Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Issuetrak vs. NABD System
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 27,00/maand
US$ 30,00
Het platform ondersteunt bedrijven en afdelingen van elke omvang uit een breed scala van sectoren. Het is de juiste partner voor elk bedrijf dat problemen/verzoeken wil bijhouden en hun workflow met een betere zichtbaarheid wil verbeteren.
NABD helpt organisaties van alle soorten en maten om uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden. Zowel start-ups als grote ondernemingen kozen allemaal NABD vanwege de schaalbaarheid en de automatiseringscapaciteiten.
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare sjablonen
- Bijhouden van klachten van klanten
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documentbeheer
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare sjablonen
- Bijhouden van klachten van klanten
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documentbeheer
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten