Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Genesys Cloud CX vs. 3CLogic
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 75,00/maand
US$ 115,00/jaar
PureCloud is voor iedereen! Progressieve IT- en contactcenteractiviteiten die de voorkeur geven aan een snelle, alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters.
Mkb's en ondernemingen die migreren van on-premise naar de cloud. 3CLogic biedt flexibele oplossingen van een eenvoudige telefonie-naar-CRM-connector tot de keuze tussen hybride en pure cloudimplementaties.
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Oproepen doorsturen
- Real-Time Data
- Telefoongesprekken plannen
- Virtuele assistent
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Oproepen doorsturen
- Real-Time Data
- Telefoongesprekken plannen
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten