ICT-beheersoftware

Gebruik Capterra in Nederland om de beste ICT-beheersoftware voor je bedrijf te vinden.

Waarom Capterra gratis is
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice Online ITIL-servicedesk die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. Meer informatie over Freshservice
Met SolarWinds® N-central® kun je je workflow aanpassen voor maximale efficiëntie. Je kunt het systeem instellen op de manier die je nodig hebt en je hoeft geen genoegen te nemen met een gestandaardiseerd product. Met dit krachtige alles-in-één RMM-platform kun je complexe omgevingen controleren, beheren en beveiligen. Meer informatie over SolarWinds N-central SolarWinds® N-central® is een krachtig RMM-platform waarmee je je netwerkinfrastructuur kunt controleren, beheren en beveiligen. Meer informatie over SolarWinds N-central
Datadog is de essentiële bewakingsservice voor hybride cloudomgevingen. Het platform helpt organisaties bij het verbeteren van flexibiliteit, het verhogen van de efficiëntie en het leveren van end-to-end zichtbaarheid in dynamische of grootschalige infrastructuren. Door het verzamelen van metriek en evenementen uit meer dan 200 out-of-the-box services en technologieën, stelt Datadog de ontwikkel- en operationele teams in staat om de uptime van applicaties te garanderen en de go-to-market inspanningen te versnellen. Met Datadog begin je in enkele minuten moeiteloos met monitoring. Meer informatie over Datadog Cloud Monitoring Datadog is een monitoringservice die metriek en evenementen van servers, databases, applicaties, tools en services bij elkaar brengt. Meer informatie over Datadog Cloud Monitoring
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig te gebruiken, waardoor MSP's het snel onder de knie krijgen. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt MSP's in staat om per technicus te betalen met een onbeperkt aantal agents, en zo transparante en voorspelbare prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: klanttevredenheid op één plek. Meer informatie over Atera
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en kleine IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-management gebruiken om het IT-management te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties hun gehele infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, lokale, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT-middelen en toepassingen op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren. Meer informatie over Kaseya VSA Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-management om IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Meer informatie over Kaseya VSA
ManageEngine Applications Manager biedt diepgaande prestatiemonitoring voor meer dan 100 bedrijfsapplicaties, verspreid over fysieke, virtuele en cloudomgevingen. Daarnaast houdt het de eindgebruikerservaring bij van webtoepassingen die worden uitgevoerd op Java-, .NET- en Ruby on Rails-platforms. Meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld gebruiken Applications Manager om prestatieproblemen snel te detecteren, te isoleren en op te lossen, om effectief capaciteit te plannen en optimale prestaties van hun applicaties te verzekeren. Meer informatie over ManageEngine Applications Manager Zorg dat de bedrijfsapplicaties die essentieel zijn voor je missie voldoen aan de verwachtingen van eindgebruikers met 360-graden monitoring vanuit Applications Manager. Meer informatie over ManageEngine Applications Manager
Device42 helpt je bij de automatisering, nauwkeurige tracering en het beheer van je IT-infrastructuur. Ontdek, visualiseer en begrijp je infrastructuur en de onderlinge afhankelijkheden vanaf een enkel dashboard, verbeter de netwerkbeveiliging en beperk de gevolgen van geplande en ongeplande IT-netwerkveranderingen. Het programma biedt alle mogelijkheden die je nodig hebt: een CMDB met uitgebreide automatische detectie, krachtige rapportage, een volledig auditspoor, DCIM, ITAM en een uitgebreide RESTful API! Download vandaag nog een gratis proefversie van 30 dagen! Meer informatie over Device42 Maximaliseer je IT-efficiëntie door een volledig inzicht in je hardware, software, netwerk en de onderlinge afhankelijkheden met Device42! Meer informatie over Device42
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Meer informatie over Kaseya BMS Kaseya BMS is de meest functionele IT-bedrijfsmanagementoplossing, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je bedrijf te optimaliseren. Meer informatie over Kaseya BMS
ManageEngine OpManager is een geïntegreerd netwerkbeheerplatform dat grote ondernemingen, serviceproviders en kleine en middelgrote bedrijven helpt om hun datacenters en IT-infrastructuur efficiënt en zuinig te beheren. Het biedt monitoring van netwerkprestaties, fysieke en virtuele servermonitoring, verkeersanalyse, configuratiebeheer, firewall-logbeheer en IP-adresbeheer. Het biedt een bedrijfsweergave, e-mail/sms-waarschuwingen, workflowautomatisering, aangepaste rapporten en gecombineerde snapshotweergave. Meer informatie over ManageEngine OpManager ManageEngine OpManager biedt 5-in-1 geïntegreerde netwerkbeheersoftware voor prestatiebewaking, foutdiagnostiek en probleemoplossing. Meer informatie over ManageEngine OpManager
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk veilige toegang tot essentiële bedrijfsmiddelen op basis van on-premise, op het web of in de cloud. Implementeer binnen enkele seconden private VPN-servers met statische IP's en verkrijg ongeëvenaarde zichtbaarheid over je netwerk met een compleet NaaS-beheerportal. Inclusief SDP-apps met één klik voor elk apparaat. Meer informatie over Perimeter 81 Een kosteneffectieve SDP met één klik die zorgt voor vereenvoudigde veilige netwerktoegang en NaaS-resourcetoegang voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Perimeter 81
PRTG is de allesomvattende monitoringoplossing: uitgebreide monitoring, een gebruiksvriendelijke intuïtieve interface en het allernieuwste monitoringsysteem. De oplossing is schaalbaar voor netwerken van elke omvang, van kleine kantoren tot 70% van de Fortune 100. Dit allemaal is beschikbaar onder één licentie. PRTG verzekert de beschikbaarheid van netwerkcomponenten en meet het verkeer en gebruik. Het bespaart kosten door uitval te voorkomen en verbindingen, werklast en kwaliteit te optimaliseren, terwijl het ook tijd bespaart en SLA’s (Service Level Agreements) beheert. Meer informatie over PRTG Network Monitor PRTG is een op Windows gebaseerde oplossing die netwerkverkeer en gebruik meet en de beschikbaarheid van netwerkcomponenten controleert. Meer informatie over PRTG Network Monitor
Het toevoegen van waarde aan je organisatie vereist een inzichtelijke en zinvolle operationele visie voor IT. Transparantie op zowel strategisch als detailniveau is van cruciaal belang, omdat het ervoor zorgt dat je de juiste beslissingen kunt nemen. Navigator maakt dit mogelijk door je alle tools te bieden die je nodig hebt om je inventaris te beheren via een eenvoudig te gebruiken interface, toolintegratie van derden en een sterk arsenaal aan controletools en -methoden. Meer informatie over Alloy Navigator Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij. Meer informatie over Alloy Navigator
ADManager Plus is een geïntegreerde beheeroplossing voor AD, Exchange, Skype voor Bedrijven, G Suite en Office 365 om taken te vereenvoudigen, zoals levering aan gebruikers, het opschonen van oude accounts en het beheren van NTFS en machtigingen om te delen. Het biedt ook meer dan 150 ingebouwde rapporten, waaronder rapporten over inactieve gebruikersaccounts, Office 365-licenties en de meest recente aanmeldingstijden van gebruikers. Bouw een aangepaste workflow voor ticketing en naleving, automatiseer AD-taken zoals de registratie en afmelding van gebruikers. Meer informatie over ADManager Plus ADManager Plus is een geïntegreerde oplossing voor beheer en rapportage van Active Directory, Exchange, Skype voor Bedrijven, G Suite en Office 365. Meer informatie over ADManager Plus

door Power Admin

(0 beoordelingen)
Makkelijk te leren met eenvoudige navigatie: download, installeer en configureer PA Server Monitor voor honderden Windows- of Linux-servers of -apparaten met slechts een paar klikken. Klanten geven steevast aan dat PA Server Monitor de eenvoudigste in zijn klasse is. Agentless monitoring, bewaking op afstand, applicatiecontrole, geavanceerde rapportage, monitoring vanuit een enkel scherm. Meer informatie over PA Server Monitor Makkelijk te leren, eenvoudige navigatie: download, installeer en configureer voor honderden Windows- of Linux-servers of -apparaten in slechts enkele minuten. Meer informatie over PA Server Monitor
Webgebaseerde software voor Windows desktopmanagement die helpt bij het beheren van duizenden desktops vanaf één centrale locatie. Het kan desktops zowel in LAN als via WAN beheren. Het automatiseert normale desktopbeheeractiviteiten zoals het installeren van software, patches en servicepacks, en standaardiseert de desktops door het toepassen van uniforme configuraties zoals achtergronden, snelkoppelingen, printers, enz. Simpel gezegd, het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Meer informatie over ManageEngine Desktop Central Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM. Meer informatie over ManageEngine Desktop Central
EventLog Analyzer is een allesomvattende oplossing voor logbeheer met realtime detectie en analyse van dreigingen. Het correleert uiteenlopende gebeurtenissen die plaatsvinden binnen je netwerk en heeft ook een ingebouwd platform voor bedreigingsinformatie en incidentbeheer. Het biedt voorgedefinieerde auditrapporten om te helpen bij het volgen van activiteiten in databases, webservers, Windows-apparaten, netwerkperimeterapparaten en meer. Ook draagt het bij aan de naleving van voorschriften zoals de PCI DSS, SOX, HIPAA, FISMA en AVG. Meer informatie over EventLog Analyzer EventLog Analyzer is een allesomvattende oplossing voor logbeheer die meerdere beveiligingsmogelijkheden biedt in één verenigd platform. Meer informatie over EventLog Analyzer
Wrike is online werkbeheersoftware waarmee je team inkomende foutmeldingen stroomlijnt met ingebouwde formulieren, automatisch correcte teams toewijst en de voortgang bijhoudt op tijdlijnen of kanban-borden. Met Wrike kun je taken creëren en delegeren, deadlines bijhouden, je plannen visualiseren in het Gantt-diagram en rapporten delen. Wrike biedt ook geavanceerde functies, zoals aangepaste workflows, geavanceerde beveiliging, beperkte gegevenstoegang en meer. Perfect geschikt voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike Met Wrike kun je binnenkomende aanvragen stroomlijnen, de voortgang van het werk volgen en IT-projecten beheren. Perfect geschikt voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
AVG Antivirus Business Edition 2018 beschermt de gegevens van je bedrijf en je klanten tegen actuele ransomware, virussen, malware en uitbraken in realtime. Het wordt aangedreven door nieuwe cloudgebaseerde functies zoals CyberCapture, verbeterde malwaredetectie en verbeterd webshield. Dit product bevat ook gratis beheer op afstand en geweldige rapportage. De gebruikersinterface van de client is ook bijgewerkt. Beschikbaar voor Windows-pc's, desktops en servers. AVG biedt klanten 24/7 gratis telefonische ondersteuning. Meer informatie over AVG Antivirus Business Edition AVG Antivirus Business Edition 2018 beschermt de gegevens van je MKB-bedrijf en klanten in realtime tegen online bedreigingen. Meer informatie over AVG Antivirus Business Edition
Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale begeleiding en betrokkenheid, waarmee bedrijven hun gebruikers moderne en eenvoudige on-boarding, effectieve training en betere ondersteuning kunnen bieden door middel van contextuele content die op het vereiste moment wordt weergegeven. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen en de betrokkenheid en productiviteit van gebruikers te stimuleren. Meer informatie over Whatfix Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
OneLogin is ontworpen voor bedrijven met meer dan 100 gebruikers en levert een cloudgebaseerde oplossing voor identiteits- en toegangsbeheer (IAM) die eenvoudige single sign-on (SSO) biedt, waardoor bedrijven moeiteloos toegang tot webapplicaties kunnen beveiligen en beheren, zowel in de cloud als achter de firewall. Heeft je bedrijf drie of meer SaaS of interne web-apps? Zo ja, dan kun je profiteren van de beveiliging van OneLogins cloudgebaseerde single sign-on oplossing. Meer informatie over OneLogin Oplossing voor identiteitsbeheer (IAM) en Single Sign-On (SSO) voor bedrijven van elke omvang. Ga direct aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over OneLogin
ActiveBatch IT Automation by Advanced Systems Concepts coordinates & consolidates automated processes for dynamic enterprise-wide task orchestration & visibility. This includes IT Process Automation, Big Data Automation, Managed File Transfer Automation, Business Process Automation, Infrastructure Automation, Workload Automation and much more. ActiveBatch's low-code approach allows users to build cross-platform, end-to-end workflows, faster & more reliably, improving agility and reducing cost. Meer informatie over ActiveBatch IT Automation ActiveBatch IT Automation simplifies the reliable Job Scheduling & Workload Automation of IT operational and business processes. Meer informatie over ActiveBatch IT Automation
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team. ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren. Vooral de taken die je van je eigenlijke werk afhouden. Het vereenvoudigt het gebruik van PowerShell voor beheerders, de servicedesk en eindgebruikers. Daardoor is ScriptRunner een essentieel onderdeel van een volledig geautomatiseerde IT-infrastructuur. Niet morgen, maar vandaag al. Meer informatie over ScriptRunner ScriptRunner is de toonaangevende alles-in-één oplossing voor PowerShell. Automatiseer en delegeer veel van je taken met PowerShell en ScriptRunner. Meer informatie over ScriptRunner
Miradore Management Suite handelt al je IT-behoeften af, met eenvoudige integratie en zonder kosten vooraf. Beheer en optimaliseer je hardware- en softwareactiva en automatiseer routinetaken zoals implementaties, patches en configuraties. Stap over van reactief naar proactief onderhoud om te profiteren van verbeterde beveiliging en vergroot de tevredenheid van gebruikers met tijdige ondersteuning op afstand. Meer informatie over Miradore Management Suite Beheer je gehele IT-omgeving via een enkele intuïtieve webinterface. Meer informatie over Miradore Management Suite
Als MKB of grote onderneming is de kans groter dat je een aantal lokale of SaaS-gebaseerde applicaties gebruikt om je bedrijf draaiende te houden. Deze toepassingen omvatten IT-monitoring, logbeheer, projectmanagement, teamsamenwerking en helpdesktools. AlarmsOne kan naadloos worden geïntegreerd met al deze applicaties om je waarschuwingsbeheer te centraliseren in één console. Als een SaaS-gebaseerde applicatie is AlarmsOne altijd en overal toegankelijk. Meer informatie over AlarmsOne Alles-in-één waarschuwingsbeheer voor IT-beheerprogramma's. Meer informatie over AlarmsOne
CoreOne Suite is een in Zwitserland gemaakte identiteits- en toegangsbeheersoftware voor Enterprise IAM- en Customer IAM (CIAM)-oplossingen. Unieke IT-beheerfuncties voor Skype for Business, Luware Team Manager, Luware Presence Assistant en orkestratie op hoger niveau voor patchbeheer vergroten de mogelijkheden voor meer efficiëntie, veiligheid en gemak. Meer informatie over CoreOne Suite CoreOne Suite is een in Zwitserland gemaakte identiteits- en toegangsbeheer (IAM)-oplossing met unieke IT-beheerfuncties. Meer informatie over CoreOne Suite
We have been working with the single purpose of unlocking our clients potential by streamlining their IT processes and helping employees be more productive by leveraging our automation platform, OpCon. By freeing them from repetitive tasks, they can focus on doing the critical work that will help them drive the business. No matter the industry, from financial services to aerospace, we are there to help our clients use the power of automation to simplify complex IT issues. Meer informatie over OpCon We help our customers unlock the potential of their people by automating the repetitive tasks that keep them from more critical work. Meer informatie over OpCon
Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-management en beveiliging waarmee IT-afdelingen onmiddellijk kunnen reageren op beveiligingsincidenten. Of het nu gaat om een ransomware-aanval of het ondersteunen van gebruikers op elk moment, met Cloud Management Suite Realtime Security kun je je omgeving gemakkelijk beheren, patchen en herstellen. Meer informatie over Cloud Management Suite Stop inbreuken in realtime en herstel kwetsbaarheden allemaal vanuit één console. Ontvang live gegevens van duizenden apparaten binnen 10 seconden. Meer informatie over Cloud Management Suite
De netwerkinfrastructuur-RMM van Auvik geeft MSP's het inzicht in het netwerk en de procesefficiëntie die ze nodig hebben om de winstgevendheid van hun netwerkdiensten te vergroten. De cloudgebaseerde software biedt ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe en tijdrovende taken zodat je je praktijk effectief kunt opschalen. Door jou inzicht en bruikbare gegevens over netwerkinfrastructuur te geven, is Auvik een uitstekende aanvulling op traditionele RMM-systemen die zich richten op servers en eindpunten. Meer informatie over Auvik for MSPs De cloudgebaseerde software voor netwerkactiviteiten van Auvik biedt MSP's ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe taken. Meer informatie over Auvik for MSPs
Domotz is het eerste platform voor bewaking en beheer op afstand voor IoT. Dit platform biedt krachtige netwerkbeheersoftware voor MSP's, integrators, beveiligingsprofessionals en bedrijfseigenaren. Het biedt de complete oplossing voor het kosteneffectief beheren en bewaken van de netwerken van je klanten met kant-en-klare instellingen, een vriendelijke UX en een uitgebreide set functies die toegankelijk zijn vanaf elke desktopbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Domotz Pro Bewaking en beheer op afstand voor de IoT-wereld. Meer informatie over Domotz Pro
ManageEngine ADAudit Plus is een oplossing voor IT-beveiliging en naleving. Met meer dan 200 rapporten en realtime waarschuwingen biedt het kennis over wijzigingen die zijn aangebracht in de content en configuratie van Active Directory, Azure AD en Windows-servers. Daarnaast geeft het inzicht in de toegang tot werkstations en bestandsservers (inclusief NetApp en EMC). ADAudit Plus helpt je bij het bijhouden van aan- en -afmeldingen van gebruikers; het analyseren van accountvergrendelingen; het controleren van ADFS, ADLDS en printers; het doorsturen van logs naar SIEM-tools en nog veel meer. Meer informatie over ADAudit Plus ADAudit Plus is een Active Directory, Azure AD, bestandsserver (inclusief NetApp en EMC) en software voor het bewaken van werkstationwijzigingen. Meer informatie over ADAudit Plus
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren. Meer informatie over Favro
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
Avast Business Antivirus Pro Plus 2019 is een alles-in-één pakket met krachtige bescherming van endpoint, e-mail, server en netwerk voor kleine en middelgrote bedrijven (met name geschikt voor bedrijven met 1 tot 500 werknemers). Werkt op pc's, Macs en Windows-servers. Het is verrijkt met 18 geavanceerde functies om je bedrijf volledig veilig te houden. Bevat krachtige antivirus-, server-, e-mail- en netwerkbeveiliging, CyberCapture, firewall, wachtwoordmanager, VPN en nog veel meer. Het kan zowel met als zonder cloudconsole worden gebruikt. Meer informatie over Avast Business Antivirus Pro Plus Bekroonde alles-in-één antivirusoplossing om elk onderdeel van je bedrijf te beschermen. Beschikbaar voor pc's, Macs en servers. Meer informatie over Avast Business Antivirus Pro Plus
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over Splunk Enterprise Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Meer informatie over Splunk Enterprise
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. Powered by AI stroomlijnt de ticketroutering, biedt slimme voorgestelde oplossingen en zorgt ervoor dat je helpdesk zich kan concentreren op het grotere plaatje in plaats van op repetitieve taken. Het is ontworpen met beste praktijken van ITIL en brengt je snellere werkticket-oplossingen, verbeterde SLA's en nog veel meer terwijl de dienstverlening op naadloze, slimme en zinvolle manieren wordt geleverd. Samanage maakt het IT-beheer naadloos, waardoor je taken en processen kunt stroomlijnen en automatiseren met de kracht van AI!
Monitor all your devices easily and in one place! With Spiceworks Network Monitor you can keep an eye on your servers and SNMP-enabled devices like routers and switches from one dashboard. Youll have total visibility over your network, so you can catch issues before any of your users, and be the IT hero you were meant to be. After work hours, rely on email alerts to keep you updated of the critical issues affecting your systems. All of this, and its free! Download Network Monitor now. Real-time monitoring, email alerts, monitor multiple devices in one dashboard, easy-to-use for Windows and Linux servers & switches.
LogMeIn Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, LogMeIn Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
Jira Service Desk is rated the #1 Most Popular and Affordable ITSM software. Built on Atlassian's Jira Software, Jira Service Desk has everything your IT teams need out-of-the-box including automation rules, SLAs, real-time reporting, and ITIL-certified processes like incident, problem, and change management. Deliver great service, at a fraction of the cost and set up time of competitors. Jira Service Desk is service desk software built for modern IT teams starting at only $10 per month. Try it free: https://www.atlassian
Endpoint data loss protection and security platform that enables small businesses and organizations to recover lost data caused through human error, ransomware or any other online disaster, where the recovered files can be tracked through status reports. Endpoint data loss protection and security platform that enables small businesses to manage recovery of deleted files and more.
Remote Desktop Manager lets you centralize all your remote connections, passwords and credentials into a unique platform that people love to work with. Drive security, speed and productivity through your organization while reducing risks for your IT department. Join over 400,000 users in more than 140 countries who enjoy Remote Desktop Manager. Centralize all your remote connections, passwords and credentials into a unique platform that people love to work with.
Building and managing a successful technology business is exciting and rewarding but also daunting. With the right tools you can accomplish more and stress less. See how ConnectWise Manage can help you gain a 360 degree view of your business and start reaping the benefits of improved cash flow, increased profitability and much more. View your demo! See how ConnectWise Manage can help you start reaping the benefits of improved cash flow, increased profitability and much more.
Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Multi-vector protection against viruses and malware offering full protection against all of today's sophisticated malware threats including Trojans, keyloggers, phishing, spyware, back-doors, rootkits, zero-day and advanced persistent threats. Built in Identity & Privacy Shield stops data being stolen or captured when using the Internet and the outbound firewall also stops malware stealing data. No need to worry about or run updates cloud-driven security means endpoints are always up to date. Multi-vector protection against viruses and malware offering full protection against all of today's sophisticated malware threats.
IT management software as it should be allowing you to monitor & control your IT environment from anywhere , at anytime using smartphone, desktop or tablets. Pulseway gives System Administrators and MSPs a single pane view of their entire IT environment so they can know exactly what is going on at any time. The software is highly scalable working for any size IT department letting them grow when they are ready. Pulseway is the one stop shop for IT monitoring and management needs. Rated #1 by PC Magazine for IT management.
xMatters is an actionable IT alerting platform that relays data between systems while engaging the right people to resolve incidents faster. xMatters automates and brings structure to communication so you can proactively prevent outages, resolve incidents, and keep the right people informed. xMatters brings your toolchain together to empower IT and Development enabling the connectivity among your solutions as well as the handoffs in your process. Get xMatters Free! Free IT alerting platform that connects meaningful data to the people who need it, so they can take action right from the notification.
Netwrix Auditor is a visibility platform that enables control over changes, configurations and access in hybrid IT environments and eliminates the stress of your next compliance audit. See who has access to what, how often changes are made, which systems are affected and whose actions are causing downtime. Address compliance auditors questions faster and with far less effort from your limited staff. Keep tabs on user activity and configurations in your on-premises and cloud-based IT systems.
Splashtop Business Access is a remote desktop solution for business professionals and small teams. Access your computers from another computer or mobile devices. Includes free apps for iOS and Android. Splashtop Business Access features include: + Unbeatable price (save up to 90% compared to other comparable remote desktop solutions) + High performance + Access from any device + Remote file transfer + Remote print + Remote wake + Robust security Get started with a free trial! Splashtop Business Access is a remote desktop solution for business professionals and teams. Centrally manage users remote access.
With the release of LogMeIn Central and LogMeIn Pro, LogMeIn's next generation solutions for remote access and systems management, LogMeIn IT Reach is no longer available to new customers. We will continue to support existing IT Reach customers and assist them with their transition over time to the new products. Cloud-based solution that provides remote systems management for desktops, servers, and mobile laptops.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
ConnectWise Automate, formerly LabTech is the only RMM platform designed to work the way you work, because it was built by a managed service provider (MSP) specifically for MSPs. Designed with cutting-edge agent technology, Automate delivers unprecedented centralized visibility into your clients IT systems. Its powerful built-in monitors alert you when IT issues are found, so you can resolve problems proactively, before they result in downtime for your clients. Start your free trial today! ConnectWise Automate, formerly LabTech is the only RMM platform built by system engineers with experience in the IT services industry.
Integrated management platform that helps you efficiently manage your data centers, client devices, and hybrid cloud IT environments. Integrated management platform that helps you efficiently manage your data centers, client devices, and hybrid cloud IT environments.
IT Asset Management Software. Powerful, comprehensive and feature rich control of IT infrastructure via a modern and intuitive web-based interface. Key features include Automated Inventory, Network Discovery, Software Deployment & Metering, License Management and Financial tracking. Count on reliable, precise and updated information about your software and hardware assets to maximize ROI and decrease TCO. Enjoy rapid, autonomous, hassle free implementation; typically in less than 4 hours! IT Asset Management software. Powerful, comprehensive and feature rich control of IT Assets via a modern and intuitive interface.
IT Asset Management Software. Powerful, comprehensive and feature rich control of IT infrastructure via a modern and intuitive web-based interface. Key features include Automated Inventory, Network Discovery, Software Deployment & Metering, License Management and Financial tracking. Count on reliable, precise and updated information about your software and hardware assets to maximize ROI and decrease TCO. Enjoy rapid, autonomous, hassle free implementation; typically in less than 4 hours! Software de gestión de activos de TI con todas las funcionalidades que necesitas para el control de tu infraestructura.
NinjaRMM is an all-in-one SaaS IT monitoring and management platform with a robust set of features to help you design, plan, deliver, operate and control IT services. You can manage network devices including windows and mac endpoints, perform patching, access remotely, deploy and run antivirus scans, automate scripts across all devices, monitor website performance and more. Built on an easy and intuitive cloud-based platform, you can get up and running in 5 minutes, no servers required. NinjaRMM is the easiest, all-in-one remote IT management and monitoring solution that IT professionals love.
PagerDuty is an agile incident management solution that integrates with ITOps and DevOps monitoring stacks to improve operational reliability and agility. From enriching and aggregating events to correlating them into actionable alerts, PagerDuty streamlines the incident management lifecycle by reducing noise and resolution times. PagerDuty offers hundreds of native integrations with operations tools, as well as automated scheduling, advanced reporting, and guaranteed reliability. Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and recording in real time. Record your employees communications, such as Email, Skype and other instant messaging. View used apps, Internet history, Facebook usage, files copied to USB drives, modified or deleted documents and more. Record a screenshot of every action like a video surveillance camera of their computer screen. View activity in real time or record everything into Central Log Database for later review. This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and keylogger recording in real time.
Lansweeper is an agentless IT Asset Management solution that can scan any network setup. Use IP range and AD integrated scanning or specify crucial servers to be scanned more regularly. Get a complete inventory of all workstations, servers, routers, switches, monitors, printers, VoIP phones, and other network devices. A wealth of information on hardware as well as software is scanned and can also be used to create reports through the intuitive report editor. Discover Your IT. IT Asset Management Software That Finds & Manages All Assets Across Your Enterprise.
Cloud-based and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Automox is a cloud-based patch management platform - modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Minimize the business impact of service disruptions and prevent future disruptions. Investigate the root cause of an incident through structured problem analysis, then document solutions and workarounds in the KB. Investigate the root cause of an incident through structured problem analysis, then document solutions and workarounds in the KB.
Deep Freeze Reboot to Restore Software provides ultimate endpoint protection by freezing a snapshot of your desired computer configuration and settings. With an instant reboot, any unwanted or unauthorized changes are completely erased from the system, restoring it back to its pristine Frozen state. Deep Freeze provides unrestricted system access to end-users while preventing permanent configuration changes and ensures 100% workstation recovery with every restart.. Deep Freeze is a reboot to restore application that is able to immediately revert changes to a protected machine upon reboot.
Use Nagios Fusion to gain insight into the health of the organization's entire network through a centralized view of your monitoring infrastructure. Gain insight into the health of the organization's entire network through a centralized view of your monitoring in
Fleetsmith is the security-focused, automated, cloud mobile device management solution for Apple devices. We put common device deployment, security, and compliance workloads on autopilot, so IT teams can focus on more impactful and rewarding work. Features: Zero-touch deployment: Local user account, DEP, apps and settings Smart inventory Automatic OS upgrades and enforcement Fully-automated patch management Set-and-forget configuration for 70+ apps Automated cloud MDM for Macs, iPhones, iPads and Apple TVs. We put security, patching, and smart inventory on autopilot.
NetCrunch is a complete network monitoring platform for monitoring traffic, topology, devices, systems, logs, and services. It's policy, and template-based configuration makes managing thousands of nodes a breeze. It automatically generates layer-2 maps and manages monitoring dependencies. NetCrunch supports major operating systems, virtualization platforms, and the Cloud. Complete SNMP support with 8,700+ MIBs included and a built-in MIB compiler. A powerful all-in-one, agentless network monitoring and management system designed for ease-of-use and automation
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable. Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
IT management solution that gathers and analyzes data on everything that may impact end-user experience and business productivity. Directly from the workspace, SysTrack captures data such as CPU, RAM, memory, and other 10,000+ data points. These are then analyzed by SysTrack and used by IT in countless ways that lower costs and optimize operations including: lowering the amount of help desk tickets, identifying over and under-provisioning, reducing MTTR and more! SysTrack is an IT management solution for IT support teams to have clear visibility into their environments and end-user experience.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use! Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
Continuum's IT (RMM) Platform is made for MSPs to increase their profitability. An end-to-end remote monitoring and management platform built on an intelligent alerting engine and FULLY integrated with a 650-tech NOC services team which dramatically improves your ability to scale your business, increases your operational efficiencies and reduce overhead needed to provide 24x7 monitoring, troubleshooting and maintenance for their clients desktops, servers, mobile devices and endpoints. An IT Management Platform (RMM solution) built for Managed IT Providers large & small to proactively manage SMB clients remotely.
Manage and monitor multiple systems simultaneously over a LAN, WAN and the Internet. NetSupport Manager combines secure remote control from a desktop, laptop, tablet or smartphone. Monitor multiple systems in a single action, deliver hands-on remote support, collaborate and even record or play back sessions. When needed, gather real-time hardware and software inventory, monitor services and even view system config remotely to help resolve issues quickly. Provides a single solution for remote support - from a desktop, laptop, tablet or smartphone, monitor multiple systems at once.
Experience unified endpoint management for PCs and Macs with Parallels Mac Management and Microsoft SCCM and manage Macs similar as PCs. Parallels Mac Management is a Microsoft certified plug-in for SCCM extending its management capabilities to Macs and allows IT administrators to discover, enroll and inventory Macs into SCCM, enforce compliance, administer FileVault 2 encryption, deploy software and patches, deploy macOS images with task sequence steps support. Mac Management for Microsoft SCCM - Manage Mac with Microsoft SCCM the same way as Windows PCs. Full lifecycle management of macOS.
AppDynamics is the Application Intelligence company. With AppDynamics, enterprises have real-time insights into application performance, user performance and business performance so they can move faster in an increasingly sophisticated, software-driven world. AppDynamics integrated suite of applications is built on its innovative, enterprise-grade App iQ Platform that enables customers to make faster decisions that enhance customer engagement and improve operational and business performance. AppDynamics enables enterprise digital transformations by actively monitoring, analyzing and optimizing complex applications at scale.
Hosted Graphite allows you to monitor the performance of your software and servers. Send us data and get high-resolution dashboards that tell you what's happening in your technology. Get alerts when your data isn't behaving and share graphs and dashboards with your team. A one-stop view of your application performance. Hosted Graphite allows you to monitor the performance of your software and servers. Send us data and get high-resolution dashboards.
APIANT offers Data Integration Software Solutions for Citizen Integrators, Integration Specialists, IT Managers, SaaS Companies and Enterprises. On the cloud or self-hosted, the APIANT platform empowers non-developers (no code) and developers (low-code) to build sophisticated multi-directional integrations visually and quickly. Integrations can be deployed in minutes with thousands of pre-built and modular connectors in the Automation Editor. Business specific requirements can also be met. API Integration Software - Cloud & Self-Hosted
Checkmk: a leading IT monitoring system for on-premise and cloud infrastructure and application monitoring (servers, networks, storage, databases, and more) that enables admins, IT managers, and DevOps teams to identify and resolve issues across their entire IT infrastructure quickly. More than 1500 commercial customers and many more open source users use Checkmk daily to ensure high availability and performance. Available in 3 editions: Raw (open source), Enterprise, and Managed Services. Checkmk: a leading IT monitoring system. Helps admins and DevOps teams identify and resolve issues across their IT infrastructure
AlertOps empowers teams to collaborate in real-time to resolve business-critical incidents faster. We offer the most flexible and customizable solution, capable of addressing everything from basic on-call alerting to complex and unique enterprise challenges. Whether you have a basic need to cover on-call schedules or have a complex need to cover many teams that need to collaborate on incidents, AlertOps can easily scale to fit your organizations unique challenges. Respond to incidents faster. Send rich alerts - with links - to all your teams as needed based on type, severity, or skillset.
Manage servers in an efficient and consistent manner and provide more flexibility, predictability and transparency. Manage servers in an efficient and consistent manner and provide more flexibility, predictability and transparency.
Axence nVision is all-in-one, professional solution for comprehensive IT management. It responds to the key demands of administrators and CSOs in terms of network and user activity monitoring, hardware and software inventory, remote technical support and data leak protection. It also allows management boards to optimize the costs of servicing IT infrastructure, regardless of its size. Application consists of 5 modules and is free for up to 10 workstations with no time limits. Network and user activity monitoring, hardware and software inventory, remote technical support, protection against data leaks.
Stronger security for Windows logins. UserLock works alongside Active Directory to protect access to Windows systems. With context-aware access controls and real-time monitoring, UserLock reduces the risk of external attacks and internal security breaches while helping to address regulatory compliance. Secure, control & audit user access to Microsoft Windows Server-based networks and protect the resources and data contained within.
OptiTune is a cloud based solution that lets you manage the PCs in your organization. Deploy apps, install updates, check for malware, view performance data, and perform a complete hardware and software inventory with OptiTune. You can also provide remote assistance to end users through OptiTune's built in Remote Assistance feature. It's free for your first year (for up to 10 computers), and only $3/computer per month otherwise. A cloud based solution that lets you manage the PCs in your organization. Deploy apps, provide remote assistance, and more.
JDisc Discovery creëert automatisch de IT-documentatie voor jouw netwerk en detecteert alle gangbare besturingssystemen (inclusief HP-UX, Solaris en AIX). De IT-documentatie omvat gedetailleerde hardware- en software-informatie, IP-netwerken, Windows-domeinen en Active Directory-installaties. De visie van JDisc is om je IT-documentatie zo actueel en compleet mogelijk te maken. Software voor netwerkinventaris en -documentatie die software- en hardwaregegevens van alle soorten apparaten op je netwerk verzamelt.
BetterCloud is the first SaaS Application Management and Security Platform, enabling IT to centralize, orchestrate, and operationalize day-to-day administration and control for SaaS applications. Every day, thousands of customers rely on BetterCloud to centralize data and controls, surface operational intelligence, enforce complex security policies, and delegate custom administrator privileges across SaaS applications. BetterCloud is the mission control center for managing and securing SaaS applications, data, and users.
Indeni is the crowd-sourced automation platform for network and security infrastructure. With Indeni Crowd and Indeni Insight organizations gain access to living repository of automation scripts across maintenance, high availability, network visibility, security, compliance and vendor best practices. Teach your team co-development processes alongside the largest community of certified IT professionals and reduce total cost of ownership with prescriptive steps to resolve issues. Indeni helps IT pros detect network issues before they become major issues using predictive analytics technology.
Today's complex application environments are difficult to monitor, manage and troubleshoot. Using the Arcturus IntelliTrace, and IntelliSense technologies, Applicare tunes applications, monitors transactions and self-detects problems. Get visibility to every business transaction, every application, every where. Get visibility into every business transaction, every application, every where.
Web network monitoring tool which examines website response time, server health and more through cloud-based testing systems. Web network monitoring tool which examines website response time, server health and more through cloud-based testing systems.
Manage your network and secure your business. RG SYSTEM is a Network Management Platform that allows you to Monitor, Supervise and Secure your network infrastructure. You can monitor your system, network and software layer. With RG SYSTEM you can install antivirus, anti spam, firewall and backup. You can also remote access any machine. Give more transparency to your clients as well. RG SYSTEM can also assist you through its Team As A Service. We can back you up when you need it the most. RG SYSTEM is a powerful Network Management Platform that allows you to Monitor, Supervise and Secure your network infrastructure.
Automated web application installer for web hosting control panels. Automated installer for cPanel and DirectAdmin that helps directly install open source and commercial applications on a website.
TrueSight Operations Management is an analytics-driven performance management solution that proactively identifies and resolves availability and performance problems across hybrid IT environments. Industry-leading event management technology prioritizes events allowing IT Operations to focus on what matters most to the business. Identify, analyze, and resolve service problems faster
Automate your monitoring workflow and gain deep visibility into Kubernetes, hybrid cloud, and bare metal infrastructure with the Sensu monitoring event pipeline. Backed by one of the largest open source communities in monitoring, Sensu helps companies like Sony, Box.com, and Activision deliver value to their customers faster, at larger scale. Sensu maintains the free and open source Sensu Core framework as well as the commercially supported Sensu Enterprise. Get started today. Automate your monitoring workflow and gain deep visibility into Kubernetes, hybrid cloud, and bare metal infrastructure.
Planview Enterprise, Planview's performance management platform, combines project and portfolio management software with adaptive best practices. By integrating the business process management of strategies, services, and projects within a single, Web-based solution, Planview empowers organizations to achieve greater levels of control over their ever-changing environment by dynamically managing money, resources, and capacities. Portfolio and resource management solution that helps businesses integrate planning and execution of their core processes.
Univention Corporate Server (UCS) is a scalable and Open Source Linux based software appliance for identity, IT infrastructure and service management. It offers basic services for managing users, groups, and computers. In addition, UCS also contains a wide range of server applications, i.e. for IP management (DNS/DHCP), mail and groupware solutions, file share and sync tools, online office suites, project management tools, ERP solutions, and more all available in the Univention App Center. Server, Identity and IT infrastructure management software with extensive Active Directory services and an own App Center.
MPA Tools is an easy-to-use Professional Multi-Computer Remote Administration Tool. It simplifies and improves IT administration tasks and minimizes problem resolution time for IT professionals of any level. This application is easy to install without additional configurations or maintenance of agents/clients on remote computers. This simple ping application provides powerful tools to help IT Professionals to manage IT infrastructure in more efficient and reliable ways. Easy-to-use professional remote administration tool to simplify and improve IT administrative tasks.
KACE fast-to-implement, easy-to-use systems management and deployment solutions provision, manage, secure, and service your growing network-connected devices, including iOS & Android, Windows PCs, Macs, Chromebooks, Tablets, Linux, UNIX, and Windows Servers, printers, storage and IoT while delivering rapid ROI. KACE Features: Inventory, IT Asset & iOS/Android Device Management; Software License Compliance & Management; Operating System & Software Deployment; Patch Management and Service Desk. Quest UEM: KACE Systems Management Appliance (SMA), KACE Systems Deployment Appliance (SDA) & KACE Mobile Device Management (MDM)
Hardware monitoring program designed to monitor PC health sensors including voltage, fan speed and video card GPU temperature sensors. Hardware monitoring program designed to monitor PC health sensors including voltage, fan speed and video card GPU temperature sensors.
The program allows to quickly and easily control computer desktop in real-time mode with full support for Windows 7 Aero, provides secure remote access to the file system, processes and services of the remote computer. LiteManager has built-in tools for creating network map, collecting technical data, ability to deploy and update using remote installation services and many other features. Classroom management software. Remote access software for remote administration, remote control, distant learning, remote support. Classroom management software.
Abiquo's software helps Enterprises manage private and public clouds alongside Docker hosts, unifying security, control and reporting. Abiquo's manages private and public clouds including AWS, Azure and vCloud Director. Get monitoring, scaling and cost control on all!
Loom Systems AIOps solution predicts and solves IT incidents in enterprises undergoing a digital transformation or cloud migration. Loom Systems is the only AIOps solution to predict IT issues before they impact customers, and enrich alerts with insights and resolutions in plain English. This not only keeps operations running smoothly and improves business productivity, but also alleviates the tedium of reading logs and frees up time for operations to concentrate on higher-value IT tasks. Loom Systems delivers an AI-powered log analysis platform to predict & solve problems in the entire IT stack before anything goes down.
CMDBuild is robust, customizable and extensible. Despite of its name, CMDBuild is not only a Modeling Environment for CMDB applications: it manages Configuration Items and their conditions of use within the entire life cycle (processes, business rules, documents, reports, georeferences, interoperability with other systems, etc.). The verticalization CMDBuild READY2USE is a configuration of CMDBuild basic environment, dedicated to the IT Governance management. CMDBuild is an open source web environment for the configuration of custom applications for the Asset Management.
Galileo Performance Explorer is a SaaS infrastructure performance management solution that installs in an hour and distills data about capacity, configuration, and infrastructure health into colorful at-a-glance charts. It cuts the time you spend planning and diagnosing problems by up to 80%. Whether an on-premise, cloud or hybrid environment, predictive analyses and insights about servers, storage, SAN, and applications enable proactive, fact-based decisions for maximizing IT performance. Galileo is a proactive solution for IT performance management supporting servers, storage, SAN, database, networking and cloud.
Uila provides Multi-Cloud Monitoring & Analytics in a single pane of glass for the Digital Enterprise. With Uila, IT Operations and Cloud IT teams can visualize application workload dependencies across cloud platforms, right size resources and investments for their workloads and plan workload migration strategies for Hybrid and Multi-Cloud deployments Multi-Cloud Monitoring, Analytics & Cloud Migration Assessments in a single pane of glass for the Digital Enterprise.