Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Certainly vs. Boost.AI
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Niet door leverancier verstrekt.
US$ 50.000,00/jaar
Elk bedrijf dat klantenservice moet bieden kan veel baat hebben bij een AI-chatbot. Van e-commerce/webshops tot elke organisatie die zijn online klantenservice wil verbeteren.
Bankwezen, financiële diensten, verzekeringen, telecommunicatie, nutsbedrijven, openbare sector, e-commerce, energie, interne ondersteuning, HR en overheidsinstanties.
- API
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Analyse van klantenservices
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contextafhankelijke richtlijnen
- Klantendatabase
- Klantensegmenten
- Real-Time Data
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- API
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Analyse van klantenservices
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contextafhankelijke richtlijnen
- Klantendatabase
- Klantensegmenten
- Real-Time Data
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten