Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Formulier software

Formulier software geeft bedrijven de mogelijkheid om de aanvoer van documenten te stroomlijnen. Deze oplossingen optimaliseren het maken, afdrukken, faxen, samenvoegen en de beveiliging van documenten, alsook inkomend en uitgaand documentverkeer. Bedrijven kunnen vrijwel elk soort document maken en beheren, van facturen tot incidentrapporten, en kunnen gemakkelijk verzamelde informatie volgen. Formulier software is relevant voor de meeste sectoren. Zie ook: business process management software, CMS-systemen, contract management software en DMS-systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Formulier software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

163 resultaten

PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk al je verkoopdocumenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk verkoopdocumenten te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende zakelijke documenten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie, API's en 24/7 live ondersteuning door mensen. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en meldt een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die de documentenwerkstroom automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures die de efficiëntie en realtime inzichten vanuit het veld bevordert. Eenvoudig te gebruiken. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De MaintainX-app transformeert op papier gebaseerde procedures en formulieren om realtime zakelijke inzichten en samenwerking binnen je team mogelijk te maken. Organisaties die MaintainX gebruiken zien onmiddellijk een toename van 50% in de nauwkeurigheid van gegevensinvoer en een toename van 800% in de snelheid van gegevensinvoer. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Survey Anyplace maakt formulieren interactief en gepersonaliseerd. Nu ook met rapporten die automatisch worden aangemaakt op basis van formulierinvoer. Meer informatie over Pointerpro
Survey Anyplace is software voor de automatisering van formulieren op Capterra. Klanten zijn onder meer Capgemini, Eneco, Accor Hotels en vele middelgrote adviesbedrijven en bureaus. Probeer de nieuwe functie voor formules, waarmee je binnen het formulier berekeningen kunt uitvoeren om je respondenten meer inzichtelijke feedback te geven in een gepersonaliseerd pdf-rapport. Geen codering vereist. Bekijk de whitelabel-optie als je een volledig merkeigen formulier wilt zonder een verwijzing naar Survey Anyplace. Meer informatie over Pointerpro

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Eenvoudig te maken formulieren die volledig geautomatiseerd zijn, maar ook leuk en in gespreksvorm. Meer informatie over Typeform
Maak stijlvolle formulieren met automatisch gegenereerde rapporten en nuttige inzichten. Met 120+ integraties met je favoriete apps kun je je werkstroom automatiseren en verzamelde gegevens overal naartoe sturen waar je ze nodig hebt. Typeforms zijn responsief en volledig aanpasbaar aan je merk, waardoor je een gepersonaliseerde ervaring krijgt die ook volledig is geautomatiseerd. De eenvoudige formulierbouwer betekent dat je er binnen enkele minuten een kunt bouwen en starten, en het is allemaal beschermd met beveiliging op ondernemingsniveau. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Bouw slimme formulieren en checklists, voer inspecties uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten. Meer informatie over SafetyCulture
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme formulieren maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Bitrix24 is een gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Systeemeigen integratie met Bitrix24 CRM en functies voor formulierautomatisering. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Maak, verzend en ontvang formulieren moeiteloos online. Meer informatie over FormDr
Maak snel formulieren met de eenvoudige formuliermaker op basis van slepen en neerzetten. Geen code nodig. Bewerk formulieren met e-handtekeningen, conditionele logica, tabellen, bijlagen, betalingen, tekeningen en meer. Ingezonden formulieren worden versleuteld en opgeslagen op beveiligde servers. Pas formulieren aan met je eigen kleuren, lettertypen en logo zodat ze eenvoudig te herkennen zijn. Je formulieren kunnen volledig worden aangepast aan je merk en stijl. Zet formulieren op je website, stuur sms-/e-mailuitnodigingen, maak QR-codes aan en stuur automatische herinneringen. Meer informatie over FormDr

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Automatiseer je gehele formulierproces met Jotform Enterprise. Creëer formulieren, pas ze aan, verzend en analyseer ze in één centrale gedeelde werkruimte. Meer informatie over Jotform
Automatiseer je gehele formulierproces met Jotform Enterprise. Creëer, pas formulieren aan, verzend en analyseer ze in één centrale gedeelde werkruimte. Houd automatisch de antwoorden op formulieren bij in een spreadsheet, genereer gegevensrapporten en automatiseer e-handtekeningen op één plek. Besteed minder tijd en geld aan rommelige papieren formulieren en schakel je bedrijf over naar de eenvoudig te automatiseren werkruimte voor online digitale formulieren van Jotform. Integreer je favoriete apps in je formulieren, genereer formulierrapporten, host gegevens lokaal, importeer bestaande formulieren en meer. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Toepassing voor het ontwerpen van enquêtes waarmee je aanpasbare formulieren kunt creëren die tussen voorbeelden kunnen worden gedeeld met een web-URL.
Toepassing voor het ontwerpen van enquêtes waarmee je aanpasbare formulieren kunt creëren die tussen voorbeelden kunnen worden gedeeld met een web-URL. Meer informatie over Google Forms

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren. DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over DocuSign

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Maak eenvoudig formulieren aan en zet reacties om in workflows op het open platform van monday.com, zodat je team alle verzoeken op één plek kan afhandelen.
Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het open, codevrije platform van monday.com. Maak binnen enkele minuten formulieren aan met vooraf gemaakte sjablonen en deel een link om antwoorden te krijgen van niet-ontwikkelaars of klanten. Verzamel reacties in een visueel bord als je de status van open tickets op één plek moet volgen. Of genereer rapporten van antwoorden om betere beslissingen te nemen over je prioriteiten. Voeg vervolgens automatiseringen toe om repetitieve taken over te nemen en het hele proces te stroomlijnen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
De software voor formulierautomatisering van Wrike heeft 2,3 miljoen gebruikers. Organiseer verzoeken, stroomlijn de intake en help teams om de details te krijgen die ze nodig hebben.
De software voor formulierautomatisering van Wrike wordt wereldwijd door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen vertrouwd. Maak aangepaste formulieren die automatisch aanvragen organiseren, de intake stroomlijnen en je teams helpen elke taak te starten met alle informatie die ze nodig hebben. De gebruiksvriendelijke software voor formulierautomatisering van Wrike helpt teams om nieuwe projecten te organiseren, HR-, marketing-, verkoop- en IT-verzoeken te automatiseren en je teams te geven wat ze nodig hebben, wanneer ze het nodig hebben. Start nu een gratis proefversie. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte software voor het automatiseren van formulieren, om werkorders, faciliteiten en activabeheer te stroomlijnen.
De software van UpKeep voor het automatiseren van formulieren is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen.
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
SendGrid is het toonaangevende cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging, vertrouwd door meer dan 78.000 van 's werelds snelstgroeiende merken.
SendGrid is een leider in communicatie met klanten. Dit vertrouwde, cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging helpt marketeers en ontwikkelaars met vertrouwen te verzenden. Het product wordt vertrouwd door meer dan 78.000 wereldwijde klanten, groot en klein, om betrokkenheid en bedrijfsgroei te stimuleren via hun e-mailprogramma. Naast deze bekroonde API, bieden de marketingcampagnes van SendGrid doeltreffende, één-op-veel verzendingen, duidelijke segmentatie, flexibele en frustratievrije campagnebewerking en bruikbare analyses. Meer informatie over SendGrid

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Maak kennis met Salesforce Pardot: B2B marketing automation op alom gewaardeerde CRM. Met Pardot kunnen marketing- en verkoopteams samenwerken om kopers te betrekken, deals te sluiten en relaties te laten groeien. Het leadbeheer van Pardot biedt CRM-integratie, e-mailmarketing, lead nurturing, lead scoring en rendementrapportage om marketing- en verkoopteams te helpen samenwerken om verkoopleads te genereren en te kwalificeren, verkoopcycli te verkorten en marketingrendement te volgen. Meer informatie over Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Automatiseer de terugkerende formulieren en taken van je team met Process Street.
Process Street ontlast bedrijven van saaie, verouderde en verwarrende procesdocumenten door middel van krachtige automatisering. Creëer en pas gestroomlijnde checklists aan die tekst, afbeeldingen, video, voorwaardelijke logica, goedkeuringen, integraties en meer bevatten. Houd de voortgang van je team bij, wijs automatisch taken toe en stuur herinneringen om formulieren en procedures moeiteloos te verplaatsen. Bouw sterke processen die de productiviteit verhogen, geld besparen en bedrijfsgroei bevorderen. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Krijg grip op je post-click ervaringen en maximaliseer je conversiepercentages met Instapage, het krachtigste platform voor bestemmingspagina's.
Instapage is toonaangevend op het gebied van post-click optimalisatie en maximaliseert conversies voor adverteerders en marketeers door hen in staat te stellen om op schaal post-click ervaringen te creëren, personaliseren en optimaliseren. Met meer dan een miljoen bestemmingspagina's met een gemiddelde conversieratio van meer dan 22%, helpt Instapage 15.000 klanten in 100 landen om meer waarde uit hun campagnes te halen. Meer informatie over Instapage

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. Het platform versnelt en vereenvoudigt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling voor teams in het veld.
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om bij het eerste bezoek op betrouwbare wijze complexe inspecties, audits en andere taken uit te voeren. Deze oplossing met weinig code integreert naadloos met je backoffice-systemen en cloudservices. ProntoForms is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen en kan eenvoudig in elk bedrijfsproces worden geschaald. Meer informatie over TrueContext (formerly ProntoForms)

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Webgebaseerde toepassing waarmee je eenvoudig en snel online formulieren kunt creëren.
Webgebaseerde toepassing waarmee je eenvoudig en snel online formulieren kunt creëren. Meer informatie over forms.app

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Oplossing voor het online aanmaken van webformulieren en databases zonder dat programmering vereist is.
QuintaDB is een online relationele database en bouwer van webformulieren. Je kunt zoveel formulieren maken als je nodig hebt. Koppel ze met behulp van Relaties en je hebt een webgebaseerde relationele database-app. Je kunt het aanpassen en integreren in je website of blog. Met behulp van databaserollen kun je de toegang tot je database voor je collega's of vrienden beperken. Maak databaseweergaven, stel grafieken samen en Google Maps op basis van je gegevens. Meer informatie over QuintaDB

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Het alles-in-één cloudplatform van Caspio biedt alles wat je nodig hebt om functierijke webformulieren te creëren en te automatiseren, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van functierijke webformulieren, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één cloudplatform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Wufoo maakt het gemakkelijk om aangepaste online formulieren te maken, zodat je gegevens, RSVP's, betalingen en meer kunt verzamelen, allemaal zonder code te hoeven schrijven.
Wufoo maakt het gemakkelijk om aangepaste online formulieren te maken, zodat je gegevens, RSVP's, betalingen en meer kunt verzamelen, allemaal zonder een enkele regel code te schrijven. Wufoo wordt vertrouwd door meer dan 3 miljoen gebruikers, waaronder bedrijven als Amazon en Disney, en het heeft een bekroonde interface voor het maken van formulieren, eenvoudige aanpassing, meer dan 400 sjablonen en rapportage. Of je nu formulieren op je website wilt opnemen of een directe link wilt delen, met Wufoo kan het. Meer informatie over Wufoo

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Met GoCanvas kunnen bedrijven inefficiënte papieren formulieren vervangen door aanpasbare mobiele apps. Geen IT of codering vereist.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande backend-systemen. GoCanvas biedt ook een unieke app store alleen voor bedrijven, met meer dan 30.000 vooraf gebouwde, volledig aanpasbare apps die op alle mobiele platforms werken en meer dan 30 verticale markten bedienen. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Je besturingssysteem voor bedrijfsgegevens: verzamel, organiseer en begrijp je gegevens.
Het alles-in-één samenwerkingsplatform waarmee je prachtige formulieren, databases met toegangsbeheer en zeer aanpasbare bedrijfstoepassingen zonder enige code kunt creëren, allemaal op één plek. Organiseer je werkruimte in verschillende teams, afdelingen, klanten en projecten. Beheer moeiteloos de toegang van je teamleden en werk in realtime effectiever samen. Begin nu, ga vandaag nog live. Veel plezier met formaloo-ing! Meer informatie over Formaloo

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Automation Anywhere is een toonaangevend RPA-platform, dat alle front- en backofficetaken automatiseert.
Automation Anywhere is een toonaangevend RPA (robotic process automation)-platform. Deze oplossing voor ondernemingen combineert geavanceerde RPA, AI en geïntegreerde analytische technologieën om softwarebots te creëren voor het automatiseren en beheren van front- en backofficetaken. Het product is ontworpen met recorders en een interface op basis van slepen en neerzetten om gebruikers met verschillende technische vaardigheden te ondersteunen. Automation Anywhere is systeemonafhankelijk en werkt in alle productieomgevingen met de hoogste niveaus van beveiliging en controles. Meer informatie over Automation Anywhere

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren. Meer informatie over Fulcrumapp.com

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren.
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Creëer een geweldige ervaring voor je gemeenschap van inzenders en beoordelaars met Award Force, de bekroonde software voor het automatiseren van formulieren.
Award Force is bekroonde software voor het automatiseren van formulieren om inzendingen online te beheren. Het is ontworpen voor prestaties en functie en creëert een snelle, veilige en voortreffelijke ervaring voor indieners, beoordelaars en formulierbeheerders. Verhoog het volume en de kwaliteit van inzendingen met functies die zijn ontworpen voor voortreffelijke integriteit en resultaten. Onderscheid je programma met een vriendelijk, intuïtief systeem in een aantrekkelijk ontwerp dat je met plezier gebruikt. Lever elke keer de juiste resultaten. Meer informatie over Award Force

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Met 123FormBuilder kun je elk type webformulier creëren, van algemene contactformulieren tot complexe bestel- en registratieformulieren.
Laat je webformulier het zware werk doen door te integreren met andere webtoepassingen zoals Salesforce, MailChimp en Constant Contact. Het instellen van de applicatielogica kost minder dan 5 minuten, maar biedt aanzienlijke besparing doordat het afrekent met handmatige gegevensoverdracht. Je kunt zelfs informatie van je online formulieren vanuit meerdere gegevensbronnen naar je eigen SQL-server verzenden voor verder gebruik. Meer informatie over 123FormBuilder

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
Rhumbix moderniseert bouwwerkzaamheden in het veld, waardoor bouwers papierloos kunnen werken door één enkele bron van waarheid te bieden voor het vastleggen van veldgegevens. Dit platform voor veldgegevens is een cloudgebaseerde mobiele oplossing voor personeelsbeheer die gegevens van eerdere op papier gebaseerde workflows verzamelt en digitaliseert. Hierdoor worden verrassingen tussen de realiteit van de werklocatie en het projectplan voorkomen. Dit zorgt ervoor dat alle belanghebbenden van het project over de beste gegevens beschikken wanneer ze deze nodig hebben, zodat ze betere beslissingen kunnen nemen en bruikbare inzichten verkrijgen. Meer informatie over Rhumbix

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Cloudgebaseerd platform voor het beheren van inzendingen/toepassingen, en elke vorm van digitale content te accepteren en beoordelen. Intuïtief en aanpasbaar.
Stroomlijn je indienings- of aanvraagproces met cloudgebaseerde software van Submittable. Accepteer, beoordeel en beslis over elke vorm van digitale content met de alles-in-één oplossing voor inzendingen. De perfecte tool voor organisaties die subsidies verlenen, merk- en contentbeheerders, coördinatoren van studiebeursprogramma's, uitgevers en meer. Submittable kan moeiteloos worden aangepast aan de manier waarop JIJ wilt werken. Meer informatie over Submittable

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Gratis formulierontwerpfunctie met eenvoudig op te stellen webformulieren. Beveiligde formulieren voor gegevensverzameling, betaling en creditcardautorisatie.
Beveiligingsgerichte online formulierontwerpfunctie voor het eenvoudig en veilig verzamelen en delen van gegevens. Maak online formulieren en enquêtes of kies uit verschillende bewerkbare gratis sjablonen. Kant-en-klare formuliervelden om te slepen en neer te zetten in de intuïtieve interface, zonder te programmeren. Ondersteuning voor integraties met betalings-apps, sociale apps en apps van derden. Veilige en gratis gegevensopslag en formulierhosting. Gebruik de formulieren op je website, blog of sociale media om feedback, contacten, leads, betalingen, creditcards en meer te verzamelen. Meer informatie over EmailMeForm

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Account Ability stelt belastingformulieren 1095, 1098, 1099, 3921, 3922, W2G, W2 en W2C elektronisch op, op gewoon papier en door de belastingdienst goedgekeurde formulieren.
Account Ability is een netwerkklare softwaretoepassing die voldoet aan de behoeften van kleine tot middelgrote bedrijven met een eenvoudige, maar krachtige oplossing voor de gecompliceerde taak van jaarlijkse naleving van 1095, 1098, 1099, 3921, 3922, 5498, W2G, W2 en W2c. Kopieën van begunstigden/betalers kunnen op gewoon kopieerpapier worden afgedrukt, op voorbedrukte formulieren of als PDF-bestand worden opgeslagen. Kopieën voor de belastingdienst (IRS), sociale verzekeringszorg (SSA) en staat kunnen elektronisch worden opgeslagen of afgedrukt op door de belastingdienst goedgekeurde formulieren die verkrijgbaar zijn bij de formulierenafdeling. Meer informatie over Account Ability

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
GoFormz is een eenvoudige, snelle en zeer betaalbare manier om je formulieren en administratieve verwerking te digitaliseren.
Leg gegevens elektronisch vast met mobiele formulieren die er precies hetzelfde uitzien als je papieren formulieren. GoFormz is een eenvoudige en snelle manier om je bestaande formulieren en documenten om te zetten naar identieke, digitale versies (of om volledig nieuwe te maken). Vul je mobiele formulieren online in of op mobiele apparaten. Je kunt nieuwe gegevenstypen opnemen (zoals gps, kaarten en afbeeldingen), ze in de cloud bewaren en in realtime toegang tot gegevens krijgen. Je kunt GoFormz zelfs verbinden met je andere bedrijfssystemen (zoals ServiceMax, Box, Zapier en meer). Meer informatie over GoFormz

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Repsly geeft je de mogelijkheid om pen en papier te vervangen door aanpasbare mobiele formulieren, zodat je team consistente, opgeschoonde gegevens uit het veld kan verzamelen en deze gegevens in realtime kan omzetten naar bruikbare trends en inzichten. Met functionaliteiten zoals aangepaste formulieren, orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren. Meer informatie over Repsly

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
App voor het automatiseren van formulieren voor het voltooien van inspecties, audits, veiligheidsrapporten, bestellingen en vele andere taken. Gebruiksvriendelijk, geschikt voor grote ondernemingen.
Forms On Fire is je app voor het automatiseren van formulieren voor nauwkeurige inspecties, audits, veiligheidsrapporten, bestellingen en vele andere taken. Bespaar tijd met vooraf ingevulde velden die gegevens uit je systemen gebruiken. Bespaar tijd door je processen te mobiliseren. Bespaar 100% van de tijd die nodig is om formulieren opnieuw in te voeren, opnieuw op te stellen, te archiveren en te distribueren naar degenen die ze nodig hebben. Met beveiliging voor de totale onderneming, verbindingen met duizenden systemen en een ongelooflijk nuttige klantenservice, zul je je managementteam blij maken. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Bouw krachtige formulieren online met onze drag-and-drop builder. Verzamel bruikbare gegevens, integreer met externe apps en automatiseer workflows.
Zoho Forms is een online no-code formulierontwerper met drag & drop functionaliteiten die je kunt gebruiken om formulieren voor elk gewenst doel te creëren. Het biedt diverse aanpassingsmogelijkheden, ondersteunt de toewijzing van taken en goedkeuringsworkflows. Naast dat het naadloos werkt met de Zoho producten, kunt het ook integreren met Salesforce en Google apps. Met Zoho Forms kunt u met de mobiele app, die ondersteunt word door zowel iOS als android apparaten, online en offline formulieren creëren en data verzamelen. Meer informatie over Zoho Forms

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Oplossing voor documentbeheer die het vastleggen, ophalen en verspreiden van bedrijfsinformatie vereenvoudigt.
Van verhoogde productiviteit en effectieve samenwerking tot bedrijfscontinuïteit en naleving van de regelgeving, bespaar zowel tijd als geld en draag bij aan de algehele groei en het succes van je bedrijf met documentbeheer van GlobalSearch. Neem vandaag nog de juiste beslissing over het beheer van je informatie. Meer informatie over Square 9

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren