Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Asterisk vs. NUACOM
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 595,00
€ 9,99/maand
Telefonie-oplossing waarmee bedrijven activiteiten kunnen beheren via PSTN (Public Switched Telephone Network), VoIP-netwerken (Voice over Internet Protocol) en meer.
Kleine en middelgrote bedrijven die telefoons gebruiken als onderdeel van hun communicatie. Voor bedrijven die behoefte hebben aan een geavanceerde, betrouwbare en volledig schaalbare zakelijke communicatieoplossing.
- API
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Contactenbeheer
- Controle van oproepen
- Oproepen doorsturen
- Oproepregistratie
- Rapportage en analyse
- Virtueel callcenter
- VoIP-verbinding
- API
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Contactenbeheer
- Controle van oproepen
- Oproepen doorsturen
- Oproepregistratie
- Rapportage en analyse
- Virtueel callcenter
- VoIP-verbinding
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten