205 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor taakbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor taakbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en te...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Breng je teamwerk naar een nieuw niveau zonder spreadsheets, e-mails en het najagen van statusupdates. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Onttrek alle taken van je team aan spreadsheets, e-mails en dagelijkse takenlijsten en breng ze naar de realtime werkruimte van Wrike. Omdat alle informatie en discussies in één systeem worden opgeslagen, besteed je minder tijd aan het zoeken naar taakdetails en meer tijd aan het werk. Perfect voor teams in marketing, creatieve content, operationele activiteiten, IT en project- en productteams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike
Onttrek alle taken van je team aan spreadsheets, e-mails en dagelijkse takenlijsten en breng ze naar de realtime werkruimte van Wrike. Omdat alle informatie en discussies in één systeem worden opgeslag...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Teamwork is intuïtieve software voor taakbeheer waarmee je teamleden hun werk kunnen beheren en al hun taken centraal kunnen bijhouden. Meer informatie over Teamwork
Van belangrijke mijlpalen tot de kleinste taken, helpt de taakbeheersoftware van Teamwork je om alles in kaart te brengen wat je moet doen om je doelen te bereiken. Beheer al je individuele en teamtaken op één centrale locatie zodat er niets verloren gaat, er prioriteit wordt gegeven aan het werk en deadlines worden gehaald. Meer informatie over Teamwork
Van belangrijke mijlpalen tot de kleinste taken, helpt de taakbeheersoftware van Teamwork je om alles in kaart te brengen wat je moet doen om je doelen te bereiken. Beheer al je individuele en teamtake...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samen...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Accelo biedt een naadloze aanpak van taakbeheer, zodat jij en je team je kunnen concentreren op het uitvoeren van het werk wat je graag doet. Meer informatie over Accelo
Verhoog de productiviteit met een naadloze aanpak van taakbeheer. Help mensen zich te richten op wat ze moeten doen, terwijl hun wijzigingen op taakniveau automatisch worden weergegeven in het totale projectplan, de omzet, het ticket of de provisie. Integreer direct met Google, Exchange/Outlook of Office 365, zodat alle taken die je op andere platforms hebt vermeld automatisch worden gesynchroniseerd. Met Accelo krijg je grip op je tijd met een compleet overzicht van je werk. Meer informatie over Accelo
Verhoog de productiviteit met een naadloze aanpak van taakbeheer. Help mensen zich te richten op wat ze moeten doen, terwijl hun wijzigingen op taakniveau automatisch worden weergegeven in het totale p...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Bitrix24 meest populaire gratis oplossing voor teamtaken en projectbeheer die door meer dan 4 miljoen teams wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar de beste gratis software voor het beheren van teamtaken? Je zult onder de indruk zijn van Bitrix24. Ja, je krijgt gratis een onbeperkt aantal teams en gratis een onbeperkt aantal taken. Nog niet voldoende onder de indruk? Het platform heeft ook gratis tijdregistratie, subtaken, taaksjablonen en taakrollen. Wil je nog meer? OK, je krijgt ook nog Gantt-diagrammen, gedeelde agenda's, taakdelegatie, taakrapporten en supervisorweergave. Wil je supereenvoudig taakbeheer voor teams? Dat kun je krijgen. Ben je een grote gebruiker? Geen enkel probleem. 4 miljoen teams gebruiken Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar de beste gratis software voor het beheren van teamtaken? Je zult onder de indruk zijn van Bitrix24. Ja, je krijgt gratis een onbeperkt aantal teams en gratis een onbeperkt aantal ta...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Beheer je taken met de taakbeheersoftware van EngageBay en zorg ervoor dat je team nooit een vervolgactie over het hoofd ziet. Meer informatie over EngageBay
EngageBay biedt een eenvoudige en effectieve tool voor het toewijzen en beheren van taken tussen je marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams. Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden creëren en toewijzen, en controleren of zij de toegewezen taken voor de dag hebben voltooid. Stel prioriteitsniveaus in en verstuur e-mailmeldingen voor taken die uitgevoerd moeten worden. Automatiseer het taaktoewijzingsproces en vermijd het gedoe van handmatige toewijzingen. Controleer de voortgang om ervoor te zorgen dat er tijdig aan taken wordt gewerkt. Meer informatie over EngageBay
EngageBay biedt een eenvoudige en effectieve tool voor het toewijzen en beheren van taken tussen je marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams. Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Meer informatie over Clubhouse
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Clubhouse wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om aan een modern softwareproject te werken, maar is niet opgevuld met functies die je nooit zult gebruiken. Bekijk hoe realistisch je deadlines zijn met voortgangsregistratie en voorspellende analyses. Beschikbare integraties verminderen de proceskosten en automatiseren repetitieve taken: GitHub, Slack, Zapier, Dropbox, Drive, Box en meer… Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over Clubhouse
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Clubhouse wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om aan een modern softwareproject...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Jira is de taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira
Jira is de taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volg...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
De workflows van bob helpen bij het in kaart brengen van heldere processen, herinneren mensen aan aankomende projecten en houden realtime vooruitgang bij. Meer informatie over Hibob HRIS Software
De workflows van bob helpen bij het in kaart brengen van heldere processen, herinneren mensen aan aankomende projecten en houden realtime vooruitgang bij. Geen knelpunten en geen verwarring meer. De toolkit voor managers regelt al het organiseren en herinneren, zodat jij je niet druk hoeft te maken over de kleine dingen. bob is de ideale oplossing voor bedrijven met meer dan 80 medewerkers. Meer informatie over Hibob HRIS Software
De workflows van bob helpen bij het in kaart brengen van heldere processen, herinneren mensen aan aankomende projecten en houden realtime vooruitgang bij. Geen knelpunten en geen verwarring meer. De to...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt,...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van aangepaste toepassingen voor taakbeheer, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor taakbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor taakbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
Samepage is een bekroonde online taakbeheer- en samenwerkingssoftware die is ontworpen om de takenlijsten van je team op één lijn te houden met de rest van je projectmiddelen. De voortgang van taken wordt in realtime weergegeven op elk apparaat, taken kunnen worden toegewezen aan ieder aantal personen en ze zijn voorzien van ingebouwde herhalingen, deadlines en herinneringen. Deel taken samen met bestanden, video's, kaarten, teamchats en meer, of integreer Samepage met meer dan 100 apps zoals Slack, Dropbox, Freshdesk en Twitter zodat ze automatisch taken kunnen aanmaken. Meer informatie over Samepage
Samepage is een bekroonde online taakbeheer- en samenwerkingssoftware die is ontworpen om de takenlijsten van je team op één lijn te houden met de rest van je projectmiddelen. De voortgang van taken wo...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor bus...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
"De software van Agile CRM beheert projecten effectief met een gestroomlijnd hulpprogramma voor projectmanagement. Het is eenvoudig om taken te beheren tussen je verkoop- en marketingteams. De projectmanagementsoftware omvat verschillende opties om de status van je projecten te controleren en volgen. " Meer informatie over Agile CRM
"De software van Agile CRM beheert projecten effectief met een gestroomlijnd hulpprogramma voor projectmanagement. Het is eenvoudig om taken te beheren tussen je verkoop- en marketingteams. De projectm...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Voor macOS en iOS. Hou klanten, deals en projecten allemaal op één plaats bij. Verbeter de productiviteit van organisaties en teams. Meer informatie over Daylite for Mac
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Win meer zaken en krijg meer gedaan met Daylite. Kom je vervolgafspraken na. Rangschik leads en klanten in gerichte lijsten. Organiseer alle variabele delen van projecten en stroomlijn processen zodat er niets over het hoofd wordt gezien. Integreer met Apple Mail. Synchroniseer je Apple-contacten en Kalender. Werk offline. Bouw klantrelaties op, voer plannen uit en schaal je bedrijf op. Je klanten zullen denken dat je superkrachten bezit, en dat is ook zo! Meer informatie over Daylite for Mac
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Win meer zaken en krijg meer gedaan met Daylite. Kom je vervolgafspraken na. Rangschik leads en klanten in gerichte lijsten. Organiseer alle variabele delen van proj...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om productiever te zijn. Meer informatie over Glip by RingCentral
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om meer dan 30% van de tijd terug te krijgen. Je hoeft dus geen extra mensen meer aan te nemen! Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch verminderd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams kunnen altijd en overal samenwerken door middel van hun favoriete apparaten - en dat allemaal binnen de samenwerkingssoftware voor je team. Meer informatie over Glip by RingCentral
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om meer dan 30% van de tijd terug te krijgen. Je hoeft dus geen extra mensen meer aan te nemen! Het a...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Toggl Plan is een eenvoudig te gebruiken tool voor taakbeheer. Gebruik borden om prioriteiten te stellen en tijdlijnen om te begrijpen wat er moet gebeuren en wanneer. Meer informatie over Toggl Plan
Gebruiksvriendelijke tool voor visueel taakbeheer. Plan taken op een tijdlijn om te begrijpen hoe je workflow er volgende week, volgende maand of volgend jaar uit zal zien. Gebruik het bordoverzicht om taken te prioriteren tijdens sprints zonder je te concentreren op tijdschattingen. Gewijzigde plannen? De eenvoudige slepen-en-neerzetten-interface maakt flexibele planning eenvoudig. Meer informatie over Toggl Plan
Gebruiksvriendelijke tool voor visueel taakbeheer. Plan taken op een tijdlijn om te begrijpen hoe je workflow er volgende week, volgende maand of volgend jaar uit zal zien. Gebruik het bordoverzicht o...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee je taken en subtaken in een unieke boomachtige structuur kunt organiseren. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op te splitsen in uitvoerbare taken die zijn genesteld in een hiërarchische lijst. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers. Meer informatie over Monitask
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en urenregistratiecapaciteiten houden teams gericht op de taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en ure...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Profit.co is het beste platform voor OKR's. De UX is ontworpen om je bij te scholen tijdens het uitvoeren van je strategie. Meer informatie over Profit
Profit.co is het beste platform om OKR's voor je hele organisatie uit te rollen. Profit is extreem eenvoudig qua instap en gebruik, het wordt geleverd met meer dan 300 statistieken en stelt je in staat om eenvoudig je eigen maatstaven te definiëren. Je kunt zorgen voor volledige afstemming binnen je organisatie door gebruik te maken van Aligned OKR's, waarbij je OKR's op bedrijfsniveau kunt laten doorsijpelen naar elke individuele bijdrager. Je één-op-één vergaderingen zullen uiterst effectief zijn, gericht op uitkomsten en resultaten in plaats van op inspanningen en productie. Meer informatie over Profit
Profit.co is het beste platform om OKR's voor je hele organisatie uit te rollen. Profit is extreem eenvoudig qua instap en gebruik, het wordt geleverd met meer dan 300 statistieken en stelt je in staat...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Bedrijven kunnen van alles plannen, organiseren en volgen: taken, klanten, projecten en functies ... Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel taakbeheer. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel taakbeheer. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, sta...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Over 1,000,000 teams use Trello worldwide as a task management tool to plan, organize, and accomplish goals from any device.
Tools rarely celebrate the journey that teams take to tackle tasks and hit their goals, but Trello does by bringing reward and ease into the task management process. Teams can celebrate their achievements with fun and flexible features that are intuitively simple and encourage a personal touch. Teams can store and track information transparently, run better meetings, and automate repetitive tasks with an intuitive interface that makes it easy for anyone to onboard, all from the same platform.
Tools rarely celebrate the journey that teams take to tackle tasks and hit their goals, but Trello does by bringing reward and ease into the task management process. Teams can celebrate their achieveme...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapport...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat i...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Chatberichten, gedeelde takenlijsten, herinneringen, bestanden delen
Vereenvoudig je taakbeheer met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Vereenvoudig je taakbeheer met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, D...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verze...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd gew...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren....
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool wa...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Priority Matrix helpt managers en leidinggevenden te slagen door middel van effectiever prioriteitsbeheer.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat managers helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Priority Matrix biedt een platform voor teams voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken, teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te bieden.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat managers helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethod...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Quip is een moderne tool voor projectmanagement en taaksamenwerking die documenten, spreadsheets en checklists combineert in één ervaring.
Quip is een moderne tool voor projectmanagement en taaksamenwerking die documenten, spreadsheets, checklists en een chatfunctie combineert in één ervaring. Je kunt projecten efficiënt beheren, budgetplannen afronden, vergadernotities delen en bij elke stap onderling verbonden blijven. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld: Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip.
Quip is een moderne tool voor projectmanagement en taaksamenwerking die documenten, spreadsheets, checklists en een chatfunctie combineert in één ervaring. Je kunt projecten efficiënt beheren, budgetpl...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Een uniek visuele applicatie voor taakbeheer die de productiviteit van het team doeltreffend verbetert door middel van een boeiende ervaring en gebruiksvriendelijke interface.
Met de nadruk op eenvoud combineert DropTask de kenmerken en functies van krachtig taakbeheer met de voordelen van visueel denken. DropTask is wereldwijd populair en geprezen om zijn innovatieve aanpak en biedt bewezen resultaten voor het benutten van de productiviteitsmogelijkheden van individuele medewerkers en teams wereldwijd. Met een mooie gebruikersinterface vermijdt DropTask een tekstintensieve benadering en voorziet je van alles wat je nodig hebt om alles prima te plannen, beheren en bereiken.
Met de nadruk op eenvoud combineert DropTask de kenmerken en functies van krachtig taakbeheer met de voordelen van visueel denken. DropTask is wereldwijd populair en geprezen om zijn innovatieve aanpak...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Samenwerkingsplatform gebouwd rond chatfunctionaliteit (video en tekst) met krachtige zoekcapaciteiten voor eenvoudige bestandsdetectie.
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en samenwerken dan ooit tevoren. Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch gereduceerd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams zullen overal en altijd productiever zijn met hun favoriete apparaten, en dat alles in de Glip-teamwerkruimte.
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en s...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering.
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool voor Scrum-teams. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op schema met gepersonaliseerde scrumboards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, werk samen met je team aan een sociale feed en plan je beoordeling en retrospectieve vergaderingen vanaf één plek.
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool voor Scrum-teams. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op schema met gepersonaliseerde scru...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Collaboratieve werkruimte die teams helpt bij het organiseren van documenten voor hun vergaderingen.
Collaboratieve werkruimte die teams helpt bij het organiseren van documenten voor hun vergaderingen.
Collaboratieve werkruimte die teams helpt bij het organiseren van documenten voor hun vergaderingen....
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
taakbeheer, prikklok, registratie van vrije tijd, personeelsplanning, teamcommunicatie en nog veel meer.
Het taakbeheersysteem van honeybeeBase is de perfecte tool voor beheer op afstand, omdat het helpt te voorkomen dat projecten vastlopen en het de teamproductiviteit stroomlijnt tegen een betaalbare prijs. Creëer categorieën, lijsten en taken die kunnen worden gepland, beheerd en toegewezen. Teamleden kunnen op de hoogte worden gebracht van hun opdrachten en de voortgang kan worden gevolgd via de uitgebreide activiteitenfeed die rechtstreeks vanaf het dashboard beschikbaar is. Meld je vandaag nog gratis aan en probeer het uit.
Het taakbeheersysteem van honeybeeBase is de perfecte tool voor beheer op afstand, omdat het helpt te voorkomen dat projecten vastlopen en het de teamproductiviteit stroomlijnt tegen een betaalbare pri...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Oplossing voor taakbeheer die bedrijven van elke omvang helpt taken te plannen, voortgang bij te houden en meer.
Oplossing voor taakbeheer die bedrijven van elke omvang helpt taken te plannen, voortgang bij te houden en meer.
Oplossing voor taakbeheer die bedrijven van elke omvang helpt taken te plannen, voortgang bij te houden en meer....
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Holaspirit is een webplatform ontworpen voor zelfbeheerde organisaties, wat hun methodologie ook is (Holacratie, Sociocratie, Sociocratie 3.0)
Holaspirit is een webplatform ontworpen voor zelfbeheerde organisaties, wat hun methodologie ook is (Holacratie, Sociocratie, Sociocratie 3.0). Holaspirit vereenvoudigt de implementatie van een nieuw organisatieontwerp op basis van rollen en cirkels, nieuw bestuur op basis van een gedistribueerd besluitvormingsproces, en een nieuwe manier van werken.
Holaspirit is een webplatform ontworpen voor zelfbeheerde organisaties, wat hun methodologie ook is (Holacratie, Sociocratie, Sociocratie 3.0). Holaspirit vereenvoudigt de implementatie van een nieuw o...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Assisteert projectmanagers bij het ontwikkelen van plannen, het toewijzen van middelen, het volgen van de voortgang, het beheren van budgetten en het analyseren van de workload.
RationalPlan is krachtige software voor projectmanagement die is ontworpen om zowel teams als projectmanagers te helpen bij het maken van consistente projectplannen, het toewijzen van middelen en het analyseren van de workload, het bijhouden van de werkvoortgang, het inschatten van projectkosten en het beheren van budgetten.
RationalPlan is krachtige software voor projectmanagement die is ontworpen om zowel teams als projectmanagers te helpen bij het maken van consistente projectplannen, het toewijzen van middelen en het a...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Zorg dat iedereen op dezelfde golflengte zit. Orangescrum biedt een elegante manier om je projecten, team en taken op één plek te beheren.
Orangescrum is een eenvoudige projectmanagement- en samenwerkingstool die al je teams op één platform samenbrengt. Het vergemakkelijkt snel taakbeheer, tijdregistratie en end-to-end projectplanning. Geassocieerde transparantie en zichtbaarheid voor meerdere projecten helpen goed presterende teams om meer te bereiken met handige functies zoals Kanban View, Gantt Chart, In-App Chat, tijdlogboek, resourcebeheer, facturering. Het is een SaaS- en een open source-aanbod met toegewijde ondersteuning.
Orangescrum is een eenvoudige projectmanagement- en samenwerkingstool die al je teams op één platform samenbrengt. Het vergemakkelijkt snel taakbeheer, tijdregistratie en end-to-end projectplanning. Ge...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Eenvoudige software voor het beheer van taken en projecten. Redbooth maakt het jou en je team gemakkelijk om je werk te plannen en bij te houden.
Taakbeheer voor moderne teams. Redbooth is een taak- en projectmanagementplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexibel in het gebruik, waardoor projectteams en afdelingen bij duizenden bedrijven hun werk kunnen doen. Gratis tot 10 gebruikers met 2 werkruimten en 2 GB opslagruimte. Zie prijzen voor meer details.
Taakbeheer voor moderne teams. Redbooth is een taak- en projectmanagementplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexib...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
A white-label platform for companies who provide digital solutions to SMBs.
Vendasta is a rebrandable, end-to-end platform for companies who sell digital solutions to SMBs. Publishers, agencies, broadcasters, financial institutions, telcos, and other SMB-serving businesses are able to streamline their go-to market process, sell more products to more clients, and unlock recurring monthly revenue. The platform supports dozens of digital marketing and business productivity tools with marketing automation, a robust CRM, and a client-facing portal - all under a single login.
Vendasta is a rebrandable, end-to-end platform for companies who sell digital solutions to SMBs. Publishers, agencies, broadcasters, financial institutions, telcos, and other SMB-serving businesses are...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken