Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Kayako vs. Freshservice
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Niet door leverancier verstrekt.
€ 15,00/maand
Organisaties van alle soorten en maten – van microbedrijf tot onderneming – vertrouwen op Kayako om hun klantenservice te ondersteunen.
De klanten van Freshservice zijn onder meer MSP's, financiële organisaties, onderwijsinstellingen en verschillende overheidsorganisaties.
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Dashboard
- Kennisbankbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Dashboard
- Kennisbankbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten