Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Taakmanagement software voor Windows

Nederland Lokale producten weergeven

146 resultaten

Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Jira is de taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Plan, beheer en volg de taken van je team op een platform dat speciaal is aangepast aan je unieke behoeften. Meer informatie over monday.com
Bouw de perfecte taakbeheerder van je team, zodat je je werk eenvoudig kunt plannen, beheren en volgen, allemaal op één intuïtief platform. Integreer eerst alle tools die je al gebruikt met native integraties of een API. Voeg vervolgens automatisering zonder code toe, zodat je minder tijd besteedt aan het najagen van statusupdates en meer tijd aan het ondersteunen van je team. Uiteindelijk heb je dan de zichtbaarheid die je nodig hebt om echt de controle te krijgen over je workflows. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor taakbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Meer dan 1.000.000 teams gebruiken Trello wereldwijd als een taakbeheertool om vanaf elk apparaat doelen te plannen, organiseren en realiseren.
Tools vieren zelden het traject dat teams ondernemen om taken aan te pakken en hun doelen te bereiken, maar Trello doet dat wel door beloning en gemak toe te voegen aan het taakbeheerproces. Teams kunnen hun prestaties vieren met leuke en flexibele functies die intuïtief en eenvoudig zijn en een persoonlijk element stimuleren. Teams kunnen informatie transparant opslaan en volgen, betere vergaderingen organiseren en repetitieve taken automatiseren met een intuïtieve interface die het voor iedereen gemakkelijk maakt om te onboarden, allemaal vanaf hetzelfde platform. Meer informatie over Trello

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business. Meer informatie over Evernote Teams

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Het eenvoudige ontwerp zonder code maakt het voor iedereen gemakkelijk om binnen enkele minuten workflows te creëren, waardoor IT tijd kan besteden waar het belangrijk is.
Geef je gebruikers en teams de mogelijkheid om herhaalbaar werk op hun eigen manier te automatiseren. Het eenvoudige ontwerp zonder code maakt het voor iedereen gemakkelijk om binnen enkele minuten workflows te creëren, waardoor IT tijd kan besteden waar het belangrijk is. Een flexibele interface en een reeks krachtige capaciteiten helpen je zowel eenvoudige taken als geavanceerde processen te automatiseren. Het resultaat: betere workflows zoals gestroomlijnde contentreview, gestandaardiseerde onboarding van medewerkers en versnelde contractgoedkeuringen. Meer informatie over Box

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
ClickUp is een toonaangevende tool voor taakbeheer met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
Met functies zoals taken, subtaken, herinneringen, taakprioriteiten, urenregistratie, aangepaste weergaven, doelen, afhankelijkheden en aangepaste statussen, heeft ClickUp alles wat je nodig hebt om taken te beheren voor elk project of team. ClickUp is de perfecte tool voor taakbeheer die al je taakbehoeften samenbrengt in één app en wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber. ClickUp is ontworpen voor persoonlijk gebruik en teams van elke omvang en uit elke sector, en is een onmisbare tool voor taakbeheer. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Microsoft To Do is een samenwerkingssoftware waarmee gebruikers takenlijsten met elkaar kunnen delen, herinneringen kunnen instellen en notities kunnen toevoegen.
Microsoft To Do is een samenwerkingssoftware waarmee gebruikers takenlijsten met elkaar kunnen delen, herinneringen kunnen instellen en notities kunnen toevoegen. Meer informatie over Microsoft To Do

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor taakbeheer voor bedrijfsbrede teams. Het omvat geavanceerde beveiliging en volledige schaalbaarheid. Project-, product- en programmamanagers kunnen vooral profiteren van de functies met één klik voor Gantt-diagrammen, Kanbanborden, eenvoudig te gebruiken rapportage en geautomatiseerde taaktoewijzing en het delen van bestanden. Ontdek op maat gemaakte oplossingen voor je team, inclusief sectorspecifieke sjablonen, workflows en functies. Presteer beter dan ooit met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Notion is taakbeheersoftware die je notities, taken en wiki in één tool aan elkaar koppelt.
Notion is taakbeheersoftware die je notities, taken en wiki in één tool aan elkaar koppelt. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Een populair online whiteboardplatform voor samenwerking voor het plannen, bijhouden en visualiseren van projecten en afhankelijkheden.
Miro is hét populaire whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Vereenvoudig je workflows, optimaliseer je dagelijkse routines en blijf gefocust op het bijhouden van resultaten en voortgang op het Miro-bord. Organiseer snel taken vanuit verschillende kanalen en breng ze in kaart op een digitaal whiteboard. Maak gebruik van krachtige integraties met Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable en meer. Ga binnen enkele seconden aan de slag met behulp van meer dan 250 vooraf gemaakte sjablonen. Meer informatie over Miro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Hubstaff biedt vertrouwd taakbeheer en volgen van medewerkers voor teams op afstand en in het veld. Facturering, rapportage, loonadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met taakbeheer van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens taken, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing die door de meest bekende bedrijven in de sector wordt gebruikt.
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing in de sector die door de grootste bedrijven wordt gebruikt om elk onderdeel van het ondernemingswerk te beheren. Met Workfront wordt het ideale proces gecombineerd met de zakelijke realiteit via projectgebaseerde takenlijsten die waardevolle statistieken automatisch in managementrapporten en dashboards verwerken. Naast taakbeheer en zichtbaarheid, kan Workfront je ook helpen bij het stroomlijnen van aanvragen, het plannen en prioriteren van projecten, het beheren van processen en het digitaal beoordelen van bedrijfsmiddelen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor het beheren van je taken.
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor het beheren van je taken. Dankzij goed ontworpen interfaces, intuïtieve functionaliteit en naadloze integraties met andere tools is dit een logische keuze voor teams wereldwijd voor taakbeheer. De tool maakt deel uit van de Meister Suite, een groep producten voor foutloos workflowbeheer. Van ideatie in de mindmapping-tool, MindMeister, tot online documentatie in MeisterNote. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Teamwork is intuïtieve software voor taakbeheer waarmee je teamleden hun werk kunnen beheren en al hun taken centraal kunnen bijhouden.
Van belangrijke mijlpalen tot de kleinste taken, helpt de taakbeheersoftware van Teamwork je om alles in kaart te brengen wat je moet doen om je doelen te bereiken. Beheer al je individuele en teamtaken op één centrale locatie zodat er niets verloren gaat, er prioriteit wordt gegeven aan het werk en deadlines worden gehaald. Meer informatie over Teamwork.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Bitrix24 is een gratis oplossing voor teamtaken en projectmanagement die door meer dan 12 miljoen teams wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies
Ben je op zoek naar de beste gratis software voor het beheren van teamtaken? Je zult onder de indruk zijn van Bitrix24. Ja, je krijgt gratis een onbeperkt aantal teams en gratis een onbeperkt aantal taken. Nog niet voldoende onder de indruk? Het platform heeft ook gratis tijdregistratie, subtaken, taaksjablonen en taakrollen. Wil je nog meer? OK, je krijgt ook nog Gantt-diagrammen, gedeelde agenda's, taakdelegatie, taakrapporten en supervisorweergave. Wil je supereenvoudig taakbeheer voor teams? Dat kun je krijgen. Ben je een grote gebruiker? Geen probleem. 12 miljoen teams gebruiken Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer. Meer informatie over Insightly

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
Beheer je taken met de taakbeheersoftware van EngageBay en zorg ervoor dat je team nooit een vervolgactie over het hoofd ziet.
EngageBay biedt een eenvoudige en effectieve tool voor het toewijzen en beheren van taken tussen je marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams. Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden creëren en toewijzen, en controleren of zij de toegewezen taken voor de dag hebben voltooid. Stel prioriteitsniveaus in en verstuur e-mailmeldingen voor taken die uitgevoerd moeten worden. Automatiseer het taaktoewijzingsproces en vermijd het gedoe van handmatige toewijzingen. Controleer de voortgang om ervoor te zorgen dat er tijdig aan taken wordt gewerkt. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Takenlijst
  • Subtaken maken
  • Terugkerende taken
  • Activiteiten volgen
  • Opdrachtenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Documentbeheer