Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Taakmanagement software voor Mac

Nederland Lokale producten weergeven

148 resultaten

Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Jira is de taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Asana voor taakbeheer. Houd al je werk bij op één plaats, zodat je nooit uit het oog verliest wat het belangrijkst is voor je bedrijf. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor taakbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Nederland Lokaal product
Silvasoft - De best beoordeelde en meest complete bedrijfssoftware Meer informatie over Silvasoft
Silvasoft is een totaaloplossing voor ondernemend Nederland én België. De best beoordeelde en meest complete software voor onder andere: boekhouden, facturatie, voorraadbeheer, offertes & orders, projectbeheer, urenregistratie en meer. Silvasoft bied een configureerbaar pakket waarbij u zelf, per medewerker, kiest welke modules u wenst te gebruiken. De volgende modules zijn beschikbaar: - Boekhouden - Facturatie - Offertes & orders - Sales - CRM - Product- en voorraadbeheer - Magazijnbeheer - Projectbeheer - Taken / todo - Urenregistratie - HR Probeer het 30 dagen gratis uit en profiteer van alle voordelen, zoals: - Koppeling met alle banken in Nederland en België - Koppeling met Belastingdienst en Intervat - Automatische berekening btw-aangifte - Scan & herken - Mail & herken - iDeal betaallink op facturen - Meer dan 60 koppelingen met webshops, kassa systemen, PSPs en meer - 30 dagen gratis en vrijblijvend proberen - Maandelijks opzegbaar Meer informatie over Silvasoft

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee je taken en subtaken in een unieke boomachtige structuur kunt organiseren. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op te splitsen in uitvoerbare taken die zijn genesteld in een hiërarchische lijst. Meer informatie over Quire

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
ActiveCollab is software die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg grip op je echte werk! Meer informatie over ActiveCollab
Je kunt taken gebruiken om je werk te organiseren in ActiveCollab. Op deze manier richt je je op wat echt belangrijk is, stel je verschillende prioriteiten, genereer je verschillende soorten rapporten en geniet je van een samenwerkingsomgeving. Je kunt ook alle updates bekijken zodra deze zich voordoen en stabiele voortgang van al je projecten mogelijk maken. Taakdependencies en automatische herplanning brengen je projectmanagementvaardigheden naar een geheel nieuw niveau. Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
SpiraPlan is een turn-key Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen dat je helpt bij het plannen, beheren en traceren van al je programma's en resources. Meer informatie over SpiraPlan
SpiraPlan is de Agile programmabeheertool voor ondernemingen waarmee je je projecten, programma's, portfolio's en resources synchroniseert om ervoor te zorgen dat de juiste mensen het juiste werk doen om je doelen te bereiken. Met SpiraPlan kun je je taken, vereisten, problemen, risico's en code snel en eenvoudig beheren. SpiraPlan bevat een robuust taakbeheersysteem waarmee gebruikers taken kunnen definiëren, in soorten kunnen categoriseren, op map kunnen ordenen, aan teamleden kunnen toewijzen en de voortgang tot voltooiing kunnen volgen. Meer informatie over SpiraPlan

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Meer dan 1.000.000 teams gebruiken Trello wereldwijd als een taakbeheertool om vanaf elk apparaat doelen te plannen, organiseren en realiseren.
Tools vieren zelden het traject dat teams ondernemen om taken aan te pakken en hun doelen te bereiken, maar Trello doet dat wel door beloning en gemak toe te voegen aan het taakbeheerproces. Teams kunnen hun prestaties vieren met leuke en flexibele functies die intuïtief en eenvoudig zijn en een persoonlijk element stimuleren. Teams kunnen informatie transparant opslaan en volgen, betere vergaderingen organiseren en repetitieve taken automatiseren met een intuïtieve interface die het voor iedereen gemakkelijk maakt om te onboarden, allemaal vanaf hetzelfde platform. Meer informatie over Trello

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business. Meer informatie over Evernote Teams

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Het eenvoudige ontwerp zonder code maakt het voor iedereen gemakkelijk om binnen enkele minuten workflows te creëren, waardoor IT tijd kan besteden waar het belangrijk is.
Geef je gebruikers en teams de mogelijkheid om herhaalbaar werk op hun eigen manier te automatiseren. Het eenvoudige ontwerp zonder code maakt het voor iedereen gemakkelijk om binnen enkele minuten workflows te creëren, waardoor IT tijd kan besteden waar het belangrijk is. Een flexibele interface en een reeks krachtige capaciteiten helpen je zowel eenvoudige taken als geavanceerde processen te automatiseren. Het resultaat: betere workflows zoals gestroomlijnde contentreview, gestandaardiseerde onboarding van medewerkers en versnelde contractgoedkeuringen. Meer informatie over Box

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Plan, beheer en volg de taken van je team op een platform dat speciaal is aangepast aan je unieke behoeften.
Bouw de perfecte taakbeheerder van je team, zodat je je werk eenvoudig kunt plannen, beheren en volgen, allemaal op één intuïtief platform. Integreer eerst alle tools die je al gebruikt met native integraties of een API. Voeg vervolgens automatisering zonder code toe, zodat je minder tijd besteedt aan het najagen van statusupdates en meer tijd aan het ondersteunen van je team. Uiteindelijk heb je dan de zichtbaarheid die je nodig hebt om echt de controle te krijgen over je workflows. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
ClickUp is een toonaangevende tool voor taakbeheer met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
Met functies zoals taken, subtaken, herinneringen, taakprioriteiten, urenregistratie, aangepaste weergaven, doelen, afhankelijkheden en aangepaste statussen, heeft ClickUp alles wat je nodig hebt om taken te beheren voor elk project of team. ClickUp is de perfecte tool voor taakbeheer die al je taakbehoeften samenbrengt in één app en wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber. ClickUp is ontworpen voor persoonlijk gebruik en teams van elke omvang en uit elke sector, en is een onmisbare tool voor taakbeheer. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor taakbeheer voor bedrijfsbrede teams. Het omvat geavanceerde beveiliging en volledige schaalbaarheid. Project-, product- en programmamanagers kunnen vooral profiteren van de functies met één klik voor Gantt-diagrammen, Kanbanborden, eenvoudig te gebruiken rapportage en geautomatiseerde taaktoewijzing en het delen van bestanden. Ontdek op maat gemaakte oplossingen voor je team, inclusief sectorspecifieke sjablonen, workflows en functies. Presteer beter dan ooit met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Notion is taakbeheersoftware die je notities, taken en wiki in één tool aan elkaar koppelt.
Notion is taakbeheersoftware die je notities, taken en wiki in één tool aan elkaar koppelt. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Een populair online whiteboardplatform voor samenwerking voor het plannen, bijhouden en visualiseren van projecten en afhankelijkheden.
Miro is hét populaire whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Vereenvoudig je workflows, optimaliseer je dagelijkse routines en blijf gefocust op het bijhouden van resultaten en voortgang op het Miro-bord. Organiseer snel taken vanuit verschillende kanalen en breng ze in kaart op een digitaal whiteboard. Maak gebruik van krachtige integraties met Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable en meer. Ga binnen enkele seconden aan de slag met behulp van meer dan 250 vooraf gemaakte sjablonen. Meer informatie over Miro

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Hubstaff biedt vertrouwd taakbeheer en volgen van medewerkers voor teams op afstand en in het veld. Facturering, rapportage, loonadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met taakbeheer van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens taken, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing die door de meest bekende bedrijven in de sector wordt gebruikt.
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing in de sector die door de grootste bedrijven wordt gebruikt om elk onderdeel van het ondernemingswerk te beheren. Met Workfront wordt het ideale proces gecombineerd met de zakelijke realiteit via projectgebaseerde takenlijsten die waardevolle statistieken automatisch in managementrapporten en dashboards verwerken. Naast taakbeheer en zichtbaarheid, kan Workfront je ook helpen bij het stroomlijnen van aanvragen, het plannen en prioriteren van projecten, het beheren van processen en het digitaal beoordelen van bedrijfsmiddelen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor het beheren van je taken.
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor het beheren van je taken. Dankzij goed ontworpen interfaces, intuïtieve functionaliteit en naadloze integraties met andere tools is dit een logische keuze voor teams wereldwijd voor taakbeheer. De tool maakt deel uit van de Meister Suite, een groep producten voor foutloos workflowbeheer. Van ideatie in de mindmapping-tool, MindMeister, tot online documentatie in MeisterNote. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Teamwork is intuïtieve software voor taakbeheer waarmee je teamleden hun werk kunnen beheren en al hun taken centraal kunnen bijhouden.
Van belangrijke mijlpalen tot de kleinste taken, helpt de taakbeheersoftware van Teamwork je om alles in kaart te brengen wat je moet doen om je doelen te bereiken. Beheer al je individuele en teamtaken op één centrale locatie zodat er niets verloren gaat, er prioriteit wordt gegeven aan het werk en deadlines worden gehaald. Meer informatie over Teamwork.com

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Bitrix24 is een gratis oplossing voor teamtaken en projectmanagement die door meer dan 12 miljoen teams wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies
Ben je op zoek naar de beste gratis software voor het beheren van teamtaken? Je zult onder de indruk zijn van Bitrix24. Ja, je krijgt gratis een onbeperkt aantal teams en gratis een onbeperkt aantal taken. Nog niet voldoende onder de indruk? Het platform heeft ook gratis tijdregistratie, subtaken, taaksjablonen en taakrollen. Wil je nog meer? OK, je krijgt ook nog Gantt-diagrammen, gedeelde agenda's, taakdelegatie, taakrapporten en supervisorweergave. Wil je supereenvoudig taakbeheer voor teams? Dat kun je krijgen. Ben je een grote gebruiker? Geen probleem. 12 miljoen teams gebruiken Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer
Beheer je taken met de taakbeheersoftware van EngageBay en zorg ervoor dat je team nooit een vervolgactie over het hoofd ziet.
EngageBay biedt een eenvoudige en effectieve tool voor het toewijzen en beheren van taken tussen je marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams. Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden creëren en toewijzen, en controleren of zij de toegewezen taken voor de dag hebben voltooid. Stel prioriteitsniveaus in en verstuur e-mailmeldingen voor taken die uitgevoerd moeten worden. Automatiseer het taaktoewijzingsproces en vermijd het gedoe van handmatige toewijzingen. Controleer de voortgang om ervoor te zorgen dat er tijdig aan taken wordt gewerkt. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Taken bewerken
  • Takenlijst
  • Priorisering
  • Opmerkingen/notities
  • Subtaakbeheer