Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Issuetrak vs. Halo Service Desk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 27,00/maand
£ 45,00/maand
Het platform ondersteunt bedrijven en afdelingen van elke omvang uit een breed scala van sectoren. Het is de juiste partner voor elk bedrijf dat problemen/verzoeken wil bijhouden en hun workflow met een betere zichtbaarheid wil verbeteren.
Bij uitstek geschikt voor bedrijven die op zoek zijn naar een middelgrote ITIL-conforme servicedeskoplossing.
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documentbeheer
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documentbeheer
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten