Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
InfoFlo vs. CDR Call Reporting for Cisco
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 30,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
Het is geschikt voor elk bedrijf omdat het CRM-systeem moeiteloos kan worden aangepast aan elke sector.
Organisaties van elke omvang in de gezondheidszorg, overheid (stad, provinciaal en landelijk), onderwijs, energie, financiën, juridisch en high-tech hebben Variphy Call Analytics geïmplementeerd.
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Beheer van onbewaakte oproepen
- Beller-ID
- Callcenterbeheer
- Gespreksvolume
- Rapportage binnenkomende items
- Rapportage en analyse
- Real-Time Reporting
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Beheer van onbewaakte oproepen
- Beller-ID
- Callcenterbeheer
- Gespreksvolume
- Rapportage binnenkomende items
- Rapportage en analyse
- Real-Time Reporting
- Waarschuwingen/Meldingen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- Chatten