Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Salesforce Sales Cloud vs. LiveCall
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 25,00/maand
US$ 49,00/maand
In totaal
4,4
(18.767)
In totaal
4,9
(7)
Of je nu een grootbedrijf of MKB'er bent, appontwikkelaar of grote digitale speler: in samenwerking met mensen in jouw sector hebben we oplossingen op maat ontwikkeld die je bedrijf helpen groeien en bloeien.
De belangrijkste markt zijn bedrijven die al callcenters hebben. LiveCall werkt prima op plekken waar diensten/producten met een hoge marge worden verkocht en waar men een gesprek wil voeren met hun klanten.
- API
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- CRM
- Campagnebeheer
- Dashboard
- Leadkwalificatie
- Prestatiebeheer
- API
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- CRM
- Campagnebeheer
- Dashboard
- Leadkwalificatie
- Prestatiebeheer
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- Chatten