patent documents, helping you to improve the quality of patent applications and USPTO correspondence, reduce legal risk, and avoid overhead needed for correcting mistakes. In addition, ClaimMaster includes powerful automation tools that streamline common patent drafting, form generation, and patent document downloading operations to save you time and improve bottom line.
ClaimMaster is a Microsoft Word tool for automated patent proofreading and analysis. Our software automates error-checking of patent documents, helping you to improve the quality of patent...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf.
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf. De toepassing van Litify is gebouwd op een zeer veilig en flexibel platform en stelt je in staat om marketing, CRM, intake, zaken, documenten, verwijzingen, rapportage, en financiering uit te voeren en te automatiseren.
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf. De toepassing van Litify is gebouwd op een zeer veilig en flexibel platform en...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Oplossing voor documentbeheer waarmee bedrijven bestanden en foto's in de hele organisatie kunnen opslaan, organiseren, converteren en delen.
Kofax PaperPort Professional stelt je organisatie in staat om de controle te krijgen over documentbeheer buiten de desktop. Met PaperPort Professional kunnen kantoormedewerkers of particuliere professionals tijd en geld besparen met directe toegang tot alle documenten, altijd en overal.
Kofax PaperPort Professional stelt je organisatie in staat om de controle te krijgen over documentbeheer buiten de desktop. Met PaperPort Professional kunnen kantoormedewerkers of particuliere...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Xakia is legal matter management software for in-house legal teams. It centralizes matters & documents in a single source of truth.
Xakia is an in-house legal software, which centralizes information for a simple, single source of truth, to help you stay on top of workloads, deadlines, and priorities. Real-time analytics enable effective management of team capacity, budget and clear communication with your clients. Quick, seamless integrations with Outlook, Gmail & critical software ensure Xakia fits seamlessly within your existing workflow. Xakia is secure, intuitive and quick to adopt (<1 hr) with powerful productivity.
Xakia is an in-house legal software, which centralizes information for a simple, single source of truth, to help you stay on top of workloads, deadlines, and priorities. Real-time analytics enable...

Belangrijkste functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst