Nederland Lokale producten weergeven
268 resultaten
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor taakbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Plan, beheer en volg de taken van je team op een platform dat speciaal is aangepast aan je unieke behoeften. Meer informatie over monday.com
Bouw de perfecte taakbeheerder van je team, zodat je je werk eenvoudig kunt plannen, beheren en volgen, allemaal op één intuïtief platform. Integreer eerst alle tools die je al gebruikt met native integraties of een API. Voeg vervolgens automatisering zonder code toe, zodat je minder tijd besteedt aan het najagen van statusupdates en meer tijd aan het ondersteunen van je team. Uiteindelijk heb je dan de zichtbaarheid die je nodig hebt om echt de controle te krijgen over je workflows. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen. Meer informatie over UniFocus
UniFocus is een leider op het gebied van personele optimalisatie en combineert oplossingen voor arbeidsbeheer en systemen voor tijd en aanwezigheid met inzichten in de betrokkenheid van klanten en werknemers. De tools van UniFocus maken gebruik van een diepgewortelde expertise in de sector om arbeidsvoorspellingen, budgettering, planning en naleving in een handomdraai te realiseren. Dankzij de cloudgebaseerde tools kan de software integreren met je bestaande systemen en op elk moment vanaf elk apparaat krachtige bedrijfsinzichten bieden. Meer informatie over UniFocus

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
SpiraPlan is een turn-key Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen dat je helpt bij het plannen, beheren en traceren van al je programma's en resources. Meer informatie over SpiraPlan
SpiraPlan is de Agile programmabeheertool voor ondernemingen waarmee je je projecten, programma's, portfolio's en resources synchroniseert om ervoor te zorgen dat de juiste mensen het juiste werk doen om je doelen te bereiken. Met SpiraPlan kun je je taken, vereisten, problemen, risico's en code snel en eenvoudig beheren. SpiraPlan bevat een robuust taakbeheersysteem waarmee gebruikers taken kunnen definiëren, in soorten kunnen categoriseren, op map kunnen ordenen, aan teamleden kunnen toewijzen en de voortgang tot voltooiing kunnen volgen. Meer informatie over SpiraPlan

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Meer dan 1.000.000 teams gebruiken Trello wereldwijd als een taakbeheertool om vanaf elk apparaat doelen te plannen, organiseren en realiseren.
Tools vieren zelden het traject dat teams ondernemen om taken aan te pakken en hun doelen te bereiken, maar Trello doet dat wel door beloning en gemak toe te voegen aan het taakbeheerproces. Teams kunnen hun prestaties vieren met leuke en flexibele functies die intuïtief en eenvoudig zijn en een persoonlijk element stimuleren. Teams kunnen informatie transparant opslaan en volgen, betere vergaderingen organiseren en repetitieve taken automatiseren met een intuïtieve interface die het voor iedereen gemakkelijk maakt om te onboarden, allemaal vanaf hetzelfde platform. Meer informatie over Trello

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen.
Jira is de taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business. Meer informatie over Evernote Teams

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Het eenvoudige ontwerp zonder code maakt het voor iedereen gemakkelijk om binnen enkele minuten workflows te creëren, waardoor IT tijd kan besteden waar het belangrijk is.
Geef je gebruikers en teams de mogelijkheid om herhaalbaar werk op hun eigen manier te automatiseren. Het eenvoudige ontwerp zonder code maakt het voor iedereen gemakkelijk om binnen enkele minuten workflows te creëren, waardoor IT tijd kan besteden waar het belangrijk is. Een flexibele interface en een reeks krachtige capaciteiten helpen je zowel eenvoudige taken als geavanceerde processen te automatiseren. Het resultaat: betere workflows zoals gestroomlijnde contentreview, gestandaardiseerde onboarding van medewerkers en versnelde contractgoedkeuringen. Meer informatie over Box

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
ClickUp is een toonaangevende tool voor taakbeheer met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
Met functies zoals taken, subtaken, herinneringen, taakprioriteiten, urenregistratie, aangepaste weergaven, doelen, afhankelijkheden en aangepaste statussen, heeft ClickUp alles wat je nodig hebt om taken te beheren voor elk project of team. ClickUp is de perfecte tool voor taakbeheer die al je taakbehoeften samenbrengt in één app en wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber. ClickUp is ontworpen voor persoonlijk gebruik en teams van elke omvang en uit elke sector, en is een onmisbare tool voor taakbeheer. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor taakbeheer voor bedrijfsbrede teams. Het omvat geavanceerde beveiliging en volledige schaalbaarheid. Project-, product- en programmamanagers kunnen vooral profiteren van de functies met één klik voor Gantt-diagrammen, Kanbanborden, eenvoudig te gebruiken rapportage en geautomatiseerde taaktoewijzing en het delen van bestanden. Ontdek op maat gemaakte oplossingen voor je team, inclusief sectorspecifieke sjablonen, workflows en functies. Presteer beter dan ooit met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Hubstaff biedt vertrouwd taakbeheer en volgen van medewerkers voor teams op afstand en in het veld. Facturering, rapportage, loonadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met taakbeheer van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens taken, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Meer informatie over Microsoft OneNote

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Notion is taakbeheersoftware die je notities, taken en wiki in één tool aan elkaar koppelt.
Notion is taakbeheersoftware die je notities, taken en wiki in één tool aan elkaar koppelt. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing die door de meest bekende bedrijven in de sector wordt gebruikt.
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing in de sector die door de grootste bedrijven wordt gebruikt om elk onderdeel van het ondernemingswerk te beheren. Met Workfront wordt het ideale proces gecombineerd met de zakelijke realiteit via projectgebaseerde takenlijsten die waardevolle statistieken automatisch in managementrapporten en dashboards verwerken. Naast taakbeheer en zichtbaarheid, kan Workfront je ook helpen bij het stroomlijnen van aanvragen, het plannen en prioriteren van projecten, het beheren van processen en het digitaal beoordelen van bedrijfsmiddelen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor het beheren van je taken.
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor het beheren van je taken. Dankzij goed ontworpen interfaces, intuïtieve functionaliteit en naadloze integratie s met andere tools is dit een logische keuze voor teams wereldwijd voor taakbeheer. De tool maakt deel uit van de Meister Suite, een groep producten voor foutloos workflowbeheer. Van ideatie in de mindmapping-tool, MindMeister, tot online documentatie in MeisterNote. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Een populair online whiteboardplatform voor samenwerking voor het plannen, bijhouden en visualiseren van projecten en afhankelijkheden.
Miro is hét populaire whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Vereenvoudig je workflows, optimaliseer je dagelijkse routines en blijf gefocust op het bijhouden van resultaten en voortgang op het Miro-bord. Organiseer snel taken vanuit verschillende kanalen en breng ze in kaart op een digitaal whiteboard. Maak gebruik van krachtige integraties met Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable en meer. Ga binnen enkele seconden aan de slag met behulp van meer dan 250 vooraf gemaakte sjablonen. Meer informatie over Miro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Teamwork is intuïtieve software voor taakbeheer waarmee je teamleden hun werk kunnen beheren en al hun taken centraal kunnen bijhouden.
Van belangrijke mijlpalen tot de kleinste taken, helpt de taakbeheersoftware van Teamwork je om alles in kaart te brengen wat je moet doen om je doelen te bereiken. Beheer al je individuele en teamtaken op één centrale locatie zodat er niets verloren gaat, er prioriteit wordt gegeven aan het werk en deadlines worden gehaald. Meer informatie over Teamwork

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Bitrix24 is een gratis oplossing voor teamtaken en projectmanagement die door meer dan 8 miljoen teams wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies.
Ben je op zoek naar de beste gratis software voor het beheren van teamtaken? Je zult onder de indruk zijn van Bitrix24. Ja, je krijgt gratis een onbeperkt aantal teams en gratis een onbeperkt aantal taken. Nog niet voldoende onder de indruk? Het platform heeft ook gratis tijdregistratie, subtaken, taaksjablonen en taakrollen. Wil je nog meer? OK, je krijgt ook nog Gantt-diagrammen, gedeelde agenda's, taakdelegatie, taakrapporten en supervisorweergave. Wil je supereenvoudig taakbeheer voor teams? Dat kun je krijgen. Ben je een grote gebruiker? Geen probleem. 8 miljoen teams gebruiken Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer. Meer informatie over Insightly

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Time Doctor biedt nauwkeurige software voor tijdregistratie en tijdmanagement die je helpt te weten of je team echt productief te werk gaat.
Time Doctor - Medewerkertracking en geavanceerde tijdregistratie. Tijdmanagementsoftware die je helpt te ontdekken of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
"De software van Agile CRM beheert projecten effectief met een gestroomlijnd hulpprogramma voor projectmanagement. Het is eenvoudig om taken te beheren tussen je verkoop- en marketingteams. De projectmanagementsoftware omvat verschillende opties om de status van je projecten te controleren en volgen. " Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Met Paymo kun je vanaf één en hetzelfde platform taken beheren, werktijden bijhouden, je klanten factureren en de winstgevendheid meten.
Paymo is een intuïtieve oplossing voor werkmanagement voor kleine bedrijven, op afstand werkende teams en freelancers waarmee je vanaf één en hetzelfde platform taken kunt beheren, werktijden bijhouden, je klanten factureren, online betaald worden en de winstgevendheid meten. Zo kun je de volledige levensduur van een project volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder dat je verschillende apps moet gebruiken en betalen. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's Meer informatie over Replicon

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
ActiveCollab is software die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg grip op je echte werk!
Je kunt taken gebruiken om je werk te organiseren in ActiveCollab. Op deze manier richt je je op wat echt belangrijk is, stel je verschillende prioriteiten, genereer je verschillende soorten rapporten en geniet je van een samenwerkingsomgeving. Je kunt ook alle updates bekijken zodra deze zich voordoen en stabiele voortgang van al je projecten mogelijk maken. Taakdependencies en automatische herplanning brengen je projectmanagementvaardigheden naar een geheel nieuw niveau. Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video- vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector. Meer informatie over RingCentral Video

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Beheer je taken met de taakbeheersoftware van EngageBay en zorg ervoor dat je team nooit een vervolgactie over het hoofd ziet.
EngageBay biedt een eenvoudige en effectieve tool voor het toewijzen en beheren van taken tussen je marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams. Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden creëren en toewijzen, en controleren of zij de toegewezen taken voor de dag hebben voltooid. Stel prioriteitsniveaus in en verstuur e-mailmeldingen voor taken die uitgevoerd moeten worden. Automatiseer het taaktoewijzingsproces en vermijd het gedoe van handmatige toewijzingen. Controleer de voortgang om ervoor te zorgen dat er tijdig aan taken wordt gewerkt. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Chatberichten, gedeelde takenlijsten, herinneringen, bestanden delen
Vereenvoudig je taakbeheer met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Flock

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Workamajig - de projectmanagementsoftware voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Breng je projectdetails en tijdlijnen samen op een manier die gemakkelijk kan worden doorzocht en gedeeld. Zelfs met meerdere deadlines en talloze taken kun je de mijlpalen van je project met gemak halen. Wijs taken toe, stel prioriteiten en bepaal de planning voor elke taak. Blijf georganiseerd met functionaliteit die duidelijkheid geeft over taak- en projecttijdlijnen. Blijf op de hoogte van het spectrum van projecten, van de kleine snelle oplevering tot de grote campagnes met voortgang in één oogopslag. Meer informatie over Workamajig

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Taakbeheer, het delen van bestanden en planning worden allemaal eenvoudig gemaakt vanuit één centrale online werkruimte.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein. Meer informatie over Glasscubes

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen.
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en bedrijven die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Kanban-bord en Gantt-grafiek Robuust projectmanagement ter ondersteuning van WBS (onbeperkte hiërarchie), meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren Mobiele apps Beheer van hulpbronnen Meer dan 1000 integraties Gegevensbeveiliging op ondernemingsniveau Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Task management is straightforward with ProWorkflow, which offers built-in reporting, oodles of templates, and clear task visibility.
ProWorkflow makes task management easy. ProWorkflow gives project owners full visibility over tasks, personnel, and timelines, allowing easy allocation of resources and assets. Customize your task categories, view team workloads, access templates, and enjoy comprehensive standard and customer reporting tools. With free onboarding and world-class customer support, the choice to switch is simple. Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Taskworld is een toepassing voor taakbeheer die visuele borden, teamberichten en projectplanning combineert in één eenvoudige app.
Taskworld is de eenvoudigste manier voor teams om hun werk bij te houden. Het combineert visueel taakbeheer, projectplanning en teamberichten in één robuuste toepassing. Taskworld werd opgericht in 2012 en wordt aangestuurd door een team van 50 mensen verspreid over vier kantoren wereldwijd. Het wordt gebruikt door duizenden teams in meer dan 80 landen, waaronder marktleiders zoals AccorHotels, Accenture, EY en AT&T. Taskworld is een geesteskind van Fred Mouawad en maakt deel uit van Synergia One Group of Companies. Meer informatie over Taskworld

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Werkstroombeheer-tool zonder codering om mensen, gegevens en dagelijkse processen te verbinden.
Werkstroomsoftware zonder codering voor het verbinden van mensen, gegevens en dagelijkse processen via een cloudgebaseerde werkstroom-tool en het stroomlijnen van routinematige bedrijfsactiviteiten. Het biedt een complete set capaciteiten voor goedkeuring en verandermanagement, klantverzoekbeheer en het volgen van problemen. Comindware Tracker zorgt voor robuuste werkstroom-procesmodellering in combinatie met flexibele webformulieren en rapportages, directe procesupdates en realtime zichtbaarheid. Probeer het nu. Meer informatie over CMW Tracker

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Een uniek visuele applicatie voor taakbeheer die de productiviteit van het team doeltreffend verbetert door middel van een boeiende ervaring en gebruiksvriendelijke interface.
Met de nadruk op eenvoud combineert DropTask de kenmerken en functies van krachtig taakbeheer met de voordelen van visueel denken. DropTask is wereldwijd populair en geprezen om zijn innovatieve aanpak en biedt bewezen resultaten voor het benutten van de productiviteitsmogelijkheden van individuele medewerkers en teams wereldwijd. Met een mooie gebruikersinterface vermijdt DropTask een tekstintensieve benadering en voorziet je van alles wat je nodig hebt om alles prima te plannen, beheren en bereiken. Meer informatie over Ayoa

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Moeiteloze projectplanning en samenwerking. Visuele projectplannen, teamcommunicatie, teamresources en meer in één intuïtieve tool.
TeamGantt betekent een moeiteloze samenwerking en planning voor projecten. Alles wat je nodig hebt om je werk te plannen en uit te voeren op één plek. Intuïtieve, aantrekkelijke Gantt-diagrammen gecombineerd met communicatie op taakniveau, bestandsuitwisseling, teamresources en meer, gecombineerd in een aantrekkelijke interface. Proberen is overtuigd worden, meld je vandaag nog aan voor de gratis proefversie van 14 dagen! Meer informatie over TeamGantt

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Quip is een moderne tool voor projectmanagement en taaksamenwerking die documenten, spreadsheets en checklists combineert in één ervaring.
Quip is een moderne tool voor projectmanagement en taaksamenwerking die documenten, spreadsheets, checklists en een chatfunctie combineert in één ervaring. Je kunt projecten efficiënt beheren, budgetplannen afronden, vergadernotities delen en bij elke stap onderling verbonden blijven. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld: Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Meer informatie over Quip

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Verbind je team met je klantenteam om te chatten, bestanden te delen, taken te beheren, notities te maken, betalingen te doen en werk gedaan te krijgen.
Een projectmanagementtool die je klanten graag zullen gebruiken. Project.co verbindt je team met het team van je klanten, zodat je kunt chatten, bestanden kunt delen, taken kunt beheren, notities kunt maken, betalingen kunt uitvoeren en werk gedaan kunt krijgen. Andere tools laten het werken met klanten voelen als een bijzaak. Met Project.co is het werken met klanten en het effectief beheren van projecten de kernfocus. Alle communicatie wordt op één plek bewaard bij elk project, zodat je één bron van waarheid hebt. Projectmanagement vereenvoudigd. Meer informatie over Project.co

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Priority Matrix helpt managers en leidinggevenden te slagen door middel van effectiever prioriteitsbeheer.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat managers helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmetho den. Priority Matrix biedt een platform voor teams voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken, teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te bieden. Meer informatie over Priority Matrix

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Eenvoudig online urenregistratie en taakbeheer met deskundig advies, geliefd door creatieve professionals wereldwijd. Ontvang vandaag nog je gratis demo.
Eenvoudige online tools voor urenregistratie en taakbeheer die zijn ontworpen door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers, PR, digitaal, marketingbedrijven en interne creatieve teams. FunctionFox is geliefd bij kleine bedrijven en Fortune 500-bedrijven wereldwijd vanwege het gebruiksgemak, de vijfsterrenservice en gratis deskundig advies. Je kunt moeiteloos meerdere taken uitvoeren, taken toewijzen, takenlijsten maken en hulpbronnen beheren, inclusief externe medewerkers. Verhoog je productiviteit en winstgevendheid en ontvang vandaag nog je gratis demo. Meer informatie over FunctionFox

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
Geef teams de mogelijkheid om het werk te leveren dat ertoe doet met Planview Clarizen-software voor het beheer van bedrijfsbrede werk- en projectportfolio's.
Planview Clarizen is een bekroonde oplossing voor werkmanagement voor ondernemingen en PPM waarmee programmamanagers realtime inzicht kunnen krijgen in lopende werkzaamheden, workflows kunnen automatiseren, risico's proactief kunnen beheren en een grotere zakelijke impact kunnen bereiken. Met Planview Clarizen kan je organisatie snel reageren op kansen en veranderende marktomstandigheden door ideeën om te zetten in strategieën, plannen en acties. Perfect voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Planview AdaptiveWork

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken