Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Genesys Cloud CX vs. Vonage Contact Center
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 75,00/maand
US$ 1,00/maand
PureCloud is voor iedereen! Progressieve IT- en contactcenteractiviteiten die de voorkeur geven aan een snelle, alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters.
Klanten zijn kleine tot grote bedrijven met meerdere vestigingen, contactcentra met duizenden agenten. Het product is ontworpen voor Salesforce.com Service & Sales Clouds.
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Kennisbankbeheer
- Oproepen doorsturen
- Predictieve analyse
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Virtuele assistent
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Kennisbankbeheer
- Oproepen doorsturen
- Predictieve analyse
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten