Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Gratis Boekhoudprogramma's

Boekhoudprogramma's (ook wel accounting software genoemd) automatiseren de financiële functies en transacties van een organisatie met modules. Deze software is met name geschikt voor crediteuren, debiteuren, salarisadministratie, facturering en grootboek. De integratie van boekhoudtoepassingen zorgt voor een uitgebreide, realtime, on-demand analyse van de financiële staat van een organisatie. Toolsets binnen accounting software kunnen vaak worden aangepast aan de specifieke behoeften van een organisatie. Gebruik Capterra om de juiste accounting software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: audit software, factuurprogramma's, compliance management systemen en financiële rapportage software.

Nederland Lokale producten weergeven

40 resultaten

Nederland Lokaal product
15 maanden gratis boekhouden en factureren voor starters met e-Boekhouden.nl. 500.000 ondernemers gingen je voor. Meer informatie over e-Boekhouden.nl
e-Boekhouden.nl, boekhouden en factureren op een manier die jij begrijpt. Ruim 500.000 ondernemers gingen je voor. Maak gebruik van een razendsnelle helpdesk voor al je vragen. Perfect voor startende ondernemers en zzp'ers door onze 15 maanden gratis actie en urenregistratiemodule! Ook voor ondernemers, verenigingen, stichtingen, accountants en boekhouders is e-Boekhouden.nl het beste boekhoudpakket. Meer informatie over e-Boekhouden.nl

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren! Meer informatie over Zoho Books
Zoho Books is een online boekhoudsoftware waarmee je moeiteloos de inkomende en uitgaande geldstromen van je bedrijf kunt beheren. Beheer je klanten en facturen en hou de onkosten onder controle. Registreer, controleer en vereffen je bankrekeningen en transacties en werk in realtime samen met je boekhouder. En het belangrijkste: Zoho Books helpt je om betere en beter onderbouwde beslissingen te nemen en de grip op je bedrijf te houden. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Odoo Accounting biedt banksynchronisatie, automatische facturen, periodiek factureringsbeheer, afstemmingen en meer.
Odoo Accounting helpt je bij het eenvoudig beheren van je dagelijkse boekhouding en om op elk moment een globaal overzicht te hebben van de toestand van je bedrijf. Het platform biedt een breed scala aan financiële rapporten en tools zoals dubbele boekhouding, debiteuren en crediteuren, beheer van meerdere valuta's, belastingberekening, automatische invoer van bankfeed, opbouw- en kasbasismethoden enz. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Meer informatie over Zoho Invoice

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Oplossing voor bouw- en vastgoedbeheer die alles samenbrengt voor gestroomlijnde controle via één bron.
Biedt bouw- en vastgoedbedrijven de meest complete oplossing voor het met vertrouwen, precisie en efficiëntie beheren van de volledige project- of vastgoedlevenscyclus. Voorheen Sage Timberline Office. Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
KidKare is software voor kinderopvang waarmee je tijd en geld kunt besparen terwijl je voor kinderen zorgt. Het garandeert naleving van de USDA-regels.
KidKare van Minute Menu is software voor kinderopvang waarmee je tijd en geld kunt besparen terwijl je voor je kinderen zorgt. De afgelopen 25 jaar is er gewerkt aan het bouwen van een robuuste CACFP-applicatie om het claimproces te stroomlijnen en tegelijkertijd te voldoen aan USDA-vereisten. Naast het voedselprogramma biedt KidKare boekhoudsoftware om kinderopvangbedrijven te helpen hun activiteiten te beheren. Meer informatie over KidKare Food Program

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt intelligentie die kostenbeheer automatiseert, en de betaalbare workflows van accounts en de compliance-functies verbetert. Meer informatie over Itemize

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Canopy

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing. Meer informatie over TallyPrime

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam. Meer informatie over Bill4Time

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen en minder uitgeven.
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen zonder dat dit ten koste gaat van hun financiën. Financiële teams besparen na slechts tien minuten onboarding meer dan 5 dagen per maand en tienduizenden dollars, dankzij de directe boekhoudintegraties van Ramp, automatische koppeling van ontvangstbewijzen en geavanceerde inzichten voor besparingen. Klanten krijgen ook 1,5% geld terug op alle uitgaven. Ramp wordt vertrouwd door honderden tevreden klanten in elke sector. Meer informatie over Ramp

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Al je rekeningen worden automatisch bijgewerkt. Volg betalingen, verkopen, uitgaven en alle andere rekeningen in realtime met Holded.
Holded is online software die je boekhouding automatiseert. Volg betalingen, verkopen, uitgaven en alle andere accounts in realtime, van begin tot eind. Je bankafschriften worden automatisch gesynchroniseerd om je totale controle over je financiën te geven, zonder een vinger uit te hoeven steken. Het gebruikt de meest geschikte beveiliging die beschikbaar is, zodat je inloggegevens voor internetbankieren volledig zijn beschermd. Maak het afstemmen van je banktransacties eenvoudig en flexibel. Neem de controle over je rekeningen. Meer informatie over Holded

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over ZipBooks

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Manager is een volledig uitgeruste 100% gratis boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar op Windows, Mac, Linux en Cloud in meer dan 70 talen
Manager is een volledig uitgeruste 100% gratis boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Het is beschikbaar in meer dan 70 talen en wordt voortdurend bijgewerkt en verbeterd, en tilt je kleine bedrijf naar een hoger niveau. Gebruiksvriendelijk met volledige gidsen en een groot communityforum van andere Manager-gebruikers die klaarstaan om te helpen. Voor altijd gratis op Windows, Mac en Linux + een betaalde cloud-/server-versie met gegevens overdraagbaar in alle versies. Download en probeer het nu zelf gratis. Meer informatie over Manager

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Carta is een aandelenbeheerplatform voor bedrijven, beleggers en werknemers.
Carta maakt het gemakkelijker voor aandeelhouders in besloten vennootschappen om eigendom te volgen en te beheren, en om hun backofficefuncties uit te voeren. Carta werd opgericht in 2012 en begon met het helpen van besloten vennootschappen bij het beheren van hun kapitaaltabellen. Sindsdien zijn de diensten van Carta uitgebreid met 409a-taxaties, ASC 820-taxaties, fondsadministratie en nog veel meer. Carta wordt vertrouwd door meer dan 14.000 bedrijven, 800.000 unieke aandeelhouders en heeft meer dan 575 miljard dollar aan privéactiva getaxeerd. Meer informatie over Carta

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Software voor het bijhouden van dossiers voor kleine bedrijven met een complete oplossing voor het beheer van de kasboekhouding, facturering en loonadministratie.
Software voor het bijhouden van dossiers voor kleine bedrijven met een complete oplossing voor het beheer van de kasboekhouding, facturering en loonadministratie. Meer informatie over Cashflow Manager

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Financiële boekhoudsoftware voor het bijhouden van bankrekeningen, inkomsten en uitgaven voor kleine bedrijven.
Financiële boekhoudsoftware voor het bijhouden van bankrekeningen, inkomsten en uitgaven voor kleine bedrijven. Meer informatie over GnuCash

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
De betalingsgateway van EBizCharge integreert met ERP-/boekhoudoplossingen en e-commercewinkelwagentjes om de verwerkingskosten van creditcards te verlagen.
De betalingsgateway van EBizCharge integreert met meer dan 50 oplossingen voor ERP, CRM, boekhouding en e-commerce en is ontworpen om: de verwerkingskosten met 15-40% te verlagen, de efficiëntie van de betalingsverwerking te verhogen, dubbele invoer te elimineren, menselijke fouten te verminderen, de beveiliging te verbeteren en de klantervaring te vereenvoudigen. EBizCharge biedt online en mobiele creditcardverwerking, onbeperkte transactiegeschiedenis, aanpasbare rapporten, elektronische facturering, veilige versleuteling en tokenisatie, en meer. Meer informatie over eBizCharge

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Platform van de volgende generatie voor API-first uitbetalingen waarmee bedrijven betalingen naar elk individu of bedrijf kunnen verzenden.
Payment Rails is een API-first automatiseringsplatform voor massabetalingen. Payment Rails biedt end-to-end ondersteuning voor je crediteuren- en debiteurenproces, inclusief whitelabel verzameling van gegevens over leveranciers- en partnerbankieren/W9/W8, een eenvoudige API en dashboard om betalingen te verzenden naar iedereen in meer dan 200 landen in hun lokale valuta met een goedkeuringsproces en 1099/1042-voorbereiding van belastingbestanden. Meer informatie over Trolley

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Mobiele facturering (en nog veel meer) voor elk klein bedrijf. Beheer de dagelijkse financiën van je bedrijf als een professional. Gratis account beschikbaar.
Fiskl-functies - krachtige mobiele facturering - met ondersteuning voor meer dan 150 valuta's; - bedrijfsoverzicht - bedrijfsdashboard dat in een oogopslag inzicht biedt; - "je dag" - bekijk en plan moeiteloos je dag; - moeiteloos onkostenbeheer - direct mobiel scannen met geautomatiseerde tekstextractie; - slimme urenregistratie; - kilometerregistratie (met integratie met Google Maps); - producten en diensten; - taken en agenda; - klantbeheer; - medewerkerstoegang - met rechtenbeheer op functieniveau. Meer informatie over Fiskl

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening
Door AI aangedreven boekhoudsysteem voor kleine en middelgrote bedrijven met ambities om te groeien. Gebouwd voor automatisering, snelheid en schaalbaarheid.
24SevenOffice is een toonaangevend door AI aangedreven boekhoudsysteem voor kleine en middelgrote bedrijven. Verhoog de efficiëntie, productiviteit en gegevensnauwkeurigheid door vervelende en tijdrovende boekhoudtaken te automatiseren. Krijg toegang tot het volledige ERP-pakket van 24SevenOffice met modules variërend van CRM, projectmanagement, urenregistratie, facturering en meer. 24SevenOffice is sinds 1997 ontwikkeld en wordt vertrouwd door meer dan 42.000 bedrijven wereldwijd. Meer informatie over 24SevenOffice

Functies

  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Projectadministratie
  • Inkooporderbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Voorraadbeheer
  • Belastingbeheer
  • Payrollbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Balans en winst- en verliesrekening