Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Microsoft Teams vs. Help Lightning
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
€ 4,20/maand
US$ 75.000,00/jaar
In totaal
4,5
(9.835)
In totaal
5,0
(10)
Cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen voor zakelijke communicatie om teams te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestandsdeling, teamdiscussies en meer.
Serviceorganisaties van elke omvang die de efficiëntie van technici in het veld willen verbeteren en klanten op afstand praktische ondersteuning willen bieden.
- API
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documentbeheer
- Interactie bijhouden
- Opmerkingen/notities
- Oproepen doorsturen
- Schermopname
- Taakbeheer
- Tweewegs audio en video
- API
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documentbeheer
- Interactie bijhouden
- Opmerkingen/notities
- Oproepen doorsturen
- Schermopname
- Taakbeheer
- Tweewegs audio en video
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten