Filterresultaten (113)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
113 resultaten

e-Boekhouden.nl
Voor startende ondernemers, zzp'ers, ondernemers, verenigingen, stichtingen, accountants en boekhouders
Meer informatie over e-Boekhouden.nl
Voor startende ondernemers, zzp'ers, ondernemers, verenigingen, stichtingen, accountants en boekhouders
Meer informatie over e-Boekhouden.nl
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Meer informatie over Zoho Books
Zoho Books is een online boekhoudsoftware waarmee je moeiteloos de inkomende en uitgaande geldstromen van je bedrijf kunt beheren. Beheer je klanten en facturen en hou de onkosten onder controle. Registreer, controleer en vereffen je bankrekeningen en transacties en werk in realtime samen met je boekhouder. En het belangrijkste: Zoho Books helpt je om betere en beter onderbouwde beslissingen te nemen en de grip op je bedrijf te houden.
Meer informatie over Zoho Books
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer

AFAS Software
4,6
(5)
Lokaal product
Kies de meest gebruikte accountancy software en je bent met één pakket klaar om jouw klanten maximaal van dienst te kunnen zijn!
Meer informatie over AFAS Software
AFAS Software is een familiebedrijf uit Nederland. Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vol passie als het gaat om klanten en het inspireren van ondernemers. We ontwikkelen innovatieve softwareproducten voor de zakelijke markt en nemen daarbij graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen binnen jouw kantoor én die van je klant. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor meer kwaliteit.
Meer informatie over AFAS Software
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer

DataSnipper
4,6
(79)
Lokaal product
DataSnipper is een intelligent auditplatform binnen Excel dat de snelheid en kwaliteit van je audit met factor tien versnelt.
Meer informatie over DataSnipper
DataSnipper is een intelligent auditplatform binnen Excel dat de snelheid en kwaliteit van je audit met factor tien versnelt. DataSnipper is gespecialiseerd in het automatiseren en eenvoudig documenteren van detailtests, controletests, gebruiksinstructies voor software en procedures voor financiële overzichten. Vertrouwd door Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO en andere marktleiders. Actief in ruim 85 landen en gebruikt door meer dan 400.000 auditors.
Meer informatie over DataSnipper
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Odoo Accounting biedt banksynchronisatie, automatische facturen, periodiek factureringsbeheer, afstemmingen en meer.
Meer informatie over Odoo
Odoo Accounting helpt je bij het eenvoudig beheren van je dagelijkse boekhouding en om op elk moment een globaal overzicht te hebben van de toestand van je bedrijf. Het platform biedt een breed scala aan financiële rapporten en tools zoals dubbele boekhouding, debiteuren en crediteuren, beheer van meerdere valuta's, belastingberekening, automatische invoer van bankfeed, opbouw- en kasbasismethoden enz.
Meer informatie over Odoo
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit.
Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen.
Meer informatie over Quickbooks Online
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks Accounting zorgt ervoor dat je zakelijke beslissingen gebaseerd zijn op werkelijke bedrijfsgegevens en inzichten. Zet voldoende opzij voor je belastingaangifte, raak bekend met de kosten van het runnen van je bedrijf, ontdek of je geld hebt om mensen in dienst te nemen en doe betrouwbare voorspellingen over je inkomsten. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist.
Meer informatie over FreshBooks
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders. Run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub.
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders.
Perfect om uw bedrijf te laten groeien: stop met het betalen van een dozijn tools en run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub.
Geautomatiseerde workflows, gebruiksvriendelijk klantenportaal, aanpasbare CRM, onbeperkte en veilige bestandsopslag, e-handtekeningen, messaging & meer voor de prijs van één app.
Meer informatie over TaxDome
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren.
Meer informatie over SAP Concur
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Meer informatie over QuickBooks Desktop Pro
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Geïntegreerde software voor de boekhouding, rapportage, het bijhouden van uren en kosten, en de facturering voor professionele dienstverleners.
Core centraliseert boekhoudkundige en projectgegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door de combinatie van tools voor de boekhouding, facturering, uren- en kostenregistratie, en projectmanagement maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
Meer informatie over BQE CORE Suite
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd.
Meer informatie over BigTime
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer.
Meer informatie over Cin7 Omni
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf.
Meer informatie over Zoho Invoice
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Oplossing voor bouw- en vastgoedbeheer die alles samenbrengt voor gestroomlijnde controle via één bron.
Biedt bouw- en vastgoedbedrijven de meest complete oplossing voor het met vertrouwen, precisie en efficiëntie beheren van de volledige project- of vastgoedlevenscyclus. Voorheen Sage Timberline Office.
Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie.
Meer informatie over Deltek Vision
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project.
Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's
Meer informatie over Replicon
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren.
Meer informatie over Cin7 Core
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Beheer van huurwoningen en persoonlijke financiën met tracking van huurdersinformatie, inkomstenbeheer en uitgavenbeheer.
Beheer van huurwoningen en persoonlijke financiën met tracking van huurdersinformatie, inkomstenbeheer en uitgavenbeheer.
Meer informatie over Quicken
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Eenvoudig boekhouden voor eigenaren van kleine bedrijven. Betaal een onbeperkt aantal leveranciers, maak facturen. Banktransacties importeren en meer.
Eenvoudig maar krachtig boekhouden voor Amerikaanse eigenaren van kleine bedrijven. Jij kiest je boekhoudmethode: op kasbasis, gewijzigde kasbasis of boekhouding op transactiebasis. Basisfuncties boekhouding ($ 15/mnd): betaal en print onbeperkt 1099's en 1096's, maak en verstuur facturen, registreer betalingen, volg onbetaalde facturen en importeer banktransacties (de meeste grote banken worden ondersteund). Premium Accounting ($ 22,50/mnd) bevat alles in Basic, plus facturering, schattingen, bankreconciliatie, terugkerende facturen en meer.
Meer informatie over Patriot Accounting
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Sage 50cloud (voorheen Peachtree Software) is complete desktop boekhoudsoftware met toegang tot de cloud. Ontworpen voor beveiliging, compliance en productiviteit. Populaire functies omvatten integratie met Microsoft Office 365-toepassingen, vooraf gebouwde factuurcommunicatie, en voorraad- en inventarisbeheer. Beschikbaar in Pro, Premium en Quantum.
Meer informatie over Sage 50cloud Accounting
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Meer informatie over CosmoLex
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer.
Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
Voorraad- en orderbeheer in realtime.
KENMERKEN:
Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's.
Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items).
Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie.
Meer informatie over ERPAG
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing.
Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen.
Meer informatie over Sage 100
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Betrouwbare, realtime uitgebreide ERP-software met lean en agile functionaliteit die speciaal is ontwikkeld voor middelgrote productiebedrijven
IQMS Manufacturing ERP-software biedt discrete en procesproducenten een enkele oplossing voor het beheren en bewaken van het volledige productieproces. De uitgebreide oplossing zorgt voor een modulaire en schaalbare aanpak en elimineert datasilo's.
IQMS ERP verhoogt de zichtbaarheid en efficiëntie tussen afdelingen met een compleet realtime productie-, boekhoud- en supply chain-systeem dat kwaliteit, EDI, WMS, MRP (Material Resource Planning), productie-/procesbewaking en meer omvat.
Meer informatie over DELMIAworks
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen.
Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten
Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt intelligentie die kostenbeheer automatiseert, en de betaalbare workflows van accounts en de compliance-functies verbetert.
Meer informatie over Itemize
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren.
Meer informatie over SAP Business One
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is.
Meer informatie over Premier
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Synchroniseer je transacties via PayPal, Stripe, en Square (met meerdere valuta) met Quickbooks. Gratis voor minder dan 50 transacties per maand.
Synchroniseer je factuurbetalingen via PayPal, Stripe en Square, betalingen, terugbetalingen, winkelwagenbetalingen, uitgaven en uitbetalingen (Stripe) met QuickBooks. Het is niet nodig om afzonderlijke apps te installeren om elk betalingssysteem te synchroniseren, alles wat je nodig hebt en nog veel meer is al aanwezig.
Meer informatie over Synder
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Meer informatie over Canopy
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Meer informatie over Deltek Costpoint
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
Meer informatie over TallyPrime
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Software voor zakelijke budgettering die een bedrijf de financiële en operationele informatie biedt die het nodig heeft om betere, meer strategische beslissingen te nemen.
Vereenvoudig de budgettering, planning en modellering met behulp van bedrijfsprestatiesoftware. Excel-achtige werkbladen stroomlijnen het planningsproces en stellen je in staat om dieper in celwaarden te graven om een beter inzicht in de gegevens te krijgen. Configureerbare opties en de mogelijkheid om aangepaste berekeningen te maken geven je de flexibiliteit om een model te creëren dat geschikt is voor jouw unieke zakelijke behoeften. Bespaar tijd en maak de budgettering minder moeizaam.
Uitgeroepen tot Leider in Gartners Magic Quadrant 2018 voor Cloud FP&A-oplossingen.
Meer informatie over Workday Adaptive Planning
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Goed rentmeesterschap begint met een goede boekhouding. Probeer deze online boekhoudsoftware die speciaal is ontworpen voor kerken.
Goed rentmeesterschap begint met een goede boekhouding. Daarom is fondsenboekhouding een essentieel onderdeel van het kerkbeheer. Aplos Accounting is eenvoudige online boekhoudsoftware waarbij je geen ervaring nodig hebt om je boeken bij te houden. En de ondersteuning is altijd gratis. Houd je bestemmingsfondsen bij, accepteer online schenkingen en bespaar tijd door automatisch schenkafschriften te genereren.
Meer informatie over Aplos
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud.
Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam.
Meer informatie over Bill4Time
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Gratis app voor bedrijfs-, boekhoud- en voorraadbeheer voor kleine en middelgrote Indiase bedrijven. Beschikbaar op mobiele en desktopversies.
Vyapar is de enige app voor bedrijfsboekhouding, facturering en inventarisatie gemaakt voor kleine Indiase bedrijven waarmee je facturen/betaalbewijzen, schattingen, betalingen, inventaris en klanten kunt beheren. Een ideale oplossing voor al je behoeften op het gebied van bedrijfsboekhouding. Het is een GST-app. Werkt perfect offline. Met deze app voor bedrijfsboekhouding kun je GST-compatibele facturen maken, delen en verzamelen, nauwkeurige financiële rapporten genereren en automatisch belastingen berekenen waarmee je GST-belastingaangiften kunt indienen.
Meer informatie over Vyapar
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Sage 300cloud is een ideale oplossing voor bedrijfsmanagement voor groeiende service- en distributiebedrijven.
Sage 300cloud helpt bedrijven bij het beheer van hun financiële en boekhoudkundige behoeften. Het product maakt het beheer van bedrijfsfinanciën over de grenzen heen, in meerdere valuta's en op meerdere locaties minder ingewikkeld. Sage 300cloud is vooral populair bij bedrijven met complexe bedrijfsstructuren zoals multi-entiteiten, franchisenemers en bedrijven met een internationale dochteronderneming, omdat het sterke functies voor grootboekconsolidatie heeft en moeiteloos automatisch rekening kan houden met overdrachten tussen bedrijven.
Meer informatie over Sage 300cloud
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel.
Meer informatie over Brightpearl
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
FreeAgent is verkozen tot de beste boekhoudsoftware van het VK voor eigenaren van kleine bedrijven!
(Accounting Excellence Awards 2018)
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren! De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer. De ingebouwde belastingtijdlijn biedt een kalender met al je belastingverplichtingen zodat je nooit meer een belastingdeadline mist. FreeAgent is HMRC-conform en beschermt je persoonlijke en financiële gegevens met behulp van meerdere beveiligingslagen.
Meer informatie over FreeAgent
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten.
Meer informatie over Jonas Enterprise
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Software ontworpen voor zelfstandige dealers van tweedehandsauto's. Frazer maakt het eenvoudiger en winstgevender om je dealerschap voor tweedehandsauto's te runnen.
Met meer dan 21.000 dealers biedt Frazer uitgebreide BHPH- en externe financiering, onbeperkt afdrukken van formulieren, integratie van elektronische betalingsverwerking, gratis onbeperkte technische ondersteuning via telefoon, chat of e-mail, integraties met financieringsmaatschappijen, mogelijkheid om te blijven voldoen aan federale en staatsspecifieke voorschriften, een volledig boekhoudpakket om je bedrijf te beheren, OFAC-controles, Federal Buyers Guide, privacykennisgeving, onbeperkte toegang op meerdere werkstations, leveranciersbeheer en aanpasbare rapportage.
Meer informatie over Frazer
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging.
Meer informatie over Dynamics 365 Business Central
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is.
Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen.
Meer informatie over Dext Prepare
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Vereenvoudig, versnel en integreer planning in je hele bedrijf met Jedox Enterprise Performance Management and BI-software.
Met Jedox Enterprise Performance Management-software stroomlijn je budgettering, planning en forecasting in de hele organisatie. Verbeter de datakwaliteit en -analyse, verminder budgetteringscycli met de helft en versnel rapportage met de moderne, intuïtieve tool voor financiën, verkoop en andere afdelingen. Een unieke combinatie van flexibele BI- en planningsmogelijkheden, een voor Excel geoptimaliseerde interface en een krachtige modelleringsengine stellen niet-technische zakelijke gebruikers in staat om hun eigen apps te bouwen.
Meer informatie over Jedox
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Voorraadbeheeroplossingen voor fabrikanten die hun productiebedrijf willen laten groeien
Bespaar tijd en geld door te automatiseren en alle productie- en backoffice-processen in één bedrijfssysteem te integreren: als je verkooporders aanneemt, de productie plant, een inventarislijst van verzendingen/ontvangsten bijhoudt en ervoor zorgt dat alle financiële gegevens worden gesynchroniseerd, dan kan xTuple enorme verbeteringen in de effectiviteit van je organisatie opleveren. Dit platform ontwikkelt een reputatie bij klanten om drie (3) dingen: (1) snellere implementaties; (2) beter afgestemde opties voor bedrijfstechnologie; en (3) betaalbaarheid.
Meer informatie over xTuple
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Cloudgebaseerde ERP-oplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, PM, HR, enz. op desktops, mobiele telefoons, tablets.
Krachtige, veilige boekhoudsoftware die met je meegroeit. Zeg vaarwel tegen spreadsheets, handmatige invoer en software die niet kan omgaan met big data. Striven biedt volledig cloudgebaseerd financieel beheer dat verbinding maakt met elk ander deel van je bedrijf. Met het samenwerkingsportaal kan je contact maken met klanten en leveranciers voor gemakkelijke en snelle transacties.
Meer informatie over Striven
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent.
Meer informatie over MYOB Business
...
Meer informatie
Functies
- Crediteuren
- Debiteuren
- Toetsing van bankgegevens
- Factureren
- Financiële verslaglegging
- Fondsadministratie
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Nonprofits
- Belastingbeheer