Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Zendesk Suite vs. EcholoN
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
€ 55,00/maand
US$ 5.500,00/eenmalig
In totaal
4,4 (4.014)In totaal
4,7 (35)
Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.
EcholoN, geproduceerd in Duitsland, biedt een uitgebreide maar eenvoudige oplossing voor je service, ondersteuning en klantenservice. De individuele standaardsoftware op maat voor servicebeheer voor ondernemingen
- Aanpasbare branding
- Assets volgen
- Callcenterbeheer
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Servicerapportage
- Taakbeheer
- Virtuele assistent
- Aanpasbare branding
- Assets volgen
- Callcenterbeheer
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Servicerapportage
- Taakbeheer
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten