Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
BeyondTrust Remote Support vs. LogMeIn Central
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 1.995,00/maand
US$ 46,00/maand
In totaal
4,6
(2.032)
In totaal
4,5
(327)
BeyondTrust Remote Support biedt de mogelijkheden die IT-afdelingen en klantenondersteuning op ondernemingsniveau nodig hebben. De oplossing is geschikt voor alle sectoren.
Kleine bedrijven, middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in interne organisaties op het gebied van IT, managed service providers en technische ondersteuning.
- Activiteiten volgen
- Alerts/Escalation
- Audittrail
- Compliancebeheer
- Gebruikersbeheer
- Kennisbankbeheer
- Rapportage en analyse
- Ticketbeheer
- Toegang en controle op afstand
- Zelfserviceportal
- Activiteiten volgen
- Alerts/Escalation
- Audittrail
- Compliancebeheer
- Gebruikersbeheer
- Kennisbankbeheer
- Rapportage en analyse
- Ticketbeheer
- Toegang en controle op afstand
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten