Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

ICT-beheersoftware

ICT-beheersoftware biedt de tools en processen voor het besturen en controleren van computernetwerken, waaronder: besturingssystemen, toepassingen, netwerkapparatuur, beveiligingsmaatregelen, mainframes, toegangscontrolesystemen, webservices en databases. Organisaties gebruiken IT-beheertoepassingen om activiteiten binnen hun systemen te beheren en te evalueren: capaciteit, gebruikersactiviteiten, software-inventaris en -installatie, serverbeschikbaarheid en bescherming tegen virussen of malware. Zie ook: APM-software, business continuity software, database management software, server software, network monitoring software en netwerkbeveiliging software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie ICT-beheersoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

161 resultaten

ConnectWise RMM is een nieuwe oplossing die is gebouwd op het ConnectWise-platform en die out-of-the-box automatisering combineert met robuuste automatisering. Meer informatie over ConnectWise RMM
ConnectWise RMM is een nieuwe oplossing voor bewaking en beheer op afstand die vanaf de grond is opgebouwd om de manier te vernieuwen waarop MSP's hun RMM-oplossing gebruiken, ermee omgaan en beheren. ConnectWise RMM is gebouwd op het oneindig schaalbare ConnectWise-platform dat het beste van twee werelden combineert: out-of-the-box automatisering in combinatie met de robuuste automatisering die nodig is om aangepaste diensten aan je klanten te leveren. Meer informatie over ConnectWise RMM

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
ConnectWise Automate (voorheen LabTech), is het enige RMM-platform ontworpen door systeemingenieurs met ervaring in de IT-dienstensector. Meer informatie over ConnectWise Automate
ConnectWise Automate (voorheen LabTech), is het enige RMM-platform dat is ontworpen om op dezelfde manier te werken als jij werkt, omdat het is ontworpen door een managed service provider (MSP) specifiek voor MSP's. Automate is ontworpen met geavanceerde agenttechnologie en biedt ongekend gecentraliseerd inzicht in de IT-systemen van je klanten. De krachtige ingebouwde monitors waarschuwen je wanneer er IT-problemen worden gevonden, zodat je problemen proactief kunt oplossen voordat ze tot uitvaltijd voor je klanten leiden. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ConnectWise Automate

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central
Webgebaseerde software voor Windows desktopmanagement die helpt bij het beheren van duizenden desktops vanaf één centrale locatie. Het kan desktops zowel in LAN als via WAN beheren. Het automatiseert normale desktopbeheeractiviteiten zoals het installeren van software, patches en servicepacks, en standaardiseert de desktops door het toepassen van uniforme configuraties zoals achtergronden, snelkoppelingen, printers, enz. Simpel gezegd, het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven veilige toegang, IT-monitoring, beperkingen, auditlogboeken, onboarding en meer kunnen beheren. Meer informatie over Uniqkey
Uniqkey is de voorkeursoplossing voor zakelijk wachtwoordbeheer in Europa. Dat komt omdat het niet alleen een wachtwoordbeheerder is, maar een volledig pakket voor zakelijke toegangsbeveiliging. Europese bedrijven gebruiken Uniqkey om wachtwoordbeheer te vereenvoudigen, IT-controle terug te winnen en cyberrisico's op basis van wachtwoorden te verminderen. Alles-in-één-zeer-eenvoudig-te-gebruiken-tool. Met Uniqkey kunnen bedrijven het risico moeiteloos aanpakken. Krijg meer IT-controle. Creëer veiligere, snellere workflows. Dit alles door de manier waarop je bedrijf toegang en wachtwoorden beheert te vereenvoudigen. Meer informatie over Uniqkey

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
NinjaOne is een eenvoudige alles-in-één-oplossing voor IT-beheer en monitoring op afstand die IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is een alles-in-één SaaS-platform voor IT-monitoring- en -beheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Vizor Assets beheert de volledige levenscyclus van IT-bedrijfsmiddelen en combineert netwerkdetectie- en voorraadgegevens met aankoop- en garantiedetails. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor Assets beheert de volledige levenscyclus van IT-bedrijfsmiddelen met een centrale opslagplaats die netwerkdetectie- en voorraadgegevens combineert met aankoop-, garantie- en onderhoudsdetails. Toewijzing van bedrijfsmiddelen aan werknemers en locaties is vereenvoudigd, zodat je altijd precies weet wie wat heeft. Optionele Helpdesk is ook beschikbaar indien nodig. Gratis online demo en downloadbare proefversie beschikbaar. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
ADManager Plus is een geïntegreerde oplossing voor beheer en rapportage van Active Directory, Exchange, Skype voor Bedrijven, G Suite en Office 365. Meer informatie over ManageEngine ADManager Plus
ADManager Plus is een uniforme hybride oplossing voor het beheer van en de rapportage over Active Directory, Microsoft 365, Exchange en Google Workspace. De oplossing vereenvoudigt taken als het leveren van gebruikers, het opschonen van verouderde accounts, het bieden van JIT-toegang en het beheren van NTFS (New Technology File System) en delen van machtigingen. Meer informatie over ManageEngine ADManager Plus

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Ontdek hoe ConnectWise Manage je kan helpen te profiteren van de verbeterde cashflow, verhoogde winstgevendheid en nog veel meer. Meer informatie over ConnectWise PSA
Het opbouwen en beheren van een succesvol technologiebedrijf is uitdagend en boeiend, maar soms ook intimiderend. Met de juiste tools kun je meer bereiken met minder stress. Ontdek hoe ConnectWise Manage je kan helpen een beeld van 360 graden van je bedrijf te krijgen en te profiteren van de voordelen van een verbeterde cashflow, verhoogde winstgevendheid en nog veel meer. Bekijk je demo! Meer informatie over ConnectWise PSA

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Rippling-oplossingen voor app-, apparaat- en identiteitsbeheer geven IT-beheerders controle en inzicht in de toegang van werknemers tot apparaten en systemen. Meer informatie over Rippling
Rippling geeft IT-beheerders controle over de toegang tot werknemers-apps en -apparaten als onderdeel van bestaande onboarding flows. Met Rippling kunnen beheerders volledig geconfigureerde Macs en pc's kopen en verzenden naar werknemers en deze apparaten vervolgens op afstand monitoren en beheren. Ze kunnen ook accounts aanmaken voor nieuwe medewerkers in meer dan 450 apps zoals Google Workspace, Microsoft 365, Slack en Salesforce. Wanneer een werknemer vertrekt, verzamelt en herconfigureert Rippling zijn/haar apparaat voor de volgende werknemer, zonder dat IT er iets voor hoeft te doen. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Online ITIL-servicedesk die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Uw facturering vanaf het begin is een must voor groei. Het alternatief is handmatige reparatie, met fouten en inkomstenverlies! Meer informatie over Good Sign
Good Sign is een platform voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering dat geschikt is voor elk servicebedrijf. Het lost prijs- en factureringsproblemen op en maakt een snelle marktintroductie met nieuwe diensten mogelijk. Ultieme flexibiliteit voor prijsstelling en facturering voor elk bedrijfsmodel op één enkel platform. Geen inkomstenverlies meer door fouten en niet-gefactureerde services. Handmatig werk wordt verminderd. De cashflow is sneller. Boekhoudkundige boekingen zijn automatisch correct. Eenvoudig te integreren in huidige systemen. Meer informatie over Good Sign

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Maximaliseer je IT-efficiëntie door een volledig inzicht in je hardware, software, netwerk en de onderlinge afhankelijkheden met Device42! Meer informatie over Device42
Device42 helpt je bij de automatisering, nauwkeurige tracering en het beheer van je IT-infrastructuur. Ontdek, visualiseer en begrijp je infrastructuur en de onderlinge afhankelijkheden vanaf een enkel dashboard, verbeter de netwerkbeveiliging en beperk de gevolgen van geplande en ongeplande IT-netwerkveranderingen. Het programma biedt alle mogelijkheden die je nodig hebt: een CMDB met uitgebreide automatische detectie, krachtige rapportage, een volledig auditspoor, DCIM, ITAM en een uitgebreide RESTful API! Download vandaag nog een gratis proefversie van 30 dagen! Meer informatie over Device42

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
AssetSonar helpt je bij het organiseren, volgen en rapporteren van je technologielandschap van aanschaf tot buitengebruikstelling – allemaal vanuit één ruimte. Meer informatie over AssetSonar
Beheer je hardware en software op verschillende locaties met deze cloudgebaseerde software voor het beheer van IT-middelen. AssetSonar houdt je op de hoogte met realtime inzichten met betrekking tot gebruik, hardwaregegevens en servicegeschiedenissen. Dankzij auto-discovery en licentiebeheer kun je moeiteloos beslissingen nemen wat betreft inkoop en licentieverlenging. Hiermee kun je licenties en garanties traceren, diensten plannen, labels scannen en integreren met Zendesk om IT-servicebeheer te stroomlijnen. Probeer het gratis uit! Meer informatie over AssetSonar

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
ADAudit Plus is een Active Directory, Azure AD, bestandsserver (inclusief NetApp en EMC) en software voor het bewaken van werkstationwijzigingen. Meer informatie over ManageEngine ADAudit Plus
ManageEngine ADAudit Plus is een oplossing voor IT-beveiliging en naleving. Met meer dan 200 rapporten en realtime waarschuwingen biedt het kennis over wijzigingen die zijn aangebracht in de content en configuratie van Active Directory, Azure AD en Windows-servers. Daarnaast geeft het inzicht in de toegang tot werkstations en bestandsservers (inclusief NetApp en EMC). ADAudit Plus helpt je bij het bijhouden van aan- en -afmeldingen van gebruikers; het analyseren van accountvergrendelingen; het controleren van ADFS, ADLDS en printers; het doorsturen van logs naar SIEM-tools en nog veel meer. Meer informatie over ManageEngine ADAudit Plus

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
ShareGate, de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. Meer informatie over ShareGate
Van grote migraties tot dagelijkse activiteiten via Teams en op SharePoint. ShareGate is de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. ShareGate verandert M365 in een veilige omgeving voor samenwerking en wordt vertrouwd door meer dan 75.000 IT-beheerders. Begin binnen enkele minuten met het opschonen van je tenants, bouw je managementstrategie op waarbij je je richt op best practices en automatiseer self-service met gebruikers die de beperkingen respecteren die je hebt ingesteld. Meer informatie over ShareGate

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
AD360 is een uniforme IAM-oplossing (Identity and Access Management) die grondig toegangsbeheer en governance biedt voor Microsoft Active Directory, M365 en andere systemen. Meer informatie over ManageEngine AD360
ManageEngine AD360 is een geïntegreerde oplossing voor identiteits- en toegangsbeheer waarmee organisaties gebruikersidentiteiten kunnen beheren en beveiligen, identiteitsbeheer kunnen vereenvoudigen en compliance kunnen waarborgen. Het biedt grondig toegangsbeheer voor Microsoft Active Directory, M365, G Suite en andere doelsystemen en zorgt voor een voorsprong op native tools. De belangrijkste capaciteiten omvatten authenticatie, auditing, analyse van gebruikersgedrag, meervoudige verificatie en eenmalige aanmelding. Meer informatie over ManageEngine AD360

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
monday.com is een flexibel platform dat IT-managers de zichtbaarheid biedt die ze nodig hebben om teams zo efficiënt mogelijk te laten draaien.
monday.com is een flexibel platform waarmee IT-managers eenvoudig kunnen samenwerken met externe en interne belanghebbenden en toezicht kunnen houden op grote projecten en processen. Kies een van de meer dan 200 oneindig aanpasbare sjablonen. Pas het vervolgens binnen een paar uur aan op je workflows met behulp van kolommen, widgets en apps op basis van slepen en neerzetten. Van IT-verzoeken tot voorraadbeheer, monday.com geeft je de directe zichtbaarheid die je nodig hebt om je team beter te ondersteunen waar ze jou nodig hebben. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Zapier is automatisering voor drukbezette mensen. Het verplaatst automatisch informatie tussen je webtoepassingen, zodat je je kunt concentreren op je belangrijkste werk.
Zapier geeft je superkrachten op het internet om de webtoepassingen die je gebruikt te integreren en te automatiseren, van Asana tot Zoho CRM. Meer informatie over Zapier

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Wrike is software voor IT-werkmanagement met sjablonen, Gantt-diagrammen, geavanceerde beveiliging, geautomatiseerde goedkeuringen en meer dan 400 integraties.
Wrike is software voor IT-werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Stroomlijn je IT-beheer met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, geautomatiseerde workflows en goedkeuringen, budgetbeheer en geavanceerde rapportage, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen zoals GitHub voor naadloze ontwikkeling en tracering. Pas je werkstromen aan zodat je bij elke stap de voortgang kunt zien. Transformeer je IT-beheer met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Cloudgebaseerd pakket van cyberbeveiligingsoplossingen waarmee bedrijven bedreigingen op een uniform platform kunnen identificeren, analyseren en verhelpen.
Cloudgebaseerd pakket van cyberbeveiligingsoplossingen waarmee bedrijven bedreigingen op een uniform platform kunnen identificeren, analyseren en verhelpen. Meer informatie over Malwarebytes for Business

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
AVG Antivirus Business Edition 2018 beschermt de gegevens van je MKB-bedrijf en klanten in realtime tegen online bedreigingen.
AVG Antivirus Business Edition 2018 beschermt de gegevens van je bedrijf en je klanten tegen actuele ransomware, virussen, malware en uitbraken in realtime. Het wordt aangedreven door nieuwe cloudgebaseerde functies zoals CyberCapture, verbeterde malwaredetectie en verbeterd webshield. Dit product bevat ook gratis beheer op afstand en geweldige rapportage. De gebruikersinterface van de client is ook bijgewerkt. Beschikbaar voor Windows-pc's, desktops en servers. AVG biedt klanten 24/7 gratis telefonische ondersteuning. Meer informatie over AVG Antivirus Business Edition

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
IT-beheer is nog nooit zo belangrijk geweest als in de huidige externe omgeving. Integreert naadloos met Zendesk, Jira etc.
Beheer de volledige levenscyclus van IT-middelen voor je externe personeel met gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software voor IT-beheer. Verminder de uitvaltijd, waarborg naleving van softwarelicenties en versnel het oplossen van problemen door alle hardware te volgen, inclusief Windows-/Mac-apparaten en -software. Behoud volledig inzicht in je IT-landschap met volledig bedrijfsmiddelenbeheer, inkooporders, onderhoud, gebruiksoptimalisatie. Integreert naadloos met Zendesk, Jira helpdesks, evenals SCCM, JAMF en vele andere. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Splashtop biedt sterk presterende IT-oplossingen: SOS voor on-demand hulp en ondersteuning op afstand voor onbeheerde toegang.
Het oplossingenpakket van Splashtop zorgt voor een revolutie in IT-beheer. Splashtop SOS maakt snelle on-demand hulp op afstand mogelijk en lost onverwachte problemen snel op. Splashtop Remote Support biedt onbeheerde toegang tot alle apparaten, waardoor regelmatige IT-taken worden vereenvoudigd. Splashtop Enterprise optimaliseert grootschalige activiteiten met geavanceerde functionaliteiten en beheert en bewaakt externe werkstations op efficiënte wijze. Deze tools voldoen aan de veranderende behoeften in de IT en leveren veilige, krachtige externe toegang en ondersteuning. Meer informatie over Splashtop

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar.
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Samanage maakt het IT-beheer naadloos, waardoor je taken en processen kunt stroomlijnen en automatiseren met de kracht van AI!
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. Powered by AI stroomlijnt de ticketroutering, biedt slimme voorgestelde oplossingen en zorgt ervoor dat je helpdesk zich kan concentreren op het grotere plaatje in plaats van op repetitieve taken. Het is ontworpen met beste praktijken van ITIL en brengt je snellere werkticket-oplossingen, verbeterde SLA's en nog veel meer terwijl de dienstverlening op naadloze, slimme en zinvolle manieren wordt geleverd. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Wij bieden oplossingen voor Mac, iPad, iPhone en Apple TV voor elk bedrijf, overheidsinstelling of school, op elke schaal.
Jamf biedt een beheeroplossing voor Apple apparaten die geavanceerde functionaliteit, configuratiemogelijkheden en compatibiliteit biedt. Met onze MDM producten Jamf Pro en Jamf Now kunt u elk gewenst aantal Apple apparaten efficiënt beheren. Uw eindgebruikers zullen genieten van een geconfigureerd apparaat, een gepersonaliseerde gebruikerservaring en u wordt niet langer gebombardeerd met IT-tickets. Een echte win-win situatie! Meer informatie over Jamf Pro

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Atera is de ultieme oplossing voor IT-beheer voor MSP's en IT-professionals. Alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het nu gratis.
Atera biedt een uitgebreid IT-beheer voor MSP's en IT-professionals. Het platform biedt één geïntegreerde oplossing: volledige bewaking en beheer op afstand, PSA, toegang op afstand, patchbeheer, facturering, rapporten en nog veel meer. Het disruptieve tariefmodel van Atera helpt managed IT-serviceproviders ook hun bedrijf op te schalen en tegelijkertijd eersteklas service te blijven bieden. Alle abonnementen omvatten een onbeperkt aantal apparaten, dus je betaalt alleen per technicus. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Centraliseer al je externe verbindingen, wachtwoorden en inloggegevens in een uniek platform waar mensen graag mee werken.
Met Remote Desktop Manager kun je al je externe verbindingen, wachtwoorden en inloggegevens centraliseren in een uniek platform waar mensen graag mee werken. Stimuleer beveiliging, snelheid en productiviteit in je organisatie, en reduceer tegelijkertijd de risico's voor je IT-afdeling. Sluit je aan bij meer dan 400.000 gebruikers in meer dan 140 landen die gebruikmaken van Remote Desktop Manager. Meer informatie over Remote Desktop Manager

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's. Meer informatie over PDQ Deploy & Inventory

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over LogMeIn Central

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Patch Manager Plus is geautomatiseerde patchbeheersoftware voor het patchen van Windows-, Mac-, of Linux-updates en meer dan 300 toepassingen van derden.
Patch Manager Plus is geautomatiseerde patchbeheersoftware die ondernemingen één enkele interface biedt voor alle patchbeheertaken. Werkt op verschillende platforms en helpt je bij patches voor Windows, Mac, Linux en meer dan 300 externe toepassingen. Je kunt de scan voor ontbrekende patches automatiseren, testen en goedkeuren voor probleemloos patchen, het implementatiebeleid aanpassen om aan zakelijke behoeften te voldoen, patches weigeren en kwetsbaarheidsrapporten genereren. Patch Manager Plus is nu zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over ManageEngine Patch Manager Plus

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Eindpuntbescherming tegen gegevensverlies en beveiligingsplatform waarmee kleine bedrijven herstel van verwijderde bestanden en meer kunnen beheren.
Bescherming tegen verlies van eindpuntgegevens en beveiligingsplatform waarmee kleine bedrijven en organisaties verloren gegevens kunnen herstellen die zijn veroorzaakt door menselijke fouten, ransomware of een andere online ramp, waarbij de herstelde bestanden kunnen worden gevolgd via statusrapporten. Meer informatie over CrashPlan

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Datadog is een service die helpt de uptime te verhogen en de prestaties van services te maximaliseren via gecentraliseerde monitoring en waarschuwingen.
Datadog is een op SaaS gebaseerd monitoring-, beveiligings- en analyseplatform voor cloudinfrastructuur, toepassingen, logboeken en meer. Het platform helpt organisaties bij het verbeteren van flexibiliteit, het verhogen van de efficiëntie en het leveren van end-to-end zichtbaarheid in dynamische of grootschalige infrastructuren. Door het verzamelen van statistieken en evenementen uit meer dan 400 out-of-the-box diensten en technologieën stelt Datadog de ontwikkelings-, beveiligings- en operationele teams in staat om de bedrijfstijd van toepassingen te garanderen en de go-to-market activiteiten te versnellen. Meer informatie over Datadog

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Transformeer je IT-waardeketen, van planning tot activiteiten. Stimuleer innovatie op een enkel cloudplatform om moderne, door AI aangestuurde werknemersdiensten te leveren.
Met ServiceNow ITSM kan je je IT-tools consolideren in een enkel datamodel om de service-ervaring te transformeren, workflows te automatiseren, realtime zichtbaarheid te krijgen en de IT-productiviteit te verbeteren waardoor je je operationele IT-kosten kunt omzetten naar strategische investeringen. ITSM versnelt je digitale transformatie en verhoogt gebruikerservaringen met machine learning en AI-aangedreven chatbots. ITSM verbetert je IT-productiviteit met 20+% met gestructureerde machine learning die routinetaken automatiseert. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over Splunk Enterprise

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid. Meer informatie over PagerDuty

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
JumpCloud Directory-as-a-Service beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
MSP's en interne IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software om IT te beheren en automatiseren. Krachtige automatisering stelt je in staat om veelgebruikte IT-processen zoals patchbeheer te automatiseren. Krijg realtime inzicht in de patchstatus van de apparaten in je IT-omgeving en ontdek en beheer eindpunten binnen en buiten het netwerk. Remote Control stelt IT in staat om op afstand problemen op te lossen en eindpunten van eindgebruikers te beheren, ongeacht hun locatie. Krijg toegang tot eindpunten zonder gebruikers te storen en proactief problemen op te lossen. Meer informatie over Kaseya VSA

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
300.000 redenen om PRTG Network Monitor te proberen: dat is het aantal gebruikers dat er elke dag op vertrouwt. Begin meteen met de proefversie.
Maak kennis met PRTG Network Monitor, een allesomvattende monitoringoplossing. Begin met het bewaken van "alles wat IT is", inclusief je besturingssystemen, toepassingen, netwerkapparaten, verschillende beveiligingsmaatregelen, webservices, databases en nog veel meer. PRTG kan worden geschaald naar netwerken van elke omvang, waardoor het leven voor klanten met groeiende netwerken veel gemakkelijker wordt gemaakt, omdat ze gewoon PRTG kunnen blijven gebruiken. Bovendien bespaart het natuurlijk kosten door kritieke storingen te voorkomen en tegelijkertijd de algehele netwerkkwaliteit te optimaliseren. Meer informatie over PRTG Network Monitor

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Pulseway is de one-stop-shop voor IT-monitoring en -management. Als nummer 1 beoordeeld door PC Magazine voor IT-management.
Uitstekende IT-beheersoftware waarmee je je IT-omgeving altijd en overal kunt monitoren en beheren met je smartphone, desktop of tablet. Pulseway biedt systeembeheerders en MSP's een enkel overzicht van hun gehele IT-omgeving, zodat ze op elk moment precies weten wat er aan de hand is. De software is zeer schaalbaar en werkt goed voor IT-afdelingen van elke grootte. Het kan worden uitgebreid naarmate het bedrijf groeit. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
E-mailclient voor desktop die ook bedrijven helpt bij het beheren van taken, het organiseren van agenda's, bladeren door contacten, toevoegen van notities en meer.
eM Client is een handige e-mailclient voor desktop ontworpen om te helpen bij het afhandelen van e-mailcommunicatie, de dagelijkse agenda, aankomende (online) evenementen, samenwerken met collega's en meer, in een uniforme, overzichtelijke interface. Met de app kunnen beheerders een bedrijfsbreed beleid voor e-mailversleuteling (PGP, S/MIME) handhaven, e-mails archiveren of aanpasbare handtekeningen, e-mailsjablonen en QuickTexts maken en opslaan om communicatieprocessen te stroomlijnen. Internationale teams kunnen rekenen op onmiddellijke vertaling van alle e-mails. Meer informatie over eM Client

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die systeembeheer op afstand biedt voor desktops, servers en mobiele laptops.
Met de release van LogMeIn Central en LogMeIn Pro, de nieuwste LogMeIn-oplossingen voor toegangs- en systeembeheer op afstand, is LogMeIn IT Reach niet langer beschikbaar voor nieuwe klanten. Het bedrijf zal bestaande IT Reach-klanten blijven ondersteunen en helpen bij hun overgang naar de nieuwe producten. Meer informatie over LogMeIn Pro

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer
Biedt een webgebaseerd beheerdersdashboard, automatische back-up, back-upplanning (voor Windows) en een functionaliteit voor verschillende bestandsversies.
Biedt een webgebaseerd beheerdersdashboard, automatische back-up, back-upplanning (voor Windows) en een functionaliteit voor verschillende bestandsversies. Meer informatie over Carbonite

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Auditing van problemen
  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Onderhoudsplanning
  • Ticketbeheer
  • Servercontrole
  • Incidentenbeheer