Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Formulierautomatisering

Formulier software geeft bedrijven de mogelijkheid om de aanvoer van documenten te stroomlijnen. Deze oplossingen optimaliseren het maken, afdrukken, faxen, samenvoegen en de beveiliging van documenten, alsook inkomend en uitgaand documentverkeer. Bedrijven kunnen vrijwel elk soort document maken en beheren, van facturen tot incidentrapporten, en kunnen gemakkelijk verzamelde informatie volgen. Formulier software is relevant voor de meeste sectoren. Zie ook: business process management software, CMS-systemen, contract management software en DMS-systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Formulierautomatisering met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
179 resultaten
Nederland Lokaal product
Maak en manage slimme, dynamische formulieren, gekoppeld aan uw systemen. Stel geautomatiseerde workflow en documentgeneratie in voor de ultieme straight-through processing. Meer informatie over Diamond Forms, Flows & Docs
Op zoek naar méér dan standaard formulieren software? Laat uw gehele organisatie efficiënter werken met de proces automatisering van Diamond Forms, Flows & Docs. Met Diamond Forms, Flows & Docs maakt u slimme online formulieren. En met de workflow en documentgeneratie tools automatiseert u het hele afhandelingsproces. Diamond gaat verder dan andere oplossingen, met de vele, unieke functies zoals: • Complexe calculaties • Automatische acties • Digitaal ondertekenen • Document generatie met opmaak • Koppelen met externe systemen Ga 100% digitaal. Manage complexe processen, speel snel in op marktontwikkelingen, optimaliseer uw workflows, werk efficiënter en voldoe met gemak aan alle compliance regels. Wilt u de beste keuze maken voor uw organisatie? Ervaar Diamond zelf met een gratis online demo! Meer informatie over Diamond Forms, Flows & Docs

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
App voor het automatiseren van formulieren voor het voltooien van inspecties, audits, veiligheidsrapporten, bestellingen en vele andere taken. Gebruiksvriendelijk, geschikt voor grote ondernemingen. Meer informatie over Forms On Fire
Forms On Fire is je app voor het automatiseren van formulieren voor nauwkeurige inspecties, audits, veiligheidsrapporten, bestellingen en vele andere taken. Bespaar tijd met vooraf ingevulde velden die gegevens uit je systemen gebruiken. Bespaar tijd door je processen te mobiliseren. Bespaar 100% van de tijd die nodig is om formulieren opnieuw in te voeren, opnieuw op te stellen, te archiveren en te distribueren naar degenen die ze nodig hebben. Met beveiliging voor de totale onderneming, verbindingen met duizenden systemen en een ongelooflijk nuttige klantenservice, zul je je managementteam blij maken. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Eenvoudig te maken formulieren die volledig geautomatiseerd zijn, maar ook leuk en in gespreksvorm. Meer informatie over Typeform
Maak stijlvolle formulieren met automatisch gegenereerde rapporten en nuttige inzichten. Met 120+ integraties met je favoriete apps kun je je werkstroom automatiseren en verzamelde gegevens overal naartoe sturen waar je ze nodig hebt. Typeforms zijn responsief en volledig aanpasbaar aan je merk, waardoor je een gepersonaliseerde ervaring krijgt die ook volledig is geautomatiseerd. De eenvoudige formulierbouwer betekent dat je er binnen enkele minuten een kunt bouwen en starten, en het is allemaal beschermd met beveiliging op ondernemingsniveau. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Automatiseer je gehele formulierproces met Jotform Enterprise. Creëer formulieren, pas ze aan, verzend en analyseer ze in één centrale gedeelde werkruimte. Meer informatie over Jotform
Automatiseer je gehele formulierproces met Jotform Enterprise. Creëer, pas formulieren aan, verzend en analyseer ze in één centrale gedeelde werkruimte. Houd automatisch de antwoorden op formulieren bij in een spreadsheet, genereer gegevensrapporten en automatiseer e-handtekeningen op één plek. Besteed minder tijd en geld aan rommelige papieren formulieren en schakel je bedrijf over naar de eenvoudig te automatiseren werkruimte voor online digitale formulieren van Jotform. Integreer je favoriete apps in je formulieren, genereer formulierrapporten, host gegevens lokaal, importeer bestaande formulieren en meer. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Maak moeiteloos interactieve formulieren, leadtrechters en clickflows met de ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Oneindige ontwerpflexibiliteit en geen codering. Meer informatie over Heyflow
Ga verder dan standaardformulieren. Met de ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten van Heyflow kun je moeiteloos interactieve formulieren, leadtrechters en clickflows creëren waar mensen graag mee werken. Oneindige ontwerpflexibiliteit en geen codering vereist. Verzamel gegevens, converteer verkeer en leg leads vast. Integreer formulieren op je website of deel ze via een eenvoudige URL. Verbind ze moeiteloos dankzij de native integraties met Google Ads & Analytics, GTM, FB, Hubspot, Zapier en meer. Gebouwd in Duitsland, gehost in Europa en 100% in overeenstemming met de AVG. Meer informatie over Heyflow

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Snelle app-creatie zonder code met offline mogelijkheden. Betaal minder voor meer functies en krijg gratis training en ondersteuning. Probeer een gratis proefversie. Meer informatie over Appenate
Platform zonder code voor het maken van datagestuurde apps om papieren formulieren in alle sectoren te vervangen. Gebruik de betaalbare software met functionaliteit voor slepen en neerzetten om te plannen, verzenden en taken te volgen en beheren. Maak offertes, checklists of rapporten en integreer eenvoudig met bestaande systemen. Dwing verantwoordelijkheid af, bespaar kosten en zorg voor efficiëntie via het dashboardoverzicht. GRATIS proefversie aangeboden voor het testen van GPS, streepjescodescanning, handtekening en tekenen, het uploaden van media en bijlagen, formules, pushmeldingen, whitelabel en offline mogelijkheden. Meer informatie over Appenate

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Bitrix24 is een gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Systeemeigen integratie met Bitrix24 CRM en functies voor formulierautomatisering. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Het platform van Fluix stroomlijnt de documentenstroom en communicatie tussen je mobiele medewerkers, klanten en backoffice. Meer informatie over Fluix
Fluix is een gebruiksvriendelijke softwareoplossing zonder code die bedrijven helpt documenten te digitaliseren en routinetaken te automatiseren, allemaal op één plek. Dit platform lost de pijnpunten op van kantoor- en veldteams die sneller willen leveren en veilige, betrouwbare gegevens willen verzamelen, terwijl veiligheid en naleving de topprioriteiten blijven. Fluix is toegankelijk via de native app voor iOS, Android of via een webbrowser. Maak je team productiever en je bedrijf efficiënter. VOOR TEAMS VAN MEER DAN 10 GEBRUIKERS. Meer informatie over Fluix

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Breely is jouw oplossing voor de receptie. Automatiseer klantinteracties, van planning tot betrokkenheid, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf. Meer informatie over Breely
Breely is de receptie voor je bedrijf. Het platform helpt bij het beheren en automatiseren van elke klantinteractie, zoals het plannen van afspraken, het verzamelen van klantinformatie en het contact met klanten, zodat jij je kunt concentreren op de kern van je bedrijf. Meer informatie over Breely

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Met SurveyJS kun je een volledig geïntegreerd platform voor het beheer van formulieren binnen je app opzetten en aanpassen aan jouw specifieke behoeften. Meer informatie over SurveyJS
SurveyJS is een uitbreidbaar softwarepakket voor de automatisering van formulieren, ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van volledig geïntegreerde systemen voor het beheer van formulieren binnen hun apps. Het integreert naadloos met elke backend, waardoor formulieren en reacties veilig kunnen worden opgeslagen zonder betrokkenheid van derden. De intuïtieve drag-and-drop editor is gebruiksvriendelijk. Iedereen kan formulieren maken, opmaken en bewerken en het zorgt voor een eenvoudige ervaring voor zowel de makers als de ondervraagden. Opties voor aanpassingen zijn onder andere verschillende typen vragen, branding en voorwaardelijke logica om enquêtes aan te passen aan specifieke doelstellingen. Met volledige controle over de gegevens, robuuste analysefuncties en eenvoudige exportopties maakt SurveyJS het mogelijk om op een veilige manier reacties te verzamelen, op te slaan en in realtime te analyseren. Mobiele compatibiliteit zorgt voor een naadloze ervaring op verschillende apparaten. Evalueer het volledige potentieel van formulierautomatisering met de volledige demo van SurveyJS, beschikbaar op de website, samen met een verzameling kant-en-klare sjablonen. Meer informatie over SurveyJS

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Toepassing voor het ontwerpen van enquêtes waarmee je aanpasbare formulieren kunt creëren die tussen voorbeelden kunnen worden gedeeld met een web-URL.
Toepassing voor het ontwerpen van enquêtes waarmee je aanpasbare formulieren kunt creëren die tussen voorbeelden kunnen worden gedeeld met een web-URL. Meer informatie over Google Forms

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie over SurveyMonkey

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren. DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over Docusign

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Maak eenvoudig formulieren aan en zet reacties om in workflows op het open platform van monday.com, zodat je team alle verzoeken op één plek kan afhandelen.
Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het open, codevrije platform van monday.com. Maak binnen enkele minuten formulieren aan met vooraf gemaakte sjablonen en deel een link om antwoorden te krijgen van niet-ontwikkelaars of klanten. Verzamel reacties in een visueel bord als je de status van open tickets op één plek moet volgen. Of genereer rapporten van antwoorden om betere beslissingen te nemen over je prioriteiten. Voeg vervolgens automatiseringen toe om repetitieve taken over te nemen en het hele proces te stroomlijnen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
De software voor formulierautomatisering van Wrike heeft 2,3 miljoen gebruikers. Organiseer verzoeken, stroomlijn de intake en help teams om de details te krijgen die ze nodig hebben.
De software voor formulierautomatisering van Wrike wordt wereldwijd door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen vertrouwd. Maak aangepaste formulieren die automatisch aanvragen organiseren, de intake stroomlijnen en je teams helpen elke taak te starten met alle informatie die ze nodig hebben. De gebruiksvriendelijke software voor formulierautomatisering van Wrike helpt teams om nieuwe projecten te organiseren, HR-, marketing-, verkoop- en IT-verzoeken te automatiseren en je teams te geven wat ze nodig hebben, wanneer ze het nodig hebben. Start nu een gratis proefversie. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte software voor het automatiseren van formulieren, om werkorders, faciliteiten en activabeheer te stroomlijnen.
De software van UpKeep voor het automatiseren van formulieren is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk al je verkoopdocumenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen.
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk verkoopdocumenten te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende zakelijke documenten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie, API's en 24/7 live ondersteuning door mensen. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en meldt een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die de documentenwerkstroom automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen.
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
SendGrid is het toonaangevende cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging, vertrouwd door meer dan 78.000 van 's werelds snelstgroeiende merken.
SendGrid is een leider in communicatie met klanten. Dit vertrouwde, cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging helpt marketeers en ontwikkelaars met vertrouwen te verzenden. Het product wordt vertrouwd door meer dan 78.000 wereldwijde klanten, groot en klein, om betrokkenheid en bedrijfsgroei te stimuleren via hun e-mailprogramma. Naast deze bekroonde API, bieden de marketingcampagnes van SendGrid doeltreffende, één-op-veel verzendingen, duidelijke segmentatie, flexibele en frustratievrije campagnebewerking en bruikbare analyses. Meer informatie over SendGrid

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Versiebeheer
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Aanpasbare formulieren
  • Integraties van derden