Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Boekhoudprogramma's

Boekhoudprogramma's (ook wel accounting software genoemd) automatiseren de financiële functies en transacties van een organisatie met modules. Deze software is met name geschikt voor crediteuren, debiteuren, salarisadministratie, facturering en grootboek. De integratie van boekhoudtoepassingen zorgt voor een uitgebreide, realtime, on-demand analyse van de financiële staat van een organisatie. Toolsets binnen accounting software kunnen vaak worden aangepast aan de specifieke behoeften van een organisatie. Gebruik Capterra om de juiste accounting software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: audit software, factuurprogramma's, compliance management systemen en financiële rapportage software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Boekhoudprogramma's met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
217 resultaten
Nederland Lokaal product
e-Boekhouden.nl

e-Boekhouden.nl

(0) Nederland Lokaal product
15 maanden gratis boekhouden en factureren voor starters met e-Boekhouden.nl. 500.000 ondernemers gingen je voor. Meer informatie over e-Boekhouden.nl
e-Boekhouden.nl, boekhouden en factureren op een manier die jij begrijpt. Ruim 500.000 ondernemers gingen je voor. Maak gebruik van een razendsnelle helpdesk voor al je vragen. Perfect voor startende ondernemers en zzp'ers door onze 15 maanden gratis actie en urenregistratiemodule! Ook voor ondernemers, verenigingen, stichtingen, accountants en boekhouders is e-Boekhouden.nl het beste boekhoudpakket. Meer informatie over e-Boekhouden.nl

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
NetSuite boekhoudsoftware vereenvoudigt het registratieproces van transacties, het beheren van AP en AR, en het afsluiten van de boeken. Meer informatie over NetSuite
NetSuite cloudgebaseerde boekhoudsoftware biedt de tools die nodig zijn om boekhoudgegevens effectief te beheren en het afsluitproces te versnellen. Geautomatiseerde taken verminderen de inefficiëntie van gegevens en het foutenrisico, en aanpasbare rapporten, dashboards en realtime statistieken helpen bedrijven hun bedrijf te monitoren en de financiële controle te verbeteren. NetSuite ondersteunt meerdere valuta, talen en conformiteitsnormen en zorgt ervoor dat gegevens wereldwijd veilig toegankelijk zijn. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Nederland Lokaal product
DataSnipper is een intelligent automatiseringsplatform voor boekhouding binnen Excel dat de productiviteit van audit- en financiële teams versnelt. Meer informatie over DataSnipper
DataSnipper is een intelligent automatiseringsplatform voor boekhouding binnen Excel dat de productiviteit van audit- en financiële teams versnelt. DataSnipper helpt bij het elimineren van repetitieve taken en bij het extraheren, vergelijken en documenteren van de bron van elke audit- en financiële procedure. De Excel-invoegtoepassing stroomlijnt je werkprocessen en helpt je om sneller deadlines te bereiken. Vertrouwd door Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO en andere marktleiders. Actief in meer dan 85 landen en gebruikt door meer dan 500.000 financiële professionals. Meer informatie over DataSnipper

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren! Meer informatie over Zoho Books
Zoho Books is een online boekhoudsoftware waarmee je moeiteloos de inkomende en uitgaande geldstromen van je bedrijf kunt beheren. Beheer je klanten en facturen en hou de onkosten onder controle. Registreer, controleer en vereffen je bankrekeningen en transacties en werk in realtime samen met je boekhouder. En het belangrijkste: Zoho Books helpt je om betere en beter onderbouwde beslissingen te nemen en de grip op je bedrijf te houden. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Nederland Lokaal product
Kies de meest gebruikte accountancy software en je bent met één pakket klaar om jouw klanten maximaal van dienst te kunnen zijn! Meer informatie over AFAS Software
Maak van je boekhouding een automaatje! Met AFAS SB+ hoeft administratie geen tijdrovende klus meer te zijn. Als ondernemer kies je voor AFAS SB+ voor efficiënt boekhouden. Bespaar tijd, houd je boekhouding eenvoudig op orde en krijg direct inzicht in je financiën met concrete cijfers zonder ingewikkelde analyses. AFAS SB+ biedt rust, inzicht en overzicht. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
A2X automatiseert e-commerce accounting voor Amazon-verkopers en Shopify-winkels over de hele wereld. Vertrouwd door toonaangevende e-commerce accountants over de hele wereld. Meer informatie over A2X
A2X automatiseert e-commerce accounting voor Amazon-verkopers en Shopify-winkels over de hele wereld. Vertrouwd door toonaangevende e-commerce accountants over de hele wereld. A2X is het ontbrekende stukje dat Xero en QuickBooks verbindt met je e-commerce verkoopkanalen, om je back-office te stroomlijnen en mogelijkheden in de e-commerce sector te ontsluiten. Altijd goed afstemmen. Zorgvuldige afstemming is de kern van A2X, om te voldoen aan de strenge normen van professionele accountants en boekhouders. Nauwkeurigheid staat voorop. Meer informatie over A2X

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Planful (voorheen Host Analytics) is een toonaangevend cloudplatform voor FP&A dat Continuous Planning mogelijk maakt. Meer informatie over Planful
Planful (voorheen Host Analytics) is een toonaangevend cloudplatform voor FP&A (Financial Planning and Analysis). Planful helpt meer dan 800 klanten, waaronder Bose, Boston Red Sox, Del Monte, TGI Fridays en 23andMe om een visie van continue planning te bereiken door het end-to-end FP&A-proces te versnellen en bedrijfsbrede deelname aan agile planning en besluitvorming te bevorderen. Planful is een particulier bedrijf dat wordt ondersteund door Vector Capital, een toonaangevend wereldwijd private equity-bedrijf. Meer informatie is te vinden op de website. Meer informatie over Planful

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks Accounting zorgt ervoor dat je zakelijke beslissingen gebaseerd zijn op werkelijke bedrijfsgegevens en inzichten. Zet voldoende opzij voor je belastingaangifte, raak bekend met de kosten van het runnen van je bedrijf, ontdek of je geld hebt om mensen in dienst te nemen en doe betrouwbare voorspellingen over je inkomsten. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders. Run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub.
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders. Perfect om uw bedrijf te laten groeien: stop met het betalen van een dozijn tools en run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub. Geautomatiseerde workflows, gebruiksvriendelijk klantenportaal, aanpasbare CRM, onbeperkte en veilige bestandsopslag, e-handtekeningen, messaging & meer voor de prijs van één app. Meer informatie over TaxDome

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow. Meer informatie over QuickBooks Desktop Pro

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Uitgebreide DMS-software voor onafhankelijke autodealers met voorraadbeheer, klantendatabase, kredietrapportage en formulieren.
Met meer dan 11.000 dealers is DealerCenter een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor dealerbeheer. DealerCenter geeft je de volledige controle over verkoop, klantenbeheer, inventaris, kredietrapporten, verzekeringen en financiering. Met beschikbare add-ons van dealerwebsites en "hier kopen, hier betalen" krijg je de functionaliteit die je nodig hebt. De geautoriseerde wederverkoper kan toegang bieden tot grote kredietbureaus en boekdiensten, voertuiggeschiedenisrapporten en andere diensten die populair zijn bij onafhankelijke dealers. Meer informatie over DealerCenter

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Met BrokerMint kunnen agenten en makelaars eenvoudig en naadloos alle aspecten van hun vastgoedvermeldingen, klanten, commissies en andere backoffice-details snel, gemakkelijk en efficiënt beheren. Met functies voor e-ondertekening, ingebouwde statusformulieren, makelaarsverklaringen, rapportsjablonen, onboarding van makelaars, het bijhouden van commissies en meer kunnen kantoormanagers taken moeiteloos organiseren en centraliseren, terwijl de productiviteit wordt gemaximaliseerd. Meer informatie over Brokermint

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Odoo Accounting biedt banksynchronisatie, automatische facturen, periodiek factureringsbeheer, afstemmingen en meer.
Odoo Accounting helpt je bij het eenvoudig beheren van je dagelijkse boekhouding en om op elk moment een globaal overzicht te hebben van de toestand van je bedrijf. Het platform biedt een breed scala aan financiële rapporten en tools zoals dubbele boekhouding, debiteuren en crediteuren, beheer van meerdere valuta's, belastingberekening, automatische invoer van bankfeed, opbouw- en kasbasismethoden enz. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Geïntegreerde software voor de boekhouding, rapportage, het bijhouden van uren en kosten, en de facturering voor professionele dienstverleners.
Core centraliseert boekhoudkundige en projectgegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door de combinatie van tools voor de boekhouding, facturering, uren- en kostenregistratie, en projectmanagement maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Meer informatie over Zoho Invoice

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Oplossing voor bouw- en vastgoedbeheer die alles samenbrengt voor gestroomlijnde controle via één bron.
Biedt bouw- en vastgoedbedrijven de meest complete oplossing voor het met vertrouwen, precisie en efficiëntie beheren van de volledige project- of vastgoedlevenscyclus. Voorheen Sage Timberline Office. Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's Meer informatie over Replicon

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft. Meer informatie over BILL

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Vereenvoudig het auditproces en verbeter de klantervaring door middel van geautomatiseerd beheer van PBC-aanvraaglijsten en documentbeheer.
Suralink is toonaangevend in het beheer van PBC-aanvraaglijsten (Provided by Client) en helpt accountantskantoren het auditdocumentatieproces te vereenvoudigen en de klantervaring te verbeteren. Deze cloudgebaseerde toepassing integreert een dynamische PBC-aanvraaglijst en toewijzingsworkflow met een veilig platform voor bestandshosting om klanten toegang te geven tot een gebruiksvriendelijke, alles-in-één portal. De technologie en expertise in de sector helpen meer dan 300 van de toonaangevende bedrijven in Noord-Amerika en het VK om een eenvoudiger, veiliger auditproces te garanderen. Meer informatie over Suralink

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Beheer van huurwoningen en persoonlijke financiën met tracking van huurdersinformatie, inkomstenbeheer en uitgavenbeheer.
Beheer van huurwoningen en persoonlijke financiën met tracking van huurdersinformatie, inkomstenbeheer en uitgavenbeheer. Meer informatie over Quicken

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
KidKare is software voor kinderopvang waarmee je tijd en geld kunt besparen terwijl je voor kinderen zorgt. Het garandeert naleving van de USDA-regels.
KidKare van Minute Menu is software voor kinderopvang waarmee je tijd en geld kunt besparen terwijl je voor je kinderen zorgt. De afgelopen 25 jaar is er gewerkt aan het bouwen van een robuuste CACFP-applicatie om het claimproces te stroomlijnen en tegelijkertijd te voldoen aan USDA-vereisten. Naast het voedselprogramma biedt KidKare boekhoudsoftware om kinderopvangbedrijven te helpen hun activiteiten te beheren. Meer informatie over KidKare Food Program

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Eenvoudig boekhouden voor eigenaren van kleine bedrijven. Betaal een onbeperkt aantal leveranciers, maak facturen. Banktransacties importeren en meer.
Eenvoudig maar krachtig boekhouden voor Amerikaanse eigenaren van kleine bedrijven. Jij kiest je boekhoudmethode: op kasbasis, gewijzigde kasbasis of boekhouding op transactiebasis. Basisfuncties boekhouding ($ 15/mnd): betaal en print onbeperkt 1099's en 1096's, maak en verstuur facturen, registreer betalingen, volg onbetaalde facturen en importeer banktransacties (de meeste grote banken worden ondersteund). Premium Accounting ($ 22,50/mnd) bevat alles in Basic, plus facturering, schattingen, bankreconciliatie, terugkerende facturen en meer. Meer informatie over Patriot Accounting

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Sage 50cloud (voorheen Peachtree Software) is complete desktop boekhoudsoftware met toegang tot de cloud. Ontworpen voor beveiliging, compliance en productiviteit. Populaire functies omvatten integratie met Microsoft Office 365-toepassingen, vooraf gebouwde factuurcommunicatie, en voorraad- en inventarisbeheer. Beschikbaar in Pro, Premium en Quantum. Meer informatie over Sage 50cloud Accounting

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over CosmoLex

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Bench doet de boekhouding van je kleine bedrijf voor jou. Het synchroniseert rechtstreeks met je rekeningen om een overzichtelijke, nauwkeurige en voor het belastingkantoor geschikte boekhouding te bieden.
Bench is voor eigenaren van kleine bedrijven die zich willen concentreren op hun bedrijf en niet op hun boekhouding. Elke maand zet Bench je gegevens om in voor het belastingkantoor geschikte financiële overzichten. Je kunt via de Bench-app de financiële gezondheid van je bedrijf volgen, je jaarrekening downloaden en op elk gewenst moment met je team chatten. En aan het einde van het jaar biedt Bench je alles wat jij (of je CPA) nodig hebt om je belastingaangifte in te dienen. Meer informatie over Bench

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Betrouwbare, realtime uitgebreide ERP-software met lean en agile functionaliteit die speciaal is ontwikkeld voor middelgrote productiebedrijven
IQMS Manufacturing ERP-software biedt discrete en procesproducenten een enkele oplossing voor het beheren en bewaken van het volledige productieproces. De uitgebreide oplossing zorgt voor een modulaire en schaalbare aanpak en elimineert datasilo's. IQMS ERP verhoogt de zichtbaarheid en efficiëntie tussen afdelingen met een compleet realtime productie-, boekhoud- en supply chain-systeem dat kwaliteit, EDI, WMS, MRP (Material Resource Planning), productie-/procesbewaking en meer omvat. Meer informatie over DELMIAworks

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt intelligentie die kostenbeheer automatiseert, en de betaalbare workflows van accounts en de compliance-functies verbetert. Meer informatie over Itemize

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is. Meer informatie over Premier

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
SaaSOptics levert B2B-abonnementsbeheer inclusief abonnementsfacturering, opbrengstverantwoording en robuuste abonnementsanalyse.
SaaSOptics is een betaalbare oplossing voor financieel beheer voor opkomende en groeiende B2B SaaS- of abonnementsbedrijven. SaaSOptics biedt uitgebreide GAAP-conforme omzetverantwoording en -rapportage, facturering en sterk geoptimaliseerde analyses voor het volgen van belangrijke abonnementsstatistieken zoals maandelijks terugkerende inkomsten/jaarlijkse geprognotiseerde inkomsten, verloop, levensduurwaarde van de klant en nog veel meer. SaaSOptics biedt opkomende abonnementsbedrijven financiële volwassenheid met out-of-the-box integraties met QuickBooks, Salesforce, Stripe en andere software. Meer informatie over Maxio

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Synchroniseer je transacties via PayPal, Stripe, en Square (met meerdere valuta) met Quickbooks. Gratis voor minder dan 50 transacties per maand.
Synchroniseer je factuurbetalingen via PayPal, Stripe en Square, betalingen, terugbetalingen, winkelwagenbetalingen, uitgaven en uitbetalingen (Stripe) met QuickBooks. Het is niet nodig om afzonderlijke apps te installeren om elk betalingssysteem te synchroniseren, alles wat je nodig hebt en nog veel meer is al aanwezig. Meer informatie over Synder

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar. Meer informatie over Invoice2go

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants, boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten. Meer informatie over Plooto

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Canopy

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding.
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding. Meer informatie over AutoEntry

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening

Kopersgids voor Boekhoudprogramma's

Wat zijn boekhoudprogramma's?

Boekhoudprogramma's (ook wel accounting software genoemd) helpen gebruikers de financiële functies en transacties van een organisatie te beheren en te automatiseren, met modules zoals crediteuren, debiteuren, salarisadministratie, facturering en grootboek. Geïntegreerde toepassingen voor accounting software maken een uitgebreide, realtime analyse van de financiële status van een organisatie mogelijk, met inbegrip van het beheer van de cashflow en de uitgaven. Boekhoudprogramma's worden ook wel boekhoudsoftware genoemd.

Wat zijn de voordelen van boekhoudprogramma's?

  • Kostenbesparingen: uitbesteding is de traditionele aanpak voor het beheer van de boekhouding van kleine bedrijven, wat bijdraagt aan de operationele kosten van het bedrijf. Boekhoudprogramma's helpen kleine bedrijven om de boekhoudkundige functies in huis te halen en zo het totale prijskaartje te verlagen.
  • Verbeterde procesefficiëntie: boekhouding brengt veel papierwerk en handmatige gegevensinvoer met zich mee, wat tijdrovend is en vatbaar voor menselijke fouten. Door het digitaliseren van financieel papierwerk helpt accounting software kleine bedrijven om de tijd die nodig is om financiële transacties te verwerken, zoals uitgavenbeheer, crediteurenadministratie en debiteurenadministratie, te verminderen. Bovendien zorgen de boekhoudprogramma's ervoor dat er geen fouten in de berekeningen of discrepanties in de administratie voorkomen.
  • Eenvoudiger naleving van de belastingwetgeving: bij de administratie van belastingen van kleine bedrijven komt ook veel documentatie en papierwerk kijken. Kleine bedrijven moeten ervoor zorgen dat al hun belastingformulieren op tijd worden ingediend om boetes als gevolg van te late aangifte te voorkomen. Boekhoudprogramma's maken gebruik van de financiële en boekhoudkundige informatie die in het systeem is opgeslagen, waardoor dit proces gemakkelijker en zonder menselijke fouten verloopt.

Welke algemene functies hebben boekhoudprogramma's?

  • Crediteuren (CR): het automatiseren van de factuurvastlegging, beheer van goedkeuringen en autorisatieprocessen. De transactie-informatie wordt weergegeven in de crediteuren- en grootboektabellen.
  • Debiteuren (DE): het bijhouden van klantkredieten met betrekking tot betalingen en aankopen. Deze informatie wordt automatisch weergegeven in het grootboek.
  • Bankafstemmingsoverzicht: het koppelen van "crediteringen" en "debiteringen" in een rekening om bedrijven te helpen discrepanties en ontbrekende boekingen in een register op te sporen en te corrigeren.
  • Financiële rapportage: het bieden van een grafische weergave van de gegevens in de boekhoudsystemen. Deze rapporten omvatten verkooprapporten, CR/DE en kasstroomanalyse.
  • Grootboek: het geven van een overzicht van de crediteuren- en debiteurengegevens in een tabel. Het geeft ook een overzicht van de activa, het eigen vermogen, de kosten en de inkomsten voor elk account.
  • Facturering: het opstellen van facturen op basis van klantenadministratie die daarna worden afgedrukt en gestuurd naar de klanten, en waarvan de gegevens worden geregistreerd in de accounting software.
  • Uitgaven bijhouden: het registreren van de totale kosten die in een bedrijf worden gemaakt. De meeste producten stellen gebruikers in staat om uitgaven in te dienen door facturen te uploaden vanaf een mobiele app.
  • Projectboekhouding: het bijhouden van verschillende boekhoudkundige attributen voor een klantgericht project, zoals gemaakte kosten, uitgaven, factureerbare uren en klantbetalingen.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van boekhoudprogramma's?

  • Gegevensbeveiliging: een boekhoudsysteem behandelt gevoelige klant- en financiële informatie, waardoor ze een doelwit zijn voor hackers. Daarom moet de beveiliging een belangrijk aandachtspunt zijn bij de keuze van de boekhoudprogramma's. Kleine bedrijven moeten ervoor zorgen dat hun oplossing voldoet aan de noodzakelijke beveiligingsnormen, zoals Extended Validation (EV) SSL en 256-bits encryptie.
  • Externe integraties: boekhoudprogramma's kunnen niet op zichzelf werken: ze hebben een ecosysteem van andere bedrijfstoepassingen nodig. Bijvoorbeeld, de integratie met CRM-software haalt automatisch de transactieregisters op nadat een betaling van de klant is ontvangen. Integratie met een HR- en loonadministratie-oplossing stelt gebruikers in staat om de informatie met betrekking tot de loonadministratie-gerelateerde kosten op te vragen. Kopers dienen de integratiemogelijkheden te evalueren alvorens een aankoopbeslissing te nemen.
  • Kleine bedrijven doen steeds meer aan automatisering: in een poging om het papierwerk te verminderen en menselijke fouten tot een minimum te beperken, zijn kleine bedrijven op zoek naar nieuwe manieren om hun boekhoudfuncties te automatiseren. De meest recente ontwikkeling op dit gebied is de OCR-technologie (optical character recognition, optische tekenherkenning), waarmee gebruikers fysieke documenten kunnen scannen en hun inhoud in een digitaal formaat kunnen opslaan. Naarmate de vooruitgang op het gebied van kunstmatige intelligentie en machinaal leren de nauwkeurigheid van OCR verbetert, kan worden verwacht dat de toepassing van deze technologie verder zal toenemen.
  • Kleine bedrijven willen een visuele weergave van de financiële rapportages: aangezien ongeveer 65% van het leren via visuele inhoud gebeurt, vinden inkopers de visuele weergave van financiële rapportages een belangrijke overweging bij het maken van een shortlist van hun accounting software. Dit stimuleert leveranciers van boekhoudingen voor kleine bedrijven ook om betere visualisatiemogelijkheden in hun rapporteringsmodules in te voegen.