Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
LiveHelpNow vs. LiveAgent
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 21,00/maand
€ 19,00/maand
In totaal
4,6
(73)
In totaal
4,7
(1.665)
Bedrijven die op hun website in contact willen komen met bezoekers om de klanttevredenheid, loyaliteit, het genereren van leads en online verkopen te verbeteren. LiveHelpNow is geschikt voor bedrijven van elke grootte, van startups tot ondernemingen.
Voor een breed scala aan kleine en middelgrote bedrijven in e-commerce, telecommunicatie, verzekeringen, SaaS, startups en ondernemingen. De doelgroep is iedereen die begrijpt hoe belangrijk klantenservice is.
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Bewaking van sociale media
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Offline formulier
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Real-Time Data
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Bewaking van sociale media
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Offline formulier
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Real-Time Data
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten