Beste keuzes

Gesponsord

Populaire lokale producten in Nederland

Ontdek de beste lokale producten in jouw land op basis van reviews van gebruikers.

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
499 resultaten
Maak eenvoudig formulieren aan en zet reacties om in workflows op het open platform van monday.com, zodat je team alle verzoeken op één plek kan afhandelen. Meer informatie over monday.com
Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het open, codevrije platform van monday.com. Maak binnen enkele minuten formulieren aan met vooraf gemaakte sjablonen en deel een link om antwoorden te krijgen van niet-ontwikkelaars of klanten. Verzamel reacties in een visueel bord als je de status van open tickets op één plek moet volgen. Of genereer rapporten van antwoorden om betere beslissingen te nemen over je prioriteiten. Voeg vervolgens automatiseringen toe om repetitieve taken over te nemen en het hele proces te stroomlijnen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Nederland Lokaal product
Easydus is een flexibel platform waarmee je al je handmatige activiteiten kunt automatiseren en elke processtroom kunt aanpassen aan je eigen behoeften. Meer informatie over Easydus
Met Easydus Form Automation Software configureer je zonder relevante IT kennis je eigen digitaal proces. In de categorie Form Automation heeft Easydus de meest uitgebreide lijst van features. Het is een alles-in-één systeem met de volgende functies: webformulieren, facturen, automatisch creëren van elk type document (contracten, facturen, offertes, certificaten), automatische gepersonaliseerde e-mails, QR-tickets, online betalingen, tijdsgebaseerde acties, realtime dashboard met overzichten, een (relatie)database en een webportal. Kan worden toegepast op elke organisatie en elk type proces. Vraag een demo aan om de mogelijkheden te verkennen. Meer informatie over Easydus

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Teams op bijna elke afdeling in je organisatie kunnen nu moeiteloos formulieren creëren en delen of ze op je website inbedden. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc heeft PandaDoc Forms ontwikkeld voor een aantal teams zoals verkoop, HR, operationele zaken, juridische zaken en meer. Maak en deel moeiteloos een formulier door het in te bedden op je website of deel het formulier via een directe link. Geen codering vereist en je hebt zelfs geen e-mailadres van een klant nodig. Functies zoals bewerkbare sjablonen, specifieke ondertekeningsvolgorde en betalingen zijn ook beschikbaar binnen Forms. PandaDoc Forms is een zeer eenvoudige formulierontwerper. Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Bautomate is een digitaal automatiseringsplatform waarmee je de bedrijfsprocessen van verschillende sectoren kunt automatiseren. Meer informatie over Bautomate
Bautomate is een orkestratieplatform zonder code waarmee je workflows kunt automatiseren om al je bedrijfsprocessen beter te beheren. Je kunt binnen enkele minuten workflows bouwen met behulp van een platform met weinig code met ingebouwde functies zoals dynamische formulieren, regelsengine, workflowmodeller op basis van slepen en neerzetten, OCR-engine (Optical Character Recognition), documentbeheersysteem en meer. Je kunt integreren met de tools die je al gebruikt, zoals Google Spreadsheets, Tally, Oracle, SAP en meer. Meer informatie over Bautomate

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Survey Anyplace maakt formulieren interactief en gepersonaliseerd. Nu ook met rapporten die automatisch worden aangemaakt op basis van formulierinvoer. Meer informatie over Pointerpro
Survey Anyplace is software voor de automatisering van formulieren op Capterra. Klanten zijn onder meer Capgemini, Eneco, Accor Hotels en vele middelgrote adviesbedrijven en bureaus. Probeer de nieuwe functie voor formules, waarmee je binnen het formulier berekeningen kunt uitvoeren om je respondenten meer inzichtelijke feedback te geven in een gepersonaliseerd pdf-rapport. Geen codering vereist. Bekijk de whitelabel-optie als je een volledig merkeigen formulier wilt zonder een verwijzing naar Survey Anyplace. Meer informatie over Pointerpro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Automatiseer de terugkerende formulieren en taken van je team met Process Street. Meer informatie over Process Street
Process Street ontlast bedrijven van saaie, verouderde en verwarrende procesdocumenten door middel van krachtige automatisering. Creëer en pas gestroomlijnde checklists aan die tekst, afbeeldingen, video, voorwaardelijke logica, goedkeuringen, integraties en meer bevatten. Houd de voortgang van je team bij, wijs automatisch taken toe en stuur herinneringen om formulieren en procedures moeiteloos te verplaatsen. Bouw sterke processen die de productiviteit verhogen, geld besparen en bedrijfsgroei bevorderen. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Je besturingssysteem voor bedrijfsgegevens: verzamel, organiseer en begrijp je gegevens. Meer informatie over Formaloo
Het alles-in-één samenwerkingsplatform waarmee je prachtige formulieren, databases met toegangsbeheer en zeer aanpasbare bedrijfstoepassingen zonder enige code kunt creëren, allemaal op één plek. Organiseer je werkruimte in verschillende teams, afdelingen, klanten en projecten. Beheer moeiteloos de toegang van je teamleden en werk in realtime effectiever samen. Begin nu, ga vandaag nog live. Veel plezier met formaloo-ing! Meer informatie over Formaloo

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Jouw gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele bedrijfsformulieren en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label! Meer informatie over Forms On Fire
Besteed minder tijd aan het leren en meer tijd aan het gebruiken. De aangepaste mobiele bedrijfsformulieren zijn eenvoudig te creëren, heel gemakkelijk te verbinden en zeer krachtig. Vraag naar de PRIVATE LABEL-versie. Met de functie voor slepen en neerzetten en vertrouwde ontwerptools voor Word en Excel kun je sneller aan de slag. Eindgebruikers waarderen de snelheid van een native app en de mogelijkheid om zonder verbinding OFFLINE te werken, waarbij zelfs hun volledige datalijsten worden bijgehouden, zoals cliënten en andere referentiegegevens. Geen programmeerervaring vereist. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Eenvoudig te maken formulieren die volledig geautomatiseerd zijn, maar ook leuk en in gespreksvorm. Meer informatie over Typeform
Maak stijlvolle formulieren met automatisch gegenereerde rapporten en nuttige inzichten. Met 120+ integraties met je favoriete apps kun je je werkstroom automatiseren en verzamelde gegevens overal naartoe sturen waar je ze nodig hebt. Typeforms zijn responsief en volledig aanpasbaar aan je merk, waardoor je een gepersonaliseerde ervaring krijgt die ook volledig is geautomatiseerd. De eenvoudige formulierbouwer betekent dat je er binnen enkele minuten een kunt bouwen en starten, en het is allemaal beschermd met beveiliging op ondernemingsniveau. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Bitrix24 is een gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 8 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 8 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Systeemeigen integratie met Bitrix24 CRM en functies voor formulierautomatisering. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures die de efficiëntie en realtime inzichten vanuit het veld bevordert. Eenvoudig te gebruiken. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De MaintainX-app transformeert op papier gebaseerde procedures en formulieren om realtime zakelijke inzichten en samenwerking binnen je team mogelijk te maken. Organisaties die MaintainX gebruiken zien onmiddellijk een toename van 50% in de nauwkeurigheid van gegevensinvoer en een toename van 800% in de snelheid van gegevensinvoer. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Webgebaseerde toepassing waarmee je eenvoudig en snel online formulieren kunt creëren. Meer informatie over forms.app
Webgebaseerde toepassing waarmee je eenvoudig en snel online formulieren kunt creëren. Meer informatie over forms.app

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Bouw slimme formulieren en checklists, voer inspecties uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten. Meer informatie over iAuditor
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme formulieren maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over iAuditor

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Creëer een geweldige ervaring voor je gemeenschap van inzenders en beoordelaars met Award Force, de bekroonde software voor het automatiseren van formulieren. Meer informatie over Award Force
Award Force is bekroonde software voor het automatiseren van formulieren om inzendingen online te beheren. Het is ontworpen voor prestaties en functie en creëert een snelle, veilige en voortreffelij ke ervaring voor indieners, beoordelaars en formulierbeheerders. Verhoog het volume en de kwaliteit van inzendingen met functies die zijn ontworpen voor voortreffelijke integriteit en resultaten. Onderscheid je programma met een vriendelijk, intuïtief systeem in een aantrekkelijk ontwerp dat je met plezier gebruikt. Lever elke keer de juiste resultaten. Meer informatie over Award Force

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Meer dan 500.000 mensen in 112 landen gebruiken Formstack om repetitieve bedrijfsprocessen te automatiseren en informatie efficiënter te beheren. Meer informatie over Formstack Forms
Formstack is een veelzijdige online formulierenbouwer waarmee je webformulieren kunt bouwen en ontwerpen zonder enige kennis van codering. Sluit mobielvriendelijke formulieren in op je website en sociale media om online betalingen te innen, feedback van klanten te verzamelen, leads voor marketing te verzamelen, geautomatiseerde workflows te creëren en nog veel meer. Formstack voldoet aan de HIPAA-voorschriften en biedt meerdere robuuste functies, waaronder meer dan 50 integraties met apps zoals Salesforce, MailChimp en PayPal. Meer informatie over Formstack Forms

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Het formulierenportaal met workflow is geschikt voor organisaties met meer dan 20 gebruikers. Webtoegang, klaar voor desktop en mobiel. Gratis API Meer informatie over FileHold
Het formulierenportaal maakt deel uit van het documentbeheersysteem voor meer dan 20 gebruikers. Kan worden geschaald om duizenden gebruikers en miljoenen documenten te ondersteunen. Kan worden geïnstalleerd op locatie of in de cloud, klaar voor desktop en mobiel. Geautomatiseerde processen voor documentworkflow en -goedkeuring. Integratie met MS Office, versiebeheer, veilige gebruikersgroepen, krachtige zoekfunctie, scannen van documenten met OCR. Gratis gedocumenteerde API, optionele AD-integratie, SharePoint, geschikt voor elektronische ondertekening en tweevoudige verificatie. Meer informatie over FileHold

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
- Toonaangevend platform zonder code - Leg informatie van gebruikers en systemen vast met behulp van dynamische, logicagestuurde formulieren op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Checkbox
- Toonaangevend platform zonder code - Gebruik slepen en neerzetten om gebruiksvriendelijke en aanpasbare dynamische formulieren te creëren. Gebruik ze om op formulieren gebaseerde workflows te automatiseren, self-serviceoplossingen te creëren en controle te krijgen over gegevens die niet in handmatige processen zijn vastgelegd. Volg activiteiten met behulp van auditspoortranscripties. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte, Allianz, Coca-Cola en Invisalign om de besluitvorming, workflows en het genereren van documenten te automatiseren. Meer informatie over Checkbox

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality. Meer informatie over FORM OpX
Form.com is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor het automatiseren van formulieren voor de onderneming, zowel in het veld als op kantoor. Verbeter de kwaliteit, bevorder de veiligheid en zorg voor naleving met intelligente toepassingen voor mobiele formulieren en robuuste rapportagemogelijkheden. De engineers van Form.com configureren elke oplossing voor jouw unieke gegevensbehoeften en integreren ze in je systemen om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en de operationele efficiëntie te maximaliseren. Ga naar Form.com voor meer informatie. Meer informatie over FORM OpX

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Kissflow Workflow is toonaangevende end-to-end workflowsoftware die zowel gestructureerde als ongestructureerde workflows ondersteunt. Meer informatie over Kissflow
Kissflow is toonaangevend als software voor formulierautomatisering. Het is algemeen bekend als workflowsoftware en BPM-tool. Kissflow staat voor een 'Keep it Simple and Smart' formulieroplossing, omdat zakelijke gebruikers er de volledige levenscyclus van formulieren mee kunnen beheren zonder ondersteuning van IT. Zoals de naam al aangeeft is het met behulp van Kissflow heel eenvoudig om workflows en formulieren te creëren. Meer informatie over Kissflow

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
De eenvoudige oplossing voor het voltooien van e-handtekeningen en documenten voor bedrijven die snelle handtekeningen vereisen, voor ten minste 300 documenten per maand Meer informatie over Lightico
***Meer dan 300 documenten of transacties per maand vereist*** Hoog voltooiingspercentage van e-handtekeningen. Verzamel direct e-handtekeningen, e-formulieren en ondersteunende documenten tijdens een telefoongesprek. Met ad-hocdocumenten of vooraf opgemaakte sjablonen. Ontvang ter plekke e-handtekeningen via sms/sms of e-mail (elimineer onnodige "envelop"-kosten). Gebruik via API of zelfstandig. Integraties met inbegrip van Salesforce. Meer informatie over Lightico

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe mee met meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen inclusief. Fortune 500-bedrijven zoals PwC en de beste advocatenkantoren. Meer informatie over Legito
Slimme documenten. Slimme contracten. Documentautomatisering. Documentbeheer. Documentonderhandeling en samenwerking. Advocaatvriendelijke software voor het creëren van responsieve documenten die weten hoe jij denkt en zichzelf kunnen bewerken. 100% programmeervrije documentautomatisering. Meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen. Grootste wereldwijde klant: PwC. Gebruikt door advocatenkantoren, interne juridische en inkoopafdelingen, algemene juridische adviseurs, financiële instellingen (banken, verzekeringen, enz.), onroerendgoedsector (makelaars en ontwikkelaars) en HR. Meer informatie over Legito

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Eén geïntegreerd platform met de tools die nodig zijn om digitale formulieren te beheren, te distribueren en in te vullen via web-, Android- of Apple-apparaten. Meer informatie over Gluu
Gluu helpt bedrijven om complexiteit onder controle te krijgen voordat het ten koste gaat van de groei. Met Gluu krijgt elke medewerker één interface voor de juiste taken en instructies op het juiste moment. Hierdoor kun je nieuwe systemen voor elk nieuw bedrijfsproces voorkomen, zodat je tijd en energie kunt vrijmaken voor groei. Gluu combineert alle bewegende delen van procesbeheer. Dit omvat formulieren. Binnen enkele minuten kun je een stroom in kaart brengen en deze laten uitvoeren door frontlijnpersoneel via native Android- en iOS-apps. Meer informatie over Gluu

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Datapolis Process System - workflows in SharePoint 2013/16/19. Volledige tool waarmee je je processen in een samenhangend systeem kunt bouwen. Automatisering Meer informatie over Datapolis Process System
Datapolis Process System is een platform voor het creëren en beheren van processen in SharePoint 2013/16/19. Met de grafische ontwerper kunnen niet-technische gebruikers workflows in kaart brengen. Dankzij honderden out-of-box-activiteiten kun je complexe processen automatiseren. Eenvoudige integratie met externe systemen. Eenvoudige wijziging en aanpassing van processen. Geavanceerde formulieren zorgen voor soepel verlopende communicatie. Afzonderlijke diagramlaag om de logica van een proces te definiëren en voor automatisering. Compilatie van gedistribueerde gegevens. Diep geïntegreerd met SharePoint. Meer informatie over Datapolis Process System

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
DX, getest voor ondernemingen, zorgt dat je je kunt concentreren op je bedrijf, niet op de document- en contractprocessen die je bedrijf ondersteunen. Meer informatie over Docxpresso
Verhoog je productiviteit, naleving en klanttevredenheid met DX, een geavanceerde oplossing voor het beheer van contract- en documentprocessen. Met DX kunnen organisaties repetitieve documentprocesse n automatiseren, bewaken en controleren, waaronder de processen die te maken hebben met inkoop, verkoop en HR. Dankzij de flexibiliteit van de DX-platforms kunnen klanten uit diverse sectoren, waaronder de detailhandel, de juridische sector, de technologie en de overheid, er waarde uit halen. Snelle, op maat gemaakte en waardegestuurde implementatie door het DX-team. Meer informatie over Docxpresso

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Professionele inspectie-app, beschikbaar op iOS, Android en webbrowser, probleemregistratie, analyse Meer informatie over Auditus
Auditus is een inspectie-app en cloudgebaseerde software die door meer dan 9000 klanten wordt gebruikt om inspecties, audits, nalevingscontroles of kwaliteitsborgingstests uit te voeren. Auditus-app ondersteunt je werknemers in het veld. Een meertalige inspectie-app die online en offline beschikbaar is op meerdere platforms (iOS, Android, internetbrowser). Het ultramoderne scoresysteem en de functies voor het bijhouden van problemen, risicowaarschuwingen en krachtige realtime rapportage geven volledige zichtbaarheid van je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Auditus

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Maak, verzend en ontvang formulieren moeiteloos online. Meer informatie over FormDr
Maak snel formulieren met de eenvoudige formuliermaker op basis van slepen en neerzetten. Geen code nodig. Bewerk formulieren met e-handtekeningen, conditionele logica, tabellen, bijlagen, betalingen, tekeningen en meer. Ingezonden formulieren worden versleuteld en opgeslagen op beveiligde servers. Pas formulieren aan met je eigen kleuren, lettertypen en logo zodat ze eenvoudig te herkennen zijn. Je formulieren kunnen volledig worden aangepast aan je merk en stijl. Zet formulieren op je website, stuur sms-/e-mailuitnodigingen, maak QR-codes aan en stuur automatische herinneringen. Meer informatie over FormDr

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Bouw binnen enkele minuten hoogwaardige HTML-formulieren – dit platform heeft de formulier-backend. Meer informatie over Headlessforms
Ontvang ingediende formulieren en stuur automatisch reagerende e-mails via een formulier op je website - zonder een backend te schrijven. Het is perfect voor WordPress, Netlify, Vercel, Github Pages of een statische site. Headlessforms biedt eindpunten voor formulieren als een service, zodat je eenvoudige sites eenvoudig kunnen blijven. Het vastleggen van ingezonden formulieren is nog nooit zo probleemloos geweest. Meer informatie over Headlessforms

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Digitaliseer je formulieren en workflows binnen enkele dagen met het codeloze platform van EasySend. Meer informatie over EasySend
Digitaliseer je formulieren en workflows met het codeloze platform van EasySend. Binnen enkele dagen bij je klanten te introduceren. Gebruikt door ondernemingen zoals verzekeringsbedrijven, banken en financiële dienstverleners voor elke klantgerichte gebruikssituatie. Veelvoorkomende gebruiksscenario's zijn onboardingprocessen voor verzekeringsproducten, hypotheken en leningen, claims, autorisatie en aanvragen. Bespaar tijd, verlaag de kosten en verbeter de klantervaring en voltooiingspercentages. Meer informatie over EasySend

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Het platform richt zich op de waarde van zakelijke relaties. top.legal verandert hoe verkoop- en juridische teams contracten opstellen, onderhandelen en sluiten. Meer informatie over top.legal
top.legal is gericht op het verbeteren van je contractuele relaties. Traditionele processen die gebonden zijn aan MS Word en papier laten geld op tafel liggen, omdat Word-ping-pong een tijdverspiller is. top.legal verandert hoe verkoop- en juridische teams contracten opstellen, onderhandelen en sluiten. Functies omvatten automatisering voor het opschalen van het contractproces, samenwerkingstools voor onderhandeling en contractanalyse en integraties. Meer informatie over top.legal

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Popdocx is een oplossing voor documentpopulatie die gegevens van verschillende systemen automatisch in formulieren en documenten kan invullen. Meer informatie over Popdocx
Popdocx is een veelzijdige softwaretoepassing waarmee gebruikers binnen enkele minuten meerdere soorten documenten of formulieren voor elk bedrijf kunnen samenstellen en invullen. Gebruikers kunnen informatie uit verschillende systemen verkrijgen of informatie in de software invoeren; gegevensstromen automatiseren en valideren om gegevensintegriteit te garanderen en verwerkingsfouten te verminderen en documenten na voltooiing elektronisch ondertekenen. Meer informatie over Popdocx

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
DSAR Management is a data subject access request solution that allows users to discover and respond to DSARs. Meer informatie over DSAR Management
DSAR Management is a data subject access request solution that allows users to discover and respond to DSARs. Meer informatie over DSAR Management

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Toepassing voor het ontwerpen van enquêtes waarmee je aanpasbare formulieren kunt creëren die tussen voorbeelden kunnen worden gedeeld met een web-URL.
Toepassing voor het ontwerpen van enquêtes waarmee je aanpasbare formulieren kunt creëren die tussen voorbeelden kunnen worden gedeeld met een web-URL. Meer informatie over Google Forms

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren. DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over DocuSign

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
De software voor formulierautomatisering van Wrike heeft 2,3 miljoen gebruikers. Organiseer verzoeken, stroomlijn de intake en help teams om de details te krijgen die ze nodig hebben.
De software voor formulierautomatisering van Wrike wordt wereldwijd door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen vertrouwd. Maak aangepaste formulieren die automatisch aanvragen organiseren, de intake stroomlijnen en je teams helpen elke taak te starten met alle informatie die ze nodig hebben. De gebruiksvriendelijke software voor formulierautomatisering van Wrike helpt teams om nieuwe projecten te organiseren, HR-, marketing-, verkoop- en IT-verzoeken te automatiseren en je teams te geven wat ze nodig hebben, wanneer ze het nodig hebben. Start nu een gratis proefversie. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte software voor het automatiseren van formulieren, om werkorders, faciliteiten en activabeheer te stroomlijnen.
De software van UpKeep voor het automatiseren van formulieren is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelij k bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
The world's most friendly website and landing page builder that comes with portfolio, blog and social networks integration.
Alboom Prosite is a friendly and powerful site builder to photographers, creative professionals and companies that want to showcase and sell their work online. It is a leading platform intended for everyone that want leverage a site with portfolio, photo galleries, social networks and build landing pages, all personalized with drag and drop resources and human support if necessary. Meer informatie over Alboom Prosite

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen.
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
SendGrid is het toonaangevende cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging, vertrouwd door meer dan 78.000 van 's werelds snelstgroeiende merken.
SendGrid is een leider in communicatie met klanten. Dit vertrouwde, cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging helpt marketeers en ontwikkelaars met vertrouwen te verzenden. Het product wordt vertrouwd door meer dan 78.000 wereldwijde klanten, groot en klein, om betrokkenheid en bedrijfsgroei te stimuleren via hun e-mailprogramma. Naast deze bekroonde API, bieden de marketingcampagnes van SendGrid doeltreffende, één-op-veel verzendingen, duidelijke segmentatie, flexibele en frustratievrije campagnebewerking en bruikbare analyses. Meer informatie over SendGrid

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Maak kennis met Salesforce Pardot: B2B marketing automation op alom gewaardeerde CRM. Met Pardot kunnen marketing- en verkoopteams samenwerken om kopers te betrekken, deals te sluiten en relaties te laten groeien. Het leadbeheer van Pardot biedt CRM-integratie, e-mailmarketing, lead nurturing, lead scoring en rendementrapportage om marketing- en verkoopteams te helpen samenwerken om verkoopleads te genereren en te kwalificeren, verkoopcycli te verkorten en marketingrendement te volgen. Meer informatie over Pardot

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Krijg grip op je post-click ervaringen en maximaliseer je conversiepercentages met Instapage, het krachtigste platform voor bestemmingspagina's.
Instapage is toonaangevend op het gebied van post-click optimalisatie en maximaliseert conversies voor adverteerders en marketeers door hen in staat te stellen om op schaal post-click ervaringen te creëren, personaliseren en optimaliseren. Met meer dan een miljoen bestemmingspagina's met een gemiddelde conversieratio van meer dan 22%, helpt Instapage 15.000 klanten in 100 landen om meer waarde uit hun campagnes te halen. Meer informatie over Instapage

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, telehealth, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. Meer informatie over IntakeQ

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten