796 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Skedulo vereenvoudigt de planning van werkmanagement en biedt bureauloze werknemers een krachtige mobiele app om aan de slag te gaan. Meer informatie over Skedulo
Skedulo bouwt bureauloze productiviteitssoftware voor de 80% van de wereldwijde werknemers die niet in een traditionele kantooromgeving werken. Met de Skedulo Deskless Productivity Cloud kunnen organisaties hun planning sterk vereenvoudigen, inzicht en controle krijgen over het inroosteren van taken en afspraken en het gebruik van hun personeel, werknemers uitrusten met een intuïtieve app waarmee ze hun dagelijkse werkzaamheden beter kunnen uitvoeren, bruikbare analyses over hun personeelsbestand bieden en de bedrijfskosten verlagen. Meer informatie over Skedulo
Skedulo bouwt bureauloze productiviteitssoftware voor de 80% van de wereldwijde werknemers die niet in een traditionele kantooromgeving werken. Met de Skedulo Deskless Productivity Cloud kunnen...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Wrike is software voor werkmanagement met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, aangepaste aanvraagformulieren, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is krachtige software voor het beheer van de buitendienst die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Je kunt projecten plannen, uitvoeren en erover rapporteren met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike
Wrike is krachtige software voor het beheer van de buitendienst die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Je kunt projecten plannen, uitvoeren en erover rapporteren met...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
e-automate is een cloudgebaseerde ERP-oplossing voor kleine en middelgrote buitendienstbedrijven. Meer informatie over e-automate
e-automate is een cloudgebaseerde ERP-oplossing voor kleine en middelgrote buitendienstbedrijven. e-automate is volledig geïntegreerde business management software waarmee gebruikers de boekhouding, contractbeheer, inkoop en ontvangst, verkoop, klantenservice, rapportage en meer kunnen beheren. Meer informatie over e-automate
e-automate is een cloudgebaseerde ERP-oplossing voor kleine en middelgrote buitendienstbedrijven. e-automate is volledig geïntegreerde business management software waarmee gebruikers de boekhouding,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Het brengt veldteams op betrouwbare wijze op de hoogte en zorgt voor een 10x snellere reactie op kritieke waarschuwingen, grote incidenten en serviceverzoeken. Meer informatie over SIGNL4
SIGNL4 is een mobiel waarschuwings- en service dispatch product dat de laatste stap overbrugt van IT-systemen, machines en sensoren naar ingenieurs, IT-medewerkers en arbeiders in het veld. Bij kritieke gebeurtenissen informeert het teamleden door middel van permanente mobiele push-, sms- en spraakoproepen met erkenning, tracking, escalatie, taakplanning en rapportage. SIGNL4 biedt daardoor een tot 10x snellere respons op kritieke waarschuwingen, grote incidenten en dringende serviceverzoeken. Meer informatie over SIGNL4
SIGNL4 is een mobiel waarschuwings- en service dispatch product dat de laatste stap overbrugt van IT-systemen, machines en sensoren naar ingenieurs, IT-medewerkers en arbeiders in het veld. Bij...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Robuuste en gebruiksvriendelijke visuele planningsoftware om alle soorten middelen te volgen. Meer informatie over Visual Planning
Door Visual Planning te gebruiken voor buitendienstbeheer, krijg je een gebruiksvriendelijke toepassing die voldoet aan al je specifieke vereisten om je after-sales activiteiten te beheren, je teams toe te wijzen, je interventies te plannen en moeiteloos de behoeften van je klanten bij te houden. Visual Planning geeft je inzicht in je toewijzing van middelen en helpt de efficiëntie van je buitendienstteam te verhogen. Eén klik en je hebt afgerekend met vertragingen, dubbele boekingen en niet-gefactureerde taken. Meer informatie over Visual Planning
Door Visual Planning te gebruiken voor buitendienstbeheer, krijg je een gebruiksvriendelijke toepassing die voldoet aan al je specifieke vereisten om je after-sales activiteiten te beheren, je teams...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Mobiele app voor veldtechnici en EyeOnTask-oplossing (Admin Portal) voor veld- en servicebeheer. Meer informatie over EyeOnTask
Als je bedrijf buitendiensten levert, is een groot deel van het succes uitsluitend afhankelijk van het succes van je mobiele medewerkers. Met EyeOnTask kun je je klanten, taken, voorraad en facturen onder één enkel platform beheren. Creëer offertes, converteer de offertes naar taken, maak meerdere diensten aan onder één taak, wijs meerdere veldwerkers toe onder één taak, realtime locatietracering, aangepaste formulieren, aangepaste facturering, klantvoorraadbeheer en transactiegeschiedenis. Meer informatie over EyeOnTask
Als je bedrijf buitendiensten levert, is een groot deel van het succes uitsluitend afhankelijk van het succes van je mobiele medewerkers. Met EyeOnTask kun je je klanten, taken, voorraad en facturen...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
OptimoRoute helpt bedrijven bij het plannen van efficiënte routes en schema's voor bezorgers en onderhoudstechnici. Meer informatie over OptimoRoute
De cloudgebaseerde software helpt bedrijven bij het plannen van efficiënte routes en schema's voor bezorgers en onderhoudstechnici. De voordelen van OptimoRoute zijn onder andere: 15-25% hogere efficiëntie (meer bestellingen uitgevoerd dankzij efficiënte routes met minder rijtijd), minder kilometers, mogelijkheid om middelen toe te wijzen aan de hand van vaste regels die zijn gebaseerd op de strategische prioriteiten van het bedrijf, zichtbaarheid in de situatie in het veld en snellere planning en herplanning. Meer informatie over OptimoRoute
De cloudgebaseerde software helpt bedrijven bij het plannen van efficiënte routes en schema's voor bezorgers en onderhoudstechnici. De voordelen van OptimoRoute zijn onder andere: 15-25% hogere...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, tijdregistratie, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Beheer klanten, afspraken en betalingen vanuit één app. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor thuisdienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Boek je services in een handomdraai via je website, Facebook of rechtstreeks vanuit Google Zoeken. >> Bouw duurzame relaties op met klantenkaarten die garanderen dat je nooit een naam, een gezicht of een kans vergeet. >> Verzamel als een professional met bruikbare facturen en vriendelijke betalingsherinneringen. >> Maak klanten betrokken en upsell met interactieve widgets, acties en kortingsbonnen. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor thuisdienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Boek je services in een handomdraai via je website, Facebook of rechtstreeks vanuit...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Boominventarissoftware, GIS/GPS, in kaart brengen, gegevensbeheer, rapportages, werkorders, serviceaanvragen, ecosysteemdiensten en meer. Meer informatie over Tree Plotter INVENTORY
Vaak worden teams voor veldwerkzaamheden en facilitair beheer beperkt door het gebruik van een softwareplatform dat pas achteraf aan hun behoeften wordt aangepast, of een verouderde op formulieren gebaseerde software-interface biedt. Als toonaangevende webgebaseerde software voor buitendienstbeheer helpt TreePlotter managers die werken voor steden, non-profitorganisaties en meer om bomen in kaart te brengen en te beheren. De app vervangt traditionele op GPS gebaseerde inventarisprogramma's door GIS- en webcloud-hostingtechnologieën. Dat betekent dat je TreePlotter overal en op elk apparaat kunt gebruiken. Meer informatie over Tree Plotter INVENTORY
Vaak worden teams voor veldwerkzaamheden en facilitair beheer beperkt door het gebruik van een softwareplatform dat pas achteraf aan hun behoeften wordt aangepast, of een verouderde op formulieren...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Form.com is een bekroonde leverancier van oplossingen voor het automatiseren van formulieren voor de onderneming. Meer informatie over FORM.com
FORM is een totaaloplossing voor buitendienstbeheer die wordt aangedreven door realtime gegevensinzichten en intuïtieve taakverdeling voor iedereen vanaf elke locatie. De gebruiksvriendelijke app stroomlijnt SOP's, inspecties en audits zodat organisaties de naleving snel en nauwkeurig kunnen controleren, veldresultaten kunnen meten en risico's in de hele onderneming kunnen verminderen. Topteams over de hele wereld vertrouwen op FORM vanwege belangrijke functies zoals dynamische formulierlogica, fotorapportage en configureerbare gegevensinzichten. Meer informatie over FORM.com
FORM is een totaaloplossing voor buitendienstbeheer die wordt aangedreven door realtime gegevensinzichten en intuïtieve taakverdeling voor iedereen vanaf elke locatie. De gebruiksvriendelijke app...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Tool voor productiviteit en urenregistratie die je helpt met personeelsplanning, apps en URL-tracking, GPS-locatietracker en meer. Meer informatie over Apploye
Apploye: een alles-in-één tool voor productiviteit en urenregistratie waarmee je je werknemers kunt controleren. Je kunt de productiviteit van je werknemers meten via het activiteitsniveau, dagelijkse en wekelijkse urenstaten, rapporten en willekeurige schermopnames. Het berekenen van factureerbare en niet-factureerbare uren is zeer eenvoudig. Het is compatibel met zowel mobiel als desktop. Ook kun je via GPS-locatietracking je externe medewerkers in de gaten houden. Zorg ervoor dat je bedrijf groeit en je de concurrentie een stap voor blijft met Apploye. Meer informatie over Apploye
Apploye: een alles-in-één tool voor productiviteit en urenregistratie waarmee je je werknemers kunt controleren. Je kunt de productiviteit van je werknemers meten via het activiteitsniveau,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Bedrijfssoftware die is ontworpen om de productiviteit en efficiëntie van buitendienstmedewerkers te maximaliseren door je kantoor papierloos te maken. Meer informatie over FIELDMOTION
Fieldmotion biedt een cloudgebaseerd digitaal platform voor buitendienstmedewerkers, met ondersteuning voor het in realtime vastleggen van gegevens, instellen van afspraken, effectieve communicatie, realtime beslissingen, verantwoording en toezicht op het tijdbeheer. Het Fieldmotion-platform is intuïtief en gebruiksvriendelijk, wat betekent dat het meteen klaar is voor gebruik en aantrekkelijk is voor veel van die bedrijven die geen toegang hebben tot geavanceerde technologie of voldoende opgeleid personeel. Meer informatie over FIELDMOTION
Fieldmotion biedt een cloudgebaseerd digitaal platform voor buitendienstmedewerkers, met ondersteuning voor het in realtime vastleggen van gegevens, instellen van afspraken, effectieve communicatie,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Transformeer je on-site service en maak capaciteiten mogelijk die je klanten laten zien dat je alles in het werk stelt om aan hun behoeften te voldoen. Meer informatie over Qualer
De cloudgebaseerde buitendienstoplossing van Qualer biedt realtime toegang onderweg tot nieuwe werkorders, klantgegevens en elk aspect van je bedrijf. Schakel functies in die je werkprocessen stroomlijnen en tijdrovende handmatige arbeid elimineren, waardoor je doorlooptijd wordt verbeterd om de best mogelijke service te bieden. Meer informatie over Qualer
De cloudgebaseerde buitendienstoplossing van Qualer biedt realtime toegang onderweg tot nieuwe werkorders, klantgegevens en elk aspect van je bedrijf. Schakel functies in die je werkprocessen...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
eLogii is het krachtigste end-to-end systeem van cloudgebaseerde planning-, routing- en dispatch-software. Meer informatie over eLogii
eLogii is een schaalbaar en modulair end-to-end platform voor levering/buitendienstbeheer, dat van de grond af is opgebouwd met behulp van de modernste technologie. Het eLogii-platform biedt bedrijven de flexibiliteit om te integreren in bestaande systemen, waardoor elke gebruikssituatie op het gebied van levering of de buitendienst nu en in de toekomst kan worden gefaciliteerd. Meer informatie over eLogii
eLogii is een schaalbaar en modulair end-to-end platform voor levering/buitendienstbeheer, dat van de grond af is opgebouwd met behulp van de modernste technologie. Het eLogii-platform biedt...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Helpt kleine buitendienstbedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS. Meer informatie over Repair-CRM
Helpt kleine buitendienstbedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS, en de omzet te verhogen met regelmatiger onderhoud. Innovatieve mobiele apps voor je technici. Plan klussen in en volg je onderhoudstaken terwijl je onderweg bent. Meer informatie over Repair-CRM
Helpt kleine buitendienstbedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS, en de omzet te verhogen met regelmatiger onderhoud. Innovatieve mobiele apps voor je technici....

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor het verzamelen van veldgegevens en voor audits. Plan controles, voer mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor het verzamelen van veldgegevens en voor audits. Plan controles, voer mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Automatiseert waarschuwingsstromen, versnelt reacties op kritieke incidenten en vermindert onverwachte downtime met 60%. Meer informatie over DERDACK Enterprise Alert
DERDACK Enterprise Alert is software voor waarschuwingsmeldingen en mobiele respons voor operationele teams in productie, nutsbedrijven, IT-diensten, transport en logistiek. Het automatiseert waarschuwingsstromen, versnelt reacties op kritieke incidenten, minimaliseert valse waarschuwingen en vermindert onverwachte downtime met 60%. DERDACK Enterprise Alert is een lokale/hybride cloudoplossing voor grotere ondernemingen en organisaties. Meer informatie over DERDACK Enterprise Alert
DERDACK Enterprise Alert is software voor waarschuwingsmeldingen en mobiele respons voor operationele teams in productie, nutsbedrijven, IT-diensten, transport en logistiek. Het automatiseert...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Alles-in-één-app om je bedrijf te runnen. Online klusboekingen, betalingsverwerking, facturering, planning en meer. Vraag je gratis demo aan!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen....

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte software voor buitendienstbeheer voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De toepassing van UpKeep voor buitendienstbeheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden.
De toepassing van UpKeep voor buitendienstbeheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
Verizon Connect Work helpt je je mobiele medewerkers op een efficiëntere manier te beheren. Deze oplossing geeft je de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Verzamel relevante informatie zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office.
Verizon Connect Work helpt je je mobiele medewerkers op een efficiëntere manier te beheren. Deze oplossing geeft je de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Ontworpen om alles aan te kunnen voor iedereen. Wintac heeft al meer dan 30 jaar duizenden aannemers geholpen om zich beter te organiseren en winstgevender te worden.
Sinds 1988 heeft Wintac duizenden buitendienstbedrijven geholpen efficiëntere, georganiseerde en winstgevende bedrijven te runnen. Verspil geen tijd en geld meer, ga vandaag nog papierloos en beheer je bedrijf vanuit slechts één programma. Dit is een van de meest betaalbare oplossingen voor servicecontractanten, met functies zoals: plannen en dispatchen, mobiele toegang, werkgeschiedenis bijhouden, apparatuurinstallatie en onderhoudsregistratie, voorraadbeheer, facturering, boekhouding, wagenparkbeheer, enz.
Sinds 1988 heeft Wintac duizenden buitendienstbedrijven geholpen efficiëntere, georganiseerde en winstgevende bedrijven te runnen. Verspil geen tijd en geld meer, ga vandaag nog papierloos en beheer...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven met een buitendienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven met een buitendienst om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven met een buitendienst om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering. Gratis proefversie met volledige toegang.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je bedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail en verkort de betalingscyclus met facturering vanaf de werklocatie. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je bedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit!
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor de buitendienst.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering en alle andere behoeften van het moderne buitendienstbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Software om je hele HVAC- of loodgietersbedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
Met FieldEdge, vertrouwd door HVAC- en loodgietersprofessionals, kun je moeiteloos de klantengeschiedenis volgen, dispatchen, betalingen aannemen, serviceovereenkomsten opstellen en meer. Bespaar meer dan 20 uur per week met een naadloze QuickBooks-integratie - dubbele invoer is vanaf nu verleden tijd. Deze mobiele app biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en ter plaatse efficiënter te zijn. Minder gedoe en meer controle: FieldEdge is de ultieme software voor de buitendienst om je team zowel op kantoor als in het veld te verbinden.
Met FieldEdge, vertrouwd door HVAC- en loodgietersprofessionals, kun je moeiteloos de klantengeschiedenis volgen, dispatchen, betalingen aannemen, serviceovereenkomsten opstellen en meer. Bespaar...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Eenvoudige planningssoftware voor het beheren van je afspraken, klanten en medewerkers allemaal vanaf één plek. Snel en gemakkelijk te configureren en te gebruiken.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Met ScheduFlow kun je je afspraken en medewerkers allemaal vanaf één plek beheren. Beheer je klanten of patiënten door snel en eenvoudig afspraken te plannen. Wijs taken toe aan werknemers om het werk gedaan te krijgen. Een gebruiksvriendelijke workflow die al je medewerkers binnen enkele minuten kunnen leren. Ontdek waarom ze op bijna elke vergelijkingssite met 5 sterren worden beoordeeld. Gratis proefperiode van 30 dagen.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Met ScheduFlow kun je je afspraken en medewerkers allemaal vanaf één plek beheren. Beheer je...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Heb je behoefte aan software voor ongediertebestrijding? Probeer GorillaDesk gratis. Ontvang alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er is veel gaande en nog veel meer om te onthouden. Je kunt vertrouwen op de ongediertebestrijdingssoftware van GorillaDesk om te voorkomen dat die belangrijke details over het hoofd worden gezien. Dus klik op de bovenstaande oranje knop "Website bezoeken" om GorillaDesk gratis te proberen. Je ontvangt gedurende 14 dagen alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen....

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Software en mobiele oplossing voor ongediertebestrijding. Je kunt papierwerk verminderen, routes en roosters optimaliseren en je account gebruiken op mobiele apparaten.
PestPac by WorkWave is DE bewezen, complete oplossing voor bedrijven van elke omvang op het gebied van ongediertebestrijding. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren en te laten groeien, op één plek. Laat dit product je helpen het papierwerk te verminderen, efficiënter te werken, meer leads te genereren, meer verkopen te sluiten en meer klanten te behouden. WorkWave is hèt toonaangevende technologiebedrijf in de sector, met duizenden klanten en meer dan 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van oplossingen, die speciaal voor de ongediertebestrijding zijn ontwikkeld.
PestPac by WorkWave is DE bewezen, complete oplossing voor bedrijven van elke omvang op het gebied van ongediertebestrijding. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren en te laten groeien, op...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Innovatieve oplossingen en bruikbare inzichten om je wagenpark te betrekken.
GPS Insight helpt klanten hun wagenpark te betrekken door innovatieve oplossingen en bruikbare inzichten te leveren. Organisaties in Noord-Amerika wenden zich tot GPS Insight wanneer ze de hoge operationele kosten van hun wagenpark beu zijn, zich zorgen maken over de veiligheid op de wegen en te maken hebben met inefficiënties die waardevolle tijd en geld verspillen. GPS Insight biedt allesomvattende wagenparksoftware voor organisaties met wagenparken, aanhangwagens en andere mobiele bedrijfsmiddelen.
GPS Insight helpt klanten hun wagenpark te betrekken door innovatieve oplossingen en bruikbare inzichten te leveren. Organisaties in Noord-Amerika wenden zich tot GPS Insight wanneer ze de hoge...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Badger Maps is een tool voor het in kaart brengen van klanten waarmee externe verkopers de verkoop kunnen versnellen met automatisch territoriumbeheer.
Badger Maps is een softwarebedrijf dat de tools en toepassingen biedt waarmee verkopers in het veld efficiënter en effectiever kunnen zijn. Met Badger kan het verkoopteam zijn territorium beheren door het combineren van Google Maps, gegevens uit de CRM, roosterplanning, route-optimalisatie en het genereren van leads op het mobiele apparaat van de verkoper. Badger biedt een uitstekende softwareoplossing voor het in kaart brengen van klantaccounts en verkooproutes.
Badger Maps is een softwarebedrijf dat de tools en toepassingen biedt waarmee verkopers in het veld efficiënter en effectiever kunnen zijn. Met Badger kan het verkoopteam zijn territorium beheren...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening

Kopersgids voor Field service software

​Software voor buitendienstbeheer stelt bedrijven in staat hun mobiele arbeidskrachten te beheren en met ze te communiceren terwijl de werknemers in de buitendienst zijn. Oplossingen voor buitendienstbeheer verbeteren de productiviteit van werknemers en de klantervaring doordat constant contact tussen het personeel in de buitendienst en hun dispatch-kantoor mogelijk is. Bovendien biedt de software toegang tot klantinformatie, servicegeschiedenis, planning tools en een organisatie-brede kennisbank.

Een systeem voor buitendienstbeheer beheert workflows door het verminderen van papierwerk, het afhandelen van dispatch-problemen, het markeren van dringende verzoeken, het afstemmen van de vaardigheden van de technicus op de taakvereisten en het beheersen van brandstofverbruik door het volgen van geoptimaliseerde routes. Deze systemen worden voornamelijk gebruikt door bedrijven in de servicesector (bijv. loodgieters, schoonmaakdiensten en verwarming-, ventilatie- en airconditioningbedrijven).

De voordelen van software voor buitendienstbeheer

  • Verbeterde klanttevredenheid: software voor buitendienstbeheer verbetert de coördinatie tussen de teamleden om organisaties te helpen de responstijden voor serviceverzoeken te verkorten. Managers kunnen de klantenservice verbeteren door de buitendiensttechnicus te identificeren die het snelst de locatie van een klant kan bereiken en de kennis en vaardigheden heeft die nodig zijn om vragen/kwesties van de klant af te handelen.
  • Realtime zichtbaarheid van informatie: met een systeem voor buitendienstbeheer kunnen bedrijven de locatie van de werknemer, de klantgeschiedenis, de taakstatus en de informatie over middelen in realtime volgen, wat helpt om de activiteiten soepel te laten verlopen. Deze informatie kan ook worden gedeeld met de medewerkers van het kantoor om taken toe te wijzen of afspraken opnieuw in te plannen als een medewerker niet beschikbaar is.
  • Automatisering van de activiteiten: een systeem voor buitendienstbeheer automatiseert routinematige bedrijfsactiviteiten, zoals het opstellen van facturen en offertes, het bijhouden van tijd en aanwezigheid, communicatie met de klant en beheer van terugkerende taken. Deze automatisering voorkomt inefficiëntie als de eisen van de klant veranderen, waardoor managers tijd hebben om zich te concentreren op de productiviteit van het team.

Algemene functies van oplossingen voor buitendienstbeheer

  • Dispatching: het toewijzen van buitendiensttechnici aan serviceverzoeken van klanten en het volgen van hun locatie in realtime.
  • Mobiele toegang: het in staat stellen van werknemers om foto's te nemen, streepjescode op locatie te lezen en geoptimaliseerde routes naar de werklocatie te bekijken. De software kan ook de handtekeningen van klanten registreren en een dynamische prijsstelling voor onderdelen bieden.
  • Planning: het bieden van een interface op basis van slepen en neerzetten om taken te prioriteren en toe te wijzen aan technici. Gebruikers kunnen planningsregels instellen voor de toewijzing van taken en gegevens synchroniseren om de taakstatus te bekijken.
  • Beheer van werkbonnen: het gebruiken van vooraf ingestelde sjablonen om werkbonnen aan te maken, toe te wijzen, opnieuw toe te wijzen of te verwijderen. Technici kunnen klanten ook laten aftekenen na het voltooien van de taak.
  • Database met contactpersonen: het verstrekken van een doorzoekbare database waarin klanteninformatie en gegevens over bruikbare apparatuur worden opgeslagen. Gebruikers kunnen aangepaste velden toevoegen om aan hun zakelijke behoeften te voldoen.
  • Betalingen op locatie: het bieden van integratie met betalingsverwerkende partners om online betalingen te accepteren.
  • Bijhouden van servicegeschiedenis: het bijhouden van de geschiedenis van de klantenservice om technici te helpen bij het oplossen van nieuwe problemen en het bekijken van eerdere acties.

Overwegingen bij de aankoop van oplossingen voor buitendienstbeheer

  • Configuratie en aanpassingsopties: hoewel alle servicegerichte bedrijven te maken hebben met werkbonnen, projecten, contracten en mobiele arbeidskrachten, verschillen de bijbehorende processen van bedrijf tot bedrijf. Kijk bij het zoeken naar een systeem voor buitendienstbeheer naar een oplossing die het mogelijk maakt om wijzigingen aan te brengen op basis van de zakelijke behoeften, zoals de mogelijkheid om aangepaste factuurvelden, rapporttype en beschikbaarheid toe te voegen en aangepaste workflows te genereren, en white label functionaliteit om te voldoen aan de eisen van het merk.
  • Integratie met andere tools: aangezien de meeste bedrijven meerdere softwareoplossingen gebruiken om hun dagelijkse activiteiten te beheren, is integratie met bestaande tools een belangrijke overweging bij het selecteren van een systeem voor buitendienstbeheer. Voorafgaand aan de aanschaf van een systeem voor buitendienstbeheer moet worden verzekerd dat het naadloos aansluit op de bestaande systemen en dat de klantgegevens, personeelsgegevens en voorraadniveaus naadloos kunnen worden gesynchroniseerd.
  • De impact van chatbots op software voor buitendienstbeheer: momenteel zoeken buitendienstmedewerkers naar klantinformatie door handmatig door de softwareoplossingen van hun bedrijf te navigeren. In de komende jaren zal de adoptie van sprekende gebruikersinterface technologie in systemen voor buitendienstbeheer technici in staat stellen om in realtime met chatbots te communiceren; de bot kan de klantgegevens en servicegeschiedenis van de apparatuur direct doorzoeken. Chatbots vereenvoudigen ook de planning door klanten serviceverzoeken te laten boeken via chat in plaats van via de telefoon, en door automatische realtime meldingen, herinneringen en pushmeldingen naar klanten en werknemers te sturen.
  • Voorspellend onderhoud met behulp van IoT (Internet of Things) en AI (Artificial Intelligence): voorspellend onderhoud helpt bedrijven om de reparatiekosten te verlagen, stilstand van apparatuur te voorkomen en onderhoudsovereenkomsten na te komen. In het kader van de toenemende toepassing van IoT- en AI-technologie, brengen sensoren die in de apparatuur van een bedrijf zijn geïnstalleerd gegevens over de toestand van de machines in realtime over naar de cloud. Met behulp van IoT- en AI-tools kunnen bedrijven toegang krijgen tot deze gegevens en deze analyseren om de machinecondities te voorspellen en preventief onderhoud te plannen.