Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Web Help Desk vs. ManageEngine ServiceDesk Plus
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 753,00/eenmalig
US$ 16,00/maand
IT-beheerders, helpdesk- en servicedeskmedewerkers, technische ondersteuning
De software biedt het gebruiksgemak dat een MKB nodig heeft en de krachtige functies die vereist worden door de grootste ondernemingen. Meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld vertrouwen op dit product om hun IT-services te beheren.
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Dashboard
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Dashboard
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten