Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
SeamlessDesk vs. Zoho Desk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 25,00/maand
US$ 14,00/maand
In totaal
4,6
(30)
In totaal
4,5
(2.192)
Dit product helpt professionele ondersteuningsafdelingen van elke soort, variërend van onderhoud, IT, media, kerken, tot lokale bedrijven, klusjesmannen en nog veel meer.
Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documentbeheer
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documentbeheer
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten