615 resultaten
Waarom Capterra gratis is
ClickUp is een toonaangevende tool voor taakbeheer met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken. Meer informatie over ClickUp
Met functies zoals taken, subtaken, herinneringen, taakprioriteiten, urenregistratie, aangepaste weergaven, doelen, afhankelijkheden en aangepaste statussen, heeft ClickUp alles wat je nodig hebt om taken te beheren voor elk project of team. ClickUp is de perfecte tool voor taakbeheer die al je taakbehoeften samenbrengt in één app en wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber. ClickUp is ontworpen voor persoonlijk gebruik en teams van elke omvang en uit elke sector, en is een onmisbare tool voor taakbeheer. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
monday.com, intuïtieve software voor taakbeheer, helpt teams beter en efficiënter samen te werken om taken op tijd af te ronden. Meer informatie over monday.com
monday.com is intuïtieve software voor taakbeheer en helpt teams om beter samen te werken vanaf elke locatie en taken in recordtijd te voltooien. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit betekenen een snelle instap voor je team met de mogelijkheid om op je eigen manier prioriteiten te stellen, taken toe te wijzen en ze te volgen. Met krachtige productiviteitsfuncties zoals dashboards, kalenderweergave, meldingen van vervaldatums en automatiseringen kan je team veel meer bereiken in minder tijd. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
awork biedt automatisch projectmanagement voor teams. Bundel je taken in lijsten, kanbanborden en Gantt-diagrammen, incl. urenregistratie. Meer informatie over awork
awork is automatisch projectmanagement voor teams. Het bundelt je taken in lijsten, Kanbanborden en Gantt-diagrammen. Beheer taken onderweg met de awork-app, vanuit Slack en via de Google Assistent. Voeg aangepaste taakweergaven toe aan het flexibele dashboard en deel ze met je team. awork wordt geleverd met een takenbundelbibliotheek, teamplanner en geïntegreerde urenregistratie. Als het eerste AVG-compliante alternatief uit Duitsland houdt awork providers uit Silicon Valley bij en zet het tegelijkertijd nieuwe benchmarks op. Meer informatie over awork

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor taakbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Task management is straightforward with ProWorkflow, which offers built-in reporting, oodles of templates, and clear task visibility. Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow makes task management easy. ProWorkflow gives project owners full visibility over tasks, personnel, and timelines, allowing easy allocation of resources and assets. Customize your task categories, view team workloads, access templates, and enjoy comprehensive standard and customer reporting tools. With free onboarding and world-class customer support, the choice to switch is simple. Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Visueel foutenvolgsysteem. Het werkt hetzelfde als plaknotities, maar dan op een website. Leg feedback van klanten vast, los problemen op en beheer projecten op een visuele manier. Meer informatie over BugHerd
BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites. Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten direct op een pagina te volgen. Geliefd bij duizenden geweldige teams over de hele wereld om projecten op het internet te beheren. De browserextensie en zijbalk van BugHerd verzendt volledige en contextuele informatie van de feedback of ingediende bug (inclusief schermopnames, browser, OS- en CSS-selectorgegevens) die volledig kan worden beheerd via het kanban-bord voor project- en taakbeheer. Meer informatie over BugHerd

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Agile - Scrum en Kanban - projectmanagementsoftware. Eenvoudig te leren, gemakkelijk te gebruiken en ontzettend mooi! Meer informatie over Alefbrain
Agile - Scrum en Kanban - projectmanagementsoftware. Eenvoudig te leren, gemakkelijk te gebruiken en ontzettend mooi! Breng structuur aan in je dagelijkse werk, motiveer je medewerkers en bewaar de kennis op de projectspecifieke wiki-pagina's. Meer informatie over Alefbrain

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Bitrix24 is een gratis oplossing voor teamtaken en projectmanagement die door meer dan 8 miljoen teams wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar de beste gratis software voor het beheren van teamtaken? Je zult onder de indruk zijn van Bitrix24. Ja, je krijgt gratis een onbeperkt aantal teams en gratis een onbeperkt aantal taken. Nog niet voldoende onder de indruk? Het platform heeft ook gratis tijdregistratie, subtaken, taaksjablonen en taakrollen. Wil je nog meer? OK, je krijgt ook nog Gantt-diagrammen, gedeelde agenda's, taakdelegatie, taakrapporten en supervisorweergave. Wil je supereenvoudig taakbeheer voor teams? Dat kun je krijgen. Ben je een grote gebruiker? Geen probleem. 8 miljoen teams gebruiken Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Teamhood is een visuele tool voor taakbeheer waarmee teams slimme plannen kunnen maken, op afstand kunnen samenwerken en de levering van resultaten kunnen beheren. Meer informatie over Teamhood
Teamhood is een visuele tool voor taakbeheer waarmee teams slimme plannen kunnen maken, op afstand kunnen samenwerken en de levering van resultaten kunnen beheren. Teamhood biedt geavanceerde Kanbanborden, Gantt-diagrammen, tijdlijn-, lijst- en werklastweergaven - een keuze voor elk team of elke bedrijfscase. Bovendien maakt Teamhood, dankzij de verbonden structuur van de borden, het efficiënt delen en beheren van werkitems tussen teams mogelijk en synchroniseert het zo de samenwerking tussen teams. Meer informatie over Teamhood

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Beheer je taken met de taakbeheersoftware van EngageBay en zorg ervoor dat je team nooit een vervolgactie over het hoofd ziet. Meer informatie over EngageBay
EngageBay biedt een eenvoudige en effectieve tool voor het toewijzen en beheren van taken tussen je marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams. Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden creëren en toewijzen, en controleren of zij de toegewezen taken voor de dag hebben voltooid. Stel prioriteitsniveaus in en verstuur e-mailmeldingen voor taken die uitgevoerd moeten worden. Automatiseer het taaktoewijzingsproces en vermijd het gedoe van handmatige toewijzingen. Controleer de voortgang om ervoor te zorgen dat er tijdig aan taken wordt gewerkt. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Meer informatie over Shortcut
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Clubhouse wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om aan een modern softwareproject te werken, maar is niet opgevuld met functies die je nooit zult gebruiken. Bekijk hoe realistisch je deadlines zijn met voortgangsregistratie en voorspellende analyses. Beschikbare integraties verminderen de proceskosten en automatiseren repetitieve taken: GitHub, Slack, Zapier, Dropbox, Drive, Box en meer… Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over Shortcut

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
4myRollout helpt hotels, restaurants en detailhandelmerken de consistentie te behouden door implementatietaken op alle locaties te beheren. Meer informatie over Pacer
4myRollout helpt hotels, restaurants en detailhandelmerken om consistent te blijven. Wanneer je een nieuw initiatief hebt waarbij elke locatie een reeks taken moet voltooien, biedt 4myRollout alle belanghebbenden een eenvoudige aanpak om op koers te blijven. Locatieleiders hebben één plek om te weten wat er moet gebeuren en wanneer. Projectmanagers kunnen eenvoudig taken toewijzen, bewerken of toevoegen aan locaties gedurende de levenscyclus van het project. Realtime rapportage geeft Brand Leaders vertrouwen in het succes van de implementatie. Meer informatie over Pacer

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Jira is de taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
ActiveCollab is software die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg grip op je echte werk! Meer informatie over ActiveCollab
Je kunt taken gebruiken om je werk te organiseren in ActiveCollab. Op deze manier richt je je op wat echt belangrijk is, stel je verschillende prioriteiten, genereer je verschillende soorten rapporten en geniet je van een samenwerkingsomgeving. Je kunt ook alle updates bekijken zodra deze zich voordoen en stabiele voortgang van al je projecten mogelijk maken. Taakdependencies en automatische herplanning brengen je projectmanagementvaardigheden naar een geheel nieuw niveau. Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer. Meer informatie over Nifty
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Meer informatie over Nifty

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Samenwerkingsplatform ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taakbeheer. Meer informatie over Rooftop
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Het is gebouwd rond de volgende 3 pijlers: - inboxbeheer: het beheren van e-mails kan een vervelende taak zijn. Rooftop helpt je bij het eenvoudig classificeren, verwerken en ophalen van e-mails; - samenwerking: Rooftop is ontworpen om het voor teams mogelijk te maken om samen te werken aan e-mails en taken; - taakbeheer: beheer al je taken en projecten in Rooftop. Je kunt allerlei soorten workflows en verkooppijplijnen bouwen. Meer informatie over Rooftop

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor taakbeheer voor bedrijfsbrede teams. Het omvat geavanceerde beveiliging en volledige schaalbaarheid. Project-, product- en programmamanagers kunnen vooral profiteren van de functies met één klik voor Gantt-diagrammen, Kanbanborden, eenvoudig te gebruiken rapportage en geautomatiseerde taaktoewijzing en het delen van bestanden. De meer op maat gemaakte oplossingen zijn Wrike voor marketeers en Wrike voor professionele diensten, met elk sectorspecifieke sjablonen, workflows en functies. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden. Meer informatie over Todoist
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
Samepage is een bekroonde online taakbeheer- en samenwerkingssoftware die is ontworpen om de takenlijsten van je team op één lijn te houden met de rest van je projectmiddelen. De voortgang van taken wordt in realtime weergegeven op elk apparaat, taken kunnen worden toegewezen aan ieder aantal personen en ze zijn voorzien van ingebouwde herhalingen, deadlines en herinneringen. Deel taken samen met bestanden, video's, kaarten, teamchats en meer, of integreer Samepage met meer dan 100 apps zoals Slack, Dropbox, Freshdesk en Twitter zodat ze automatisch taken kunnen aanmaken. Meer informatie over Samepage

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Notion is taakbeheersoftware die je notities, taken en wiki in één tool aan elkaar koppelt. Meer informatie over Notion
Notion is taakbeheersoftware die je notities, taken en wiki in één tool aan elkaar koppelt. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
"De software van Agile CRM beheert projecten effectief met een gestroomlijnd hulpprogramma voor projectmanagement. Het is eenvoudig om taken te beheren tussen je verkoop- en marketingteams. De projectmanagementsoftware omvat verschillende opties om de status van je projecten te controleren en volgen. " Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Taakmanagers gebruiken productboard om iedereen af te stemmen op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over Productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over Productboard

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Profit.co is een ideaal platform om taakbeheer voor je hele organisatie uit te rollen. Stem taken af op bedrijfsdoelen. Meer informatie over Profit.co
Profit.co is een ideaal platform om taakbeheer voor je hele organisatie uit te rollen. Verbeter de teamproductiviteit en samenwerking door de doelstellingen, plannen, taken, bestanden, checklists en meer van je team in één gedeelde ruimte samen te brengen. Het vermogen om taken af te stemmen op de doelstellingen (OKR's) van het bedrijf kan de uitvoering over de hele linie verbeteren. Checklists maken het gemakkelijk voor gebruikers om te controleren voordat ze taken als "voltooid" markeren. Het innovatieve idee van de "bordsnelheid" helpt bij het meten van de productiviteit. Meer informatie over Profit.co

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Software voor taakbeheer en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers. Meer informatie over Monitask
Functies voor taakbeheer van Monitask die de productiviteit, efficiëntie en verantwoording binnen je team zullen verhogen. Teambeheer, taaktoewijzing op afstand en capaciteiten voor urenregistratie houden teams gericht op hun taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Snelle ontwerpbeoordeling met snelle, visuele feedback zodat iedereen op dezelfde golflengte zit. Meer informatie over Volley
Met Volley kun je snel en moeiteloos feedback vastleggen op elke website, zelfs op staging-sites. Met behulp van de browserextensie kun je notities en feedback achterlaten over specifieke ontwerpfuncties en bijlagen toevoegen. Volley maakt pixel-perfecte schermopnames als onderdeel van de feedback, waardoor alle opmerkingen beter worden begrepen. Geen heen en weer sturen van e-mail meer. Notities worden afgeleverd aan de geselecteerde werkruimte en kunnen ook automatisch worden verzonden naar Trello of Jira. Meer informatie over Volley

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
De workflows van bob helpen bij het in kaart brengen van heldere processen, herinneren mensen aan aankomende projecten en houden realtime vooruitgang bij. Meer informatie over bob
De workflows van bob helpen bij het in kaart brengen van heldere processen, herinneren mensen aan aankomende projecten en houden realtime vooruitgang bij. Geen knelpunten en geen verwarring meer. De toolkit voor managers regelt al het organiseren en herinneren, zodat jij je niet druk hoeft te maken over de kleine dingen. bob is de ideale oplossing voor bedrijven met meer dan 80 medewerkers. Meer informatie over bob

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Bedrijven kunnen van alles plannen, organiseren en volgen: taken, klanten, projecten en functies ... Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel taakbeheer. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. Meer informatie over Metatask
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Meer informatie over Metatask

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Eén geïntegreerd platform met de tools die je nodig hebt om reguliere taken succesvol te beheren. Meer informatie over Gluu
Gluu helpt bedrijven om complexiteit onder controle te krijgen voordat het ten koste gaat van de groei. Met Gluu krijgt elke medewerker één interface voor de juiste taken en instructies op het juiste moment. Hierdoor kun je nieuwe systemen voor elk nieuw bedrijfsproces voorkomen, zodat je tijd en energie kunt vrijmaken voor groei. Gluu combineert alle bewegende delen van taakbeheer. Binnen enkele minuten kun je een stroom in kaart brengen, taken toevoegen en deze laten voltooien door frontlijnpersoneel via native Android- en iOS-apps. Meer informatie over Gluu

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Nederland Lokaal product
Koppel taakbeheer aan project- en resourceplanning, budgettering, urenregistratie en facturering in één enkel Google Material Design platform. Meer informatie over VOGSY
Gebruikers van Google Workspace maken gebruik van VOGSY om taakbeheer te koppelen aan project- en resourcemanagement, budgetten, urenstaten, facturering en rapportage in een vertrouwd Google-platform. Gebruik een taaktimer die automatisch urenstaten, projectbudgetten en marges bijwerkt. Met Gmail-integratie kun je taken creëren, toewijzen en uitvoeren vanuit je inbox. Organiseer taken op status of vervaldatum in Kanban-weergaven, volg ze in één oogopslag in Gantt-diagrammen, werk in realtime samen en wees productiever met VOGSY. Meer informatie over VOGSY

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
SpiraPlan is een turn-key Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen dat je helpt bij het plannen, beheren en traceren van al je programma's en resources. Meer informatie over SpiraPlan
SpiraPlan is de Agile programmabeheertool voor ondernemingen waarmee je je projecten, programma's, portfolio's en resources synchroniseert om ervoor te zorgen dat de juiste mensen het juiste werk doen om je doelen te bereiken. Met SpiraPlan kun je je taken, vereisten, problemen, risico's en code snel en eenvoudig beheren. SpiraPlan bevat een robuust taakbeheersysteem waarmee gebruikers taken kunnen definiëren, in soorten kunnen categoriseren, op map kunnen ordenen, aan teamleden kunnen toewijzen en de voortgang tot voltooiing kunnen volgen. Meer informatie over SpiraPlan

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Een pakket met meer dan 210 Mac-apps die de productiviteit van je bedrijf helpen te verbeteren. Meer informatie over SetApp
Het is een Mac-platform dat meer dan 210 apps biedt voor bedrijven van elke omvang. Krijg meer taken sneller gedaan met één abonnement. Laat Setapp je team naar de juiste tools leiden. Concentreer je op de efficiëntie en haal alles uit je dromen. Het kan gebeuren. En het zal gebeuren met Setapp. Setapp for Teams biedt een volledige softwarecatalogus in één abonnement dat hetzelfde kost als je zou betalen voor vrijwel elke app uit de bibliotheek. Meer informatie over SetApp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Proces Bliss: Een eenvoudig, krachtig platform voor het beheren van herhaalbare teamworkflows en taakbeheer, met ingebouwde procesverbetering. Meer informatie over Process Bliss
Process Bliss elimineert de chaos van het runnen van een bedrijf, waardoor teams het elke keer weer goed kunnen doen. Met Process Bliss kun je eenvoudige maar krachtige werkstroomprocessen creëren, die overgaan in checklist-uitvoering van bedrijfstaken. Bedrijfswerkzaamheden zijn gemakkelijk te bekijken om succes en kansen bij te houden voor procesverbetering. Je runt je bedrijf op één plek, het is gemakkelijk te delen en je hebt een volledig auditspoor van alles wat er gebeurt. Boek een gratis demo voor je proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over Process Bliss

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
De taakbeheertool van Proteus combineert het binnenhalen van opdrachten, middelenbeheer, projectmanagement en projectfinanciën in één overzicht. Meer informatie over Proteus
Proteus is een goedkoop taakbeheersysteem dat door energiedeskundigen is gebouwd voor bedrijven in de energiesector. Proteus combineert het binnenhalen van opdrachten, middelenbeheer, projectmanagement, samenwerking, projectfinanciën en business intelligence in één geïntegreerde oplossing. Proteus beheert taken om de winst te verhogen en overschrijdingen te voorkomen, wat cruciaal is om concurrerend te blijven in een omgeving met een lage marge. Werk sneller, haal meer klanten binnen, lever meer projecten af en houd je werk simpel. Meer informatie over Proteus

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Teamgebaseerde taakbeheerder voor actieregisters die je niet in de steek laat. Beheer moeiteloos en veilig meerdere projecten en klanten. Meer informatie over ActionR
ActionR is de teamgebaseerde taakbeheerder voor actieregisters die je niet in de steek laat. Beheer moeiteloos en veilig meerdere projecten en klanten vanuit één database. Draait in je browservenster of op je mobiele apparaat, zodat je buiten de grenzen kunt beheren. Meer informatie over ActionR

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Hubstaff Tasks is een geautomatiseerde tool voor team- en projectmanagement die is ontworpen met flexibiliteit in gedachten. Blijf op de goede weg met sprints en taken. Meer informatie over Hubstaff Tasks
Blijf op schema en krijg meer gedaan met gerichte sprints, gedetailleerde taken en visuele kanban-achtige workflows die je processen automatiseren. Combineer het met tijdregistratie van Hubstaff voor een gestroomlijnde bedrijfsvoering. Meer informatie over Hubstaff Tasks

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Met Basaas kun je alle apps in één oplossing verbinden en de productiviteit verhogen. Start vandaag nog een revolutie in de manier waarop je werkt. Het is gratis. Meer informatie over Basaas
Met Basaas kun je alle toonaangevende oplossingen voor taak- en projectmanagement en je productiviteits- en samenwerkingstools op één plek voor alle bedrijfstaken integreren. Verbind Asana, Jira, ClickUp en Meistertask en meer met een uniforme en goed georganiseerde taakoplossing. Je kunt de dagelijkse routines voor alle werknemers vereenvoudigen en je teams op afstand eenvoudig organiseren. Beheer al je projecten in één oplossing en krijg ook verbeterde inzichten in de werklast. Meer informatie over Basaas

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Project- en portfolio-managementtool die financiën, programma's, urenstaten, werkstromen en middelen beheert en controleert. Meer informatie over PowerSteering
PowerSteering van Upland Software combineert de robuuste functionaliteit voor PPM (Project- en Portfolio Management) die door wereldwijde organisaties wordt vereist met de lage kosten en snelheid van cloud-levering en een ongeëvenaard niveau van flexibiliteit. Eenvoudig te gebruiken en te beheren, en het maakt het top-down programma- en portfoliomanagement mogelijk zonder gedetailleerde taak- en resourcetracking en biedt toonaangevende analytische en financiële trackingcapaciteiten. Meer informatie over PowerSteering

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Bedrijven vertrouwen erop dat Tekmon met één druk op de knop honderden of duizenden ontvangers bereikt voor bedrijfsupdates of noodsituaties. Meer informatie over Tekmon
Het is een enorme uitdaging om je mensen continu op de hoogte houden van operationele veranderingen of kritieke gebeurtenissen. Tekmon is een cloudgebaseerd systeem dat eenrichtings- en tweerichtingscommunicatie van kritieke informatie ondersteunt naar zowel individuen als groepen. Het systeem is ontworpen om informatie over te brengen via meerdere soorten apparaten tegelijk, zoals spraak, sms, WhatsApp, e-mail en fax. De verspreiding van meldingen gaat verder naar alternatieve apparaten, totdat de ontvanger de ontvangst bevestigt. Meer informatie over Tekmon

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Meer dan 1.000.000 teams gebruiken Trello wereldwijd als een taakbeheertool om vanaf elk apparaat doelen te plannen, organiseren en realiseren.
Tools vieren zelden het traject dat teams ondernemen om taken aan te pakken en hun doelen te bereiken, maar Trello doet dat wel door beloning en gemak toe te voegen aan het taakbeheerproces. Teams kunnen hun prestaties vieren met leuke en flexibele functies die intuïtief en eenvoudig zijn en een persoonlijk element stimuleren. Teams kunnen informatie transparant opslaan en volgen, betere vergaderingen organiseren en repetitieve taken automatiseren met een intuïtieve interface die het voor iedereen gemakkelijk maakt om te onboarden, allemaal vanaf hetzelfde platform. Meer informatie over Trello

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken

Kopersgids voor Taakmanagement software

Wat is taakbeheer software?

Taakbeheer is een essentieel onderdeel van projectbeheer dat bedrijven helpt een project te segmenteren in geassocieerde en opeenvolgende taken. Elke taak wordt individueel gepland, gedistribueerd, gepland en gecontroleerd. Taakbeheer software helpt teams samen te werken met behulp van functies zoals taakplanning, voortgangsrapportage en urenregistratie. Het helpt gebruikers bij het bijhouden van de tijd die ze aan elke taak besteden en helpt de belanghebbenden om hun projectdeadlines te halen. Extra functies van het taakbeheer systeem zijn onder meer budgetplanning, e-mailsynchronisatie, to-do-lijsten en taakherinneringen.

De voordelen van taakbeheer software

Taakbeheer software helpt bedrijven hun projectlevenscyclus te stroomlijnen, de mogelijkheden van plotselinge obstakels te minimaliseren en teamoverschrijdende communicatie en samenwerking te vereenvoudigen; dit alles bespaart bedrijven tijd en geld.

Specifieke voordelen omvatten:

  • Verbeterde productiviteit: een taakbeheer tool stelt projectmanagers in staat projecten op te delen in taken en subtaken. Elke taak kan worden toegewezen aan een specifiek individu of team en heeft een unieke set van doelen, KPI's en mijlpalen. Elk teamlid krijgt specifieke taken en verantwoordelijkheden toegewezen.
  • Geoptimaliseerd werkstroombeheer: een taakbeheer tool stelt bedrijven in staat de hele levensduur van een project te analyseren om knelpunten en tijdrovende activiteiten te identificeren die speciale aandacht nodig hebben. Dit helpt managers bij het stellen van prioriteiten en het plannen van taken, maar ook bij het efficiënt ontwerpen van de algemene projectstrategie voor een soepele uitvoering.

Algemene functies van taakbeheer software

  • Waarschuwingen/mededelingen: het volgen van de belangrijkste mijlpalen en informeren van belanghebbenden over nieuwe opdrachten, updates, fouten en prestaties.
  • Bewerken/bijwerken van taken: het bewerken en bijwerken van een taak op basis van de behoefte van het project of de beschikbaarheid van middelen.
  • Volgen van de voortgang van taken: het bijhouden van de voortgang van de taken gedurende de gehele levenscyclus en het in de gaten houden van de belangrijkste prestatie-indicatoren.
  • Plannen van taken: het plannen en toewijzen van taken aan individuen of teams. Dit omvat het instellen van een startdatum en een deadline bij het aanmaken van een taak.
  • Task tagging: het aanmaken van tags en labels voor taken en subtaken om ze te organiseren en te categoriseren, context toe te voegen en taakgerelateerde informatie te verzamelen.
  • Subtaken aanmaken: het opsplitsen van taken in kleinere, werkbare subtaken om taken op microniveau uit te voeren en te beheren.
  • Terugkerend taakbeheer: het creëren van taken en gebeurtenissen die worden herhaald op een specifieke tijd en dag gedurende een week, maand of jaar. Zo wordt voorkomen dat bedrijven overtollig werk opnieuw inplannen.
  • Tijdregistratie: het bijhouden van de collectieve tijd die alle belanghebbenden besteden aan de aan hen toegewezen taken.

Overwegingen bij de aankoop van taakbeheer software

  • Zakelijke behoeften: taakbeheer software biedt over het algemeen een verscheidenheid aan abonnementsmogelijkheden, van basis tot geavanceerd. De abonnementskosten nemen toe naarmate er meer functies worden toegevoegd. Bedrijven dienen hun belangrijkste functie-eisen te evalueren, prijsplannen voor meerdere producten te vergelijken en een product te kiezen dat zowel aan hun eisen als aan hun budget voldoet.
  • Marktspecifieke software: als het bedrijf handelt in een nichemarkt zoals de gezondheidszorg, marketing, logistiek of de bouw, kan er een taakbeheer systeem overwogen worden dat specifiek voor de specifieke markt(en) is ontworpen. Deze oplossingen helpen om taken te beheren en te rapporteren volgens de specifieke wettelijke vereisten en de naleving ervan, zonder extra kosten. (Raadpleeg dit Capterra-artikel over HIPAA-conforme projectmanagementoplossingen als voorbeeld).
  • AI en chatbots zijn de volgende grote ontwikkeling: met kunstmatige intelligentie (AI) geïntegreerd in de kernoplossing, kunnen kleine bedrijven nu de meeste van hun redundante workflows automatiseren. Chatbots kunnen cruciale workflows van het taakbeheer systeem automatiseren, waaronder automatische taaktoewijzingen, contentpromotie, het opbouwen van statusrapporten en nog veel meer.
  • Mobiliteit: hoewel mobiliteit al geruime tijd in het taakbeheer systeem bestaat, blijft het een belangrijke trend. Met de toenemende globalisering en mobilisatie van middelen zijn gebruikers op zoek naar mobiel-klare taakbeheer software waarmee ze de aan hen toegewezen taken kunnen bijhouden, schema's kunnen controleren, de voortgang kunnen volgen en de communicatie vanaf elke plek kunnen opvolgen.