Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
LogMeIn Central vs. Zoho Desk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 46,00/maand
US$ 14,00/maand
In totaal
4,5
(327)
In totaal
4,5
(2.192)
Kleine bedrijven, middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in interne organisaties op het gebied van IT, managed service providers en technische ondersteuning.
Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- Beheer van problemen
- Dashboard
- Kennisbankbeheer
- Projectbeheer
- Rapportage en analyse
- SSL-beveiliging
- Waarschuwingen/Meldingen
- Zelfserviceportal
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- Beheer van problemen
- Dashboard
- Kennisbankbeheer
- Projectbeheer
- Rapportage en analyse
- SSL-beveiliging
- Waarschuwingen/Meldingen
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten