Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
LiveHelpNow vs. Zoho Desk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 21,00/maand
US$ 14,00/maand
In totaal
4,6
(73)
In totaal
4,5
(2.192)
Bedrijven die op hun website in contact willen komen met bezoekers om de klanttevredenheid, loyaliteit, het genereren van leads en online verkopen te verbeteren. LiveHelpNow is geschikt voor bedrijven van elke grootte, van startups tot ondernemingen.
Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Bewaking van sociale media
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Offline formulier
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Real-Time Data
- Virtuele assistent
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Bewaking van sociale media
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Offline formulier
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Real-Time Data
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten