Taakbeheer software

Gebruik Capterra in Nederland om de beste Taakbeheer software voor je bedrijf te vinden.

Waarom Capterra gratis is
monday.com, een bekroonde tool voor taakbeheer, helpt teams om beter en efficiënter samen te werken en taken in recordtijd te voltooien. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit betekenen een snelle instap voor je team met de mogelijkheid om op je eigen manier prioriteiten te stellen, taken toe te wijzen en ze te volgen. Met krachtige productiviteitsfuncties zoals dashboards, kalenderweergave, meldingen van vervaldatums en automatiseringen kan je team veel meer bereiken in minder tijd. Meer informatie over monday.com monday.com, een bekroonde tool voor taakbeheer, helpt teams om beter en efficiënter samen te werken en taken op tijd te voltooien. Meer informatie over monday.com
Jira is de taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over JIRA Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over JIRA
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing in de sector die door de grootste bedrijven wordt gebruikt om elk onderdeel van het ondernemingswerk te beheren. Met Workfront wordt het ideale proces gecombineerd met de zakelijke realiteit via projectgebaseerde takenlijsten die waardevolle statistieken automatisch in managementrapporten en dashboards verwerken. Naast taakbeheer en zichtbaarheid, kan Workfront je ook helpen bij het stroomlijnen van aanvragen, het plannen en prioriteren van projecten, het beheren van processen en het digitaal beoordelen van bedrijfsmiddelen. Meer informatie over Workfront Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing die door de meest bekende bedrijven in de sector wordt gebruikt. Meer informatie over Workfront
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Versnel je ERP-implementatie. De "ultramoderne cloudoplossing" biedt grote en gemengde teams de mogelijkheid om werk te organiseren en iedereen erbij te betrekken. Dit zeer schaalbare platform maakt afstemming en follow-up een fluitje van een cent. Het brengt alle belanghebbenden, informatie, taken, problemen, verzoeken en scenario's samen. Technisch onderlegd of niet, intern of extern; bespaar tijd, toon naleving aan en krijg dingen gedaan! Aangestuurd door ERP best practices ben je in een mum van tijd klaar om te beginnen. Meer informatie over 9teams Versnel je ERP-implementatie. De toonaangevende cloudoplossing om werk te organiseren en iedereen erbij te betrekken. Meer informatie over 9teams
Verhoog de productiviteit met een naadloze aanpak van taakbeheer. Help mensen zich te richten op wat ze moeten doen, terwijl hun wijzigingen op taakniveau automatisch worden weergegeven in het totale projectplan, de omzet, het ticket of de provisie. Integreer direct met Google, Exchange/Outlook of Office 365, zodat alle taken die je op andere platforms hebt vermeld automatisch worden gesynchroniseerd. Met Accelo krijg je grip op je tijd met een compleet overzicht van je werk. Meer informatie over Accelo Accelo biedt een naadloze aanpak van taakbeheer, zodat jij en je team je kunnen concentreren op het uitvoeren van het werk wat je graag doet. Meer informatie over Accelo
Haal alle taken van je team op uit spreadsheets, e-mails, dagelijkse taken, en breng ze naar de realtime werkruimte van Wrike. Omdat alle informatie en discussies in één systeem worden opgeslagen, besteed je minder tijd aan het zoeken naar taakdetails en meer tijd aan het werk. Perfect voor teams in marketing, creatieve content, operationele activiteiten, IT en project- en productteams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike Breng je teamwerk naar een nieuw niveau zonder spreadsheets, e-mails en het najagen van statusupdates. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool voor Scrum-teams. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op schema met gepersonaliseerde scrumboards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, werk samen met je team aan een sociale feed en plan je beoordeling en retrospectieve vergaderingen vanaf één plek. Meer informatie over Zoho Sprints Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering. Meer informatie over Zoho Sprints
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Intervals is online taakbeheersoftware die tijdregistratie en taakbeheer combineert in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportage. Ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die per uur of per project factureren. Intervals wordt momenteel gebruikt in meer dan 100 landen. Volledig gehost, geen software om te installeren. Binnen enkele minuten klaar voor gebruik. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. Meer informatie over Intervals Intervals biedt een perfecte combinatie van taak-, tijd- en projectbeheer voor kleine bedrijven. Meer informatie over Intervals
Je kunt taken gebruiken om je werk te organiseren in ActiveCollab. Op deze manier richt je je op wat echt belangrijk is, stel je verschillende prioriteiten, genereer je verschillende soorten rapporten en geniet je van een samenwerkingsomgeving. Je kunt ook alle updates bekijken zodra deze zich voordoen en stabiele voortgang van al je projecten mogelijk maken. Taakdependencies en automatische herplanning brengen je projectmanagementvaardigheden naar een geheel nieuw niveau. Meer informatie over ActiveCollab ActiveCollab is software die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg grip op je echte werk! Meer informatie over ActiveCollab
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
Ben je op zoek naar de beste gratis software voor het beheren van teamtaken? Je zult onder de indruk zijn van Bitrix24. Ja, je krijgt gratis een onbeperkt aantal teams en gratis een onbeperkt aantal taken. Nog niet voldoende onder de indruk? Het platform heeft ook gratis tijdregistratie, subtaken, taaksjablonen en taakrollen. Wil je nog meer? OK, je krijgt ook nog Gantt-diagrammen, gedeelde agenda's, taakdelegatie, taakrapporten en supervisorweergave. Wil je supereenvoudig taakbeheer voor teams? Dat kun je krijgen. Ben je een grote gebruiker? Geen enkel probleem. 4 miljoen teams gebruiken Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis oplossing voor teamtaken en projectbeheer die door meer dan 4 miljoen teams wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
SpiraPlan is de Agile tool voor programmabeheer in grote ondernemingen waarmee al je projecten in harmonie samenwerken! Met SpiraPlan kun je je taken, problemen en code snel en eenvoudig beheren. Synchroniseer je projecten, programma's en resources om ervoor te zorgen dat de juiste mensen het juiste werk doen om je doelen te bereiken. SpiraPlan helpt je om doelen te stellen en uit te voeren, met realtime rapportages over meerdere projecten tegelijk. Als je op tijd en binnen het budget moet leveren en alles bij moet houden, heeft SpiraPlan alles wat je nodig hebt. Meer informatie over SpiraPlan SpiraPlan is een compleet Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen dat je helpt bij het plannen, beheren en traceren van al je programma's en resources. Meer informatie over SpiraPlan
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om meer dan 30% van de tijd terug te krijgen. Je hoeft dus geen extra mensen meer aan te nemen! Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch verminderd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams kunnen altijd en overal samenwerken door middel van hun favoriete apparaten - en dat allemaal binnen de samenwerkingssoftware voor je team. Meer informatie over Glip by RingCentral Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om productiever te zijn. Meer informatie over Glip by RingCentral
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren. Meer informatie over Favro
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Je hoeft geen tijd te verspillen met overschakelen tussen vergaderingen, e-mail, chat en spreadsheets om al het werk van je team te coördineren en te beheren. Asana organiseert alles op één plek, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat teams duidelijk hun prioriteiten en verantwoordelijkheden kennen, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens en last-minute scrambles, en raak eraan gewend om je team te helpen het tempo te versnellen en een grotere impact te maken. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
EngageBay biedt een eenvoudige en effectieve tool voor het toewijzen en beheren van taken tussen je marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams. Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden creëren en toewijzen, en controleren of zij de toegewezen taken voor de dag hebben voltooid. Stel prioriteitsniveaus in en verstuur e-mailmeldingen voor taken die uitgevoerd moeten worden. Automatiseer het taaktoewijzingsproces en vermijd het gedoe van handmatige toewijzingen. Controleer de voortgang om ervoor te zorgen dat er tijdig aan taken wordt gewerkt. Meer informatie over EngageBay Beheer je taken met de taakbeheersoftware van EngageBay en zorg ervoor dat je team nooit een vervolgactie over het hoofd ziet. Meer informatie over EngageBay
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Meer informatie over Metatask Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. Meer informatie over Metatask
Samepage is een bekroonde online taakbeheer- en samenwerkingssoftware die is ontworpen om de takenlijsten van je team op één lijn te houden met de rest van je projectmiddelen. De voortgang van taken wordt in realtime weergegeven op elk apparaat, taken kunnen worden toegewezen aan ieder aantal personen en ze zijn voorzien van ingebouwde herhalingen, deadlines en herinneringen. Deel taken samen met bestanden, video's, kaarten, teamchats en meer, of integreer Samepage met meer dan 100 apps zoals Slack, Dropbox, Freshdesk en Twitter zodat ze automatisch taken kunnen aanmaken. Meer informatie over Samepage Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
"De software van Agile CRM beheert projecten effectief met een gestroomlijnd hulpprogramma voor projectmanagement. Het is eenvoudig om taken te beheren tussen je verkoop- en marketingteams. De projectmanagementsoftware omvat verschillende opties om de status van je projecten te controleren en volgen. " Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op te splitsen in uitvoerbare taken die zijn genesteld in een hiërarchische lijst. Meer informatie over Quire Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee je taken en subtaken in een unieke boomachtige structuur kunt organiseren. Meer informatie over Quire
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Kosteneffectieve software voor taakbeheer die tot doel heeft het leven eenvoudiger te maken. De innovatieve functies van Talk on Task, zoals tijdregistratie, interactief chatten, taakgebaseerd chatten, projectrapportage, enz. maken dit product onderscheidend van andere concurrenten op de markt. Deze tool helpt je bij het organiseren van taken, het stellen van prioriteiten en het bijhouden van verschillende taken die in behandeling zijn. Het plannen, testen, volgen, bespreken en rapporteren van je projecten gebeurt allemaal op dezelfde plek. Meer informatie over Talk on Task Een oplossing voor taakbeheer met functies voor chatten, werken met teams, projecten, taakregistratie en klantenbeheer. Meer informatie over Talk on Task
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wat werkt en waar iets zich bevindt in het proces. Al je projecten, al je taken, al je teams – georganiseerd, verklaard en goed zichtbaar in één oogopslag. Nieuwe gebruikers begrijpen de lijst- en kaartmetafoor onmiddellijk en kunnen binnen enkele minuten aan de slag met Trello. Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. In één oogopslag vertelt Trello je waaraan wordt gewerkt.
Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
ClickUp is one app to replace them all. It's the future of work - where anyone can work on anything. More than just task management - ClickUp offers docs, reminders, goals, calendars, scheduling, and even an inbox. Fully customizable, ClickUp works for every type of team, so all teams can use the same app to plan, organize, and collaborate. ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2019.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Mavenlink provides powerful software and services to help organizations conduct business online. We make it easier to get things done, keep clients happy, and grow profitably. Our task management software synchronizes your team with enterprise-grade, collaborative task management. Build gantt charts, assign tasks, and monitor progress in real-time. Map tasks, dependencies, due dates & discover the critical path of a project. Set alerts to task owners, track changes & adjust tasks.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. Its easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com. Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing.
Bring your project details and timelines together in a way that's easily searchable and easily shared. Even with multiple deadlines and numerous tasks, you can hit your project milestones with ease. Assign tasks, and set priorities and schedules for each task. Stay organized with functionality that gives you clarity into task and project timelines. Stay on top of the spectrum of projects from the small quick turn to the large campaigns with progress at a glance. Workamajig - The #1 Project Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams.
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place. Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.
Jolt is a tablet-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. A global leader in task management, Jolt gives owners and managers a real-time view of checklists from their phone, and uses in-store tablets to ensure your brand standards are always met. Trusted by brands across the globe, Jolt has helped over 300,000 hourly workers complete over 700 million tasks. Jolt is a tablet-based software used to manage daily operations and hourly workers, giving real-time feedback to owners and managers.
Taskworld is the easiest way for teams to keep track of work. It packs visual task management, project planning and team messaging into one robust app. Founded in 2012, Taskworld is powered by a team of 50 people spread across four offices worldwide. It is used by thousands of teams in over 80 countries including industry leaders like AccorHotels, Accenture, EY and AT&T. A brainchild of Fred Mouawad, Taskworld is a part of Synergia One Group of Companies. Taskworld is a project management application that combines visual boards, team messaging and project planning into one easy app.
Quick Base is the easiest way to manage projects in the cloud no matter what the project or where your teams are. Quick Base's flexible platform gives you all the features you need to assign tasks, automate workflows, and generate insightful reports for even the most complex projects. Manage and track projects, save time and make stronger decisions using data from a single source, from anywhere, anytime.
ProWorkflow is de favoriete software voor taak- en projectbeheer voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent of een groot wereldwijd bedrijf; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode
Everhour is one of the best time tracking tools for teams. See whos tracking time, whos overworked and who can handle more. Keep track of all your project budgets, schedule threshold alerts, use forward resource planning. Build any kind of reports and send professional-looking invoices. Everhour natively integrates with your project management app so you can track time on tasks right from its interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub and more. Time tracking software equipped with budgeting, forward resource planning, expenses tracking, visual dashboards and flexible reports.
Admation is a cloud based approval workflow solution for brands and ad agencies that have had enough of the daily grind. Streamline your approval workflow with a tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools (all media including video and websites), batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, DAM, reporting tools, and many other user-friendly features. Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority Matrix provides a platform for TEAMS to prioritize tasks and projects to work more effectively, communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Priority Matrix helps managers and executives succeed through more effective priority management.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Task management, file sharing and scheduling are all made simple from a single, central online workspace.
Beheer moeiteloos taken voor de onderneming (50+ werknemers, niet geschikt voor kleine bedrijven): Clarizen is gebouwd op een veilig, schaalbaar platform en brengt projectmanagement, configureerbare werkstroomautomatisering en samenwerking in context samen vanuit een intuïtieve interface waarmee iedereen op zijn eigen manier te werk kan gaan. Alle betrokkenen kunnen taken volgen, moeiteloos communiceren en deelnemen op hun eigen manier. Verbind je personeel, elimineer isolatie en lever nieuwe niveaus van zichtbaarheid en vooruitgang. Clarizen is snel en eenvoudig in gebruik en geeft een nieuwe betekenis aan projectsamenwerking over de hele onderneming.
FREE to use. Glip is a messaging and collaboration app that provides a single, unified team workspace. Using Glip, you and your team will work, communicate, and collaborate faster and more effectively than ever before. Emails, scattered discussions, and disjointed resources are drastically reduced as teams share conversations, files, tasks, and calendars. Your teams will be more productive using their favorite devices anytime, anyplace, all within the Glip team workspace. Collaboration platform built around chat functionality (video and text) with powerful searching capabilities for easy file discovery.
Met de nadruk op eenvoud combineert DropTask de kenmerken en functies van krachtig taakbeheer met de voordelen van visueel denken. DropTask is wereldwijd populair en geprezen om zijn innovatieve aanpak en biedt bewezen resultaten voor het benutten van de productiviteitsmogelijkheden van individuele medewerkers en teams wereldwijd. Met een mooie gebruikersinterface vermijdt DropTask een tekstintensieve benadering en voorziet je van alles wat je nodig hebt om alles prima te plannen, beheren en bereiken. Een uniek visuele applicatie voor taakbeheer die de productiviteit van het team doeltreffend verbetert door middel van een boeiende ervaring en gebruiksvriendelijke interface.
Quip is a modern project management & task collaboration tool that combines documents, spreadsheets, checklists, and chat in one experience. Efficiently manage projects, finalize budget plans, share meeting notes, and stay connected every step of the way. Used by thousands of the most innovative companies in the world: Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Quip is a modern project management & task collaboration tool that combines documents, spreadsheets, and checklists in one experience.
Simplify task management with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Instant messaging, shared to-do lists, reminders, file sh
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Clubhouse wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om aan een modern softwareproject te werken, maar is niet opgevuld met functies die je nooit zult gebruiken. Bekijk hoe realistisch je deadlines zijn met voortgangsregistratie en voorspellende analyses. Beschikbare integraties verminderen de proceskosten en automatiseren repetitieve taken: GitHub, Slack, Zapier, Dropbox, Drive, Box en meer… Probeer het vandaag nog gratis! Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel.
Simple online timesheet and task management tools created by an ad agency for advertising agencies, graphic designers, PR, digital, marketing firms and in-house creative teams. FunctionFox is loved by small firms and Fortune 500 companies worldwide for being easy to use, the 5-star service and free expert advice. Easily handle multiple jobs, assign tasks, create to-do lists, and manage resources, including remote workers. Boost your productivity and profitability get your free demo today. Simple online timesheet and task management with expert advice, loved by creative professionals worldwide. Get your free demo today.
Lichtgewicht, flexibele tool voor taakbeheer die iedereen in hun team of workflow kan implementeren. Lichtgewicht, flexibele tool voor taakbeheer die iedereen in hun team of workflow kan implementeren.
Major web update in 2019 | A service management CRM, renowned for service management, scheduling and sales. Delivers exceptional iOS + Android apps to businesses who need to manage field workflow within a customer or project context. Includes robust desktop platform and amazing Google, QuickBooks, Xero and online form integrations. Solve is also used to surface real-time equipment data onto customer records and dispatch workflow. Ask us how. Recognized for outstanding support by thousands. Major web update in 2019 | A service management CRM. Renowned for service management, scheduling, sales and exceptional mobile apps
Flow is beautiful, flexible project and task management software for teams everywhere. Its the easiest way to manage projects, track tasks, balance workloads, and stay up to date with everything happening at work. Teams choose Flow when spreadsheets, whiteboards and sticky notes arent enough, but task management apps like Todoist and Trello are too lean, and project management tools like Wrike, JIRA and Asana are overkill. Flow is flexible project and task management for teams. Plan projects, prioritize to-dos & delegate tasks on the web or mobile.
Task management tool which provides structured content, checklists, calendar integration and more through multiple orientations. Task management tool which provides structured content, checklists, calendar integration and more through multiple orientations.
Task management solution that helps businesses of all sizes schedule tasks, track progress and more. Task management solution that helps businesses of all sizes schedule tasks, track progress and more.
Agantty is everything that most project management tools are not. Sexy, simple and effective. All those things were important to us and we missed them in most of the solutions we found out there. As we are usually a web agency, we were always looking for a really nice project management tool, which is low in cost to get some structure in our chaotic daily nerd business. We were looking for such a solution for so long, that we thought why not just built it and share it with the world? Free, easy and clear project management for an unlimited amount of projects, tasks and teams.
Taakbeheer voor moderne teams. Redbooth is een taak- en projectmanagementplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexibel in het gebruik, waardoor projectteams en afdelingen bij duizenden bedrijven hun werk kunnen doen. Gratis tot 10 gebruikers met 2 werkruimten en 2 GB opslagruimte. Zie prijzen voor meer details. Eenvoudige software voor het beheer van taken en projecten. Redbooth maakt het jou en je team gemakkelijk om je werk te plannen en bij te houden.
Do more by spending less time on your to-do list. Close the cracks in your business process for good with Kintone¿s task management features. Automate tasks with workflows, see the status of projects-in-progress, and never forget a deadline with notifications and reminders. You can even prioritize and filter tasks so your boss¿ requests come before the party planning committees. Increase productivity and accountability with powerful and secure task management.
Agile is a free, open source, management platform for startups and agile developers. Free. Open Source. Agile Project management platform for startups and agile developers.
Azendoo is een programma voor het bijhouden van werk, waarmee teams taken kunnen plannen en delen, projecten kunnen synchroniseren en efficiënter kunnen communiceren. Azendoo is beschikbaar als web, desktop en mobiele toepassing en stelt bedrijven van elke omvang in staat hun productiviteit te verhogen. Met Azendoo kun je je teams afstemmen op dezelfde doelen en het werk efficiënter bijhouden in realtime. Nu kun je je eindelijk minder bezighouden met e-mails, saaie vergaderingen en inefficiënte Excel-bladen. Azendoo maakt het ongelooflijk eenvoudig voor teams om werk te synchroniseren en tijd te besparen. Azendoo brengt samenwerking naar een hoger niveau en maximaliseert de productiviteit van teamwerk met geweldige integraties en eersteklas functies.
Upwave is a productivity platform for collaborating on projects, innovation processes, and daily tasks. Manage your teams, projects and tasks in a visual manner - all in one place. Work with predefined task boards and strategy canvases, like Business Model Canvas and SWOT. Track time, estimate and report progress. Easily and securely involve outside collaborators. The intuitive and user-friendly interface makes it easy to get everyone onboard - no extra training needed. Upwave is a visual productivity platform that helps modern businesses thrive. Organize, plan, track, collaborate and get things done.
StoriesOnBoard is a tool where you can break down your ambitious goals into tangible pieces. Then you can create a roadmap for reaching your goals by identifying the tasks that move toward them the most. By creating a story map youll be able to see the big picture any time, thus instead of losing in tiny details you can focus on your goals for reaching them in a timely fashion. You can share you story maps with your remote team members so youll be able to work with them online. StoriesOnBoard is a tool where you can break down your ambitious goals into tangible pieces.
A lean project management software that provides work visualization, real-time team collaboration, time tracking, and analytics. A lean project management software that provides work visualization, real-time team collaboration, time tracking, and analytics.
Geekbot is een slackbot-assistent die gebruikers helpt bij het opzetten van daadwerkelijke asynchrone standup-meetings binnen Slack. Deze oplossing helpt het personeel om georganiseerd, op de hoogte en afgestemd op de rest van het team te blijven. Je kunt al binnen een paar minuten een eerste standup-meeting opzetten met je team. Geekbot creëert een niet-indringend proces om teams te helpen geconcentreerd te blijven op hun taken. Elke afdeling kan een eigen tijdlijn hebben, wat handig is voor complexe projecten. Geekbot voert asynchrone standup-meetings uit in Slack! Ervaar niet-opdringerige vergaderingen die je team transparant maken.
The simplest issue tracking and task management software for teams from 2 to 200. Track tasks within your company or for your external clients and/or customers. DoneDone is loved by software teams, marketing teams, professional service firms, hiring managers, and customer support teams. Track bugs. Track tasks. Track projects. Track job applicants. Track client activities. Track tech support requests. Track customer service inquiries. Manage projects and customers all in one place! The simplest issue tracking and task management software for teams from 2 to 200. Manage projects and customers all in one place!
An all in one business operating system that contains all required tools for efficient business management. Flowlu gives you a birds eye view of everything thats going on. You will be able to take the newest technology and apply it to your company. Our tools let you know what your employees are doing and any problems they are having. You can track every part of your business, from time worked by your team to overall costs, and customer invoices. An all in one business operating system that contains all required tools for efficient business management.
Task management app for iOS with light and dark modes that can display, or "focus on", a selected sets of tasks at any given time. Task management app for iOS with light and dark modes that can display, or "focus on", a selected sets of tasks at any given time.
Whether your process fits into HR, Operations, Sales or if it's custom to your specific business need and niche we'll work with you. Whether your process fits into HR, Operations, Sales or if it's custom to your specific business need and niche we'll work for you.
Checkvist is a web tool for creating online outlines, hierarchical task lists, collecting and structuring all kinds of information. It has an outstanding keyboard support so you can easily re-structure your lists, filter, hoist and beef them up with tags, due dates with reminders, links, or attachments. Collaboration, Markdown, code highlighting, import and export (OPML, text) make Checkvist an ideal hub for working on complex projects. A web tool for creating online outlines, hierarchical task lists with reminders, collecting, and structuring all kinds of information.
Track leads and opportunities, manage projects, tasks, track time and keep track of every projects financial position. ROLL has fast and efficient process. Your team and contractors willl spend more time delivering projects. For managers and business owners, ROLL also forecasts future revenue giving you visibility and control. ROLL is a faster, better way of working. Customers include creative businesses, consultancies, digital agencies, civil engineers and other services based businesses. Super fast end to end workflow management software for services businesses including creative industries and consultancies.
TaskOnBot is a Project and Task Management Bot within Slack. No need to leave your conversation to manage your team work. Tasks can be created inside the Slack Channel when the conversation is going on. You can create and assign tasks to your team members within the project channel. TaskOnBot is ALL IN ONE Task Management bot for Slack. It is developed so you don't need to open external task management tool to add,
Use WorkStraight to securely create, receive, and track work requests from your team, customers, or outside contractors. Assign work to multiple users, require approval, receive notifications, print work orders, download report data, integrate QuickBooks, create invoices, manage customers, and much more. Customizable online work order software. Use to securely create, receive, and track work requests from your team or customers.
bob¿s workflows help map out clear processes, remind people about upcoming projects and track real-time progress. No more bottlenecks; no more confusion. Our manager¿s toolkit does all the organising and remembering, so you don¿t have to sweat the small stuff. bob is the perfect solution for companies above 100 employees. bob¿s workflows help map out clear processes, remind people about upcoming projects and track real-time progress.
Add your tasks, create or share your lists, and assign tasks to others with this web-based to-do app for busy people. Add your tasks, create or share your lists, and assign tasks to others with this web-based to-do app for busy people.
Visual task management application that helps businesses distribute tasks, collaborate with teams, and track progress. Visual task management application that helps businesses distribute tasks, collaborate with teams, and track progress.
Whether you are an architect, developer, contractor, manager, firm, engineer, designer, or consultant, PayPanther is the all-in-one software that will help you dedicate more time to working in the field and less time worrying about logistics. PayPanther is the only program that combines CRM, Invoicing, Time Tracking, and Project Management all in one easy to use software. Instead of paying for 6 different websites to manage your business, you can save time, money, & duplicate entries! Helping construction professionals manage their clients, projects, invoices, documents, scheduling, & more. 30 Day free trial.
Sticky notes app for Windows & Phones. Set reminders, attach sticky notes to websites/docs, organize in folders & sync between devices. Sticky notes app for Windows & Phones. Set reminders, attach sticky notes to websites/docs, organize in folders & sync between devices.
Hitask is a unique project and task manager for teams. It helps to focus on team collaboration, getting tasks done and manage an entire project. Easy Project and Task Management for Teams
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Viewpath is a pioneer in project management software with loyal clients around the globe, including Fortune 500 companies. Developed in partnership with a community of project managers, Viewpath has an established track record of streamlining the entire process, and making delivery easier for teams of all sizes. Powerful features provide team members and collaborators the tools they need to get the job done, while giving leaders the real-time visibility and control they need. Easy to use cloud based SaaS based task and project management tool for task management, to do lists,demand planing and Gantt charting.
Office Timeline is a Gantt chart and timeline maker for PowerPoint that creates beautiful project visuals for important presentations. Improve task management and tracking with clear, elegant graphics that anyone can follow. Customize shapes, colors, dates and texts and show important details like task duration or percent complete to create impressive high-level summaries and reports. Turn Project and Excel data into beautiful PowerPoint timelines slides with a few clicks.
Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs. Slope makes it easy for marketing and creative teams to plan, track, and collaborate on projects.
Easy-to-use visual task management tool. Plan tasks on a timeline and understand what your workflow will be like next week, month or year. Team management - assign, color-code and mark tasks as done for an easy visual overview of who is doing what and when. Project planning - plan project steps on a colorful timeline and have a clear overview of when things need to be done. Change of plans? The simple drag-and-drop interface makes flexible planning easy. Teamweek is an easy-to-use task management tool. The color-coded timeline overview makes it easy to optimize your workflow and deliver
Humble Dot is a manager tool that tackles the challenges of managing teams by building team camaraderie, visibility, and stronger relationships with direct-reports through automated lightweight check-ins. Automated manager tool that helps build team camaraderie, visibility, and stronger relationships with direct-reports.
Discover a web-based task management system that allows you to collaborate with anyone, anywhere, anytime. The QT9 QMS allows you to assign tasks to responsible parties with email alerts and reminders. You can attach related files, create user-defined fields and assign approvers for tasks. The QT9 QMS includes other modules to help you centrally manage your business and reduce paperwork. Discover a web-based task management system that allows you to collaborate with anyone, anywhere, anytime.
HiveDesk is an Automatic Time Tracking and Screenshot software. Small businesses that employ remote employees use HiveDesk to: 1) Track time of remote employees 2) Use screenshots to build trust with remote employees and clients 3) Monitor remote employee productivity 4) Generate accurate timesheets for paying employees and billing clients Sign up for 14-day Free Trial to test drive HiveDesk today! HiveDesk is employee time tracking and productivity monitoring software. It helps you see how your team spends time at work.
TimeHero is a smart Work Management app that makes it easy to automatically plan the best time to work on daily tasks and projects. Add to-dos, events or entire projects and TimeHero will find the time in your calendar to complete them. As new tasks or meetings come up, TimeHero reorganizes your plan to meet your deadlines and notifies you if anything is going off track. It's that simple! Perfect for small and medium-sized businesses, consultants or enterprise, start your FREE trial today. TimeHero is smart work manager that helps teams plan and manage daily tasks, recurring work, and team projects - automatically.
Demand Metric provides Agile task management and marketing calendar software to 150,000+ Marketers globally. Unlike most task management tools, with Demand Metric, you can ROLL UP, FILTER and VIEW TASKS ACROSS ALL YOUR PROJECTS and toggle between Board, Calendar, or List views anytime. You also get 1,000+ practical tools, templates, pre-built projects, training courses, reports and how-to guides to help you operationalize best practices. Don't reinvent the wheel, start your free trial today! Agile task management and marketing calendar software powered by 1,000+ tools, templates, training, guides, and other DIY resources.
Say goodbye to confusing spreadsheets and messy sticky notes. 12d Synergy helps 5000+ architectural, engineering and construction professionals work and collaborate better ¿ and with less emails. 12d Synergy gives your team an easily accessible common data environment and single source of truth. Gain complete visibility on project progress and keep a full audit trail with tasks, workflows, forums, notes and notifications. Learn how you can save hours with 12d Synergy. 12d Synergy helps 5000+ architectural, engineering and construction professionals work and collaborate better ¿ and with less emails.
Redefining project management by offering team members a faster way to complete their tasks in a clutter free software environment. Reliable and secure, Claritask makes it easy for team leaders to organize projects and delegate tasks through an intuitive user interface that takes less time to learn by team members of any skill set. Consistency and 1-on-1 support makes Claritask the go-to solution by teams who are serious in taking charge in keeping their teams accountable. A project management solution that is redefining how we rely on software to aid us in our day to day task delivery.
Collaboration tool that integrates internal chat, video conference and task management with AI assistance. Task management with chat and videoconference included. The main goal is to improve the user's productivity.
BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites. Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten direct op een pagina te volgen. Geliefd bij duizenden geweldige teams over de hele wereld om projecten op het internet te beheren. De browserextensie en zijbalk van BugHerd verzendt volledige en contextuele informatie van de feedback of ingediende bug (inclusief schermopnames, browser, OS- en CSS-selectorgegevens) die volledig kan worden beheerd via het kanban-bord voor project- en taakbeheer. Visueel foutenvolgsysteem. Het werkt hetzelfde als plaknotities, maar dan op een website. Leg feedback van klanten vast, los problemen op en beheer projecten op een visuele manier.
Inspire Planner is an intuitive project management app for Salesforce. For years we have searched for an effective Salesforce-native project management application with little success. Our search on the Salesforce AppExchange led us to apps that were either too expensive, had too many features that we didnt need, or were selling a new way of doing things. We chose to put our talents to work and develop the app we were in search of. This vision became Inspire Planner. Cloud-based Salesforce-native project management app that helps teams manage projects.
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing. Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform
Ceptara's FocusMe application is a Microsoft Outlook 2010-2016 add-in designed to help you and your team achieve greater focus by taming email, organizing action (mail, tasks, appointments, documents, & notes) by project, track time and billing, and facilitate collaboration via email, FocusSync and SharePoint. The tool saves you time and stress by focusing you on achieving your goals. Ceptara's FocusMe application is a Microsoft Outlook 2010, 2013 & 2016 add-in designed to help you and your team achieve greater focus.

door Made Solutions International

(16 beoordelingen)
Easynote is a 100% free task manager / project management tool created with simplicity in mind. It offers tons of great features such as unlimited projects, unlimited task, file attachments, task dependecy, deadlines, team collaboration, notications, file manager, calendar, activity and much much more. Easynote will help you stay more organized and focus on your primary work! Our users love Easynote and we believe so will you! Try it! Its really FREE! Easynote is a 100% free task manager / project management tool created with simplicity and efficiencyin mind!
Task management application that simplifies the management of team task lists and allows you to easily work as a team. Task management application that simplifies the management of team task lists and allows you to easily work as a team.
InLoox is the full-featured yet easy-to-use and flexible software solution for professional project management in Microsoft Outlook, on the Web and on your smart devices. The software is a powerful solution that facilitates the combined management of projects, teams and tasks, documents, resources, mind maps, and budgets. With InLoox, you manage and realize projects faster, easier and more efficiently. The intuitive user-interface makes InLoox an extremely user-friendly project solution. InLoox helps streamline business processes and teams to increase their productivity by better planning, managing and collaborating.
The most simple to use task and project management system built by people who are obsessed with teamwork. Yalla helps growing teams keep it all together by minimizing the amount of things that slip through the cracks. It has task and project collaboration, team chat, centralized discussions, easy client management and client collaboration, process and workflow management, and allows for easy prioritization of work on the fly. Yalla is free for up to 10 people with no credit card required. Team management and collaboration software that will make your team smile. It's free to get started with up to 10 users free forever.