204 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Bewaar documenten en e-mails binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Knowliah voor juridische teams wordt geleverd als een vooraf geconfigureerde, maar aanpasbare oplossing die kan worden uitgebreid en volledig geïntegreerd in je werkomgeving (Microsoft Exchange/Office365/SharePoint, Gmail, enz). Het webgebaseerde platform is beschikbaar als lokale installatie of een gehoste oplossing in het veilige Belgische datacentrum van Knowliah. Meer informatie over Knowliah
Bewaar documenten en e-mails binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wan...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Organiseer en centraliseer je juridische documenten met automatisering van Process Street. Bespaar tijd en geld. Meer informatie over Process Street
Met Process Street kunnen bedrijven terugkerende workflows efficiënt beheren. Dit omvat het automatiseren van het juridische contractproces en de onboarding van medewerkers en klanten. Maak flexibele checklists en pas ze eenvoudig aan zodat de samenwerking tussen organisaties en teams een fluitje van een cent worden. Voeg indien nodig tekst, foto's, video's, meer dan 1000 app-integraties, voorwaardelijke logica, taaktoewijzingen en goedkeuringsprocessen toe. Het automatiseren van je juridische processen bespaart je tijd, geld en kopzorgen. Meer informatie over Process Street
Met Process Street kunnen bedrijven terugkerende workflows efficiënt beheren. Dit omvat het automatiseren van het juridische contractproces en de onboarding van medewerkers en klanten. Maak flexibele c...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert....
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Beheer, volg, organiseer en krijg toegang tot je belangrijke entiteitsdocumenten in één veilige oplossing, met EntityKeeper. Meer informatie over EntityKeeper
EntityKeeper helpt je bij het beheren van entiteiten, het bijhouden van indieningsdatums en het organiseren van bedrijfsgegevens in één veilige oplossing. Mis nooit meer een indieningstermijn door aangepaste meldingen van belangrijke datums. Maak en bekijk de organisatiestructuur van al je entiteiten in één eenvoudig te navigeren diagram. Stroomlijn compliance-activiteiten in je hele organisatie vanuit één centraal punt. Het klantenondersteuningsteam is er om je bij elke stap te helpen. Het onboarding-proces is snel en eenvoudig. Meer informatie over EntityKeeper
EntityKeeper helpt je bij het beheren van entiteiten, het bijhouden van indieningsdatums en het organiseren van bedrijfsgegevens in één veilige oplossing. Mis nooit meer een indieningstermijn door aan...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Met de documentbeheersoftware van Clio kun je eenvoudig bestanden ordenen, samenwerken met klanten en nog veel meer.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken, is documentbeheer eenvoudig. Bewaar al je juridische bestanden op één plek, zodat je ze op efficiënte wijze kunt doorzoeken. Werk samen met je klanten en hou wijzigingen en bewerkingen bij met het geïntegreerde documentversiebeheer. Elimineer het beveiligingsrisico dat optreedt bij het per e-mail versturen van gevoelige documenten door Clio's privéportal te gebruiken om alles wat je voor je casus nodig hebt veilig te delen.
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken, is documentbeheer eenvoudig. Bewaar al je juridische bestanden op één plek, zodat je ze op efficiënte wijze kunt d...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
We are the #1 web-based time billing, invoicing and project management software for law firms. Find out why with our 30-day free trial.
TimeSolv helps lawyers increase their billable time and get paid faster as well as featuring comprehensive legal project management tools. We are the most comprehensive, yet easy-to-use cloud legal billing software proven since 1999 with over $5.2 billion billed. Three options for document management, including integrations with NetDocuments and Dropbox. TimeSolv can be used offline and online. Compatible with PCs and Macs, iPad and other tablets, iPhones and Android App.
TimeSolv helps lawyers increase their billable time and get paid faster as well as featuring comprehensive legal project management tools. We are the most comprehensive, yet easy-to-use cloud legal bil...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Mobielvriendelijke en veilige software voor juridisch documentbeheer die intuïtief en gemakkelijk te gebruiken is. Tweerichtingssynchronisatie. Versleuteld. Probeer dit product gratis uit.
De enige juridische software voor documentbeheer met een onbeperkte gratis proefversie voor je eerste 3 klanten en casussen. Genereer automatisch documenten op basis van klantinformatie. Geïntegreerd met Box.com of Dropbox om bestanden met je collega's te synchroniseren. Werk papierloos en verlies door de automatische back-ups nooit meer een bestand. Volg wijzigingen en herzieningen. Bekijk met de mobiele apps bestanden vanaf elke plek. Het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
De enige juridische software voor documentbeheer met een onbeperkte gratis proefversie voor je eerste 3 klanten en casussen. Genereer automatisch documenten op basis van klantinformatie. Geïntegreerd m...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking.
MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking, zodat je nooit een enkel document uit het oog verliest. Maak een bibliotheek met documenten en mappen in elk van je casussen en deel op verzoek de meest actuele versies met je team en klanten. Profiteer van directe toegang tot al je bedrijfsdocumenten, ongeacht of je nu op je mobiele telefoon of laptop zit. Nu met Dropbox-integratie.
MyCase biedt gecentraliseerde, veilige opslag van juridische documenten in de cloud voor snelle en gemakkelijke toegang, bewerking en samenwerking, zodat je nooit een enkel document uit het oog verlies...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw bevat alles wat je nodig hebt om een georganiseerd juridisch bedrijf te runnen. Het op maat gemaakte beheersysteem levert binnen enkele seconden foutloze documenten en formulieren die gereed zijn om te tekenen. Je kunt je vanuit AbacusLaw abonneren op gerechtelijke formulieren voor je rechtsgebied, of je eigen bibliotheek met gepersonaliseerde formulieren en documentsjablonen aanmaken. AbacusLaw werd opgericht in 1983 en kan je documenten ook in een eigen cloud bewaren voor een complete rampbestendige oplossing.
AbacusLaw bevat alles wat je nodig hebt om een georganiseerd juridisch bedrijf te runnen. Het op maat gemaakte beheersysteem levert binnen enkele seconden foutloze documenten en formulieren die gereed ...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). ...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemingsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op onderneming...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams.
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams. De beveiligde, cloudgebaseerde oplossing helpt advocatenkantoren en organisaties van elke omvang om de dure, complexe en risicovolle uitdagingen op het gebied van eDiscovery, interne onderzoeken en open archiveringsreacties op te lossen. Met Logikcull kun je binnen vijf seconden een ontdekkingsproject starten, overal en altijd en op elk apparaat. Het beoordelen van gegevens is zo eenvoudig als het uitvoeren van een Google-zoekopdracht. En in Logikcull zijn je gegevens altijd veilig.
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams. De beveiligde, cloudgebaseerde oplossing helpt advocatenkantoren en organisaties van elke omvang om de dure, complexe en risicov...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwa...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders. Genereer beëdigde verklaringen, beheer facturering, betalingen aan deurwaarders, werk taken bij vanuit het veld, klantportaal en nog veel meer.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantore...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Smokeball is gebouwd voor pc, Microsoft Word en Outlook. Beheer, deel met personeel en open al je bestanden op één plek.
Smokeball juridisch documentbeheer omvat alle rechtsgebieden met meer dan 200 verschillende zaaktypen voor alle soorten beoefenaars. Met een ongelooflijke zoekfunctie kun je eenvoudig details van een gebouw in een onroerend-goedzaak bekijken, details over trust en testament in een onroerend-goedplanningszaak en nog veel meer: elk rechtsgebied valt onder Smokeball voor pc's. Smokeball maakt het verschil door PDF-conversies met één klik, back-up in de cloud met lokale toegang, eenvoudig te gebruiken zaakbeheer en toegang tot alle bedrijfsbestanden.
Smokeball juridisch documentbeheer omvat alle rechtsgebieden met meer dan 200 verschillende zaaktypen voor alle soorten beoefenaars. Met een ongelooflijke zoekfunctie kun je eenvoudig details van een g...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Tabs3 Billing is a feature-rich, customizable option for stand-alone billing or complete firm management.
PracticeMaster gives your firm more than Outlook. It helps you do the things you already have to do, only faster. PracticeMaster, the most award-winning legal desktop practice management software, includes document assembly, a firm-wide calendar, and tracking for online research, email and phone calls. You can easily convert appointments, phone calls and research into fees in Tabs3 Billing Software, so you can quickly bill for your time.
PracticeMaster gives your firm more than Outlook. It helps you do the things you already have to do, only faster. PracticeMaster, the most award-winning legal desktop practice management software, incl...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Biedt moderne juridische teams de mogelijkheid om eDiscovery en zaakvoorbereiding vanaf elke locatie efficiënt, betaalbaar, veilig en zonder gegevenskosten te beheren.
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor juridische teams van elke omvang. Met deze beveiligde, cloudgebaseerde oplossing kan je team binnen enkele minuten beginnen met het beoordelen van documenten met behulp van krachtige tools voor gegevensanalyse, een gebruiksvriendelijke interface en gezamenlijke toegang vanaf elke gewenste locatie. De innovatieve functionaliteiten voor zaakvoorbereiding van Nextpoint zullen je verwachtingen overtreffen van wat slimme eDiscovery-software kan doen. Je hoeft niet te betalen voor gegevens: gratis, onbeperkt aantal gegevensuploads, verwerking, hosting, OCR, beeldvorming en producties.
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor juridische teams van elke omvang. Met deze beveiligde, cloudgebaseerde oplossing kan je team binnen enkele minuten beginnen met ...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trus...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren.
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren. Bekijk onderstaande video voor meer informatie.
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren. Bekijk onderstaande video voor meer informatie....
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Een hoogwaardige, volledig functionele, cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer voor groeiende advocatenkantoren. Intelligent, flexibel en met uitstekende waarde.
Actionstep is een intelligente, cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van juridische documenten voor toekomstgerichte advocaten. Dit praktijkbeheersysteem combineert workflowautomatisering, ingebouwde sjablonen, documentsamenstelling en belangrijke integraties zoals met Microsoft Office, NetDocuments, bundledocs, Google Drive en HotDocs. Met Actionstep kun je documentsjablonen creëren die automatisch kunnen worden ingevuld met cliënt- en materiegegevens - om tijd te besparen en fouten te verminderen. Boek vandaag nog een gratis demo voor meer informatie.
Actionstep is een intelligente, cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van juridische documenten voor toekomstgerichte advocaten. Dit praktijkbeheersysteem combineert workflowautomatisering, ingebou...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Software voor documentbeheer in de cloud en op locatie. Veilig documenten opslaan en doorzoeken. Geen licenties van derden vereist.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort. Beschikbaar als een mobiele app voor zowel iOS- als Android-gebruikers, waardoor toegang wordt ondersteund vanaf elke locatie. Functionaliteiten omvatten workflows op meerdere niveaus, optische tekenherkenning, aangepaste metagegevens, zoeken in volledige tekst en meer. Integreert met Microsoft Office (inclusief Outlook) en met Gmail.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secu...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
TrialWorks organiseert je bedrijf en houdt je casusinformatie op één plaats - met eenvoudig te gebruiken web-intake en documentbeheer.
TrialWorks juridisch casemanagement biedt naadloze web-intake, uitgebreid documentbeheer, gecentraliseerde agenda's en nog veel meer. TrialWorks, met meer dan 42.000 gebruikers en ruim 2600 advocatenkantoren, is samengegaan met Needles om het nieuw gevormde Assembly Software te vormen, om uitzonderlijke ondersteuning te bieden aan de juridische sector. TrialWorks is beschikbaar via een privé-cloud of je netwerk en is een waardevolle partner voor een praktijk voor rechtszaken - het biedt een gebruiksvriendelijke interface, een mobiele app, wereldwijd zoeken via OCR en nog veel meer.
TrialWorks juridisch casemanagement biedt naadloze web-intake, uitgebreid documentbeheer, gecentraliseerde agenda's en nog veel meer. TrialWorks, met meer dan 42.000 gebruikers en ruim 2600 advocatenka...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
ContractSafe helpt bedrijven om ondertekende contracten beter te organiseren en te voorkomen dat ze belangrijke datums missen zonder veel tijd of geld te spenderen.
Organiseer je contracten eenvoudig en betaalbaar. Ongelofelijk eenvoudig in gebruik en te beheren. Zoek en vind elk document (zelfs scans) in seconden. AI haalt belangrijke informatie op voor installatie. E-mailherinneringen zodat jij nooit vergeet om een belangrijk contract te verlengen (of te annuleren). Werk samen met je hele team – met onbeperkte gebruikers. Geen implementatie of configuratie, dus je kunt meteen aan de slag. Ontdek waarom klanten een vijfsterrenbeoordeling geven.
Organiseer je contracten eenvoudig en betaalbaar. Ongelofelijk eenvoudig in gebruik en te beheren. Zoek en vind elk document (zelfs scans) in seconden. AI haalt belangrijke informatie op voor instal...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfon...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Platform voor plagiaatdetectie aangedreven door kunstmatige intelligentie en machine learning
Detecteer plagiaat, geparafraseerde content en niet-letterlijke tekst in meer dan 100 talen. Doe meer dan alleen controleren op woord-voor-woord plagiaat en stel vast of de betekenis van de tekst wordt geplagieerd met behulp van kunstmatige intelligentie en machine learning-technologie. Kenmerken: Open-source API, integraties met LMS's, MS-Word en Google Docs, cloudcomputing en opslag, 256-bit versleuteling van militaire kwaliteit voor gegevensveiligheid, diepgaande zoektechnologie, dubbele bestandszoeker, mobiele app met OCR-technologie
Detecteer plagiaat, geparafraseerde content en niet-letterlijke tekst in meer dan 100 talen. Doe meer dan alleen controleren op woord-voor-woord plagiaat en stel vast of de betekenis van de tekst wordt...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Juridische casemanagement-software voor bedrijven van elke omvang en in alle praktijkgebieden. Met Prevail kun je meer zaken afhandelen in minder tijd.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikkingsberekening, procesvoering, scannen en meer. Prevail wordt in de VS sinds 1993 vertrouwd door kleine en grote advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantenservice heeft prioriteit omdat jouw succes het doel is. Kies voor aanschaf of een maandelijks abonnement met uitkoopoptie.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikking...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Docsketch is een uitgebreide tool voor elektronische handtekeningen die zich richt op het halveren van de doorlooptijd.
Docsketch is de manier om documenten te laten ondertekenen en de doorlooptijd van je documenten te versnellen. Elimineer fouten door Docsketch en de begeleide ondertekenervaring te gebruiken, waarmee ontvangers alle delen van je documenten kunnen invullen en ondertekenen. Eenvoudige automatisering van je elektronische handtekeningen is mogelijk met behulp van Template Links. Docsketch voldoet volledig aan alle Amerikaanse en internationale wetten voor elektronische handtekeningen.
Docsketch is de manier om documenten te laten ondertekenen en de doorlooptijd van je documenten te versnellen. Elimineer fouten door Docsketch en de begeleide ondertekenervaring te gebruiken, waarmee o...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor firma's. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Juridisch documentbeheer, dossierbeheer en projectmanagement dat speciaal is ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers en volledig aanpasbare bestanden en faxen, loopt Filevine lichtjaren voor op de concurrentie.
Juridisch documentbeheer, dossierbeheer en projectmanagement dat speciaal is ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en tijdreg...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendi...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
De enige oplossing voor het opstellen van documenten op de markt die is gemaakt om te werken met Microsoft en naadloos te integreren met Outlook en Microsoft Word.
Met Lexis voor Microsoft Office kunnen juridische professionals handmatige werkzaamheden verminderen die inherent zijn aan het opstellen en reviseren van juridische documenten. Het integreert krachtige juridische bronnen en content en maakt deze toegankelijk vanuit Microsoft Outlook en Word. Het biedt klanten de mogelijkheid om hun kostbare tijd opnieuw toe te wijzen aan andere kansen die inkomsten genereren.
Met Lexis voor Microsoft Office kunnen juridische professionals handmatige werkzaamheden verminderen die inherent zijn aan het opstellen en reviseren van juridische documenten. Het integreert krachtige...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheertool voor solo advocatenkantoren die kan worden geïntegreerd met juridisch onderzoek en andere essentiële zakelijke hulpmiddelen.
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheer voor kleine advocatenkantoren dat op intelligente wijze wordt geïntegreerd met Westlaw en andere juridische zakelijke hulpmiddelen. Verhoog je productiviteit en bied betere klantendiensten door altijd en overal toegang tot je bestanden te hebben. Exclusieve functies zijn onder meer toonaangevende beveiliging en KeyCite-vlaggen en citatielinks die automatisch worden toegevoegd aan je geüploade documenten – zorgen voor een goede juridische status en een volledige tekstzoekfunctie voor het snel terugvinden van je documenten.
Cloudgebaseerd juridisch praktijkbeheer voor kleine advocatenkantoren dat op intelligente wijze wordt geïntegreerd met Westlaw en andere juridische zakelijke hulpmiddelen. Verhoog je productiviteit e...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Upload, verwerk en controleer EDiscovery-gegevens, en filter en doorzoek eenvoudig documenten om relevante gegevens te vinden. On-premises of cloudgebaseerd
Vereenvoudig je e-Discovery met deze gebruiksvriendelijke verwerkings- en beoordelingstools. Upload, verwerk en controleer eenvoudig eDiscovery-gegevens. Verwerk je gegevens met de on-premises en cloudgebaseerde software van CloudNine om de totale kosten van eDiscovery-verwerking drastisch te verlagen. Gratis on-premises of cloudgebaseerde proefversie voor 30 dagen.
Vereenvoudig je e-Discovery met deze gebruiksvriendelijke verwerkings- en beoordelingstools. Upload, verwerk en controleer eenvoudig eDiscovery-gegevens. Verwerk je gegevens met de on-premises en cloud...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Dit is geen gewone VDR (Virtual Data Room). Verhoog je potentieel met AI-tools om risico's en kansen uit te lichten, van dealvoorbereiding tot afsluiting.
Dit is geen gewone virtuele dataroom. Ansarada maakt gebruik van de kracht van AI en machine learning om risico's en kansen uit te lichten, potentieel te vergroten en te beschermen en processen te optimaliseren, van de voorbereiding tot de afsluiting van de deal. Er zijn meer dan 100 functies, waaronder rapporten die de activiteit van bieders en interesseniveaus volgen, uitgebreide documentbeveiligingscontroles en 24/7 ondersteuning door het team. Lees meer over waarom bedrijven zoals Google en wereldwijd opererende banken zich tot Ansarada wenden.
Dit is geen gewone virtuele dataroom. Ansarada maakt gebruik van de kracht van AI en machine learning om risico's en kansen uit te lichten, potentieel te vergroten en te beschermen en processen te opti...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Time Matters maakt juridische facturering, zaakbeheer en meer sneller en eenvoudiger dan ooit.
Voor advocaten die ultieme kracht en flexibiliteit nodig hebben, is Time Matters speciale software voor praktijkbeheer die jou en je medewerkers helpt meer te factureren, meer gedaan te krijgen en beter voor je klanten te zorgen.
Voor advocaten die ultieme kracht en flexibiliteit nodig hebben, is Time Matters speciale software voor praktijkbeheer die jou en je medewerkers helpt meer te factureren, meer gedaan te krijgen en bete...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Gebruiksvriendelijke documentsoftware met aangepaste velden en flexibele rapporten. Prijzen vanaf $ 59/maand/gebruiker. Duizenden gebruikers wereldwijd
Software voor het beheer van juridische documenten van CobbleStone is gekozen door duizenden juridische professionals. Het biedt gebruiksvriendelijke documenttracering, contractopmaak, e-mailwaarschuwingen, taken, contractbeheer, werkstromen, elektronische handtekeningen, dashboards, configureerbare velden, flexibele machtigingen, zoeken naar documenten, in-/uitchecken, rapportage, prijsstelling/kostenberekening, budgetwaarschuwingen, automatisch uitpakken (Word, PDF) en meer. Gehost/SaaS en geïmplementeerde opties. Vanaf $ 59/maand/gebruiker.
Software voor het beheer van juridische documenten van CobbleStone is gekozen door duizenden juridische professionals. Het biedt gebruiksvriendelijke documenttracering, contractopmaak, e-mailwaarschuwi...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
LEAP is een geïntegreerd softwaresysteem voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers dat de efficiëntie en winstgevendheid van kleine advocatenkantoren verbetert.
Als software voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers helpt LEAP individuele en kleine advocatenkantoren om efficiënter, productiever en winstgevender te worden. Advocatenkantoren die LEAP gebruiken, kunnen al hun cliënt- en zaakgerelateerde informatie in één elektronisch bestand beheren en opslaan. Deze informatie is toegankelijk vanaf zowel een desktopcomputer als een mobiel apparaat. Functies zijn onder andere, maar zijn niet beperkt tot automatische tijdregistratie, vooraf geconfigureerde dossiers voor belangrijke rechtsgebieden en automatisering van gegevensinvoer van cliënten en zaken.
Als software voor juridische praktijken en het beheer van juridische dossiers helpt LEAP individuele en kleine advocatenkantoren om efficiënter, productiever en winstgevender te worden. Advocatenkantor...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Document management solution that helps businesses store, organize, convert and share files as well as photos across the organization.
Kofax PaperPort Professional empowers your organization to take control of document management beyond the desktop. With PaperPort Professional, office workers or individual professionals can save time and money with instant access to all documentsanytime, anywhere.
Kofax PaperPort Professional empowers your organization to take control of document management beyond the desktop. With PaperPort Professional, office workers or individual professionals can save time ...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Beheer, deel en werk samen aan zakelijke bestanden. Biedt gedetailleerd beheer van gegevens, op rollen gebaseerde machtigingen en mobiele toegang.
Onehub is een uitstekende manier om zakelijke bestanden te beheren, te delen en eraan samen te werken. Onehub is ontworpen voor zakelijke behoeften en biedt gedetailleerde controle over gegevens, op rollen gebaseerde machtigingen en mobiele toegang. Het Onehub-platform is intuïtief en gebruiksvriendelijk, zodat klanten binnen enkele minuten gecontroleerd documenten kunnen delen. De bewezen oplossing van Onehub wordt gebruikt door meer dan een miljoen gebruikers wereldwijd.
Onehub is een uitstekende manier om zakelijke bestanden te beheren, te delen en eraan samen te werken. Onehub is ontworpen voor zakelijke behoeften en biedt gedetailleerde controle over gegevens, op ro...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Scannen. Classificeren. Automatiseren. Verdelen. Archiveren. Ademero-software helpt je de controle over je documenten te krijgen.
Content Central geeft organisaties zoals die van jou snel en gemakkelijk toegang tot je informatie. Het alles-in-één, browsergebaseerde documentbeheersysteem biedt wat je het belangrijkst vindt: toegang, snelheid, procesautomatisering en beveiliging. Hier zijn enkele korte hoogtepunten van de oplossing: ingebouwde 24-uurs ondersteuning - integreert met Microsoft Office en andere zakelijke toepassingen - duidelijke tarieven - geen modules.
Content Central geeft organisaties zoals die van jou snel en gemakkelijk toegang tot je informatie. Het alles-in-één, browsergebaseerde documentbeheersysteem biedt wat je het belangrijkst vindt: toegan...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
An add-in to Word that uses plain keyboard text to create variables and optional text blocks for document automation.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create complex documents via building blocks or via templates. Call in additional text (from signature blocks and certifications to entire documents) using DropDown Lists reflecting hundreds of your neatly organized clauses. Easy to learn. Easy to teach. 90-day free trial. Cloud version available.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create c...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Met FileCenter kan je je bestanden scannen, ordenen, zoeken en bewerken. Het maakt scannen efficiënter en bestandsorganisatie intuïtiever.
FileCenter is marktleider op het gebied van op Windows gebaseerde documentbeheersoftware voor kleine kantoren tegen lage kosten. Het combineert eenvoudig scannen en bestandsorganisatie met krachtige creatie en bewerking van PDF's. Het omvat ook optische tekenherkenning, zoeken en integratie met cloudservices. Het slaat je bestanden op in het Windows-bestandssysteem en NIET in complexe databases. Functie-voor-functie maakt het zichzelf waar tegen een prijs waar de concurrentie niet tegenop kan. Word lid van de familie van meer dan 50.000 gebruikers. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Je kunt FileCenter bellen.
FileCenter is marktleider op het gebied van op Windows gebaseerde documentbeheersoftware voor kleine kantoren tegen lage kosten. Het combineert eenvoudig scannen en bestandsorganisatie met krachtige cr...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Word LX transforms Microsoft Word into an easy-to-use tool for producing high quality legal documents quickly and efficiently.
Produce accurate, consistent legal documents in Microsoft Word quickly and efficiently and save 49 minutes per user per day! Word LX is a template management system that includes powerful document formatting tools designed specifically for legal professionals. Define and implement brand standards across all of your firm's documents. Quickly access firm branded templates and documents from within Microsoft Word. Simplify document formatting with specialised tools and features.
Produce accurate, consistent legal documents in Microsoft Word quickly and efficiently and save 49 minutes per user per day! Word LX is a template management system that includes powerful document for...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
A cloud-based, lightning fast, highly affordable and intuitive litigation document management platform built for boutique law firms
The Lexbe Litigation Document Management Platform is purpose-built for boutique law firms. Cloud-based, lightning fast and highly affordable, the Lexbe Platform is full-featured, including advanced capabilities like the Uber Index, integrated language translation, near-dupe and TAR delivered via a very simple and intuitive user interface. The Lexbe Legal Document Management Platform is Microsoft, Apple and Android compatible. Over 4000 legal professionals have come to rely on Lexbe.
The Lexbe Litigation Document Management Platform is purpose-built for boutique law firms. Cloud-based, lightning fast and highly affordable, the Lexbe Platform is full-featured, including advanced cap...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Trust-compliant en buitengewoon krachtig.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. De reeks geïntegreerde functies van Soluno brengt al je backend-functies op één plek - het platform is volledig trust-compliant, zonder dat er extra boekhoudpakketten nodig zijn. Soluno is flexibel, schaalbaar en wordt altijd ondersteund door het 5-sterren supportteam. Host in de cloud of op je eigen server; bespaar geld met het op gebruik gebaseerde tariefmodel; en ontvang een gratis conversie van de volledige materiegeschiedenis van je huidige database.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. De reeks geïntegreerde functies van Soluno brengt al je backend-functies op één p...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Software voor documentautomatisering zonder code om je veelgebruikte formulieren en sjabloondocumenten om te zetten in intelligente webformulieren.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen. 1. Maak eerst je vragenlijst (zoals bij Typeform). 2. Laad je sjabloondocumenten en verbind de vragen met je documenten. Voeg logische sprongen, voorwaarden, berekeningen en opmaakspecificaties toe. Voer vervolgens je workflow uit of deel met anderen om voltooide documenten te genereren. Gebruikers besparen 90% aan opmaaktijd. Boek een live demo op de website.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen. 1. Maak eerst je vragenlijst (zoals b...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Legal Files case/matter management software is ideal for corporations, universities, governmental agencies and insurance companies.
Legal Files offers a complete and fully functional document management assembly program as a standard component of its case & matter management application. Fully integrated with Word, Legal Files also offers document assembly. By organizing all your documents, emails, contacts, deadlines, tasks, etc. in one location, Legal Files assures that everyone has access to the most current information. Legal Files is ideal for corporations, universities, government agencies and insurance companies.
Legal Files offers a complete and fully functional document management assembly program as a standard component of its case & matter management application. Fully integrated with Word, Legal Files also...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Cloud based document generation and process automation platform for G Suite.
With Ultradox for G Suite you can automate tedious tasks and create your own enterprise apps without hiring a team of developers. The unique combination of form builder, workflow and template engine allows you to merge, send and print documents, generate websites or send out responsive emails as part of your process. Beside automations that run in the background - like creating and sending out weekly reports - you can also create interactive apps like approval flows and document signing.
With Ultradox for G Suite you can automate tedious tasks and create your own enterprise apps without hiring a team of developers. The unique combination of form builder, workflow and template engine al...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Voor organisaties en advocatenkantoren die permanente en doorlopende functionaliteit voor documentbeheer wensen.
Met NetDocuments kan iedereen in een team op elkaar afgestemd blijven. Je team kan vanuit één interface documenten zoeken, beoordelen en organiseren. In plaats van documenten via e-mail te verzenden zonder beveiliging en controle, zou je ze beter kunnen "delen" met anderen en profiteren van een volledige set uitgebreide functies om je werk te organiseren, beheren en controleren. NetDocuments is een enkelvoudige service voor document- en e-mailbeheer en samenwerking.
Met NetDocuments kan iedereen in een team op elkaar afgestemd blijven. Je team kan vanuit één interface documenten zoeken, beoordelen en organiseren. In plaats van documenten via e-mail te verzenden zo...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documenten indexeren
  • Contractbeheer
  • Zoeken in gehele tekst