Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Zendesk Suite vs. Zoho BugTracker
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
€ 55,00/maand
US$ 4,50/maand
In totaal
4,4 (4.018)In totaal
4,7 (173)
Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.
Het wordt gebruikt door kleine, middelgrote en grote industrieën om de levenscyclus van de fout te volgen en te beheren. Het helpt hen samen te werken, problemen vast te stellen en op te lossen en de voortgang met behulp van rapporten te bekijken.
- API
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- Configureerbare workflow
- Dashboard
- Problemen bijhouden
- Taakbeheer
- Waarschuwingen/Meldingen
- API
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- Configureerbare workflow
- Dashboard
- Problemen bijhouden
- Taakbeheer
- Waarschuwingen/Meldingen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten