Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Acorn vs. Open LMS
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
Niet door leverancier verstrekt.
Niet door leverancier verstrekt.
Scores
In totaal
4,6 (32)In totaal
Ideaal voor
Het platform streeft ernaar het beheer van de training en naleving van het personeel gemakkelijk te maken. Het biedt een LMS dat gemakkelijk kan worden geïntegreerd in HR- en boekhoudsystemen. Het heeft inzicht in je behoeften en streeft ernaar deze te vervullen.
Open LMS ondersteunt instellingen voor basis- en middelbaar onderwijs, hogescholen, universiteiten en organisaties in alle sectoren en van elke omvang. Dit platform creëert op maat gemaakte leerervaringen om klanten te helpen aan hun unieke zakelijke behoeften te voldoen.
Functies
- Academisch/Opleiding
- Certificering en licentieverlening
- Cursusbeheer
- Naleving van SCORM-standaards
- Ondernemingen/bedrijfswereld
- Portal voor leerlingen
- Sociaal leren
- Tests en beoordelingen
- eCommerce-beheer
- eLearning-bedrijven
- Academisch/Opleiding
- Certificering en licentieverlening
- Cursusbeheer
- Naleving van SCORM-standaards
- Ondernemingen/bedrijfswereld
- Portal voor leerlingen
- Sociaal leren
- Tests en beoordelingen
- eCommerce-beheer
- eLearning-bedrijven
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- Chatten