Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Juridisch documentbeheer software

Met juridisch documentbeheer software kunnen juridische professionals elektronisch opgeslagen juridische documenten ordenen en snel openen. Via scannen, beeldbewerking en samenvoegen kunnen deze documenten worden opgenomen in een database die op verschillende manieren kan worden doorzocht en gesorteerd. Dit soort software kan ook transcriptie en transcriptiebeheer mogelijk maken. Zie ook: DMS-systemen, software voor juridisch dossierbeheer, advocaten software en software voor rechtbankbeheer.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Juridisch documentbeheer software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

109 resultaten

Imprima VDR is een gebruikersgericht, ISO-conform en 24/7/365 ondersteund virtueel dataroom-platform voor het uitvoeren van complexe zakelijke deals. Meer informatie over Imprima Virtual Data Rooms
Imprima Virtual Data Rooms is een zeer veilige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke virtuele dataroom. Het biedt een online documentenkluis om klanten te helpen de vertrouwelijkheid van bedrijfskritische documenten en communicatie te behouden tijdens elke dealtransactie. Het hele proces en de mensen zijn ISO/IEC 27001:2013 gecertificeerd: een nieuwe en uitgebreide diepgaande beveiligingscertificering voor aanbieders van virtuele datarooms. Meer informatie over Imprima Virtual Data Rooms

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Met de documentbeheersoftware van Clio kun je eenvoudig bestanden ordenen, samenwerken met klanten en nog veel meer. Meer informatie over Clio
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken, is documentbeheer eenvoudig. Bewaar al je juridische bestanden op één plek, zodat je ze op efficiënte wijze kunt doorzoeken. Werk samen met je klanten en hou wijzigingen en bewerkingen bij met het geïntegreerde documentversiebeheer. Elimineer het beveiligingsrisico dat optreedt bij het per e-mail versturen van gevoelige documenten door Clio's privéportal te gebruiken om alles wat je voor je casus nodig hebt veilig te delen. Meer informatie over Clio

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Bewaar documenten en e-mails binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Knowliah voor juridische teams wordt geleverd als een vooraf geconfigureerde, maar aanpasbare oplossing die kan worden uitgebreid en volledig geïntegreerd in je werkomgeving (Microsoft Exchange/Office365/SharePoint, Gmail, enz). Het webgebaseerde platform is beschikbaar als lokale installatie of een gehoste oplossing in het veilige Belgische datacentrum van Knowliah. Meer informatie over Knowliah

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Een complete oplossing voor documentbeheer om alle documenten op één plek te bewaren, te categoriseren en te organiseren, waarbij je het genereren van documenten kunt automatiseren. Meer informatie over Lexzur
Een uitgebreide oplossing voor juridisch documentbeheer die alle documenten, overeenkomsten, notities en e-mails georganiseerd, gecategoriseerd, geïndexeerd en doorzoekbaar houdt. Het genereren van documenten wordt geautomatiseerd vanuit je eigen, in meerdere talen beschikbare sjablonen. Documenten kunnen op verschillende criteria en op basis van je voorkeuren worden georganiseerd. Bovendien kun je een breed scala aan juridische sjablonen opslaan en beheren. Het ondersteunt versiebeheer waarmee je meerdere variaties van hetzelfde document kunt bijhouden. Meer informatie over Lexzur

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
FORDATA Virtual Data Room maakt een snelle, veilige en uitzonderlijk goed ondersteunde gegevensuitwisseling mogelijk, wat leidt tot betere transacties. Meer informatie over FORDATA VDR
Wij zijn de meest vertrouwde leverancier van virtuele datarooms in Europa, nummer één. FORDATA is meer dan alleen een platform voor het veilig delen van vertrouwelijke documenten. Onze expertise en succesvolle uitvoering van meer dan 1200 projecten hebben erkenning en goedkeuring gekregen van investeringsbankiers, investeringsassociates en advocaten. We willen dat elke transactie precies verloopt zoals je het gepland hebt. Door onze diensten te gebruiken, beloven we je werkcomfort, gemoedsrust en absolute veiligheid. Het #FORDATAteam staat voor JOU klaar. Meer informatie over FORDATA VDR

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Docsketch is een uitgebreide tool voor elektronische handtekeningen die zich richt op het halveren van de doorlooptijd.
Docsketch is de manier om documenten te laten ondertekenen en de doorlooptijd van je documenten te versnellen. Elimineer fouten door Docsketch en de begeleide ondertekenervaring te gebruiken, waarmee ontvangers alle delen van je documenten kunnen invullen en ondertekenen. Eenvoudige automatisering van je elektronische handtekeningen is mogelijk met behulp van Template Links. Docsketch voldoet volledig aan alle Amerikaanse en internationale wetten voor elektronische handtekeningen. Meer informatie over SignWell

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking.
MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking, zodat je nooit een enkel document uit het oog verliest. Maak een bibliotheek met documenten en mappen in elk van je casussen en deel op verzoek de meest actuele versies met je team en klanten. Profiteer van directe toegang tot al je bedrijfsdocumenten, ongeacht of je nu op je mobiele telefoon of laptop zit. Nu met Dropbox-integratie. Meer informatie over MyCase

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Organiseer en centraliseer je juridische documenten met automatisering van Process Street. Bespaar tijd en geld.
Met Process Street kunnen bedrijven terugkerende workflows efficiënt beheren. Dit omvat het automatiseren van het juridische contractproces en de onboarding van medewerkers en klanten. Maak flexibele checklists en pas ze eenvoudig aan zodat de samenwerking tussen organisaties en teams een fluitje van een cent worden. Voeg indien nodig tekst, foto's, video's, meer dan 1000 app-integraties, voorwaardelijke logica, taaktoewijzingen en goedkeuringsprocessen toe. Het automatiseren van je juridische processen bespaart je tijd, geld en kopzorgen. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Mobielvriendelijke en veilige software voor juridisch documentbeheer die intuïtief en gemakkelijk te gebruiken is. Tweerichtingssynchronisatie. Versleuteld. Probeer dit product gratis uit.
De enige juridische software voor documentbeheer met een onbeperkte gratis proefversie voor je eerste 3 klanten en casussen. Genereer automatisch documenten op basis van klantinformatie. Geïntegreerd met Box.com of Dropbox om bestanden met je collega's te synchroniseren. Werk papierloos en verlies door de automatische back-ups nooit meer een bestand. Volg wijzigingen en herzieningen. Bekijk met de mobiele apps bestanden vanaf elke plek. Het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemingsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android. Meer informatie over PDFelement

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw bevat alles wat je nodig hebt om een georganiseerd juridisch bedrijf te runnen. Het op maat gemaakte beheersysteem levert binnen enkele seconden foutloze documenten en formulieren die gereed zijn om te tekenen. Je kunt je vanuit AbacusLaw abonneren op gerechtelijke formulieren voor je rechtsgebied, of je eigen bibliotheek met gepersonaliseerde formulieren en documentsjablonen aanmaken. AbacusLaw werd opgericht in 1983 en kan je documenten ook in een eigen cloud bewaren voor een complete rampbestendige oplossing. Meer informatie over AbacusLaw

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over CosmoLex

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams.
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams. De beveiligde, cloudgebaseerde oplossing helpt advocatenkantoren en organisaties van elke omvang om de dure, complexe en risicovolle uitdagingen op het gebied van eDiscovery, interne onderzoeken en open archiveringsreacties op te lossen. Met Logikcull kun je binnen vijf seconden een ontdekkingsproject starten, overal en altijd en op elk apparaat. Het beoordelen van gegevens is zo eenvoudig als het uitvoeren van een Google-zoekopdracht. En in Logikcull zijn je gegevens altijd veilig. Meer informatie over Logikcull

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
LEAP is een geïntegreerd softwaresysteem voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers dat de efficiëntie en winstgevendheid van kleine advocatenkantoren verbetert.
Als software voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers helpt LEAP individuele en kleine advocatenkantoren om efficiënter, productiever en winstgevender te worden. Advocatenkantoren die LEAP gebruiken, kunnen al hun cliënt- en zaakgerelateerde informatie in één elektronisch bestand beheren en opslaan. Deze informatie is toegankelijk vanaf zowel een desktopcomputer als een mobiel apparaat. Functies zijn onder andere, maar zijn niet beperkt tot automatische tijdregistratie, vooraf geconfigureerde dossiers voor belangrijke rechtsgebieden en automatisering van gegevensinvoer van cliënten en zaken. Meer informatie over LEAP

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor firma's. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Juridisch documentbeheer, dossierbeheer en projectmanagement dat speciaal is ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers en volledig aanpasbare bestanden en faxen, loopt Filevine lichtjaren voor op de concurrentie. Meer informatie over Filevine

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
iDeals VDR maakt het voor investeringsbankiers, advocaten en topmanagers mogelijk om via een beveiligde dealroom vertrouwelijke informatie uit te wisselen en te delen.
iDeals Solutions is een geavanceerde en vertrouwde aanbieder van virtuele datarooms. De ervaring en uitzonderlijke resultaten van dit product zijn beproefd en bewezen door investeringsbankiers, advocaten en topmanagers van ondernemingen over de hele wereld. Als het meest resultaatgerichte en flexibele bedrijf in de markt luisteren de makers van dit product altijd naar de klanten en biedt het product klanten de meest veilige, comfortabele en snelle oplossing om bij elke transactie hun strategische doelen te bereiken. Meer informatie over iDeals Virtual Data Room

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Smokeball is gebouwd voor pc, Microsoft Word en Outlook. Beheer, deel met personeel en open al je bestanden op één plek.
Smokeball juridisch documentbeheer omvat alle rechtsgebieden met meer dan 200 verschillende zaaktypen voor alle soorten beoefenaars. Met een ongelooflijke zoekfunctie kun je eenvoudig details van een gebouw in een onroerend-goedzaak bekijken, details over trust en testament in een onroerend-goedplanningszaak en nog veel meer: elk rechtsgebied valt onder Smokeball voor pc's. Smokeball maakt het verschil door PDF-conversies met één klik, back-up in de cloud met lokale toegang, eenvoudig te gebruiken zaakbeheer en toegang tot alle bedrijfsbestanden. Meer informatie over Smokeball

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Biedt moderne juridische teams de mogelijkheid om eDiscovery en zaakvoorbereiding vanaf elke locatie efficiënt, betaalbaar, veilig en zonder gegevenskosten te beheren.
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor juridische teams van elke omvang. Met deze beveiligde, cloudgebaseerde oplossing kan je team binnen enkele minuten beginnen met het beoordelen van documenten met behulp van krachtige tools voor gegevensanalyse, een gebruiksvriendelijke interface en gezamenlijke toegang vanaf elke gewenste locatie. De innovatieve functionaliteiten voor zaakvoorbereiding van Nextpoint zullen je verwachtingen overtreffen van wat slimme eDiscovery-software kan doen. Je hoeft niet te betalen voor gegevens: gratis, onbeperkt aantal gegevensuploads, verwerking, hosting, OCR, beeldvorming en producties. Meer informatie over Nextpoint

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice. Meer informatie over Rocket Matter

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer. Meer informatie over Amicus Attorney

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Volgen van leads, robuuste casussen, schikkingsinstrumenten en rapporten.
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads tot het ontbinden van de trustrekening van de klant. De robuuste functies van CASEpeer helpen advocaten en personeel hun casusbelasting te beheersen. Functies omvatten georganiseerde casussen, intakebeheer, volgen van campagnes, schikkingsinstrumenten, vermindering van het retentierecht, geschillen, geïntegreerde agenda, taakbeheer, genereren van brieven, aanpasbare casusplannen, documentbeheer, en krachtige rapporten. Meer informatie over CASEpeer

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor contentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie. Meer informatie over M-Files

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer
Complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders. Genereer beëdigde verklaringen, beheer facturering, betalingen aan deurwaarders, werk taken bij vanuit het veld, klantportaal en nog veel meer. Meer informatie over ServeManager

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Optische lezers (OCR)
  • Compliancebeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Documentbeheer