Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Kayako vs. Help Scout
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Niet door leverancier verstrekt.
US$ 55,00/maand
Organisaties van alle soorten en maten – van microbedrijf tot onderneming – vertrouwen op Kayako om hun klantenservice te ondersteunen.
Bedrijven, groot en klein, die aandringen op een prettige klantervaring. Het platform wordt vertrouwd door 8000 klanten in meer dan 70 landen, waaronder Basecamp, Buffer, GrubHub, AngelList en Timbuk2.
- API
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Prestatiemeetwaarden
- Zelfserviceportal
- API
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Prestatiemeetwaarden
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten