Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Salesforce Sales Cloud vs. ServiceNow Customer Service Management
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
US$ 25,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
Scores
In totaal
4,4 (18.691)In totaal
4,3 (152)Ideaal voor
Of je nu een grootbedrijf of MKB'er bent, appontwikkelaar of grote digitale speler: in samenwerking met mensen in jouw sector hebben we oplossingen op maat ontwikkeld die je bedrijf helpen groeien en bloeien.
Brengt je klantenservice naar het volgende niveau, van het eerste verzoek tot en met de oplossing. Geweldige service betekent meer dan alleen het betrokken maken van je klanten. Verbind de klantenservice met andere teams om problemen snel en proactief op te lossen.
Functies
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Integraties van derden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Predictieve analyse
- Prestatiebeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Integraties van derden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Predictieve analyse
- Prestatiebeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten