Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
355 resultaten
Een complete oplossing voor documentbeheer om alle documenten op één plek te bewaren, te categoriseren en te organiseren, waarbij je het genereren van documenten kunt automatiseren. Meer informatie over App4Legal
Een uitgebreide oplossing voor juridisch documentbeheer die alle documenten, overeenkomsten, notities en e-mails georganiseerd, gecategoriseerd, geïndexeerd en doorzoekbaar houdt. Het genereren van documenten wordt geautomatiseerd vanuit je eigen, in meerdere talen beschikbare sjablonen. Documenten kunnen op verschillende criteria en op basis van je voorkeuren worden georganiseerd. Bovendien kun je een breed scala aan juridische sjablonen opslaan en beheren. Het ondersteunt versiebeheer waarmee je meerdere variaties van hetzelfde document kunt bijhouden. Meer informatie over App4Legal

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Bewaar documenten en e-mails binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Knowliah voor juridische teams wordt geleverd als een vooraf geconfigureerde, maar aanpasbare oplossing die kan worden uitgebreid en volledig geïntegreerd in je werkomgeving (Microsoft Exchange/Office365/SharePoint, Gmail, enz). Het webgebaseerde platform is beschikbaar als lokale installatie of een gehoste oplossing in het veilige Belgische datacentrum van Knowliah. Meer informatie over Knowliah

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
DX, getest voor ondernemingen, zorgt dat je je kunt concentreren op je bedrijf, niet op de document- en contractprocessen die je bedrijf ondersteunen. Meer informatie over Docxpresso
Verhoog je productiviteit, naleving en klanttevredenheid met DX, een geavanceerde oplossing voor het beheer van contract- en documentprocessen. Met DX kunnen organisaties repetitieve documentprocesse n automatiseren, bewaken en controleren, waaronder de processen die te maken hebben met inkoop, verkoop en HR. Dankzij de flexibiliteit van de DX-platforms kunnen klanten uit diverse sectoren, waaronder de detailhandel, de juridische sector, de technologie en de overheid, er waarde uit halen. Snelle, op maat gemaakte en waardegestuurde implementatie door het DX-team. Meer informatie over Docxpresso

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Gebruiksvriendelijke juridische documentopslag met AI-gestuurde zoekcapaciteiten en automatische en terugkerende e-mailherinneringen. Meer informatie over ContractZen
ContractZen is een gebruiksvriendelijk en veilig juridisch documentbeheersysteem. Vind documenten onmiddellijk met door Microsoft AI gestuurde zoekopdrachten, maak je geen zorgen meer over belangrijk e vervaldatums met behulp van geautomatiseerde herinneringen en importeer contracten door simpelweg een e-mail te sturen. Meer informatie over ContractZen

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Bewaar en classificeer e-mails rechtstreeks vanuit Outlook en Microsoft 365 naar SharePoint en Teams. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
Met Colligo kunnen 's werelds toonaangevende advocatenkantoren en juridische afdelingen, waaronder Microsoft Legal en Corporate Affairs, SharePoint gebruiken als hun juridische DMS (Document Management System). Colligo biedt uitgebreide oplossingen voor e-mail- en documentbeheer om SharePoint moeiteloos uit te breiden als een juridisch DMS, voor het efficiënt classificeren en openen van elektronische cliëntendossiers vanuit Office-documenten, afbeeldingen, pdf's, e-mails en bijlagen. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Vergroot de controle, verlaag de kosten en maak talloze uren administratief contractwerk vrij door Precisely te gebruiken. Meer informatie over Precisely
Het beheren van documenten of contracten tussen afdelingen was voorheen complex. Deze beheeroplossing voor juridische documenten lost enkele van de belangrijkste problemen van traditionele contracten op. Met Precisely kun je het beheer van je juridische documenten optimaliseren, vanaf de initiële aanvraag tot de contractverlengingen. Deze beheeroplossing voor juridische documenten biedt je alle middelen voor zowel compliant als resource-efficiënt contractbeheer. Meer informatie over Precisely

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Corporify is een platform voor het beheer van juridische entiteiten en bedrijfszaken. Meer informatie over Corporify
Corporify is een Europees cloudgebaseerd platform voor het beheren van bedrijfszaken en juridische entiteiten. Het platform en portal bieden gebruikers een toonaangevende oplossing voor communicatie met investeerders, bestuursleden en belanghebbenden. Meer informatie over Corporify

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Met het AI-productpakket van Imprima kun je tot 90% van de tijd besparen die wordt besteed aan handmatige contractbeoordeling en gegevensstructurering en -extractie. Meer informatie over Imprima AI
Imprima is een AI-gestuurd due diligence-platform voor fusies en overnames voor de voorbereiding van datarooms, due diligence voor leveranciers, VDR, contractbeoordeling en integratie na fusie. De oplossingen omvatten de gehele levenscyclus van fusies en overnames en maximaliseren de productiviteit, terwijl de complexiteit van grote transacties wordt verminderd. Meer informatie over Imprima AI

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
ZyLAB Legal Hold levert krachtige automatisering in een eenvoudig te beheren oplossing voor end-to-end beheer van je juridische bewaarplichtproces. Meer informatie over ZyLAB Legal Hold
Vereenvoudig je proces voor juridische bewaarplicht en creëer verdedigbare juridische bewaarplichten. ZyLAB Legal Hold levert krachtige automatisering in een intuïtieve en gebruiksvriendelijke oplossing. Het geeft je een end-to-end beheer van het juridische bewaarplichtproces op een verdedigbare, consistente en rapporteerbare manier. Beheer en automatiseer de communicatie met een groot aantal beheerders in je casussen. Maak sjablonen van je berichten (e-mails) en vragenlijsten en stuur automatisch herinneringen als beheerders niet reageren. Meer informatie over ZyLAB Legal Hold

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Pan-Afrikaanse software voor juridisch onderzoek. Wetgeving, rekeningen, nieuws, commentaar, praktische begeleiding en waarschuwingen op een krachtig online platform. Meer informatie over Afriwise
Afriwise maakt Afrikaanse wetten toegankelijk. Voer sneller, effectiever en met meer vertrouwen juridisch onderzoek in Afrika uit. Sluit je aan bij het toonaangevende juridische onderzoeksplatform voor Afrikaanse rechtsgebieden. De dynamische, steeds groeiende en gemakkelijk doorzoekbare content van Afriwise omvat wetgeving, facturen, nieuws, commentaar, praktische begeleiding, actuele waarschuwingen en ander juridisch materiaal voor elk land. Meer informatie over Afriwise

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Met de documentbeheersoftware van Clio kun je eenvoudig bestanden ordenen, samenwerken met klanten en nog veel meer.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken, is documentbeheer eenvoudig. Bewaar al je juridische bestanden op één plek, zodat je ze op efficiënte wijze kunt doorzoeken. Werk samen met je klanten en hou wijzigingen en bewerkingen bij met het geïntegreerde documentversiebeheer. Elimineer het beveiligingsrisico dat optreedt bij het per e-mail versturen van gevoelige documenten door Clio's privéportal te gebruiken om alles wat je voor je casus nodig hebt veilig te delen. Meer informatie over Clio

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
We are the #1 web-based time billing, invoicing and project management software for law firms. Find out why with our 30-day free trial.
TimeSolv helps lawyers increase their billable time and get paid faster as well as featuring comprehensive legal project management tools. We are the most comprehensive, yet easy-to-use cloud legal billing software proven since 1999 with over $5.2 billion billed. Three options for document management, including integrations with NetDocuments and Dropbox. TimeSolv can be used offline and online. Compatible with PCs and Macs, iPad and other tablets, iPhones and Android App. Meer informatie over TimeSolv Legal Billing

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Organiseer en centraliseer je juridische documenten met automatisering van Process Street. Bespaar tijd en geld.
Met Process Street kunnen bedrijven terugkerende workflows efficiënt beheren. Dit omvat het automatiseren van het juridische contractproces en de onboarding van medewerkers en klanten. Maak flexibele checklists en pas ze eenvoudig aan zodat de samenwerking tussen organisaties en teams een fluitje van een cent worden. Voeg indien nodig tekst, foto's, video's, meer dan 1000 app-integraties, voorwaardelijke logica, taaktoewijzingen en goedkeuringsprocessen toe. Het automatiseren van je juridische processen bespaart je tijd, geld en kopzorgen. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Mobielvriendelijke en veilige software voor juridisch documentbeheer die intuïtief en gemakkelijk te gebruiken is. Tweerichtingssynchronisatie. Versleuteld. Probeer dit product gratis uit.
De enige juridische software voor documentbeheer met een onbeperkte gratis proefversie voor je eerste 3 klanten en casussen. Genereer automatisch documenten op basis van klantinformatie. Geïntegreerd met Box.com of Dropbox om bestanden met je collega's te synchroniseren. Werk papierloos en verlies door de automatische back-ups nooit meer een bestand. Volg wijzigingen en herzieningen. Bekijk met de mobiele apps bestanden vanaf elke plek. Het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking.
MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking, zodat je nooit een enkel document uit het oog verliest. Maak een bibliotheek met documenten en mappen in elk van je casussen en deel op verzoek de meest actuele versies met je team en klanten. Profiteer van directe toegang tot al je bedrijfsdocumenten, ongeacht of je nu op je mobiele telefoon of laptop zit. Nu met Dropbox-integratie. Meer informatie over MyCase

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw bevat alles wat je nodig hebt om een georganiseerd juridisch bedrijf te runnen. Het op maat gemaakte beheersysteem levert binnen enkele seconden foutloze documenten en formulieren die gereed zijn om te tekenen. Je kunt je vanuit AbacusLaw abonneren op gerechtelijke formulieren voor je rechtsgebied, of je eigen bibliotheek met gepersonaliseerde formulieren en documentsjablonen aanmaken. AbacusLaw werd opgericht in 1983 en kan je documenten ook in een eigen cloud bewaren voor een complete rampbestendige oplossing. Meer informatie over AbacusLaw

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemin gsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android. Meer informatie over PDFelement

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over CosmoLex

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams.
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams. De beveiligde, cloudgebaseerde oplossing helpt advocatenkantoren en organisaties van elke omvang om de dure, complexe en risicovolle uitdagingen op het gebied van eDiscovery, interne onderzoeken en open archiveringsreacties op te lossen. Met Logikcull kun je binnen vijf seconden een ontdekkingsproject starten, overal en altijd en op elk apparaat. Het beoordelen van gegevens is zo eenvoudig als het uitvoeren van een Google-zoekopdracht. En in Logikcull zijn je gegevens altijd veilig. Meer informatie over Logikcull

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
LEAP is een geïntegreerd softwaresysteem voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers dat de efficiëntie en winstgevendheid van kleine advocatenkantoren verbetert.
Als software voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers helpt LEAP individuele en kleine advocatenkantoren om efficiënter, productiever en winstgevender te worden. Advocatenkanto ren die LEAP gebruiken, kunnen al hun cliënt- en zaakgerelateerde informatie in één elektronisch bestand beheren en opslaan. Deze informatie is toegankelijk vanaf zowel een desktopcomputer als een mobiel apparaat. Functies zijn onder andere, maar zijn niet beperkt tot automatische tijdregistratie, vooraf geconfigureerde dossiers voor belangrijke rechtsgebieden en automatisering van gegevensinvoer van cliënten en zaken. Meer informatie over LEAP

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Biedt moderne juridische teams de mogelijkheid om eDiscovery en zaakvoorbereiding vanaf elke locatie efficiënt, betaalbaar, veilig en zonder gegevenskosten te beheren.
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor juridische teams van elke omvang. Met deze beveiligde, cloudgebaseerde oplossing kan je team binnen enkele minuten beginnen met het beoordelen van documenten met behulp van krachtige tools voor gegevensanalyse, een gebruiksvriendelijke interface en gezamenlijke toegang vanaf elke gewenste locatie. De innovatieve functionaliteiten voor zaakvoorbereiding van Nextpoint zullen je verwachtingen overtreffen van wat slimme eDiscovery-software kan doen. Je hoeft niet te betalen voor gegevens: gratis, onbeperkt aantal gegevensuploads, verwerking, hosting, OCR, beeldvorming en producties. Meer informatie over Nextpoint

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice. Meer informatie over Rocket Matter

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor firma's. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Juridisch documentbeheer, dossierbeheer en projectmanagement dat speciaal is ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers en volledig aanpasbare bestanden en faxen, loopt Filevine lichtjaren voor op de concurrentie. Meer informatie over Filevine

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softw areoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer. Meer informatie over Amicus Attorney

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Smokeball is gebouwd voor pc, Microsoft Word en Outlook. Beheer, deel met personeel en open al je bestanden op één plek.
Smokeball juridisch documentbeheer omvat alle rechtsgebieden met meer dan 200 verschillende zaaktypen voor alle soorten beoefenaars. Met een ongelooflijke zoekfunctie kun je eenvoudig details van een gebouw in een onroerend-goedzaak bekijken, details over trust en testament in een onroerend-goedplanningszaak en nog veel meer: elk rechtsgebied valt onder Smokeball voor pc's. Smokeball maakt het verschil door PDF-conversies met één klik, back-up in de cloud met lokale toegang, eenvoudig te gebruiken zaakbeheer en toegang tot alle bedrijfsbestanden. Meer informatie over Smokeball

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantor en en gerechtsdeurwaarders. Genereer beëdigde verklaringen, beheer facturering, betalingen aan deurwaarders, werk taken bij vanuit het veld, klantportaal en nog veel meer. Meer informatie over ServeManager

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals.
PracticeMaster gives your firm more than Outlook. It helps you do the things you already have to do, only faster. Includes document assembly to fill forms and contracts, a firm-wide calendar, and tracking for online research, email, and phone calls. You can easily convert appointments, phone calls, and research into fees in Tabs3 Billing Software, so you can quickly bill for your time. Upgrade to Platinum Edition for secure, mobile access. Visit Tabs3.com/SeeTabs3 for a one-on-one demo. Meer informatie over Tabs3

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren.
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren. Bekijk onderstaande video voor meer informatie. Meer informatie over Closing Folders

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google. Meer informatie over HoudiniESQ

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Modern, robuust praktijkbeheer met geïntegreerde e-mail en boekhouding. Aatrekkelijke, intuïtieve interface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox. Meer informatie over Zola Suite

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Actionstep is een hooggewaardeerd beheersysteem voor juridische praktijken waarmee advocaten elke dag de ruimte krijgen om het verschil te kunnen maken voor hun cliënten.
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt de workflow om de administratieve rompslomp van advocatenkan toren overbodig te maken en je werkwijze te vereenvoudigen. Actionstep heeft 3 productplannen om bedrijven van alle soorten en maten de beste ervaring en waarde te bieden. Het geeft advocaten elke dag de ruimte om te luisteren, betrokken te zijn en een verschil te maken voor hun cliënten. Meer informatie over Actionstep

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
ContractSafe helpt bedrijven om ondertekende contracten beter te organiseren en te voorkomen dat ze belangrijke datums missen zonder veel tijd of geld te spenderen.
Organiseer je contracten eenvoudig en betaalbaar. Ongelofelijk eenvoudig in gebruik en te beheren. Zoek en vind elk document (zelfs scans) in seconden. AI haalt belangrijke informatie op voor installatie. E-mailherinneringen zodat jij nooit vergeet om een belangrijk contract te verlengen (of te annuleren). Werk samen met je hele team – met onbeperkte gebruikers. Geen implementatie of configuratie, dus je kunt meteen aan de slag. Ontdek waarom klanten een vijfsterrenbeoordeling geven. Meer informatie over ContractSafe

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. Meer informatie over SmartVault

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Tailored cloud environments with data storage, application hosting, cyber security protection, and live support are purpose-built to me
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity. Meer informatie over Abacus Private Cloud

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Software voor documentbeheer in de cloud en op locatie. Veilig documenten opslaan en doorzoeken. Geen licenties van derden vereist.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort. Beschikbaar als een mobiele app voor zowel iOS- als Android-gebruikers, waardoor toegang wordt ondersteund vanaf elke locatie. Functionaliteiten omvatten workflows op meerdere niveaus, optische tekenherkenning, aangepaste metagegevens, zoeken in volledige tekst en meer. Integreert met Microsoft Office (inclusief Outlook) en met Gmail. Meer informatie over EisenVault

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
App voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van Apple en Microsoft heeft gewonnen, 'PDF-editor met superkrachten, FastCompany'
De eerste app voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van zowel Apple als Microsoft heeft gewonnen. "PDF-editor met superkracht" FastCompany. Voor professionals die in hun werk complexe sets documenten moeten analyseren; om te bestuderen, te analyseren en tot conclusies te komen. LiquidText is een actieve lees- en notitietool waarbij al je documenten, markeringen, annotaties en onderstrepingen zich in dezelfde werkruimte bevinden als je notities en waarmee je dynamische visuele verbindingen kunt maken tussen inhoud en notities. Meer informatie over LiquidText

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Betaalbare praktijkbeheersoftware voor juridische professionals
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een gebruiksvriendelijk platform dat wordt geleverd tegen een kostprijs die lager is dan andere providers. Advocaten kunnen op één plek faillissementszaken indienen, details van zaken registreren, beveiligde sms-berichten gebruiken voor klanten, gerechtelijke mededelingen volgen, documenten bijvoegen, facturen verzenden en betalingen verwerken. Meer informatie over Jubilee

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Een vertrouwde oplossing voor casusbeheer die je casus van intake tot oplossing beheert met behulp van een aanpasbare checklist en uitgebreide functies.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informatie, gecombineerd en opnieuw ontworpen in de cloud. Needles biedt de meest robuuste werkstroomautomatisering, documentbeheer- en configuratieopties die op de markt zijn. Klanten krijgen eersteklas oplossingen tegen betaalbare prijzen en eersteklas klantenondersteuning. Meer informatie over Neos

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz. Meer informatie over CaseFox

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
TrialWorks organiseert je bedrijf en houdt je casusinformatie op één plaats - met eenvoudig te gebruiken web-intake en documentbeheer.
TrialWorks juridisch casemanagement biedt naadloze web-intake, uitgebreid documentbeheer, gecentraliseerde agenda's en nog veel meer. TrialWorks, met meer dan 42.000 gebruikers en ruim 2600 advocatenk antoren, is samengegaan met Needles om het nieuw gevormde Assembly Software te vormen, om uitzonderlijke ondersteuning te bieden aan de juridische sector. TrialWorks is beschikbaar via een privé-cloud of je netwerk en is een waardevolle partner voor een praktijk voor rechtszaken - het biedt een gebruiksvriendelijke interface, een mobiele app, wereldwijd zoeken via OCR en nog veel meer. Meer informatie over TrialWorks

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Platform voor plagiaatdetectie aangedreven door kunstmatige intelligentie en machine learning
Detecteer plagiaat, geparafraseerde content en niet-letterlijke tekst in meer dan 100 talen. Doe meer dan alleen controleren op woord-voor-woord plagiaat en stel vast of de betekenis van de tekst wordt geplagieerd met behulp van kunstmatige intelligentie en machine learning-technologie. Kenmerken: Open-source API, integraties met LMS's, MS-Word en Google Docs, cloudcomputing en opslag, 256-bit versleuteling van militaire kwaliteit voor gegevensveiligheid, diepgaande zoektechnologie, dubbele bestandszoeker, mobiele app met OCR-technologie Meer informatie over Copyleaks

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Juridische casemanagement-software voor bedrijven van elke omvang en in alle praktijkgebieden. Met Prevail kun je meer zaken afhandelen in minder tijd.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikkingsberekening, procesvoering, scannen en meer. Prevail wordt in de VS sinds 1993 vertrouwd door kleine en grote advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantenservice heeft prioriteit omdat jouw succes het doel is. Kies voor aanschaf of een maandelijks abonnement met uitkoopoptie. Meer informatie over Prevail Case Management System

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%. Meer informatie over MerusCase

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Docsketch is een uitgebreide tool voor elektronische handtekeningen die zich richt op het halveren van de doorlooptijd.
Docsketch is de manier om documenten te laten ondertekenen en de doorlooptijd van je documenten te versnellen. Elimineer fouten door Docsketch en de begeleide ondertekenervaring te gebruiken, waarmee ontvangers alle delen van je documenten kunnen invullen en ondertekenen. Eenvoudige automatisering van je elektronische handtekeningen is mogelijk met behulp van Template Links. Docsketch voldoet volledig aan alle Amerikaanse en internationale wetten voor elektronische handtekeningen. Meer informatie over SignWell

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
De enige oplossing voor het opstellen van documenten op de markt die is gemaakt om te werken met Microsoft en naadloos te integreren met Outlook en Microsoft Word.
Met Lexis voor Microsoft Office kunnen juridische professionals handmatige werkzaamheden verminderen die inherent zijn aan het opstellen en reviseren van juridische documenten. Het integreert krachtige juridische bronnen en content en maakt deze toegankelijk vanuit Microsoft Outlook en Word. Het biedt klanten de mogelijkheid om hun kostbare tijd opnieuw toe te wijzen aan andere kansen die inkomsten genereren. Meer informatie over Lexis for Microsoft Office

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden. Meer informatie over SmartAdvocate

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheertool voor solo advocatenkantoren die kan worden geïntegreerd met juridisch onderzoek en andere essentiële zakelijke hulpmiddelen.
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheer voor kleine advocatenkantoren dat op intelligente wijze wordt geïntegreerd met Westlaw en andere juridische zakelijke hulpmiddelen. Verhoog je productiviteit en bied betere klantendiensten door altijd en overal toegang tot je bestanden te hebben. Exclusieve functies zijn onder meer toonaangevende beveiliging en KeyCite-vlaggen en citatielinks die automatisch worden toegevoegd aan je geüploade documenten – zorgen voor een goede juridische status en een volledige tekstzoekfunctie voor het snel terugvinden van je documenten. Meer informatie over Firm Central

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst