Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor vrijwilligerswerk

Software voor vrijwilligerswerk helpt bij het zoeken, rekruteren, coördineren, prioriteren, plannen van en communiceren met vrijwilligers. Andere functies zijn onder andere het registreren van vrijwilligersuren, het koppelen van banen aan vaardigheden, mailfusies en vrijwilligersprofielen. Dit soort software wordt vaak gebruikt door non-profitorganisaties, scholen, musea en ziekenhuizen. Zie ook: software voor verenigingen, fondsenwerving software, event management software, politieke campagne software en ledenadministratie software.

Nederland Lokale producten weergeven

49 resultaten

Aanmeldingstool voor beheerders van groepen en vrijwilligers. Plan vrijwilligers, organiseer evenementen en verzamel geld in één enkele aanmelding.
Aanmeldingstool voor beheerders van groepen en vrijwilligers. Plan vrijwilligers, organiseer evenementen en verzamel geld in één enkele aanmelding. Voorafgaand aan het evenement worden er automatisch herinneringen gestuurd naar vrijwilligers. Honderden beschikbare ontwerpsjablonen, evenals de mogelijkheid om aangepaste thema's te maken. Bulk e-mailuitnodigingen en eenvoudige beheertools. Door de beheerder bepaalde beveiligings- en privacyinstellingen. Ideaal voor scholen, bedrijven, non-profitorganisaties, sportorganisaties, geloofsgebaseerde groepen, hogescholen en persoonlijk gebruik. Meer informatie over SignUpGenius

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over Wild Apricot

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
De complete front- en backoffice voor je club of vereniging: website, ledendatabase, evenementen, forums en nog veel meer.
ClubExpress is de voordelige internetgebaseerde oplossing voor kleinere professionele en brancheorganisaties (25-5000 leden). ClubExpress combineert je verenigingswebsite met de ledendatabase, online aanmeldingen/verlengingen/verlopen van lidmaatschappen, evenementenkalender en registratie, creditcardverwerking, ledengids, commissies, forums, documenten, belangen, arbeidsvoorwaarden, enz. Dit platform maakt gebruik van ultramoderne beveiliging, er is geen reclame en verenigingen houden hun gegevens te allen tijde in eigen bezit. Meer informatie over ClubExpress

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Gratis online oplossingen voor SignUps en vrijwilligersplanning voor non-profitorganisaties, scholen, kerken, teams, bedrijven, en wie dan ook.
Met de gratis online SignUps en coördinatieoplossingen van SignUp.com (voorheen VolunteerSpot) kan je in een handomdraai grote en kleine groepen coördineren, voor van alles. Maak met deze eenvoudige Planning Wizard in enkele minuten vrijwilligerskalenders en organiseer activiteiten en aangepaste thema's. Verzamel bijdragen, stuur waarschuwingen en updates, volg diensturen, post vrijstellingen en meer. Geweldig voor non-profitorganisaties, scholen, competities, geloofsgemeenschappen, bedrijven, universiteiten, en wie dan ook. Er zijn ook premium- en campusplannen beschikbaar. Meer informatie over SignUp.com

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Flipcause biedt optimale volledig geïntegreerde software voor fondsenwerving en betrokkenheid van de gemeenschap voor je non-profitorganisatie.
Flipcause is het eerste volledig geïntegreerde, alles-in-één platform voor fondsenwerving en betrokkenheid van de gemeenschap dat is ontworpen voor kleine non-profitorganisaties. Met een ingebouwde CRM, mobiele app en betalingsverwerking is Flipcause de enige tool die je nodig hebt om donaties, registraties, vrijwilligers, sponsors en peer-to-peer en crowdfunding-campagnes te beheren en te accepteren - allemaal vanuit één enkel cloudgebaseerd dashboard. Naast de lage prijzen voor deze sector wordt elk abonnement geleverd met een toegewijd succesteam en gratis conciërgediensten. Meer informatie over Flipcause

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Little Green Light is een flexibel, cloudgebaseerd platform voor donatiebeheer en fondsenwerving voor groeiende non-profitorganisaties.
Deze alles-in-één software voor donatiebeheer en platform voor fondsenwerving maakt het eenvoudiger om vermogen op te bouwen voor je non-profitorganisatie. Dankzij inzicht in het zware werk dat gemoeid is met donatiebeheer, fondsenwerving en het laten groeien van een non-profitorganisatie, wordt een volledig pakket aan tools geboden tegen een zeer betaalbare prijs. Meer informatie over Little Green Light

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Met de apps van MobileServe kunnen personen en organisaties hun servicewerkzaamheden en sociale impact volgen, verifiëren en nauwkeurig rapporteren.
Met de mobiele en web-apps van MobileServe kunnen individuele gebruikers hun servicewerkzaamheden eenvoudig volgen en verifiëren, terwijl instellingen de beschikking hebben over waardevolle gegevens van hun vrijwilligers. Beheerders hebben toegang tot een dashboard dat realtime geaggregeerde en individuele gegevens over vrijwilligers, hun serviceactiviteiten en economische impact toont. Het dashboard biedt robuuste rapportage, evenementenbeheer en het bijhouden van doelen. Meer informatie over MobileServe

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
VolunteerLocal is een website voor iedereen die vrijwilligers moet organiseren, beheren, plannen en met hen communiceren.
VolunteerLocal is de gemakkelijkste manier om vrijwilligers te organiseren, beheren, plannen en met hen te communiceren. Dit platform biedt zowel een volledig functionele gratis dienst (zonder advertenties) als betaalde versies met geavanceerde functionaliteiten. Ongeacht of je slechts een dozijn of enkele duizenden vrijwilligers nodig hebt, dit systeem maakt je werk eenvoudiger. Je vrijwilliger maakt op één enkele pagina een ploegenselectie en hoeft nooit een account aan te maken. Je vrijwilligers waarderen dat je het zo eenvoudig hebt gemaakt, daarom noemt dit platform het "tevreden vrijwilligers". Meer informatie over VolunteerLocal

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
YourMembership biedt betaalbare, alles-in-één software voor ledenbeheer, en is ontworpen voor kleine tot middelgrote verenigingen en non-profitorganisaties.
YourMembership helpt verenigingen, non-profitorganisaties en andere op leden gebaseerde organisaties om meer waarde aan hun leden te leveren en tegelijkertijd administratieve processen te stroomlijnen. De cloudgebaseerde lidmaatschapsbeheersoftware is ontworpen voor kleine tot middelgrote organisaties en biedt een uitgebreide oplossing, waaronder: lidmaatschapsbeheer, evenementenbeheer, e-commerce, betalingen, e-mailmarketing, online community, geavanceerde dashboards en meer! Meer informatie over YourMembership

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerd platform voor het beheren van inzendingen/toepassingen, en elke vorm van digitale content te accepteren en beoordelen. Intuïtief en aanpasbaar.
Stroomlijn je indienings- of aanvraagproces met cloudgebaseerde software van Submittable. Accepteer, beoordeel en beslis over elke vorm van digitale content met de alles-in-één oplossing voor inzendingen. De perfecte tool voor organisaties die subsidies verlenen, merk- en contentbeheerders, coördinatoren van studiebeursprogramma's, uitgevers en meer. Submittable kan moeiteloos worden aangepast aan de manier waarop JIJ wilt werken. Meer informatie over Submittable

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Je kunt je eigen aanmeldingslijsten samenstellen voor vrijwel elk denkbaar scenario waarin je mensen moet coördineren voor verschillende verplichtingen.
ClubRunner is een bekroond platform voor lidmaatschapsbeheer en communicatie dat wereldwijd al honderdduizenden mensen heeft ondersteund. Je kunt je club beter organiseren, je communicatie verbeteren en mensen in staat stellen om verbinding te maken, online te communiceren en samen te werken aan hogere doelen. ClubRunner heeft momenteel klanten in meer dan 30 landen wereldwijd en biedt zijn software aan in meerdere talen. Meer informatie over ClubRunner

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Je krijgt alle functionaliteit die je nodig hebt, plus webpagina's voor donaties en ingebouwde e-mailmarketing.
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Kies de add-on-opties die je nodig hebt, inclusief lidmaatschappen, casusbeheer, subsidiebeheer en meer om een oplossing te creëren die precies is afgestemd op je behoeften. Sumac biedt ook webpagina's voor donaties, ingebouwde marketingtools voor e-mail en het kan worden geïntegreerd met je boekhoudsoftware. Als je unieke programma's en services beheert, heeft Sumac een aangepaste add-on die wordt geconfigureerd om precies aan je behoeften te voldoen, Meer informatie over Sumac

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Software die de bestuurservaring vereenvoudigt door vrijwilligers te verbinden en communicatie te automatiseren. En ja, Boardable is betaalbaar.
Boardable is beschikbaar vanaf slechts $ 49 per maand en biedt een betaalbare, gebruiksvriendelijke tool voor bestuursmanagement die is ontworpen om non-profitorganisaties over de hele wereld te ondersteunen. Ontdek Boardable met een gratis proefversie (geen creditcard nodig) of een live demonstratie. Boardable werd opgericht door non-profitoprichters om non-profitorganisaties, hun besturen en hun vrijwilligers te ondersteunen. Boardable integreert met je bestaande tools, automatiseert routinetaken en centraliseert alle bestuursactiviteiten op één plek. Meer informatie over Boardable

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
iMIS is een oplossing voor non-profit-, verenigings-, vakbonds- en lidmaatschapsbeheer in de cloud.
iMIS is een oplossing voor non-profit-, verenigings-, vakbonds- en lidmaatschapsbeheer in de cloud. iMIS Cloud biedt de allernieuwste technologie, waaronder een krachtige API met honderden bewezen integraties, een ingebouwde betrokkenheidsscoringsengine, dynamische dashboards, een optionele web-CMS (content management system, inhoudsbeheersysteem) en alle functies die je nodig hebt om je organisatie te beheren. Meer informatie over iMIS

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Bevorder vrijwilligerskansen, registreer vrijwilligers, houd hun uren bij, communiceer en rapporteer over hun activiteiten.
Get Connected is voor organisaties die een eenvoudige manier willen om de hun vrijwilligers te beheren, betrokken te maken en hun impact te vergroten. Sinds 2009 hebben ze duizenden organisaties geholpen zoals United Way, Habitat for Humanity en Humane Society om 8 miljoen uur aan vrijwilligerswerk te leveren en bijna $ 200 miljoen aan maatschappelijke impact. Lees meer over hun betrokkenheid bij lokale gemeenschappen en hoe zij je vrijwilligersprogramma kunnen helpen door hun website te bezoeken en een korte, gratis demo van Get Connected te krijgen. Meer informatie over Get Connected

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
MoneyMinder is ontworpen voor penningmeesters die als vrijwilliger werken en helpt je om ook zonder ervaring je boeken snel en eenvoudig te beheren.
Je kunt financiële transacties invoeren, bankrekeningen afstemmen en budgetten snel en nauwkeurig volgen. Gespecialiseerde rapporten zijn beschikbaar met één muisklik. Log altijd en overal in via een internetverbinding. Beheer mensen (wie/wat ze verschuldigd zijn of betaald hebben), vrijwilligerstijd en donaties. Draag verantwoordelijkheden moeiteloos over van de ene penningmeester naar de andere. Het is ideaal voor oudergroepen, sportteams, boosterclubs, verenigingen van huiseigenaren, servicegroepen, netwerkgroepen, kerken, en meer. Meer informatie over MoneyMinder

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Stroomlijnen van evenementenpersoneel en dagelijks vrijwilligerswerkbeheer.
De alles-in-één oplossing voor personeelsbeheer van evenementenpersoneel en dagelijks vrijwilligersbeheer van InitLive biedt toonaangevende efficiëntie. De oplossing van InitLive stroomlijnt werving, planning en detailhandel-tijdbeheer voor organisaties en non-profitorganisaties van elke omvang. Meer informatie over Bloomerang Volunteer

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Vrijwilligers verwachten niets in ruil voor hun inspanningen. Geef ze het onverwachte geschenk van het gemak van GovPilot.
Je gemeenschap zit vol met barmhartige Samaritanen die hun tijd en middelen willen doneren aan het teruggeven. Volg en beheer ze allemaal met GovPilot. Digitale vrijwilligerstoepassingen en geautomatiseerde workflows helpen je bij het verzamelen, verwerken en organiseren van informatie. Meer informatie over GovPilot

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die voortgang biedt door fondsenwerving, teambetrokkenheid en meer.
EverTrue is een toonaangevend voortgangssoftwareplatform dat fondsenwervingactiviteiten bij onderwijsinstellingen ondersteunt. EverTrue, dat wordt aangedreven door institutionele gegevens en inzichten van derden, biedt gestroomlijnde toegang tot donateursgegevens om voortgangsbureaus te helpen kiezers effectiever betrokken te maken en het giftpotentieel te maximaliseren. Het EverTrue-platform verbetert de resultaten voor het hele voortgangsteam via gerichte producten voor alumnirelaties, jaarlijkse giften, prospectonderzoek en giftmedewerkers. Meer informatie over EverTrue

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Managers: Maak een eerlijke vloerplanning en willig alle verzoeken binnen enkele minuten in. Niets te installeren. Pure cloud computing.
Makelaars en managers: Het is tijd om je vloer-/telefoonplanning te maken en iedereen heeft een andere voorkeur. Maak een eerlijke en evenwichtige planning in enkele minuten. Inclusief verlofaanvragen, feestdagen, vakanties, automatische en handmatige planning, bewerken, onbeperkte diensten, één of meer per dienst, meer dan 99 werknemers. Online bekijken, afdrukken, e-mails, rapporten, meerdere locaties, exporteren, aangepaste evenementen, volledige ondersteuning. Gratis uit te proberen. Geen creditcard vereist. $ 12/maand of $ 10/maand vooruitbetaald. Lees de beoordelingen over Realtor. Meer informatie over Floor Schedule

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Online registratietool die is ontworpen door planners voor planners - congresregistratie, vrijwilligersbeheer en nog veel meer.
Online registratietool die is ontworpen door planners voor planners - vrijwilligersmanagementsysteem, algemeen ticketingsysteem, congresregistratie, tourbeheer en nog veel meer. TRS is geïntegreerd met Salesforce, Verified Volunteer Background Checks, Queue It, ATS-scanners en andere. Gratis testaccount is beschikbaar. Meer informatie over TRS

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
POINT is een alles-in-één gratis platform voor vrijwilligersbeheer voor lokale non-profitorganisaties. Denk aan een combinatie van Eventbrite en Salesforce, maar dan voor vrijwilligers.
De app van POINT en het cloudgebaseerde dashboard voor vrijwilligersbeheer biedt een eenvoudig systeem waarmee je organisatie vrijwilligers kan beheren. Met POINT heb je slechts één systeem nodig, van aanmelding tot rapportage. Denk aan een combinatie van Eventbrite en Salesforce, maar dan voor vrijwilligersbeheer. 
 POINT is ontworpen met samenwerkingsfuncties, zodat je kunt coördineren met de organisaties die jou ondersteunen. Bedrijven, scholen en gemeenschapsorganisaties kunnen gebruik maken van hetzelfde volledige pakket moderne beheercapaciteiten. Meer informatie over POINT

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Giveffect is alles-in-één non-profitsoftware met uitgebreide tools voor het beheer van vrijwilligers die zijn geïntegreerd in de non-profit CRM van dit platform.
Giveffect, ideaal voor middelgrote tot grote non-profitorganisaties, is alles-in-één non-profitsoftware die robuuste functionaliteit voor vrijwilligersbeheer biedt. Vrijwilligersdiensten, uren en contactgegevens worden naadloos geïntegreerd in dit CRM-systeem en bieden een uitgebreid overzicht van je doelgroep. Dankzij functies voor het plannen en bijhouden van vrijwilligers, een mobiele incheckkiosk voor vrijwilligers en het bijhouden van conversies van vrijwilligers naar donateurs, consolideert Giveffect je non-profitactiviteiten en elimineert het de handmatige gegevensinvoer. Meer informatie over Giveffect

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Een wereldwijd toonaangevend platform voor digitaal vrijwilligers- en personeelsbeheer voor het stroomlijnen van end-to-end personeelsbeheer.
Ontvang een gratis demo van het populaire vrijwilligersbeheerplatform van Rosterfy. Rosterfy, gebruikt door meer dan 1 miljoen vrijwilligers en medewerkers, helpt je bij het automatiseren van je personeelsbeheer op het gebied van werving, screening, planning, communicatie en training om je vrijwilligers beter te betrekken en te behouden. De schaalbare technologie stroomlijnt het voorheen handmatige proces van personeelsbeheer voor organisaties in alle soorten en maten. Meer informatie over Rosterfy

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Organisaties van elke omvang die op zoek zijn naar een cloudoplossing om hun missie te beheren.
Nonprofit Cloud verbindt alle functies van je organisatie op één geïntegreerd platform, waardoor je digitaalgericht wordt en het bereik en de impact van je organisatie vergroot. Verenig je teams voor fondsenwerving, programmabeheer, marketing en subsidies om ervaringen te leveren die de verwachtingen van de huidige digitale belanghebbenden overtreffen en veranderingen en impact van het volgende niveau stimuleren. Meer informatie over Salesforce.org Nonprofit Cloud

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden