154 resultaten
Waarom Capterra gratis is
e-Boekhouden.nl is gebouwd door en voor ondernemers en biedt software voor boekhouding, facturering en voorraadbeheer. Meer informatie over e-Boekhouden.nl
e-Boekhouden.nl is gebouwd door en voor ondernemers en biedt software voor boekhouding, facturering en voorraadbeheer. Meer informatie over e-Boekhouden.nl
e-Boekhouden.nl is gebouwd door en voor ondernemers en biedt software voor boekhouding, facturering en voorraadbeheer....
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Rompslomp.nl is hét complete boekhoudpakket voor ZZP'ers en freelancers boekhouding - Super makkelijk in gebruik. Ontdek het zelf! Meer informatie over Rompslomp
Rompslomp.nl is het complete boekhoudpakket voor ZZP'ers en freelancers - Super makkelijk in gebruik - Bespaar veel tijd met het bijhouden je boekhouding - Maak nu gratis je Rompslomp account aan en probeer het zelf! Meer informatie over Rompslomp
Rompslomp.nl is het complete boekhoudpakket voor ZZP'ers en freelancers - Super makkelijk in gebruik - Bespaar veel tijd met het bijhouden je boekhouding - Maak nu gratis je Rompslomp account aan en pr...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verk...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Abowire is een abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Codevrij en snelle installatie. Geproduceerd in Duitsland. Meer informatie over Abowire
Abowire is een abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Onboarding van leden, self-service klantenportal en afrekenen met geautomatiseerde btw-afhandeling in de EU, meerdere betalingsgateways en bankintegratie. Deze software doet het allemaal. Dit alles met een snelle installatie en zonder enige code vereist. Vanaf nul opgebouwd in Duitsland voor Europese bedrijven. Maatwerkoplossingen kunnen snel uit de hand lopen. Kies in plaats daarvan het schaalbare pad en laat dit platform de complexiteit voor je afhandelen. Meer informatie over Abowire
Abowire is een abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Onboarding van leden, self-service klantenportal en afrekenen met geautomatiseerde btw-afhandeli...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en bied...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 3...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst.
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toe...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categ...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Elimineer de stress en complexiteit van de HR-administratie voor jou en je medewerkers.
Zenefits is een SaaS cloudgebaseerd HR-platform dat kleine en middelgrote bedrijven helpt hun personeel te versterken, veranderingen te beheren en te voldoen aan de voorschriften. Het personeelsplatform van Zenefits biedt de meest uitgebreide, intuïtieve HR-ervaring op de markt. De toepassingen voor HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, payroll en prestatiebeoordelingen worden gecombineerd met adviesdiensten en geïntegreerde partnertoepassingen om de HR-administratie radicaal te vereenvoudigen. Hierdoor worden papierwerk en complexiteit verminderd, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op het starten, runnen en laten groeien van hun bedrijf.
Zenefits is een SaaS cloudgebaseerd HR-platform dat kleine en middelgrote bedrijven helpt hun personeel te versterken, veranderingen te beheren en te voldoen aan de voorschriften. Het personeelsplatfor...
KidKare is software voor kinderopvang waarmee je tijd en geld kunt besparen terwijl je voor kinderen zorgt. Het garandeert naleving van de USDA-regels.
KidKare van Minute Menu is software voor kinderopvang waarmee je tijd en geld kunt besparen terwijl je voor je kinderen zorgt. De afgelopen 25 jaar is er gewerkt aan het bouwen van een robuuste CACFP-applicatie om het claimproces te stroomlijnen en tegelijkertijd te voldoen aan USDA-vereisten. Naast het voedselprogramma biedt KidKare boekhoudsoftware om kinderopvangbedrijven te helpen hun activiteiten te beheren.
KidKare van Minute Menu is software voor kinderopvang waarmee je tijd en geld kunt besparen terwijl je voor je kinderen zorgt. De afgelopen 25 jaar is er gewerkt aan het bouwen van een robuuste CACFP-a...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, ra...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen d...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderi...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt intelligentie die kostenbeheer automatiseert, en de betaalbare workflows van accounts en de compliance-functies verbetert.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt in...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Cloud-based bookkeeping tool to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.
Cloud-based bookkeeping tool to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.
Cloud-based bookkeeping tool to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more....
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants, boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants,...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Gratis app voor bedrijfs-, boekhoud- en voorraadbeheer voor kleine en middelgrote Indiase bedrijven. Beschikbaar op mobiele en desktopversies.
Vyapar is de enige app voor bedrijfsboekhouding, facturering en inventarisatie gemaakt voor kleine Indiase bedrijven waarmee je facturen/betaalbewijzen, schattingen, betalingen, inventaris en klanten kunt beheren. Een ideale oplossing voor al je behoeften op het gebied van bedrijfsboekhouding. Het is een GST-app. Werkt perfect offline. Met deze app voor bedrijfsboekhouding kun je GST-compatibele facturen maken, delen en verzamelen, nauwkeurige financiële rapporten genereren en automatisch belastingen berekenen waarmee je GST-belastingaangiften kunt indienen.
Vyapar is de enige app voor bedrijfsboekhouding, facturering en inventarisatie gemaakt voor kleine Indiase bedrijven waarmee je facturen/betaalbewijzen, schattingen, betalingen, inventaris en klanten k...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing....
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Vereenvoudig, versnel en integreer planning in je hele bedrijf met Jedox Enterprise Performance Management and BI-software.
Met Jedox Enterprise Performance Management-software stroomlijn je budgettering, planning en forecasting in de hele organisatie. Verbeter de datakwaliteit en -analyse, verminder budgetteringscycli met de helft en versnel rapportage met de moderne, intuïtieve tool voor financiën, verkoop en andere afdelingen. Een unieke combinatie van flexibele BI- en planningsmogelijkheden, een voor Excel geoptimaliseerde interface en een krachtige modelleringsengine stellen niet-technische zakelijke gebruikers in staat om hun eigen apps te bouwen.
Met Jedox Enterprise Performance Management-software stroomlijn je budgettering, planning en forecasting in de hele organisatie. Verbeter de datakwaliteit en -analyse, verminder budgetteringscycli met ...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeitelo...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp v...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zij...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Sync WooCommerce + QuickBooks to save time and automate accounting. Compatible with QB Online, POS, and Desktop (Pro, Premier & Ent)
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up to start syncing in 1 hour or less!
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up to ...
Manager is een volledig uitgeruste 100% gratis boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar op Windows, Mac, Linux en Cloud in meer dan 70 talen
Manager is een volledig uitgeruste 100% gratis boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Het is beschikbaar in meer dan 70 talen en wordt voortdurend bijgewerkt en verbeterd, en tilt je kleine bedrijf naar een hoger niveau. Gebruiksvriendelijk met volledige gidsen en een groot communityforum van andere Manager-gebruikers die klaarstaan om te helpen. Voor altijd gratis op Windows, Mac en Linux + een betaalde cloud-/server-versie met gegevens overdraagbaar in alle versies. Download en probeer het nu zelf gratis.
Manager is een volledig uitgeruste 100% gratis boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Het is beschikbaar in meer dan 70 talen en wordt voortdurend bijgewerkt en verbeterd, en tilt je kleine bedrijf na...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Reduce your stress by easily organizing your business: clients, invoices, expenses, banks and projects.
Billage is the platform that organizes your business unifying CRM, invoicing and task management for small companies. Follow your opportunities with the funnel view and from your mobile, send emails quickly using templates and organize your calendar that is connected to Google Calendar. Create professional and personalized invoices.
Billage is the platform that organizes your business unifying CRM, invoicing and task management for small companies. Follow your opportunities with the funnel view and from your mobile, send emails qu...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Deskera Books is a cloud-based invoicing, accounting, order fulfilment, and inventory software for small business owners.
Deskera Books helps you to create professional invoices, track bills, and get paid online. Create assembly products with BOM and optimize your inventory with a real-time view of stock at multiple warehouses. Fulfill customer orders on time with dropship, backorder, and pick pack & ship capability. Deskera Books gives you a complete online accounting tool with JEs, notes, all financial reports - P&L, Balance Sheet, General Ledger to Cash Flow, in-built tax compliance, and multicurrency options.
Deskera Books helps you to create professional invoices, track bills, and get paid online. Create assembly products with BOM and optimize your inventory with a real-time view of stock at multiple wareh...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Gratis online accountingsoftware voor kleine bedrijven. Facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, bankfeeds ontvangen en meer. Geen spam.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële rapportage, onkostenregistratie, btw-beheer, uploaden van brondocumenten en meer. SlickPie biedt ook veel tijdbesparende automatiseringsfuncties, zoals automatische betalingsherinneringen en terugkerende facturen, en het biedt een ingebouwde geautomatiseerde tool voor het invoeren van gegevens: de MagicBot.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële ra...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Autofy is een QuickBooks-integratieplatform dat gegevens automatisch synchroniseert tussen veel van de apps die je gebruikt om je bedrijf te runnen.
Bespaar tijd met het verwerken van bestellingen en elimineer gegevensinvoer door apps zoals Salesforce.com, Shopify, Amazon en andere rechtstreeks met QuickBooks te verbinden. Synchroniseer je apps met elkaar. Gegevens zoals voorraadtellingen, klanten, volgnummers voor zendingen en betalingsgegevens kunnen naadloos automatisch worden gesynchroniseerd. Maak aangepaste workflows die specifiek zijn voor je bedrijf door gegevens te valideren, specifieke informatievelden in kaart te brengen en filters te maken die precies de gegevens synchroniseren die je nodig hebt.
Bespaar tijd met het verwerken van bestellingen en elimineer gegevensinvoer door apps zoals Salesforce.com, Shopify, Amazon en andere rechtstreeks met QuickBooks te verbinden. Synchroniseer je apps me...
Financiële boekhoudsoftware voor het bijhouden van bankrekeningen, inkomsten en uitgaven voor kleine bedrijven.
Financiële boekhoudsoftware voor het bijhouden van bankrekeningen, inkomsten en uitgaven voor kleine bedrijven.
Financiële boekhoudsoftware voor het bijhouden van bankrekeningen, inkomsten en uitgaven voor kleine bedrijven....
Simple online bookkeeping software allowing you to record expenses, upload receipts, issue invoices, and access your digital records!
Crunch Free is the perfect solution for sole traders and limited companies who do their own filing, and those who already have an accountant, but dont have a way of keeping their invoices, expenses, and digital records organised. Organise your expenses, send invoices on the go, set up automated payment reminders, record your business mileage, all within a secure cloud storage system. For a one-off fee, you can even schedule a meeting with one of our expert accountants.
Crunch Free is the perfect solution for sole traders and limited companies who do their own filing, and those who already have an accountant, but dont have a way of keeping their invoices, expenses, an...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
ZarMoney does it all... And does it better! We believe an outside-the-box accounting solution should have out-of-this-world support.
ZarMoney is a Cloud-Based Accounting Software for all types of businesses. Features include invoicing, inventory tracking, quotes, estimates, statements, alerts and so much more... Some Benefits Include: *No more costly monthly charges for accounting software. *Save more time and be more productive with ZarMoney. *Track all your business and profits in one place. *Business software support Get started now! No credit card required to get full FREE Access.
ZarMoney is a Cloud-Based Accounting Software for all types of businesses. Features include invoicing, inventory tracking, quotes, estimates, statements, alerts and so much more... Some Benefits Inclu...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
De betalingsgateway van EBizCharge integreert met ERP-/boekhoudoplossingen en e-commercewinkelwagentjes om de verwerkingskosten van creditcards te verlagen.
De betalingsgateway van EBizCharge integreert met meer dan 50 oplossingen voor ERP, CRM, boekhouding en e-commerce en is ontworpen om: de verwerkingskosten met 15-40% te verlagen, de efficiëntie van de betalingsverwerking te verhogen, dubbele invoer te elimineren, menselijke fouten te verminderen, de beveiliging te verbeteren en de klantervaring te vereenvoudigen. EBizCharge biedt online en mobiele creditcardverwerking, onbeperkte transactiegeschiedenis, aanpasbare rapporten, elektronische facturering, veilige versleuteling en tokenisatie, en meer.
De betalingsgateway van EBizCharge integreert met meer dan 50 oplossingen voor ERP, CRM, boekhouding en e-commerce en is ontworpen om: de verwerkingskosten met 15-40% te verlagen, de efficiëntie van de...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Boekhoudautomatisering voor effectieve accountants en boekhouders.
Halveer de tijd voor boekhouding. Automatiseer de gegevensinvoer van alle inkoopfacturen, ontvangstbewijzen en verkoopfacturen. Bevat: automatisering van leveranciers, factuurbeschrijvingen, regelitems, batchscanning, eerlijke prijsstelling.
Halveer de tijd voor boekhouding. Automatiseer de gegevensinvoer van alle inkoopfacturen, ontvangstbewijzen en verkoopfacturen. Bevat: automatisering van leveranciers, factuurbeschrijvingen, regelitems...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Software voor het bijhouden van dossiers voor kleine bedrijven met een complete oplossing voor het beheer van de kasboekhouding, facturering en loonadministratie.
Software voor het bijhouden van dossiers voor kleine bedrijven met een complete oplossing voor het beheer van de kasboekhouding, facturering en loonadministratie.
Software voor het bijhouden van dossiers voor kleine bedrijven met een complete oplossing voor het beheer van de kasboekhouding, facturering en loonadministratie....
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Webgility automates ecommerce Accounting and Inventory Sync designed for retailers and brands who use QuickBooks, Xero or Netsuite.
Webgility helps ecommerce companies, retailers and accountants automate bookkeeping. Making it possible to reduce manual effort, eliminate errors and boost your productivity. Your accounts will always be in compliance, your inventory always up to date and you'll have visibility on your cashflow. Closing your books every month will be a breeze and you'll have visibility into your performance so you can spend more time focused on what you want to actually do: growing your business.
Webgility helps ecommerce companies, retailers and accountants automate bookkeeping. Making it possible to reduce manual effort, eliminate errors and boost your productivity. Your accounts will always ...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Fusebill offers flexible subscription billing and management software that allows businesses to scale through every growth stage.
Automate subscription billing and management like hundreds of our clients in SaaS, avionics, publishing, telematics, etc. Eliminate manual billing. Reduce revenue leaks, churn. Fusebill simplifies all aspects of subscription billing and management, automating recurring invoicing, payments, and revenue recognition while streamlining customer lifecycle management to maximize revenue. Fusebill's flexible ledger-based platform allows you to scale your business with absolute confidence
Automate subscription billing and management like hundreds of our clients in SaaS, avionics, publishing, telematics, etc. Eliminate manual billing. Reduce revenue leaks, churn. Fusebill simplifies al...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Een schaalbaar en zeer aanpasbaar ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen.
24SevenOffice is een zeer uitgebreid cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven. Beheer en stroomlijn al je bedrijfsprocessen met door AI aangedreven boekhouding, CRM, projectmanagement, urenregistratie en meer. Alle modules zijn naadloos geïntegreerd en leggen de basis voor een efficiëntere, productievere en een werkomgeving waar goed samengewerkt wordt. 24SevenOffice is sinds 1997 ontwikkeld en wordt vertrouwd door meer dan 42.000 bedrijven wereldwijd.
24SevenOffice is een zeer uitgebreid cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven. Beheer en stroomlijn al je bedrijfsprocessen met door AI aangedreven boekhouding, CRM, projectmanag...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Eenvoudige online boekhouding voor kleine bedrijven; inkomsten bijhouden, uitgaven aftrekken, belastingen voorbereiden, facturen en ontvangsten automatiseren.
Eenvoudige online boekhouding voor kleine bedrijven; inkomsten bijhouden, uitgaven aftrekken, belastingen voorbereiden, facturen en ontvangsten automatiseren.
Eenvoudige online boekhouding voor kleine bedrijven; inkomsten bijhouden, uitgaven aftrekken, belastingen voorbereiden, facturen en ontvangsten automatiseren....
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Mobiele facturering (en nog veel meer) voor elk klein bedrijf. Beheer de dagelijkse financiën van je bedrijf als een professional. Gratis account beschikbaar.
Fiskl-functies - krachtige mobiele facturering - met ondersteuning voor meer dan 150 valuta's; - bedrijfsoverzicht - bedrijfsdashboard dat in een oogopslag inzicht biedt; - "je dag" - bekijk en plan moeiteloos je dag; - moeiteloos onkostenbeheer - direct mobiel scannen met geautomatiseerde tekstextractie; - slimme urenregistratie; - kilometerregistratie (met integratie met Google Maps); - producten en diensten; - taken en agenda; - klantbeheer; - medewerkerstoegang - met rechtenbeheer op functieniveau.
Fiskl-functies - krachtige mobiele facturering - met ondersteuning voor meer dan 150 valuta's; - bedrijfsoverzicht - bedrijfsdashboard dat in een oogopslag inzicht biedt; - "je dag" - bekijk en plan ...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Online tax filing tool with a step-by-step guidance that automates and simplifies business return preparing, e-filing, and printing.
Online tax filing tool with a step-by-step guidance that automates and simplifies business return preparing, e-filing, and printing.
Online tax filing tool with a step-by-step guidance that automates and simplifies business return preparing, e-filing, and printing....
Online boekhoudsoftware die automatisch btw berekent en zakelijke bankrekeningen beheert voor kleine bedrijven.
Online boekhoudsoftware die automatisch btw berekent en zakelijke bankrekeningen beheert voor kleine bedrijven, zelfstandigen en freelancers.
Online boekhoudsoftware die automatisch btw berekent en zakelijke bankrekeningen beheert voor kleine bedrijven, zelfstandigen en freelancers....
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
If you just need a simple, web-based accounting application to keep track of money in and out, we're probably a great fit!
LessAccounting software was developed by entrepreneurs for entrepreneurs! After getting fed up with every CPA telling us to use Quickbooks, a product that we found to be overly complicated and buggy, especially on a Mac. So, we built the software for ourselves without any add-ons or confusing features. We just needed to manage our estimates, invoices, contacts, money in, money out, and reports. That was it! Nothing more or less, just simple accounting solutions for a simple web-based business
LessAccounting software was developed by entrepreneurs for entrepreneurs! After getting fed up with every CPA telling us to use Quickbooks, a product that we found to be overly complicated and buggy, e...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
The ultimate cloud accounting software for accountants, bookkeepers and small to medium sized business owners.
The ultimate cloud based accounting software for accountants, bookkeepers and small to medium sized business owners. We've simplified bookkeeping and payroll, making it a breeze for any business owner. We also provide completely inter-connected, cloud based year end accounts, self assessment and CRM modules for accountants. Sign up for a free 14-day trial today!
The ultimate cloud based accounting software for accountants, bookkeepers and small to medium sized business owners. We've simplified bookkeeping and payroll, making it a breeze for any business owne...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Pandle is FREE, easy and efficient cloud accounting aimed at small businesses
Pandle is FREE, easy and efficient cloud accounting aimed at small businesses - Pandle has interactive help that lets you know if you are making erroneous entries - We manually check your data to make sure it's accurate - Different terminology for novice and advanced users - Easiest cloud accounting software on the market
Pandle is FREE, easy and efficient cloud accounting aimed at small businesses - Pandle has interactive help that lets you know if you are making erroneous entries - We manually check your data to mak...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Je cloudgebaseerde alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement. Striven is direct klaar voor je bedrijf. Met volledig geïntegreerde boekhouding, CRM, inventaris, projectmanagement, personeelsfuncties is het de enige software die je ooit nodig zal hebben. Meer dan 20 jaar ervaring in het helpen van bedrijven is omgezet in een krachtig platform dat je kernbedrijfsprocessen verbindt en verbetert. Striven is de meest betaalbare complete tool voor bedrijfsmanagement die er is.
Je cloudgebaseerde alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement. Striven is direct klaar voor je bedrijf. Met volledig geïntegreerde boekhouding, CRM, inventaris, projectmanagement, personeelsfunctie...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
Cloud-based CRM program to automate sales, marketing & customer service processes by managing email campaigns, deals, ticketing & more.
Deskera CRM manages your sales and support processes with no hassle. You can funnel leads from web pages into the CRM by using Deskera forms. Segment contacts based on your nurturing process, and make attractive emails. Schedule campaign launches and track your stats with detailed analytics. Add more deals to the pipeline in CRM and drive closures. Streamline support tracking and response time with Deskera ticketing. Add helpdesk to give your users a quick guide to troubleshooting the problem.
Deskera CRM manages your sales and support processes with no hassle. You can funnel leads from web pages into the CRM by using Deskera forms. Segment contacts based on your nurturing process, and make ...
For the first time, owners have a website where they can account for all their bills and pay online for FREE!
Horsebills.com is a cost-effective, time-saving revolution of how equine industries bill and receive payments on related services. Vendors will save up to 90% of the time it takes to do monthly invoicing and have the ability to receive online payments via eCheck and credit card, while also being able to continue receiving payments by check. Save time and money! Full accounting features give instant updates on any information needed that can be used for tax preparation as well.
Horsebills.com is a cost-effective, time-saving revolution of how equine industries bill and receive payments on related services. Vendors will save up to 90% of the time it takes to do monthly invoic...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
BUSY Accounting Software is easy-to-use yet powerful business software designed for businesses of various segments and sizes.
BUSY is an integrated business accounting and management software for Micro, Small & Medium Enterprises (MSMEs). With over 400000 licenses sold in over 20 countries, it is one of the leading business accounting software. BUSY - business accounting software covers complete financial accounting, multi-location inventory, multi-currency, multi-tax capabilities, multi-branch management, order processing, payroll, MIS, Invoicing, etc. which helps you make informed decisions to scale your business.
BUSY is an integrated business accounting and management software for Micro, Small & Medium Enterprises (MSMEs). With over 400000 licenses sold in over 20 countries, it is one of the leading business ...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer
CloudBooks biedt gratis online factureringssoftware, software voor het bijhouden van facturen, software voor urenregistratie en uitgaven.
CloudBooks is gericht op het oplossen van een heel specifiek probleem. Freelancers en kleine, servicegerichte bedrijven hebben moeite om betaald te worden. Uit een onderzoek bleek dat 60% van de facturen te laat wordt betaald, en een derde van die late betalingen twee weken na de deadline. CloudBooks probeert dat probleem op te lossen door het factureren en betaald krijgen zo eenvoudig mogelijk te maken. Je kunt onbeperkt facturen naar je klanten sturen, de status van die facturen volgen en zelfs online betalingen accepteren.
CloudBooks is gericht op het oplossen van een heel specifiek probleem. Freelancers en kleine, servicegerichte bedrijven hebben moeite om betaald te worden. Uit een onderzoek bleek dat 60% van de factur...
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Nonprofits
  • Belastingbeheer