Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Website monitoring tools

Website monitoring tools geven monitoring- en prestatiemeldingen van websites en webgebaseerde toepassingen. Bedrijven kunnen de uptime, webprestaties en transactieprestaties eenvoudig volgen en snel de locatie van prestatiestoringen bepalen. Website monitoring software wordt in bijna elke sector gebruikt en de meeste geven realtime prestatiemeldingen bij storingen met HTTP, DNS, TCP en reactietijd van transacties. Gebruik Capterra om de juiste website monitoring tools voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: requirements management tools en patch management software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Website monitoring tools met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

91 resultaten

Nederland Lokaal product
Aanbieder van diensten voor externe websites en netwerk- en servercontrole om ervoor te zorgen dat je website of servers altijd beschikbaar zijn. Meer informatie over Uptrends
Uptrends website-controle maakt het eenvoudig om op de hoogte te blijven van de bedrijfstijd en prestaties van je site op een wereldwijd niveau. Je gebruikers verwachten dat je website dag en nacht beschikbaar is. Uptrends helpt je om die verwachting waar te maken door HTTP(S), webservices (SOAP, REST API), SSL-certificaten, DNS en servers te bewaken en je team onmiddellijk op de hoogte te stellen van eventuele problemen. Meer informatie over Uptrends

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Zorg voor uptime, identificeer regionale problemen, hou de prestaties van toepassingen bij en beheer je SLA's (Service Level Agreements) en SLO's (Service Level Objectives) met synthetische monitoring van Datadog. Meer informatie over Datadog
Met de synthetische monitoring van Datadog kun je codevrije tests maken die gebruikerstransacties op je toepassingen proactief simuleren en belangrijke netwerkeindpunten in verschillende lagen van je systemen bewaken. Detecteer snel gebruikersgerichte problemen met API- en browsertests en start systeembrede onderzoeken, zodat je de prestaties kunt optimaliseren en je eindgebruikerservaring kunt verbeteren. Meer informatie over Datadog

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Zorg dat de bedrijfsapplicaties die essentieel zijn voor je missie voldoen aan de verwachtingen van eindgebruikers met 360-graden monitoring vanuit Applications Manager. Meer informatie over ManageEngine Applications Manager
ManageEngine Applications Manager biedt diepgaande prestatiemonitoring voor meer dan 100 bedrijfsapplicaties, verspreid over fysieke, virtuele en cloudomgevingen. Daarnaast houdt het de eindgebruikerservaring bij van webtoepassingen die worden uitgevoerd op Java-, .NET- en Ruby on Rails-platforms. Meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld gebruiken Applications Manager om prestatieproblemen snel te detecteren, te isoleren en op te lossen, om effectief capaciteit te plannen en optimale prestaties van hun applicaties te verzekeren. Meer informatie over ManageEngine Applications Manager

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Controleer jouw websites en andere internetdiensten vanaf meer dan 100 locaties over de hele wereld. Meer informatie over Site24x7
Site24x7 biedt een diepgaande oplossing voor bewaking van internetdiensten vanuit de cloud, die de functionaliteit en beschikbaarheid van jouw website en internetdiensten waarborgt. Het biedt ook belangrijke prestatie-indexen voor jouw webpagina's en kritieke webtransacties met meerdere stappen. Je kunt inzicht krijgen in de prestaties van jouw kritieke poorten die cruciaal zijn voor de continuïteit van de dagelijkse activiteiten. Meer informatie over Site24x7

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Hotjar biedt inzichten in productervaringen. Krijg snel inzicht in hoe gebruikers zich gedragen op je site, wat ze nodig hebben en hoe ze zich voelen.
De trage, handmatige dagen van het verzamelen van gegevens en feedback om de UX van je website te verbeteren zijn voorbij. Hotjar is een intuïtieve, visuele manier om gebruikersbehoeften te ontdekken, te consolideren en te communiceren. Het biedt productervaringsinzichten die aantonen hoe gebruikers zich gedragen en waar ze een sterke mening over hebben, zodat productteams echte waarde aan klanten kunnen leveren. Vertrouwd door 900.000 websites in meer dan 180 landen. Meer informatie over Hotjar

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing voor informatie over concurrenten waarmee bedrijven meldingen kunnen ontvangen in geval van wijzigingen in de inhoud.
Cloudgebaseerde oplossing voor informatie over concurrenten waarmee bedrijven meldingen kunnen ontvangen in geval van wijzigingen in de inhoud. Meer informatie over Google Alerts

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
DNS-gebaseerde webcontentfilter voor bedrijven die malware, ransomware en phishing blokkeert en geavanceerde controle van webcontent biedt.
DNS-gebaseerde webcontentfilter die malware, ransomware en phishing blokkeert en controle van webcontent biedt. De oplossing filtert meer dan een half miljard DNS-verzoeken per dag, identificeert elke dag 60.000 malware-iteraties en heeft meer 7500 klanten. Cloud- en gateway-versies beschikbaar. Probeer vandaag nog een gratis proefversie van WebTitan, inclusief ondersteuning. Meer informatie over WebTitan

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Zie in één oogopslag informatie over de status en prestaties van netwerkapparaten, servers, opslag en draadloos - in de cloud of on premise
Zie in één oogopslag actuele status- en prestaties voor netwerkapparaten, servers, opslag en draadloos - zowel in de cloud als on premise. Breid uw netwerk management toolkit uit met proactieve monitoring van netwerkverkeer, applicaties, virtuele omgevingen en apparaat configuraties, allemaal via dezelfde intuïtieve interface. Ontdek en breng automatisch uw volledige netwerk in kaart en gebruik aangepaste dashboards om de informatie te verkrijgen die u nodig hebt om probleemoplossing te stroomlijnen. Meer informatie over WhatsUp Gold

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
ClickCease controleert je advertenties en blokkeert frauduleuze activiteiten. Krijg schoon verkeer door frauduleuze gebruikers uit je advertentiecampagnes te verwijderen.
Stop met betalen voor frauduleuze klikken op Google Ads of nep-impressies op je Facebook-advertentiecampagnes. ClickCease is de toonaangevende dienst voor het voorkomen van klikfraude met meer dan 10.000 tevreden klanten. De oplossing van ClickCease biedt continue campagnebewaking, geautomatiseerde realtime IP- en gebruikersblokkering, siterecorder, aangepaste detectieregels en gedetailleerde rapporten. Twijfel je over iets in je account? ClickCease biedt 24/7 ondersteuning die uiterst deskundig en nuttig is. Meer informatie over CHEQ Essentials

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
NinjaOne is een eenvoudige alles-in-één-oplossing voor beheer en website-controle op afstand die MSP's en IT-professionals graag gebruiken.
NinjaOne is een alles-in-één SaaS-platform voor IT-monitoring- en -beheer. Controleer de prestaties van je website en ontvang realtime feedback over ping latency, beschikbaarheid, poortcompliance, DNS-reactietijden, HTTP GET- en POST-verzoeken. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform met een robuuste set functies waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid. Meer informatie over PagerDuty

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Evalueer de prestaties van je website vanuit het perspectief van je bezoeker. Live weergave, sessie-opnames, aangepaste meldingen en meer.
Controleer de prestaties van je website door de ogen van je bezoekers en ontvang meldingen wanneer er belangrijke gebeurtenissen plaatsvinden. Met de live weergave van Lucky Orange kun je in realtime zien wat bezoekers op je site ervaren of sessie-opnames gebruiken om een herhaling te zien van wat bezoekers hebben ervaren. Filter sessie-opnames op belangrijke gebeurtenissen, zodat je de meest effectieve prestatieproblemen kunt analyseren. Creëer onbeperkte aanpasbare dashboards om gegevens te ontdekken die voor jou het meest zinvol zijn. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's (Managed Service Provider) die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-beheer gebruiken om het IT-beheer te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties al hun infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, on-premises, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT-middelen en toepassingen op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren. Meer informatie over Kaseya VSA

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Met Pulseway kun je website-controle uit te voeren, waar je ook bent, met de native mobiele app.
Pulseway biedt de mogelijkheid om je websites gemakkelijk te volgen. Je bent in no time geconfigureerd en klaar om te beginnen. Track je website voor beschikbaarheidstesten, evenementlogboeken, uptime-monitoring, mailserverproblemen en nog veel meer, waardoor je een volledig overzicht hebt van hoe je website presteert en wat je eventueel kunt doen om dat te verbeteren. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Cloudgebaseerde toepassing voor prestatiebeheer waarmee bedrijven de software-ontwikkelomgeving kunnen analyseren en visualiseren.
Cloudgebaseerde toepassing voor prestatiebeheer waarmee bedrijven de software-ontwikkelomgeving kunnen analyseren en visualiseren. Meer informatie over New Relic

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten.
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over OpsGenie

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Gratis IT-waarschuwingsplatform dat bruikbare gegevens verbindt met de mensen die ze nodig hebben, zodat ze direct vanaf de melding actie kunnen ondernemen.
xMatters is een IT-waarschuwingsplatform dat bruikbare gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen erbij betrekt om incidenten sneller op te lossen. xMatters automatiseert en brengt structuur in de communicatie, zodat je proactief storingen kunt voorkomen, incidenten kunt oplossen en de juiste mensen op de hoogte kunt houden. xMatters brengt je toolchain samen om IT en ontwikkeling mogelijk te maken, waardoor de connectiviteit tussen je oplossingen en de overdracht in je proces verbeterd wordt. Ontvang xMatters gratis! Meer informatie over xMatters

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters.
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 300.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Toonaangevend en goedkoop platform voor website-controle, -analyse en -automatisering. Cloudgebaseerd of op locatie, big data of niet.
Het belangrijkste voordeel van germainAPM is het verbeteren van de gebruikerservaring van technologieën. De online app germainAPM identificeert het echte gebruikersscenario en de hoofdoorzaak van het gebruikersprobleem tot aan het scenario, de klik, technologielaag, code, SQL-instructie. Een probleem kan proactief worden opgespoord en automatisch worden opgelost via het automatiseringsplatform van germainAPM. Het tweede voordeel van germainAPM is het bewaken en ontdekken van problemen binnen een bedrijfsproces. Het derde voordeel is het proactief opsporen en verbeteren van de uptime van software en hardware. Meer informatie over Germain UX

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Monitor en analyseer je werknemers bedrijfsbreed, ongeacht of ze op kantoor zijn of buiten de deur werken.
Veriato Cerebral-software voor het volgen van medewerkers biedt ongeëvenaard inzicht in de online- en communicatieactiviteit van je werknemers en aannemers. Cerebral (voorheen Veriato 360) is het registratiesysteem dat gedetailleerde, accurate en bruikbare gegevens presenteert voor gebruik bij incidentrespons, risicovolle insider monitoring en productiviteitsrapportage. Cerebral kan on–premises, in de cloud of via een MSP-provider worden ingezet. Meer informatie over Veriato Workforce Behavior Analytics

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Contentsquare is toonaangevend op het gebied van digitale ervaring en analyse. Ontdek sessieherhaling, op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse en meer.
De populaire Digital Experience Analytics Cloud van Contentsquare is een functierijk platform op ondernemingsniveau dat wordt gebruikt door meer dan 800 toonaangevende merken om verborgen klantgedrag te ontdekken en betere ervaringen te leveren. Capaciteiten zoals op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse, sessieherhaling, impactkwantificering, AI-inzichten, 'struggle'-analyse en meer bieden unieke inzichten, visualisaties en aanbevelingen die teams in marketing, e-commerce, operationele activiteiten, producten, UX en analyse kunnen gebruiken om de klantervaring te optimaliseren en groei te stimuleren. Meer informatie over Contentsquare

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Eenvoudig te installeren televisiedashboards die je teams motiveren om de belangrijkste statistieken te verbeteren.
Snelle, eenvoudig in te stellen live dashboardtool die gebruikt wordt door bedrijven om belangrijke statistieken te bewaken en hun doelen te bereiken. Met Geckoboard kunnen teams doelen stellen voor hun belangrijkste statistieken en hun actuele voortgang volgen op televisies in het hele kantoor. Hierdoor blijven ze gefocust en kunnen ze hun activiteiten optimaliseren om de belangrijke metrics te verbeteren die zorgen voor snellere groei. Ontworpen voor teamleiders binnen kleine en middelgrote online bedrijven. Meer informatie over Geckoboard

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Het uniforme bewakingsplatform van LogicMonitor vergroot de mogelijkheden voor bedrijven door de achterliggende technologie te verbeteren.
Monitoring is een essentieel instrument dat nieuwe wegen naar groei kan ontsluiten. LogicMonitor breidt de mogelijkheden voor bedrijven uit door de achterliggende technologie te verbeteren. Het bewaakt de prestaties en beschikbaarheid van websites, waardoor bedrijven zich minder hoeven te richten op probleemoplossing en meer op evolutie. Het schakelt binnen enkele minuten een compleet overzicht in, zet de wijzerplaat van onderhoud naar innovatie en slaat de hoek om van zicht naar visie. Doe mee en geef de informatierevolutie vorm. Meer informatie over LogicMonitor

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden
Een oplossing die zich richt op foutenrapportage, feedback voor klanten en bètatesten, gebruikersbetrokkenheid, crashmeldingen en meer. Integreer nu!
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetailleerde omgevingsrapporten voor ontwikkelaars kunt bieden. Het integratieproces duurt minder dan een minuut en de resultaten zijn uitstekend! De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing. Meer informatie over Instabug

Functies

  • Transacties controleren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Uptimerapportage
  • Servercontrole
  • Testen van beschikbaarheid
  • Realtime meldingen
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Bezoekers bijhouden