Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Field service software

Field service software stelt organisaties in staat om middelen en medewerkers in de buitendienst te beheren en met hen te communiceren. Deze field service management systemen verhogen de productiviteit door constant contact mogelijk te maken tussen het verzendingskantoor en het offsite personeel. Ze verbeteren de klantervaring door buitendienstmedewerkers toegang te geven tot servicegeschiedenissen, kaartservices en planningstools, alsook de kennisbronnen van een organisatie. Gebruik Capterra om de juiste field service software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: onderhoudsbeheer software en software voor buitendienstbeheer.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Field service software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
228 resultaten
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Nederland Lokaal product
FieldBuddy

FieldBuddy

(0) Nederland Lokaal product
FieldBuddy is een cloud-oplossing om het uitvoeren van in- en externe servicewerkzaamheden te managen, van melding tot factuur. Meer informatie over FieldBuddy
FieldBuddy brengt het serviceproces onder controle, van melding tot facturatie. Geschikt voor binnen- en buitendienst. Workflows voor terugkerende werkzaamheden. Leest barcodes en QR-codes. Terugmelding van uren en spare parts op de tablet. Een pdf-factuur kan direct worden uitgeprint. Integreert met backoffice- en ERP-systemen. Enkele features: contracten, planning, technische documentatie en handleidingen, apparaathistorie, facturatie, materiaalbeheer met meerdere voorraadlocaties. Meer informatie over FieldBuddy

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Het brengt veldteams op betrouwbare wijze op de hoogte en zorgt voor een 10x snellere reactie op kritieke waarschuwingen, grote incidenten en serviceverzoeken. Meer informatie over SIGNL4
SIGNL4 is een mobiel waarschuwings- en service dispatch product dat de laatste stap overbrugt van IT-systemen, machines en sensoren naar ingenieurs, IT-medewerkers en arbeiders in het veld. Bij kritieke gebeurtenissen informeert het teamleden door middel van permanente mobiele push-, sms- en spraakoproepen met erkenning, tracking, escalatie, taakplanning en rapportage. SIGNL4 biedt daardoor een tot 10x snellere respons op kritieke waarschuwingen, grote incidenten en dringende serviceverzoeken. Meer informatie over SIGNL4

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
GSMtasks optimaliseert en beheert je volledige mobiele wagenpark van chauffeurs, koeriers en technici. Meer informatie over GSMtasks
De moderne software voor leveringsbeheer van GSMtasks maakt het voor koeriers en technici gemakkelijk om hun lokale leveringen en taken te beheren en te analyseren. Er is een intuïtieve app voor chauffeurs, een realtime webdashboard voor dispatchers en voor klanten geautomatiseerde sms-meldingen en een functie voor het volgen van de chauffeur. De API ondersteunt integratie met je huidige systemen, inclusief CRM, magazijn, enz. Meer informatie over GSMtasks

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Mobiele app voor veldtechnici en EyeOnTask-oplossing (Admin Portal) voor veld- en servicebeheer. Meer informatie over EyeOnTask
Als je bedrijf buitendiensten levert, is een groot deel van het succes uitsluitend afhankelijk van het succes van je mobiele medewerkers. Met EyeOnTask kun je je klanten, taken, voorraad en facturen onder één enkel platform beheren. Creëer offertes, converteer de offertes naar taken, maak meerdere diensten aan onder één taak, wijs meerdere veldwerkers toe onder één taak, realtime locatietracering, aangepaste formulieren, aangepaste facturering, klantvoorraadbeheer en transactiegeschiedenis. Meer informatie over EyeOnTask

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
inFlow helpt je om tools, onderdelen en doorlopend werk vanaf overal bij te houden. Werk de voorraad in realtime bij, op kantoor of in het veld. Meer informatie over inFlow Inventory
inFlow voorraadsoftware is een eenvoudige manier om je buitendienstgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Als je meerdere projecten en werkterreinen tegelijk beheert, kun je de zaken gemakkelijk uit het oog verliezen. Met de mobiele apps van inFlow maak je voorraadaanpassingen door eenvoudig te tikken of te scannen. Je kunt je voorraad bijwerken terwijl je het uit de schappen haalt, en grote foto's zorgen ervoor dat je het juiste product krijgt. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Helpt kleine buitendienstbedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS. Meer informatie over Repair-CRM
Helpt kleine buitendienstbedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS, en de omzet te verhogen met regelmatiger onderhoud. Innovatieve mobiele apps voor je technici. Plan klussen in en volg je onderhoudstaken terwijl je onderweg bent. Meer informatie over Repair-CRM

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Solarvista™ is '2-in-1' software voor buitendienstbeheer gecombineerd met een 'No-code' toepassingsplatform en -bouwer. Meer informatie over Solarvista
Solarvista™ is een ingebouwde '2-in-1' software voor buitendienstbeheer die is voorzien van 'codeloze' technologie voor het bouwen van toepassingen. De software stroomlijnt je buitendienstactiviteiten met kant-en-klare, maar aanpasbare functionaliteiten die samenwerken om doelgerichte, gebruiksvriendelijke automatisering van bedrijfsprocessen te creëren. Het werkt zowel op het web als op telefoons, tablets en pc's/laptops en laat je meer doen met minder, terwijl de klantervaring wordt verbeterd. Meer informatie over Solarvista

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Geïntegreerde oplossing voor het beheer van taken, service en visuele defecten. Meer informatie over Einpix
Einpix helpt bedrijven bij het beheren van alle resources die in het proces van buitendienstbeheer en defectbeheer in de bouw worden opgenomen, en het stroomlijnt zowel intern als extern taakbeheer in realtime. Door het serviceproces te digitaliseren, helpt Einpix de productiviteit van het personeel te verhogen en de operationele kosten tot 40% te verlagen. Meer informatie over Einpix

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, tijdregistratie, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Robuuste en gebruiksvriendelijke visuele planningsoftware om alle soorten middelen te volgen. Meer informatie over Visual Planning
Door Visual Planning te gebruiken voor buitendienstbeheer, krijg je een gebruiksvriendelijke toepassing die voldoet aan al je specifieke vereisten om je after-sales activiteiten te beheren, je teams toe te wijzen, je interventies te plannen en moeiteloos de behoeften van je klanten bij te houden. Visual Planning geeft je inzicht in je toewijzing van middelen en helpt de efficiëntie van je buitendienstteam te verhogen. Eén klik en je hebt afgerekend met vertragingen, dubbele boekingen en niet-gefactureerde taken. Meer informatie over Visual Planning

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Een goede buitendienst begint bij een vlotte werkorder voorbereiding. Van aanvraag tot oplevering: alles in één oplossing. Meer informatie over Odyssee Field Service
Field Service Management Software - voor de planning en uitvoering van technische interventies. Wereldwijd vertrouwen bedrijven op onze oplossing om hun teams efficiënter te laten werken en hun klanten superieure service aan te bieden. Beheer uw klanten en installaties, plan werkorders en geef uw technici intelligente tools om deze uit te voeren. Via de Service App hebben uw technici altijd en overal toegang tot de relevante informatie, kunnen ze hun werk registreren en hoogwaardige servicerapporten genereren. Meer informatie over Odyssee Field Service

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Alles-in-één-app om je bedrijf te runnen. Online klusboekingen, betalingsverwerking, facturering, planning en meer. Vraag je gratis demo aan!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Jotform Enterprise biedt een alles-in-één platform voor buitendienstbeheer.
Beheer buitendiensttaken vakkundig met Jotform Enterprise. Verzamel en plan werkorders, ontvang betalingen, krijg feedback van klanten en nog veel meer. En ondertussen houd je de volledige controle over je gegevens met geavanceerde beveiligingsfuncties en volledig aanpasbare machtigingsinstellingen. Boek vandaag nog een demo en ontdek hoe je met Jotform Enterprise je bedrijfsprocessen kunt stroomlijnen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken.
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken. Volg voertuigen, aanhangwagens en andere bedrijfsmiddelen met realtime gps. Bescherm je bedrijf met veiligheidsscorekaarten voor de bestuurder en volledig geïntegreerde dashcams. Vereenvoudig de naleving met behulp van een populaire ELD-oplossing. Verhoog de operationele efficiëntie en verlaag de kosten met robuuste, intuïtieve KPI-rapportage. Meer informatie over Motive

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte software voor buitendienstbeheer voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De toepassing van UpKeep voor buitendienstbeheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
Verizon Connect Work helpt je je mobiele medewerkers op een efficiëntere manier te beheren. Deze oplossing geeft je de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Verzamel relevante informatie zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven met een buitendienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven met een buitendienst om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering. Gratis proefversie met volledige toegang.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je bedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail en verkort de betalingscyclus met facturering vanaf de werklocatie. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten. Meer informatie over ArcGIS

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders. Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Meer informatie over Leap

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
De op schaal gemaakte software en mobiele toepassingen voor ongediertebestrijding bieden realtime zichtbaarheid en stimuleren groei, winstgevendheid en retentie.
De business management software en mobiele toepassingen van PestRoute ondersteunen bedrijven die zich bezighouden met ongediertebestrijding. PestRoutes is eenvoudig te implementeren in het veld of op kantoor en biedt realtime inzicht in elk aspect van je bedrijf, waardoor je snel kunt groeien, slim kunt schalen en klanten onophoudelijk kunt bedienen. Eén platform, één dashboard, meerdere toepassingen. Meer informatie over FieldRoutes

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Software om je hele HVAC- of loodgietersbedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
Met FieldEdge, vertrouwd door HVAC- en loodgietersprofessionals, kun je moeiteloos de klantengeschiedenis volgen, dispatchen, betalingen aannemen, serviceovereenkomsten opstellen en meer. Bespaar meer dan 20 uur per week met een naadloze QuickBooks-integratie - dubbele invoer is vanaf nu verleden tijd. Deze mobiele app biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en ter plaatse efficiënter te zijn. Minder gedoe en meer controle: FieldEdge is de ultieme software voor de buitendienst om je team zowel op kantoor als in het veld te verbinden. Meer informatie over FieldEdge

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor de buitendienst.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering en alle andere behoeften van het moderne buitendienstbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Meer informatie over Smart Service

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Heb je behoefte aan software voor ongediertebestrijding? Probeer GorillaDesk gratis. Ontvang alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er is veel gaande en nog veel meer om te onthouden. Je kunt vertrouwen op de ongediertebestrijdingssoftware van GorillaDesk om te voorkomen dat die belangrijke details over het hoofd worden gezien. Dus klik op de bovenstaande oranje knop "Website bezoeken" om GorillaDesk gratis te proberen. Je ontvangt gedurende 14 dagen alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist. Meer informatie over GorillaDesk

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Geef technici in het veld de beschikking over professionele mobiele apps. Verzamel rijke, betrouwbare gegevens en integreer met registratiesystemen.
ProntoForms is toonaangevend in apps met weinig code voor de buitendienst. Ze maken complexe taken eenvoudiger. Integreer met huidige FSM-systemen en cloudservices om naadloze workflows te creëren. Gebruik de app-bouwer met weinig code om aangepaste buitendienst-apps te bouwen en te implementeren. Verzend automatisch nieuwe taken en activeer realtime meldingen. Je technici in het veld kunnen op betrouwbare wijze de rijke gegevens verzamelen die je nodig hebt, zelfs zonder netwerkverbinding. Ontgrendel het potentieel van je oplossing voor buitendienstbeheer. Meer informatie over ProntoForms

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Run een productiever, efficiënter en winstgevender buitendienstbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender buitendienstbedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Boek meer opdrachten, word sneller betaald en beheer je hele bedrijf vanuit je broekzak met de alles-in-één app van vcita voor de buitendienst.
vcita, speciaal ontworpen voor buitendienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Laat je klanten vacatures ontdekken, boeken en betalen terwijl jij aan het werk bent. >> Incasseer moeiteloos betalingen vanaf elk mobiel apparaat, geen luxe hardware vereist. >> Creëer en verkoop servicebundels, sluit deals voor de langere termijn en terugkerende projecten. >> Vergroot je bereik door je tevreden klanten hun vrienden en familie te laten doorverwijzen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Software en mobiele oplossing voor ongediertebestrijding. Je kunt papierwerk verminderen, routes en roosters optimaliseren en je account gebruiken op mobiele apparaten.
PestPac by WorkWave is DE bewezen, complete oplossing voor bedrijven van elke omvang op het gebied van ongediertebestrijding. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren en te laten groeien, op één plek. Laat dit product je helpen het papierwerk te verminderen, efficiënter te werken, meer leads te genereren, meer verkopen te sluiten en meer klanten te behouden. WorkWave is hèt toonaangevende technologiebedrijf in de sector, met duizenden klanten en meer dan 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van oplossingen, die speciaal voor de ongediertebestrijding zijn ontwikkeld. Meer informatie over PestPac

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Je krijgt in realtime een volledig beeld van snelheidsovertredingen, het rijgedrag van de bestuurder en de status van het voertuig. Probeer vandaag nog een gratis demo.
Azuga Fleet maakt gebruik van de kracht van GPS, voertuigdiagnostiek en bestuurdersbeloningen om een wagenparkvolgsysteem te creëren dat de klus klaart, maar de taak voor iedereen gemakkelijker en veiliger maakt. Elke kilometer, elke stop, elk voertuig en elke bestuurderswaarschuwing wordt gevolgd, geanalyseerd en gerapporteerd om de veiligheid en efficiëntie van de bestuurder op elk moment te verbeteren. Alle verzamelde gegevens worden goed gebruikt, zowel voor het runnen van het bedrijf en voor de beste chauffeursbeloningen van de sector, maar ook door de transportsector als geheel. Meer informatie over Azuga Fleet

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
DynaScape is gespecialiseerd in ontwerpsoftware en bedrijfsmanagementoplossingen voor de professionele landschapsarchitectuur.
DynaScape is gespecialiseerd in ontwerpsoftware en bedrijfsmanagementoplossingen voor de professionele landschapsarchitectuur. Produceer snel buitengewone ontwerpen met de op CAD gebaseerde software, exporteer naar DynaScape Color om je tekeningen tot leven te brengen met volledige kleurenweergave, of breng je ontwerpen naar een hoger niveau met Sketch3D, de uitgebreide bibliotheek met 3D-componenten. Met Manage360 kun je elk aspect van je bedrijfsactiviteiten volgen, van de eerste offerte tot de uiteindelijke factuur. Meer informatie over DynaSCAPE

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS IN SANITAIR, HVAC, ELEKTRICITEIT, GARAGEDEUREN EN WATERZUIVERING MET 2+ TECHNICI: 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software-oplossing. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Factureren
  • Contactendatabase
  • Voorraadbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Offertes
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Onderhoudsplanning

Kopersgids voor Field service software

Wat is field service software?

​Field service software stelt bedrijven in staat hun mobiele arbeidskrachten te beheren en met ze te communiceren terwijl de werknemers in de buitendienst zijn. Field service management software verbetert de productiviteit van werknemers en de klantervaring doordat constant contact tussen het personeel in de buitendienst en hun dispatch-kantoor mogelijk is. Bovendien biedt de software toegang tot klantinformatie, servicegeschiedenis, planning tools en een organisatie-brede kennisbank.

Field service software beheert workflows door het verminderen van papierwerk, het afhandelen van dispatch-problemen, het markeren van dringende verzoeken, het afstemmen van de vaardigheden van de technicus op de taakvereisten en het beheersen van brandstofverbruik door het volgen van geoptimaliseerde routes. Deze systemen worden voornamelijk gebruikt door bedrijven in de servicesector (bijv. loodgieters, schoonmaakdiensten en verwarming-, ventilatie- en airconditioningbedrijven).

Wat zijn de voordelen van software voor field service software?

  • Verbeterde klanttevredenheid: field service software verbetert de coördinatie tussen de teamleden om organisaties te helpen de responstijden voor serviceverzoeken te verkorten. Managers kunnen de klantenservice verbeteren door de buitendiensttechnicus te identificeren die het snelst de locatie van een klant kan bereiken en de kennis en vaardigheden heeft die nodig zijn om vragen/kwesties van de klant af te handelen.
  • Realtime zichtbaarheid van informatie: met software voor field service management kunnen bedrijven de locatie van de werknemer, de klantgeschiedenis, de taakstatus en de informatie over middelen in realtime volgen, wat helpt om de activiteiten soepel te laten verlopen. Deze informatie kan ook worden gedeeld met de medewerkers van het kantoor om taken toe te wijzen of afspraken opnieuw in te plannen als een medewerker niet beschikbaar is.
  • Automatisering van de activiteiten: een systeem voor buitendienstbeheer automatiseert routinematige bedrijfsactiviteiten, zoals het opstellen van facturen en offertes, het bijhouden van tijd en aanwezigheid, communicatie met de klant en beheer van terugkerende taken. Deze automatisering voorkomt inefficiëntie als de eisen van de klant veranderen, waardoor managers tijd hebben om zich te concentreren op de productiviteit van het team.

Welke algemene functies heeft field service software?

  • Dispatching: het toewijzen van buitendiensttechnici aan serviceverzoeken van klanten en het volgen van hun locatie in realtime.
  • Mobiele toegang: het in staat stellen van werknemers om foto's te nemen, streepjescode op locatie te lezen en geoptimaliseerde routes naar de werklocatie te bekijken. De software kan ook de handtekeningen van klanten registreren en een dynamische prijsstelling voor onderdelen bieden.
  • Planning: het bieden van een interface op basis van slepen en neerzetten om taken te prioriteren en toe te wijzen aan technici. Gebruikers kunnen planningsregels instellen voor de toewijzing van taken en gegevens synchroniseren om de taakstatus te bekijken.
  • Beheer van werkbonnen: het gebruiken van vooraf ingestelde sjablonen om werkbonnen aan te maken, toe te wijzen, opnieuw toe te wijzen of te verwijderen. Technici kunnen klanten ook laten aftekenen na het voltooien van de taak.
  • Database met contactpersonen: het verstrekken van een doorzoekbare database waarin klanteninformatie en gegevens over bruikbare apparatuur worden opgeslagen. Gebruikers kunnen aangepaste velden toevoegen om aan hun zakelijke behoeften te voldoen.
  • Betalingen op locatie: het bieden van integratie met betalingsverwerkende partners om online betalingen te accepteren.
  • Bijhouden van servicegeschiedenis: het bijhouden van de geschiedenis van de klantenservice om technici te helpen bij het oplossen van nieuwe problemen en het bekijken van eerdere acties.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van field service software?

  • Configuratie en aanpassingsopties: hoewel alle servicegerichte bedrijven te maken hebben met werkbonnen, projecten, contracten en mobiele arbeidskrachten, verschillen de bijbehorende processen van bedrijf tot bedrijf. Kijk bij het zoeken naar field service management software naar een oplossing die het mogelijk maakt om wijzigingen aan te brengen op basis van de zakelijke behoeften, zoals de mogelijkheid om aangepaste factuurvelden, rapporttype en beschikbaarheid toe te voegen en aangepaste workflows te genereren, en white label functionaliteit om te voldoen aan de eisen van het merk.
  • Integratie met andere tools: aangezien de meeste bedrijven meerdere softwareoplossingen gebruiken om hun dagelijkse activiteiten te beheren, is integratie met bestaande tools een belangrijke overweging bij het selecteren van field service software. Voorafgaand aan de aanschaf van software voor field service management moet worden verzekerd dat het naadloos aansluit op de bestaande systemen en dat de klantgegevens, personeelsgegevens en voorraadniveaus naadloos kunnen worden gesynchroniseerd.
  • De impact van chatbots op field service software: momenteel zoeken buitendienstmedewerkers naar klantinformatie door handmatig door de softwareoplossingen van hun bedrijf te navigeren. In de komende jaren zal de adoptie van sprekende gebruikersinterface technologie in software voor field service management technici in staat stellen om in realtime met chatbots te communiceren; de bot kan de klantgegevens en servicegeschiedenis van de apparatuur direct doorzoeken. Chatbots vereenvoudigen ook de planning door klanten serviceverzoeken te laten boeken via chat in plaats van via de telefoon, en door automatische realtime meldingen, herinneringen en pushmeldingen naar klanten en werknemers te sturen.
  • Voorspellend onderhoud met behulp van IoT (Internet of Things) en AI (Artificial Intelligence): voorspellend onderhoud helpt bedrijven om de reparatiekosten te verlagen, stilstand van apparatuur te voorkomen en onderhoudsovereenkomsten na te komen. In het kader van de toenemende toepassing van IoT- en AI-technologie, brengen sensoren die in de apparatuur van een bedrijf zijn geïnstalleerd gegevens over de toestand van de machines in realtime over naar de cloud. Met behulp van IoT- en AI-tools kunnen bedrijven toegang krijgen tot deze gegevens en deze analyseren om de machinecondities te voorspellen en preventief onderhoud te plannen.