Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Web Help Desk vs. EcholoN
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 753,00/eenmalig
US$ 5.500,00/eenmalig
IT-beheerders, helpdesk- en servicedeskmedewerkers, technische ondersteuning
EcholoN, geproduceerd in Duitsland, biedt een uitgebreide maar eenvoudige oplossing voor je service, ondersteuning en klantenservice. De individuele standaardsoftware op maat voor servicebeheer voor ondernemingen
- Aanpasbare branding
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Taakplanning
- Taakvoortgang bijhouden
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Taakplanning
- Taakvoortgang bijhouden
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten